بررسی دقیق کیف پول سخت‌افزاری CoolWallet S

blank

در بین کیف‌ پول‌های ارزهای دیجیتال رقابتی شدید وجود دارد.

بسیاری از کمپانی‌ها تلاش می‌کنند که “بهترین محصول” را تولید کنند که خیلی عالیست به خصوص وقتی که شما کاربری باشید که به دنبال یک کیف پول مناسب برای رمزارزهای خود هستید.

بهرحال هرچند وقت یک بار محصولی به بازار عرضه می‌شود که تمام جامعه را درگیر ماه‌ها بحث و گفتگو و مقایسه در مورد این محصول می‌کند.

عناوین مطلب:

در مقاله امروز می‌خواهیم در مورد یکی از همین محصولات نسبتا جدید با نام کیف پول سخت‌افزاری CoolWallet S صحبت کنیم.

در این بررسی من با صبحت در مورد کمپانی سازنده، پیدایش آن، جایگاه فعلی و تمام اتفاقات بین این دو شروع خواهم کرد. بعد از آن مقاله را به سمت بررسی خود محصول خواهم برد و شما متوجه خواهید شد که این دیوایس چیست، چگونه کار می‌کند، چگونه راه‌اندازه شده و از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

شرکت سازنده کول والت

سخت است که در مورد CoolWallet S صحبت کنیم؛ اما اطلاعاتی در مورد شرکت سازنده آن نداشته باشیم، درست است؟

به همین دلیل است که قبل از رونمایی از خود محصول در مورد شرکت CoolBitX، سازنده اولین کیف پول سخت‌افزاری ارزهای دیجیتال قابل حمل دنیا، بحث خواهیم کرد.

CoolBitX در سال 2014 میلادی در تایوان تاسیس شد و یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت به اسم مایکل او (Michael Ou) از همان ابتدا متوجه شد وقتی هکران آنقدر پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند به امن‌ترین کیف پول‌ها نفوذ کنند، راه چاره را باید در کیف پول‌های سخت‌افزاری جستجو کرد.

یک کیف پول سخت‌افزاری قابل اعتماد که کار با آن نیز آسان باشد؛ جزو اهداف اصلی شرکت CoolBitX بود و در سال 2015 میلادی این کمپانی اولین کیف پول خود را به بازار عرضه کرد.

CoolWallet اولین محصول این شرکت بود که توسط سرمایه مردمی ساخته شد.

بعد از این تجربه و استقبال مردم از CoolWallet، کمپانی CoolBitX اطلاعات کافی برای بهبود محصول و سرویس‌های خود داشتند و در سال 2018 میلادی CoolWallet S را تولید کردند.

در زمان نوشتن این مقاله CoolWallet S به یک محصول بسیار موفق تبدیل شده است.

CoolWallet S چیست؟

خوب اکنون که یک پیش‌زمینه کلی در مورد سازندگان CoolWallet S به دست آورده‌اید، می‌توانیم صحبت در مورد خود محصول را شروع کنیم.

CoolWallet S اولین کیف پول سخت‌افزاری و موبایلی ارزهای دیجیتال است؛ اما دقیقا معنای این جمله چیست؟

در ابتدا شما باید معنی عبارت “کیف پول سرد” را بدانید و البته نیازی به دانستن تمام جزییات نیست و یک دید کلی نیاز دارید که می‌توانید با خواندن ادامه متن آن را به دست آورید.

ارزهای دیجیتال به طور کلی در دو نوع کیف پول قابل نگهداری هستند: کیف‌پول‌های سرد و گرم.

کیف پول گرم متشکل از کیف‌ پول‌های آنلاین و نرم‌افزاری است که دائما به اینترنت متصل هستند؛ اما کیف پول سرد نیازی به اینترنت ندارد و ارز دیجیتال شما را در بلاک‌چین ردیابی کرده و آن را ذخیره می‌کند.

خوب اکنون مفهوم بخش سخت‌افزاری جمله اولین پاراگراف این قسمت از متن را متوجه شدید؛ اما منظور از موبایلی چیست؟

CoolWallet S دارای یک نرم‌افزار مخصوص تلفن‌های همراه است که به راحتی می‌توانید در هرجا به کیف پول خود دسترسی داشته و دارایی‌های دیجیتال خود را مدیریت کنید.

مشخصات کیف پول CoolWallet S

CoolWallet S تقریبا به اندازه یک کارت بانکی است و یک دکمه فلزی روی آن تعبیه شده است.

اگر روزانه دو تراکنش انجام دهید؛ باتری این محصول تا دو هفته دوام خواهد آورد ( هر بار شارژ کردن CoolWallet S دو ساعت زمان می‌برد) CoolWallet S دارای یک باتری داخلی 3 ولتی 15 میلی‌آمپری است.

وقتی بحث از مشخصات این کیف پول سخت‌افزاری می‌شود؛ باید گفت که CoolWallet S از الگوریتم امضای تراکنش ECDSA استفاده می‌کند و سازندگان نیز پیشنهاد کرده‌اند که تایید تراکنش‌های خود را توسط دستگاه انجام دهید؛ زیرا امنیت بسیار بالاتری نسبت به انجام این کار با نرم‌افزار موبایلی دارد.

ویژگی‌ها

CoolWallet S این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های خودتان در ارزهای دیجیتال را پیگیری کرده و اقدام به ارسال و دریافت ارز دیجیتال در سریع‌ترین زمان ممکن بکنید.

این کیف پول همچنین ابزاری را ارائه می‌دهد که می‌توانید ارزهای مختلف را به یکیدیگر تبدیل کنید. این یک قابلیت عالی برای سرمایه‌گذارانی است که به سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت علاقه دارند.

نرم‌افزار CoolWallet S هم در ios و هم در اندروید قابل دسترسی است و امنیت بسیار بالایی نیز دارد. خود CoolWallet S از اکثر ارزهای دیجیتال مطرح پشتیبانی کرده و همچنین ضد آب است!

بررسی ویژگی کیف پول کول والت

CoolWallet S از بیت‌کوین، اتریوم، توکن‌های ERC-20، ریپل، لایت کوین و بیت‌کوین کش پشتیبانی می‌کند. در وبسایت اصلی این کمپانی متوجه خواهید شد که این محصول 99 دلار قیمت دارد.

با مشاهده قیمت دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار می‌توان گفت که هزینه کردن 99 دلار بسیار منطقی است و قیمت مناسب و معقولی برای یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود.

در صورتی که قصد خرید این کیف پول در ایران را دارید در این سایت سفارش‌تان را ثبت کنید.

محتوای جعبه CoolWallet S

در این بخش می‌خواهیم به درون جعبه دستگاه سفر کنیم و چیزهایی که بعد از خریدن CoolWallet S به دست خواهید آورد را بررسی کنیم.

coolwallet-s جعبه کول والت اس

CoolWallet S در یک بسته‌بندی شیک و ساده در اخیتار شما قرار می‌گیرد. وقی که جعبه را باز می‌کنید یک متن از طرف مدیرعامل شرکت روی آن نوشته شده است.

coolwallet-s جعبه کول والت اس

درون جعبه نیز برگه بازیابی، یک استیکر طرح برند شرکت، یک شارژر با کابل USB استاندارد و خود دستگاه قرار دارند.

coolwallet-s جعبه کول والت اس

اجزای درون دستگاه بسیار جمع‌جور بوده و تمام چیزهایی که برای دستگاه خود نیاز دارید را شامل می‌شود.

درباره نرم‌افزار

نرم‌افزار موبایلی هم برای اندروید و هم برای اسمارت‌فون‌های شرکت آیفون با سیستم‌عامل IOS در دسترس است.

هنگامی که نرم‌افزار را باز می‌کنید از شما خواسته می‌شود که اپلیکیشن را با دستگاه‌تان جفت کنید. برای این کار باید CoolWallet S خود را روشن کرده و دکمه تعبیه شده روی آن را فشار داده و نگه دارید.

در این قسمت نرم‌افزار از شما می‌خواهد که دیوایس مورد نظر را تایید کنید. بعد از تایید دستگاه نرم‌افزار به CoolWallet S شما متصل و قابل استفاده است.

برنامه CoolWallet S روی موبایل کاربرهای گسترده‌ای دارد، شما می‌توانید با استفاده از آن روند سرمایه‌گذاری‌های خود را پیگیری کنید، معامله کنید، ارزهای مختلف را به هم تبدیل کرده و یا اقدام به ارسال و دریافت ارز دیجیتال کنید.

استفاده از اپلیکیشن بسیار آسان بوده و اطلاعات به درد نخور و تبلیغات مزاحم شما را آزار نخواهند داد.

چگونگی راه‌اندازی کیف پول CoolWallet S

خب اگر روش راه‌اندازی کیف پول را به شما آموزش ندهیم این مقاله به چه دردی می‌خورد؟ پس برای یادگیری نحوه نصب و راه‌اندازی CoolWallet S این قسمت را به دقت مطالعه کرده و طبق مراحل زیر پیش بروید:

قدم 1: کیف پول را روشن کرده و با استفاده از نرم‌افزار به دنبال آن بگردید.

قدم 2: نرم‌افزار تعدادی حروف و عدد به شما نشان می‌دهد که همان شماره شناسایی دستگاه شماست، در اینجا روی connect کلیک کنید.

نصب کول والت

قدم 3: هنگامی که از شما خواسته شد تا دکمه روی دستگاه را فشار دهید، اینکار را انجام دهید و سپس دستگاه به نرم‌افزار متصل می‌شود.

قدم 4: در نرم‌افزار روی گزینه create کلیک کنید.

نصب کول والت

قدم 5: اکنون باید طول عبارت بازیابی (Seed) را انتخاب کنید. در اینجا پیشنهاد می‌شود که Seed را روی دستگاه تنظیم کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید.

قدم 6: سپس یک سری اعداد و حروف برای شما به نمایش در می‌آید، این عبارت را یادداشت کرده و در جایی امن نگه‌داری کنید و یا می‌توانید از آن عکس بگیرید.

نصب کول والت seed

قدم 7: بعد از این مراحل تنها کاری که باید بکنید کلیک بر روی گزینه create wallet است.

coolwallet s setup 4

اکنون شما رسما یک کیف پول CoolWallet S دارید و می‌توانید استفاده از آنرا شروع کنید.

ارسال و دریافت ارز دیجیتال از طریق کیف پول CoolWallet S

یکی از اصلی‌ترین وظایف و کاربردهای یک کیف پول ارز دیجیتال ارسال و دریافت رمزارز است. در این بخش به صورت اختصاصی در مورد نقل و انتقال بیت‌کوین توسط CoolWallet S صحبت خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید به یک آدرس دیگر، بیت‌کوین ارسال کنید تنها کافیست آدرس کیف پول مقصد و مقدار بیت‌کوین و هزینه تراکنش را مشخص کنید؛ سپس با استفاده از دکمه روی دستگاه تراکنش را تایید کنید.

اکنون کار ارسال تمام شده است و لازم به ذکر است که سرعت ارسال تراکنش‌ها به بلاک‌چین در CoolWallet S بسیار بالاست و مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد که گیرنده بیت‌کوین مورد نیاز خود را دریافت کند.

coolwallet-s روش ارسال بیت‌کوین

اگر می‌خواهید بیت‌کوین دریافت کنید. کافیست آدرس خود را به فرستنده بدهید و یا می‌توانید به جای کپی و جایگذاری آدرس از QR Code نیز استفاده کنید.

coolwallet-s روش دریافت بیت‌کوین

امنیت Coolwallet s

حتما اکثر شما , حتی افراد تازه‌کار، این موضوع را قبول دارید که امنیت یک کیف پول ارز دیجیتال شاید یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب آن است.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، ایده اصلی ساخت CoolWallet S، تولید یک کیف پول سخت‌افزاری قابل اعتماد و فوق‌العاده امن بوده است.

کسی دوست ندارد یک کیف پول بسیار زیبا و جذاب به همراه صدها ویژگی و کاربرد اضافی داشته باشد؛ اما امنیت آن در خطر باشد.

وقتی بدانید تنها با وجود یک باگ کوچک و یا یک خطای سهوی، احتمال از دست دادن تمام سرمایه دیجیتال شما وجود دارد به امنیت کیف پول توجه بیشتری می‌کنید.

با این مقدمه به سراغ بررسی امنیت CoolWallet S می‌رویم.

اول از همه اینکه CoolWallet S از شما 3 مرحله تاییدیه برای هر تراکنش خواهد خواست؛ هرچند این ویژگی در ابتدای امر برای شما مسخره و یا طولانی باشد؛ اما در دراز مدت متوجه اهمیت آن در نگهداری امن سرمایه‌تان خواهید شد.

علاوه بر این، کیف پول توسط Seed که در ابتدا یادداشت می‌کنید قابل بازیابی خواهد بود. Seed یک سری کلمات به ترتیب است که برای ریکاوری موجودی کیف پول از آن استفاده می‌شود (در صورت گم‌شدن یا خرابی کیف پول).

در نهایت اینکه کیف پول توسط یک مورد دیگر به نام “قطعه امنیتی” نیز محافظت می‌شود. عنصر امنیت یک میکروچیپ در دستگاه شماست که تمام تراکنش‌ها و ارزهای دیجیتال شما را رمزنگاری کرده و محافظت می‌کند.

کیف پول سخت افزاری کول والت

با تمام این موضوعات می‌توان به راحتی گفت که CoolWallet S در بحث امنیت بسیار عالی عمل کرده است و با توجه به اینکه یک کیف پول سرد نیز هست، سطح امنیت به بالاترین مقدار خودش می‌رسد.

مزایا و معایب

بد از خواندن تمام این مطالب وقت آن رسیده است که یک خلاصه و جمع‌بندی از مزایا و معایب این محصول به شما ارائه دهم. در ادامه به طور خلاصه مزایا و معایب CoolWallet S را برای شما شرح خواهد داد.

مزایا

  • استایل خاص و عملکرد بالا: CoolWallet S مانند دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری موجود در بازار طراحی عجیب و غریب و یا بزرگی ندارد. اندازه CoolWallet S کوچک و ظریف بوده و از نظر زیبایی نیز شما را راضی می‌کند. طراحی آن شبیه کارت بانکی است و به راحتی در جیب جا می‌شود. CoolWallet به جای وای‌فای یا کابل USB از بلوتوث رمزنگاری شده برای اتصال به نرم‌افزاری موبایلی استفاده می‌کند.
  • اتصالات رمزنگاری شده: این موضوع که CoolWallet S از بلوتوث رمزنگاری شده برای اتصال استفاده می‌کند یک مهر تایید دیگر بر امنیت بالای این دستگاه است. خیلی مواقع پیش می‌آید که نمی‌توانید یک اتصال امن وای‌فای، به خصوص در مسافرت، پیدا کنید و این ویژگی از نقاط قوت CoolWallet S است.
  • بسته‌بندی فوق‌العاده: وقتی برای اولین بار جعبه حاوی CoolWallet S را باز می‌کنید با صحنه‌ای در هم برهم مواجه نشده و یک بسته‌بندی شیک را مشاهده خواهید کرد. تنها یک برگه ریکاوری و استیکر کاغذهای درون جعبه را تشکیل می‌دهند و خبری از چیزهای اضافه نیست.
  • خوانا بودن نوشته‌ها: خوانایی صفحه نمایش روی کارت، هنگام نیاز به خواندن اطلاعات بسیار به شما کمک می‌کند.
  • کاربر پسند بودن: هم خود دیوایس و هم نرم‌افزار آن بسیار کاربر پسند بوده و کار با آن‌ها راحت است. کل فرآیند نصب و راه‌اندازی بسیار آسان بوده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
  • مزیت‌های کیف پول‌های سرد: علاوه بر نقاط قوت گفته شده، CoolWallet S یک کیف پول سرد است و مزیت‌های کلی این نوع کیف پول‌ها را نیز دارد؛ برای مثال CoolWallet S همیشه آفلاین است و اطلاعات وقتی که اپلیکیشن رفرش شود، بروزرسانی می‌شوند. به همین دلیل میزان امنیت دستگاه به بالاترین حد خودش می‌رسد.

معایب

  • CoolWallet S هنوز به صورت متن‌باز (open-source) ارائه نشده است؛ اما انجام اینکار در دستور کار شرکت وجود دارد.
  • قابلیت فراخوانی (وارد کردن یک کیف پول دیگر) با استفاده از QR Code وجود ندارد. این مورد نیز ممکن است درآینده به قابلیت‌های CoolWallet S اضافه شود.

همانطور که می‌بینید CoolWallet S تقریبا هیچ عیبی ندارد و هرچه که هست هم قابل بر طرف شدن است و احتمالا شرکت سازنده در صدد ایجاد تغییرات برای این مشکلات کوچک هست.

سخن پایانی

همانطور که در اولین جمله مقاله توضیح دادم، رقابت در جهان کیف پول‌های ارزهای دیجیتال بسیار سخت است؛ ولی هر ازچندگاهی یک تندباد عظیم وارد این دنیا شده و همه‌چیز را تغییر می‌دهد.

به نظر می‌رسد که CoolWallet S یکی از همین تندبادها باشد!

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب کیف پول (به جز ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود کیف پول) به آن دقت کنید چشم‌انداز و اهداف کمپانی سازنده است.

اگر کمپانی مورد نظر طمع‌کار بوده و هدفش فقط پول باشد؛ تاثیر این دیدگاه را به سرعت روی امنیت و طراحی کیف پول مشاهده خواهید کرد.

با این حال این موضوع در مورد CoolWallet S صدق نمی‌کند. با مطالعه تاریخچه و تجربه‌های CoolBitX، شرکت سازنده کیف پول مورد نظر ما، به این نتیجه می‌رسید که این افراد در این شرکت هدف خاصی دارند که به دنبال آن هستند.

اکثر کمپانی‌ها بعد از گذراندن دوره‌ای سخت و دشوار برای اولین محصول‌شان، به سرعت اعتبار و شهرت خود را از دست می‌دهند؛ اما این جمله نیز در مورد شرکت CoolBitX درست نیست.

آن‌ها بعد از محصول اولشان با CoolWallet S دوباره وارد دنیای ارزهای دیجیتال شدند و اکنون CoolWallet S یکی از بهترین و امن‌ترین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری دنیاست.

این کمپانی چشم‌انداز و اهداف خاصی را دنبال می‌کند و به سختی به دنبال تحقق آن‌هاست و علاوه بر از نظرات کاربران و انتقادات با آغوش باز استقبال می‌کنند و این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند که محصولات خودشان را برای مصرف مشتری طراحی کنند؛ نه صرفا برای طمع‌کاری خود!

برای خرید این کیف پول در ایران در این سایت سفارش‌تان را ثبت کنید

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول سخت افزاری

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

87 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مرضی

سلام وقت بخیر .
من چند ماه پیش گوشیم و دزدیدن و نرم افزار کول والت رو گوشیم بود الان که روی گوشی جدید نصب کردم میگه که این کیف پول به گوشی دیگری متصل هستش و ازم رمز میخواد اگر ریست و بزنم اطلاعات و پولی که تو کیف دارم از بین میره؟
چه کار کنم که روی این گوشی نصب بشه رمز هام و دارم ولی میترسم ریست کنم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. اگه عبارات بازیابی رو دارید، میتونید روی گوشی جدید، کیف پول رو بالا بیارید

Fateme

سلام وقتتون بخیر
یه سوال داشتم
العان wallet ریست بشه همه چی میپره ؟هرچی پول توش بود؟

سیروان

نه مشکلی پیش نمیاد ، اصلا ارزهاتون تو اون کیف پول نیست که بخوا از بین بره ، اون کیف پول واسه تایید تراکنش و انتقال ارز هستش ، مهم ترین چیزی که باید داشته باشین اون کلمات بازیابی هستش ک موقع ساختن کیف پول خودتون بهش میدین ، اون کلمات رو داشته باشین اگه احیانا کیف پول رو گم کنین ، میتونین ی کیف پول دیگه بخرین و با دادن اون کلمات کیف قبلی رو ریست کنین و دارایی هاتون رو داشته باشین .

Sepehr

سلام من کجا میتونم آموزش کامل کار با کول ولت اس رو داشته باشم اطلاعات زیادی هم در مورد کریپتو ندارم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
صفحات راهنما در سایت رسمی این کیف پول رو ببینید:
https://www.coolwallet.io/start/

رضا

سلام من اتریم خریدم و انتقال دادم رو کول ولت اس خودم بعد مدتی چنج کردم و تبدیل به تتر کردم حالا ارور میزنه که مقدار فی اتریم شما برای تبدیل کمه این در حالیه که ۳ درصد اتریم خریدم ولی باز این ارور رو میزنه مشکل چیه ؟؟
بعد موقعه چنج سه تا ادرس وجود داره ادرس فرستند گیرنده و خود صرافی رو صفحه نمایش من که میاد برای تایید ادرس صرافی فقط میاد ادرس گیرنده نمیاد برای تاید اگر بزنم مشکلی پیش میاد؟؟ یا همینجوریه مدلش

مجید

سلام دوست عزیز این کیف پول امنیت خوبی داره؟؟ چون من میخوام سرمایه زیادی وارد کنم شما این کیف پول رو تایید میکنین؟ من خیلی شنیدم که بهترین کیف پولها هک شدن

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی، من ازش استفاده میکنم و تا به حال به مشکلی برخورد نکردم. بخش زیادی از امنیت ارز دیجیتال شما، به رفتار خود کاربر هم برمیگرده. اگه عبارات بازیابی رو به خوبی در جای امن نگه دارید و روی هر لینکی کلیک نکنید و همیشه در زمان انجام تراکنش هوشیار باشید که ارز رو اشتباها به شبکه‌ها و آدرس‌های اشتباه ارسال نکنید معمولا اتفاقی نمیفته.

مجید پوراعتماد

سلام، برای استفاده به vpn نیازه؟ منظورم اینه که اینطور نیست بدون vpn بریم یوقت کول موجودی بپره؟

سلام، تازگی ها تستش نکردم. موجودی شما که به دلیل عدم امکان دسترسی به خاطر محدودیت اینترنت از دست نمیره، فقط دسترسی شما ممکنه سخت بشه

نازی

یه سوال دیگه اگه ریست کنم موجودی کیف پولم از بین میبره؟ 🤔🤦‍♀️

نازی

سلام آقای جهاندیده بزرگوار، من به ادرسی که دادین رفتم ولی متوجه نشدم باید چیکار کنم، پشتیبانی کول ولت پیام دادم گفت باید ولت جدید بگیری. اونم که هزینش زیاده. منم متاسفانه کد رو دست یکی از دوستان دادم و الان پشیمون هستم. میتونین کمکم کتید؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، پس طبق پیشنهاد پشتیبانی باید عمل کنید. فکر نمیکنم راه دیگه ای باشه.

نازی

سلام, من میخواهم کلمات بازیابی را تغییر دهم. ممنون میشم راهنماییم بفرمایید چطور میتوانم این کار را انجام دهم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، در این مورد سایت رسمی کول ولت اینجا توصیح داده.

رضا

سلام . ببخشید من یک کول ولت پرو گرفتم یک مدته ولی قیمت ها را اشتباه نشون میده

شاهین

با سلام و خسته نباشید،بنده از کیف پول صرافی به کیف پکل کول والت پرو تعدد۶۰ واحد بیت تورنت انقال دادم در صرافی تایید و تکمیل تراکنش انجام شده،ولی بعد دو روز و بعد بروز رسانی عدم نمایش موجودی میزنه ،وچیزی واریز نشده،بنده به warpped btt انتقال دادم بیت تورنت رو،چون فقط این آدرس رو تایید میکرد در قسمت آدرس رو وارد کنید،ممنون میشم کمک کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، شبکه ای که روی اون انتقال رو انجام میدید مهمه. اگه کول ولت از این شبکه پشتیبانی نکنه باید با استفاده از عبارت بازیابی، کیف پول رو روی یه نرم افزار دیگه که از شبکه موردنظر پشتیبانی میکنه بازیابی کنید.

افشین

به نظر شما برنامه رو گوشی ریست شده و بدون سیم کارت نصب بشه و با کیف متصل بشه امن تر نیس؟یا فرقی نداره

پارسا

سلام..کیف coolwallet s تا سقف چند هزار دلار رو مشتیبانی میکنه؟!؟اخه توی ی تحلیلش گفته بودن محل ذخیرش کمه
ارز پالی گان هم پشتیبانی میکنه؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر، محدودیتی در “مقدار” ارزی که میتونید وارد کیف پول کنید و نگهدارید وجود نداره
مثلا محدودیتی در تعداد بیتکوین ارسالی به کیف پول نیست.
اما ارزهای محدودی رو پشتیبانی میکنه به این معنی که همه انواع ارزها رو نمیتونید به این کیف پول بفرستید

پوریا شهریاری

سلام من ریپل انتقال دادم به این کیف پول حدود ۲۰ تا از ریپل هارو نگه داشته و دیگه انتقال نمیده دلیل خاصی داره؟؟
و اینکه آیا در مورد بقیه توکن ها هم همینطوره یا نه؟؟

سلام وقت شما بخیر، قانون شبکه ریپل همینه که 20 ریپل رو مسدود میکنه و به عنوان هزینه فعالسازی کیف پول نگه میداره.
اینجا بیشتر توضیح دادیم
در مورد ارزهای دیگه، فقط میدونم polkadot هم همین ویژگی رو داره و از سایر ارزها بی خبرم.

علیرضا

تشکر.کاربردی بود

شجاع‌الدین جهاندیده

سلامت و موفق باشین

علی

سلام وقت بخیر.من کول ولت اس دارم و تا حالا انتقال از صرافیم به کول ولت نداشتم.یک سوال دارم.در کول ولت اصلا انتخاب نتورک برای آدرس کیف پول نداره …پیش فرض چی هست نوع شبکه آدرس کیف پول بیت کوین و اتریوم در کول ولت؟ و ایا trc20 ساپورت میکنه؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. بستگی به ادرسی داره که انتخاب میکنید
برای بیت کوین ادرس های مختلفی احتمالا در اپلیکیشن کیف پول به شما داده بشه
ادرس اتریوم کیف پول شما برای شبکه های BNB – AVAX – آربیتروم هم قابل استفاده است. یعنی میتونید توکن ها و ارزها رو روی این شبکه هم دریافت کنید
ادرس trc20 شما همان آدرس ترون هست، یعنی اگه بخواید توکن USDT TRC20 رو دریافت کنید میتونید ادرس ترون کیف پول رو بدید چون آدرس تتر روی ترون با آدرس TRX شما یکیه

علیرضا

سلام ممنون

من تو نت ارزهای بر بستر اتریوم رو سرچ کردم اما بطور کامل نشون نداد که چه ارزهایی هستند.چطوری میتونم ارزهارو پیدا کنم؟

(btc ada xrp eth ont reef tlm ltc crv sxp xlm mana link)

btc
xrp
eth
ltc
xlm
link
ساپورت میشه.مشکل من بقیه ارزهایی هستند که دارم.شما راهنمایی بفرمایید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. تعداد توکن های روی شبکه اتریوم زیاده ولی موارد مطرح رو در این صفحه میتونید ببینید:
https://etherscan.io/tokens

علیرضا

سلام وقت بخیر.من شنیده بودم کول ولت s در حدود 1500 تا ارز رو ساپوتر میکنه و به لحاظ حافظه هم.در لحظه میشه به همه ارزها دسترسی داشت.اما شما اون پیج رو معرفی کردید که ظاهرا تعداد 50 55 تا ارز رو ساپورت میکنه؟ راهنمایی میفرمایید به لحاظ تعداد ساپورتها

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
این کیف پول ها چون از توکن های ERC20 (بر بستر اتریوم) پشتیبانی میکنن، هر ارز دیجیتالی که بر بستر اتریوم ایجاد شده باشه رو پشتیبانی میکنن.
بنابراین اگه بخوایم تعداد ارزها رو در نظر بگیریم تعدادش زیاده، چون هزاران توکن ERC20 ایجاد شدند.
اگه بخوایم تعداد کوین ها رو در نظر بگیریم، همین تعداد 55 تایی هست که در سایت اشاره شده.

مهدی

سلام و وقت بخیر
کول والت اس قابلیت ذخیره سازی چند ارز رو داره؟
محدودیتی توی این مورد وجود داره؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
اگه از لحاظ تعداد یک ارز خاص مثلا بیتکوین منظورتونه، هیچ محدودیتی نداره
اگه سوال شما اینه چه ارزهایی رو پشتیبانی میکنه، در این صفحه میتونید ببینید

احسان

سلام، از کوینکس مقدار 0.2 بی ان بی به توکن بی ان بی در کول ولت انتقال دادم، ولی همچنان بعد از گذشت چند روز نیومده، با اینکه در شبکه هوشمند بایننس تایید شده!
آیا مقدار بی ان بی ، در کول ولت حد خاصی باید باشه که نشون بده مثلا 1 بی ان بی؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
فکر نمیکنم نیاز به حد خاصی باشه. بهتره با وارد کردن آی دی تراکنش در bscscan.com وضعیت تراکنش رو بررسی کنید

ساسان

استاد در خصوص خطاهای عددی در کول ولت جهت انتقا ارز از آن به آدرسهای دیگر چطور میشه فهمید منظور چیه و اعداد یعنی چه؟ مثلا همین خطای 34100. این نکته مهمی هست که کاربران باید بدونند و فکر کنم شما با تجربه خیلی بیشترتان نصبت به ما خیلی بهتر میتونید راهنماییما نمایید. باز هم از شما تشکر مینمایم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، متاسفانه در مورد این خطا چیزی پیدا نکردم.
اگه خطا متن خاصی هم داره بنویسید شاید مشخص بشه دلیل چیه

حمید رضا

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم کیف پول کول ولت است ارز شیبا رو هم پشتیبانی می‌کنه یا نه
ممنون میشم راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
ارز شیبا یه توکن بر بستر اتریومه و هر کیف پولی که از توکن های اتریوم پشتیبانی کنه میتونید استفاده کنید.
(از جمله کول ولت)

اکبر

سلام رمز مرتبط سازی با بلوتوث را ندارم چطوری میشه وصل شد
یکبار وصل شدم ولی بعد که حافظه پنهان را پاک کردم وصل نمیشود

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
87
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx