عرضه اولیه retail.global: اکوسیستم تجارت الکترونیک

بازار خرده فروشی جهان

تجارت و معاملات بین‌المللی چندین قرن سابقه‌ دارد و نقش مهمی در تاریخ دنیا ایفا کرده است، با این‌حال خرده‌فروشی در سطح بین‌المللی تنها 2 یا 3 دهه است که در دنیا مطرح شده است.

رشد چشم‌گیر اقتصادی در چندین کشور، همراه با جهانی‌سازی باعث شده تا سازمان‌ها به فکر خرده‌فروشی در بیرون مرزها باشند. ظهور اینترنت و مالتی‌مدیا ابعاد خرده‌فروشی بین‌المللی را به طرز چشم‌گیری افزایش داده است.

اما با پیشرفت تکنولوژی، پروژه‌های جدیدی هر روز معرفی می‌شوند که هرکدام در تلاشند بخشی از مشکلات دنیای امروز را حل کنند. امروز در این مطلب از بورسینس به معرفی یکی از پلتفرم‌هایی که برای بهبود خرده‌فروشی بین‌المللی و برون‌مرزی طراحی می‌شود می‌پردازیم.

عناوین مطلب:

retail.global یک اکوسیستم تجارت الکترونیک برای ارائه پلتفرم‌های کسب و کار به عنوان سرویس (Business-As-A-Service) و قدرت‌گرفته از تکنولوژی بلاک‌چین است.

این پروژه یک راهکار جامع جهانی است که به خرده‌فروشان و تولیدکنندگان قابلیت فروش در سطح بین‌المللی را می‌دهد. پروژه retail.global بر پایه یک اکوسیستم که در حال حاضر با مشتریان و شرکا فعال است بنیانگذاری شده و در نظر دارد فعالیت خود را در سطح جهانی گسترش دهد.

مشکل

خرده‌فروشان و تولیدکنندگان برای فروش محلی و بین‌المللی نیاز دارند تا نرم‌افزارهای بسیاری را خریداری کنند، نیروی کار پرهزینه را استخدام کنند و فرایندهای بسیاری مانند پلتفرم، تحویل کالا، پرداخت، برگشتی کالا، لاجستیک محصولات، محتوا، پشتیبانی، تبلیغات، نگهداری مشتری، آمار و تحلیل، استراتژی، گسترش کسب و کار و… را مدیریت کنند.

در نتیجه اینکار بسیار هزینه‌بر شده و با توجه به نیاز به زمان برای پیاده‌سازی آن، درآمد رشدی نخواهد کرد و شرکت موردنظر آینده‌ای نخواهد داشت.

راهکار Retail.Global

این پروژه راهکارهای زیر را ارائه می‌دهد:

راهکارهای ترکیبی و متحد در یک پلتفرم واحد
اضافه کردن آمارهای و مدلسازی آینده
راهکارهای واحد برای ارائه کنندگان سرویس و مدیریت
توسعه اکوسیستم به بازارهای جهانی با مزیت‌های تکنولوژی بلاک‌چین: قراردادهای هوشمند، ارز دیجیتال و استفاده از توکن در زنجیره تامین، پرداخت‌ها و برنامه‌های پاداش وفاداری

در نتیجه، خرده‌فروشان یک راهکار رقابتی با عملکرد بالا برای فروش آنلاین محلی و بین‌المللی بدست می‌آورند، راهکاری که دارای رقابتی‌ترین سیستم تقسیم درآمد و مدل کسب و کار است.

نحوه کار Retail.Global

6 مدل برای کار وجود دارد: فروشگاه‌های آنلاین، زنجیره تامین: محصولات و تحویل کالا، تجارت جهانی، برنامه‌های پاداش‌دهی، آمارگیری و کنترل، کسب‌وکارهای Omnichannel

اکوسیستم شامل: کاربران کسب و کار (تولیدکنندگان، فروشگاه‌ها، صاحبان برندها، مراکز خرید)، تامین‌کنندگان محصولات (تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، عمده‌فروشان، دراپ‌شاپینگ)، سرویس‌ها (آمارگیری، تبلیغات، زیرساخت‌های آی‌تی و…) ارائه‌دهندگان سرویس (محتوا، تحویل کالا، پرداخت، مدیریت، مشاوره و…) استارت‌آپ‌های صندوق ریسکی (خرده‌فروشی و استارت‌آپ بازاریابی) و شرکای پاداش وفاداری (Loyalty Rewards)

دفاتر کشورها: روسیه، آلمان، انگلیس، فرانسه، چین، هند، ژاپن، کره‌جنوبی

بازار بزرگ تجارت الکترونیک و فروش برون‌مرزی

فعالیت این پروژه در بازار بزرگ خرده‌فروشی که تا سال 2021 پیش‌بینی شده به ارزش 4500 میلیارد دلار می‌رسد خواهد بود. ارزش فروش برون‌مرزی در این بازار تا سال 2022 به 622 میلیارد دلار خواهد رسید.

مزایای پلتفرم retail.global برای کسب‌وکارها

1 – قابلیت فعالیت در سطح جهانی، حتی با دارا بودن سرویس‌هایی در سطح محلی
همه منابع ضروری برای کسب و کار، به این پلتفرم متصل شده است: تیم‌های محلی برای مدیریت تبلیغات محلی و قرارگرفتن در بازارها، محلی‌سازی و پشتیبانی مشتری.

2 – مدل پرداخت براساس توزیع درآمد (درصدی از فروش)
ریسک نبود توجیح اقتصادی در پروژه را از بین می‌برد. شما فقط زمانی پرداخت می‌کنید که سفارشات آنلاین ثبت شده باشد و طرف دیگر، فروش آفلاین خودتان نیز افزایش می‌یابد.

3 – پلتفرم SaaS (مخفف Service as a Software)
که انعطاف‌پذیری بالا، دسترسی سریع از کشورهای مختلف و بهینه‌سازی محتوای سایت برای دانلود سریعتر مشتریان را به همراه دارد. این ویژگی همچنین باعث آپدیت مداوم پلتفرم، ماژول‌های جدید، ادغام با سرویس‌های همکار و در نهایت شکل‌گیری بهترین راهکارها برای بهبود مداوم کسب و کار و فروشگاه آنلاین شما می‌شود.

4 – کنترل و مدیریت کل فرایندهای فروش آنلاین برای رشد چندبرابری
موفقیت پلتفرم Retail.Global همچنین از طریق دستیابی به این واقعیت است که کسب و کار آنلاین، درگاه اصلی فروش به شمار می‎رود. همه کارها از قببیل ایجاد ارتباطات برای تبلیغات، تحویل کالا و سیستم پاداش‌دهی به طوری کارآمد قابل مدیریت خواهد بود و فعالیت کارآمد در هریک از این زمینه‌ها باعث رشد چشم‌گیری کسب‌وکار می‌شود.

5 – استفاده از بهترین راهکارهای بازار، کانال‌های فروش، شرایط بهتر اتصال و محتوا و پشتیبانی از کشورهای مختلف
این موارد باعث می‌شود کاربران Retail.Global بتوانند کارها را با موفقیت و صلاحیت به پیش ببرند. وجود تعداد زیادی شرکت از بازارهای مختلف در این پلتفرم، باعث تشکیل شرایط ویژه‌ای برای کار با ارائه‌دهندگان سرویس و کالاها خواهد شد.

توکن RGT

از توکن Retail.Global به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم استفاده خواهد شد. براساس مدل توزیع درآمد، پرداخت‌ها به تبلیغات و پورسانت‌های مرتبط به تمام معاملات در داخل پلتفرم از طریق همین توکن خواهد بود.

همچنین در این پلتفرم، فروشگاه‌ها قادر خواهند بود توکن‌های مخصوص خودشان را (از طریق Bancor) ایجاد کنند و از آن در برنامه‌های پاداش‌دهی به مشتریان در خرید آنلاین و آفلاین استفاده نمایند.

جزییات ICO

شروع پیش‌فروش خصوصی: 20.03.2018 (سه شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۶)
حداکثر سرمایه (Hard Cap): مبلغ 20 میلیون دلار
نماد توکن: RGT
قیمت هر توکن: 1 دلار
نوع توکن: ERC-20

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx