ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت (ایردراپ)!

ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت

Trust Wallet یک کیف پول دیجیتالی است که به کاربران امکان معامله آسان را می‌دهد.

ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت در حقیقت همان فرآیند دریافت ایردراپ است که به منظور تشویق کاربر به کیف پول او ارسال می‌شود.

این کار یک استراتژی بازاریابی است که بدون خرید ارزهای دیجیتال جدید، کریپتو را به عنوان بخشی از عرضه اولیه ارز دیجیتال یا به‌ عنوان پاداشی برای تبلیغ برند به شما هدیه می‌دهند.

عناوین مطلب:

بنابراین زمانی که ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت خود دریافت کردید، باید بدانید که این یک روش بازاریابی برای آشنایی و ترغیب شما جهت خرید ارزهای دیجیتال است. در این مقاله به ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت می‌پردازیم.

نکات کلیدی

  • تراست ولت یک کیف پول غیرمتمرکز است که حدود 250 هزار توکن و کوین را پشتیبانی می‌کند.
  • دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت چندین روش دارد که یکی از آن‌ها شرکت در ایردراپ‌ها است.
  • دریافت ایردراپ می‌تواند راهی برای تقویت پورتفولیوی شما بدون خرید هیچ نوع از دارایی‌های دیجیتال باشد.
  • بعضی از ایردراپ‌ها فقط برای هولدرها و نگه‌دارندگان آن مجموعه قابل دریافت است. (مثل توکن اپتیمیزم یا OP)

تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک کیف پول غیر متمرکز است که کاربر به راحتی می‌تواند ارزهای دیجیتال خود را در فضای امن آن نگه‌داری کند.

نکته جالب درباره تراست ولت این است که تنها کاربر روی آن کنترل دارد. این کیف پول توانایی نگه‌داری حدود 250 هزار توکن و ارز دیجیتال را فراهم می‌کند که در نوع خود منحصر به‌فرد است.

منظور ما از غیر متمرکز بودن تراست والت این است که هیچ کس به جز شما هیچ کنترلی بر وجوه شما ندارد. علاوه بر همه این‌ها کاربران می‌توانند از دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت بهره‌مند شوند. 

هدف اصلی از طراحی کیف پول تراست والت، در دسترس قرار دادن آسان ارزهای دیجیتال برای معامله، ارزیابی و نگه‌داری ایمن آن‌هاست.

این برنامه کلید دسترسی ایمن (Secure Access Key) را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از دارایی (Asset) شما در برابر دسترسی‌های غیر مجاز نگه‌داری کند (اگر نمی دانید Asset چیست می توانید مقاله بورسینس را در این خصوص مطالعه کنید)

بیشتر بخوانید: ریکاوری تراست والت

همچنین می‌توانید با کارت اعتباری خود در تراست والت ارز بخرید. این کیف پول برای نصب در دستگاه‌های همراه iOS و Android در دسترس است.

کاربران تراست والت چه کسانی هستند و این کیف پول چگونه کار می کند؟

معمولا بیشتر کاربران شخصی و برخی از کسب و کارها در مجموعه‌ای از خدمات مالی، صنایع، حسابداری و توسعه نرم‌افزار از این کیف پول برای نگه‌داری و انجام معاملات ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند.  

تراست والت در حقیقت همانند پلی میان کاربر و ارزهای دیجیتال عمل می‌کند، یعنی از طریق ارزهای دیجیتال به بلاک‌چین‌ها متصل می‌شود.

هر بلاک‌چین مجموعه‌ای از آدرس‌های عمومی خود را دارد. این آدرس‌ها جایی هستند که ارزها رمزگذاری شده و ذخیره می‌شوند.

Trust Wallet هیچ کریپتویی را نگه نمی‌دارد یا کنترل نمی‌کند، فقط به کاربر امکان دسترسی به آن را می‌دهد. این کیف پول به شما کمک می‌کند تا آدرس‌های خود را مدیریت و ارزهای دیجیتال را ارسال و دریافت کنید.

همچنین این برنامه به کاربر امکان انجام سایر معاملات ارزی مثل خرید و فروش سهام را نیز می‌دهد. 

مزایای استفاده از تراست والت
بسیاری از فعالان حوزه کریپتو، تراست والت را به عنوان بهترین کیف پول موجود در این بازار معرفی می‌کنند.

8 دلیل مهم برای اینکه از تراست والت استفاده کنید!

استفاده و ذخیره ارز دیجیتال نباید سخت باشد.

در سال 2018  تراست والت به مجموعه بایننس پیوست و دارندگان ارزهای دیجیتال یک قدم به هدف اصلی آن‌ها که آزادی عمل و دسترسی آسان است، نزدیک‌تر شدند.

در ادامه دلایل استفاده از تراست والت را بررسی می‌کنیم: 

استفاده رایگان

استفاده از Trust Wallet کاملا رایگان است. برای دانلود برنامه نیازی به پرداخت هزینه ندارید و هیچ هزینه پنهانی دیگری هم در داخل آن وجود ندارد.

معمولا مانند هر محصول بلاک‌چین، شما باید کارمزد تراکنش‌های شبکه و کارمزدهای مشابه را بپردازید، اما تیم Trust Wallet هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا کارمزدها را برای شما به حداقل برساند و معمولا آن‌ها را افزایش نمی‌دهد.

قابلیت نگه‌داری چندین ارز دیجیتال به طور همزمان

داشتن چندین کیف پول برای ارزهای دیجیتال مختلف دشوار است. کیف پول تراست والت امکان نگه‌داری هزاران ارز دیجیتال به طور همزمان را دارد.

Trust Wallet از حدود 40 بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند، این بدین معناست که قابلیت پشتیبانی از صدها هزار ارز دیجیتال و توکن را دارد.

به راحتی از ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید

ارسال و دریافت کریپتو هرگز آسان نبوده است، تا اینکه تراست والت به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شد.

با استفاده از این کیف پول می‌توانید مستقیماً با تلفن همراه خود ارز دیجیتال را به آدرس‌های بلاک‌چین معمولی، کدهای QR یا آدرس‌های ساده ارسال کنید.

تراست ولت غیر متمرکز است

Trust Wallet یک کیف پول غیرمتمرکز است که به شما امکان کنترل کلیه ارزهای دیجیتال خریداری شده را در یک فضا می‌دهد.

با داشتن کلیدهای خصوصی (Private Keys) خود، در صورت نیاز می‌توانید بدون تراست والت به وجوه خود دسترسی داشته باشید. مهم‌تر اینکه، هیچکس جز شما نمی‌تواند به ارز شما دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: Private Key چیست؟

Trust Wallet نمی‌تواند ارز شما را جابجا کند. در واقع، حتی نمی‌تواند ببیند که چه مقدار ارز دیجیتال در آن ذخیره کرده‌اید.

خصوصی و امن است

تراست والت ارزش‌های بسیاری را به اشتراک می‌گذارند که یکی از آنها ضرورت مطلق حفاظت از هویت کاربر است. Trust Wallet با دقت طراحی شده است تا وجوه شما را ایمن نگه دارد.

علاوه بر این، هیچ یک از داده‌های شخصی شما هرگز جمع‌آوری یا ذخیره نمی‌شود، بنابراین می‌دانید هویت شما ایمن است.

امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که باعث ترغیب کاربران برای استفاده از این کیف پول امن می‌شود، امکان دریافت ایردراپ در تراست والت است.

ایردراپ در حقیقت همان ارزهای دیجیتال رایگانی است که توسط برخی از شرکت‌ها به شما هدیه داده می‌شود.

با تراست والت کریپتو بخرید

Trust Wallet چندین پلتفرم پرداخت کارتی را ادغام کرده است، به این معنی که شما می‌توانید بدون خروج از برنامه با کارت اعتباری خود ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

با تراست والت می‌توانید ذخایر بیت‌کوین یا اتریوم خود را بیشتر کنید. کافی است ارزی را که می‌خواهید بخرید انتخاب کنید و مشخصات کارت خود را وارد کنید، کیف پول شما در عرض چند دقیقه شارژ می‌شود.

امکان تجارت یا مبادله ارزهای دیجیتال

Trust Wallet دارای دو سرویس مختلف است که این امکان را فراهم می کند: مبادله و معاوضه (swap and exchange).

Swap یک رابط ساده است که می‌تواند به سرعت یک ارز دیجیتال را با ارز دیگر مبادله کند، در حالی که exchange پیشرفته‌تر بوده و امکان کنترل معاملات بیشتری را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: شبکه BSC در تراست ولت

منظور از ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت چیست؟

اگر بخواهیم تنها در یک جمله به این نکته مهم اشاره کنیم، باید بگوییم که ایردراپ همان ارز دیجیتال رایگانی است که در کیف پول تراست والت نصیب کاربر می‌شود.

حالا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که ایردراپ چیست؟! 

ایردراپ در واقع پاداشی است که به صورت رایگان یا در ازای انجام یک کار ساده به کاربر داده می‌شود. 

ایردراپ ممکن است پاداشی برای ثبت‌نام در خبرنامه، دنبال کردن صفحات شبکه‌های اجتماعی پروژه یا راه دیگری برای جلب توجه به برند و جذب افراد بیشتر به پلتفرم باشد. 

ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت
دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت بسیار ساده است.

پلتفرم‌ها همچنین می‌توانند تصمیم بگیرند که توکن‌های دولتی را ایردراپ کنند. توکن‌های دولتی علاوه بر ارزش پولی، به دارندگان حق رای داده و به آن‌ها اجازه می‌دهند بر تصمیم‌گیری‌های مهم در مورد پروژه تأثیر بگذارند.

مزایا و معایب دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت 

اگر به دنبال دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت هستید، بد نیست که کمی درباره فواید و ضررهای آن هم بدانید.

با توجه به رقابت شدید بین شرکت‌های مختلف ارزهای دیجیتال، ایردراپ روشی برای متمایز شدن آن‌ها از رقبا است.

دریافت ایردراپ ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی برای تقویت سبد ارزهای دیجیتال شما بدون نیاز به خرید دارایی‌های دیجیتال جدید باشد.

مایکل جی کیسی (Michael J. Casey)، رئیس هیئت مشاوره CoinDesk و مشاور تحقیق بلاک‌چین MIT، معتقد است که ارزهای دیجیتال برای رسیدن به موفقیت به این نوع بازاریابی نیاز دارند.

او بیان کرد، یک ارز اگر به طور گسترده مورد استفاده قرار نگیرد، چیزی نیست. در واقع این ارز موفق نمی‌شود، مگر اینکه مردم به استفاده، خرید و معامله آن‌ها تشویق و ترغیب شوند. 

با این حال، هشدارهایی نیز در مورد ایردراپ ارزهای دیجیتال از سوی افراد فعال در این حوزه وجود دارد.

به عنوان مثال، پیر روچارد (Pierre Rochard) موسس و مشاور بیت‌کوین، در توییتی هشدار داد که ایردراپ‌های کریپتو می‌توانند باعث پامپ و دامپ شوند.

یعنی صاحبان ارز دیجیتال می‌توانند به صورت مصنوعی ارزش آن را افزایش دهند تا سریع‌تر به سود برسند.

حتی بدتر اینکه، ارزهای رایگان ایردراپ می‌توانند خطر در اختیار گذاشتن اطلاعات حساس یا دارایی شما به یک کلاهبردار را نیز به همراه داشته باشند. 

اگر از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال هستید و به طور مکرر سبد سهام خود را به طور فعال مدیریت می‌کنید، به احتمال زیاد دریافت ایردراپ ارزش وقت گذاشتن را دارد.

یک روش و مثال ساده برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت

برای این کار تنها چیزی که شما نیاز دارید ایجاد یک حساب در مرورگر بریو (Brave Browser) است؛ همچنین افزونه این مرورگر هم موجود و قابل نصب است.

به عنوان مثال مرورگر بریو قابلیت دریافت توکن رایگان را به ما ارائه می‌دهد. در مرورگرهایی مثل گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس داده‌های ما جمع‌آوری شده و برای تبلیغات گرفتن مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در مورد مرورگر بریو قضیه به این شکل نیست!

این مرورگر قابلیت Brave Reward  را اجرایی کرده است؛ به این معنا که به کاربران اجازه می‌دهد تا با مشاهده تبلیغات ارزهای دیجیتال رایگان دریافت کنند.

شما می‌توانید در این مرورگر تبلیغات را مشاهده کنید 70 درصد درآمد حاصل از تبلیغاتی که مشاهده می‌کنید را دریافت کنید.

این مرورگر تبلیغات و کوکی‌های عادی و معمول وبسایت‌ها را مسدود می‌کند اما در همین حال به کاربر اجازه می‌دهد که در ازای ارز دیجیتال بت (BAT) برخی از تبلیغات را مشاهده کنند.

مرورگر بریو در اکثر کشورها در دسترس است و این شرکت به گفته خود مبنی بر تقسیم 70 درصدی سود حاصل از تبلیغات با کاربران عمل کرده است که این تقسیم سود یک بار در ماه انجام می‌شود.

انواع مختلف ایردراپ چیست؟

پروژه‌های کریپتو ممکن است در موقعیت‌های مختلف ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت ارائه دهند، اگرچه انگیزه اصلی آنها تشویق کاربران است.

رایج‌ترین انواع ایردراپ‌هایی که می‌بینید به شرح زیر است:

  • ایردراپ استاندارد (Standard airdrop)
  • ایردراپ بونتی (Bounty airdrop)
  • ایردراپ انحصاری (Exclusive airdrop)
  • هولدر ایردراپ (Holder airdrop)

ایردراپ استاندارد

یک ایردراپ استاندارد ارز دیجیتال، ارسال مقداری کوین یا توکن بومی با هدف بازاریابی به کیف پول کاربر است.

اغلب در زمان عرضه اولیه انواع کوین‌ها برای تبلیغ نام تجاری و تشویق افراد بیشتری خرید بیشتر از این دارایی، انجام می‌شود.

به طور کلی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با یک حساب کاربری در پروژه جدید ثبت‌نام کنید و آدرس کیف پول خود را در طول این رویداد ارائه دهید.

ایردراپ بونتی 

Bounty airdrops نیز یک استراتژی بازاریابی است، اما گیرندگان حقیقی برای دریافت دارایی دیجیتال باید در برخی فعالیت‌های تبلیغاتی شرکت کنند.

برای دریافت ارزهای دیجیتال رایگان در تراست ولت آن هم از طریق ایردراپ بونتی کافی است فعالیت‌های زیر را انجام دهید:

  • به اشتراک‌گذاری یک پست در مورد طرح بلاک‌چین در توییتر یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • ثبت‌نام در خبرنامه ایمیل پروژه ارز دیجیتال مورد نظر
  • پیوستن به یک انجمن برای بحث و مشارکت در پروژه

در واقع برای دریافت یک توکن رایگان از طریق ایردراپ بونتی در مقایسه با ایردراپ استاندارد کمی کار بیشتری لازم است.

ایردراپ انحصاری

این ایردراپ، توکن‌های کریپتو را برای گروهی از افرادی که یک ایردراپ جمعی را دنبال می‌کنند، ارسال می‌کند.

ایردراپ هولدر 

ایردراپ‌های هولدر به کاربرانی تعلق می‌گیرد که به مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال در کیف پول خود دسترسی دارند.

معمولاً، پروژه کریپتو مورد نظر یک عکس فوری از دارایی‌های کریپتو در یک تاریخ خاص می‌گیرد، سپس به افراد اجازه می‌دهد بر اساس مالکیت‌شان در آن زمان ادعای ایردراپ کنند.

برای مثال Stellar یک پروژه ارز دیجیتال است که در سال 2014 آغاز شد. در سال 2016، رهبران آن برنامه‌ای را برای ارسال 19 میلیارد دلار استلار (XLM) ارز دیجیتال بومی آن، به دارندگان فعلی بیت‌کوین (BTC) اعلام کردند.

کاربران برای دریافت پاداش از Stellar airdrop، باید دارایی‌های بیت‌کوین خود را تأیید می‌کردند تا موفق به دریافت ارزهای دیجیتال استلار می‌شدند.

نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت

ایردراپ‌ها می‌توانند راهی عالی برای افزودن دارایی‌های دیجیتال شما بدون نیاز به خرید دارایی باشد. یکی از آن‌ها بهره مندی از ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت است.

برخی از راه‌های ردیابی ایردراپ کریپتو عبارتند از: 

  • جست‌جوهای منظم آنلاین برای فرصت‌های ایردراپ کریپتو
  • ثبت‌نام در پلتفرم‌های جدید برای استفاده از هر ایردراپ استانداردی که ارائه می‌دهند
  • نظارت بر طرح‌هایی که قرار است ایردراپ بونتی داشته باشند

سوالات متداول

نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت چگونه است؟

یکی از روش‌های توکن رایگان شرکت در ایردراپ است که در این مقاله انواع آن را شرح داده‌ایم.

چند نوع ایردراپ وجود دارد؟

به صورت کلی 4 نوع ایردراپ وجود دارد که شامل استاندارد، بونتی، ایردراپ انحصاری و ایردراپ مخصوص هولدرها می‌شود.

منظور از ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت چیست؟

منظور از ارز دیجیتال رایگان همان دریافت توکن بر اساس ایردراپ است که گاهی اوقات با انجام کارهای بسیار ساده می‌توان آن‌ها را دریافت کرد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت در حقیقت همان ایردراپ است. توکن رایگان تراست ولت انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها به شیوه متفاوتی به کاربر اهدا می‌شوند.

دریافت ایردراپ فواید و ضررهایی را برای کاربران به همراه دارند. مهمترین فایده آن افزایش دارایی ارزهای دیجیتال کاربر است.

در مورد معایب آن هم می‌توان به امکان یک کلاهبرداری برای دریافت اطلاعات مهم کیف پول کاربر اشاره کرد.

 امیدواریم این مقاله درباره دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت به شما عزیزان کمک شایانی کرده باشد.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
علی

سلام خداقوت
بنده چند روزی درتراست ولت معامله میکنم اما چیزی به جایزه ندیدم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. برای ایردراپ، معمولا نیاز هست کار خاصی که اون پروژه مشخص کرده رو انجام بدید. صرفا با معامله بی هدف که کسی جایزه نمیگیره

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx