ارز دیجیتال بیت‌تورنت (BTT) چیست؟

blank

بیت تورنت (ارز BTT)، بزرگ‌ترین پروتکل غیرمتمرکز اشتراک‌گذاری فایل در جهان را می‌شناسید؟

بیت تورنت که توسط برام کوهن (Bram Cohen) در سال 2001 ایجاد شد، یک پروتکل P2P برای انتقال فایل‌های بزرگ از طریق اینترنت است. این پروتکل یکی از پروژه‌های مشهور کریپتوکارنسی محسوب می‌شود که با نماد BTT کار خود را آغاز کرد. برای آشنایی با پروتکل بیت تورنت تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مروری کلی بر ارز btt

توکن بیت تورنت (BTT)، ارز دیجیتال بزرگ‌ترین پروتکل غیرمتمرکز اشتراک‌گذاری فایل است. عرضه اولیه (ICO) توکن بیت تورنت در عرض 15 دقیقه به پایان رسید و طی این مدت، 7 میلیون دلار جمع‌آوری شد!

عناوین مطلب:

علاوه بر توجهی که به توکن بیت تورنت در طول این مدت شده است، این پروتکل در انواع فایل‌ها، بازی‌های ویدئویی، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، برنامه‌ها، اسناد و بسیاری موارد دیگر هم قابلیت استفاده دارد.

شبکه ارز btt به‌گونه‌ای طراحی شده که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که چندین نوع فایل مختلف را به‌سرعت و به طور رایگان از اینترنت دانلود کنند.

برام کوهن فردی بود که پروتکل بیت‌کوین را برای انتقال فایل‌های بزرگ از طریق اینترنت طراحی کرد. این پروتکل در خدمت مشتری اصلی خود، یعنی پروژه μTorrent یا Torrent Classic است.

اگر اهل دیدن فیلم و سریال‌ باشید به‌احتمال زیاد با برنامه تورنت آشنایید. این برنامه یکی از پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی است که برای دسترسی به انواع فایل‌ها، بازی‌های ویدئویی، نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، برنامه‌ها، اسناد و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.

بیت تورنت چگونه کار می‌کند؟

به‌منظور شفاف‌سازی موضوع، بهتر است به‌صورت جداگانه به بررسی بیت تورنت (پروتکل اصلی همتا به همتا) و BTT (ارز دیجیتالی که برای این پروتکل به‌عنوان یک انگیزه پولی عمل می‌کند) بپردازیم.

بیت تورنت یک پروتکل ارتباطی همتا به همتا است که برای فایل‌ها و دیگر انواع داده‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. همانند فناوری بلاک‌چین، بیت تورنت نیز یک سیستم توزیع‌ شده بدون موجودیت مرکزی است.

نحوه کارکردن آن به‌صورت زیر است:

  1. فایل‌های میزبان Seed به عنوان تورنت (Torrent) هم شناخته می‌شوند.
  2. در هنگام میزبانی، Seedها تورنت‌ها را به چندین بخش تقسیم می‌کنند تا شما بتوانید به طور موثرتری آن‌ها را دانلود کنید.
  3. زمانی که فایلی را از بیت تورنت دانلود می‌کنید، بخش‌های مختلفی از آن فایل را از چندین seed دریافت می‌کنید.
  4. در زمان دانلود و پس از اتمام کار می‌توانید در جهت کمک به شبکه، با انتخاب خود به یک seed تبدیل شود.
  5. با عدم انتخاب گزینه‌ی seed، شما عنوان leech را کسب می‌کنید.
  6. بیت تورنت برای بقای سیستم خود نیاز به seed دارد، بنابراین تبدیل به leech شدن چندان مطلوب نیست.
  7. به کل شبکه آپلود کننده‌ها (seeds) و دانلود کننده‌ها برای یک فایل خاص، swarm گفته می‌شود.

معماری توزیع ‌شده بیت تورنت به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های بزرگ را به‌صورت ارزان و کارآمد آپلود و دانلود کنید و از این رو به کاهش استفاده از اینترنت شما نیز کمک می‌کند.

چه چیزی باعث افزایش سرعت در بیت تورنت می‌شود؟

مشکل اصلی پروتکل بیت تورنت این است که پس از دانلود فایل موردنظر، اکثر کاربران از شبکه خارج شده و سیستم را قطع می‌کنند. طبق آمار و اطلاعاتی که در این باره انجام شده است، تنها 14 درصد از کاربران تا پایان کار در برنامه یا سیستم تورنت باقی می‌مانند.

ترک شبکه باعث کاهش سرعت و ناپایداری آن می‌شود. چنین مشکلاتی در سیستم‌های دارای سرور وجود ندارد، به همین دلیل است که برای حل این مشکل، مکانیزم ارتقای «سرعت بیت تورنت» اختراع شد.

عملکرد این مکانیزم به‌صورت زیر است:

 کاربرانی که می‌خواهند از قطع ارتباط اعضای سیستم با توزیع خود جلوگیری کنند، می‌توانند به BTTها با کوین پاداش دهند.

به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید 10 میلیون BTT برای تحویل فایل خود اختصاص دهید. آنها بین همه کسانی که فایل را به اشتراک می‌گذارند و به نسبت ترافیک خروجی آنها در این فایل و به کل ترافیک خروجی، عملکرد انتقال و تحویل فایل را انجام می‌دهند، تقسیم می‌شود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با شرکت در فرآیند‌ها توزیع فایل‌های دیگران، توکن بیت تورنت کسب کنند. در اصل، این عملکرد را همان روشی می‌دانند به که صورت عملکردی، با نام استخراج کوین جدید تلقی می‌شود.

  این عملکرد نه‌تنها به دلیل حضور کارت گرافیک یا پردازنده در شبکه است، بلکه نقش HDD ،SSD و پهنای باند کانال اینترنت هم در این فرآیند بسیار مهم است.

تیم بیت تورنت و پیشرفت این پروژه

Bram Cohen، بیت تورنت را در ماه آپریل 2001 ایجاد و نسخه جدیدی از آن را نیز در سال 2013 منتشر کرد.

در ماه ژوئن سال 2018، جاستین سان (موسس Tron) بیت تورنت را به مبلغ 120 میلیون دلار در جهت توسعه پروژه Atlas خرید.

Cohen در حال حاضر دیگر با این شرکت همکاری نمی‌کند و چندین نفر دیگر از اعضای اصلی نیز این شرکت را ترک کردند.

بیت تورنت به دنبال این خرید، در نتیجه‌ی عرضه اولیه (IEO) از طریق بایننس مبلغ 7.2 میلیون دلار را جمع‌آوری کرد.

بیت تورنت و رقبای سرسخت

با بیش از 100 میلیون کاربر Tron و بیت تورنت، این پروژه در حال رهبری سیستم‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل همتا به همتا است.

پلتفرم معروف دیگر در زمینه‌ی به‌اشتراک‌گذاری فایل (مبتنی بر فناوری بلاک‌چین)،Upfiring است. پلتفرم Upfiring هر فایلی را که seederها میزبانی می‌کنند رمزگذاری می‌کند، درحالی‌که در بیت تورنت این‌چنین نیست.

باتوجه‌به موارد استفاده‌ی بی‌شمار از مقوله‌ی به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها، به نظر می‌رسد که برای هر دوی این پلتفرم‌ها فضای رشد بسیاری وجود داشته باشد.

با توزیع فایل‌ها چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟

کاربران درباره بیت تورنت و ارز btt همیشه این سوال را مطرح می‌کنند که با توزیع فایل‌ها در این پروتکل، چقدر می‌توان کسب درآمد داشت؟!

پاسخ این سوال بستگی به این دارد که چند نفر فایلی را که به اشتراک می‌گذارید دانلود می‌کنند، و همچنین چند نفر از آنها از BitTorrent Speed استفاده می‌کنند و اینکه آیا توکن‌هایی در کیف پول آنها وجود دارد یا خیر.

در حال حاضر کاربران کمی در این پروتکل وجود دارند و تقریباً همه آنها در کشورهای انگلیسی‌زبان قرار دارند، بنابراین راهی برای کسب درآمد زیاد وجود ندارد.

البته، باگذشت زمان، بازدهی افزایش خواهد یافت، اما حتی در آن زمان، پول نسبتا کمی ممکن است از این طریق به دست آورید. معمولا محدوده پولی که به‌عنوان کسب درآمد از پروتکل بیت تورنت در نظر گرفته‌اند، حدود 1 تا 10 دلار در ماه است.

همان‌طور که اکنون فقط مراکز داده و ماینرهای ارزهای دیجیتال می‌توانند درآمد زیادی از استخراج داشته باشند، تنها کاربران بزرگ احتمالاً با بیت تورنت درآمد کسب می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، شرکت‌های ذخیره‌سازی آنلاین یا میزبانی، با استفاده از ظرفیت رایگان برای توزیع فایل‌ها از طریق تورنت می‌توانند از جمله افرادی باشند که به کسب درآمد‌های دلاری بزرگ و قابل‌توجه از ارز btt خواهند رسید.

علاوه بر این با استفاده از بیت تورنت می‌توانید سرعت دانلود فایل‌ها را (در ازای BTT) افزایش دهید که این مورد هم یکی از جنبه‌های مثبت بیت تورنت در شبکه محسوب می‌شود.

توکن‌ BTT

ارز btt یک ارز دیجیتال ایجاد شده برای تحریک و تشویق شرکت‌کنندگان در سیستم است که به انجام اقدامات مفید و خدمات تراکنش‌های این شبکه منجر می‌شود. ارز بی تی تی بر اساس توکن TRC-10 در بلاک‌چین ترون (مانند توکن ERC-20 در شبکه بلاک‌چین اتریوم) راه‌اندازی شده است.

TRON (TRX) یک سیستم بلاک‌چین برای به‌اشتراک‌گذاری محتوا است. محتوا می‌تواند شامل فایل‌های معمولی (فیلم‌ها، برنامه‌ها) تا مواردی مانند بازی‌های آنلاین (شمشیر، حیوانات خانگی، ارز درون بازی) و … باشد.

یکی از ویژگی‌های TRON این است که بلاک‌چین آن به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها را به‌صورت آنی و با کمیسیون ناچیز مبادله کنید، بنابراین حتی معاملات با 10 سنت هم سودآور خواهد بود.

بیت تورنت مدت‌ها پیش از توکن BTT ایجاد شد. حتی امروزه شما می‌توانید از پروتکل رایگان بدون توکن نیز استفاده کنید.

باتوجه‌به وایت پیپر این پروژه، ارز btt به‌عنوان یک مکانیزم کلی برای انجام معاملات در منابع محاسباتی مشترک بین مشتریان بیت تورنت و یک بازار شفاف از درخواست‌کنندگان سرویس و ارائه‌دهندگان سرویس عمل می‌کند.

در کنار ارز بیت تورنت، تیم توسعه این پروژه «BitTorrent Speed» را نیز معرفی کرده‌اند.

ازآنجایی‌که هیچ‌گونه انگیزه مالی برای نقش seed در این پروتکل اصلی در نظر گرفته نشده است، swarmها اغلب به‌صورت نابهنگام از بین می‌روند.

در جهت حل این مشکل، BitTorrent Speed پاداشی را (توکن BTT) به کاربرانی که پس از دانلود فایل به seed بودن ادامه می‌دهند، ارائه می‌کند.

در طرف دیگر معادله‌ی BTT، شما می‌توانید اولویت دسترسی به seed ها، دردسترس‌بودن مداوم یک فایل و استفاده از منابع دیگر را با پرداخت توکن خود بخرید.

هدف نهایی جهت پیاده‌سازی BTT این است که بیت تورنت به یک اکوسیستم محتوا از جمله تحویل محتوا، ذخیره‌سازی غیر‌متمرکز و پراکسی‌ها تبدیل شود.

عرضه‌ی کلی BTT برابر با 990،000،000،000 است. جزئیات توزیع (توکنومیک) ارز بیت تورنت به شرح زیر است:

  •  20 درصدشان به بنیاد ترون فرستاده شده‌اند
  •  19.9 درصدشان در اکوسیستم بیت تورنت باقی‌مانده است
  •  19 درصد از آن در اختیار تیم و بنیاد بیت تورنت قرار دارد
  •  17 درصد آن به‌صورت خصوصی، عمومی و فروش seed فروخته شده است
  •  10.1 درصد آن متعلق به بخشی از یک برنامه 6 ساله Tron airdrop است
  •  10 درصد آن نیز متعلق به بخشی از برنامه AirDrop BitTorrent است
  •  در نهایت نیز 4 درصد از آن به‌صورت توکن‌های مشارکتی است

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در این پروژه هستید، انتشار پروژه‌ی Speed و Live را نیز در نظر داشته باشید. هر دوی این محصولات می‌توانند به‌خوبی قیمت ارز btt را بالا ببرند.

چشم‌انداز ارز بیت تورنت (ارز BTT)

این سرویس در حال حاضر یکی از سرویس‌های بسیار محبوبی است بین رهبران بازار و تولید‌کنندگان محتوا استفاده می‌شود. همین موضوع باعث شده تا مخاطبان هم برای حضور و استفاده از این پروتکل مشتاق باشند.

با این حال نمی‌توان نقطه‌ضعف پروژه را هم نادیده گرفت. یکی از این نقطه‌ضعف‌ها، عملکرد تیم پشتیبان در بخش ارتباطی است. تیم پروژه از نظر ارتباط و اطلاع‌رسانی به دیگران کار ضعیفی انجام می‌دهد.

فقط تعداد کمی از کاربران معمولی μTorrent از توکن BTT، مکانیسم تبلیغات و امکان افزایش سرعت دانلود اطلاع دارند.

بهبود وضعیت موجود مستلزم بازاریابی تهاجمی و اطلاع‌رسانی دوره‌ای به کاربران در مورد فرصت‌های جدید در داخل برنامه μTorrent با استفاده از پیام‌های پاپ‌آپ یا تغییر طراحی برنامه است.

در مورد ادغام با خدمات شخص ثالث، این پروژه فقط چندین مشارکت مهم داشته است که تعداد آنها برای پروژه‌‌ای با این پشتیبانی و حمایت قوی، آمار کمی به نظر می‌آید. 

برای اولین‌بار با سرویس پخش DLive که در فوریه 2020 انجام شد. در نوامبر 2020، عموم مردم متوجه شدند که Huawei با TRON وارد همکاری شده است و 4 برنامه μTorrent را فهرست کرده است. این چهار برنامه شامل موارد زیر هستند:

  • BitTorrent
  • BitTorrent Pro
  • uTorrent
  •  uTorrent Pro

از کجا می‌توان ارز btt را تهیه کرد؟

گزینه‌های زیادی برای خرید BTT وجود دارند. می‌توانید برای معاملات BTT به سراغ سایت بایننس بروید.

این کریپتوکارنسی را می‌توانید در پلتفرم بایننس با ارز BTC (بیت‌کوین)، BNB (بایننس) و بسیاری از جفت ارز های دیگر مبادله کنید.

به دلیل اینکه بیت تورنت ممکن است در صرافی‌های ایرانی وجود نداشته باشد، می‌توانید از طریق سایت‌های مانند بیدارز، ارزی که دارای کارمزد تراکنش پایین‌تر و با ارزش پایدار است (مثلا تتر) خریداری کنید و آن را از طریق پلتفرم‌های معاملاتی به بیت تورنت تبدیل کنید.

برای مشاهده پلتفرم‌های معاملاتی که بیت تورنت در آنها معامله می‌شود در صفحه BTT در سایت Coinmarketcap روی تب Markets کلیک کنید:

بازارهای توکن بیت تورنت

نکته مهم: بسیاری از صرافی‌های خارجی ایرانیان را تحریم کرده‌اند. قبل از هرگونه اقدام برای افتتاح حساب یا واریز ارز به صرافی، از قوانین و شرایط آن مطلع شوید.

کیف پول توکن بیت تورنت ( ارز BTT)

در کجا می‌توان BTT را ذخیره‌سازی کرد؟

BTT یک توکن TRC-10 است که از شبکه Tron استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را در هر کیف پولی که از TRX پشتیبانی می‌کند ذخیره کنید.

Tron را کیف پول‌های بسیاری پشتیبانی می‌کنند که در وب‌سایت رسمی آن می‌توانید اسامی‌شان را ملاحظه کنید.

برخی از کیف پول‌هایی که می‌توانید توکن بیت تورنت را روی آن داشته باشید:

کیف پول‌های ترون : بهترین گزینه‌ها برای ذخیره و سهام‌گذاری

کیف پول Atomic wallet

کیف پول Trust wallet

سوالات متداول

شبکه بیت تورنت چیست؟

بیت تورنت یک پروتکل P2P برای انتقال فایل‌های بزرگ از طریق اینترنت است. این شبکه به عنوان بزرگ‌ترین پروتکل غیرمتمرکز اشتراک‌گذاری فایل در جهان شناخته می‌شود.

ارز بی تی تی چیست؟

ارز btt یک ارز دیجیتال ایجاد شده برای تحریک و تشویق شرکت‌کنندگان در شبکه بیت تورنت است که به انجام اقدامات مفید و خدمات بیشتر در شبکه منجر می‌شود.

با توزیع فایل‌ها در بیت تورنت چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید؟

محدوده پولی که به‌عنوان کسب درآمد از پروتکل بیت تورنت در نظر گرفته می‌شود، حدود 1 تا 10 دلار در ماه است. در واقع تنها کاربران سازمانی و بزرگ احتمالاً با بیت تورنت درآمد کسب می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب از بورسینس درباره ارز btt با شما صحبت کردیم. این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کریپتوکارنسی است که تا امروز موفق شده جمع زیادی از کاربران اینترنت را جذب خود کند.

در نهایت به نظر می‌رسد که اضافه‌کردن ارز btt در سیستم به جهت انگیزش به seeder ها، اقدامی منطقی است.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

55 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Sina

سلام خسته نباشید الان قضییه این ارز چیه ت بیشتر صرافی ها مثل کوینکس و… ن میشه خریدوفروش کرد ن میشه انتقال داد اگ میشه راهنمایی کنید ممنون🌹

افسون

سلام من btt در بستر bep 2 دارم تو تراس ولت الان جز بایننس چه صرافی هست بفرستم اونجا این بسترو داشته باشه ایرانیا دارن آیا کسی میدونه

فاطمه ملکی

سلام آقای جهاندیده
وقتتون بخیر
ببخشید من از صرافی بیت برگ خرید میکنم، توی این صرافی بیت تورنت رو، فقط روی شبکه Trc20 داره،ولی
توی تراست ولت بیت تورنت رو که سرچ میکنم Trc20 نداره و چندین بیت تورنت میاد
میشه Trc10 رو انتخاب کنم؟ چون تراست ولت Trc20 نداره

ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻

شاهرخ

سلام هیچ مشکلی پیش نمیاد خودم از پشتیبانی صرافی اوکی اکسچنچ سوال کردم و از صرافی به کیف پول تراست ولت از شبکه trc20 به trc10 انتقال دادم

هادی

سلام ارز تتر بر مبنای تی ار سی 20 رو در ترون والت میخوام سواپ کنم به BTT ولی WBTT نشون میده آیا همون BTT هستش ؟ ممنون

حسن

سلام
فرق btt با bttb چیست
توی تراست ولت هستش

ناصر

اولی علامت اختصاری مخصوص بیت تورنت و دومی علامت اختصاری بیت تورنت بر بستر بایننس هست

Alihsp

اقا کسی میدونه توکن سوزیش کی؟!

محمدباقر

سلام یک سوال داشتم کسی می تونه راهنمایی کنه من در کیف پول تراست ولت ارز btt دارم می خواهم انتقال بدهم پیام خطا می ده که به اندازه کافی bnb نداری مگه ارز btt زیر مجموعه ترون نمی باشد

Ed

دوستان ارز فگ

feg رو زیر نظر داشته باشید

ناصر

ارز فگfeg رودمپ و برنامه هالی داره واسه امسال ۲۰۲۱ولی زمان بر هست پیشرفت این ارز اما مقدار کمی از سرمایه تون رو روش بذارید

Ed

دوستان ارز فگ feg رو زیر نظر داشته باشید

shkhm

درود بر شما کیف پول اتمیک بنده مقداری بیت کوین داخلش هست اما نشون نمیده یعنی صفر نشون میده چیکار کنم؟

سعید

ارز خوبیه ولی کسانی که میخوان تازه ورود کنن هر ارزی رو سعی کنن با کمترین سرمایه گذاری شروع کنن مثلا من با یک میلیون تومان شروع کردم و بعد هم حتما آموزش ببینید

وحید

سلام ،،، با سپاس فراوان از آموزش ها و کمکی که به ما میکنید ، یه سوال داشتم ولی هر چی فکر کردم یادم نیومد بعداً می پرسم ،

محمدحسین

وقت بخیر، من بیت تورنت خریداری کردم و آدرس کیف پول tronwallet دادم کیف پول مال خودم هست و از قبل توش ترون نگهداری می کردم… آدرس کیف ترون رو دادم زمان خریدن بیت تورنت با این فرض که خودش تفکیک می کنه ولی بیت تورنت به کیفم نیومده… txid تراکنش رو دارم، چگونه می تونم پیگیری کنم که بیت تورنت به کیفم واریز بشه؟

حسامی

سلام دوستان عزیزم
من ماشینم فروختم ۱۶۰ میلیون تومن ارزهای
با این قیمت ها هر کدوم رو ۲۵۰۰ btt۴۰۰,wink۴۰,dent۴۵۰,tta خریدم .با این وضعیت به نظرتون چند ماه صبر کنم ان شاالله از این پریشانی در بیام ؟ و آیا این صبرم نتیجه خوبی میده ؟ لطفا واقع بینانه و علمی تحلیل کنید بعد

حمید

ارزای پرقدرتی نخریدی پیشنهاد من COMP,,,EOS,,,,DOT,,,CRV,,,BNB,,,ADA,,ENJ,,,TRX,,,BTCST

محسن

سلام من روی btt وwinو tta حدود ۲۱ میلون سرمایه گذاری کردم یه هفته نشده ۶ میلیون ضرر کردم به نظر شما قیمت افزایش میابه یانه
باتشکر

احمد

صبور باش

محمد

سلام صرافی کریپتولند این ارز رو داره
آیا این صرافی معتبره؟؟

مرتضی

صد در صد

محمد

کسی میدونه چرا تتر از کیف پول کوینومی نمیتونم انتقال بدم با اینکه اتریوم هم هم دارم

نیما سامی

دوستای گلم btt رو صرافی ایرانی رمزینکس اورده از اونجا تهیه کنید اینده داره بی شک ارقام ی صفر به ممیز نزدیک بشه همتون مازراتی مشکی سوار میشید

Mojtaba

امیدواریم دوست باانرژی مثبت من

ناصر

جو الکی ندید با کم کردن یک صفر قراره چقدر سرمایه های مردم افزایش پیدا کنه که مازراتی با رنگ مشکی واسشون رزرو کردید

وحید

سلام توی کیف تراست ولت میخوام بیت تورنت رو روشن کنم ولی سرچ که میزنم چندین بیت تورنت میاد کدوم رو انتخاب کنم سپاس

mamadtaherii

سلام ارز دیجیتال بیت ترونت فقوق العادس همتون بخرید سرمایه گذاری در ان بیشک پر سود است

rrr

سلام
یه عده دوستان میگفتن کارمزد تراکنش این ارز تو کیف پول 40% هست😐 واقعا کارمزدا چجوریه؟ و این که حداقل خریدش چه تعداد یاممبلغی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

حسام

سلام دوستان عزیزم
من ماشینم فروختم ۱۶۰ میلیون تومن ارزهای
با این قیمت ها هر کدوم رو ۲۵۰۰ btt۴۰۰,wink۴۰,dent۴۵۰,tta خریدم .با این وضعیت به نظرتون چند ماه صبر کنم ان شاالله از این پریشانی در بیام ؟ و آیا این صبرم نتیجه خوبی میده ؟ لطفا واقع بینانه و علمی تحلیل کنید بعد

اسماعیل

باعرض سلام و احترام،
نمیدونم از کجا راهنمایی گرفتید ولی بدون شک ارزهای دیجیتالی بالا خواهند رفتند و روز ب روز جهانی تر میشوند، اگه برای سرمایه گذاری اومدید بنظر شخصی من ک جای بدی نیامده ای،من خودم در حد توانم برای فرزندانم مقداری از 8ارز ک تقریبا قیمت مناسبی داشتند خرید و در حال خریدم،ولی برای سالهای اتی،پس صبوری در بورس بدون نتیجه نخواهد بود،.
ب امید روز و روزگاری خوش و خرم

افسون

سلام من btt در بستر bep 2 دارم تو تراس ولت الان جز بایننس چه صرافی هست بفرستم اونجا این بسترو داشته باشه ایرانیا دارن آیا کسی میدونه

علی

0.1 ترون

نفیس

سلام دوستان رمزینکس هم به تازگی این ارز رو به فروش گذاشته. چونکه اخیرا btt زیر نظر باینس رفته قطعا رشد خواهد شد

محمد ملکی

باسلام
ارزی که توکن گه دارای هدف و راه مشخص با مدیریت کار آمد همچنین پشتیبانی و پتانسیل بالایی که داره میتونه گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشه

علی قاسمی بگتاش

با سلام وتشکر بسیار مفید بود.من قبل از مطالعه این مقاله این ارز را خریده بودم.صرافی های داخلی از جمله پی98 هم این ارز را میفروشند می توانید خرید کنید البته قیمتش کمی بالاتر هست در حدود 3 تومان بالاتر از قیمت روز میفروشند.موفق باشید

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
55
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx