چرا کیف پول بلاک‌چین یک گزینه مناسب برای ایرانیان نیست؟

کیف پول بلاکچین

یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال کیف پول بلاک‌چین است.

اگر شما هم به دنبال یک کیف پول امن برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود هستید، احتمالاً با این اسم مواجه شده‌اید. اما باید بدانید که این کیف پول برای ایرانیان یک گزینه مناسب نیست!

در این مطلب از بورسینس قصد داریم به بررسی یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های مخصوص ارز دیجیتال بپردازیم. همین‌طور به بررسی تاریخچه کیف پول بلاک‌چین، اهداف و عملکردهای آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

عناوین مطلب:

تاریخچه شرکت بلاک‌چین

کمپانی بلاک‌چین با آدرس سایت blockchain.info و blockchain.com در سال 2011 میلادی در شهر لوکزامبورگ تأسیس شد. این شرکت به‌صورت تخصصی درزمینه بلاک‌چین و محصولات مرتبط با آن فعالیت می‌کند.

توجه: شباهت نام این کمپانی با دفتر کل و یا تکنولوژی بلاک‌چین نباید شما را گمراه نکند.

تکنولوژی بلاک‌چین یک بحث کاملا جداست. نام این سایت صرفاً بلاک‌چین است و نباید آن را با تکنولوژی بلاک‌چین یا بلاک‌چین بیت‌کوین اشتباه بگیرید.

ازجمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به ارائه آمار و اطلاعاتی مرتبط با بیت‌کوین اشاره کرد.

همچنین شرکت کیف پول بلاک‌چین، ابزارهای جستجوی بلاک‌چین را تولید کرده و کیف پول جذاب و مشهوری دارد که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.

شرکت بلاک‌چین
وسایت شرکت بلاک‌چین

ابزار جستجوی بلاک‌چین اصطلاحی است که برای مشاهده و آنالیز بخش‌هایی از بلاک‌چین بیت‌کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با به کارگیری این بازار می‌توانید تراکنش‌های خودتان را پیگیری کرده و یا تراکنش‌های دیگر کاربران را آنالیز کنید.

هرچند که هدف اصلی این کمپانی فراهم کردن ابزارهای جستجو و مشاهده بلاک‌چین بود؛ اما به‌سرعت پیشرفت کرد و در سال 2013 به پربازدیدترین سایت حوزه بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال شد.

در انتهای سال 2013 میلادی، شرکت بلاک‌چین کمپانی دیگری با نام Zero Block LLC را خریداری کرد که تخصصش درزمینهٔ نرم‌افزار موبایلی بیت‌کوین بود و در همان سال معروف‌ترین اپلیکیشن مربوط به بیت‌کوین در بازار را تولید کرده بود.

هدف بلاک‌چین در آن سال‌ها آن بود که به پیشروترین استارتآپ مرتبط با بیت‌کوین تبدیل شود.

شرکت بلاک‌چین، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پاک شدن نرم‌افزارشان از اپل استور اشاره کرد. بااین‌وجود بلاک‌چین هنوز هم یکی از بهترین کمپانی‌های فعال در حوزه بیت‌کوین است.

از همان ابتدا تا به امروز وظیفه سرپرستی و مدیریت کمپانی بر عهده پیتر اسمیت (Peter Smith) بوده که یکی از بنیان‌گذاران شرکت و مدیرعامل فعلی آن است.

از نظر آقای اسمیت دلیل موفقیت این کمپانی، صبر، ایجاد تیم خوب و ساختن محصولاتی است که مردم در سراسر جهان از استفاده از آن‌ها لذت می‌برند.

با اطلاعاتی که در مورد کمپانی به دست آوردید بهتر است به سراغ بررسی کیف پول بلاک‌چین بپردازیم.

بررسی کیف پول بلاک‌چین

همان‌طور که در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردم، یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت در زمینه تولید کیف پول ارزهای دیجیتال است.

برای دسترسی به این ولت می‌توانید به سایت کیف پول بلاک‌چین مراجعه کنید. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این کیف پول را می‌توان قدیمی بودن آن دانست.

بعد از ولت بلاک‌چین، امروزه کیف پول‌های بسیار بهتر و با امکانات بیشتر وجود دارند؛ بنابراین هیچ‌کس مجبور نیست از کیف پول‌های محدودی مانند بلاک‌چین استفاده کند.

درهرحال، از نظر برخی از افراد و کاربران، کیف پول بلاک‌چین بهترین کیف پول تولید شده برای ارزهای دیجیتال است.

لیست برترین کیف پول‌های ارز دیجیتال را در این صفحه مشاهده کنید.

کیف پول بلاک‌چین از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

اگر وارد سایت کیف پول بلاک‌چین شوید متوجه می‌شوید که این ولت دیجیتال از دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال زیر پشتیبانی می‌کند:

  • Bitcoin (BTC)
  • Ether (ETH)
  • Bitcoin Cash (BCH)
  • Stellar lumens (XLM)
  • Stacks (STX)
  • اغلب توکن‌های ERC-20

اگر قصد ورود به کیف پول بلاک‌چین و دانلود آن را دارید ابتدا باید بدانید که این کیف پول به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند.

مزایای کیف پول بلاک‌چین
کیف پول بلاک‌چین برخلاف رقبا از تعداد ارزهای محدودی پشتیبانی می‌کند.

بررسی مزایا و معایب کیف پول Blockchain

مزایا

طبق اعلام سایت رسمی شرکت بلاک‌چین تا به این تاریخ تقریبا 85 میلیون کیف پول درون این پلتفرم ساخته شده است.

سازندگان این کیف پول معتقدند که کیف ولت بلاک‌چین نه‌تنها محبوب‌ترین؛ بلکه امن‌ترین و مورد اعتمادترین کیف پول ارزهای دیجیتال در دنیا است.

با استفاده از کیف پول می‌توانید ارزهای مختلف را به هم تبدیل کنید که این موضوع کارها را سریع‌تر، آسان‌تر، بدون استرس و امن‌تر می‌کند.

کیف پول بلاک‌چین نسخه آنلاین دارد و نسخه اندرید و IOS آن نیز در دسترس است. در حال حاضر این کیف پول از 22 ارز فیات (دلار، یورو، ین و…) پشتیبانی کرده و در 25 زبان قابل‌استفاده است.

معایب

اگر تعدادی از نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های تحلیلی در مورد کیف پول بلاک‌چین را بخوانید متوجه می‌شوید که مشکلاتی در استفاده از این کیف پول وجود داشته است.

علاوه بر این، خیلی از کاربران اعتقاد دارند که ذخیره‌سازی کلیدهای شخصی در سرورهای شرکت عیب بزرگی است؛ زیرا امکان هک و حمله به سرورهای آن‌ها وجود دارد.

درحالی‌که برخی دیگر اعتقاد دارند در صورت گم کردن کلید شخصی و رمز عبور خود می‌توانند به‌راحتی کیف پول خود را بازیابی کنند.

برخی به دلیل اینکه این سایت نیاز به نصب نرم‌افزار ندارد شروع به استفاده از آن می‌کنند.

دو اشکال بزرگ دیگری که کیف پول بلاک‌چین دارد:

  • متمرکز بودن: امنیت یک کیف پول متمرکز بستگی زیادی به تیم سازنده آن دارد.
  • نیاز به ثبت‌نام: واردکردن ایمیل برای ساخت کیف پول، در بین کیف پول‌های جدید تقریبا یک فرایند منسوخ‌شده است ولی سایت بلاک‌چین هنوز کاربران را مجبور به ثبت‌نام با ایمیل می‌کند.

اگر فکر می‌کنید تیم سازنده بلاک‌چین شفافیت و صداقت لازم برای رسیدن به اهداف تعریف‌شده را دارند، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

ولی باید بدانید که حتی اگر تیم بلاک‌چین صادق باشند، کیف پول شما در معرض خطر بیشتری از سمت هکرها قرار دارد.

معایب کیف پول بلاک‌چین

به همین دلیل بسیاری از مردم به کیف پول‌های متمرکز اعتماد ندارند؛ زیرا از اساس شرکت‌های واسطه را در مورد دارایی‌های دیجیتال خود قبول ندارند.

ارزهای دیجیتال باید تا حد ممکن بی‌واسطه (غیرمتمرکز) باشند.

عدم ناشناس بودن در سایت بلاک‌چین نیز یکی دیگر از مشکلات این کمپانی است.

هرچند که بلاک‌چین امنیت کیف پول خود را تضمین می‌کند؛ اما بازهم کاربران هراس دارند که اطلاعات و آی‌دی آن‌ها لو رفته و تراکنش‌های آن‌ها ردیابی شود.

سایت کیف پول بلاک‌چین

برای ورود به سایت کیف پول بلاک‌چین کافی است Blockchain.com را در گوگل جستجو کنید. در صفحه اول این جمله را مشاهده خواهید کرد:

مورد اعتمادترین کیف پول کریپتو در جهان

در این صفحه می‌توانید کیف پول‌های نسخه اندرید یا ios را دانلود کنید. همچنین می‌توانید به اطلاعات جامع‌تری دسترسی داشته باشید.

اگر قصد دارید یک کیف پول بلاک‌چین بسازید و در کشوری غیر از ایران ساکن هستید، به‌راحتی می‌توانید در همین صفحه اقدام به ثبت‌نام در کیف پول بلاک‌چین کنید.

در همین صفحه صرافی بلاک‌چین نیز وجود دارد که می‌توانید ارزهای خود را به USD تبدیل کنید.

اپلیکیشن کیف پول بلاک‌چین

اپلیکیشن کیف پول بلاک‌چین
اپلیکیشن کیف پول بلاک‌چین؛ راهی ساده برای استفاده از کیف پول Blockchain

برای کیف پول بلاک‌چین یک نرم‌افزار خاص تولید شده است که هم نسخه اندرید و هم نسخه ios آن در دسترس است.

نسخه موبایلی اپلیکیشن بسیار خوب طراحی و تنظیم‌شده است که بسیار خوب هم کار می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید کوین‌ دریافت و یا ارسال کنید و این کار به‌راحتی و فقط با استفاده از آدرس و یا QR Code مخصوص حساب مقصد انجام می‌شود.

اپلیکیشن بلاک‌چین همچنین یک لایه محافظتی که با اثرانگشت فعال می‌شود را داراست که امنیت را افزایش می‌دهد.

اگر تلفن همراه خود را گم کرده‌اید و یا از شما سرقت شود، بازهم کیف پول شما با یک پین کد محافظت‌شده و در صورت پاک شدن نرم‌افزار، تمام اطلاعات روی یک دیتابیس آنلاین ذخیره‌شده است.

بزرگترین مشکل کیف پول بلاک‌چین؛ تحریم!

وقتی ده‌ها کیف پول نرم‌افزاری هستند که امنیت خوبی دارند، امکان پشتیبان‌گیری را فراهم کرده‌اند، نیاز به ایمیل و ثبت‌نام ندارند و از ده‌ها و حتی 100 ها ارز پشتیبانی می‌کنند به نظر نمی‌رسد کیف پول بلاک‌چین برای ایرانیان با پشتیبانی از چند ارز و خطراتی که دارد یک گزینه مناسب محسوب شود.

تعداد زیادی بررسی در فضای مجازی در مورد بلاک‌چین و کیف پول آن وجود دارد و ده‌ها کیف پول دیگر نیز برای انتخاب شما در دسترس هستند و ممکن است که شما را کاملا گیج کنند.

اما در اینجا قصد داریم که یک فاکتور مهم در انتخاب کیف پول مورد اعتماد برای ذخیره ارز دیجیتال را با شما به اشتراک بگذاریم:

هنگام انتخاب کیف پول ارز دیجیتال، امنیت و کاربرد مهم‌ترین فاکتورها هستند.

یک کیف پول جذاب و با رابط کاربری زیبا اگر از امنیت کافی برخوردار نباشد، ممکن است دارایی شما را در معرض خطر هک قرار دهد.

علاوه بر این، اگر با چندین ارز دیجیتال سروکار دارید نباید از کیف پولی استفاده کنید که فقط از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در این حالت مجبور می‌شوید برای هر ارز دیجیتال یک کیف پول نصب کنید.

کیف پول‌های مختلف ممکن است برای جذب شما تبلیغات مختلفی انجام دهند.

برای مثال از رابط کاربری خوب خود بگویند و یا از متمرکز و غیرمتمرکز بودن خود صحبت کنند؛ اما تمام این موارد در صورت عدم وجود امنیت و کاربرد، هیچ اهمیتی ندارند.

در این مطلب سعی کردیم به بررسی کیف پول بلاک‌چین بپردازیم و اطلاعات لازم را درباره این کیف پول در اختیار شما قرار دهیم.

بااینکه این کیف پول برای کاربران ایرانی قابل‌استفاده نیست، اما در ادامه نحوه استفاده از آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

آموزش کیف پول بلاک‌چین

برای راه‌اندازی کیف پول بلاک‌چین، ابتدا باید نسخه متناسب با وسیله الکترونیکی خود را دانلود کنید. در حال حاضر امکان دانلود کیف پول بلاک‌چین برای اندروید و iOS در دسترس است.

این کیف پول به شما اجازه می‌دهد که اکانت خود را بسازید و برای افزایش امنیت می‌توانید رمز عبور تعیین کرده، تایید دومرحله‌ای را فعال کرده و عبارت ریکاوری را یادداشت و ذخیره کنید.

بعدازاین کارها آن‌ها به شما اطمینان می‌دهند که کیف پول شما امن است.

به خاطر داشته باشید برای ورود یا بازیابی کیف پول بلاک‌چین به رمز عبور و عبارت بازیابی خود نیاز دارید. به همین دلیل باید در نگهداری آن بسیار دقت کنید.

شما باید عبارت بازیابی خود را در جایی امن نگهداری کنید.

سعی کنید عبارت بازیابی یا رمز عبور خود را در رایانه یا موبایل خود ذخیره نکنید. بااینکه گفته می‌شود این کیف پول امن است اما امکان هک کیف پول بلاک‌چین مانند هر نرم‌افزار دیجیتال دیگری امکان‌پذیر است.

اگر قصد دارید از رایانه استفاده کنید، دانلود کیف پول بلاک‌چین برای کامپیوتر هنوز در دسترس نیست. بنابراین می‌توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

اگر به دنبال دانلود کیف پول بلاک‌چین و ساخت کیف پول بلاک‌چین در ایران هستید باید بدانید که اپلیکیشن آن در ایران در دسترس نیست. کیف پول بلاک‌چین ایرانیان را تحریم کرده، بنابراین شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید.

چند کیف پول پیشنهادی برای استفاده به جای کیف پول بلاک‌چین:

سوالات متداول

آیا کیف پول بلاک‌چین متعلق به توسعه دهندگان تکنولوژی بلاک‌چین است؟

آیا کیف پول بلاک‌چین برای کاربران ایرانی مناسب است؟

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم: این کیف پول را برای کاربران ساکن ایران توصیه نمی‌کنیم. علاوه بر مشکلاتی که گاها ایرانیان در ورود به کیف پول مشاهده کرده‌اند، این کیف پول از دسته کیف پول‌هایی است که نیاز به ثبت نام و اطلاعات دارد.

آیا کیف پول بلاک‌چین متعلق به توسعه دهندگان تکنولوژی بلاک‌چین است؟

کیف پول بلاک‌چین یک ولت ارز دیجیتال برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال است و صرفاً از نام تکنولوژی بلاک‌چین استفاده کرده است و ارتباطی با تکنولوژی بلاک‌چین یا توسعه دهندگان آن ندارد.

مزیت‌های کیف پول بلاک‌چین چیست؟

شاید بتوان گفت امنیت از مهم‌ترین مزیت‌های کیف پول بلاک‌چین است که البته همین موضوع هم با توجه به متمرکز بودن این کیف پول، تا حد زیادی زیر سؤال می‌رود.

جمع بندی

کیف پول بلاک‌چین در حال حاضر یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های بیت‌کوین و ارز دیجیتال در جهان است که از 25 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند؛ اما تنها قابلیت ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال محدودی را دارد.

این کیف پول مدعی شده ویژگی‌های امنیتی خاصی دارد که می‌تواند خیال شما را از بابت نگهداری دارایی‌های دیجیتالتان راحت کند. ولی هرچقدر هم که امن باشد، نسخه تحت وب این کیف پول بیشتر در معرض حملات هکرها قرار دارد.

علاوه بر نسخه تحت وب کیف پول، اپلیکیشن مخصوص اندرید و iOS آن نیز طراحی‌شده است. با استفاده از اکسچنج داخلی، تبدیل ارزها فراهم شده و این فرایند در داخل خود کیف پول انجام می‌شود.

در مجموع به نظر می‌رسد که کیف پول بلاک‌چین برای کسانی که به دنبال یک کیف پول راحت، متمرکز و باکیفیت برای ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال خود هستند گزینه بدی نباشد ولی قطعاً گزینه‌های بهتری از این کیف پول وجود دارد.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

135 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
بهنام جعفری

ایا بدون احزار هویت تو بلاک چین میتوان برداشت کرد؟

مهدی

سلام تقریبا ازسال‌ ۲۰۱۲ مقداری بیت توی کیف blockchain دارم البته اون موقع نسخه وب بود چندسالی باهاش کارنکردم ۲۴ کلمه بازیابی رو ندارم ولی پسورد دارم حالا نسخه دسکتاپ نصب کردم میخوام وارد بشم میزنه پسورد دوم وارد کنید اصلا یادم نمیاد که پسورد دوم فعال کردم یانه.موجودی رو نشون میده ولی برای انتقال پسورد دوم میخواد کسی هست بتونه کمکم کنه توی بد موقعیتی گیرکردم که بااین بیت ها میتونم زندگیمو نجات بدم خواهشآ کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭

ناشناس

سلام اقای جهاندیده ماجرای ایر دراپ 0.5 بیت کوین تو این کیف پول چیه چگونه باید درخواست بزنیم لطفا توضیح کاملی بدید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
چنین ایردراپی وجود نداره دوست عزیز
من چنین چیزی نشنیدم. دقت کنید بعضی وقتا با هدف کلاهبرداری این چنین وعده‌هایی به شما میدن. هیچکس نمیاد 0.5 بیت کوین ایردراپ کنه.

الهام

سلام. وقتتون بخیر
4 ماهه که کوینم به حساب بلاکچینم ننشسته الان یه مقدار لازم دارم اگه برداشت کنم آدرسم عوض میشه… اگه آدرسم عوض بشه کوینی که به آدرس قبلی ارسال شده به حسابم میشینه؟
والتم HD نیست.

حمید

سلام قسمت ثبت نام سایت بلاکچین برای من بدون فیلترشکن بالا نمیاد واینکه موقع ثبت نام ازم میخواد که یه کشور رو انتخاب کنم چه کشوری رو انتخاب کنم بهتره چون ایران توشون نیست

رضا

سلام،نظرتان درمورد کیف پول ایرانی به اسم( کیف پول من) چیه،آیا قابل اعتماد هست؟

علی

سلام.ببخشید اقای جهاندیده من ۴ماهه به سفارش دوستم اومدیم توبلاکچین سرمایه گذاری کردیم.قرارداد هوشمند که هفتگی تتر.میداد بعد سه هفته تبدیلش کرد awo.والان دوسه ماه که اصلا ادرس قرارداد باز نمیشه.کیف پولم ترون لینک پرو.لطفا میشه راهنمایی کنید؟کلاه برداری شده؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اطلاعی ندارم.

sardar

سلام دوستان یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
بلاکچین هرچند وقت یه بار ادرس کیف پول رو تغییر میده ایا اگه یکی به اون ادرس قبلی پول رو واریز کنه باز میاد حساب؟

جعفر

تو هر تراکنش ادرس دریافتیت عوض میشه و ادرسهای قبلی هم تا همیشه معتبرند چون استخرها به همان ادرس اولی که وارد کردید تا چند سال پول استخراج رو وارد میکنند

کرامتی

سلام ، ur code خودم را در بلاک چین روی یک کامپیوتری گذاشتم که دسترسی بهش ندارم. چطور میشه اون رو غیر فعال کنم یا تغییر بدم. یا اینکه چطور می تونم کاری بکنم که اون نتونه با اون حد وارد حساب من بشه. متشکرم

سعید

سلام دوستان .یک شرکت خارجی تقریبا یک بیت کوین بعنوان سود به کیف بلاک چینم ارسال کرد ولی در قسمت اکتیویتی دیدم ظاهرا دوباره برداشت شده با شرکت مکاتبه کردم گفتند چون داخل کیفت موجودی نداشتی برگشت خورده و باید دوهزار دلار بیت کوین داخل کیفت موجودی داشته باشی تا بصورت خودکار اون بیت کوین که فرستادیم به دو هزار دلارت اضافه بشه و دیده بشه بنظرتون راست میگن؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر دوست گرامی. کلاهبرداریه و به هیچ عنوان هیچ چیزی براشون ارسال نکنید.

مسعود

سلام
من کلمات بازیابی که از کیف پول بلاک چین گرفته بودم رو برای بازیابی وارد تراست ولت کردم . ولی به محض اینکار یه تراکنش انتقال در کیف پول بلاک چین انجام شد و کل موجودی به یک آدرس ناشناس منتقل شد.
با پشتیبانی هر دو کیف پول هم تراست و هم بلاکچین صحبت کردم و هیچ نتیجه ای نداشت.
نمی دونم که آیا وارد کردن کلمات بازیابی کیف پول بلاک چین توی تراست ولت اشتباه بوده و یا کیف پولم هک شده.
لطفا منو راهنمایی کنید.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی
تراست ولت رو از منبع معتبر دانلود کردید؟ شاید اپ فیک بوده.
به هر حال هکر تونسته کلمات بازیابی کیف پول شمارو بدست بیاره به طریقی.

مسعود

سلام
بله تراست ولت رو از گوگل پلی دانلود کردم. از اصلی بودنش مطمئنم.

شجاع‌الدین جهاندیده

یه بار دیگه بازیابی کیف پول رو انجام بدید، اگه تراکنش خروجی داشتید که کار خودتون نبوده پس هک شدید.

مهدی

سلام.من حدود هفت صدم بیت داخل ولت بلاکچین دارم.چندین بار هم ارسال و برداشت داشتم ولی دو سه ماهه که یه علامت کلید اومده کنار لوگوی بیت و نمیشه ارسال کرد.در کل این علامت کلید کنار لوگوی بقیه ارزای ولت هم نشون داده میشه.ممنون میشم اگه راهنمایی بفرماید چطور میتونم ارسال بزنم

مهران

سلام.4سال پیش بیت کوین گرفتم.آدرس ورمزکیف پول که میزنم ایمیل میاد؛ ایمیل راتاییدمیکنم بعدش ولی ازپسورد ایراد میگیره بنظرتون پسوردم اشتباه است یا بخاطرتحریمه؟ به پسوردم شک دارم. پسورد راچندبارمیشه اشتباه زد؟12کلمه رادارم. ممنون که پاسخ میدید.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
اگه 12 کلمه بازیابی رو دارید در یه کیف پول دیگه مثلا تراست والت میتونید موجودی رو بازیابی کنید.

حسین کمال پور

سلام من با چند نفر آمریکایی آشنا شدم که گفتن 100دلار دربیت کوین سرمایه‌گذاری کنی در هفته 1000دلار میگیری من ارسال کردم ولی بعداز چند روز گفتن پول ارسال سودت که هزار دلار هست 200دلار بده حالا چکار کنم.
خیلی ممنون میشم روی ایمیل شماره تماستون بزارین زنگ بزنم خیلی خیلی نیاز دارم باشما صحبت کنم ممنون میشم آقای جهان دیده هیچ کس مثل شما اطلاعات نداره

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر دوست گرامی
همون ابتدا که پیشنهاد رو به شما دادند با یه نفر که آشنا به این مسائل هست مشورت میکردید.
از شما کلاهبرداری کردند، هیچ چیز دیگه ای براشون ارسال نکنید.

اشکان

سلام . از کدوم سایت بوده ؟ منم همین اتفاق برام افتاده .

نخعی

سلام منم هم چهار سال پیش با این کیف پول کار میکردم الان فقط ای دی ولت رو داخل ایمیلم دارم ولی رمز عبور یادم نیست و این ۱۲ کلمه که دوستان میگن رو نمی‌دونم چی هست و ندارم چطور میتونم به کیف پولم دسترسی پیدا کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

sasan

فیلتر شکن روشن باشه چی بهتر نیست؟

mehdi

سلام.من حدود دو سال میشه که از ولت بلاکجین استفاده میکنم.واریز و برداشت باهاش زیاد داشتم.ولی متاسفانه چند هفته ای میشه که برای ارسال روی لوگوی بیت عکس یه کلید نشون میده که بعد از وارد کردن ادرس مقصد نمیتونم میزان مبلغ برداشت رو وارد کنم و در صورت زدن روی گزینه ماگزیمم هم از از کیف پول میفتم بیرون.ممنون میشم راهنمایی کنید.

شهاب زیجی

سلام خسته نباشید
من امروز خواستم وارد اکانت بلک چین بشم و مبلغی را انتقال بدم
اما در سایت نتوانستم وارد شم ، میگه دباره امتحان کنم ، چرا نمیتونم وارد شم ؟ میتوانید کمکم کنید ؟
همه اطلاعات را درست وارد میکنم

مهدی

سلام میخواستم از کیف پول بلاکچین ارز اتریوم به یک کیف پول دیگه انتقال بدم اعداد اعشاری نمیزنه باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید مثلا ۰.۱۷۶رانمیشه تایپ کرد.نقطه حالت اعشاری رو نداره

علی

سلام میشه بگین که چه جوری از این طریق پول در بیاریم

حسین جمشیدی

سلام،من المان هستم امروز کیف پول بلاک چین آوردم به خواستم ارز بخرم ولی همیشه ،البته تازه کارم اگه راهنمائیم کنید ممنون میشوم

نگار

سلام بدون فیلتر شکن نمیشه وارد شد من با فیلتر شکن وارد میشم با فیلتر شکن امتحان کنید

ساغر

سلام
ايا ميشود از كيف پول بلاك چين ارز اتريوم به كيف پول ايرانى انتقال داد؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
135
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx