بهترین کیف پول برای دوج کوین (Doge coin)

کیف پول دوج کوین

دوج کوین، از جمله کوین‌های ارز دیجیتال است که با جریان میم کوین‌ها به بازارهای مالی معرفی شد و تا کنون در معاملات کریپتو نقش پررنگی را ایفا کرده است.

ارزش دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال در سال 2017، افزایش چشمگیری داشت.

این رشد قیمت، شتاب خود را در سال 2018 از دست داد و دیگر نتوانست به نقطه اوج خود بازگردد.

عناوین مطلب:

اما این به معنای از دست دادن حامیان این ارز نیست و همچنان افراد بسیار زیادی هستند که هر لحظه دوج کوین را در معاملات خرید و فروش خود شرکت می‌دهند و در صرافی‌های مختلف آن را معامله می‌کنند.

نکته مهمی که هر معامله گری هنگام ورود به بازارهای خرید و فروش باید در ذهن داشته باشد، اهمیت کیف پول‌های دیجیتال برای ذخیره سود حاصل از معاملات خود است.

معامله گران می‌توانند به طور ایمن دوج کوین‌های خود را در کیف پول Dogecoin ذخیره و مدیریت کنند. در واقع کارایی کیف پول‌های دیجیتال همین است که به کمک آن‌ها بتوانید ارزهای دیجیتال خود را به‌ راحتی مدیریت کنید.

لیست کیف پول‌های دوج کوین

تنوع بسیاری در انواع کیف پول Dogecoin وجود دارد که همگی برای انتخاب در دسترس هستند.

بدیهی است که وجود گزینه‌های فراوان، انتخاب بهترین کیف پول برای دوج کوین را سخت می‌کند. همچنین این که علاوه بر کیف پول‌های آنلاین قابل دسترسی از طریق وب، کیف پول‌های سخت‌افزاری نيز وجود دارند که نیاز به هزینه دارند.

در ادامه، به بررسی 5 مورد از بهترین کیف پول‌های دیجیتال دوج کوین می‌پردازیم و ویژگی‌های هر کدام را بیان می‌کنیم.

1. زِن گو (Zen Go)

ZenGo، اولین کیف پول dogecoin، درواقع یک کیف پول دیجیتالی غیرحضانتی و بدون کلید است.

به همین دلیل می‌توان آن را به‌ عنوان ساده‌ترین و در عین‌ حال امن‌ترین کیف پول برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال شناخت.

همچنین این کیف پول همیشه در دسترس و قابل بازیابی می‌باشد. برای استفاده از خدمات این کیف پول، کافی است تنها در عرض چند ثانیه یک حساب کاربری ایجاد کنید و از سرمایه خود محافظت کنید.

2. بایننس (Binance)

کیف پول بایننس یکی از بهترین کیف پول‌های دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

این کیف پول همچنین یک API ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا برنامه معاملات خود را یکپارچه کنید.

با اینکه بایننس جز امن‌ترین‌ کیف پول‌های Dogecoin است و طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای تجارت آنلاین ارائه می‌دهد، ممکن است برای علاقه‌مندانی که مبتدی هستند و تازه به حوزه ارزهای دیجیتال وارد شده‌اند کمی دشوار باشد.

کیف پول بایننس

توجه به این نکته خالی از لطف نیست که امکان احراز هویت در صرافی بایننس برای کاربران ایرانی وجود ندارد. بنابراین این مورد می‌تواند برای افراد ساکن خارج از ایران گزینه مناسبی باشد.

3. کوینومی (Coinomi)

کیف پول کوینومی (Coinomi) از دیگر کیف پول‌های دیجیتال است.

این شرکت با بهره مندی از امنیت بالا و استفاده از تکنیک‌های بروز در راستای کمک به دیگران برای به حداکثر رساندن مزایای بلاک‌چین استفاده می‌کند.

کوینومی یک سرویس ایمن بی‌رقیب است که هرگز هک نشده و پشتیبانی عالی به همه کاربران خود ارائه می‌کند.تمام خدمات آن نیز بدون کارمزد و هزینه‌های پرداختی است.

کیف پول کوینومی

کوینومی قابلیت همکاری و تبادل اطلاعات بین حساب‌های قدیمی و بومی را برای چندین بلاک‌چین فعال ممکن کرده و امکانات بسیاری را برای راحت‌تر کردن کار کاربران خود به لیست ابزارهای خود اضافه کرده است که عبارت‌اند از مکانیزم فروش توکن، گنجاندن خودکار ایردراپ‌ها و همچنین دسترسی فوری به کوین‌ها و دارایی‌های ثبت شده در کیف پول.

امنیت قابل‌اطمینان و تاریخچه عاری از هک شدن از مواردی هستند که در کنار پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال این کیف پول را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نگهداری دوج کوین می‌کنند.

4. اتمیک والت (Atomic)

اتمیک والت (Atomic wallet) یک کیف پول غیرمتمرکز است. این بدان معناست که شما مالک تمام کلیدهای خصوصی خود هستید، بنابراین، کنترل کامل وجوه خود را دارید.

افراد تیم توسعه‌دهنده اتمیک والت به کیف پول کاربران و اطلاعات حساس آن‌ها دسترسی ندارند. تمام این اطلاعات به‌صورت رمزگذاری شده و با امنیت کامل نگهداری می‌شوند.

علاوه بر این، با استفاده از این کیف پول دیجیتال وجوه شما در خود کیف پول قرار ندارد، بلکه در بلاک‌چین ذخیره می‌شود. به این صورت که کیف پول اتمیک به طور مستقیم به گره‌های بلاک‌چین متصل می‌شود و اطلاعات موجودی، تاریخچه تراکنش‌ها و هر آنچه را که در کیف پول می‌بینید را نشان می‌دهد.

همچنین استفاده از کیف پول دیجیتال اتمیک والت به شما این امکان را می‌دهد که حتی برای انجام تراکنش‌های خود نیز از امنیت بلاک‌چین بهره ببرید. کیف پول اتمیک با کمک شرکای تجاری خود خدمات تبادل و خرید ارزهای دیجیتال را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اتمیک والت کیف پولی با سیستم کاری متفاوت و امنیت بدون واسطه بلاک‌چین، می‌تواند خیال کاربران را از هرگونه سوءاستفاده راحت کند.

آموزش استیکینگ در اتمیک والت (Atomic wallet)

5. فری والت (Free wallet)

فری والت (Free wallet) یک کیف پول‌ ارز دیجیتال بوده که برای دستگاه‌های تحت وب و همچنین سیستم‌عامل iOS و اندروید ایجاد شده است.

فری والت می‌تواند 100 ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دوج کوین و مونرو را به طور همزمان ثبت و مدیریت کند. 

فری والت

تیم فری والت با اعلام اینکه امنیت، مهم‌ترین هدف آن‌ها برای ساخت کیف پول‌های دیجیتال بوده است در وب‌سایت خود ادعا کرده: ما از ناشناس بودن حمایت می‌کنیم و چشم‌اندازی با گردش‌های مالی غیرمتمرکز از آینده داریم. با این‌ حال، بیش از همه، آزادی کاربران برای ما حائز اهمیت است. در نتیجه؛ ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در اختیار کاربران قرار دهیم.

نکته‌ای که فری والت را نسبت به رقبای آن منحصر به‌فرد می کند؛ جهانی بودن آن به معنی پشتیبانی از زبان های مختلف و انواع ارزهای دیجیتال است.

در نهایت باید گفت که کیف پول‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره و مدیریت سرمایه خود استفاده کرده و ابزارهای ارائه شده در هر کدام را برای بهترشدن معاملاتتان به کار بگیرید.

هر ابزار و هر قابلیت منحصر به‌فرد این کیف پول‌ها تجربه خرید و فروش دوج کوین و نگهداری آن را بهتر خواهد کرد. در نتیجه لیست کیف پول‌های دوج کوین و انتخاب بهترین آن‌ها به مسئله مهمی تبدیل شده است که لازم است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری به آن پرداخته شود.

کیف پول دوج کوین برای اندروید

علاوه بر کیف پول‌های ذکر شده در بالا که همگی آن‌ها از تلفن همراه اندرویدی شما نیز قابل دسترسی هستند، می‌توان به صورت تخصصی از کیف پول‌های زیر برای ذخیره دوج کوین در اندروید استفاده کرد.

MultiDoge یک کیف پول “سبک” بوده که در سایت دوج کوین از آن نام برده شده است. این نوع کیف پول دوج کوین با سرعت خیلی بالا با بلاک‌چین همگام‌سازی می‌شود.

 

Dogecoin Core نیز یک کیف پول دوج کوین مناسب اندروید بوده که دارای عملکرد مناسب و ویژگی‌های بسیاری است.

طبق توضیحات توسعه دهندگان برنامه Dogecoin Core:

Dogecoin های خود را همیشه در جیب داشته باشید! با اسکن سریع یک کد QR پرداخت‌های خود را انجام دهید و به‌ عنوان یک عضو فعال در معاملات، سود مربوط به پرداخت‌ها را به طور قابل اعتماد و فوری دریافت کنید. کیف پول Dogecoin Core، اولین اپلیکیشن دوج کوین موبایلی است و مسلماً امن‌ترین آن‌ها نیز به شمار می‌رود!

در این مقاله سعی کردیم گزینه‌های متعددی را به عنوان کیف پول دوج کوین جهت ذخیره این ارز پرچالش در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx