وبمانی چگونه کار می‌کند (+ راهنمای ثبت‌نام و انتقال پول)

blank

وبمانی، یک سیستم پرداخت آنلاین است.

در این سیستم، سرمایه‌های کاربران وبمانی در یک کیف پول، ذخیره شده و سیستم، مانند یک بانک آنلاین برای افرادی که قصد پرداخت‌های آنلاین دارند، کار می‌کند.

این سیستم پرداخت مانند Paypal، یک پردازنده امن و مطمئن است که کاربران از آن برای پرداخت آنلاین، نقل و انتقال پول و… استفاده می‌کنند. از‌ طریق این سیستم می‌توان پول ارسال و دریافت کرد، خرید کرد و یا هرکار دیگری را که با پرداخت الکترونیکی میسر است، انجام داد.

عناوین مطلب:

در دنیای کسب‌وکار، مردم مجبور هستند که نقل و انتقالات مختلفی را در زمان‌های مختلف انجام دهند. ازآنجا که ما در عصر دیجیتال هستیم، کسب‌وکارهای آنلاین زیادی نیز وجود دارد.

وبمانی، نقشی کلیدی در انجام نقل و انتقالات موثر و کارایی کسب‌وکار برای افراد و کسب‌وکارهای مختلف دارد.

بنابر آمار اعلام شده از سوی سایت رسمی وبمانی، این سیستم، بیش از 36 میلیون کاربر داشته و بیش از 100,000 پرداخت روزانه در آن انجام می‌شود. این سیستم، یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت الکترونیک در روسیه است.

این پلتفرم تجاری توسط شرکت خصوصی WM Transfer مدیریت می‌شود. در ابتدا هدف شرکت وبمانی، تمرکز بر روی مشتریان روسی بود، اما اخیرا برروی مشتریان جدید زیادی در سرتاسر دنیا تمرکز کرده است.

کارمزد استفاده از این سیستم، 0.8 درصد میزان نقل و انتقالات است و حداکثر کارمزد نیز، 50 یورو است. بنابراین بطور مثال اگر بخواهید 100 دلار وبمانی به کیف پول یک شخص دیگر ارسال کنید باید 0.8 دلار (80 سنت) کارمزد بپردازید. اگر بخواهید 1000 دلار منتقل کنید، کارمزد انتقال 8 دلار خواهد بود.

کیف پول‌های وبمانی و ارزهای پشتیبانی شده

وبمانی به‌منظور برآورده‌سازی نیازهای کاربران، برای هر ارز، کیف پول مجزایی تعریف کرده است.

شما می‌توانید هرکدام از این 10 کیف پول مختلف را در حساب وبمانی خود ایجاد کنید. البته ایجاد برخی کیف پول‌ها برای حساب‌های خاصی محدود است.

هم‌اینک وبمانی از کیف پول‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که شامل مالکیت انواع مختلفی از دارایی‌ها می‌شود:

Z-purse: واحد پول به دلار (WMZ)
E-purse: یورو (WMZ)
R-purse: روبل روسیه (WMR)
U-purse: گریونا اوکراین (WMU)
B-purse: روبل بلاروس (WMB)
G-purse: حساب با موجودی طلا (WMG)
X-purse: واحد پول به بیت‌کوین (WMX)
H-purse: واحد پول به بیت‌کوین‌کش (WMH)
L-purse: واحد پول به لایت‌کوین (WML)
V-purse: دانگ ویتنام (WMV)

آیا وبمانی امنیت دارد؟

به‌طورکلی، هیچ امنیت صددرصدی در تجارت الکترونیک وجود ندارد، زیرا با این کار به یک موسسه مالی، اجازه دسترسی به پول‌هایتان را می‌دهید. بنابراین شما همیشه در خطر هستید، اما وبمانی مانند سایر موسسات، ازطریق یک سیستم مجزا مدیریت نمی‌شود.

درحقیقت برای هر کیف پول وبمانی شرکت‌های جداگانه‌ای وجود دارد که “تضمین‌کننده” یا “ضمانت‌کننده” نامیده می‌شوند و نشانی‌شان در وبسایت اصلی وبمانی وجود دارد.

تضمین کننده یورو وبمانی

وبمانی، سطوح امنیتی متعددی را برای حفاظت از حساب‌های کاربران و سرمایه‌شان برروی پلتفرم ارائه می‌دهد که اولین و مفیدترین آنها ازطریق ارسال پیامک است.

این بدان معنی است که تا زمانی که تلفن‌ همراه خود را به همراه دارید، می‌توانید از امنیت حساب‌تان اطمینان بالایی داشته باشید.

برای مثال، اگر شما در هرگونه موقعیت نامطلوب قرار بگیرید، می‌توانید حسابتان را با پرسش‌های تایید صلاحیتی که تنها خودتان پاسخ‌شان را می‌دانید، بازیابی کنید.

بااستفاده از انواع شیوه‌های تایید اعتبار، ازجمله تایید توسط ارسال پیامک متنی، می‌توان از این سیستم پرداخت استفاده کرد. در شیوه مذکور، شما باید شماره تلفن‌ همراهی داشته باشید که آن را در پنل کاربری ثبت کرده‌اید تا بتوانید به حسابتان دسترسی پیدا کنید.

نحوه عملکرد وبمانی

نقل و انتقالات در این سیستم، با سرعت و امنیت بالا انجام شده، ارزان و غیرقابل شناسایی است و البته غیرقابل بازگشت و برای استفاده از این خدمات، نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری نیست.

مهمترین ویژگی این سیستم، امنیت بالای آن است.

هنگامی که نرم‌افزار وبمانی را برروی ویندوز نصب می‌کنید، حسابی ایجاد کرده و از آن استفاده می‌کنید، به شما فایلی حاوی کد حساب ارائه خواهد شد. شما به آن کد برای دسترسی به حساب نیاز خواهید داشت.

درضمن، کاربر می‌تواند به‌منظور جلوگیری از دسترسی سایرین به حسابش، در تنظیمات حسابش، دستیابی را تنها به یک یا چند IP محدود کند.

انواع حساب وبمانی

در سیستم وبمانی، دو نوع حساب کلی با نام‌های مینی و کلاسیک وجود دارد.

هنگامی که به‌عنوان کاربر جدید وارد سایت وبمانی می‌شوید و حسابی افتتاح می‌کنید، حساب‌تان با عنوان حساب مینی (Mini) شناخته می‌شود و یک شناسه اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد دارید حساب‌تان را ارتقا دهید، باید نرم‌افزار وبمانی را دانلود کرده و حسابتان را به حساب کلاسیک (برای ویندوز) یا لایت (برای غیر ویندوز) ارتقا دهید. هرچند که استفاده از حساب کلاسیک، به دلیل پیچیده‌تر بودن، یادگیری بیشتری را طلب می‌کند، اما از لحاظ امنیتی، سطح بالاتری دارد، زیرا برخی گزینه‌های امنیتی این حساب در حساب مینی وجود ندارد.

انواع پاسپورت‌های وبمانی

نقل و انتقال پول میان کاربران وبمانی، از راه دور انجام می‌شود.

اغلب افراد و گروه‌ها، یکدیگر را نمی‌شناسند و نمی‌توانند به‌صورت رودررو یکدیگر را ملاقات کنند، بنابراین جای تعجب نیست، اگر در ابتدای کار، این مسئله مشکل‌ساز شده و درمورد امنیت کار، برای کاربران سوال مطرح شود.

آیا انتقال سرمایه‌ها امن است؟ آیا دریافت‌کننده پول، کلاهبردار است؟ شخص مرموز پشت این اعداد و ارقام و صفحات کیست؟ و بسیاری پرسش‌های دیگر که پاسپورت وبمانی به آنها پاسخ می‌دهد.

پاسپورت وبمانی، یک سند شناسایی دیجیتال است که تایید صلاحیت آنها با رویه‌های خاص انجام می‌شود.

پاسپورت وبمانی تایید می‌کند که دارنده آن، یک شخص واقعی است.

باتوجه به مقدار اطلاعات و نحوه تایید آن، پاسپورت‌های مختلفی برای هر فرد در وبمانی درنظر گرفته شده است که هرکدام باتوجه به نوع‌شان، اعتماد بیشتر یا کمتری از سایر کاربران جلب می‌کنند.

وبمانی به پاسپورت‌هایی با سطح اعتماد بالاتر، گزینه‌های ویژه‌تری ارائه می‌دهد.

در واقع پاسپورت‌های وبمانی، نمایش‌دهنده سطح تایید کاربران سیستم است.

پاسپورت‌های وبمانی بسیار متعدد هستند اما در زندگی واقعی و به‌خصوص در ایران، تنها تعدادی از آنها به‌کار میآید که ما در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم.

پاسپورت Alias

این نوع پاسپورت برای کاربران جدید بوده و پس از ثبت‌نام، بهصورت خودکار ارائه می‌شود. با داشتن این پاسپورت می‌توان نقل و انتقالات نه چندان مهم مانند پرداخت قبوض و خریدهای اینترنتی را انجام داد.

نقل و انتقالات میان کاربران وبمانی، ایجاد کیف پول، ایجاد و پرداخت صورتحساب‌ها، ایجاد امنیت توسط کلیدهای رمزگذاری شده و مبادله انواع ارزهای دیجیتال نیز از دیگر موارد استفاده از این پاسپورت به‌شمار میآید. حداکثر میزان تراکنش این نوع پاسپورت، روزانه 100، هفتگی 300 و ماهانه 500 دلار یا یورو است.

پاسپورت Formal یا رسمی

با استفاده از پاسپورت رسمی می‌توان چندین کیف پول ساخت و بیتکوین‌های موجود در حساب را اضافه و یا خارج کرد. این پاسپورت به‌صورت رایگان برای کاربرانی که به آن نیاز دارند، صادر می‌شود. درضمن با استفاده از پاسپورت رسمی می‌توان کارت فیزیکی سفارش داد.

این کارت‌ها به سیستم وبمانی متصل هستند و می‌توان با آنها از دستگاه‌های خودپرداز ارزی مختص وبمانی، پول برداشت کرد.

اگر درصورت مواجهه با کلاهبرداری در سیستم وبمانی، قصد شکایت قانونی از آن را دارید، باید حتما پاسپورت رسمی داشته باشید.

پاسپورت رسمی، امکان اتصال به حساب‌های بانکی روسیه ازطریق حساب وبمانی را نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد. حداکثر مقدار تراکنش این نوع پاسپورت، روزانه 600، هفتگی 1500 و ماهانه 3000 دلار یا یورو است.

پاسپورت Initial

ازجمله موراد استفاده از این پاسپورت، این است که می‌توان به‌وسیله آن، میان دارنده پاسپورت و کاربران گمنامی که صرفا اطلاعات خاصی وارد حساب کاربری‌شان نکرده‌اند، تمایز قائل شد. زیرا هویت دارندگان این پاسپورت به وسیله ویدئوی ارسال شده از طریق وبکم بررسی می‌شود.

معمولا از پاسپورت اینیشیال برای کسب‌وکارهای کوچکتر استفاده می‌شود.

پاسپورت Personal یا شخصی

این پاسپورت، اصلی‌ترین پاسپورت در سیستم وبمانی بوده و برخلاف پاسپورت قبلی، بیشتر برای کسب‌وکارهای بزرگتر استفاده می‌شود.

نکته مهم اینجاست که پاسپورت شخصی، تنها برای برخی دارندگان پاسپورت رسمی که دارای شرایط خاصی هستند، صادر می‌شود و برای کارهای بزرگتری و نقل و انتقال مبالغ بالا، کاربرد دارد.

اگر قصد نقل و انتقال مقادیر زیادی پول را درون سیستم وبمانی دارید، بهتر است برای دریافت این نوع پاسپورت اقدام کنید.

پاسپورت شخصی برخلاف پاسپورت رسمی رایگان نیست و باید چند دلار هزینه پرداخت کنید. درضمن برای درخواست پاسپورت شخصی، علاوه بر ارسال اطلاعات شخصی، باید ازطریق مراجعه حضوری به نمایندگان، مدارک ارائه شده خود را تایید کنید.

مقدار تراکنش در این نوع پاسپورت نامحدود است.

پاسپورت Merchant

همانطور که از نام این پاسپورت مشخص است، مخصوص شرکت‌های بزرگ و همینطور نمایندگان وبمانی است و برای دریافت آن تنها می‌توان ازطریق درخواست رسمی به وبمانی اقدام کرد که درصورت تایید و صلاحدید شرکت، پاسپورت موردنظر صادر می‌شود (البته صدور آن محدودیت دارد).

پاسپورت مرچنت، معتبرترین پاسپورت در سیستم وبمانی و درمیان کاربران آن بوده و ازجمله ویژگی‌هایش این است که تمامی ویژگی‌های پاسپورت Personal را داشته و صاحب آن، اگر نمایندگی وبمانی را نیز به صلاحدید سیستم، دراختیار داشته باشد، می‌تواند اقدام به صدور پاسپورت Initial کند.

نکته: سایر پاسپورت‌های سیستم وبمانی عبارتند از caterpillar, developer, registrar, WMT operator, WMT service, WMT guarantor که در حوزه‌های تخصصی مختلفی به افراد و شرکت‌ها ارائه می‌شوند.

افتتاح حساب وبمانی

برای اینکه بتوانید در سایت وبمانی، اقدام به نقل و انقال وجه کنید، باید پیش از هرچیز افتتاح حساب انجام دهید.

افتتاح حساب در وبمانی، کار ساده‌ای است. ابتدا باید به سایت اصلی وبمانی (wmtransfer.com) مراجعه کرده و سپس مراحل افتتاح حساب را با کلیک روی گزینه signup شروع کنید.

شماره تلفن‌ همراه از شما پرسیده می‌شود. شماره موبایل واقعی خود را وارد کنید (توجه کنید که از این شماره نباید قبلا برای افتتاح حساب وبمانی دیگری استفاده شده باشد). کد تاییدیه به موبایل شما ارسال می‌شود.

وبمانی از شما اطلاعات شخصی را خواهد خواست. از آنجایی که در این بخش، از شما سوالات امنیتی خواهد شد که بعدا در صورت فراموشی رمز عبور، به پاسخ درست آنها نیاز دارید، بهتر است که این اطلاعات را در کامپیوترتان ذخیره کنید.

نصب نرم‌افزار کیف پول وبمانی

کیف پول وبمانی برای سیستم‌ عامل‌های مختلف ارائه شده است که در سایت اصلی وبمانی در این صفحه می‌توانید ببینید.

اگر قصد نصب کیف پول در ویندوز 10 را دارید، کافیست در Microsoft store عبارت webmoney keeper را جستجو کنید و نرم‌افزار را نصب کنید.

نرم افزار webmoney keeper

پس از نصب نرم‌افزار باید روی دکمه Join کلیک کنید.

سپس با وارد کردن شماره موبایل  و دریافت کد تاییدیه، به مرحله بعد می‌روید و روش ورود به کیف پول را انتخاب می‌کنید. (از طریق رمز مشخص شده، نرم‌افزار E-num یا…)

امکان نصب نرم‌افزار webmoney keeper کلاسیک نیز از سایت اصلی وبمانی وجود دارد. این نرم‌افزار در بین کاربران قدیمی‌ترین وبمانی شناخته‌شده‌تر است.

نحوه شارژ حساب وبمانی

شارژ حساب در سیستم وبمانی، به روش‌های مختلفی ازجمله استفاده از مسترکارت، پی پال و روش مستقیم بانکی انجام می‌شود، در ایران اغلب افراد با خرید دلار یا یورو وبمانی از صرافی‌های آنلاین، اقدام به شارژ حساب وبمانی خود می‌کنند.

برای یافتن این صرافی‌های آنلاین، کافیست عبارت “خرید و فروش وبمانی” را در گوگل جستجو کنید.

همچنین امکان خرید و فروش وبمانی در سایت‌هایی مانند بیدارز وجود دارد.

در سایت بیدارز، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از بابت کلاهبرداری با هم وارد معامله شوند. سایت بیدارز نقش واسطه را برای امن‌سازی معامله انجام می‌دهد.

انتقال پول در وبمانی به یک حساب دیگر

تا به اینجا درباره نحوه شارژ حساب وبمانی صحبت کردیم، اما در وبمانی نیاز است که برای انجام معاملات، پول موجود را به حساب‌های افراد دیگر منتقل کنیم. برای انتقال پول به حساب‌های دیگر، نیاز به نرم‌افزار مخصوص وبمانی داریم. نام این نرم‌افزار، وب‌مانی کیپر استاندارد (WM Keeper Standard) است.

استفاده از این روش، نیاز به واسطه‌ای ندارد و از طریق کیف پول وبمانی انجام می‌شود.

روش انتقال پول بستگی به این دارد که اینکار را از چه طریق انجام دهید.

اگر قصد انتقال پول از طریق webmoney keeper standard را دارید:

ابتدا باید به کیف پول وبمانی خود وارد شوید.

در منوی بالایی، بخش Home و سپس از منوی سمت چپ، “To a wallet” را انتخاب کنید.

وبمانی کیپر استاندارد

در پنجره بازشده، اطلاعات مربوط به انتقال پول را وارد کنید.

ارسال پول از وبمانی

بدین‌صورت که:

“to”: به آدرس کیف پول شخص گیرنده اشاره دارد. نکته: هر ارزی، کیف پول مختص به خود را دارد که دارای شناسه آغازین مشخصی است و وجه یک کیف پول ارزی را نمی‌توان به کیف پول ارزی دیگری انتقال داد. مثلا کیف پول‌های دلاری با Z شروع می‌شوند.
“Amount”: مقدار پول موردنظر برای انتقال است که برای هر کیف پولی، باید طبق واحد مربوط به آن وارد شود.
“ Transfer details یا Note”: توضیحات مربوط به انتقال پول در وبمانی باید در این قسمت وارد شود.
“Transfer Type”” در این بخش، نوع انتقال پول مشخص خواهد شد. مثلا گزینه‌ای در این بخش وجود دارد، به نام: “With code protection” که در صورت انتخاب این گزینه، فرد گیرنده پول باید رمز صحیح انتقال که به شما نمایش داده می‌شود را وارد کند، در غیراینصورت، پس از گذشت مدت‌زمان مشخص شده، مبلغ واریزی به حساب شخص واریزکننده، بازخواهد گشت.

پس از وارد کردن اطلاعات لازم در بخش قبلی، برروی گزینه “ok” کلیک کنید.

در این مرحله، صفحه‌ای جدید برای شما باز می‌شود که اطلاعات واردشده در مرحله قبل، برای شما به نمایش درخواهد آمد. اگر در مرحله قبل، تراکنش رمزدار را انتخاب کرده باشید، در این مرحله باید نحوه ارسال کد احراز هویت را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه “E-NUM confirmation”، رمزی یکبارمصرف برای تراکنش شما ساخته خواهد شد (این اپلیکیشن را باید از گوگل‌پلی دانلود کنید). پس از ارسال رمز برای گیرنده و وارد کردن رمز مربوطه و تایید آن توسط کلیک برروی دکمه “OK”، پیغام موفقیت‌آمیز بودن عملیات نقل و انتقال برای شما نمایش داده خواهد شد.

نحوه برداشت پول از حساب وبمانی و تبدیل آن به ارز

پول موجود در کیف پول‌های وبمانی را می‌توان برداشت کرد و به ریال ایران تبدیل کرد.

متداول‌ترین روش تبدیل وبمانی به ریال در ایران، از طریق صرافی‌های آنلاین است. همانطور که از طریق صرافی آنلاین می‌توان وبمانی خریداری کرد، امکان فروش آن به صرافی‌ها نیز وجود دارد. برای اینکار با انتقال مبالغ ارز به حساب ارائه شده توسط صرافی، مبلغ معادل را در حساب بانکی خود در ایران دریافت می‌کنید.

مزایای وبمانی

  • انتقال سریع پول: انتقال پول با وبمانی سریع بوده و معمولا برای انتقال به حساب‌های دیگر، تاخیر ایجاد نمی‌شود.
  • برداشت وجه و سپرده‌گذاری: سپرده‌گذاری در حساب و نیز برداشت وجه از حساب وبمانی، بسیار آسان است. وبمانی، یکی از مناسب‌ترین و راحت‌ترین شیوه‌های پرداخت در روسیه و اروپای شرقی است.
  • امنیت: پرداخت ازطریق سیستم وبمانی، از امنیت بالایی برخوردار است. هر نقل و انتقالی در این سیستم با استفاده از کدگذاری SSL انجام می‌شود که حفاظت از جزئیات شخصی حساب شما را تضمین می‌کند.

معایب وبمانی

  • خدمات محدود برای مشتریان غیرروسی: این سیستم برای مشتریان غیرروسی وبمانی، محدودیت‌هایی دربردارد، اما در سال‌های اخیر، بهبودهای بسیاری در این زمینه برروی وبسایت انجام شده است.
  • نرخ کارمزد: هنگام انجام نقل و انتقالات، نرخ کارمزد 0.8 درصد برای ارسال‌کننده اعمال خواهد شد که تقریبا نرخ بالایی است.

مقایسه وبمانی و پرفکت‌مانی

این دو سیستم پرداخت از محبوبیت بالایی در بین ایرانیان برخوردار هستند و شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند، اما در این میان تفاوت‌هایی نیز بین این دو نوع سیستم موجود است که در زیر به آنها میپردازیم:

  • کارمزد: مقدار کارمزد تراکنش در سیستم پرفکت‌مانی، 0.5 درصد بوده و در سیستم وبمانی، 0.8 درصد.
  • محبوبیت جهانی: می‌توان گفت که محبوبیت این دو سیستم پرداخت، تقریبا یکسان و مشابه است، اما اگر دقیق‌تر بنگریم، به دلیل پیشرفت وبمانی در سال‌های اخیر و نیز افتتاح شعبه‌ای در انگلستان، از کمی محبوبیت بیشتری برخوردار شده است.
  • پشتیبانی از کیف پولهای مختلف: در این رقابت، وبمانی، برنده مطلق است، زیرا از کیف پول‌های بسیاری، از دلار و روبل گرفته تا دانگ و بیتکوین و…، پشتیبانی می‌کند، درحالیکه پرفکت‌مانی، تنها از سه نوع کیف پول پشتیبانی می‌کند.

برخی حقایق درباره وبمانی

  • نقل و انتقالات وبمانی، نیاز به هیچ بانک یا دستگاه عابربانکی ندارد و می‌تواند از طریق نرم‌افزار کیف پول وبمانی انجام شود.
  • وبمانی در نوامبر 1998 در روسیه و برای نقل و انتقال آسانتر پول در طول بحران مالی روسیه در سال 1998 ایجاد شده است.
  • اگر در هنگام فرآیند نقل و انتقال در وبمانی، آدرس گیرنده وجه، اشتباه وارد شود، دو حالت پیش می‌آید. اگر چنین آدرسی وجود خارجی نداشته باشد، انتقالی انجام نخواهد شد و پیغام خطا دریافت خواهید کرد، اما اگر تصادفا چنین آدرسی، وجود خارجی داشته باشد، آنگاه دیگر پول شما قابل بازگشت نیست و تنها راه بازگشت وجه، این است که شخص دریافت‌کننده قبول کند که وجه واریزی شما را بازگرداند.
  • وبسایت‌های زیادی هستند که پرداخت با وبمانی را می‌پذیرند، اما معروفترین وبسایت‌هایی که در ایران می‌توان با آنها کار کرد، aliexpress,, Iglobe.ru, UralAirLines, bangood و resello هستند.

نظر شما در مورد وبمانی چیست؟ در پایین صفحه بنویسید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

86 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ارباب

سلام من حسابم فرمال شده اما محدودیت هام بیشتر نشده در حد الیاس هست باید چه کار کنم؟؟؟

مهران

سلام اقای جهان دیده و دوستان عزیز… وقتتون بخیر…
یک سوالی داشتم که جوابش خیلی واسم مهمه..
ایا در کشورهای اروپایی ، یا کشوری مثل ایالات متحده ، حساب وبمانی مستقیم به بانک متصل میشه؟؟؟
لطفا هر کسی که جواب این سوال رو میدونه به من جواب بده….
ممنونم

رضا

سلام اقای جهاندیده ممنون از سایت شما من ی سوال داشتم ممنون میشم جواب بدهید.من کیف پول وب مانی داشتم و بیت کوین خرید کردم بعد گوشیم ریست کردم و با همون شماره و رمز عبور وارد شدم ولی ی کیف پول دیگه برام درست شد بدون موجودی باید چکار کنم تا کیف پول خودم را پیدا کنم فقط ادرس کیف پولم را دارم ممنون

Ezzatam

سلام.
یکی به من از طریق روش انتقال مدت دار دلار انتقال داده!
تو کیف پول من نمایش نمیده!
طرف هم نمیگ کع برا چن روز گذاشته زمانشو!
از کجا بفهمم چن روز دیگ میخواد بیاد تو حسابم؟!
لطفا راهنمایی کنید!
حدالامکان ایمیل بزنید برام!
خیلی ممنون

علی

سلام ببخشید برای ثبت نام در وب مانی، دانشجویان پسر باتوجه به اینکه پاسپورت ندارند وچون سربازی نرفتن امکان گرفتن پاسپورت رو ندارند آیا با کارت ملی می توانند در وب مانی احراز هویت کنند؟

امیرحسین

سلام
میشه از وب مانی حساب هات بیت رو مستقیم شارژ کرد؟

امیرحسین

سلام من در ربات صرافی بدون احراز هویت میخواستم دلار وب مانی ام رو بفروشم ، مبلغ رو به حساب صرافی واریزکردم اما 6 ساعت بعد تائید نشد ، بعد گزینه پیگری رو زدم گفته رسید واریز بعد بلاکچین جدید بدید بررسی میکنیم این یعنی چی چه نوع بلاک چینی من باید به صرافی بدم

مسعود

سلام من یک حساب وب مانی باز کردم .بعد برای احراز هویت فرمال اقدام کردم البته از طریق کارت ملی .بعد به محض اینکه تصویر روی کارت ملی رو ارسال کردم .نوشت شلوغه یکی دو روز کاری صبر کنید .یعنی دیگه نشد حتی تصویر پشتش هم بفرستم.بعد اومدم تیکت بزنم. بازم دیدم اون گزینه passport support.هم توی گزینه ها نیست.چکار باید بکنم حسابم اوکی بشه

احسان

سلام
ببخشید من وب مانی رو وریفای کردم و پاسپورت فروال شدم
ولی بعد از چند روز یه گزینه ایی اومد برام به نام utility bill
من هم تو این گزینه چند بار قبض آب منزل پدر رو‌ ارسال کردم
ولی متاسفانه اوکی نداد اصلا و رد داد
خواستم ببینم منظور این گزینه چیه و چکار باید کرد؟
ممنون

مهرداد

اون صرافی که کیف پولتون رو شارژ کرده یه ایمیل حاوی یه کد هم براتون ارسال کرده…اون کد رو در کیف پول وب مانیتون وارد کنید شارژ میشه

وحید

از وب مانی میخوام پنل هات بیت رو شارژ کنم ولی آدرس ولتی که هات بیت میده با تی شروع میشه و وب مانی نمیشناستش حتما باید با زد شروع بشه مثل اینکه چیکار باید بکنم؟؟

رامین

سلام وقت بخیر
من وب مانی خودم رو شارژ کردم و میخوام حساب بروکر خودم رو شارژ کنم ولی وقتی میخوام شارژ رو انجام بدم در مرحله اخر پیغام میده حساب شما موجودی نداره !! داخل حساب وب مانی هم وقتی میرم نشان میده انتقال انجام شده به wmz ولی حساب روی کارت هم صفر نشون میده
لطفا راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

آتنا

منم همین مشکل رو دارم. اگه کسی اطلاعی داره لطفا راهنمایی کنه؟

علیرضا

ایا از طریق وب مانی میشه به پاییر پول انتقال داد؟

امید

سلام جناب جهان دیده وقت بخیر
بنده میخوام وارد بازار رمز ارز ها بشم و میخوام یه کیف پول داشته باشم – یکی از دوستان تراست والت رو پیشنهاد کرده
ولی من خودم میخوام وبمانی داشته باشم . حالا سوالم اینه ایا با داشتن وبمانی میشه در صرافی بایننس خرید و فروش ارز رو انجام بدم

shirzad

سلام اقای جهان دیده ،در مورد انتقال ،بیتکوین بهتره یا وب مانی ،از نظر کارمزد و میزان نقد شوندگی ؟
سوال دیگه اینکه من نقش سایت اصلی وب مانی رو درک نکردم وقتی میشه از صرافی وب مانی خرید و به مقصد ارسال کرد لزوم داره باز هم تو وب مانی حساب داشته باشیم ؟
ممنون میشم راهنمایی بکنید

میثم

سلام من از وب مانی وام گرفتم
از کاربر های وب مانی
اگه پولو پس ندم چی میشه
لطفا راهنمایی کنید

ابوالفضل

سلام جناب من 3500دلار از بروکر فارکس میخام انتقال بدم به وب مانی که بعد از وبمانی به صرافی ونقدش کنم
پاسپورت آلیاس الانه به فرمال ارتقا بیاید میشه یک جا 3500 را انتقال داد
چون بروکر من مشکل داره
و میگه یکجا باید پولتو برداری تو دومرحله نمیشه برام ایمیل بزنید ممنون

محمود

سلام خسته نباشید.من میخوام ی وب مانی ثبت نام کنم چطور باید این کارو انجام بدم..آخه چیزی ازش نمیدونم.خواهشا راهنماییم کنین.ممنون

رضا

سلام
من کی فایل حساب وبمانی خودم رو از دست دادم (هارد کامپیوترم سوخت) چجوری میتونم مجدد در خواست کی فایل بدم ؟

ناشناس

درود بر شما ، خدا قوت ،
میبخشید ، من مقداری دلار وب مانی در حساب وب مانی خودم دارم ، چطوری میتونم به حساب بلاکچین خودم منتقل کنم ؟

عطیه

سلام من میخوام حساب روبو فارکس رو از طریق وب مانی شارژ کنم وقتی روبو منو لینک میکنه به وبمانی هیچ گزینه ای واسم فعال نمیشه ک روش کلیک کنم و از کیف پولم برداشت کنم مشکل چی هست؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
86
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx