صندوق پوشش ریسک countinghouse و معاملات الگوریتمی ارزهای دیجیتال

blank

صندوق countinghouse یک صندوق پوشش ریسک (Hedge Fund) عملیاتی شده در حوزه فارکس است که از الگورتیم‌های کدنویسی شده و تکنیک‌های ریاضیات استفاده می‌کند تا از نوسانات و تغییرات قیمتی بازار، برای رشد سرمایه بهره بگیرد.

این صندوق در صدد جمع‌آوری سرمایه موردنیاز خود برای یک صندوق جدید، جهت پیاده‌سازی تکنیک‌های قبلی در حوزه ارز دیجیتال برآمده است. زیرا ارزهای دیجیتال نوسانات شدیدتری نسبت به ارزهای رایج دارند و امکان کسب سود در آنها بیشتر خواهد بود.

مزایای اصلی این پروژه

  • با وجود یک دهه تجربه معاملات دستی و الگوریتمی در بازار ارزهای خارجی، تیم این پروژه جایگاه مناسبی برای انتقال این دانش و مهارت به معاملات ارزهای دیجیتال دارد.
  • سرمایه همه سرمایه‌گذاران بطور مستقیم وارد حساب‌های سرمایه‌گذاری می‌شود، به دلیل اینکه کسب و کار این پروژه از قبل شکل گرفته و دارای زیرساخت‌ها، محصول عملیاتی‌شده و تست شده است.
  • مدل معاملات الگورتیمی این تیم قبلا موفقیت زیادی در معاملات ارزهای رایج بدست آورده و الگوریتم آپدیت شده برای ارزهای دیجیتال، در طول 12 ماه گذشته نتایج بسیار بهتر و فراتری از معاملات فارکس بدست آورده است.
  • الگورتیم قبلی معاملات ارز، باعث شد صندوق این شرکت بازدهی سالانه بین 70-120 درصدی را دارا باشد، اما الگورتیم بروزشده مخصوص ارزهای دیجیتال بازدهی 600 درصدی را در طول 12 ماه گذشته ایجاد نموده است.
  • استفاده از توکن‌های ارزهای دیجیتال به عنوان واحدهای این صندوق به سرمایه‌گذاران این قابلیت را می‌دهد که سود خودشان را دریافت کنند یا اینکه مالکیت این توکن‌ها را بدون نیاز به حضور Countinghouse به عنوان واسطه به شخص دیگری واگذار نمایند.

استراتژی سرمایه‌گذاری

تمرکز اصلی پرتفوی این صندوق، در معاملات الگوریتمی ارزهای دیجیتال نهفته است که از طریق نوسانات بازار به کسب سود می‌پردازد و به گونه‌ای است که می‌تواند 60 درصد از منابع خود را به این استراتژی اختصاص دهد. 30 درصد دیگر از موجودی برای آربیتراژ دوطرفه سازگار با ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود و 10 درصد باقیمانده نیز برای اهدای وام و سرمایه‌گذاری ICO استفاده می‌شود تا یک پایه و اساس امن برای رشد سرمایه شکل گیرد.
مبالغ اختصاص داده شده به این استراتژی‌ها، ممکن است برای افزایش سود در طول زمان تغییر کند.

عناوین مطلب:

توزیع دارایی در سبد

سودهای بدست آمده نیز هر از 3 ماه براساس رشد خالص محاسبه شده و به تناسب، اطلاع‌رسانی خواهد شد. این گزارشات بصورت عمومی منتشر می‌شوند تا هیچ سرمایه‌گذار یا معامله‌گری دارای مزیت زودتر دست یافتن به اطلاعات نباشد.

برای دسترسی به گزارشات مالی این صندوق معاملات ارز دیجیتال در سال گذشته که بازدهی 613 درصدی را در پی داشت، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

لینک فوق، اطلاعات مالی و آماری گسترده‌ای شامل نتایج معاملات، آمارهای تئوری و تست‌هایی مانند Monte-Carlo را ارائه می‌نماید.

بررسی بازار

بازار ارزهای دیجیتیال در سال گذشته رشدی حدود 10 برابری را نشان داد و پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد بیشتر این بازار در ماه‌ها و سال‌های آینده دارد. بسیاری معتقدند که این بازار، همانند فرصتی است که اینترنت در دهه 1990 میلادی برای افراد به همراه داشته و پتانسیل کسب سودهای عظیم در این بازار نهفته است.

اما بسیاری از موسسات مالی و سرمایه‌گذاری سنتی از این بازار اجتناب می‌کنند و حتی برخی از آنها تصمیم گرفته‌اند برعلیه این روند غیرقابل توقف شوند.

اما صندوق پوشش ریسک Countinghouse به دلیل وجود ویژگی‌هایی مانند بی‌نیاز بودن به واسطه‌ها و دولت‌ها و همچنین وجود نوسان بالا در ارزهای دیجیتال، آنها را به عنوان یک روند مثبت پذیرفته و با الگورتیم ایجاد شده قصد دارد از آن منفعت کسب کند.

تیم Countinghouse معتقد است چیزی که با عنوان امروز با عنوان ارز دیجیتال و بازارها و تراکنش‌های همتا به همتا شاهد آن هستیم، همانند ثروتی که اینترنت در ابتدا پیدایش خود برای مردم به همراه داشت، می‌تواند باعث ایجاد ثروت و بهبود زندگی افراد شود.

معاملات ارزهای دیجیتال هنوز در دوره رشد خود قرار دارد. با وجود پتانسیل‌های بازار ارزهای دیجیتال برای رشد پایدار و پذیرش آن در سطح دنیا، زمان کنونی بهترین زمان برای کسب سود از تغییرات و نوسانات قیمت است.

نوسانات بازار

همانطور که در نمودارهای فوق مشاهده می‌کنید، نرخ نوسان ارز یورو در برابر دلار (جفت ارزی که بیشتری معامله را در فارکس داشته) بطور مرتب در حال کاهش است، در حالیکه در ارز بیت‌کوین در برابر دلار، شاهد رشد نوسانات در طول زمان هستیم.

بیت‌کوین به عنوان مثال، دارای حجم معاملات روزانه‌ بیش از 5 میلیارد دلار آمریکا در نوامبر 2017 بود و تا دسامبر همان سال، حجم معاملات به بیش از 28 میلیارد دلار رسید. با توجه به فرصتی که برای کسب سود از الگورتیم‌های معاملاتی تیم Countinghouse به دست آمده، در معامله جفت ارز بیت‌کوین/دلار و سایر ارزهای دیجیتال، پتانسیل کسب سود بسیار بیشتری نسبت به بازار دارای رکود فارکس فراهم شده است.

به همین دلیل Countinghouse عرضه عمومی توکن خود را آغاز نموده که در ادامه جزییات آنرا می‌خواهید.

جزییات ICO

نماد توکن: CHT
قیمت توکن: هر 1 اتریوم معادل 1000 توکن CHT
تاریخ ICO: از 3 آوریل تا 12 ژوئن 2018
سرمایه هدف (Hard Cap): فروش 50 میلیون توکن CHT
موقعیت موسسان: استرالیا

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx