بهترین پادکست‌های فارسی و انگلیسی درباره ارزهای دیجیتال

پادکست ارزهای دیجیتال

پادکست ارزهای دیجیتال ابزارهایی بسیار مهمی برای آگاهی از جدیدترین اخبار این حوزه و توسعه پروژه‌های جدید هستند. به طور کلی، اعضای مهم و مجرب جامعه کریپتو، افرادی که در این زمینه دانش کافی دارند و حتی توسعه دهندگان بلاک‌چین و نرم افزارهای غیرمتمرکز، همگی نظرات و اطلاعات خود را درباره پروژه‌های جدید، ترندهای بازار و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در پادکست‌ها با شنوندگان خود به اشتراک می‌گذارند.

در ادامه این مطلب برخی از پادکست‌های برتر فارسی و انگلیسی زبان ارزهای دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پادکست ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران مبتدی (انگلیسی)

در این بخش 3 مورد از بهترین پادکست‌های انگلیسی برای تریدر‌ها و معامله گران مبتدی را معرفی کنیم:

عناوین مطلب:

پادکست What Bitcoin Did

پادکست What Bitcoin Did اغلب به عنوان بهترین پادکست ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران تازه کار معرفی می‌شود. میزبان این پادکست، پیتر مک کورمک (Peter McCormack) با افراد حرفه‌ای و کارآزموده که در دنیای کریپتو فعالیت می‌کنند مصاحبه می‌کند.

مک کورمک طیف وسیعی از سؤالات مختلف درباره ارز دیجیتال، بلاک‌چین، سرمایه‌گذاری، بیت‌کوین و … را از این افراد می‌پرسد. او همچنین اطلاعات ارزشمندی درباره صنعت ارز دیجیتال و نحوه کارکرد آن را در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: برترین پلتفرم‌ها برای کاوش بازار ارزهای دیجیتال

پادکست کریپتو 101 (Crypto 101)

میزبانان این پادکست ارزهای دیجیتال، Bryce Paul و Aaron Malone هستند که در هر قسمت از پادکست خود به بررسی یک موضوع در رابطه با ارزهای دیجیتال می‌پردازند. غالب مطالب آموزش داده شده در این پادکست برای افراد تازه کار کاملاً مناسب است.

در بعضی از قسمت‌ها، مهمانان دعوت شده به برنامه درباره تحقیقات، شرکت‌ها و به صورت کلی صنعت ارزهای دیجیتال بحث کرده و اطلاعات و بینش خوبی به کاربران درباره کلیت دنیای کریپتو می‌دهند. پادکست‌های هفتگی کریپتو 101 از 25 دقیقه تا بیش از یک ساعت طول می‌کشند.

کریپتو رادیو (Crypto Radio)

Mike ،Euvie ،Chris و Michael چهار مجری کریپتو رادیو محققین بسیار دقیقی در دنیای ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی هستند که در هر قسمت از پادکست‌های خود مطالب متنوعی از بلاک‌چین و سرمایه‌گذاری بیت‌کوین گرفته تا NFT ها و پیشرفت‌های تکنولوژی را پوشش می‌دهند.

همچنین کریپتو رادیو با بسیاری از متخصصین دنیای کریپتو مصاحبه کرده و در مورد تغییرات احتمالی و روند بازار و تکنولوژی‌های مختلف از آن‌ها سؤال می‌پرسند. قسمت اعظم محتوای کریپتو رادیو برای مخاطبان تازه کار کاملاً قابل درک است.

بیشتر بخوانید: چگونه از اتفاقات مهم ارزهای دیجیتال باخبر شوید؟

3 پادکست ارزهای دیجیتال برای حرفه‌ای‌های بازار؛ فراتر از کریپتو (انگلیسی)

اگرچه ممکن است بسیاری از افراد کهنه کار دنیای کریپتو متصور شوند که پادکست‌ها چیزی برای ارائه دادن ندارند، اما پادکست‌هایی وجود دارند که مستقیماً با توسعه دهندگان بلاک‌چین و صاحبان صرافی‌های بزرگ گفت و گو می‌کنند که در ادامه به 3 مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پادکست Unconfirmed: Insights & Analysis From The Top Minds In Crypto

توضیحات و بیاناتی که این پادکست ارائه می‌دهد همانند نام آن با جزئیات کامل همراه است! میزبان این پادکست خانم Laura Shin، ویرایشگر ارشد مجله فوربز در بخش دارایی‌های دیجیتال و تکنولوژی بلاک‌چین است.

در تمامی قسمت‌های این پادکست مهمانان ویژه‌ای حضور یافته و به تحلیل جزئی مباحث می‌پردازند. از جمله مهمانان این پادکست می‌توان به Andreas Antonopoulos ،Naval Ravikant و Vitalik Buterin اشاره کرد. سخنان این مهمانان دید بسیار خوبی به شنوندگان در مورد موضوعاتی مانند سرمایه‌گذاری، قانونمند سازی، کارآفرینی و … می‌دهد.

پادکست The Plippening: For Crypto Investors

پادکست The Flippening برای سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند همیشه از آخرین اخبار بازار و تکنولوژی‌های جدید خبر داشته باشند. میزبانان این پادکست Clay Collins و Eric Savics در مورد مباحث مختلفی از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معاملات و ICO‌ها صحبت می‌کنند.

علاوه بر این، میزبانان این پادکست با جلوداران ارزهای دیجیتال به گفت و گو نشسته و در مورد آخرین اخبار دنیای کریپتو از آن‌ها سؤال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: برترین وب‌سایت‌های خبری حوزه کریپتو در سال 2022

پادکست Epicenter: Bitcoin & Blockchain Tech

در اپیسنتر، هر هفته میزبانان این پادکست Sebastian Couture، Brian Fabian Crain، Meher Roy، Sunny Aggarwal و Friederike Ernst با مهمانان خود که همگی چهره‌های شناخته شده هستند بحث و گفت و گو می‌کنند.

3 پادکست ارزهای دیجیتال مخصوص خوره‌های بیت‌کوین!

از آنجایی که بیت‌کوین طرفداران دو آتیشه مخصوص به خود را دارد، پادکست‌های بسیاری هستند که به صورت اختصاصی اخبار و اطلاعات این ارز دیجیتال را منتشر می‌کنند.

پادکست The Bitcoin Game

در این پادکست از قدیمی‌ترین اطلاعات بیتکوین از زمان عرضه آن گرفته تا آخرین اخبار مربوط به آن پوشش داده می‌شود.

میزبان برنامه Rob Mitchell با توسعه دهندگان بیتکوین، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مصاحبه کرده و در مورد مباحث جنجال برانگیز مانند فورک‌ها، کلاه‌برداری‌ها و برنامه‌های قانونمند سازی با مخاطبان خود گفت و گو می‌کند.

پادکست The Joe Rogon Experience

اپیزود‌های این پادکست در زمان‌های مشخصی ارائه نمی‌شوند اما اطلاعات بسیار مفیدی ارائه می‌دهند. در گفت و گو‌های مفصل Joe Rogon با مهمانان خود می‌توانید به اطلاعات بسیار خوبی در مورد بیت‌کوین و آینده آن دست یابید. این پادکست یکی از پادکست‌های پرطرفدار در Spotify محسوب می‌شود.

پادکست Pomp

مجری این پادکست آقای Anthony Pompliano یکی از طرفداران بیت‌کوین است که با افراد برجسته دنیای ارزهای دیجیتال مصاحبه کرده و پادکست‌های مفصل خود را به صورت روزانه منتشر می‌کند.

بهترین پادکست ارزهای دیجیتال فارسی زبان

از آنجایی که یادگیری مطالب از طریق گوش دادن به پادکست‌های انگلیسی نیازمند سطح نسبتاً بالایی از آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است، ممکن است درک مطالب گفته شده در این پادکست‌ها برای قسمت زیادی از هم‌وطنان به طور ناقص صورت بگیرد.

شیر یا خط

شیر یا خط مطالب مختلفی را از تحلیل دیفای و آموزش امکانات بلاک‌چین گرفته تا آشنایی با مفاهیمی مثل پروتکل‌های وام دهی و مقیاس پذیری به علاقه‌مندان به دنیای کریپتو آموزش می‌دهد. اپیزودهای این پادکست تقریباً یک ساعت به طول انجامیده و می‌توانند اطلاعات مفیدی برای آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال به شما بدهند.

اپیزودهای این پادکست زمان خاصی برای عرضه ندارند و معمولاً میزبانان ماهیانه یا دو هفته یک بار یک اپیزود منتشر می‌کنند.

کریپتو پادکست

کریپتو پادکست یکی از پادکست‌های فارسی زبان است که مفاهیم اولیه و اصطلاحات دنیای کریپتو را به خوبی برای مخاطبان خود شرح می‌دهد. در این پادکست ارزهای دیجیتال می‌توانید در مدت زمان کوتاهی اطلاعات بسیار خوبی در مورد جزئیات دنیای کریپتو و تکنولوژی‌های جدیدی که در این بستر متولد می‌شوند کسب کنید.

کریپتو پادکست معمولاً در اپیزودهایی به طول 20 الی 30 دقیقه و بدون مشخص بودن زمان خاصی عرضه می‌شود.

رادیو اکسکوینو

در صورتی که ترجیح می‌دهید به پادکست‌های کوتاه مدت گوش دهید، رادیو اکسکوینو بهترین گزینه برای شما است. رادیو اکسکوینو مطالب مختلفی را در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین در اپیزودهای حداکثر 10 دقیقه‌ای منتشر می‌کند. این پادکست فارسی زبان بالغ بر 165 قسمت آموزش در کتابخانه خود دارد که مطالب آموزشی و اخبار مختلف در حوزه‌های متفاوتی را پوشش می‌دهند.

سؤالات متداول

آیا گوش دادن به پادکست ارزهای دیجیتال کمک کننده است ؟

اطلاعاتی که در پادکست ارزهای دیجیتال ارائه می‌شود غالباً از جانب افراد متخصص است و اطلاعات بسیار مفیدی از این صنعت را شامل می‌شود.

پادکست‌های کریپتو مناسب افراد مبتدی کدم‌اند؟

پادکست‌های What Bitcoin Did و Crypto 101 جزو بهترین پادکست‌های انگلیسی و پادکست‌های کریپتو پادکست و شیر یا خط بهترین پادکست‌های فارسی برای افراد مبتدی هستند.

برای گوش دادن به پادکست‌ها از چه نرم افزاری استفاده کنیم؟

برای دستیابی به کانال پادکست‌های معرفی شده می‌توانید از اپلیکیشن Podcast گوگل یا Spotify استفاده کنید.

جمع بندی

گوش دادن به پادکست درباره ارزهای دیجیتال یکی از راه‌های پرطرفدار برای کسب اطلاعات در مورد دنیای کریپتو هستند. فارغ از این که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده باشید یا سال‌ها در این بازار فعال بوده باشید، پادکست‌ها مملو از اطلاعات مفیدی هستند که می‌توانند افق دید شما نسبت به ارزهای دیجیتال را گسترده‌تر کنند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx