بررسی جامع کیف پول Guarda (به همراه آموزش)

اموزش کیف پول guarda

Guarda Wallet یک کیف پول Non-custodial برای ارزهای دیجیتال است.

Non-custodial به این معنی است که کیف پول به صورت غیر متمرکز کار می‌کند و کمپانی‌ای مسئولیت نگهداری کلیدهای شخصی شما را بر عهده ندارد.

با استفاده از Guarda می‌توانید ارزهای دیجیتال را بخرید (اگر ویزا یا مسترکارت دارید)، بفروشید و ذخیره کنید.

عناوین مطلب:

در کیف پول Guarda می‌توانید چندین نوع دارایی دیجیتال را به صورت همزمان نگهداری کنید.

Guarda Wallet در سال 2017 آغاز به کار کرد و هدف اصلی این کیف پول ایجاد یک پلتفرم امن برای کاربران بود که بتوانند با استفاده از آن تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در یک مکان مدیریت کنند.

این کیف پول در پلتفرم‌های مختلف کار می‌کند و کاربران می‌توانند با کامپیوتر‌های خانگی، لپتاپ، تبلت و یا اسمارت‌فون خود از این کیف پول بهره ببرند.

مهم: به دلیل اینکه بک‌آپ این کیف پول فقط روی همین کیف پول قابل بازیابی است و اخباری که اخیرا هک شدن کیف پول را گزارش داده‌اند توصیه می‌شود از کیف پول‌های دیگر که عبارت بازیابی (Seed) ارائه می‌دهند استفاده کنید.

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این کیف پول این است که در خود آن می‌توانید با کارت بانکی و یا دیگر روش‌های پرداخت ارز فیات، اقدام به خریداری ارزهای دیجیتال و یا برای تبادل ارزهای خود از این کیف پول استفاده کنید. در واقع Guarda Wallet علاوه بر ایفای نقش خود به عنوان کیف پول، یک صرافی همراه نیز هست.

همانطور که در پاراگراف اول متن به آن اشاره کردیم تیم Guarda Wallet به مشخصات شما دسترسی ندارد؛ یعنی کلید شخصی و عمومی کاربران را ذخیره نکرده و هیچ کدام از اطلاعات شخصی کاربران را نیز نگهداری نمی‌کند.

اگر با Guarda یک کیف پول برای خود بسازید تمام کلیدهای شخصی و عمومی شما در حافظه کش مرورگر ذخیره شده و تمام تراکنش‌ها نیز مستقیما از طریق شبکه بلاک‌چین انجام می‌گیرد.

از دیگر کاربردهای خوب این کیف این است که امکان کار کردن با کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S را دارد و شما می‌توانید از نرم‌افزار آن استفاده کرده تا یک رابط کاربری خوب برای کیف پول سخت‌افزاری خود داشته باشید.

مشاهده تراکنش‌ها و تمام اطلاعات ذخیره شده روی Ledger Nano S از طریق Guarda امکان‌پذیر است.

تا به الان حتما متوجه شده‌اید که کیف پول Guarda تنها یک کیف پول برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال نبوده و کاربردهای چندگانه‌ای دارد و شرح این کاربردها هنوز هم به پایان نرسیده است!

از دیگر ویژگی‌های جذاب Guarda این است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از ابزار توکن‌سازش بتوانند برای خودشان توکن ERC-20 طراحی کنند.

رابط کاربری ساده Guarda باعث می‌شود که هر کاربری بتواند به راحتی نه تنها توکن خود را تولید کند، بلکه از ابزارهای مختلف Guarda بهره برده و توکن خود را تبلیغ، ترویج و مدیریت کند.

Guarda Wallet از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟

Guarda Wallet از 49 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند که می‌توانید نام‌ آن‌ها را در ادامه بخوانید:

بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، بیت‌کوین گلد، بیت‌کوین SV، کاردانو، اتریوم، اتریوم کلاسیک، دش، دیکرد، Digibyte، دوج کوین، EOS، لایت کوین، مونرو، NEM، NEO، Qtum، ریپل، استلار، ترون، تتر، زد کش، توکن‌های ERC-20، توکن‌های BEP-2، Cosmos، waves و بسیاری دیگر!

در آینده احتمالا شاهد اضافه شدن ارزهای دیجیتال دیگر به این کیف پول باشیم.

کیف پول گواردا

استفاده از کیف پول Guarda روی پلتفرم‌های مختلف

در ابتدای مقاله گفته شد که Guarda Wallet دسکتاپ، لپتاپ، اسمارت‌فون با سیستم‌عامل‌های مختلف کار می‌کند؛ اما در این بخش می‌خواهیم این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

  • کیف پول نسخه دسکتاپ بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و MacOS کار می‌کند.
  • کیف پول چندگانه Guarda بر روی اسمارت‌فون‌های اندرویدی با اندروید 4.4 به بالا نصب می‌شود؛ اما نسخه ios آن نیازمند ios 10 به بالا است.
  • نکته جالب در مورد راه‌های دسترسی به این کیف پول وجود یک افزونه کروم است که با نصب آن روی مرورگر خود به راحتی‌ می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • کیف پول اندرویدی spv: Guarda همچنین یک نرم‌افزار متن باز برای کیف پول‌ تک ارزی نیز دارد.

کاربران فعال در زمینه ارزهای دیجیتال می‌توانند همه این اپلیکیشن‌ها را نصب کرده و یا آن نسخه‌ای که کار با آن برایشان راحت‌تر است را استفاده کنند.

دانلود، نصب و راه‌اندازی کیف پول Guarda

نصب و راه‌اندازی Guarda Wallet بسیار آسان بوده و زیاد وقت شما را نمی‌گیرد.

برای استفاده از نسخه وب Guarda Wallet نیازی به نصب هیچ نرم‌افزار اضافی ندارید؛ اما برای نسخه دسکتاپ باید به وبسایت آن مراجعه کرده و نسخه مناسب خود را با توجه به سیستم عامل خود دانلود کنید؛ ولی پیشنهاد ما این است که نسخه اندروید و ios این کیف پول را دانلود کنید؛ زیرا در این صورت آن را همیشه همراه خود داشته و امکانات آن نیز بیشتر است.

نکته مهم: همیشه کیف پول‌ها را از سایت اصلی آنها دانلود کنید و از منابع دیگر دانلود نکنید. سایت اصلی Guarda:

guarda.co

برای راه‌اندازی Guarda Wallet نیازی به ایمیل و شماره تلفن نیست و باید طبق مراحل زیر پیش بروید و مطمئن شوید که نرم‌افزار آن را نصب کرده‌اید:

  • کیف پول Guarda Wallet را روی دسکتاپ باز کنید.
  • بر روی گزینه Create a new wallet کلیک کنید.
  • یک رمز عبور قدرتمند برای کیف پول خود انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که رمز عبور خود را در مکانی امن نگهداری کنید؛ زیرا Guarda آن را بازیابی نمی‌کند.

اولین مرحله نصب کیف پول

  • بر روی i’ve written it down کلیک کنید.
  • بر روی download backup file کلیک کنید تا نسخه پشتیبان خود را در اختیار داشته باشید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که بدون نسخه پشتیبان و رمز عبور امکان دسترسی به کیف پول خود را نخواهید داشت.

بک آپ گرفتن از کیف پول

بعد از این مراحل به داشبورد اکانت خود خواهید رفت و این به آن معنی است که کار ساخت اکانت و کیف پول در Guarda Wallet به پایان رسیده است.

چگونه از نسخه پشتیبان کیف پول خود را بازیابی کنید؟

ممکن است که در ابتدای کار حساب Guarda Wallet شما روی کامپیوتر نصب شده باشد؛ اما نیاز به استفاده از آن روی موبایل شما به وجود آید.

برای اینکار لازم است که اکانت خود را روی پلتفرم جدید بازیابی کنید؛ همچنین در صورتی که از نسخه وب استفاده کرده و بخواهید در یک مرورگر دیگر و یا بعد از پاک شدن حافظه کش از کیف پول خود بهره ببرید، نیاز به بازیابی وجود دارد.

در این قسمت می‌خواهیم بازیابی اکانت با استفاده از نسخه پشتیبان را به شما آموزش دهیم و برای این کار فرض می‌کنیم که می‌خواهید از نسخه آیفون استفاده کنید.

نسخه آیفون کیف پول

  1. نرم‌افزار Guarda را روی آیفون خود باز کنید.
  2. بر روی import و یا restore کلیک کنید.
  3. بر روی browse کلیک کرده و فایل پشتیبان را انتخاب کنید.
  4. رمز عبور کیف پول خود را وارد کرده و بر روی restore کلیک کنید.

بعد از انجام این مراحل کیف پول شما بازیابی می‌شود.

چگونه در Guarda Wallet ارز دیجیتال دریافت کنیم؟

برای دریافت اتریوم، بیت‌کوین، توکن‌های ERC-20 و یا دیگر کوین‌ها باید آدرس کیف پول خود را به فرستنده بدهید و برای این کار و دریافت ارز دیجیتال مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد اکانت Guarda خود شوید.
  2. بر روی Add wallet کلیک کرده و ارز دیجیتالی که می‌خواهید دریافت کنید را انتخاب کنید.
  3. بر روی تب receive کلیک کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. آدرس کیف پول را یا با استفاده از QR Code و به صورت دستی برای فرستنده بفرستید.

حتما در ارسال آدرس مورد نظر خودتان دقت کنید؛ برای مثال اگر قصد دریافت بیت‌کوین را داشته باشید و از آدرس اتریوم استفاده کنید پول خود را از دست خواهید داد.

چگونه با استفاده از Guarda Wallet ارز دیجیتال بفرستیم؟

شما از طریق Guarda Wallet می‌توانید بیت‌کوین، اتریوم و دیگر کوین‌هایی که در ابتدای متن به آن‌ها اشاره شد را به دیگر کیف پول‌ها، کیف پول‌های سخت‌افزاری و غیره بفرستید. بعد از طی کردن مراحل زیر می‌توانید رمزارز مورد نظر خود را به کیف پول‌های دیگر انتقال دهید:

ارسال پول در کیف پول گواردا

  1. وارد نرم‌افزار Guarda شده و روی زبانه send کلیک کنید.
  2. در قسمت from کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. در قسمت to بر روی آدرس کیف پولی که می‌خواهید ارزها را به آن بفرستید را یا به صورت دستی و یا با استفاده از QR Code وارد کنید.
  4. مقداری را که می‌خواهید بفرستید را وارد کنید. در ضمن می‌توانید تمام کوین‌های داخل کیف پول را با کلیک بر روی آن بفرستید.
  5. بر روی next کلیک کنید.
  6. در این قسمت اطلاعات مربوط به تراکنش خود همچون آدرس، مقدار پول و کارمزد ارسال را مشاهده می‌کنید. بعد از چک کردن دقیق این اطلاعات بر روی confirm کلیک کنید. اگر مشکلی در اطلاعات و جزییات تراکنش وجود داشت بر روی back کلیک کرده و آن‌ها را تغییر دهید.

حال بعد از ارسال موفقت‌آمیز ارز دیجیتال مورد نظرتان می‌توانید با کلیک بر روی زبانه history وضعیت تراکنش خود را مشاهده کنید.

تبدیل ارزهای دیجیتال

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید Guarda Wallet یک کیف پول چند کاره است و یکی از کاربردهای آن همین تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف به یکدیگر است.

در ادامه می‌توانید مراحل مربوط به این کار را یاد بگیرید.

تبدیل ارزهای دیجیتال در guarda

  1. وارد اکانت خود شده و بر روی زبانه exchange کلیک کنید.
  2. در قسمت from ارز دیجیتالی که قصد تبدیل آن به دیگر کوین‌ها را دارید انتخاب کنید.
  3. در قسمت to ارز دیجیتالی که می‌خواهید دریافت کنید را وارد کنید.
  4. مقداری را می‌خواهید تبدیل کنید در بخش amount وارد کنید.
  5. بعد از موافقت با شرایط و قوانین روی next کلیک کنید.

بعد از این مراحل به وبسایت همکار Guarda Wallet وارد می‌شوید و بعد از تایید و گذراندن مراحل ارز دیجیتال مورد نظرتان به کیف پول اضافه خواهد شد.

چگونه کوین‌های خود را از دیگر کیف پول‌ها وارد Guarda Wallet کنیم؟

Guarda Walle به کاربران خود اجازه می‌دهد که به راحتی ارزهای دیجیتال خود را از دیگر کیف پول‌هایشان به Guarda Walle وارد کنند.

ایمپورت کیف پول به guarda

  1. نسخه دسکتاپ Guarda Walle را روی کامپیوتر خود اجرا کنید.
  2. بر روی Import or restore کلیک کنید.
  3. ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و کلید شخصی کیف پولتان را وارد کنید.
  4. بر روی add wallet کلیک کنید.
  5. بعد از اینکه تمام کیف پول‌های خود را وارد کردید، بر روی import کلیک کنید.
  6. بعد از این مرحله باید برای Guarda Walle خود یک رمز عبور قدرتمند انتخاب کنید. حتما این رمز عبور را در جایی امن یادداشت کنید.
  7. بر روی download backup کلیک کنید تا فایل پشتیبان کیف پول خود را داشته باشید.

امنیت کیف پول Guarda

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیف پول خوب، امنیت آن است.

زیرا در هر کیف پول مقدار زیادی از دارایی‌های شما قرار می‌گیرد و تنها راه دزدی از ارزهای دیجیتال حمله هکران به کیف‌پول هاست.

Guarda در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و از تمام کیف پول‌های خود با “استاندارد رمزنگاری پیشرفته” محافظت می‌کند.

در ضمن علاوه بر این سیستم امنیتی، Guarda کلیدهای شخصی و دیگر اطلاعات حساس کاربران را ذخیره نمی‌کند و به این ترتیب مسوولیت مراقبت از دارایی‌های دیجیتال کاربران بر عهده خودشان است، در واقع Guarda وظیفه مدیریت دارایی‌های دیجیتال کاربران را کاملا به خودشان واگذار می‌کند.

به طور اتوماتیک بعد از ساخت هر کیف پول Guarda افراد را به دانلود نسخه پشتیبان مجبور می‌کند. در ضمن یک گزینه وجود دارد که شما مدت زمان خاصی را انتخاب کرده و بعد از گذشتن آن زمان و استفاده نکردن شما از کیف پول، به طور خود کار از اکانت خارج خواهید شد.

کیف پول های موبایلی

برای موبایل‌ها امکان فعالسازی تاچ آی دی (Touch id) و فیس آی دی (Face id) برای بالا بردن امنیت نیز وجود دارد. به طور کلی Guarda Wallet برای نگهداری مقدار کمی از ارزهای دیجیتال مناسب است و برای حجم زیادی از کوین‌های دیجیتال بهتر است که از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Cool wallet استفاده کنید.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که Guarda Wallet همه چیز را بر عهده شما گذاشته است و در صورت گم کردن پسورد و یا فایل پشتیبان امکان بازیابی اکانت خود را نخواهید داشت و متاسفانه آن را از دست می‌دهید.

چگونه ارزهای موجود در کیف پول Guarda را نقد کنیم؟

چه موجودی شما در کیف پول گواردا باشد و چه در سایر کیف پول‌ها، روش نقد کردن آنها یکسان است و تفاوتی وجود ندارد.

ارز دیجیتال را مثل هر ارز دیگری می‌توان فروخت، اگر خریداری برای آن وجود داشته باشد.

برای ارزهای مشهوری مانند بیت‌کوین، اتریوم، تتر و لایت‌کوین و… اغلب مواقع خریدارانی وجود دارد که می‌توانید ارزها را به آنها ارسال کنید و ریال را در حساب بانکی دریافت کنید.

شرح کامل نقد کردن بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را اینجا بخوانید

سوال یا تجربه‌ای در خصوص کیف پول گواردا دارید؟ در بخش نظرات بنویسید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

122 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
saman

سلام من از سایت Bnb mining ارز مجانی خرید زدم ولی الان ک میخوام انتقال بدم به کیف پولم میگه باید حسابتونو ارتقا بدید ولی هرکار میکنم ارتقا داده نمییشه آیا راه حلی داره یا کلک بازیه

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
احتمال زیاد کلاهبرداری باشه، هیچ جا یه ارز با ارزش رو مجانی نمیدن.

ایوب

سلام خسته نباشی
من ارز اتریوم با شبکه bsc خریدم ریختم تو کیف پول گوردا ولی تو کیف پولم نیومد از طرف صرافی هم مشکلی نیست پشتیبانی صرافی بهم گفت باید گزینه شبکه bsc تو کیف پول فعال کنید حالا هر چی میگردم همچین گذینه ای پیدا نمیکنم اگه میشه کمکم کنید درستش کنم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، توصیه من اینه اگه عبارات بازیابی کیف پول رو دارید، کیف پول تون رو روی تراست ولت بازیابی کنید و اونجا اتر BEP20 رو فعال کنید:
روش بازیابی کیف پول تراست والت (چندکوینی یا multi-coin)

عباس

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من مقداری تتر omni دارم توی گواردا ولتم حالا میخام نقد کنم هیچ صرافی رو نمیشناسم ک از امنی پشتیبانی کنه خود گواردا هم ک تتر امنی رو باهیچ ارزی چنج نمیکنه چیکار باید بکنم اگه پاسخ بدین ممنون میشم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، متاسفانه راه حلی نمیشناسم.

‌arezo

سلام.بله‌.مشکل تون چیه؟

حسینی

سلام‌وقت بخیر
در والت guarda هش انتقالم از نوبیتکس نیست و موقع اکسچنج خطای هش میده از طرف نوبیتکس پیگیری کردم میگن مشکل از مقصد‌ باید پیگیری بشه چیکار کنم ؟؟
آدرس هش هم میزنم بازم نمیاد

فرامرز احمدپور

دوستان کسی میتونه کمکم کنه کیف پولمو باوجود برگردونم

Alijamali

سلام چند ماه پیش کیف پول من به روز رسانی کردم و دیگه بالا نیومد الان اندروید بالا میخواهد گوشیم عوض کردم حالا نصب میکنم نمیتونم بیت کوین هام و بازیابی کنم میشه راهنمایی کنید ممنون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اگه اندروید گوشی شما پایینه و قابل ارتقا نیست راهی به جز تغییر گوشی ندارید
اگه کامپیوتر یا لپتاپ دارید میتونید کیف پول رو روی یه کیف پول دسکتاپ بازیابی کنید

حسام شفیع راد

امن نیست استفاده نکنید-این کیف پول چهار ماه پیش حک شده است و حساب بسیاری کاربران خالی شده است

مجید

سلام من دیروز ارز هارمونی خرید کردم آدرس کیف پول guarda رو دادم ولی هنوز به حسابم واریز نشده از سمت صرافی هم مشکلی نیست کسی از دوستان میتونه راهنمایی کنه؟؟

محمدحسین

سلام دوستان

من ریپل هامو‌ انتقال دادم کیف پول گواردا
و ی مقدارشو تبدیل کردم و برداشت کردم
الان ۲۰xrp منو نگه داشته و اخطار داده که بلاکچیپ ریپل به ۲۰ xrp نیاز داره که هنگام قطعی شبکه معاملات شمارو‌بتونه انجام دهد و …

میخام بپرسم هیچ راهی نداره ک این ۲۰xrp رو برداشت کنم؟؟؟؟

ممنون میشم کمک کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
20 ریپل رو همه کیف پول ها کم میکنن. اینجا بیشتر توضیح دادیم

پویان

چرا نمیشه از گاردا کاردانو انتقال داد؟واااای چیکار کنیم

Porya

سلام من چند وقت پیش گوشیم ریست شد و بکاپ رو گم کردم به چه روشی و چجوری میتونم به کیف پولم برگردم ممنون میشم کمکم کنید

عسل

سلام اگر متوجه شدید به منم بگین لطفا

unknow

درود وقت بخیر
گواردا از توکن trc-20 پشتیبانی میکنه؟

حسام شفیع راد

امن نیست استفاده نکنید -این کیف پول چهار ماه پیش حک شده است و حساب بسیاری کاربران خالی شده است

کاوسی

سلام از کیف پول گاردا میخام binance usdرو به بیتکوین تبدیل کنم میگه موجودی اتریوم کافی نیست در حالی که .016هم اتریوم دارم.مگه چقد اتریوم برای این تراکنش مورد نیاز است؟

توحید

سلام از کیف پول گوردا میخوام ترون انتقال بدم میزنه cannot load fees,دلیلش چی میتونه باشه؟

Sepi

منم همین مشکل رو دارم

وحید

وی پی ان روشن بفرمایید

توحید

سلام من از کیف پول گوردا میخوام وینک انتقال بدم ولی پیغام میده failed sent tx,دلیلش چی میتونه باشه؟

حسینی

شما مشکلتون حل شد ؟؟؟
منم این مشکل و‌دارم راهی داره ؟؟؟؟

sajad

با سلام و خسته نباشید . آیا میشه با عبارت ۱۲ كلمه والت بلاکچین ٫دارایی بیت کوین و اتریوم داخل اون رو در والت کوینومی بازیابی کرد ؟ و آیا اصلا همچین امکانی هست که ۱۲ کلمه یک والت رو در یک والت دیگه ریکاوری کرد؟ اگه هست ممنون میشم راهنمایی بکنین والت بلاکچین رو در کدوم والت امن میشه ریکاوری کرد؟ ممنون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
اگه باهم سازگار باشن بله میشه کلمات رو در یه کیف پول دیگه بازیابی کرد. در کوینومی تست کنید، احتمالا شدنی باشه.

حسام شفیع راد

از این کیف پول استفاده نکنید نه تنها امنیت بسیار پایینی دارد بلکه پشتیبانیش هم اصلا خوب نیست

مهدی

سلام.استفاده از این کیف پول ها مثل Guarda به عنوان رابط کاربری لجر نانو اس تاثیری در امنیت نداره؟یعنی اگه این کیف پول Guarda هک بشه سرمایمون در لجر نانو اس سر جاش میمونه؟
و اینکه رابط های کاربری دیگه ای برای لجر نانو اس معرفی کنید بی زحمت(برای انتقال bnb)

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
از امنیتش اطلاعی ندارم
در کل بهتره طبق راهنمای خود سایت لجر عمل کنید که در این صفحه توضیح داده باید چکار کرد:
https://support.ledger.com/hc/en-us/articles/360021894733-Binance-Chain-BNB-

فرامرز احمدپور

سلام دوستان من برنامه رو نصب کردم پسورد دادم پشتیبانی گرفتم ترون هم باهاش خریدم ولی به کیف پولم اضافه نشد برنامه رو حذفش کردم دوباره نصبش کردم ولی پسورد ازم خواست به علاوه کلید رمز که من نمیتوانم چه الان برنامه رو نمیتوانم استفاده کنم

مهناز

با سلام و وقت بخیر
از هفته قبل که هارمونی خریدم با اینکه تراکنش تایید شده اما در کیف پول گاردا ظاهر نمیشه. از فیلترشکن
Freegate هم استفاده کردم اما کمکی نکرد. ممنون میشم راهنمایی‌ کنید چطوری گاردا رو آپدیت کنم. نسخه دسکتاپ هست.
با تشکر

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
122
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx