ربات ارز دیجیتال؛ نحوه ترید بیت‌کوین با نرم افزار haas

ربات ارز دیجیتال

با افزایش قیمت بیت‌کوین، رفته رفته معامله‌گران نیز به معامله در کریپتو و ربات ارز دیجیتال توجه بیشتری می‌کنند.

وجود نوسانات شدید در قیمت بیت‌کوین و سایر جذابیت‌ها مانند وجود پلتفرم‌های معاملاتی متنوع مانند Kraken ،Bitfinex ،BitMEX Bitstamp و… باعث شده معاملات بیت‌کوین رونق بیشتری داشته باشد.

سایر بازارهای مالی مانند بورس و فارکس یک تفاوت اساسی با بازار ارز دیجیتال دارد و آن بدون توقف بودن بازار کریپتو است. غرب و شرق دنیا به صورت پیوسته در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند. پیوستگی این بازار باعث شده بسیاری از تریدر‌ها به فکر استفاده از ربات‌ ارز دیجیتال باشند.

عناوین مطلب:

در واقع مردم از این بات‌ها به عنوان نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. البته بات‌ها فقط محدود به ارز دیجیتال نبوده و نیستند و قبل محبوبیت‌ آن‌ها در بازار‌های کریپتو، در بورس و فارکس مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران حقوقی مانند سازمان‌های بزرگ از ربات ارز دیجیتال به عنوان یک نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال در حجم‌های بالا بهره می‌برند.

در این مطلب از سایت بورسینس قصد داریم یک ربات خرید و فروش ارز دیجیتال خودکار بیت‌کوین برای تریدرهای حرفه‌ای معرفی کنیم.

ربات ارز دیجیتال چیست؟

وقتی صحبت از ربات کریپتو می‌شود، ممکن است ربات‌های زیادی به ذهن ما خطور کند. مثلا ربات‌های معرفی ایردراپ، ربات هشدار، ربات‌های سیگنال و ربات خرید و فروش ارز دیجیتال.

در اینجا منظور تریدر‌ها نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال است که به آن‌ها کمک می‌کند 24 ساعت شبانه روز و حتی زمانی که در خواب هستند به کسب درآمد بپردازند.

البته این نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال به تنهایی به شما نمی‌گویند چه چیزی بخرید و چه چیزی را به فروش برسانید اما شما به عنوان یک تریدر باید استراتژی‌های معاملاتی برای آن‌ها تعیین کنید.

اگر برنامه نویس هستید یا علاقه زیادی به طراحی ربات معامله‌گری الگوریتمی دارید می‌توانید از مقاله راهنمای جامع نحوه انجام معاملات الگوریتمی با پایتون (قسمت اول) استفاده کنید.

معرفی ربات ارز دیجیتال Haasbot

ربات معاملات بیت‌کوین haasbot که یک نرم‌ افزار نوسان گیری ارز دیجیتال قابل نصب روی کامپیوتر است، با اتصال به پلتفرم‌های معاملاتی مختلف از جمله بایننس، کوکوین، کوینکس و …، معاملات بیت‌کوین و سایر کوین‌های کریپتو را بصورت خودکار انجام می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی ربات ارز دیجیتال haasbot

در اینجا برخی از ویژگی‌های ربات ارز دیجیتال معاملات خودکار را از سایت سازنده آن نقل قول می‌کنیم. البته ربات‌های دیگری نیز برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد اما در این مقاله ما بیشتر بر روی ربات Haasbot تمرکز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: معرفی ربات کریپتو هاپر (Cryptohopper) و آموزش استفاده از آن

قابلیت شخصی‌سازی

اگر قصد دارید یک ربات معاملات بیت‌کوین داشته باشید که با یک اندیکاتور خرید کند و با اندیکاتور دیگری بفروشد، ابتدا باید مطمئن شوید در کارمزد معاملات ضرر نخواهید کرد.

مهم‌ترین نکته‌ای که در نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال باید به آن توجه شود کارمزد‌های معاملات و حاشیه سود است. یک ربات خرید و فروش ارز دیجیتال در یک شبانه روز می‌تواند بدون دخالت استرس و احساسات، هزاران پوزیشن معاملاتی را باز و مدیریت کند. اما استراتژی‌های تعیین شده برای آن در جهت اتخاذ تصمیم باز کردن پوزیشن جدید اهمیت زیادی دارد.

نکته دیگری که در بازار کریپتو و ربات‌های آن حائز اهمیت است، نوسانات بازار است. در هیچ بازاری مانند کریپتو چنین نوسانات شدیدی وجود ندارد. هنگامی که بازار سقوط می‌کند، ربات خرید و فروش ارز دیجیتال باید از کاهش موجودی و ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری کند. طبق ادعای وبسایت این بات، همه ملاحظات توسط Haasbot انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: چرا بازار ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی دارد؟

پیشرفته‌ترین اندیکاتورها

تعیین استراتژی برای ربات ارز دیجیتال نیازمند داشتن اندیکاتور‌های کاربردی است. مسلما شما باید بتوانید با ابزار‌های در دسترس، یک استراتژی معاملاتی قدرتمند را برای ربات خرید و فروش ارز دیجیتال تعیین کنید.

بیشتر بخوانید: نکاتی برای ساخت یک اندیکاتور اختصاصی برای ترید!

این ربات معاملات اتوماتیک بیت‌کوین، بروزترین اندیکاتورها مانند StochRSI، MACD، PPO، Ultimate Oscillator، Ulcer Index و Regression Slope Cross و … را داراست.

نمایی از ربات Haas
نمایی از رابط کاربری ربات ارز دیجیتال Haasbot

تشخیص الگوهای کندل‌استیک

ربات haasbot بیش از 60 الگوی کندل‌استیک را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند طوری تنظیم شود که اگر این الگوها در نمودار مشاهده شد، معامله خرید یا فروش را انجام دهد.

این الگوها را می‌توانید با اندیکاتورهای دیگر تکنیکال به کار گیرید تا سیگنال‌های قوی‌تر را تشخیص دهد. همه ربات‌های کریپتو قابلیت خرید و فروش خودکار را ندارند اما ربات خرید و فروش ارز دیجیتال Haasbot، می‌تواند براساس الگوی‌های شمعی پرایس اکشن، تصمیم گیری کند.

پشتیبانی از اکثر صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملات معتبر

معاملات بیت‌کوین می‌تواند بصورت خودکار در صرافی‌های Bitfinex، BitMEX، Bitstamp، Bittrex، BTCC، BTC-E، CEX.IO، C-Cex، GDAX، Gemini، Huobi، Kraken، Poloniex، Okcoin.com و Okcoin.cn انجام شود. 

البته در هنگام استفاده از این ربات باید صرافی‌ای که به آن متصل می‌شوید را به دقت انتخاب کنید. برخی از این صرافی‌های ارز دیجیتال برای اتصال نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال قوانین مخصوصی لحاظ کرده‌اند با این حال، احراز هویت و تحریم‌ها مهم‌ترین چالش برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود.

به خاطر داشته باشید استفاده از ربات خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی لزوما به معنای تایید شدن کاربران آن صرافی نیست و صرافی‌ها همچنان خطوط قرمزی در مواجه با کاربران مشکوک لحاظ می‌کنند.

جدیدترین تکنولوژی

ربات Haasbot با جدیدترین تکنولوژی‌ها، مناسب‌ترین ابزارها را در اختیار شما می‌گذارد تا به روشی که مایلید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار به شدت پرنوسان محافظت نمایید.

ربات Haasbot یک جعبه‌ابزار همه‌کاره است و طوری طراحی شده که از معاملات بیت‌کوین بیشترین منفعت را ببرید. به دلیل نوسان بالای بازار کریپتو و سرعت حرکت آن، به نظر می‌رسد ربات‌ ارز دیجیتال بتواند با استفاده از تکنولوژی‌های جدید تسلط بیشتری در معاملات آن اعمال کند که از انسان‌ها چنین کاری ساخته نیست. 

بیشتر بخوانید: آیا بات معاملات اتوماتیک ارزهای دیجیتال سودآور است؟

آپدیت‌های مکرر

به صورت مکرر آپدیت‌هایی برای Haasbot ارائه می‌شود تا ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه گردد.

اندیکاتورهای جدید، اقدامات جدید برای محافظت از ضرر، صرافی‌های جدید و جفت‌ارزهای جدید به این نرم‌افزار معاملاتی اضافه می‌شوند. همچنین به کاربران جدید اجازه داده می‌شود نسخه‌های بتای نرم‌افزار را تست کنند و در این رابطه نظرشان را اعلام کنند.

ربات خودکار ارزهای دیجیتال
به‌روزرسانی مداوم از مهمترین ویژگی‌های ربات ارز دیجیتال Haasbot است.

به روز رسانی مکرر نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. شما نباید در به‌روز کردن ربات خود درنگ کنید چرا که پای دارایی‌های عزیزتان در میان است. 

پشتیبانی

در ربات خرید و فروش ارز دیجیتال که دارایی‌های شما روی میز است، وجود پشتیبانی فعال که پاسخگوی سوالات شما باشد اهمیت زیادی دارد. درست مانند پشتیبانی صرافی‌های ارز دیجیتال که باید مورد بررسی قرار گیرند، اهمیت پشتیبانی این ربات‌ها نیز اگر بیشتر نباشد، کمتر نخواهد بود.

اگر به مشکلی برخوردید یا اینکه در خصوص استفاده از ویژگی خاصی از نرم‌افزار سوال داشتید، به احتمال قوی در بخش سوالات متداول و راهنمای سایت، پاسخ‌تان را خواهید یافت. اگر پاسخ را نیافتید، می‌توانید با سایر کاربران در فروم چت کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

قابلیت‌های ربات ارز دیجیتال اتوماتیک

در ادامه به ویژگی‌های این ربات اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت:

معاملات 24 ساعته در 7 روز هفته

این ربات ارز دیجیتال طوری طراحی شده که در 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته و 365 روز سال مشغول به کار باشد.

نرم‌افزار معاملاتی بیت‌کوین Haasbot با کمترین منابع سخت‌افزاری کار می‌کند و حتی می‌توانید آن را در بک‌گراند کامپیوترتان تا هر زمان که خواستید باز نگه‌دارید. 

کسب سود از آربیتراژ

آیا تاکنون به فکر افتاده‌اید که از اختلاف قیمت بیت‌کوین و جفت‌ارزهای دیجیتال در سایت‌های معاملاتی سود ببرید؟ شما می‌توانید با استفاده از ربات آربیتراژ که در نرم‌افزار معاملات اتوماتیک بیت‌کوین Haasbot قرار دارد به این هدف برسید.

حفاظت از سرمایه

می‌توان این ربات را طوری تنظیم کرد که در صورت بروز یک رویداد، ربات خرید و فروش ارز دیجیتال را بطور خودکار انجام دهد.

برای مثال می‌توانید تنظیم کنید اگر قیمت بیت‌کوین 1 درصد کاهش داشت، از بازار خارج شود تا بتوانید در قیمت پایین‌تری دوباره وارد بازار شوید. 

داشتن قابلیت‌های حد ضرر و حد سود از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که باید در نرم افزار نوسان گیری ارز دیجیتال تعبیه شده باشد. 

پشتیبانی از سایر ارزهای دیجیتال

ربات Haasbot از بیش از 500 ارز دیجیتال در پلتفرم‌های معاملاتی پشتیبانی می‌کند.

داشتن این ویژگی به این معنی است که می‌توانید ربات معاملات بیت‌کوین، ربات آربیتراژ و ربات ثبت سفارش را برای ارز دلخواه‌تان تنظیم کنید. به این ترتیب می‌توانید از افزایش قیمت هر ارز دیجیتال سود بدست آورید.

صفحه دیده‌بان بازار

صفحه دیده‌بان بازار (Marketview Page) در این ربات ارز دیجیتال، قابلیت پیاده‌سازی ابزارهای تحلیل تکنیکال، معاملات دستی، مشاهده اندیکاتورها و حتی مشاهده چندین بازار را بصورت همزمان را در اختیار شما می‌گذارد.

دیده بان بازار در Haasbot
صفحه دیده‌بان بازار در Haasbot

وجود ربات‌های ثبت سفارش

ربات‌های ثبت سفارش نوعی از ربات‌های بیت‌کوین هستند که می‌توانند برای سناریوهای مختلف، شخصی‌سازی شوند.

برای مثال می‌توانید به ربات این دستور را بدهید زمانی که قیمت بیت‌کوین به پایین‌تر از 25000 دلار رسید آن را خریداری کند و سپس اگر قیمت به بیش از 30000 دلار رسید آن را بفروشد.

البته در هنگام تعیین دستورات سفارش دلخواه در ربات خرید و فروش ارز دیجیتال بهتر است از وضعیت بازار به خوبی آگاه شوید. قرار دادن یک شرط به تنهایی برای معامله در بازار کریپتو ایده خوبی نیست.

اقدامات محافظه‌کارانه

علاوه بر معاملات براساس اندیکاتورها و سایر اقداماتی که برای حفظ امنیت سرمایه‌تان می‌توانید انجام دهید، ارسال سفارشات توسط ربات Haasbot را می‌توان طوری تنظیم کرد که در صورت رخدادی خاص، کارمزد معاملات پوشش داده شود.

قابلیت برنامه‌نویسی

می‌توانید از فریم‌ورک ربات Haasbot برای نوشتن ربات‌های کاملا شخصی‌سازی شده با استفاده از زبان برنامه‌نویسی #C بهره بگیرید.

برنامه نویسان #C می‌توانند با استفاده از ابزار‌ها و رابط برنامه نویسی ارائه شده از سوی این ربات ارز دیجیتال، قابلیت‌های مورد نظرشان را در آن پیاده سازی کنند. این قابلیت‌ها شامل ارائه کنترل کامل بر روی نحوه انجام معاملات و شرایط آن است که انعطاف‌پذیری ویژه‌ای را برای توسعه یک ربات خرید و فروش ارز دیجیتال جدید فراهم کند.

هزینه اشتراک ربات ارز دیجیتال Haasbot

برای مشاهده سایر جزییات ربات معاملات خودکار بیتکوین و هزینه اشتراک آن روی این لینک کلیک کنید

در زمان نوشتن این مقاله، هزینه اشتراک سه ماهه پلن مبتدی (Beginner) آن 123 دلار، پلن ساده (simple) آن 172 و پلن پیشرفته (Advanced) آن حدود 296 دلار برآورد می‌شود.

 قبل از استفاده از ربات، خودتان با تحقیق کافی، تصمیم درست را بگیرید.

نتیجه گیری

ربات ارز دیجیتال به تریدر کمک می‌کند تا علاوه‌بر دریافت سیگنال‌های بازار براساس استراتژی تعیین شده در آن، خرید و فروش خودکار نیز میسر شود. شما می‌توانید با استفاده از ربات خرید و فروش کریپتو و تعیین استراتژی معاملاتی مناسب، حتی زمانی که در خواب هستید نیز کسب درآمد کنید. 

البته این نکته را در نظر بگیرید که ربات ارز دیجیتال به صرافی متصل می‌شود و معاملات را خودکار انجام می‌دهد اما امکان برداشت دارایی را نخواهد داشت چرا که برای برداشت دارایی صاحب حساب باید تاییدیه‌های لازم را در هر بار برداشت ارائه کند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

ربات ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

49 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
ali.z

سلام میخواستم بدونم در تریدینگ ویو اگه رباتی و اجرا کنیم و بعدش کامیپوتر و اتصالات اینترنت و خاموش کنیم.
چ اتفاقی برای این ربات میوفته ؟
ایا بعد خاموش کردن سیستم و اتصالات اینترنت ، ربات همچنان به کارش ادامه میده؟

ali.z

رباتی ک توسط خودم با زبان برنامه نویسی پاین اسکریپت ساخته شده چطور !

مجید

سلام.سفارش ساخت یک ربات ارز دیجیتال دارم ایا شرکتی میشناسید راهنمایی بکنید .متشکرم

رضا

سلام دوست عزیز
آیا رباطی هست ک روی چندین ارز پیاده کرد و وقتی مثلا تو تایم ۴ ساعته اندیکاتور RSI زیر ۳۵ رفت ی نوتیقیکیشنی رو روی گوشی بیاره؟

alireza

crypto trader

علی

بله عزیز هست ، منتهی باید اول اکانت پرمیوم تریدینگ ویو رو تهیه کنی و بعد با کمک ربات تلگرامی بهت آلارم میده

حسین

سلام رباتی هست که تو سایت بیت کوین رول رو خود ربات بزنه معامله نمی خوام فقط رول رو بزنه همین لطفا جواب بدید

حمید

اگر منظورت لول هست اندیکاتور پیوت پوینت خوبه

کامیاب

سلام یعنی اگر این ربات رو در سایت ارزی مثل نوبیتکس بزارم خودش برام کار انجام میده و میخواستم بدونم که قیمت این ربات چقدره و یعنی این ربات ضرر وارد نمیکنه به سرمایه ام

فرشید

داداش ملت هرچی میگن و میپرسن شما فقط جوابتون نه هست وقتی اطلاعات کافی ندارید چرا براش تبلیغ میکنید عجیبه واقعا شما ازش سر در نمیاری بعد به ملت میگی از سایت خودش روش بهره‌برداری رو یاد بگیر ،پس چرا شما یاد نگرفتی نمیشه که فقط پول بدیم و دیگه به امون خدا

مهدی

سلام
این مبلغ بیت کوین بابت هزینه اجاره ربات هست یا اینکه با مثلا0.05 بیت کوین میتونیم سرمایه گذاری هم بکنیم؟

اهورا

سلام آقای جهاندیده رباطی هست که بشه بورس ایران نوسان گیری کنه؟؟ از کجا میشه تهیه کنم اسمش چیه ؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

کیوان

من طراحی کردم همچین رباتی که تو بورس ایران نوسان بگیره

حمید

درست کردنش کار سختی نیست ولی یه پیچیدگی های داره که واقعا برای این سود کم صرف نمیکنه انجامش بدی

حسین

سلام دوست عزیز . تنها مشکل من اعتماده به برنامست ایا قابل اعتماده؟ تایید میکنید ؟ ممنون

علی

سلام این ربات ها معمولا ماهی چند درصد صود دارند خیلی ممنون از ساییتون مثلا اگه یک میلیون بزاریم ماه بعد چقدر بهمون می دهد ؟ به طور حدودی و طبق میانگین سودی که تی این سال ها درامد دادند رو بفرمایید خیلی ممنون

عرفان

سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم رباتی هست برای سایت پاکت آپشن یا آی کیو آپشن معاملات خودکار انجام بدن؟

سیگنال گیری هم باشه خوبه؟

امین

سلام، وققتون بخیر من واسه صرافی بایننس ترید بیت کوین به تتر رو می خوام به حالت رباط انجام بدم ، دقیقا باید چکار کنم که واسم بصرف در بیاد عزیز

جواد

سلام،آیا رباتی هست که من بتونم تو اون تنظیم کنم خودکار حد ضرر رو واسم ببره تو سود(مثلا تارگت اول زده شده میخوام حد ضرر منتقل بشه به تارگت اول)؟

حمید

خیلی اسونه خودت درست کن بهش میگن حد ضرر دنبال کننده

amir

نظر دوستانی که تو این مدت از این ربات استفاده کردن چیه ؟
7ما

مهدی

سلام دوستان با نرم افزار expert option که فری هم هست میتونید ترید کنید نسخه تحت اندروید من کار کردم اما خودتون باید ترید کنید نه ربات

محمد زارع

اکسپرت آپشن ربات هم اضافه کرده ولی خب این سایتا باینری هستن و خیلی ریسک بالایی دارن حتی با ربات

بهزاد

جناب آقای جهاندیده یک سری سوال راجع به این ربات دارم از چه طریقی میتونم با شما در تماس یا مکاتبه باشم ؟ ممنون

بهزاد

من قصد خرید این ربات رو دارم ، میخاستم ببینم کسی رو اگه سراغ دارین که ریزه کاری ها و نکات ریزی که باید موقع استفاده از این ربات رعایت کرد رو بهم تو یک جلسه خصوصی آموزش بده معرفی کنید یا اگه خودتون میتونید لطف کنید ؟ ممنون میشم

جواد

سلام،آیا رباتی هست که من بتونم تو اون تنظیم کنم خودکار حد ضرر رو واسم ببره تو سود(مثلا تارگت اول زده شده میخوام حد ضرر منتقل بشه به تارگت اول)؟

alireza ranjbar

dssminer رباط کاره همه رو راه میندازه

پاشا

دوستان کسی تا حالا از این ربات استفاده کرده که نتیجه گرفته باشه و آیا قابل اعتماده؟

soheil

سلام قربان من اين نسخه advance رو تهيه كردم اما علي رغم ديدن فيلم و آموزشهاي مختلف بسيار استفاده از آن سخت است . چطور و چگونه ميتونم آموزشش رو ببينم ؟؟براي هزينه كردن آموزش هم مشكلي ندارم

خلیل

از چه سایتی میشه خریدش لطفن توضیح کامل بدید ممنون

mr459

سلام
میشه یه ربات یا نرم افزار رایگان برای ترید بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال معرفی کنید؟
اگه میشه لینک دانلودشم بدید

لاله

pi برای گوشیهای همراه داره

Saeidpc

سلام. آقای جهاندیده یه نسخه از این ربات hassbot رو من میخوام تهیه کنم . آموزش استفاده اون رو به زبان انگلیسی در یوتیوب دیدم اما متوجه نشدم . چطور می تونم به زبان فارسی آگاهی کسب کنم در مورد این ربات . چون شما با تجربه تر هستید ازتون سوال پرسیدم. ممنون

saeidpc

سلام . آیا این ربات قابلیت تشخیص پامپ را هم دارد ؟ آیا شما تاحالا از این ربات استفاده کرده اید ؟ آیا میشه بهش اعتماد کرد ؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
49
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx