تفاوت انواع اکانت تریدینگ ویو و نحوه خرید آن‌ها

اکانت تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بررسی قیمت دارایی‌های مختلف و انجام تحلیل تکنیکال روی نمودار قیمت آن‌هاست.

با توجه به اهمیت بسیار بالای این سایت برای تحلیلگران تکنیکال و فعالان بازارهای مختلف مالی، بسیاری از افراد تمایل دارند درباره اکانت تریدینگ ویو بیشتر بدانند تا در صورت تمایل آن را تهیه نمایند.

تریدینگ ویو دارای 4 نوع اکانت و کاربری بیسیک (Basic)، پرو (Pro)، پرو پلاس (+Pro) و پرمیوم (Premium) است.

عناوین مطلب:

اکانت بیسیک تنها نوع حساب کاربری روی این پلتفرم است که به صورت رایگان ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی امکانات مختلف این پلتفرم روی اکانت‌های متفاوت آن می‌پردازیم و درباره آن توضیح بیشتری ارائه می‌کنیم.

معرفی کوتاه پلتفرم تریدینگ ویو

تریدینگ ویو پلتفرمی است که در آن معامله‌گران، سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و به طور کلی، فعالان بازارهای مختلف می‌توانند در آن با یکدیگر تبادل نظر کنند.

این پلتفرم امکانات تحلیلی بسیار کارآمدی برای نمودار قیمتی دارایی‌های مختلف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای این کار تبدیل می‌کند.

امکان استفاده از انواع ابزار تحلیل تکنیکال، ابزار مربوط به معامله‌گری، مشاهده اخبار مربوط به دارایی‌های مورد نظر و بسیاری موارد دیگر در این پلتفرم وجود دارد.

استفاده از سایت و پلتفرم تریدینگ ویو ساده و آسان است و به همین دلیل، بیشتر علاقه‌مندان به بازارهای مالی دارای یک اکانت رایگان یا پولی در این پلتفرم محبوب هستند.

بسیاری از امکانات این پلتفرم در نسخه رایگان آن هم برای کاربران قابل استفاده است و بنابراین بسیاری از کاربران ایرانی یا حتی غیرایرانی، از نسخه غیررایگان آن استفاده نمی‌کنند.

خرید اکانت تریدینگ ویو به‌خصوص برای آن دسته از کاربران ایرانی که سرمایه اندکی در بازار دارند، انتخاب بهینه‌ای نیست؛ زیرا هزینه تهیه اکانت می‌تواند قسمت قابل توجهی از سود آن‌ها یا حتی سرمایه اصلی آن‌ها را از بین ببرد.

با این حال راه‌های مختلفی برای بهره بردن از امکانات کاربردی تریدینگ ویو وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اکانت تریدینگ ویو – بیسیک

ثبت‌نام در سایت تریدینگ ویو رایگان بوده و بدون هیچ‌گونه مشکلی قابل انجام است.

با توجه به کاهش شدید نرخ ارز کشور ما در برابر ارزهای خارجی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند اصلاً به سراغ خرید اکانت تریدینگ ویو نروند و تنها از امکانات اکانت رایگان آن استفاده کنند.

اکانت رایگان تریدینگ ویو از بیشتر امکانات اکانت‌های پولی آن برخوردار است اما دسترسی به این امکانات برای کاربران همراه با محدودیت است.

به عنوان نمونه، در اکانت رایگان تنها یک نمودار در هر پنجره قابل نمایش است یا روی هر نمودار حداکثر می‌توان از سه اندیکاتور استفاده کرد.

یکی دیگر از محدودیت‌های اکانت بیسیک که می‌تواند برای خیلی از معامله‌گران اهمیت بالایی داشته باشد، استفاده از قابلیت هشدار یا Alert است.

در این پلتفرم می‌توانید هشداری تنظیم کنید تا اگر قیمت به سطح خاصی رسید یا طبق استراتژی یا اندیکاتور مورد استفاده شما اتفاق مورد نظرتان رخ داد، سیستم به شما اطلاع دهد.

در اکانت رایگان تنها استفاده از یک هشدار امکان‌پذیر است؛ در حالی که اکانت‌های پولی، برحسب هزینه‌شان قابلیت استفاده از 20 هشدار، 100 یا 400 مورد را دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کار با پلتفرم کوین مارکت کال (Coinmarketcal)

اکانت تریدینگ ویو – پرو

اکانت پرو، ارزان‌ترین اکانت سایت تریدینگ ویو است که برخی محدودیت‌های اکانت بیسیک را کاهش داده و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • در صورت تهیه اکانت پرو، می‌توانید از 5 اندیکاتور روی هر نمودار استفاده کنید.
  • در این اکانت امکان استفاده از دو نمودار به طور همزمان در یک پنجره وجود دارد.

با استفاده از این قابلیت می‌توانید نمودارهای قیمت یک دارایی روی دو تایم‌فریم مختلف را به طور همزمان ببینید و تحلیل کنید. همچنین می‌توانید دو ارز متفاوت را به صورت همزمان بررسی یا مقایسه کنید.

  • در اکانت پرو امکان استفاده از 20 هشدار به طور همزمان وجود دارد که نیاز بیشتر معامله‌گران را به طور کامل برطرف می‌کند.
  • در این اکانت، خبری از تبلیغات آزاردهنده و مزاحم نخواهد بود؛ البته این قابلیت در تمام اکانت‌های پولی وجود دارد و در این زمینه، تفاوتی بین این سه نوع اکانت نیست.

این قابلیت صرفاً مزیت اکانت‌های پولی در مقایسه با اکانت رایگان محسوب می‌شود.

  • با اکانت پرو می‌توانید از بازه‌های زمانی شخصی‌شده خودتان استفاده کنید و دچار محدودیتی از این نظر نخواهید بود.
  • امکان ایجاد چند واچ‌لیست به طور همزمان در این اکانت وجود دارد.
  • در نسخه دسکتاپ، با استفاده از اکانت pro می‌توانید روی چند مانیتور از تریدینگ ویو استفاده نمایید.
اکانت پرو تریدینگ ویو
با استفاده از اکانت پرو تریدینگ ویو، می‌توانید از چند واچ‌لیست همزمان و تایم‌فریم‌های شخصی‌سازی‌شده خودتان استفاده کنید.

اکانت تریدینگ ویو – پرو پلاس

اکانت پرو پلاس، از نظر هزینه و امکانات دومین گزینه بین سه نوع اکانت غیررایگان وب‌سایت تریدینگ ویو محسوب می‌شود.

در این اکانت از تمام امکانات نسخه پرو بهره‌مند می‌شوید و علاوه بر آن، بعضی محدودیت‌های آن برایتان کاهش می‌یابد و دسترسی بیشتری به امکانات تحلیل و معامله‌گری تریدینگ ویو خواهید داشت.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای اکانت پرو پلاس اشاره می‌کنیم.

توجه کنید که در اینجا تنها قابلیت‌های مهم اکانت پرو پلاس که در اکانت پرو وجود ندارند فهرست شده است و به امکاناتی که در اکانت پرو هم موجودند، اشاره‌ای نکرده‌ایم:

  • امکان استفاده همزمان از 10 اندیکاتور روی یک نمودار
  • قابلیت استفاده از 4 نمودار در یک پنجره به طور همزمان
  • امکان تنظیم 100 هشدار فعال به صورت همزمان
  • امکان ذخیره 10 طرح‌بندی مختلف نمودار
  • نمایش نمودار بر اساس فرمول شخصی‌سازی‌شده شما: با استفاده از این مزیت می‌توانید فرمول یا معادله مورد نظرتان را بنویسید و روند تغییرات وضعیت آن دارایی را بر اساس فرمول خاص خودتان دنبال کنید.

با چنین قابلیتی می‌توانید به گسترده وسیعی از اطلاعات به شکل تصویری دسترسی داشته باشید و بر اساس آن‌ها به تحلیل و معامله بپردازید.

  • قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات نمودار: در اکانت پرو پلاس می‌توانید از اطلاعات موجود بر نمودار مربوط به دارایی مورد نظر خروجی بگیرید تا از آن در پلتفرم دیگری استفاده کنید، آن را در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایید یا صرفاً آن را برای دسترسی آفلاین خود ذخیره کنید.
  • قابلیت ترکیب کردن اندیکاتورها: در این نوع اکانت می‌توانید از قابلیت بسیار ارزشمند و جالب ترکیب کردن اندیکاتورها استفاده کنید.

برای مثال می‌توانید از اندیکاتور میانگین متحرک یا Moving Avevage، نه تنها برای اطلاعات قیمت، بلکه برای یک اندیکاتور دیگر استفاده کنید. یعنی میانگین متحرک اطلاعات یک اندیکاتور دیگر را مشاهده کنید.

با استفاده از چنین قابلیتی، می‌توانید از پتانسیل چشمگیری برای انجام تحلیل‌های جدید تکنیکال برخوردار شوید و فرصت‌های جدید ارزشمندی برای معامله پیدا کنید.

همانطور که دیدید، با تهیه اکانت پرو پلاس، امکانات ارزشمند جدیدی به جعبه‌ابزار تحلیل و معامله‌گری شما اضافه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نتایج بهتری در فعالیت خود بگیرید و موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع وبسایت Cryptocurrency Alert (قسمت اول)

اکانت تریدینگ ویو – پرمیوم

گران‌قیمت‌ترین و کامل‌ترین اکانت تریدینگ ویو، اکانت پرمیوم است.

این اکانت بیشترین حد دسترسی به امکانات تریدینگ ویو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها را به طیف بسیار گسترده‌ای از امکانات کارآمد برای فعالیت در بازارهای مختلف مجهز می‌کند.

معامله‌گران می‌توانند با بهره‌مندی از چنین ابزار و امکانات قدرتمندی، برگ برنده‌ای برای کسب موفقیت‌های بیشتر در بازار داشته باشند و فرصت‌های موجود برای سودآوری را زودتر از سایر معامله‌گران پیدا کنند.

اکانت پرمیوم گران‌ترین اکانت غیررایگان سایت تریدینگ ویو است که معمولاً معامله‌گران حرفه‌ای و تمام‌وقت آن را تهیه می‌کنند.

زیرا اگر میزان سرمایه و سودآوری شما از حد مشخصی بالاتر نباشد، پرداخت هزینه‌های بیشتر برای تحلیل و معامله می‌تواند تنها باعث کاهش سود یا حتی ضرر شما شود.

در ادامه، مهم‌ترین قابلیت‌ها و مزایای اکانت پرمیوم تریدینگ ویو را برای شما فهرست کرده‌ایم.

همچنان توجه کنید که این موارد، شامل دسته‌ای از امکانات اکانت پرمیوم تریدینگ ویو است که علاوه بر اکانت‌های پرو و پرو پلاس در اختیار کابران قرار می‌گیرد:

  • امکان استفاده همزمان از 25 اندیکاتور روی یک نمودار
  • امکان استفاده از 8 نمودار در یک پنجره به طور همزمان
  • قابلیت تنظیم 400 هشدار فعال به صورت همزمان
  • امکان ذخیره نامحدود طرح‌بندی‌های مختلف نمودار
  • قابلیت استفاده از تایم‌فریم‌های ثانیه‌ای: با استفاده از این قابلیت می‌توانید از کوچک‌ترین و جزئی‌ترین نوسانات قیمت هر دارایی مطلع شوید و بر اساس آن‌ها معاملات کوتاه‌مدت و اسکلپ انجام دهید. این قابلیت برای معامله‌گران ریسک‌پذیر کوتاه‌مدت بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.
  • منقضی نشدن هشدارهای تنظیم‌شده: در اکانت پرمیوم تریدینگ ویو، هشدارهای تنظیم‌شده شما پس از مدتی منقضی نخواهند شد و تا هر زمان که بخواهید باقی می‌ماند.
  • اطلاعات چهار برابری روی نمودار: در این نوع اکانت تریدینگ ویو می‌توانید اطلاعات مربوط به 20 هزار کندل را روی نمودار مشاهده کنید که گستره وسیعی از اطلاعات را برای تحلیل در اختیارتان قرار می‌دهد.

در اکانت‌های پرو و پرو پلاس 10 هزار و در اکانت رایگان بیسیک، تنها 5 هزار کندل روی نمودار برای شما نمایش داده می‌شود.

  • ایجاد و انتشار اندیکاتورهای خصوصی‌سازی‌شده: در اکانت پرمیوم می‌توانید اندیکاتورهایی را منتشر کنید که افراد مختلف امکان استفاده از آن را نداشته باشند؛ مگر در صورتی که خودتان اجازه دهید.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو
با تهیه اکانت پرمیوم تریدینگ ویو به امکانات و قابلیت‌های بسیار ارزشمند و کارآمدی دسترسی خواهید داشت که باعث موفقیت بیشتر در تحلیل و معامله می‌شود.

کدام اکانت تریدینگ ویو مناسب من است؟

حال که تا اینجا تفاوت اکانت های تریدینگ ویو توضیح داده شد، ممکن است کاربران مختلف به فکر این مسئله باشند که بهتر است کدام نوع اکانت Tradingview را تهیه و استفاده کنند.

همانطور که گفتیم، با ساخت اکانت تریدینگ ویو به صورت رایگان، می‌توانید از بسیاری از امکانات ارزشمند و کارآمد این پلتفرم محبوب استفاده کنید.

با این حال، بسیاری از افراد ممکن است تمایل داشته باشند از اکانت‌های پولی این سایت استفاده کنند تا از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

انتخاب بین اکانت‌های پرو، پرو پلاس و پرمیوم، به نیازها، سبک تحلیل و معامله، سرمایه و سودآوری شما بستگی دارد.

اگر امکانات موجود در اکانت پرو می‌تواند تا حد زیادی از نیازهای شما را پوشش دهد، دلیلی ندارد که برای امکانات بیشتر موجود در اکانت پرمیوم یا پرو پلاس چند برابر هزینه کنید.

حتی ممکن است سبک تحلیل و معامله شما طوری باشد که استفاده از امکانات اکانت رایگان این پلتفرم بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند؛ زیرا بسیاری از ابزارهای تحلیل تکنیکال و نمودارهای دارایی‌های مختلف، در اکانت بیسیک هم قابل دسترسی هستند.

بیشتر بخوانید: آموزش ترید مجازی در تریدینگ ویو (Trading View) 

با این حال اگر تصمیم گرفتید با خرید اکانت از قابلیت‌های بیشتری برخوردار شوید، حتماً مسئله سرمایه و سود خود را هم در نظر داشته باشید.

هزینه‌ای که برای تهیه اکانت تریدینگ ویو یا هر عامل دیگری برای تحلیل و معامله صرف می‌کنید، باید کمتر از مبلغی باشد که آن عامل به سودآوری شما اضافه می‌کند.

برای مثال اگر 10,000 دلار سرمایه دارید و در حال حاضر به طور میانگین ماهانه 5 درصد (برابر 500 دلار) سود می‌کنید، پرداخت ماهانه 50 دلار بابت خرید اکانت یا هزینه‌های مشابه آن، تنها در صورتی موجه است که:

دست‌کم 51 دلار به سود شما اضافه کند (یعنی سود شما را پس از کسر هزینه تهیه اکانت به 501 دلار افزایش دهد).

در تفکر اقتصادی به این نوع نگرش که توسط هر انسان عقلانی برای برآورد و ارزیابی تصمیمات به کار برده می‌شود، نهایی‌گرایی (Marginalism) گفته می‌شود.

در نهایت این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر همچنان از کارایی و مزایای اکانت‌های تریدینگ ویو مطمئن نیستید و برای انتخاب بین آن‌ها تردید دارید، می‌توانید امتحان کنید.

در ابتدا یک اکانت یک‌ماهه از نوع مورد نظر خود تهیه کنید و اگر از آن راضی بودید، دوباره اشتراک ویژه تهیه کرده و آن را تمدید کنید.

همچنین اگر به اکانت پی‌پال یا کارت‌های اعتباری ویزاکارت و مسترکارت دسترسی داشته باشید، با ثبت آن در سایت می‌توانید به مدت یک ماه، به طور آزمایشی و رایگان از امکانات اکانت‌های غیررایگان تریدینگ ویو برخوردار شوید.

نحوه تهیه اکانت Tradingview

تهیه و خرید اکانت تریدینگ ویو به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در ادامه به طور کامل توضیح داده می‌شود:

روش مستقیم

سایت تریدینگ ویو مانند بسیاری دیگر از سایت‌های مربوط به حوزه بازارهای مالی (پلتفرم‌های تحلیل، صرافی‌های ارز دیجیتال، بروکرهای فارکس و…)، دسترسی به اکانت‌های پولی و خرید آن‌ها را برای ایرانیان محدود کرده است.

بنابراین برای تهیه یکی از انواع اکانت‌های گفته‌شده در بالا، باید با استفاده از VPN یا سرور مجازی، از طریق یک IP خارجی و با استفاده از حساب‌های بین‌المللی مانند پی‌پال و کارت‌های اعتباری، حساب مورد نظر را خریداری کنید و به آن متصل شوید.

این روش مستقیم خرید اکانت است که توسط بیشتر کاربران جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته این روش فعال سازی اکانت تریدینگ ویو، مربوط به حساب‌های پولی و ویژه سایت است. کاربرانی که قصد استفاده از امکانات اکانت بیسیک را دارند، بدون هیچ دردسری، به‌راحتی می‌توانند از امکانات سایت بهره‌مند شوند.

پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال

اگر به حساب‌های بین‌المللی برای واریز مبلغ لازم برای خرید اکانت دسترسی ندارید، امکان خرید اکانت با استفاده از ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، دوج‌کوین، تتر و… هم وجود دارد.

برای خرید اکانت تریدینگ ویو با ارز دیجیتال و پرداخت هزینه به این روش، به صرافی Coinbase متصل خواهید شد.

برای پرداخت هزینه تهیه اکانت از طریق این صرافی، نیازی به داشتن حساب در صرافی کوین‌بیس نخواهید داشت و می‌توانید از هر کیف‌پولی برای انجام این کار استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برای انجام این کار، شبکه برداشت و واریز پول باید یکسان باشد.

پرداخت هزینه اکانت تریدینگ ویو از طریق ارزهای دیجیتال
راه‌های مختلفی برای تهیه اکانت تریدینگ ویو وجود دارد که یکی از آن‌ها، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال است.

روش غیرمستقیم

در این روش می‌توانید با استفاده از سایت‌های واسطه، پرداخت را انجام دهید و اکانت مورد نظرتان را در سایت تهیه کنید.

برخی از این سایت‌ها و افراد واسطه، با هک اکانت تریدینگ ویو، اطلاعات حساب را برای استفاده در اختیار شما قرار می‌دهند.

مشخصاً استفاده از این اکانت‌ها به هیچ عنوان قانونی نیست و هر لحظه امکان قطع دسترسی شما به امکانات اکانت وجود دارد.

بعضی دیگر هم با استفاده از حساب‌های بین‌المللی پرداخت را برای شما انجام داده و سپس اکانت مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

با جستجو در اینترنت می‌توانید به موارد مختلفی از این سایت‌های واسطه دسترسی داشته باشید و با بررسی اعتبار سایت و ارزیابی قیمت و هزینه آن، اقدام به واریز مبلغ و تهیه اکانت نمایید.

سایت بورسینس اعتبار و درستی فعالیت‌های هیچ یک از این سایت‌های واسطه را رد یا تایید نمی‌کند؛ بنابراین حتماً پیش از تهیه اکانت، به‌خوبی تحقیق کنید و احتیاط لازم را داشته باشید تا مورد سوء استفاده و کلاهبرداری واقع قرار نگیرید.

روش تهیه رایگان اکانت پریمیوم!

تهیه اکانت پرمیوم تریدینگ ویو رایگان، با استفاده از کارگزاری یا سایتی که با تریدینگ ویو همکاری می‌کند امکان‌پذیر است.

استفاده از این روش به این صورت است که در یکی از سایت‌ها یا کارگزاری‌هایی که با سایت تریدینگ‌ویو همکاری می‌کند، مانند بروکر Fyers یا FXCM در فارکس، امکان استفاده رایگان از اکانت پرمیوم تریدینگ ویو را خواهید داشت.

پلن‌های زمانی اکانت تریدینگ ویو

با مراجعه به سایت تریدینگ ویو و قسمت پرداخت مربوط به تهیه اکانت‌های غیررایگان، علاوه بر سه نوع اکانت که هر یک قیمت متفاوتی با بقیه اکانت‌ها دارد، متوجه تفاوتی از نظر مدت زمان استفاده از اکانت هم خواهید شد.

به تصویر زیر توجه کنید:

اکانت ماهانه تریدینگ ویو

همانطور که می‌بینید در قسمت بالای صفحه دو گزینه «Monthly» و «Annually» به معنای «ماهانه» و «سالانه» وجود دارد.

اگر گزینه ماهانه انتخاب شود، اشتراک شما تنها به مدت یک ماه اعتبار دارد که هزینه آن را به ازای هر یک از انواع اکانت‌های پرو، پرو پلاس و پرمیوم می‌بینید.

اگر گزینه سالانه را انتخاب کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد:

اکانت سالانه تریدینگ ویو

همانطور که می‌بینید، در صورت پرداخت هزینه اشتراک یک‌ساله به صورت یک‌جا، از تخفیف قابل توجهی برخوردار می‌شوید.

برای مثال، هزینه اشتراک یک‌ماهه پرمیوم برابر 60 دلار است اما در صورت تهیه اشتراک سالانه و پرداخت 360 دلار به صورت یک‌جا، هزینه هر ماه اشتراک شما برابر 30 دلار خواهد بود.

بنابراین از 50% تخفیف بهره‌مند خواهید شد. البته درصد تخفیف در اکانت‌های پرو و پرو پلاس کمتر است.

همچنین، همانطور که بالاتر توضیح دادیم، امکان استفاده آزمایشی و رایگان به مدت یک ماه و سپس تهیه اشتراک پولی وجود دارد که برای انجام آن، باید مشخصات حساب بین‌المللی خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

انواع اکانت‌های موجود در سایت تریدینگ ویو چیست؟

سایت تریدینگ ویو دارای چهار نوع اکانت بیسیک (Basic)، پرو (Pro) پرو پلاس (+Pro) و پرمیوم (Premium) است که از این بین، اولی رایگان و سه تای بعدی پولی هستند.

کدام اکانت تریدینگ ویو از همه بهتر است؟

امکانات اکانت‌های بیسیک، پرو، پرو پلاس و پرمیوم، به همین ترتیب افزایش می‌یابد. بنابراین اکانت بیسیک از همه امکانات کمتری دارد و قابلیت‌های اکانت پرمیوم از همه بیشتر است. اما در عین حال، هزینه تهیه اشتراک آن‌ها هم به همین صورت افزایش می‌یابد. بنابراین هر تحلیلگر یا معامله‌گری باید بر اساس نیازها و بودجه خود تصمیم بگیرد و یکی از اکانت‌ها را انتخاب کند.

روش‌های مختلف تهیه و پرداخت هزینه اکانت تریدینگ ویو چیست؟

امکان تهیه اکانت در پلتفرم TradingView از طریق روش‌های مستقیم، غیرمستقیم (از طریق سایت‌های واسطه)، رایگان (با ثبت‌نام در کارگزاری‌ها یا سایت‌های همکار TradingView) و پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال وجود دارد.

مدت زمان اعتبار اکانت‌های پولی تریدینگ ویو چقدر است؟

امکان تهیه و پرداخت هزینه اشتراک تهیه اکانت‌های پولی تریدینگ ویو به دو صورت ماهانه و سالانه وجود دارد. کابران در صورت تهیه اشتراک سالانه و پرداخت هزینه به صورت یک‌جا، از 30 تا 50 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

جمع‌بندی

در این مطلب انواع مختلف اکانت‌های قابل تهیه و استفاده در پلتفرم محبوب تریدینگ ویو را معرفی کردیم و مهم‌ترین امکانات و قابلیت‌های هر یک را توضیح دادیم.

هیچ یک از این اکانت‌ها به طور ذاتی بهتر از بقیه نیست؛ زیرا همراه با افزایش امکانات، هزینه آن‌ها هم افزایش می‌یابد.

بنابراین برای انتخاب و تهیه اکانت تریدینگ ویو، لازم است که شرایط و نیازهای خود را مورد نظر داشته باشید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید اکانت مورد نظر را برای مدت یک ماه تهیه کنید و در صورت رضایت از آن، اشتراک خود را تمدید کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

تریدینگ ویو

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx