آموزش انتقال اتریوم به والت Ledger Nano S

روش انتقال اتریوم Ledger-Nano S

برخی از پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است اتریوم در سال 2018 به 1500 دلار باز می‌گردد. حتی اگر اتریوم به این قیمت نیز نرسد، بازهم دومین ارز دیجیتال از لحاظ ارزش بازار است و نقش بسیاری مهمی را در دنیای بلاک‌چین بازی می‌کند.

بسیاری از ICO و پروژه‌های جدید روی این پلتفرم شکل می‌گیرند و از طریق فروش توکن‌ها در عرضه عمومی، به دنبال تامین سرمایه هستند.

برخی از کاربران کیف پول‌های لجر نانو اس، هنوز روش انتقال اتریوم به این کیف پول سخت‌افزاری را نمی‌دانند، بنابراین در این مطلب از بورسینس تصمیم گرفتیم این موضوع را پوشش دهیم.

عناوین مطلب:

مطلب مرتبط: آموزش ارسال بیت‌کوین از لجر نانو اس (Ledger Nano S)

روش انتقال اتریوم به Ledger Nano S

قبل از اینکه فرایند را شروع کنید، بهتر است کیف پول موبایل یا حساب صرافی که از آن قصد دارید اتریوم را به Ledger Nano S انتقال دهید را آماده کنید.

گام 1 – اپلیکیشن اتریوم مربوط به Ledger Nano S را روی سیستم / دستگاه‌تان اجرا کنید. وقتی آنرا باز کردید شکلی مطابق تصویر زیر خواهد داشت

والت اتریوم لجر نانو اس

گام 2 – اکنون والت Ledger Nano S را به دستگاه خودتان متصل کنید و پین‌کد را وارد نمایید. همیشه به یاد داشته باشید که پین‌کد شما نباید در اختیار هیچ‌کس قرار بگیرد، وگرنه می‌تواند به موجودی والت شما دسترسی پیدا کند.

اتصال والت اتریوم لجر نانو اس

گام 3 – اکنون در دستگاه لجر خودتان اپلیکیشن اتریوم را باز کنید. تصویری مانند زیر نمایان خواهد شد.

صفحه والت اتریوم

گام 4 – همانطور که مشاهده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود بین اتریوم (ETH) و اتریوم کلاسیک (ETC) یکی را انتخاب کنید.

نکته: اگر اپ به درستی کار نمی‌کند، بررسی کنید که پشتیبانی از مرورگر در اپلیکیشن اتریوم شما غیرفعال نشده باشد.

گام 5 – بعد از کلیک روی “ETH” لازم است چند ثانیه منتظر بمانید تا اپلیکیشن با بلاک‌چین ارتباط قرار کند. در هنگام این فرایند، تصویری همانند زیر مشاهده خواهد شد.

لودینگ والت لجر نانو اس

گام 6 – بعد از اینکه ارتباط تکمیل شد، قادر خواهید بود صفحه خانگی والت را به شکل زیر که شامل موجودی اتریوم شما و آخرین تراکنش‌هاست مشاهده کنید. گزینه‌های Send برای ارسال اتریوم و گزینه receive برای دریافت اتریوم نیز در دسترس خواهد بود.

روش ارسال و دریافت اتریوم

گام 7 – اگر قصد داریم اتریوم را به والت Ledger Nano S انتقال دهیم، باید روی گزینه Receive کلیک کنیم. پس از اینکار، تصویر زیر باز می‌شود.

دریافت اتریوم در Ledger Nano S

گام 8 – اکنون شما یک آدرس اتریوم را مشاهده می‌کنید. برای انتقال اتریوم به Ledger Nano S باید مقادیر اتریوم را به این آدرس ارسال کنید.

برای برداشتن آدرس، کافیست آنرا کپی نمایید یا اینکه از طریق اسکنر، QR code آدرس را اسکن کنید تا از هرگونه خطای انسانی جلوگیری شود.

گام 9 – پس از اینکه آدرس را از طریق کپی‌کردن یا اسکن برداشتید، آنرا به عنوان آدرس دریافت کننده در والت یا سایتی که قصد دارید اتریوم را از آن برداشت کنید قرار دهید.
معمولا افراد از صرافی‌ها یا از پلتفرم‌های معاملاتی یا سایت‌های مختلف، اقدام به برداشت اتریوم می‌کنند تا آنرا در والت Ledger Nano S به مدت طولانی نگهدارند.
قراردادن آدرس در سایت ارسال کننده ارز، باید به دقت انجام شود تا آدرس بطور کامل و بدون خطا در فیلد مربوطه قرار گیرد.
حذف یا تغییر حتی یک کاراکتر می‌تواند به از دست رفتن موجودی منتهی شود.

گام 10 – اکنون پس از قراردادن آدرس یا اسکن آن، می‌توانید سایر تنظیمات را در والت یا سایت مبدا انجام داده و ارسال (Send) را انجام دهید.
پس از اینکار باید کمی منتظر بمانید تا تراکنش‌ها انجام گیرد و در شبکه اتریوم توزیع شود.

نکات

  • در شبکه اتریوم، مخصوصا زمانی که در حال دریافت اتریوم هستید، قبل از اینکه یک تراکنش را نهایی قلمداد کنید، بهتر است منتظر بمانید تا 12 تاییدیه (confirmation) انجام گیرد.
  • همیشه والت‌های سخت افزاری را از مراکز امن تهیه کنید. امن‌ترین  راه برای خرید لجر نانو اس، سایت رسمی این کیف پول (ledger wallet) است.

 

 

 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول سخت افزاری

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
احسان

سلام.من مقداری اتریم از تراست والت به لجر نانو اس منتقل کردم اما موجودی من در لجر صفر می باشد ب روی شبکه هم پیام موفقیت آمیز نوشته لطفا راهنمایی کنید ممنون

تشکری

سلام نصب setp لجر نانو اس و لجر لایو را در لب تاب را انجام دادم نمیدانم برای انتقال چند ارزهایی که دارم غیر از بیتکویین و اتریم کدام ها را باید نصب کنم که پاسخگو باشه ارزهای من بیت کویین، اتریم، بایینس کویین،دوج، ریپل، کاردانو ،بیت کویین کش ،تزوس و چلیز هستند از راهنمایی که میفرمایید ممنونم

شاهین تهرانی

سلام مشکل من mycriptoاست مرورگر دارایی کامل اونجا هست تمام اتر حالا پیشنهاد میده به لجر وصل بشم متاماسک مای اتر ولت و تراست والت ابزار هم که داره ارسال و دریافت

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
3
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx