روش بازیابی ارز دیجیتال ارسال شده به شبکه BEP20

بازیابی تراکنش ارز دیجیتال ارسال شده در BEP20

شبکه بایننس که با نام BSC شناخته می‌شود از استاندارد Bep20 برای توکن‌های خود استفاده می‌کند. این استاندارد مشابه استاندارد اتریوم یعنی ERC20 است که برای توکن‌های مثلی کاربرد دارد. شبکه بایننس در کنار بسیاری دیگر از شبکه‌های رایج از یک سیستم تولید آدرس برای ولت‌های کریپتو استفاده می‌کنند که این مسئله گاهی تشخیص آدرس Bep20 در تراست ولت را مشکل می‌کند. 

در صرافی‌های متمرکز و ولت‌های کریپتو انتقال و دریافت توکن‌های Bep20 موضوعی است که چالش‌های زیادی را برای تازه کاران به دنبال داشته است.

مدتی است برخی از افراد به دلیل ارسال اشتباه برخی کوین‌ها و توکن‌ها از صرافی‌هایی مانند بایننس به شبکه BEP20 دچار سردرگمی شده‌اند.

عناوین مطلب:

اگر ارزهایی مانند اتریوم، بیت‌کوین، لایت‌کوین و… را از طریق اکسچنج Binance (یا هر صرافی دیگری) به آدرس BEP20 ارسال کرده‌اید نیازی نیست وحشت‌زده شوید. ارز شما در امان است و با داشتن عبارات بازیابی یا Seed می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید به راحتی آدرس Bep20 تراست ولت را برای دریافت این کوین‌ها استفاده کنید.

برای شفافیت بیشتر موضوع، راه‌حلی که در ادامه مطرح می‌کنیم برای زمانیست که شما در زمان برداشت ارز از بایننس، گزینه BNB Smart Chain (BSC) را انتخاب کرده‌اید و قصد انتقال آن به آدرس Bep20 در تراست ولت را دارید.

مثلا در برداشت اتریوم از بایننس، شما سه گزینه دارید:

برداشت از بایننس

اگر در زمان برداشت ارزی مانند اتریوم، گزینه Binance Smart Chain (BSC) را انتخاب کرده باشید و کیف پول شما از  Binance Smart Chain پشتیبانی نکند، ممکن است تصور کنید ارز شما از بین رفته است.

در حالیکه چنین نیست و طبق راهنمایی که در ادامه می‌خوانید، می‌توانید به ارز دریافت شده در کیف پول دسترسی پیدا کنید.

البته این موضوع در مورد همه صرافی‌های متمرکز صدق می‌کند و شما باید قبل از ارسال کوین‌های شبکه بایننس در قالب استاندارد Bep20، به نوع شبکه انتخابی دقت کنید.

نکته: کیف پول Trust wallet شناخته‌شده‌ترین کیف پولی است که Binance Smart Chain پشتیبانی می‌کند.

بازیابی ارزهایی که به آدرس BEP20 ارسال شده

برای دسترسی به ارزهایی که اشتباها به شبکه BEP20 در تراست ولت یا سایر ولت‌های کریپتویی ارسال شده، دو راه‌حل دارید که در ادامه به صورت مفصل به آن‌ها می‌پردازیم:

راه‌حل اول: Binance-Peg 

مراحل کلی این روش به این صورت است که با استفاده از عبارات بازیابی 12 کلمه‌ای که به عنوان Seed شناخته می‌شود کیف پول‌تان را روی کیف پول Trust wallet بازیابی کنید. پس از اینکار به راحتی با اضافه کردن توکن‌های BEP20 که با پسوند Binance-Peg در کیف پول مشخص هستند می‌توانید موجودی ارز دیجیتال را مدیریت کنید. 

به خاطر داشته باشید دارایی‌های شما در شبکه‌ای که به صورت اشتباه ارسال کرده‌اید قرار دارند، برای مثال در آدرس Bep20 تراست ولت، دارایی‌هایی که به شبکه اشتباه واریز شده‌اند همچنان قابل بازیابی هستند اما برای انتقال آن‌ها باید مقداری کوین‌های شبکه مقصد را داشته باشید.

کیف پول تراست والت از کیف پول‌های مطرح برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال است و در حال حاضر فقط قابلیت نصب روی گوشی‌های موبایل اندروید و IOS را داراست.

این کیف پول بطور پیش‌فرض از Binance Smart Chain پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به راحتی در هنگام انتقال توکن‌های به این کیف پول آدرس شبکه Bep20 در تراست ولت را انتخاب کنید.

تنها کاری که برای دسترسی به ارزهای ارسال شده روی Binance Smart Chain باید انجام دهید این است که از 12 کلمه Seed برای بازیابی کیف پول‌تان روی Trust wallet استفاده کنید.

در ادامه نحوه اینکار را بصورت تصویری شرح داده‌ایم.

1. بعد از ورود به Trust wallet روی گوشی موبایل‌تان، روی Settings بزنید.

2. سپس روی Wallets بزنید:

تنظیمات والت

3.در این مرحله وارد لیست کیف پول‌هایی می‌شوید که در تراست والت می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

هر کیف پول، دارای Seed جداگانه است و دسته جداگانه‌ای از ارزها را می‌تواند نمایش دهد.

برای ساخت یک کیف پول جدید درون تراست والت، روبروی Wallets روی علامت + در بالای صفحه بزنید.

افزودن والت جدید

4.در این مرحله از شما خواسته می‌شود بین دو گزینه ساخت کیف پول دیجیتال جدید یا بازیابی یک کیف پول سابق، انتخاب‌تان را انجام دهید.

شما باید روی گزینه I already have a wallet بزنید.

انتخاب گزینه بازیابی

5. بعد از زدن روی I already have a wallet از شما خواسته می‌شود ارزهایی که در کیف پول جدید قصد اضافه کردن دارید را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است بعدا آدرس bep20‌ تراست ولت را می‌توانید به راحتی برای صرافی‌های متمرکزی مانند بایننس برای برداشت دارایی‌های تحت شبکه Bep20 استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم گزینه Muliti-coin wallet را بزنید:

کیف پول چندمنظوره

6. بعد از زدن Muliti-coin wallet از شما خواسته می‌شود کلمات بازیابی (Seed) را وارد کنید.

با دقت، با یک فاصله و با حروف کوچک تمام 12 کلمه را به ترتیب بنویسید و روی دکمه Import بزنید.

بعد از اینکار کیف پول شما در تراست والت اضافه می‌شود.

7. بعد از اضافه کردن کیف پول، زمان آن رسیده توکن‌های مربوط به Binance Smart Chain را در کیف پول باز کنید.

برای اینکار کافیست در بالای صفحه اول کیف پول (Wallet) روی دکمه مشخص شده در تصویر زیر بزنید:

افزودن توکن

سپس با فعال کردن دکمه‌ ارزهای مدنظرتان، آنها را به لیست صفحه اول اضافه کنید:

اضافه کردن ارز به صفحه اصلی ولت

همانطور که اشاره شد، توکن‌های ارزهای شناخته شده روی شبکه Binance Smart Chain با پیشوند Binance-Peg مشخص می‌شوند. برای سایر توکن‌های مستقر بر روی شبکه بایننس(BSC)، شما می‌توانید آدرس bep20 تراست ولت استفاده کنید. 

بطور مثال Binance-peg Ethereum نماینده اتر روی زنجیره هوشمند بایننس است.

یا Binance-peg Tether نماینده ارز دیجیتال تتر روی زنجیره هوشمند بایننس است.

اگر شما اشتباها کوین‌های اتریوم را به شبکه بایننس ارسال کرده‌اید کافیست گزینه Binance -peg Ethereum را برای مشاهده کوین‌های خود انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید شبکه Bep20 در تراست ولت و دارایی‌های peg شده متفاوت هستند چرا که دارایی‌های peg در واقع معادل یک دارایی در شبکه اصلی است. 

به این ترتیب با راهنمای فوق به شما نشان دادیم چطور می‌توانید به ارزهایی که روی شبکه BEP20 در تراست ولت (یا همان زنجیره هوشمند بایننس منتقل شده‌اند) دسترسی پیدا کنید.توجه داشته باشید، برای انتقال توکن‌هایی که در شبکه bep20 در تراست ولت هستند، نیاز به مقداری ارز BNB دارید تا به عنوان کارمزد تراکنش از آن استفاده شود.

راه‌حل دوم: Metamask

برخلاف روش قبل که با شبکه bep20 در تراست ولت سر و کار داشتیم، در اینجا با استفاده از عبارات بازیابی 12 کلمه‌ای که به عنوان Seed شناخته می‌شود کیف پول‌تان را روی کیف پول Metamask بازیابی کنید و با استفاده از راهنمای این صفحه، شبکه کیف پول را روی BEP20 تنظیم کنید تا دسترسی شما به موجودی ارز دیجیتال‌تان فراهم شود.

کیف پول Metamask برای اتریوم و توکن‌های ساخته شده روی شبکه اتریوم است ولی در صورت تنظیم آن روی شبکه BEP20 می‌توانید حتی دارایی‌هایی مانند لایت‌کوین و بیت‌کوین را نیز روی این کیف پول داشته باشید.

البته شما می‌توانید با آدرس bep20 تراست ولت دارایی‌های خود را از متامسک به کیف‌‌پول موبایلی خود منتقل کنید یا بالعکس. شبکه bep20 در تراست ولت و سایر کیف‌پول‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کند، عملکرد یکسانی را دارد با این حال آدرس آن‌ها ممکن است کمی گمراه کننده باشد.

1. کیف پول Metamask به عنوان یک افزونه مرورگر قابل نصب و فعال‌سازی است.

از سایت رسمی، با کلیک روی لینک دانلود مرورگر مدنظرتان آن را روی مرورگر خود نصب کنید:

metamask.io/download.html

2. پس از نصب، از شما پرسیده می‌شود که آیا قصد ساخت کیف پول جدید دارید یا مایل به بازیابی کیف پول سابق هستید.

زیر گزینه I already have a seed phrase روی Import wallet کلیک کنید.

ایمپورت والت متامسک

3. در مرحله بعد ممکن است از شما خواسته شود برای بهبود کار Metamask، اجازه دهید داده‌هایی به توسعه‌دهندگان نرم افزار ارسال شود تا برای بهبود کار این کیف پول مورداستفاده قرار گیرد. می‌توانید قبول کنید یا نکنید و این موضوع در هر حال خللی در کار کیف پول ایجاد نخواهد کرد.

ارسال داده ها برای بهبود کار

4. در مرحله بعد (تصویر زیر) باید 12 کلمه بازیابی مربوط به کیف پول‌تان را در فیلد Seed Phrase وارد کنید (همان کیف پولی که آدرس آنرا برای دریافت ارز روی شبکه BEP20 ارائه دادید)

باید یک رمز عبور نیز تعریف کنید، این رمز عبور را در جای امنی نگه‌دارید زیرا برای باز کردن کیف پول به این رمز نیاز خواهید داشت.

بازیابی ولت

بعد از وارد کردن موارد فوق، روی دکمه Import کلیک کنید.

دقت داشته باشید همه 12 کلمه باید با حروف کوچک، با یک فاصله و به ترتیب نوشته شود.

5. پس از کلیک روی Import، موفقیت‌آمیز بودن این فرایند به شما اعلام می‌شود:

ایمپورت موفق

بعد از روی کلیک روی All done به صفحه اصلی کیف پول هدایت خواهید شد.

تا اینجا فقط کیف پول‌تان را روی Metamask بازیابی کردید.

6. در ادامه باید Metamask را روی زنجیره هوشمند بایننس تنظیم کنید. قبلا روش اینکار را در یک مطلب بطور جامع آموزش داده‌ایم (اینجا کلیک کنید و بخوانید).

7. بعد از تنظیم Metamask روی Binance Smart Chain معمولا توکن‌هایی که در کیف پول دارید نمایش داده نمی‌شود و باید بصورت دستی اینکار را انجام دهید.

افزودن توکن

برای اینکار، روی دکمه Add token بزنید و با رفتن به تب Custom token، آدرس قرارداد توکن را وارد کنید تا توکن مدنظرتان نمایش داده شود:

افزودن توکن شخصی

بسیاری از کاربران ارز‌های دیجیتال و شبکه بایننس از شبکه bep20 در تراست ولت و متامسک به صورت همزمان استفاده می‌کنند تا در صورت بروز هر گونه مشکل امکان بازگرداندن سریع دارایی‌ها وجود داشته باشد.

آدرس قرارداد توکن را از کجا بیاوریم؟

هر توکن روی زنجیره بایننس (مانند بلاک‌چین اتریوم) دارای یک آدرس قرارداد است.

برای یافتن آدرس قرارداد توکن، بهترین روش این است نام توکن را در سایت bscscan.com جستجو کنید:

آدرس قرارداد توکن

مثلا در تصویر فوق مانند نام Litecoin را برای یافتن آدرس قرارداد توکن لایت‌کوین روی شبکه Binance Smart Chain جستجو کردیم.

مهم: به نام توکن توجه داشته باشید تا توکن‌ها را باهم اشتباه نگیرید. برخی از مطرح‌ترین ارزها مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، چین‌لینک و… همگی روی Binance Smart Chain وجود دارند و پیشوند آنها بصورت Binance-peg مشخص است.

مثلا Binance-peg Litecoin دقیقا همان لایت‌کوین است ولی روی زنجیره هوشمند بایننس قرار گرفته تا نقل و انتقال آن با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود. در صورتی که اشتباها لایت‌کوین را به بایننس منتقل کرده‌اید می‌توانید در شبکه bep20 در تراست ولت آن را بازیابی کنید.

با کلیک روی اولین نتیجه یافت شده، به صفحه جزییات هدایت خواهید شد:

آدرس صفحه قرارداد لایت کوین

بعد از کپی کردن آدرس قرارداد و ثبت آن در فیلد Token Contract Address که در تب Custom token قرار دارد، توکن شما به صفحه اصلی کیف پول Metamask اضافه می‌شود:

توکن روی شبکه هوشمند بایننس

در تصویر فوق بطور مثال اتریوم و لایت‌کوین را اضافه کرده‌ایم.

برای ارسال هرکدام از توکن‌ها کافیست ابتدا روی آن کلیک کنید و سپس روی دکمه Send بزنید.

پس طبق راهنمای فوق به توکنی که روی شبکه BEP20 ارسال کرده‌اید روی کیف پول Metamask دسترسی یافتید.

سوالات متداول

چگونه کوین یا توکن‌‌های ارسال شده به مقصد اشتباه را برگردانیم؟

برای مشاهده کوین‌هایی که اشتباها به مقصد شبکه بایننس ارسال شده‌اند، دو راه دارید. راه اول اضافه کردن Peg کوین معادل در شبکه bep20 در تراست ولت است و روش دوم بازگردانی آن‌ها در متامسک.

چگونه کوین‌های ارسال شده به مقصد اشتباه در صرافی را بازگردانیم؟

اگر به اشتباه کوین یا توکن‌های خود را به شبکه اشتباه به آدرس صرافی منتقل کرده‌اید باید با پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید تا دارایی‌های ارسال شده را بازگردانند.

بهترین کیف پول برای شبکه بایننس چیست؟

کیف پول Trust wallet شناخته‌شده‌ترین کیف پولی است که BNB Smart Chain از آن پشتیبانی می‌کند.

سخن آخر

در هنگام برداشت از اکسچنج بایننس و سایر اکسچنج‌ها، ممکن است فردی به اشتباه شبکه BEP20 را برای برداشت ارز انتخاب کند در حالیکه کیف پولش این شبکه را پشتیبانی نمی‌کند.

ما در این راهنمای اختصاصی در بورسینس شرح دادیم چطور افراد می‌توانند با استفاده از کیف پول‌های Trust wallet و Metamask به موجودی‌شان روی زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) دسترسی پیدا کنند.

شبکه bep20 در تراست ولت این امکان را به شما می‌دهد که نه تنها دارایی‌هایی که به اشتباه به این شبکه ارسال کرده‌اید را بازیابی کنید بلکه توکن‌های بومی شبکه‌های دیگر مانند لایت کوین را با کارمزد پایین در ولت خود نگهداری کنید.

مهم: اگر ارزی را به یک صرافی ارسال کردید که از BEP20 پشتیبانی نمی‌کند، مشکل را باید از صرافی موردنظر پیگیری کنید. راه‌حل فوق فقط برای زمانیست که شما به کلمات بازیابی کیف پول‌تان دسترسی دارید!

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازیابی ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1.5K دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
فاطمه

سلام وقت بخیر من تعدادی اتریوم کلاسیک از نوبیتکس انتقال دارم اما شبکه اتریوم تراست ولت رو کوین بود نشست به حسابم با روش شما برگردوندم
حالا تو متامسک هست بی ان بی هم واریز کردم به اون امانت اما باز نمیتونم برداشت انجام بدم ارور میده
حتی موجودی اتریوم و نشون میده اما مبلغ و نشون نمیده باید چیکار کنم ؟

مریم

سلام و ممنون بابت توضیحات خوبتون من چند ارز رو روی بایننس اسمارت چین به تراست ولت فرستاده بودم و مشکلی نداشت امروز که رفتم تراست ولت رو چک کنم دیدم واچ اونلی شده تیکت زدم و گفتند کیف پول رو بازیابی کنم انجام دادم حالا هیچی نشون نمیده و تو اکسپلورر هم برای آدرس کیف پول هیچ تراکنشی ثبت نشده نمیدونم کجای کار اشتباه میرم اگه ممکنه راهنمایی کنید متشکرم متاماسک هم نصب کردم ولی مینویسه نمیتونه بالانس رو لود کنه

ferhad

با سلام و وقت بخیر
من مقدار ۲۳ اتریوم کلاسیک از صرافی کوکوین به صرافی بینگ ایکس انتقال دادم
ادرس گیرندم (صرافی بینگbep20 بوده ولی صرافی فرستنده (کوکوین) نتورک etc فقط داشت و فرستاده
الان باید چیکار‌ کنم ؟
پول از کوکوین کم شده ولی به صرافی بینگ نیومده و پشتیبانی بینگ میگه ما پشتیبانی نمیکنیم

ممنون میشم کمکم کنید

نوید معظمی

با سلام مقداری اتریوم کلاسیک از واکس روی شبکهbsc با تراست ولت انتقال دادم. اما آدرس روی شبکه bsc نبود. الان در تراست ولت روی شبکه bsc هم موجودی اتریوم کلاسیک صفر است لطفاً راهنمایی کنید

اسکندری

سلام وقت بخیر
من حدودا ۳میلیون توکن شیبا از یک صرافی ایرانی به یک صرافی ایرانی دیگر در شبکه bep20 انتقال دادم ولی نمیدونم چه اتفاقی افتاد تو حسابم ننشست از صرافی انتقال دهنده سوال کردم هیچ مشکلی نبوده و انجام شده و نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

نسرین

سلام.
ممنون بابت مقاله عالی تون
من مقداری ارز usdt از نوبیتکس تحت شبکه bsc به یک کیف پول bep20 (bust) منتقل کردم. از سایت نوبیتکس کم شده اما ولت گیرنده دریافت نکرده و پشتیبانیش میگه شبکه bsc رو پشتیبانی نمیکنه. ۰کار باید بکنم؟؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید

abolfazl

سلام
من مقداری اتریوم روی شبکه bep20 در تراست والتم دارم برای برگردوندن به نوبیتکس اجازه نمیده باید چکار کنم لطفا با جزییات بگید!!

کوروش

درود من امروز از کیف پول سیف پال ارز بیت کوین وآدا و بی یو اس دی به یک آدرس در نوبیتکس فرستادم بیت و آدا نشست ولی بی یو اس دی نشسته همه از یک شبکه رفته نوبیتکس میگه ما بی یو اس دی نداریم الان هم گفت بازیابی زدم شاید برگرده شاید نه میشه راهنمایی بفزمائید از همین روش بالا میتونم؟

سجاد

سلام
خوبید
مقداری ارز slp را از بایننس سیف پال انتقال دادم به خود کیف پول سیف پال
اشتباها شبکه را بجای beb20 از رونین استفاده کردم
امکان برگشت ارز وجود داره؟

سجاد

سلام
خوبید
مقداری slp را از بایننس کیف پول سیف پال انتقال دادم به خود کیف پول سیف پال
اشتباها شبکه را بجای beb20 از رونین استفاده کردم
امکان برگشت ارز وجود داره؟

آنی

سلام۲روز پیش در تراست ولت با bnb میخواستم یک ارز خریداری کنم آدرس ارز مقصد اشتباه وارد کردم حالا bnb کم شده نمیدونم چطور برگردونم امکانش هست کمکم کنین؟

ملیکا

سلام وقت بخیر فقط خواستم ازتون تشکر کنم مطالب مفید شما باعث شد پولی که چند روز بود از انتقالش بی خبر باشم و صرافی هم نمیتونست بهم بگه پولم چی شده با ترفند های شما به حساب تراس ولتم منتقل کنم با تشکر فراوان

Jawad

سلام وقت بخیر من مقداری bnb از کیف پول انتقال دادم به صرافی بایننس اما memo را اشتباه دادم امکان داره برگشت بخوره ممنون میشوم همکاری کنید

مهرداد حسینی

سلام . ببخشید من از صرافی نوبیتکس مقداری شیبا رو به اشتباه با شبکه bep20 به تراست والت انتقال دادم. اونجا شیبا با پسوند binance-peg shiba inu ذخیره شده. سوالم اینه که چجوری میتونم به erc20 انتقالش بدم؟ اصلا نیاز هست این کار رو بکنم؟ اگر نکنم چی میشه؟

عباس

سلام وقت بخیر
من مقداری اتریوم در شبکه bsc دارم برای ارسالش به نوبیتکس مشکل گس میزنه در کیف پول متا ماسک ایا میشه انتقال داد

جواد

سلام خسته نباشید من در صرافی اوکی ایکس بیبی دوج انتقال دادم و در صرافی برداشت تکمیل شد ولی هنوز به تراست ولت واریز نشده ممکنه راهی برای بازگشت باشه

مهدی

سلام. وقت بخیر.
من توکن terk رو با ربات به صورت ایردراپ به دست آوردم.
تا الان چندین بار چیزایی که به دست آوردم رو برداشت زدم و به کیف پولم واریز شده. ولی دوبار ربات زده برداشت با موفقیت، ولی به کیف پولم وارد نشده.
چطور میتونم بدونم ارز چی شده و چرا نیومده؟ توی ترانسکشن‌های bsc چندبار قبلی ثبت شده ولی اون سری که ارز نیومده، توی ترانسکشن‌ها نیست.

ممنون میشم کمک کنید

shadi

سلام و خسته نباشید خدمت شما سیف مون ورژن یک در پنکیک سواپ خریدم خرید کامل انجام شد ولی در کیف پولم نیومده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سجاد

سلام
من مقداری ارز از تراست انتقال دادم به بیتستان و ادرس ممو رو اشتباه زدم از کیف پولم هم کم شده
بیتستان هم میگه پولتون از دست رفته راه حلی وجود داره؟

امیر

استاد محترم من یه مقدار ارز dogecoin در تراست والت داشتم چندین بار این فرستادم به سایتی هیچ مشکلی پیش نیومد ولی دفعه اخر در تراست والت نوشته شده که ارسال شده ولی در سایت مورد این doge وارد نشده من چگونه باید این ارز باید باز یابی یا برگردونم به تراست والت ؟ ممنون می شم راهنمایی کنید

Amin.B

سلام وقت بخیر ، این خبر درسته که تراست ولت از ۹ مارس(چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸) دسترسی و انتقال ارز رو منوط به احراز هویت ، محدود میکنه، ممنون میشم اگر اطلاعی دارید راهنمایی بفرمائید

فرزاد ذوقی

سلام آقا دم شما گرم چقدر راحت بازیابی کردم خیلی ممنونم جناب شجاع الدین

فیروز

سلام . ببخشید من از بیت پین مقداری شیبا رو به اشتباه با شبکه bep20 به تراست والت انتقال دادم. اونجا شیبا با پسوند binance-peg shiba inu ذخیره شده. سوالم اینه که چجوری میتونم به erc20 انتقالش بدم

اسفندیار

من هم همین مشکل را دارم و نمیدانم چطور می توان در تراست والت اون رو تبدیل کرد به بایننس یا ایککه چطوری میشه منتقلش کرد به صرافی ایرانی و فروخت

طاها ساعد

سلام خسته نباشین بابت مقاله ای عالیتون .بلخشین من میخوام مقداری اتریوم به تراست میخوام اتریوم انتقال بدم از صرافی نوبیتکس به تراست ایا binance peg ethereum(bep20)همون ethereumbsc(bep20)هردوش یک شبکه است فرقی ندارن؟ اتفاقی پیش نمیاد؟

vahid

سلام
ممنون از آموزش بازیابی
خیلی راحت پیداش کردم
سپاس

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1.5K
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx