ClinTex عضوی از اتحاد سازمانی اتریوم شد

clintex-joins-eea

ClinTex که یک راهکار مبتنی بر بلاک‌چین برای صنعت داروی‌سازی ارائه می‌کند، اعلام نموده که عضوی از «اتحاد سازمانی اتریوم» (Enterprise Ethereum Alliance) شده است.

«اتحاد سازمانی اتریوم»، بزرگترین مجموعه برای پیشبرد پروژه‌های متن‌باز و نوآورانه است و ClinTex به عنوان عضوی از این اتحاد، با پیشروان صنعت بلاک‌چین برای دست‌یابی به تکنولوژی‌های سازمانی مبتنی بر اتریوم همکاری خواهد کرد.

برای دست‌یابی به این هدف، تیم قدرتمند ClinTex، برترین استعدادهای حوزه بلاک‌چین را با نخبگان صنعت داروسازی و تحلیل داده ترکیب می‌کند.

عناوین مطلب:

«اتحاد سازمانی اتریوم»، منابع لازم برای پشتیبانی از توسعه کنونی و آتی پلتفرم ClinTex و اهرم ساختن تکنولوژی اتریوم برای مدرنیزه کردن همکاری شرکت‌های داروسازی را مقدور می‌سازد.

«اتحاد سازمانی اتریوم» بیش از 500 عضو دارد که در حوزه‌های مختلف مانند بانکداری، تکنولوژی، بهداشت و سلامت، انرژی، داروسازی، بازاریابی، بیمه و… و از سرتاسر دنیا فعال هستند.

گروه‌های کاری متمرکز بر صنایع مختلف در «اتحاد سازمانی اتریوم»، هرکدام وظیفه ایجاد و ارائه پیشرفت‌ها جهت توسعه و استفاده از تکنولوژی‌های مبتنی بر اتریوم را دارند.

اتحاد سازمانی اتریوم چیست؟

قبل از توضیح در مورد «اتحاد سازمانی اتریوم»، بهتر است ابتدا کمی در مورد اتریوم توضیح دهیم.

اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز برای اپلیکیشن‌هایی است که دقیقا مطابق برنامه‌نویسی انجام گرفته، بدون احتمال کلاهبرداری، سانسور و دخالت اشخاص ثالث کار می‌کنند.

به زبان ساده، پلتفرم اتریوم یک پلتفرم بلاک‌چین متن‌باز و غیرمتمرکز برای اپلیکیشن‌ها و قراردادهای هوشمند است. اتریوم، ارز دیجیتال مخصوص خود با نام Ether را داراست که به عنوان سوخت شبکه اتریوم عمل می‌کند. اتریوم از «ماشین مجازی اتریوم» برای تکمیل کدهای نوشته شده در زبان اختصاصی اتریوم (Solidity) استفاده می‌نماید. وقتی این کد روی بلاک‌چین اجرا می‌شود، نمی‌توان آنرا دستکاری یا در آن مداخله کرد.

بیشتر بخوانید: ویتالیک بوترین، اتریوم چیست؟

اما «اتحاد سازمانی اتریوم»، به زبان خیلی ساده، گروهی است که شامل بسیاری از شرکت‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف می‌شود.

در «اتحاد سازمانی اتریوم» شرکت‌های بزرگی همانند Accenture, Microsoft, Intel, JP Morgan, Wipro، استارت‌آپ‌ها و آکادمی‌ها، با متخصصان اتریوم ارتباط می‌یابند. همه این شرکت‌ها در یک چیز مشترکند: آنها از مشتاقان تکنولوژی بلاک‌چین هستند.

این اتحاد یا گروه در اواخر فوریه 2017 تشکیل شده است و در ابتدا فقط 30 عضو موسس داشت.

هدف «اتحاد سازمانی اتریوم»، ایجاد یک نسخه خصوصی از بلاک‌چین اتریوم برای اعضای واجد شرایط خود است تا نیازهای خاص کسب و کاری خود را رفع کنند.

این هدف به این معناست که این اتحاد، مشارکت‌کنندگانی همانند یک بانک را قادر می‌سازد بلاک‌چین اتریوم خصوصی خودشان را ایجاد کنند. به همین ترتیب، یک مشارکت‌کننده دیگر که بطور مثال در صنعت حمل و نقل فعال است نیز می‌توانند یک بلاک‌چین خصوصی برای مدیریت زنجیره تامین داشته باشد.

وقتی یکی از اعضای شرکت یک کد خاص مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم می‌نویسد که برای یک شرکت دیگر عضو اتحاد مفید است، این کد می‌تواند به اشتراک گذاشته شود. چنین همکاری‌ها و توسعه‌هایی توسط «اتحاد سازمانی اتریوم» تسهیل می‌شود.

ClinTex چیست؟

پلتفرم clintex

ClinTex راهکارهای نوآورانه‌ای مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین ارائه می‌دهد تا تحلیل‌های سلف‌سرویس به شرکت‌های فعال در صنعت داروسازی ارائه نماید. پلتفرم ClinTex فرایند کارآزمایی بالینی را با ارائه ابزارهایی انقلابی بهبود می‌بخشد تا کارآمدی فرایندهای عملیاتی، کیفیت داده‌های کلینیکی و بررسی‌ها افزایش یابد.

علاوه بر این، تکنولوژی ClinTex، یادگیری ماشینی را ممکن ساخته و امکان ایجاد همکاری‌های ساده در کارآزمایی بالینی را تسهیل می‌کند.

سایر شرکا و همکاران ClinTex

ClinTex علاوه بر «اتحاد سازمانی اتریوم»، شرکا و همکاران دیگری را دارد:

  • Zerafa Advocates: یک شرکت حقوقی متخصص در ارائه مشاوره‌های حقوقی به کسب و کارهای مرتبط با بلاک‌چین است. بینش آنها نسبت به قوانین، با ClinTex این اطمینان را می‌دهد که همواره مطابق با قوانین فعالیت می‌کند.
  • Applicatur: یک آژانس توسعه‌دهنده بلاک‌چین است که با پروژه‌های بلاک‌چین همکاری می‌کند و با تحلیل‌ پروژه و بررسی مدل کسب و کار شرکت، به آنها می‌کند تا در اکوسیستم بلاک‌چین رشد کنند.
  • Intellimed: یک شرکت نوآور در حوزه فناوری سلامت است که روی ساده‌سازی فرایندهای سرویس ملی سلامت انگلیس، کاهش هزینه و بهبود مراقبت‌های بهداشتی بیماران تمرکز دارد.
  • Global Blockchain Consortium: (مخفف آن GBC) با هدف ترویج آگاهی از بلاک‌چین و آموزش در حوزه فین‌تک، تکنولوژی‌های جدید و تکنولوژی بلاک‌چین تشکیل شده است. ماموریت GBC، همکاری استراتژیک با سازمان‌ها و افرادی است که راهکارهای انقلابی در حوزه فین‌تک و بلاک‌چین ارائه می‌دهد.
  • Chainlink: یک واسط بلاک‌چین است که قراردادهای هوشمند را قادر می‌سازد به منابع خارج از بلاک‌چین همانند فیدهای خبری، API ها و پرداخت‌‌های سنتی دسترسی یابند.
آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx