جزییات عرضه اولیه Coinnup: پلتفرم فین‌تک و تجارت الکترونیک

blank

با توسعه اپلیکیشن‌های جدید بر پایه بلاک‌چین، فضای دیجیتال در حال رشد و توسعه است تا راهکار تمرکززدائی‌شده را وارد اقتصاد دیجیتال کند.
پیشرفت‌های مرتبط با حوزه فین‌تک با دارا بودن سهم 30 درصدی از تکنولوژی‌های برپایه بلاک‌چین، در حال تبدیل شدن به حوزه برتر در صنعت بلاک‌چین است.
اما امروزه شکاف بسیار زیادی که بین وضعیت فعلی این نوآوری‌ها و کاربرد روزانه بلاک‌چین وجود دارد، نیاز به وجود یک پل ارتباطی پایدار را نشان می‌دهد.
اکنون پروژه Coinnup با جمع‌آوری تیمی از توسعه‌دهندگان باتجربه، اقتصاددانان و متخصصان فین‌تک اقدام به طراحی یک پلتفرم همه‌کاره برای ارائه راهکارهایی به کسب و کارهای B2B و B2C، خریداران، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کرده است.

اکوسیستم کاربرمحور Coinnup این راهکارهای اختصاصی را ارائه می‌دهد:

  • مرکز پول رایج که فروشندگان و خریداران را با POS به هم متصل می‌کند.
  • یک صرافی برای معامله‌گران
  • یک کیف پول برای حفظ ارزهای دیجیتال که قبلیت همگام‌سازی با سایر دستگاه‌ها را داراست.

با این سیستم می‌توانید قبض‌های خدماتی را بپردازید، موبایل‌تان را شارژ کنید، پرداخت‌های داخلی و بین‌المللی داشته باشید، خرید آنلاین یا آفلاین انجام دهید، هزینه سفرتان را بپردازید، هتل یا پرواز رزرو کنید. همه این کارها از طریق یک اپلیکیشن قابل انجام خواهد بود.

عناوین مطلب:

ICO پروژه Coinnup اولین ICO است که از با استفاده از پلتفرم داخلی Coinnup که برای ICO ها ساخته شده، راه‌اندازی شده است. پلتفرم اختصاصی ICO ها، یکی دیگر از بخش‌های اصلی و متمایز پروژه Coinnup برای ICO های آینده است.

همه بخش‌ها و سرویس‌های Coinnup توسط یک پلتفرم واحد که از توکن‌های PMZ استفاده می‌کند قابل دسترس خواهد بود. Coinnup با 2 جز بزرگ و اصلی کار خود را آغاز می‌کند، مدیریت دارایی و رتبه‌بندی ارزها از طریق مرکز پول رایج و صرافی.

مشکلات فعلی

در ادامه به مشکلات فعلی که در حوزه فین‌تک بلاک‌چین وجود دارد اشاره‌ می‌کنیم.

عدم وجود پلتفرم‌های جهانی مرکزی

ایده پشت این پلتفرم به دلیل وجود مشکلات گسترده‌ای که یک کاربر عادی با آن مواجه می‌شود شکل گرفته است. یک مثال برجسته را می‌توان در مورد مشتریان استرالیایی دانست که ارزهای دیجیتال را خرید و فروش یا استفاده می‌کند. استرالیایی‌ها از افرادی هستند که ارزهای دیجیتال را خیلی زودتر از سایرین پذیرفته‌اند ولی با این حال با موانع غیرضروری مواجه می‌شوند.

عدم وجود سیستم POS

بسیاری از پروژه‌ها بر روی روش‌های پرداخت مانند کارت‌های اعتباری تمرکز کرده‌اند و این در حالیست که کاربرهای واقعی این چیزها نیستند.
یک کاربر واقعی نمی‌تواند از موجودی ارز دیجیتالش برای هزینه‌های روزانه مانند خرید از سوپر مارکت، پرداخت قبض موبایل یا خرید یک جفت کفش استفاده کند.
سیستم‌های POS روشی سنتی به شمار می‌آیند ولی راهی بسیار کارآمد برای دست‌یابی به جمعیت و عموم هستند. علاوه بر این، POS ها به این زودی تغییر نمی‌کنند و فقط تکنولوژی آنها ممکن است بروز شود.
در حال حاضر POS های برپایه بلاک‌چین وجود ندارند و همین عامل، پیشرفت و مسیر رو به جلو برای گسترش تمرکززدایی (decentralization) را در بین فروشندگان را مسدود کرده است.

مشکلات مرتبط با صرافی‌ پول‌های رایج و بررسی موردی

اگر جان بخواهد 5000 دلار استرالیا را برای خرید ارز دیجیتال X اختصاص دهد، معمولا نیاز است تا ابتدا بیت‌کوین بخرد. جان قیمت‌ها را مقایسه می‌کند و متوجه می‌شود نسبت به صرافی‌هایی که پول رایج را به بیت‌کوین تبدیل می‌کنند، قیمت بیت‌کوین در بازارهای محلی، 10 یا 15 درصد گران‌تر است. طبیعتا جان، صرافی را انتخاب می‌کند ولی بعد از روزها انتظار و تلاش برای احراز هویت، متوجه می‌شود کارمزد صرافی به تنهایی 120 دلار آمریکاست. به خاطر اینکه نرخ‌های بیت‌کوین نسبت به نرخ‌های فروش محلی بیت‌کوین همچنان پایین‌تر است، جان به این نتیجه می‌رسد که بهتر است این کارمزد را متقبل شود و حتی با وجود این شرایط، بیت‌کوین را خریداری کند.

اکنون جان باید در صرافی‌های دیگر ثبت‌نام کند تا بتواند ارز دیجیتال X را بخرد. اما آنجا نیز احراز هویت می‌تواند تا 21 روز طول بکشد و وقتی تکمیل شد، جان باید کارمزد انتقال را نیز برای ارسال بیت‌کوین به صرافی پرداخت کند. او همچنین متوجه می‌شود که نرخ‌های بیت‌کوین در صرافی که تازه در آن ثبت نام کرده، پایین‌تر از نرخی است که او خریداری نموده است. بنابراین اینجا هم به دلیل کاهش ارزش بیت‌کوین، ضرر می‌کند.

در نهایت، جان باید کارمزد معامله را برای خرید ارز دیجیتال X به صرافی پرداخت کند. مقدار 5000 دلار استرالیا که در اختیار داشته اکنون 4550 دلار ارزش دارد و او تقریبا 10 درصد از سرمایه‌اش را به خاطر پرداخت کارمزدها از دست داده است.

مشکلات مرتبط با سایت‌های رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال

بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارز دیجیتال و افراد تاثیرگذار در این حوزه، روی اطلاعات سایت‌های رتبه‌بندی برای یافتن اطلاعات تمرکز می‌کنند. بسیاری از این سایت‌ها، ارزها را براساس ارزش بازار که از طریق میانگین قیمت جهانی و حجم معامله در صرافی‌های مختلف محاسبه می‌شود، نمایش می‌دهند. اما این استراتژی به سرمایه‌گذاران کمک نمی‌کند تا یک اعتبار، قانونی بودن، میزان نوسان و سایر فاکتورهای موردنظر در مورد ارز را تشخیص دهند.

مشکلات مرتبط با مدیریت سبد دارایی

برای مدیریت سبد دارایی، به چیزی بیش از پیگیری میزان ارزش فعلی سبد نیاز است. هنوز هیچ پلتفرمی مشکلات مرتبط با مدیریت سبد دارایی را رفع نکرده است.

مشکلات مرتبط با کیف پول‌های فعلی

بسیاری از والت‌ها، امکانات کمی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. کاربران معمولا باید بین امنیت، سازگاری با سیستم عامل‌ها، پشتیبانی از چند ارز، مدیریت بک آپ و وجود صرافی داخلی در کیف پول، چند مورد را انتخاب کنند و همه این چیزها در یک کیف واحد وجود ندارد.
بنابراین گزینه‌های در دسترس، کاربران را مجبور کرده که فقط بخشی از امکانات را داشته باشند.

مشکلات مرتبط با درخواست‌های برداشت فوری

براساس تحقیقات انجام گرفته، بیشتر سرویس‌های ارائه شده برای برداشت ارز دیجیتال به پول رایج، تا 5 درصد از مقدار برداشت را به عنوان کارمزد کسر می‌کنند. کارمزدهای مخفی که برای کاربران وجود دارد و فقط بعد از ثبت‌نام آنها برملا می‌شود، شامل کارمزد تبدیل ارزها به یکدیگر، کارمزدهای تبدیل ارز به دلار و سایر ارزهای پنهانی برای ارائه سرویس.

راه‌حل: پلتفرم Coinnup

هدف Coinnup، ارائه یک رابط کاربری یکپارچه برای کاربران و کسب‌وکارها و متصل کردن نقاط بین همه اجزای مدیریت سبد دارایی است.

اکوسیستم Coinnup همه اجزای اصلی هدایت کننده اقتصاد دیجیتال را تسهیل می‌کند. این پروژه قصد دارد همه پیچیدگی کار را به باطن پلتفرم انتقال دهد تا یک پلتفرم ساده، قابل حمل، امن و مطمئن را ارائه نماید.

پلتفرم همه کاره Coinnup با بانک‌های بزرگ وارد همکاری خواهد شد تا اطمینان حاصل کند که کاربران در سرتاسر دنیا، خدماتی باکیفیت همانند خدمات محلی و دارای پشتیبانی 24 ساعته دریافت می‌کنند.

Coinnup یک پلتفرم قابل گسترش و مرکزی برای همه افراد خواهد بود تا بتوانند تراکنش‌هایشان در قالب ارزهای رایج (دلار، یورو و..)، معامله‌گری، واریز و برداشت را انجام دهند.

عرضه اولیه coinup

جزییات ICO

پیش‌فروش و عرضه اولیه سکه (ICO) این پروژه از 11 می 2018 آغاز شده است و تا 29 اکتبر (دوشنبه، 7 آبان 1397) ادامه خواهد داشت.

قیمت هر توکن در فازهای مختلف عرضه، متفاوت خواهد بود. شروع قیمت از 4000 توکن به ازای هر 1 اتریوم است و تا 2900 توکن به ازای 1 اتریوم افزایش خواهد داشت.

نماد توکن: PMZ

با ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین‌کش، NEO و لایت‌کوین می‌توانید در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید. (فقط ساکنین خارج از کشور)

.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx