با ردیاب‌های Airdrop، از ایردراپ‌های جدید غافل نشوید!

ایردراپ جدید

در سال‌های اخیر شاهد ورود تعداد زیادی ارز دیجیتال به بازار کریپتو بوده‌ایم. بدون شک هر بنیان‌گذاری دوست دارد ارز دیجیتالش سرآمد باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

حال گاهی بنیان‌گذاران آن ارز دیجیتال به‌منظور تبلیغ ارز دیجیتال خود و افزایش پذیرش در میان سرمایه‌گذاران، ایردراپ جدید و انحصاری ارائه می‌دهند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به طور کامل کریپتو ایردراپ را شرح داده و همچنین بهترین ردیاب ایردراپ را معرفی کنیم.

عناوین مطلب:

نکات کلیدی

  • ایردراپ یک استراتژی بازاریابی است که توسط بنیان‌گذاران کریپتو برای ارائه توکن به سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.
  • ردیاب ایردراپ، پلتفرمی است که ابزارهایی را برای یافتن ایردراپ جدید و ایردراپ‌های معتبر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • اگرچه پیداکردن ایردراپ جدید نمی‌تواند بلافاصله شما را ثروتمند کند؛ اما اگر به‌خوبی روی آن وقت بگذارید می‌توانید سود خوبی از آن به دست آورید.

ایردراپ چیست؟

پیش از هر چیز باید معنای دقیق ایردراپ را درک‌ کنیم:

ایردراپ در حقیقت یک استراتژی بازاریابی رایج است که بنیان‌گذاران ارز دیجیتال از آن به‌منظور افزایش پذیرش یا تبلیغ ارز خود استفاده می‌کنند و از این طریق توکن را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند.

گاهی سرمایه‌گذار باید کار خاصی انجام دهد تا توکن به او داده شود و در برخی موارد نیز برای دریافت توکن، لازم نیست اقدام خاصی از سوی او صورت گیرد.

وظایفی که به سرمایه‌گذار محول می‌شوند تا در ازای انجام آن توکن دریافت کند، بسیار متنوع هستند.

برای مثال ممکن است از فرد خواسته شود فرم خاصی را پر کند یا یک حساب توییتری ویژه را دنبال نماید. تکنیک دیگری که اغلب در ایردراپ ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود این است که فرد در ازای ارجاع سرمایه‌گذاران دیگر، کوین‌ رایگان دریافت می‌کند.

همان‌طور که اشاره کردیم در برخی موارد سرمایه‌گذاران ملزم به انجام کار خاصی نیستند، بلکه گاهی به افرادی که یک ارز دیجیتال خاص را در کیف‌ پول خود نگه‌داری می‌کنند، ارز دیجیتال رایگان اهدا می‌شود که به این نوع از ایردراپ، هولدر ایردراپ گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:  چگونه بدون صرف زمان و پول، توکن رایگان بگیریم؟

ایردراپ ‌به چه منظور مورداستفاده قرار می‌گیرد؟

هدف هر ایردراپ جدید با ایردراپ دیگر متفاوت است؛ اما به‌طورکلی برای تحقق اهداف زیر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

  • ایجاد آگاهی
  • کمک به رشد بازار ارز دیجیتال جدید
  • امکان خرید توکن‌ها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر
  • پاداش‌دادن به سرمایه‌گذاران وفادار
  • سنجش تست نت
  • مشارکت در اکوسیستم
  • جذب سرمایه
چگونه ایردراپ جدید پیدا کنیم؟
هر کریپتو ایردراپ‌ جدید می‌تواند به دلایل بالا صورت گیرد و کاربران و سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال را ترغیب کند.

3 ایردراپ احتمالی در 2023

حال که با مفهوم و کارکرد ایردراپ آشنا شدیم، بهتر است به سراغ بررسی ایردراپ‌های معتبر 2023 برویم که ممکن است در سال جاری رخ دهند.

باید به‌خاطر داشته باشید که به‌طورقطع نمی‌توان ایردراپ‌ جدید که در آینده رخ خواهند داد را معرفی کرد و ما در این مقاله صرفاً به معرفی ایردراپ‌های احتمالی سال 2023 می‌پردازیم.

1. Scroll

پلتفرم اسکرول یک بلاک‌چین لایه 2 با فناوری zero knowledge است و هدف آن افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم و حفظ حریم خصوصی کاربر است.

این سیستم از یک سیستم اثبات zero knowledge سلسله‌مراتبی برای استقرار آسان، تأیید کارآمد و استخراج L2 استفاده می‌کند. اسکرول همچنین فرصت مشارکت استراتژیک بین برنامه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

چرا ایردراپ اسکرول محتمل است؟

به‌عنوان یک راه‌حل لایه 2 این احتمال وجود دارد که اسکرول در نهایت یک توکن برای حاکمیت پروتکل منتشر کند، همان‌طور که در مورد Arbitrium و Optimism این اتفاق رخ داد.

چرا در ایردراپ اسکرول شرکت کنیم؟

شرکت در این ایردراپ جدید، امن و رایگان است و این موجب می‌شود افراد زیادی تمایل داشته باشند در این ایردراپ احتمالی شرکت کنند.

حتی اگر در آخر اسکرول ایردراپی را بین کاربران توزیع نکند، کاربران چیزی را از دست نداده‌اند و علاوه‌برآن تجربه کار با یک بستر جدید را فراگرفته‌اند.

چگونه شانس خود را برای دریافت ایردراپ احتمالی اسکرول بالا ببریم؟

در حال حاضر تعامل با تست نت اسکرول برای دریافت ایردراپ کافی است و نیاز نیست کار خاصی انجام دهید.

همچنین این کار ریسکی ندارد؛ زیرا هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید، فقط به‌خاطر داشته باشید برای امنیت بیشتر از یک کیف پول خالی استفاده کنید.

2. شبکه Sei

شبکه Sei یک بلاک‌چین لایه 1 است که بر روی Cosmos ساخته شده است و به‌منظور کمک به صرافی‌ها برای اجرای بهتر، مقیاس‌پذیری و سرعت موردنیاز آن صرافی بهینه شده است.

چرا ایردراپ Sei محتمل است؟

شبکه Sei، نسخه نهایی شبکه آزمایشی خود را پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی، لانچ کرده است.

این تیم همچنین اعلام کرد که 1 درصد از کل عرضه توکن خود را به‌عنوان پاداش به شرکت‌کنندگان تست نت خود اختصاص داده است.

چگونه می‌توان ایردراپ احتمالی شبکه Sei را دریافت کرد؟

شرکت‌کنندگان می‌توانند با انجام 4 مورد از مأموریت‌های تست نت، امتیاز کسب کنند و پس از پایان دوره آزمایشی، امتیازات هر فرد محاسبه می‌شود و ایردراپ توزیع می‌شود.

3. zKSync

این اکوسیستم از راه‌حل لایه 2 استفاده می‌کند تا راه جایگزین و کارآمدتری برای استفاده از بلاک‌چین اتریوم ارائه دهد.

راه‌حل‌های لایه 2 به دنبال فراهم‌کردن امکان تجربه تراکنش سریع‌تر و ارزان‌تر هستند و درعین‌حال از سیستم امنیتی قوی در شبکه اتریوم نیز بهره می‌برند.

چرا ایردراپ zKSync محتمل است؟

باتوجه‌به مستندات توسعه‌دهندگان این پروژه، این شرکت برای منتشرکردن یک توکن برنامه‌ریزی کرده است.

اگرچه هیچ جزئیاتی در این باره منتشر نشده است؛ اما پتانسیل zKSync برای رشد و تبدیل‌شدن به یک اکوسیستم قدرتمند احتمال انتشار توکن اختصاصی را قوت می‌بخشد.

چطور می‌توان شانس خود را برای دریافت ایردراپ zKSync افزایش داد؟

هیچ معیار یا دستورالعملی وجود ندارد که کاربران با انجام آن بتوانند در این سیستم ایردراپ جدید دریافت کنند؛ اما محتمل‌ترین کار برای دریافت ایردراپ جدید، آزمایش هر یک از محصولات یا برنامه‌های zKSync در اکوسیستم است.

ازآنجایی‌که این شبکه فعال است، تعامل با اکوسیستم و واریز نقدینگی در شبکه نیز می‌تواند به شما در دریافت ایردراپ zKSync کمک کنند.

Airdrop Tracker چیست؟

airdrop tracker یا ردیاب ایردراپ یک وب‌سایت یا پلتفرم است که ابزارهای موردنیاز برای پیداکردن ایردراپ جدید یا ایردراپ‌های معتبر آینده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند اطلاعات و جزئیات لازم درباره ایردراپ‌های معتبر را نیز از این طریق دریافت کنند.

هر ردیاب ایردراپ دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص است که کاربران هنگام پیوستن به وب‌سایت به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

در اغلب موارد، این ردیاب‌ها تمام اطلاعاتی را که درمورد ایردراپ جدید، قدیمی و ایردراپ‌های آتی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌خاطر داشته باشید که ایردراپ‌های NFT نیز توسط اکثر این پلتفرم‌ها قابل‌ردیابی است.

مزیت اصلی استفاده از ردیاب ایردراپ این است که تا حدودی زیادی از کلاهبرداری‌های مربوط به ایردراپ مصون می‌مانید.

تمام airdrop tracker هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، در مورد ایردراپ‌های معتبر و قانونی اطلاعات می‌دهند‌ و جای هیچ نگرانی نیست.

ابتدا باید ایردراپ موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از آن ردیاب ایردراپ به شما می‌گوید که برای به‌دست‌آوردن کریپتو رایگان چه کاری باید انجام دهید و درعین‌حال جزئیات مربوط به تاریخ شروع و پایان ایردراپ را نیز به شما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 4 روش برای دریافت NFT رایگان!

مزایا و معایب استفاده از ردیاب ایردراپ چیست؟

پیش از شروع استفاده از ردیاب ایردراپ ضروری است در مورد مزایا و معایب ایردراپ اطلاعات کافی را کسب نمایید.

اکثر ایردراپ‌های ارز دیجیتال کاملاً رایگان هستند و لازم نیست برای استفاده از آن‌ها اشتراک بخرید یا هزینه‌ای پرداخت کنید؛ اما اگر می‌خواهید تعداد زیادی از آن‌ها را پیگیری کنید تا بلافاصله از ایردراپ جدید آگاه شوید، تعهد زمانی قابل‌توجهی نیاز است.

ایردراپ‌هایی که به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید برای ثروتمند شدن سریع شما کافی نیستند؛ زیرا اکثر ایردراپ‌ها به‌سرعت واریزی را انجام نمی‌دهند.

بااین‌حال، پیگیری مداوم ایردراپ جدید و شرکت در تعداد زیادی از آن‌ها ممکن است به شما کمک کند در یک بازه زمانی طولانی‌تر به یک بازدهی بالا و مطلوب دست پیدا کنید.

چگونه ایردراپ جدید پیدا کنیم؟
علی‌رغم بسیاری از مزایای واضح ایردراپ، ممکن است در دام کلاهبرداران ارز دیجیتال گرفتار شوید.

اگر تحقیقات گسترده و کافی در مورد ایردراپی که در آن شرکت می‌کنید، انجام ندهید، ممکن است ناخواسته اطلاعات شخصی خود را در اختیار مجرمان قرار دهید و آن‌ها از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.

اکثر کلاهبرداران سعی می‌کنند شما را به سمت وب‌سایت خود بکشانند و به‌محض اینکه به کیف پول شما دسترسی پیدا کنند، تمام دارایی شما را به سرقت می‌برند.

استفاده از هر یک از ردیاب‌های ایردراپ زیر می‌تواند به شما کمک کند از کلاهبرداری‌ها دور بمانید. البته باز هم لازم است با احتیاط از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت (ایردراپ)!

بهترین ردیاب‌های ایردراپ جدید

اگر به پیداکردن ایردراپ جدید پولی یا رایگان علاقه دارید، تعداد زیادی ردیاب ایردراپ وجود دارد که تمام اطلاعات موردنیاز برای شرکت در ایردراپ‌های فهرست شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بنابراین به‌منظور تصمیم‌گیری درست و به‌موقع می‌توانید از پلتفرم‌های زیر و داده‌های مفیدی که ارائه می‌کنند، استفاده کنید:

ردیاب ایردراپ

Airdrop Alert

Airdrop Alert یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های کریپتو است، زیرا استفاده از آن برای هر کسی که علاقه‌مند به افزودن ارز دیجیتال رایگان به کیف پول خود است، کاملاً رایگان است.

این پلتفرم در سال 2017 راه‌اندازی شد و اولین پلتفرمی بود که جزئیات مربوط به ایردراپ‌های کریپتو را در اختیار کاربران قرار داد.

بنیان‌گذار آن، مورتن کریستنسن، به دنبال این بود که مسیر را برای دستیابی به ایردراپ جدید هموارتر کند و سرمایه‌گذاران را از کلاهبرداری دور نماید.

پیش از اینکه ایردراپ در وب‌سایت این پلتفرم (airdropalert.com) پست شود، Airdrop Alert تحقیقات جامعی و کاملی انجام می‌دهد تا مطمئن شود که ایردراپ موردنظر قانونی است.

از زمان تأسیس تا کنون این پلتفرم هرگز ایردراپ‌های غیرقانونی یا کلاهبرداری را منتشر نکرده است.

هنگامی که روی ایردراپ موردعلاقه خود کلیک کنید، مراحل دقیقی که باید برای شرکت در پروژه دنبال کنید، به شما داده می‌شود. سپس دکمه claim airdrop را خواهید دید که شما را مستقیماً به صفحه اصلی ایردراپ می‌برد.

این ردیاب ایردراپ، لیستی کامل از کمپین‌های رایگان ایردراپ را ارائه می‌دهد که به دسته‌های زیر تفکیک شده‌اند:

  • ایردراپ جدید
  • ایردراپ ویژه
  • NFT Airdrop
  • DeFi Airdrop
  • ایردراپ‌های آتی

برای شروع می‌توانید اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های قبلی را مشاهده کنید تا درک بهتری از نحوه کار آن‌ها و مقدار ارز دیجیتالی که معمولاً ارائه می‌دهند، به دست آورید.

Airdrop Alert همچنین با دارابودن خبرنامه و وبلاگ سبب می‌شود مطالب بیشتری درباره ایردراپ بیاموزید و اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید.

ردیاب ایردراپ alert
تصویری از سایت Airdrop Alert

Airdrop.io

یکی دیگر از ردیاب‌های رایگان است که پیش از فهرست‌کردن ایردراپ‌ها و منتشرکردن آن‌ها در وب‌سایت خود تحقیقی روی آن‌ها انجام نمی‌دهد.

اگرچه این پلتفرم (Airdrop.io) فقط اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های قانونی را منتشر می‌کند؛ اما شما باید قبل از شرکت در آن تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید.

در این پلتفرم، تمام ایردراپ‌ها در قالب دسته‌بندی زیر به شما نمایش داده می‌شود:

  • ایردراپ جدید
  • ایردراپ‌های بالقوه
  • هلدر ایردراپ
  • DeFi Airdrops
  • NFT Airdrops

شما می‌توانید باتوجه‌به استراتژی سرمایه‌گذاری‌تان یکی از ایردراپ‌های بالا را انتخاب کنید. همچنین با عضویت در خبرنامه رایگان می‌توانید اعلان‌های مربوط به ایردراپ را از طریق ایمیل دریافت کنید.

ردیاب ایردراپ Airdrop.io
تصویری از سایت Airdrop.io

CoinMarketCap

این پلتفرم، یک وب‌سایت بسیار محبوب برای ردیابی قیمت است که به‌عنوان یک ردیاب ایردراپ نیز عمل می‌کند.

این پلتفرم در سال 2013 تأسیس شد و از آن زمان تا کنون در مقایسه دارایی‌های دیجیتال، تجزیه‌وتحلیل قیمت و اعتبارسنجی پروژه‌های کریپتو، سرآمد است.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال آخرین داده‌های ایردراپ و قیمت‌گذاری در مورد یک ارز دیجیتال خاص هستند بهتر است از این ردیاب ایردراپ کمک بگیرند.

مزیت اصلی استفاده از CoinMarketCap این است که قبل از شرکت در ایردراپ برای جدیدترین پروژه‌های ارز دیجیتال، تمام جزئیات موردنیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این اطلاعات شامل وب‌سایت‌های ارز دیجیتال، صفحات رسانه‌های اجتماعی، جزئیات تماس، بلاک‌چین و قیمت‌گذاری است.

البته استفاده از این ردیاب ایردراپ مشکلاتی نیز دارد. یکی از این مشکلات این است که تنها سه دسته ایردراپ در آن ارائه می‌شود.

این دسته‌ها عبارت‌اند از: ایردراپ جدید، ایدراپ پایان‌یافته و ایردراپ آتی. بااین‌حال شما توانایی شرکت در هر ایردراپ جدید و در حال انجامی را دارید.

CoinMarketCap چند ساعت قبل از پخش‌شدن ایردراپ به کاربران اطلاع می‌دهد. همچنین استفاده از وب‌سایت رایگان است و هیچ هزینه‌ای از فرد دریافت نمی‌شود.

ردیاب ایردراپ CoinMarketCap

Airdrop King

این پلتفرم جزئیات گسترده‌ای را در مورد تمام ایردراپ‌های فهرستش ارائه می‌دهد. در سایت airdropking.io می‌توانید راهنمای آسان برای شرکت در هر کمپین و نیز رتبه‌بندی همه ایردراپ‌ها را مشاهده کنید.

Airdrop King از چهار معیار برای رتبه‌بندی هر ایردراپ در وب‌سایت خود استفاده می‌کند:

  • مفهوم و ایده
  • تیم
  • وب‌سایت ایردراپ
  • وایت پیپر

می‌توانید از اطلاعاتی که ردیاب Airdrop King ارائه می‌کند برای انجام تمام تحقیقات موردنیاز قبل از شروع ردیابی ایردراپ جدید استفاده کنید. این پلتفرم ایردراپ‌ها را به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌کند:

  • ایردراپ ارزشمند
  • ایردراپ جدید
  • ایردراپ روبه‌اتمام

ارزش هر ایردراپ در وب‌سایت منتشر می‌شود. اگر از تلگرام استفاده می‌کنید، Airdrop King یک گروه تلگرامی بزرگ دارد که می‌تواند به شما در پیگیری ایردراپ‌ها کمک کند.

همچنین از طریق تلگرام می‌توانید اعلان‌های ایردراپ را دریافت کنید.

ردیاب ایردراپ Airdrop King

Airdropbob

این پلتفرم یک ردیاب ایردراپ عالی برای هر کسی است که می‌خواهد اطلاعات ایردراپ را بدون نیاز به پرداخت هزینه دریافت کند.

این سایت از ایمن بودن پروژه‌های کریپتو مطمئن می‌شود و سپس اطلاعات ایردراپ جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

استفاده از وب‌سایت Airdropbob ساده است و همچنین ایردراپ‌هایی را که برای ارجاع کاربران دیگر به شما پاداش می‌دهد را نیز معرفی می‌کند.

هنگامی که به دنبال ایردراپ جدید و رایگان هستید می‌توانید از معیارهای زیر برای یافتن ایردراپ مدنظر خود استفاده کنید:

  • نوع بلاک‌چین
  • کانال‌های رسانه اجتماعی
  • وضعیت ایردراپ
ردیاب ایردراپ Airdropbob

AirdropsMob

یکی از قدیمی‌ترین ردیاب‌های ارز دیجیتال موجود در بازار، AirdropsMob است.

ایردراپ‌ها به‌صورت روزانه به‌روز می‌شوند و اطلاعاتی که این پلتفرم درباره هر ایردراپ جدید ارائه می‌دهد بسیار جامع است. شما قادر هستید ایردراپ‌های رایگان را بر اساس موارد زیر مشاهده کنید:

  • نام ایردراپ
  • ارزش ایردراپ
  • رتبه‌بندی
  • ایردراپ‌های روبه‌اتمام
ردیاب ایردراپ AirdropsMob

آیا پلتفرم‌های ردیاب ایردراپ ارزش استفاده را دارد؟

اگر علاقه‌مند به کسب کریپتو رایگان از طریق ایردراپ هستید، به‌شدت توصیه می‌شود که از حداقل یکی از ردیاب‌های ایردراپ که پیش‌تر معرفی شدند، استفاده کنید.

این پلتفرم‌ها تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد ایردراپ نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند.

هر روز ارزهای دیجیتال جدید روانه بازار می‌شوند و یکی از دلایلی که استفاده از ردیاب ایردراپ را مفید و ارزشمند می‌کند این است که سبب می‌شود ایردراپ جدید را از دست ندهید.

بااین‌حال، هنگام استفاده از این سایت‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید‌.

اگر قصد دارید از اعتبار ایردراپ‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید، اطمینان حاصل کنید، تحقیقات خود را به‌درستی انجام دهید.

اگر ایردراپ احتمالی پیدا کردید، اما متوجه شدید که دستورالعمل نحوه پیوستن به آن نامشخص است، از آن اجتناب کنید. به‌عنوان‌مثال هنگامی که وب‌سایت یک پروژه ناتمام است و دارای لینک‌های امنی نیست، بهتر است از آن دوری کنید.

سؤالات متداول

ایردراپ به چه منظوری صورت می‌گیرد؟

هدف اصلی ایردراپ، ایجاد آگاهی و کمک به بازار ارز دیجیتال جدید است. ایردراپ سبب می‌شود کاربران ترغیب شوند در تست نت فعالیت کنند و توکن موردنظر مقبولیت بیشتری پیدا می‌کند.

ردیاب ایردراپ چیست؟

به پلتفرم‌ها و سایت‌هایی که امکان پیداکردن ایردراپ جدید یا ایردراپ‌هایی که در آینده قرار است رخ دهند را در اختیار کاربران می‌گذارند، ردیاب ایردراپ گفته می‌شود.

آیا امکان شناسایی قطعی ایردراپ‌های آینده وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد؛ اما با فعال ماندن در فضای ایردراپ‌ها و تعامل با پروژه‌ها می‌توان ایردراپ‌های احتمالی آینده را دریافت کرد.

سخن پایانی

با استفاده از ایردراپ می‌توانید درآمد کسب کنید، اگرچه این راه سریعی برای کسب درآمد نیست؛ اما اگر برای آن وقت طرف کنید در طولانی‌مدت می‌تواند بازدهی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در این مقاله علاوه بر شرح ایردراپ و معرفی ایردراپ جدید 2023, نحوه پیداکردن آن از طریق ردیاب ایردراپ را نیز توضیح دادیم تا بتوانید به‌راحتی ایردراپ جدید را پیدا کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx