حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ + معرفی نمونه ایرانی و خارجی

حساب دمو ارز دیجیتال

معامله گری چندان که به نظر می‌رسد آسان نیست و چالش‌های خود را به دنبال دارد. یکی از این چالش‌ها ارتقا مهارت و کسب تجربه است. مسلما کسب تجربه و آزمایش روش‌های معاملاتی مختلف با استفاده از پول واقعی تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد، به همین دلیل حساب دمو ارز دیجیتال موجود در صرافی‌ها به کمک ما آمده است تا با ریسک صفر به آزمایش انواع استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال بپردازیم.

به طور کلی معامله‌گری شغلی است که نیازمند مهارت، صبر، تمرین، کسب دانش و مطالعه، تجربه و بسیاری موارد است. به همین دلیل معامله‌گران تازه کار که بدون تجربه و دانش وارد بازار ارز دیجیتال می‌شوند به حساب دمو ارز دیجیتال نیاز خواهند داشت.

آن‌ها اغلب بدون توجه به استراتژی‌های معامله‌گری، با پول‌های واقعی و رویای پولدار شدن وارد بازار‌های ارز دیجیتال می‌شوند که پس گذشت مدتی، نتیجه‌ای جز از دست دادن سرمایه در پی نخواهد داشت.

عناوین مطلب:

حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟

به طور خلاصه به یک حساب آزمایشی برای معامله ارز‌های دیجیتال بدون استفاده از پول واقعی اما در شرایط واقعی بازار که از سوی صرافی‌ها ارائه شده است را حساب دمو برای ارز دیجیتال می‌گویند.

اغلب کارگزاری‌ها و صرافی ارز دیجیتال یک حساب دمو ارائه می‌دهند که معامله‌گر علاوه‌بر آشنایی با محیط معاملاتی آن پلتفرم، امکان یادگیری و کسب دانش با پول غیرواقعی را نیز خواهد داشت. حساب دمو بایننس و حتی در نمونه‌های داخلی، حساب دمو ارز دیجیتال نوبیتکس از نمونه‌های فعالی هستند که می‌توانند به شما در کسب مهارت و تجربه کمک کنند.

لیست کامل ا صرافی‌ ارز دیجیتال را در اینجا ببینید!

در حساب دمو ترید ارز دیجیتال نکته مهمی وجود دارد و آن محدود نبودن کارایی این نوع حساب‌ها است. در واقع حساب دمو ارز دیجیتال فقط برای تازه‌کاران نیست بلکه از این حساب‌ها برای تست و ارزیابی استراتژی‌های مختلف معاملاتی و حتی کنترل احساسات و استرس نیز استفاده می‌شود.

بسیاری از معامله‌گران با تجربه و حرفه‌ای از حساب دمو ارز دیجیتال برای ارزیابی بازار و معامله ارز‌های دیجیتال با روش‌های جدید استفاده می‌کنند. کنترل احساسات در زمان‌هایی که بازار دچار تنش و هیجان شده را می‌توان در حساب دمو ارز دیجیتال اندازه‌گیری کرد.

 وقتی در حساب دمو ارز دیجیتال ترید می‌کنیم دیگر هیچ ریسکی متوجه سرمایه ما نیست.

مقایسه معامله کاغذی سنتی و حساب دمو ارز دیجیتال

معامله کاغذی (پیپر تریدینگ) روشی است که در آن تریدر بدون هیچ ترسی می‌تواند به آزمایش استراتژی‌های معاملاتی خود بپردازد. در معامله کاغذی سنتی تریدر از یک کاغذ برای یادداشت برداری تحلیل، نقاط ورود و خروج بهره می‌برد.

گاهی به جای کاغذ از ابزار‌هایی مانند اکسل یا شیت‌های گوگل برای یادداشت پوزیشن‌ها استفاده می‌شود اما خلاصه کلام این که در این روش معامله‌گری استرسی متوجه تریدر نیست.

crypto demo account 2

در حساب دمو، شما در یک صرافی با قیمت‌های واقعی و ابزار‌های کاربردی فعالیت می‌کنید. برای مثال تعیین حد ضرر، تنظیم اهرم‌ها، حالت‌های مختلف معاملاتی و حد برداشت سود ساده‌ترین نمونه‌ امکاناتی هستند که شما می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی خود را با دقت بیشتری ارزیابی و آزمایش کنید.

از نظر سنتی، روش Paper trading بیشتر برای بازار‌هایی مانند بورس، فارکس و کالاها مورد استفاده قرار می‌گرفت با این حال با رونق بازار ارز‌های دیجیتال، ترید کاغذی برای ارز‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو یا سولانا نیز به کار می‌روند.

مهم‌ترین مزایای داشتن حساب دمو ارز دیجیتال

مسلما یکی از مهم‌ترین مزایای حساب دمو ترید ارز دیجیتال برای تازه کاران، آشنایی آن‌ها با کلاس دارایی‌های مختلف بوده و این فرصت را برای تجربه معامله این دارایی‌ها به دست خواهند آورد.

در ادامه این بخش به شرح کامل مزایای استفاده از حساب دمو ارز دیجیتال خواهیم پرداخت:

آشنایی با کارگزاری یا صرافی

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال از طریق حساب دمو یکی از نمونه‌های لزوم استفاده از حساب دمو برای ارز دیجیتال است. اگر در بازار ارز‌های دیجیتال تازه کار هستید یا قصد دارید امکانات معاملاتی یک صرافی را یاد بگیرید، مسلما استفاده از حساب دمو می‌تواند ریسک از دست دادن پول را کاهش دهد.

حذف ریسک

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد، پول‌های در جریان در حساب دمو ترید ارز دیجیتال کاملا مجازی و غیرواقعی هستند بنابراین اگر شما بنا بر تصمیمات اشتباه آن‌ها را از دست بدهید جای نگرانی نیست.

حذف استرس

مسلما با در میان نبودن پول‌های‌مان استرس کمتری تجربه خواهیم کرد. حذف احساسات از معاملات باعث می‌شود تریدر بتواند اطلاعات کلیدی و مهم معامله را ببیند و براساس آن مدیریت ریسک مناسبی را اتخاذ کند.

البته این موضوع به میزان حساسیت شما نسبت به پول‌های غیرواقعی نیز بستگی دارد. اگر بخواهید بهترین تجربه را در شبیه سازی شرایط واقعی داشته باشید، مسلما ترس از دست دادن در حساب دمو ارز دیجیتال نیز می‌تواند بر روی شما موثر باشد.  اما در کل، از حساب دمو برای ارز دیجیتال در حذف احساسات و تمرکز بر روی استراتژی معاملاتی استفاده می‌شود.

تمرین و تکرار

از دیگر ویژگی‌های مهم حساب دمو ارز دیجیتال که تریدر‌ها از آن بهره می‌برند امکان تمرین و تکرار هر عنصر در فرآیند معامله است.

برای مثال شما می‌توانید تنظیم حد ضرر را بار‌ها در حالت‌های مختلف برای یک کوین کریپتو انجام دهید. با تمرین در حساب دمو، تریدر می‌تواند نحوه کار پلتفرم با پول واقعی را بهتر درک کند و در هنگام کار با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد. به طور کلی تمرین و تکرار از بروز فاجعه‌های مالی جلوگیری می‌کند.

اعتماد به نفس

اتخاد چندین تصمیم پیچیده و دریافت پاداش‌های فرضی می‌تواند تاثیر چشم گیری در بهبود اعتماد به نفس داشته باشد. این موضوع به تریدر کمک می‌کند تا در شرایط واقعی نیز در هنگام مواجه شدن با موقعیت‌های مشابه، احساس آرام‌تری را برای اتخاذ تصمیمات مالی داشته باشد.

شاید جالب باشد بدانید وقتی پای پول شما در میان باشد، اعتماد به نفس واقعی که از تمرین و آزمایش نشات گرفته باشد مسلما مفید خواهد بود.

بررسی آمار‌ها

انجام چند معامله در حساب دمو ترید ارز دیجیتال، شما را به جایی نمی‌رساند اما اگر این کار را برای هفته‌ها تا حداقل یک ماه انجام دهید، داده‌های آماری ارزشمندی برای ایجاد استراتژی‌های به روز و رویکرد‌های معامله در بازار کشف خواهید کرد.

تداوم استفاده از حساب دمو برای معاملات آزمایشی نه تنها به اندازه‌گیری بهره‌وری استراتژی معاملاتی فعلی کمک می‌کند بلکه راه‌های بهینه سازی و کاربری آن را نیز ارزیابی خواهید کرد.

معایب کلیدی حساب دمو ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال و استفاده از حساب دمو آن مزیت‌های زیادی به همراه دارد. اما استفاده از این روش معاملاتی برای یک تازه کار می‌تواند مشکلاتی را نیز در پی داشته باشد که در ادامه به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت:

crypto demo account 3

نرخ لغزش معاملات (Slippage)

سفارش‌های حساب دمو معمولا به صورت ایده‌آل در قیمت دلخواه اجرا می‌شوند که مسلما باعث ایجاد حس اعتماد به نفس کاذب در تازه کاران خواهد شد. به همین دلیل شناخت همه معایب و مزایای حساب دمو ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد.

در بازار‌های واقعی، سفارش‌ها بسته به ترتیب نزدیک‌ترین معامله و قیمت آن اجرا می‌شود. برای مثال شما در حساب دمو ممکن است یک کوین کریپتو را با 50 دلار خریداری کنید اما در حساب ترید واقعی این هزینه بیش از 50 دلار خواهد بود.

کمیسیون‌ها

اکانت‌های معامله‌گری واقعی ارز دیجیتال چه در صرافی‌ها و چه کارگزاری‌های فارکس و بورسی، هزینه‌های زیادی دارند. اما همه صرافی‌های ارز دیجیتال این کمیسیون‌ها را در حساب دمو خود لحاظ نکرده‌اند.

این موضوع در بلند مدت می‌تواند تاثیر زیادی بر بازدهی استراتژی‌های معاملاتی و سودآوری آن‌ها داشته باشد. شما ممکن است از سود‌های خود در حساب دمو شگفت زده شوید اما با احتساب مخارج معامله‌گری، بخش زیادی از سود‌ها برای پوشش این کمیسیون‌ها خرج شوند.

بیشتر بخوانید: تفاوت اسپرد و کمیسیون چیست؟

روانشناسی

با این که حساب دمو ارز دیجیتال می‌تواند احساس ترید در فضای فعال کریپتو را شبیه سازی کند، با این حال احساساتی که شما در حساب دمو با آن مواجه می‌شوید به اندازه فشار احساسی بازار‌های واقعی نیستند. در حساب واقعی زمانی که در پوزیشن خود سود کسب می‌کنید یا متحمل ضرر می‌شوید، احساسات زیادی به سوی منطق شما حمله می‌کنند که در صورت عدم کنترل این موج احساسی، عواقب جدی در معاملات بعدی در انتظار تریدر خواهد بود.

در دنیای واقعی بسیاری از تریدر‌ها اجازه می‌دهند سود‌های‌شان از دست برود و به جای آن متحمل ضرر‌های سنگین می‌شوند. دلیل این موضوع در نداشتن نظم در بازار است. در نتیجه چنین مشکلی، تریدر تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد که منجر به اتخاذ چنین تصمیماتی می‌شود. این در حالی است که در حساب دمو او یک تریدر منظم و با تصمیمات سنجیده بود.

تنظیمات و اصلاحات

تریدر‌هایی که در حساب‌های دمو ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند اغلب نتایج خود را به شکل ایده‌آل در نظر می‌گیرند. آن‌ها معمولا با توجیه خود یا دلیل تراشی سعی می‌کنند به خودشان تلقین کنند که معامله در بازار واقعی بسیار بهتر از حالت دمو است. گاهی اوقات به دلیل وجود عوامل متعدد، درک این موضوع که آیا می‌توان یک ترید کاملا مشابه را در بازار واقعی اجرا کرد یا خیر چالش برانگیز و مشکل است.

چگونه تجربه حساب دمو ارز دیجیتال را به واقعیت نزدیک کنیم؟

برای کسب نتایج بهتر و کسب مهارت در معامله‌گری، شما باید کاملا تفاوت بین معامله در حساب‌های دمو و دنیای واقعی را درک کنید. انتظارات شما در این موضوع باید اصلاح شوند تا بتوانید در هنگام ورود به بازار‌های واقعی، براساس ایده‌آل‌های به دست آمده در حساب دمو ارز دیجیتال تصمیم گیری نکنید.

در اینجا ما سه توصیه کلی را در هنگام استفاده از حساب‌های دمو ارائه می‌دهیم که لازم است آن‌ها را به خوبی تمرین کنید.

همه چیز را محاسبه کنید

معامله در حساب دمو ارز دیجیتال که امکانات محدودی در اختیار تریدر قرار می‌دهد می‌تواند باعث آسیب پذیری تریدر شود. نقطه شروع مشکلات از آن‌جایی است که تریدر در هنگام استفاده از اکانت دمو تصورات، پیشفرض‌ها و آمار‌های آن را بدون در نظر گرفتن شرایط بازار دمو و تفاوت‌های آن با بازار واقعی لحاظ می‌کند.

به خاطر داشته باشید بازار‌های واقعی هیچ اشتباهی را نمی‌بخشند مخصوصا در بازه‌های طولانی، این سرمایه شما است که در ازای اشتباهات‌تان از دست می‌رود.

لازم است در اینجا 3 نقل قول معروف را یادآوری کنیم:

  • دو بار اندازه بگیر، یک بار قطع کن
  • سخت آموزش ببین، آسان بجنگ
  • برای بهترین‌ها امیدوار باشید و برای بدترین‌ها آماده شوید

وقتی در حساب دمو ارز دیجیتال فعالیت می‌کنید باید با خودتان صادق باشید. در هنگام تحلیل و ارزیابی بازار و محاسبات خود در حساب دمو لازم است همه عوامل بالقوه در ایجاد خطا مانند درصد لغزش سفارشات، کمیسیون‌ها، کیفیت عملکرد و شکست در تحلیل تکنیکال را در نظر بگیرید.

crypto demo account 4

البته به خاطر سپردن همه عوامل ممکن نیست و باید آن‌ها را در برنامه معاملاتی خود یادداشت کنید. یکی از مهم‌ترین ابزار‌های هر تریدری چه در بازار واقعی و چه حساب دمو، داشتن یک دفترچه و خودکار است تا بتواند همه چیز را در آن یادداشت کند.

روانشناسی و نظم را فراموش نکنید

ایجاد حساب دمو در اغلب صرافی ارز دیجیتال رایگان است و شما با یک ایمیل می‌توانید در آن‌ها ثبت نام کنید. اما در حساب‌های دمو به شکلی رفتار کنید که انگار پول واقعی شما در میان است. تا حد ممکن بر روی پول غیرواقعی که در حساب دمو در اختیار دارید حساسیت به خرج دهید به طوری که با از دست دادن آن، انگار سرمایه شما از دست رفته است.

با چنین تفکری، اکنون باید احساسات خود را کنترل کنید. ابتدا ببینید احساسات چگونه می‌توانند بر معاملات شما موثر باشند، تنها از این راه می‌توانید در شرایط مشابه در محیط معامله واقعی آن‌ را تحت کنترل خود بگیرید.

یک تریدر حرفه‌ای با ذهن آرام معامله می‌کند. به نظر شما اگر یک تریدر در حساب دمو به خاطر یک شکست در معامله عصبانی شود یا کنترل احساسات خود را از دست بدهد، در حساب واقعی چه کار خواهد کرد؟ به احتمال بسیار زیاد تصمیمات اشتباه زیادی اتخاذ می‌کند.

اما چگونه می‌توانیم تعادل احساسی و نظم را توسعه دهیم؟ یک تریدر چگونه می‌تواند با وجود شرایط پرتنش بازار مخصوصا در بازار‌های کریپتو به تعادل احساسی دست پیدا کند؟

اولین گام این است که خودتان را محدود کنید. اگر یک معامله طبق برنامه اجرا نشد آن را دوباره پیگیری نکنید.

در ازای مشاهده، ارزیابی و دنبال کردن پلن معاملاتی به خودتان پاداش بدهید. این پاداش‌ها باید در ازای هر پیروزی در پوزیشن یا ضرر باشند.

نکته دیگر در هنگام کار با حساب دمو برای ارز دیجیتال این است که همه فعالیت‌های خود را با جزییات و حتی احساساتی که در آن لحظه تجربه می‌کنید، یادداشت شوند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا اشتباهی که انجام می‌دهید از حساب دمو ارز دیجیتال به حساب‌های واقعی منتقل نشوند.

برای شروع معامله در بازار‌های واقعی عجله نکنید

همه دوست دارند بپرسند که چگونه پولدار شویم؟، بسیاری با این تصور که با آغاز معامله‌گری جریان عظیمی از پول به سراغ آن‌ها خواهد آمد، معامله در بازار‌های واقعی را شروع می‌کنند در حالی که تنها درصد کمی از تریدر‌ها برنده واقعی این بازار هستند.

طبق تحقیقاتی که در سال 2010 توسط یک دانشمند با نام Barber Lee انجام شده است، اکنون نتایج و آمار جالبی از شغل تریدر‌ها در اختیار داریم:

  • 80% معامله‌گران روزانه (Day trader) در دو سال اول فعالیت خود، از این حرفه منصرف می‌شوند.
  • 13% معامله‌گران پس از گذشت 3 سال اول به فعالیت در بازار‌های مالی ادامه می‌دهند.
  • و تنها 7% از معامله‌گران روزانه پس از پنج سال اول به معامله‌گری ادامه می‌دهند.

خلاصه کلام این است که قبل از واریز پول به حساب صرافی ارز دیجیتال، دوباره در مورد آن فکر کنید. بازار‌ها هیچگاه از بین نمی‌روند و فرصت‌های معاملاتی و کسب سود نیز هر روز در این بازار‌ها خلق می‌شوند. اما آیا شما واقعا آماده استفاده از این فرصت‌ها هستید؟ توانایی‌های شما در کشف و بهره‌برداری از آن‌ها چقدر است؟

اگر از تصمیم خود مطمئن هستید، فعالیت در بازار‌های واقعی را گام به گام با مقدار‌های کم آغاز کنید. اهداف شما باید بلند مدت باشند.

مهم‌ترین معیار‌های انتخاب صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو

مسلما داشتن دانش پایه در تحلیل تکنیکال اهمیت زیادی دارد اما پس از آن باید یک صرافی مناسب را برای شروع کار معامله آزمایشی انتخاب کنیم.

یک حساب دمو باید انواع حالت‌های معامله را پشتیبانی کند. برای مثال معامله مارجین، فیوچرز از مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که بسیاری از تریدر‌ها باید قبل از ورود به بازار واقعی، آن‌ها را خوب یاد بگیرند.

در هنگام انتخاب صرافی مناسب، نیاز‌های شخصی خود را در نظر بگیرید. برای مثال گاهی شما فقط به دنبال یادگیری محیط کاری صرافی هستید و قصد دارید قابلیت‌های یک صرافی مشخص را آزمایش کنید.

crypto demo account 5

معیار دیگر در انتخاب صرافی‌ها باید رابط کاربری آن‌ها باشد. صرافی‌هایی که ظاهر عجیبی دارند و یا در هنگام کار با آن‌ها سردرگم می‌شوید برای معامله آزمایشی مناسب نیستند.

در هنگام ارزیابی حساب دمو باید به ثبات و پایداری عملکرد آن نیز دقت کنید. در برخی از صرافی‌ها، حساب دمو رها شده و فعالیت چندانی در آن صورت نمی‌گیرد. حساب‌های دمو فعال برای تازه کاران و حتی آزمایش استراتژی‌های معاملاتی اهمیت زیادی دارند.

و در آخر قابلیت‌ها و ویژگی‌های حساب دمو ارز دیجیتال را بررسی کنید. در برخی از حساب‌های دمو کمیسیون‌ها و شرایط واقعی‌تر بازار در آن‌ها لحاظ شده در حالیکه در نمونه‌های ساده‌تر فقط امکان خرید و فروش برای تریدر‌های تازه کار در نظر گرفته شده است.

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو

در این بخش به معرفی و بررسی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال که حساب دمو ارائه می‌دهند خواهیم پرداخت.

حساب دمو بایننس

مسلما یکی از بهترین و قوی‌ترین حساب‌های دمو موجود را در صرافی‌ بایننس می‌توان یافت. متاسفانه با اجباری شدن احراز هویت در این صرافی، امکان معاملات واقعی در آن برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

حساب دمو بایننس که گاهی آن را با نام تست نت بایننس نیز می‌شناسند به شما 3000$ پول غیر واقعی می‌دهد که امکان فعالیت در بازار‌های فیوچرز، مارجین و اسپات برای تریدر فراهم شده است.

با فعالیت در حساب دمو بایننس شما نه تنها فرصت آشنایی با قابلیت‌های یک صرافی بزرگ جهانی را خواهید داشت بلکه با بازار‌های با حجم بالایی مواجه هستید که امکان آزمایش استراتژی‌های معاملاتی را در انواع ارز‌ها فراهم می‌کند.

حساب دمو ارز دیجیتال نوبیتکس

صرافی ایرانی نوبیتکس نیز که یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های حوزه کریپتو در ایران به شمار می‌رود، امکان معاملات آزمایشی را فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک و ثبت نام در آن، حساب آزمایشی خود را ایجاد کنید.

تست نت نوبیتکس امکان معامله بیش از 40 ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدای کار، شما 5 میلیون تومان دارایی در ولت خود خواهید داشت که امکان معامله در دو بازار اصلی(ریالی) و حرفه‌ای (تتر) میسر است.

سوالات متداول

آیا باید حساب دمو داشته باشیم؟

حساب دمو برای یادگیری معامله ارز‌های دیچیتال و حالت‌های معامله اهمیت زیادی دارد. علاوه‌بر آن، آزمایش استراتژی‌های معاملاتی در حساب‌های دمو با ریسک صفر همراه خواهد بود.

مهم‌ترین مزایای حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟

آشنایی با صرافی یا کارگزاری‌ها، حذف ریسک از دست دادن سرمایه در حین معامله، حذف استرس ناشی از هیجانات بازار، تمرین و تکرار روش‌های معامله‌گری و استراتژی‌های معاملاتی مختلف، افزایش اعتماد به نفس برپایه نتایج و تحلیل و همچنین بررسی آمار‌ها و نتایج معامله‌گری در بازه چند هفته که می‌تواند بینش خوبی از وضعیت بازار و عملکرد‌تان فراهم کند.

مهم‌ترین معایب حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟

در نظر نگرفتن تفاوت نرخ لغزش معاملات در بازار‌های دمو و واقعی، در نظر گرفته نشدن کمیسیون‌ها، روانشناسی ضعیف در حالت دمو، نیاز به تنظیمات و اصلاحات برای شبیه سازی موقعیت در معاملات واقعی.

بهترین صرافی ارز دیجیتال با حساب دمو کدام است؟

صرافی جهانی بایننس حساب دمو ارائه می‌دهد که در آن امکان معامله در انواع حالت‌های اسپات، مارجین و فیوچرز فراهم شده‌اند. در نمونه داخلی، حساب دمو ارز دیجیتال نوبیتکس می‌تواند برای شروع سرنخ‌هایی در اختیار شما قرار دهد با این حال امکانات آن بسیار ضعیف هستند.

نتیجه گیری

داشتن حساب دمو ارز دیجیتال نه تنها‌ برای تازه کاران بلکه برای تریدرهای حرفه‌ای نیز اهمیت دارد. وقتی حرف از ورود به دنیای معامله کریپتو می‌شود، ساخت حساب دمو برای هر تازه‌کاری اهمیت زیادی دارد. می‌توان گفت کسانی که علاقمند به فعالیت در بازار‌های کریپتو هستند، نباید قبل از انجام معامله در حساب دمو وارد دنیای واقعی معامله‌گری شوند.

حساب دمو ارز دیجیتال را مانند یک دوره کارآموزی در نظر بگیرید که با شرکت کردن در آن، نه تنها دانش تئوری و مطالعات خود را با ریسک صفر آزمایش می‌کنید بلکه با فضای بازار کریپتو و حرکت‌های آن نیز آشنا خواهید شد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx