برترین پلتفرم‌ها برای کاوش بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال

ایده ارزهای دیجیتال تنها از زمانی که ساتوشی ناکاموتو وایت پیپر بیت‌کوین را در اوت 2008 منتشر کرد، مطرح شد. بنابراین، ارز دیجیتال یک مفهوم کاملاً نوپا است و تمام زیرساخت‌های مربوط به بازار ارزهای دیجیتال به‌تازگی شکل گرفته‌اند.

ارزهای دیجیتال نیز به‌عنوان یک بخش بزرگتر برخلاف بسیاری از بخش‌های دیگر تحت سلطه بازیگران سنتی نیستند. بنابراین، برای تازه‌واردها در دنیای کریپتو، ممکن است پیداکردن پلتفرم‌های خبری و تحلیلی مرتبط با این حوزه اندکی دشوار باشد و این مسئله می‌تواند شانس ازدست‌دادن آلت کوین‌هایی را که رشد 100 برابری دارند، بیشتر کند.

به‌همین دلیل، در این مقاله قصد داریم 10 ابزار برتر برای کاوش و تحقیق در بازار ارزهای دیجیتال را معرفی ‌کنیم. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این پلتفرم‌ها ترتیب و رتبه‌بندی خاصی ندارند؛ علاوه بر این، چندین پلتفرم دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند عملکرد مشابهی داشته باشند و انتخاب هرکدام صرفاً به ترجیح شخصی شما برمی‌گردد.

عناوین مطلب:

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

برای شروع کار، اجازه دهید با یک پلتفرم ساده اما مفید شروع کنیم. همان‌طور که به‌احتمال زیاد می‌دانید، کوین مارکت کپ برای بسیاری مکان مناسبی برای بررسی قیمت ارزهای دیجیتال است. اگرچه میزان تحقیقاتی که می‌توانید در این پلتفرم انجام دهید بسیار محدود است، اما هنوز هم مکانی فوق‌العاده برای بررسی وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

کوین مارکت کپ آمار اولیه‌ای را که برای شروع تحقیقات خود در مورد پروژه‌های ارز دیجیتال یا کوین‌ها و توکن‌ها احتیاج دارید، به شما ارائه می‌دهد.

تعداد ارزهای دیجیتال موجود، ارزش کل بازار و حجم معاملات هرکدام به‌همراه درصد سلطه بیت‌کوین و کارمزد گس اتریوم از جمله مواردی است که می‌توانید در وب‌سایت کوین مارکت کپ پیدا کنید. علاوه بر این موارد، اخبار برتر از تمام سایت‌های موردعلاقه خود را نیز می‌توانید از طریق این پلتفرم مشاهده کنید.

در خصوص هر کوین نیز با قیمت، ارزش بازار، میزان عرضه و توضیحی کوتاه از دارایی موردنظر روبه‌رو هستید. کار با کوین مارکت کپ آسان است و شما می‌توانید فهرست کوین‌های دلخواه خود را ایجاد کنید.

کوین مارکت کپ: وبسایتی برای بررسی بازار ارزهای دیجیتال
کوین مارکت کپ پلتفرم مفیدی است که به‌سرعت در حال رشد است.

همچنین، اگر ترجیح می‌دهید در مورد آلت کوین‌های جدیدی که هرگز درباره آن‌ها نشنیده‌اید، تحقیق کنید، کوین مارکت کپ فیلترهایی مانند حجم معاملات یا ارزش بازار برای جست‌وجو به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آلت کوین‌های موردنظر خود را از چند جنبه مختلف مورد بررسی قرار دهید.

پس از اینکه ارز دیجیتال جالبی پیدا کردید، می‌توانید به‌وسیله کوین مارکت کپ بلافاصله بررسی کنید که آیا ممکن است کلاهبرداری باشد یا واقعا گزینه مناسبی برای تحقیق بیشتر است.

کوین مارکت کپ صرافی‌های ارائه‌دهنده ارز دیجیتال موردنظرتان را نیز بر اساس اعتبار رتبه‌بندی می‌کند تا ببینید که آیا کوین موردنظر شما در صرافی‌های معتبر معامله می‌شود یا خیر.

پس از آن می‌توانید تعداد آدرس‌های فعال را به‌همراه تخصیص توکن بررسی کنید. همه این موارد پیش از تحقیق عمیق‌تر می‌تواند دیدگاه خوبی به شما بدهد.

در پایان، باید اشاره کنیم که کوین گیکو (Coingecko) هم عملکردی دقیقاً مشابه با کوین مارکت کپ دارد و حتی به‌عقیده برخی، بهتر از کوین مارکت کپ است.

کریپتوپنیک (CryptoPanic)

فضای ارزهای دیجیتال با سرعتی بی‌سابقه در حال تکامل است، این یعنی وقتی اینترنت را مرور می‌کنید با سونامی بزرگی از محتوا مواجه می‌شوید و نمی‌توانید برای بررسی همه‌چیز وقت صرف کنید.

اینجاست که کریپتوپنیک می‌تواند به شما کمک کند. کریپتوپنیک محتوای برتر همه وب‌سایت‌ها، حتی ویدئوهای یوتیوب و پست‌های توییتر را جمع‌آوری می‌کند. کریپتوپنیک می‌تواند تضمین کند که چیزی در بررسی‌های شما از قلم نمی‌افتد.

همچنین، می‌توانید مطالب جدیدی را که در خصوص ارزهای دیجیتال پورتفوی شما منتشر می‌شود، در این پلتفرم پیدا کنید.

با این حال، کریپتوپنیک با وجود قالب‌بندی ساده‌ای که دارد، شاید چندان کاربرپسند نباشد. بنابراین، می‌توانید از لینک‌های این وب‌سایت استفاده کنید، اما مطالب را از منبع اصلی آنها مطالعه کنید.

2
کریپتوپنیک ممکن است چندان کاربرپسند نباشد، اما وب‌سایت بسیار مفیدی است و می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند.

یکی از ویژگی‌های جالب دیگر در کریپتوپنیک امکان رای‌دادن به پست‌ها است. این کار می‌تواند حجم عظیم محتوای کریپتو را طبق طرفدارانی که دارند، مرتب و به شما در انتخاب بهترین مطالب کمک کند.

کوین مارکت کَل (CoinMarketCal)

ابزار دیگری که به شما کمک می‌کند به روز باشید، کوین مارکت کَل است. این وب‌سایت تقویمی با تمام رویدادهای موجود پیرامون بسیاری از کوین‌ها از جمله کوین‌های کوچک‌تر ارائه می‌دهد. کوین مارکت کَل می‌تواند برای بررسی رویدادهای مهم فعلی و آتی مکانی عالی باشد.

این پلتفرم به معامله‌گران نوسانی ابزارهای کارآمدی برای تحقیق در مورد بازار ارائه می‌کند، زیرا ارزهای دیجیتال پیش از یک رویداد بزرگ، اغلب شاهد جهش قیمت هستند.

این رویداد می‌تواند هر چیزی باشد، از پروژه‌هایی که روی یک بلاک‌چین راه‌اندازی می‌شوند تا یک به‌روزرسانی مهم مانند EIP-1559 در شبکه اتریوم.

سایر اشکال اخباری که در این تقویم دیده می‌شود شامل فهرست‌بندی صرافی‌ها یا عرضه‌های اولیه کوین (ICO) هستند که هر دو از جمله فرصت‌های بالقوه معاملات به شمار می‌روند.

کوین مارکت کل: تقویمی برای بازار ارزهای دیجیتال
کوین مارکت کل تقویمی از تمامی رویدادهای کریپتوی آتی به شما ارائه می‌دهد.

با این حال، تعداد رویدادهایی که در صنعت روبه‌رشد ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتند، بسیار زیاد است؛ به‌همین دلیل می‌توانید این رویدادها را از چندین فیلتر مختلف عبور دهید.

عملکرد کوین مارکت کَل به پست‌های اعضای جامعه در خصوص رویدادهای جدید بستگی دارد. سپس، آنها به اعضای جامعه اجازه می‌دهند تا در مورد رویدادهای فهرست‌شده و احتمال وقوع آنها رأی بدهند. این به شما امکان می‌دهد که فقط رویدادهای بسیار مهم را دسته‌بندی و مشاهده کنید.

همچنین، می‌توانید تنظیم کنید که فقط اخبار یک یا چند ارز دیجیتال خاص را ببینید. خدمات کوین مارکت کَل کاملا رایگان است.

تریدینگ ویو (TradingView)

تریدینگ ویو یکی از بهترین ابزارهای تحلیل نمودار است. اگر با تحلیل تکنیکال آشنا هستید، احتمالاً با افرادی سروکار داشته‌اید که از این پلتفرم استفاده می‌کنند یا شاید شما خودتان هم کاربر تریدینگ ویو باشید.

این وب‌سایت هرآنچه را که احتیاج دارید، به شما نشان می‌دهد. ابزارهای تریدینگ ویو به شما اجازه می‌دهد با استفاده از اندیکاتورهای مختلف، نمودار و روند دارایی‌های دیجیتال را تحلیل کنید.

کاربران این پلتفرم علاوه بر استفاده از معروف‌ترین اندیکاتورها، می‌توانند اندیکاتورهای ویژه خود را ایجاد کنند و به‌ اشتراک بگذارند. این اندیکاتورها را می‌توانید از طریق گزینه مخصوص indicators تریدینگ ویو مشاهده کنید. امکان مشاهده و «پسند» (like) کردن اندیکاتورهای عمومی برای تمام کاربران وجود دارد.

در مجموع، تریدینگ ویو نسبت به همتایان خود در زمینه تحلیل تکنیکال پیشتاز است.

گلس نود (Glassnode)

گلس نود یک ابزار تحلیل درون‌زنجیره‌ای است که احتمالاً نام آن را در وب‌سایت‌های خبری به‌عنوان منبع آمار شنیده‌اید. این مسئله خود اعتبار گلس نود را مشخص می‌کند.

گلس نود طیف گسترده‌ای از تحلیل‌های درون‌زنجیره‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ بنابراین، اگر با تحلیل درون‌زنجیره‌ای آشنا نباشید، ممکن است در این وب‌سایت اندکی سردرگم شوید.

به‌عنوان مثال، یکی از این معیارها نسبت سود به زیان خالص تحقق‌نیافته (NUPL) است. این معیار نشان می‌دهد که چند هودلر فعال در وضعیت سود و چند هودلر در ضرر هستند. دلیل ارزشمندبودن این معیار این است که به‌هنگام ایجاد وضعیت صعودی، افراد بیشتری به‌طور مداوم در وضعیت سود تحقیق‌نیافته قرار می‌گیرند. این مسئله می‌تواند درصورتی که چیز غیرمنتظره‌ای اتفاق بیفتد باعث ایجاد فشار فروش احتمالی شود.

4
در این نمودار شاهد سود به زیان خالص تحقق‌نیافته بیت‌کوین هستید.

از طرف دیگر، درصورتی که این اندیکاتور در وضعیت قرمز باشد، می‌تواند سیگنالی برای ورود باشد، خصوصاً در وضعیتی که بازار افت کرده و اکنون در حال نوسان است؛ این یعنی فروشندگان فروخته‌اند و بقیه هنوز در حال هودل‌کردن هستند و بنابراین، فشار فروش اندک است که طبیعتاً بازار می‌تواند خریداران را با نسبت سود به زیان مناسب به خود جذب کند.

یکی دیگر از معیارهای مفیدی که گلس نود ارائه می‌کند، تعداد آدرس‌های فعال است. تعداد آدرس‌های فعال نشان‌دهنده پذیرش طولانی‌مدت ارز دیجیتال موردنظر است. افزایش آدرس‌های فعال نشان‌دهنده افزایش پذیرش دارایی دیجیتال است.

5
در این تصویر نیز تعداد آدرس‌های فعال بیت‌کوین را مشاهده می‌کنید.

این‌ها فقط دو مورد از معیارهای مفید گلس نود هستند. با این حال، گلس نود همه خدمات خود را رایگان ارائه نمی‌دهد.

گلس نود یک طرح رایگان دارد که به‌قول خودش اساسی‌ترین معیارهای تحلیل درون‌زنجیره‌ای را عرضه می‌کند. اگر به اطلاعات به‌روز بیشتری همراه با چند معیار دیگر احتیاج داشته باشید، باید برای طرح پیشرفته ۲۹ دلار در ماه بپردازید. این طرح باید هر آنچه را که برای یک تحلیل دقیق و کامل احتیاج دارید، در اختیارتان قرار دهد.

با این حال، گلس نود یک برنامه با قیمت 799 دلار در ماه نیز ارائه می‌دهد که اغلب به درد معامله‌گرهای خُرد نمی‌خورَد و بیشتر مورد استفاده شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

به این دلیل و همچنین به‌علت مشکلات واریز هزینه از ایران پیشنهاد می‌کنیم با طرح رایگان کار خود را در این وب‌سایت آغاز کنید.

مِساری (Messari)

احتمالاً بسیاری از ما برای یافتن آلت کوین‌های رویایی با سود 100 برابری وارد فضای ارزهای دیجیتال شده‌ایم. اما برای یافتن این منابع سودآور بین 11,000 ارز دیجیتال، باید بدانید که در کدام پلتفرم جست‌وجو کنید. مِساری کار گشتن و یافتن آلت‌ کوین‌های برتر را آسان می‌کند.

معیارها و فیلترهای مختلفی برای دسته‌بندی آلت کوین‌ها در این وب‌سایت وجود دارند تا جست‌وجوی شما را راحت‌تر کنند. این معیارها شامل ارزش بازار، حجم، زمان اوج بازار، درصد افت نسبت به اوج بازار، گروه و سایر موارد می‌شوند.

نکته مهم در مورد مساری این است که این پلتفرم حجم واقعی را گزارش می‌دهد و نه چیزی که توسط بسیاری از صرافی‌ها به‌شکلی نامشخص و کلی گزارش شده است. علاوه بر همه این موارد، مساری به شما صرافی‌های معتبری که می‌توانید کوین موردنظرتان را معامله کنید، نشان می‌دهد. 

6
صفحه مساری که چندین فیلتر برای جست‌وجوی کوین به‌شما ارائه می‌کند.

علاوه بر امکان غربال‌گری و جست‌وجو برای آلت کوین‌های برتر، مساری گزارش‌های تحقیقاتی نیز در مورد موضوعات مختلف ارائه می‌دهد. این روش برای یافتن آلت کوین‌های جالب بدون نیاز به جست‌وجوی شخصی در منابع متعدد ایده‌آل است؛ البته برای دریافت این خدمات باید ماهیانه مبلغ 29.99 دلار بپردازید. 

کریپتوکوانت (CryptoQuant)

کریپتوکوانت نیز منبع مفیدی برای نمودارهای بصری است که تقریباً تمام ابزار موردنیاز برای دیدن وضعیت اعضای جامعه را به شما ارائه می‌دهد. در این بخش، به تعدادی از معیارهای بسیار مفید این پلتفرم اشاره می‌کنیم که یکی از آنها جریان خالص صرافی‌ها است. این معیار به شما کمک می‌کند تا ببینید که سایر معامله‌گرها به فکر فروش هستند یا هودل کردن.

اگر جریان ورودی به صرافی‌ها در حال افزایش باشد، یعنی افراد آماده فروش هستند و احتمال افت قریب‌الوقوع بازار بیشتر خواهد بود. عکس همین مسئله هم صادق است: اگر جریان خروجی صرافی‌ها افزایش داشته باشد، افراد بیشتری به‌دنبال برنامه‌ریزی برای هودل هستند.

علاوه بر این، درصورتی که میزان خروجی صرافی‌ها خیلی زیاد باشد، یعنی عرضه صرافی‌ها اندک خواهد شد و احتمال وقوع حرکات قیمت و نوسانات با شدت بیشتر وجود خواهد داشت.

7
در کریپتوکوانت هم می‌توانید به‌شکل بصری آمار زیادی از ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

علاوه بر سرمایه‌گذاران خُردی که سکه‌ها را وارد صرافی‌ها یا از آنها خارج می‌کنند، چند بازیکن بزرگ‌تر دیگر نیز وجود دارند که مهم‌ترینِ آنها استخراج‌کنندگان هستند.

ماینرها نیز گاهی کوین‌های خود را برای پرداخت مالیات یا خرید تجهیزات جدید می‌فروشند. داده‌های مربوط به استخراج را نیز می‌توان در وب‌سایت کریپتوکوانت پیگیری کرد.

اگر ماینرها در حال جابه‌جایی دارایی‌ها باشند، احتمالاً قصد دارند به‌زودی دارایی‌های خود را بفروشند. در این حالت، می‌توانید به جریان ورودی صرافی‌ها نگاهی داشته باشید.

در مجموع، بهترین روش ترکیب این معیارها با استانداردهای سایر پلتفرم‌هاست.

کوین گلس (CoinGlass)

اگر مدتی است که با دنیای کریپتو آشنایی دارید، احتمالاً واژه لیکوئیدشدن به‌هنگام سقوط بازار را شنیده‌اید. اگر با این مفهوم آشنا نیستید، در یک جمله می‌توانیم بگوییم اگر حرکات قیمت دارایی باعث ازدست‌رفتن سرمایه معامله‌گرهایی بشود که از اهرم استفاده می‌کنند، این افراد مجبور می‌شوند هرآنچه را که از داراییشان باقی مانده است، بفروشند. این اتفاق اغلب به‌هنگام افت شدید بیت‌کوین رخ می‌دهد.

وب‌سایت کوین گلس به‌ ما کمک می‌کند میزان لیکوئیدشدن را رهگیری کنیم. کوین گلس ابزار تحلیل محصولات مشتقه‌ای است که اطلاعات مفید زیادی به معامله‌گران باتجربه‌تر ارائه می‌کند.

8
کوین گلس نیز آمار جالبی در خصوص بازار در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این حال، میزان لیکوئیدها می‌تواند به معامله‌گران بی‌تجربه‌تر نیز دیدگاه مناسبی بدهد. به‌عنوان مثال، اگر بازار دچار افت شود و دلیل آن افزایش میزان لیکوئیدشدن باشد، خیال شما راحت است که دلیل افت بازار فاندامنتال نبوده است.

دیدگاه مفید دیگری که کوین گلس می‌تواند ارائه دهد جریان ورودی و خروجی دارایی از شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale) است. این شرکت را می‌توانیم تقریباً بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال و البته مرجع اصلی برای سرمایه‌گذاران سازمانی بدانیم.

بررسی این آمار نشان می‌دهد که پذیرش سازمانی ارزهای دیجیتال در چه وضعیتی است. البته، به این نکته هم باید اشاره کنیم که اخیراً شرکت سرمایه‌گذاری بزرگی همچون ARK سرمایه خود را از صندوق سرمایه‌گذاری گری اسکیل به صندوق‌های ETF کانادایی منتقل کرده است.

این مسئله می‌تواند در آمار گری اسکیل تأثیر منفی داشته باشد، اما در مجموع در آمار بازار ارزهای دیجیتال خللی وارد نمی‌کند، زیرا میزان سرمایه‌گذاری‌شده یکسان است و فقط پلتفرم تغییر کرده است.

بنابراین، بهتر است تمامی اخبار مربوط به این حوزه را دنبال کنید و اگر تغییر چشمگیری در آمار مشاهده کردید به‌دنبال علت آن بگردید.

لونار کراش (LunarCrush)

این وب‌سایت قرار است در زمان زیادی که در شبکه‌های یوتیوب، تیک‌تاک و توییتر به‌دنبال محتوای ارزهای دیجیتال می‌گردید، صرفه‌جویی کند.

لونار کراش تمام اطلاعات موجود در اینترنت را از حرکات قیمت گرفته تا ترندهای موتور جست‌وجوی گوگل جمع‌آوری می‌کند. سپس، با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته آن‌ها رتبه‌بندی می‌کند و احساسات کلی جامعه ارزهای دیجیتال را استخراج می‌کند.  ‌

اولین معیار این وب‌سایت امتیاز گلکسی (Galaxy Score) است. این امتیاز ارزهای دیجیتال را با استفاده از چهار اندیکاتور عملکردی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

9
لونار کراش و دو امتیاز گلکسی و آلت‌رنک نیز می‌توانند به شما در انتخاب بهترین گزینه سرمایه‌گذاری کمک بزرگی کنند.

با ترکیب تمامی این موارد، امتیاز گلکسی ارائه می‌شود. هرچه امتیاز گلکسی بیشتر باشد، پروژه موردنظر موفق‌تر است.

رتبه‌بندی بعدی مربوط به امتیاز آلت‌رنک (Altrank Score) است. این امتیاز داده‌ها و حرکات قیمت پروژه را با بیت‌کوین مقایسه می‌کند. امتیاز 1 به‌معنای بهترین قلمداد می‌شود.

اگر بنا به هر دلیلی از لونار کراش خوشتان نیامد، می‌توانید به وب‌سایتی مشابه به‌نام کریپتومود (CryptoMood) سر بزنید که ابزار تحلیل احساسات بازار و اطلاعاتی برای معامله‌گری بهتر در اختیارتان قرار دهد.

البته استفاده از تمامی امکانات کریپتومود رایگان نیست و بهتر است پیش از شروع کار با این وب‌سایت اندکی در مورد نحوه استفاده از آن و هزینه‌ای که برایتان در بر خواهد داشت، تحقیق کنید.

3کاماز (3Commas)

استفاده از این وب‌سایت را به تمام علاقمندان به معامله‌گری توصیه می‌کنیم. 3کاماز از سال 2017 وارد صنعت شده است و این امر زمان مناسبی در اختیار این پلتفرم قرار داده است تا خدمات مختلفی در حوزه ربات‌های کریپتو و معاملات معمولی توسعه دهد. یکی از این ویژگی‌ها امکان آزمون استراتژی معاملاتی شماست.  

در این وب‌سایت می‌توانید استراتژی معاملاتی خود را روی حرکات تاریخی قیمت پیاده‌سازی کنید و به‌صورت آزمایشی امتحان کنید که آیا این استراتژی برای شما درست کار می‌کند یا احتیاج دارید آن را تغییر دهید.

10
فقط با تمرین زیاد، مهارت پیدا می‌کنید.

تنها مشکل 3کاماز به‌هنگام آزمایش استراتژی‌ها این است که حجم را در نظر نمی‌گیرد. بنابراین، در نظر داشته باشید که استراتژی‌هایی که در این وب‌سایت تست می‌کنید احتمالاً برای ارزهای دیجیتالی که حجم زیادی دارند، بهتر جواب می‌دهند.

معامله با دارایی دیجیتالی که حجم و نقدینگی اندکی دارد می‌تواند شما را در معرض خطر زیان‌های سنگین و حرکات نوسانی بسیار شدید و پیش‌بینی‌نشده بازار ارزهای دیجیتال قرار دهد.

سخن پایانی

علاوه بر آنچه در این مطلب اشاره کردیم، وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های متعدد بسیاری می‌توانند به شما در انجام معامله‌گری و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال کمک کنند. انتخاب هر کدام از این موارد یا پلتفرم‌های دیگر بستگی به ترجیح و میل شخصی شما دارد.

همچنین، این مطلب طبق عملکرد پلتفرم‌ها تابه‌امروز نوشته شده‌ است و ممکن است حتی طی یک سال آینده، پلتفرم‌های بهتری آغاز به کار کنند. علاوه بر این، این پلتفرم‌ها را می‌توانید از نظر ارائه اطلاعات و تجربه کاربری به‌عنوان معیاری برای پلتفرم‌های آینده در نظر بگیرید.

در نهایت، اکنون چندین ابزار مختلف در اختیار دارید. تنها کاری که باید انجام بدهید بازکردن این ابزارها، بررسی دارایی‌های موردنظر و شکار پروژه‌هایی با بازده چندبرابری در بازار ارزهای دیجیتال است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

تحلیل آنچین ارزهای دیجیتال (Onchain)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
اریا

واقعا جامع ومفید بودخیلی لطف کردی

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx