برترین وب‌سایت‌های خبری حوزه کریپتو در سال 2023

اخبار ارز دیجیتال

امروزه بلاک‌چین و ارز‌های دیجیتال به موضوع داغ و مورد توجه جهان و به خصوص داخل کشور تبدیل شده است.

بسیاری از مردم چه برای سرمایه‌گذاری و چه برای سرگرمی اخبار مربوط به بازار کریپتو را دنبال می‌کنند. 

صنعت بلاک‌چین همیشه در‌حال توسعه است و باید انتظار تغییرات و رشد برق‌آسای آن را داشت. وقتی صحبت از ارز دیجیتال باشد همیشه چیز‌های جدیدی در انتظار ماینر‌ها و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

عناوین مطلب:

به همین دلیل همیشه باید به اخبار دست اول برای آگاهی از جدید‌ترین فرصت‌های کسب درآمد دسترسی داشته باشیم.

در این مقاله، شما را با چند وبسایت خبری معتبر و قابل اعتماد در زمینه بلاک‌چین و تکنولوژی‌های متاورسی آشنا می‌کنیم. 

هدف این وبسایت ها پوشش کامل همه اخبار مربوط به بلاک‌چین و کریپتو است که می‌تواند خوانندگان را از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال مطلع کند. 

CoinDesk .1

یکی از برجسته‌ترین وبسایت‌های خبری در حوزه بلاک‌چین وب‌سایت کوین‌دسک است. CoinDesk فعالیت خود را از سال 2003 آغاز کرده و تاکنون به رشد چشمگیری در حوزه اطلاع رسانی اخبار کریپتو دست پیدا کرده است. 

CoinDesk با ارائه انواع محتوای خبری در زمینه کریپتو کارنسی و ارز‌های دیجیتال، از صعود و نزول شاخص بیت‌کوین گرفته تا ارز‌ها و توکن‌های دیجیتالی که به تازگی وارد این صنعت می‌شوند را پوشش می‌دهد.

2. CoinTelegraph 

اگر به دنبال اخبار اختصاصی در مورد ارزهای دیجیتال هستید، وبسایت CoinTelegraph قطعا انتخاب خوبی است. 

CoinTelegraph یکی از وبسایت‌های خبری فعال و محبوب در این زمینه است که روزانه تعداد زیادی اخبار و مقاله مرتبط به ارز‌های دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز منتشر می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های CoinTelegraph عبارت‌اند از لیست‌ برترین افراد تاثیرگذار در هر سال بر بازار کریپتو، تحلیل و بررسی بازار کریپتو و بخش مقالات. 

CoinTelegraph در کنار اخبار حوزه بلاک‌چین، مقاله‌هایی برای ارتقای دانش خوانندگان در حوزه بلاک‌چین در بخش وبلاگ خود ارائه می‌دهد. 

بیشتر بخوانید: سه معیار مهم برای تحلیل توکن‌های دیفای

3. CCN 

CCN یک وبسایت خبری مربوط به کریپتو مستقر در نروژ است که به معرفی و ارائه اخبار ارزهای دیجیتال مشهور است. 

در وبسایت CCN می‌توانید تحلیل‌های ارزشمندی را در مورد کریپتوکارنسی و بلاک‌چین مطالعه کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این وبسایت خبری عبارت‌اند از تقویم ICO، اخبار ارزهای دیجیتال، حجم و ارزش بازار، رویداد‌های DLT و بسیاری موارد دیگر. 

4. TodayOnChain 

یکی از وبسایت های خبری معروف که همه جزئیات مربوط به بلاک‌چین و ارز‌های دیجیتال را پوشش می‌دهد.

TodayOnChain از منابع خبری مختلفی مثل CoinDesk، CCN، CoinTelegraph اخبار را جمع‌آوری می‌کند و نمی‌توان آن را یک وبسایت خبری مستقل دانست. در این وبسایت می‌توانید طیف وسیعی از اخبار حوزه بلاک‌چین را مشاهده کنید.

5. NewsBTC 

NewsBTC یک پلتفرم خبری معروف در حوزه بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است که با کمک آن می‌توانید از آخرین اخبار و اتفاقات این صنعت مطلع شوید. 

این وبسایت محتوای مفیدی را از اخبار گرفته تا مقالات را هر روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید تجزیه و تحلیل‌های فنی، فهرست ICO، تقویم رویداد‌ها، مطالب آموزشی و سایر اطلاعات مهم بلاک‌چین را در این وب‌سایت بیابید. 

6. Bitcoin Magazine 

یکی از اولین وبسایت‌هایی است که منحصر به اخبار بیت‌کوین است. همان‌طور که از نامش پیداست، در مجله بیت‌کوین همه چیز در مورد بیت‌کوین را می‌توانید پیدا کنید. 

موسس این مجله همان خالق اتریوم یعنی ویتالیک بوترین است و همین موضوع باعث شد این مجله جزء رسانه‌های برتر بلاک‌چین تبدیل شود. با اینکه این مجله به منظور اخبار اختصاصی بیت‌کوین آغاز به کار کرد، اما اکنون سایر ارز‌های دیجیتال را نیز پوشش می‌دهد. 

مجله بیت‌کوین بیشتر بر روی تحلیل قیمت، تحقیق و بررسی ارزهای دیجیتال و غیره متمرکز است. 

7. CryptoSlate 

در پس این وبسایت، یک شرکت خبری و رسانه‌ای مستقر در سیاتل است که در سال 2017 تاسیس شد. هدف این وبسایت خبری، ارائه اخبار شفاف و معتبر از صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است.  

سایت Cryptoslate

CryptoSlate علاوه بر اخبار ارز‌های دیجیتال، طیف وسیعی از اخبار و اطلاعات مربوط به ICOها، رتبه‌بندی ارزها و رویدادهای مختلف کریپتویی را پوشش می‌دهد. 

8. Bitcoinist 

علی رغم نامش، بیت‌کوینیست نه فقط بیت‌کوین، بلکه اخبار تمام ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. 

بیت‌کوینیست علاوه براخبار کریپتو، در ارائه اطلاعات لازم در مورد صنعت بلاک‌چین نیز تمرکز کرده است. 

9. Forbes 

Forbes یک شرکت رسانه ای آمریکایی است که به طور تخصصی  اخبار اقتصاد را پوشش می‌دهد و در چندین کشور اروپایی نیز شعبه دارد.

در سال 2017، Forbes، به منظور ارتقا زمینه‌های اخبار تخصصی خود تصمیم گرفت یک خط خبری جدید برای اخبار ارزهای دیجیتال ایجاد کند و نام آن را Forbes Crypto گذاشت. در این مجله می‌توانید هر چیزی مربوط به کریپتو و صنعت DLT بیابید. 

بیشتر بخوانید: 4 نشانه که یک ارز دیجیتال اسکم (کلاهبردار) است

10. NullTx 

NullTx که قبلا با نام The Merkle شناخته می‌شد، یک پلتفرم خبری بوده که به اخبار ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارز‌های دیجیتال اختصاص یافته است.

NullTx در کنار اخبار، مطالب آموزشی ارزشمندی هم دارد با مطالعه آن می‌توانید به اطلاعات تخصصی این زمینه دست پیدا کنید. این وبسایت یک بخش اختصاصی با موضوع فناوری مالی برای علاقه‌مندان دارد. 

11. Bitcoin.com 

وبسایت Bitcoin.com با رعایت نام خود منحصرا اخبار بیت‌کوین را پوشش می‌دهد. از اخبار گرفته تا مقالات آموزشی بیت‌کوین را می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید. 

این وبسایت فقط یک پلتفرم خبری مرتبط با کریپتو نیست، بلکه تمام اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را پوشش می‌دهد و اخبار تنها بخش کوچکی از امکانات آن است. 

سایت بیت‌کوین

در این وبسایت می‌توانید به صورت روزانه اطلاعات جدیدی مربوط به کیف پول‌های بیت‌کوین، ماینینگ و سایر مسائل مربوط به شبکه بیت‌کوین را مشاهده کنید. 

12. Cryptovest 

Cryptovest یک وب‌سایت ایده‌آل برای دریافت تمام اطلاعات در مورد عرضه‌های اولیه کریپتو و صنعت بلاک‌چین است، کریپتو وست یک پلتفرم خبری و رسانه‌ای پیشرو محسوب می‌شود.

اولویت Cryptovest پوشش دادن اخبار مربوط به عرضه‌های اولیه (ICO) و جزییات مربوط به آن است. کاربران می‌توانند در این وبسایت نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد توسعه بلاک‌چین به اشتراک بگذارند. 

13. Invest In Blockchain 

یک وبسایت رسانه‌ای معتبر که تلاش ‌می‌کند اطلاعات معتبر و دست اول را در مورد بلاک‌چین و ارز‌های دیجیتال منتشر کند. Invest In Blockchain طیف گسترده‌ای از اطلاعات رایج در بازار ارزهای دیجیتال را برای آگاهی سرمایه‌گذاران منتشر می‌کند. 

در Invest In Blockchain می‌توانید مقالات، بررسی‌ها، تحلیل‌ها، ترفند‌های فنی، اخبار DLT و بسیاری موارد دیگر را بیابید. 

14. Blockonomi 

Blockonomi در سال 2017 به منظور پوشش اخبار و اتفاقات مربوط به فین‌تک، ارزهای دیجیتال و اقتصاد بلاک‌چین تاسیس شد. 

با اینکه Blockonomi از رسانه‌های جدید و تازه تاسیس در رابطه با ارز‌های دیجیتال به شمار می‌آید، ولی با ارائه انواع اطلاعات مفید و آموزنده می‌تواند شما را در اطلاع از آخرین رخداد‌های دنیای بلاک‌چین آگاه سازد.

این رسانه خبری به سرعت توانست جایگاه خود را در بین رسانه‌های تخصصی دنیای ارز‌های دیجیتال پیدا کند. 

15. Coinspeaker 

هر رویدادی که در دنیای ارزهای درجیتال و بلاک‌چین رخ می‌دهد را می‌توانید در Coinspeaker پیدا کنید.

البته نمی‌توان آن را یک رسانه تخصصی بازار کریپتو در نظر گرفت، چرا که در Coinspeaker راجع به زمینه‌های مختلفی مانند بیت‌کوین، بازار سهام، فین‌تک، ارزهای دیجیتال و سایر حوزه‌های مالی، اخبار و مقاله می‌توان یافت. 

در Coinspeaker یک بخش مجزا مربوط به اخبار و اتفاقات اخیر در مورد فناوری DLT و کریپتو کارنسی اختصاص دارد. 

16. Bitcoinik 

Bitcoinik یکی از وبسایت‌های محبوب در زمینه صنعت بلاک‌چین است که هر روز از نظر جایگاه، محبوبیت بالاتری نسبت به قبل در میان وب‌سایت‌های خبری حوزه صنعت بلاک‌چین پیدا می‌کند. 

Bitcoinik به ارائه به اطلاعات شفاف و به ‌روز در مورد روند فعلی بازار کریپتو می‌پردازد که می‌توانید آن را به عنوان یک منبع خبری مهم لحاظ کنید. این وبسایت یکی از منابع خبری مهم برای اطلاع از آخرین ترند‌های در جریان بازار با شفافیت کامل است.

این وبسایت برای کسانی که می‌خواهند با صرف کمترین وقت، اطلاعات دقیقی از دنیای ارزهای دیجیتال بدست آورند مناسب است.

17. Bloomberg 

بلومبرگ یک وبسات خبری اختصاصی در حوزه بلاک‌چین نیست، بلکه اخبار مربوط به همه موضوعات مهم را پوشش می‌دهد. در این وبسایت بخشی نیز به صنعت بلاک‌چین و کریپتو اختصاص یافته است. 

بلومبرگ

بلومبرگ با اینکه مختص به اخبار ارزهای دیجیتال نیست، اما اخباری که آن منتشر می‌شود، بر بازار تاثیرگذار است به طوری که جزئی‌ترین اخبار منفی منتشر شده توسط این وبسایت می‌تواند بهانه‌ای برای سقوط بازار باشد. 

18. Wall Street Journal 

وال‌استریت جورنال یک وبسایت خبری مانند بلومبرگ بوده، بنابراین تنها به اخبار مربوط به کریپتو اختصاص ندارد. این وبسایت همه اخبار بین‌المللی را پوشش می‌دهد و حوزه ارز‌های دیجیتال و کریپتو کارنسی، تنها بخشی از آن است. 

این وب‌سایت، به دلیل نفوذی که در دولت مردان قدرتمند جهان دارد، می‌تواند اخباری که سایر رسانه‌ها امکان انتشار آن را ندارند نیز منتشر کند. 

19. U.Today 

U.Today یکی از وب‌سایت‌های خبری مختص بلاک‌چین است و به دلیل انتشار اخبار فوری در حوزه کریپتو مشهور است.

این وب‌سایت معمولا اخبار کوتاه مربوط به دنیای ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد که این اخبار برای معامله‌گران خرده‌فروش و روزانه بازار بلاک‌چین اهمیت زیادی دارد.

20. Yahoo 

Yahoo Finance and Crypto از بهترین وب‌سایت‌های خبری بلاک‌چین است. 

یاهو تا قبل از گوگل موتور جستوجوی محبوبی بود، اما در حال حاضر در تلاش است اخبار و اتفاقات بازارهای مالی رو پوشش دهد که در راس آن، اخبار حوزه بلاک‌چین را در بالاترین سطح اهمیت قرار داده است. 

در یاهو می‌توانید مصاحبه‌های انجام شده با شخصیت های مهم و تاثیرگذار، چه در دنیای بلاک‌چین و چه سایر بازار‌های مالی را مطالعه کنید. 

21. Decrypt 

یک وبسایت مشهور در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین است و تقریبا تمام اخبار مهم بازار ارز‌های دیجیتال را پوشش می‌دهد.

اخباری که در این وبسایت منتشر می‌شود، می‌تواند بر روی قیمت بازار تاثیر‌گذار باشد. در این وبسایت همیشه اخبار موثق و شفاف ارائه می‌شود.

22. Reddit

بسیاری از ما با انجمن‌های Reddit آشنا هستیم. این وبسایت بیشتر یک شبکه اجتماعی انجمن محور است که امکان دسترسی به اخبار و اطلاعات مهم را فراهم می‌کند.

در این انجمن، SubReddit ارزشمندی در حوزه کریپتو و متاورس وجود دارد که می‌توانید در بحث و گفتگوی آن‌ها شرکت کنید.

در بسیاری موارد، گفتگو‌های انجام شده در فروم‌های مربوط به بلاک‌چین از کیفیت بالایی برخوردار هستند و انتظار اسپم کمتری را خواهیم داشت. با این حال ممکن است در حین فعالیت در این بستر با نقد‌های گوناگونی در حین گفتگو در زمینه‌های مختلف مواجه شوید. 

نتیجه گیری

اگر یکی از طرفداران بازار‌های مالی هستید یا در حال حاضر یک سبد دارایی کریپتو در اختیار دارید، دنبال کردن چندین منبع خبری گوناگون رسمی می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای شما فراهم کند.

با این که زبان رسمی همه وبسایت‌های معرفی شده در این مقاله انگلیسی هستند، اما برای دریافت اخبار دست اول و تازه، دنبال کردن آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت‌های ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx