آموزش بورس چقدر زمان میبرد؟ آیا بدون آموزش هم می‌توان سود کرد؟

آموزش بورس چقدر زمان میبرد

در روزهایی که بازار بورس گرم و پررونق است، همیشه پرسش “آموزش بورس چقدر زمان میبرد” برای افرادی که مشتاق ورود به این بازار هستند، پررنگ است.

مطمئنا تعداد کسانی که رفته‌رفته به بورس علاقه‌مند می‌شوند بیشتر از گذشته خواهد بود. زیرا هرچقدر هم که این بازار فراز و نشیب‌های زیادی داشته باشد، هنوز هم یکی از بهترین و آینده‌دارترین روش‌های سرمایه‌گذاری است. منتهی به این شرط که بدانید در این بازار هر گام چگونه بردارید.

شما می‌دانید یادگیری بورس چقدر طول می‌کشد؟ اطلاعاتی درباره جزئیات و مراحل مربوط به مدت زمان آموزش بورس دارید؟ اصلا می‌دانید دانستن چه مباحثی برای فعالیت در بازار مهم است تا بتواند سریع‌تر شما را به نقطه مقصود برساند؟

عناوین مطلب:

پاسخ همه این سوال‌ها و همه آنچه باید درباره این پرسش مهم که آموزش بورس چقدر زمان میبرد بدانید، در این مطلب از بورسینس برای شما فراهم شده است. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بورس چیست؟ هر آنچه که نیاز دارید بدانید!

اهمیت آموزش بورس

اجازه دهید برای ورود به این دریای بی‌کران، قبل از هر چیزی جلیقه نجات تن کنیم! بله، آموزش بورس جلیقه نجاتی برای جلوگیری از غرق‌شدن در دریای پرتلاطم بورس است.

حتی اگر به فکر رشد و افزایش ثروت خودتان هستید هم به این جلیقه نیاز دارید. بی‌گدار به آب زدن یعنی سرمایه و دارایی‌تان را با دست خودتان از جیب خالی کنید و به متخصصانی که نهنگ‌های این بازار هستند بسپارید!

اما آموزش و شناخت زاویه‌های پیدا و پنهان این بازار شما را نجات خواهد داد. دارایی‌تان را حفظ کرده یا ریسک را به کمترین حالت می‌رساند.

طبق گفته وارن بافت: «ریسک در بازار سرمایه‌گذاری از آنجایی شروع می‌شود که ندانید در حال انجام چه کاری هستید.»

با یک نگاه مختصر به لیست شرکت‌ها و سهام پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار و کالا به‌راحتی می‌توانید بفهمید اهمیت آموزش در این بازار چقدر پررنگ است. اگر تخصص کافی و لازم از شرکت‌های فعال در بورس را نداشته باشید، راه‌تان را در انبوه این سهم‌ها پیدا نخواهید کرد.

دلیل انتخاب بورس برای سرمایه‌گذاری

امروزه بازارها و روش‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری و پس‌انداز وجود دارد. یکی از رقبای سرسخت بازار بورس، بانک‌ها و سپرده‌گذاری در این بانک‌ها است. اگرچه رفته‌رفته و با کاهش سود سپرده سرمایه‌گذاری از محبوبیت بانک‌ها کم شد، اما هنوز هم افراد معتقدند پس‌انداز در بانک‌ها راه امن‌تری نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس است.

بااین‌حال اگر آموزش کافی از بورس وجود داشت باشد، به‌راحتی می‌توان متوجه شد که این بازار چه مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبتی نسبت به بانک‌ها دارد.

از جمله مهم‌ترین مزایایی که باعث جذابیت سرمایه‌گذاری در بورس و اهمیت آموزش بورس از صفر تا صد شده است را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

سود‌دهی مناسب

قاعدتا مهم‌ترین جنبه هر سرمایه‌گذاری، سوددهی و سودآوری آن است. هرچقدر که سود یک روش سرمایه‌گذاری بیشتر باشد، می‌توان آن را جزء روش‌های خوب و ارزشمند دسته‌بندی کرد.

در بورس امکان سودآوری از دو محل مختلف برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است. یکی دریافت سود نقدی (DPS) و دومی افزایش ارزش سهام شرکت‌ها (Capital Gain)، است. در بعضی موارد حتی سرمایه‌گذاران می‌توانند تنها از طریق خرید سهام یک شرکت با یک تیر دو نشان بزنند و هم از سودافزایش سرمایه شرکت بهره ببرند و هم سود نقدی فروش سهام را دریافت کنند.

اینجاست که آموزش بورس می‌تواند به کمک سرمایه‌گذاران بیاید. با آموزش درست می‌توانید بهترین و سود‌آور‌ترین شرکت‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. در نتیجه، هرچقدر هم که دنبال پاسخ این سوال باشید که آموزش بورس چقدر زمان میبرد و برای یادگیری کامل آن وقت بگذارید، مطمئن خواهید بود که ارزشش را دارد.

نقدشوندگی بالا

نقدشوندگی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که توانسته بازار بورس را از تمام رقبا جلو بیندازد. نقدشوندگی یعنی هر زمانی که اراده کردید، سرمایه خود را به پول نقد تبدیل کنید! بازارهای دیگری مثل بازار مستغلات، طلا و حتی بانک، نسبت به بورس نقدشوندگی کمتری دارند.

سرمایه‌گذاران برای اینکه بتوانند سرمایه خود در بورس را نقد کنند، فقط کافی است در روزها و ساعات کاری بورس، یک سفارش آنلاین فروش دارایی را به هسته معاملات ارسال کنند و بعد از تایید معامله، تمام یا حجم مشخصی از دارایی خود را بفروشند.

بعد از فروش، نهایت تا 48 ساعت بعد تمام مبلغ به‌حساب بانکی معامله‌گر واریز خواهد شد. همچنین تعداد بالای عرضه و تقاضا در کنار هم در این بازار نقدشوندگی را هم بالاتر برده است.

از سایر مزایای سرمایه گذاری در بورس می‌ةوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافیت اطلاعاتی: شفافیت اطلاعات یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که باید درباره بورس از آن صحبت کرد. انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها در دوره‌های سه‌ماهه و گزارش‌های عملکرد ماهانه شرکت‌های فعال در بورس از جمله آمار و اطلاعاتی است که به‌صورت کاملا شفاف در سامانه کدال انجام می‌شود. تمام سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و تحلیل‌گران دیگر طرفداران بازار می‌توانند به این اطلاعات در سامانه دسترسی پیدا کنند.
  • حفاظت در برابر تورم: رشد و تغییر سرمایه و دارایی شرکت‌هایی که در بورس فعال هستند متاثر از تورم است. این ویژگی باعث می‌شود تا سرمایه در برابر تورم امن بماند.
  • معافیت مالیاتی: سود تقسیمی در بورس معاف از مالیات است. به این صورت که تمام سود دریافتی از معاملات بعد از درنظرگرفتن کارمزدی که در حدود 0.5% در نظر گرفته شده، به سهام‌دار تعلق می‌گیرد. سود تقسیمی در بورس معاف از مالیات است.
آموزش بورس
آموزش بورس چقدر زمان میبرد؟ با وجود مزایای فراوان، احتمالا ارزشش را دارد که وقت بیشتری برای آموزش بگذارید!

بیشتر بخوانید: اثر تورم بر بورس؛ بورس و تورم چه رابطه‌ای دارند؟

سرمایه گذاری در بانک یا بورس؛ تفاوت‌ها

سپرده‌گذاری در بانک هنوز هم یکی از روش‌هایی است که میان مردم و سرمایه‌گذاران موردتوجه قرار می‌گیرد، اما با شناخت بیشتر از بورس، این گزینه هم زیر سایه بازار بورس رفته و کمتر کسی مثل سابق سراغ این روش پس‌انداز می‌رود.

دلایل متعدد و مختلفی وجود دارد. از جمله برخی از مهم‌ترین تفاوت‌های سرمایه‌گذاری در بورس و بانک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدهی بانک: در مقایسه با سود حاصل از بورس، سود بانکی رقمی ثابت و کمتری است. اگرچه به دلیل تضمین در پرداخت سودهای دورهای به‌عنوان یک نرخ سود بدون ریسک مطرح شده، اما همچنان یکی از کمترین بازدهی‌ها را دارد.
  • اهمیت عملکرد سرمایه‌گذار: کسب سود در بورس بر خلاف بانک، کاملا به عملکرد، دانش، مهارت و تجربه سرمایه‌گذار بستگی دارد.
  • تضمین سودآوری سهام: بازار بورس بر پایه دریافت سود ماهانه با رقمی ثابت نیست. سودآوری این بازار علاوه بر عملکرد سرمایه‌گذاران، ارتباط مستقیمی با عملکرد شرکت‌ها هم دارد.
  • سودآوری بورس و بانک: نرخ سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به‌صورت سالانه در محدوده 18% تا 22% است، و باتوجه‌به تغییراتی که در حوزه اقتصاد داخلی در نظر گرفته شده، قرار است این نرخ کاهش هم داشته باشد. این در حالی است که در بورس، قابلیت افزایش سرمایه تا سقف 5% تنها در یک روز وجود دارد.

برای آموزش بورس از کجا باید شروع کرد؟

در حال حاضر دنیای عصر دیجیتال به‌گونه‌ای است که هر اطلاعاتی لازم داشته باشید را به‌راحتی می‌توانید به دست آورید؛ بنابراین، قبل از هر چیز، بهتر است از این فضا برای آموزش بورس از صفر تا صد استفاده کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که همین فضای گسترده و در دسترس ایجاب می‌کند تا هوشیار باشید و هر آموزش و نکته‌ای را نپذیرید.

برای شروع آموزش و سرمایه گذاری در بورس کلیک کنید!

یادگیری هر مهارتی زمان بر است و هر چه ارزش بازاری آن مهارت بیشتر باشد، یادگیری آن بیشتر طول می‌کشد. برای یک نجار ممکن است چند ماه طول بکشد، یک طراح وب یک سال طول می‌کشد، اما برای مهندس شدن 4 سال و یک پزشک حداقل 7 سال طول می‌کشد تا شروع به کار کند.

بنابراین وقتی کسی با این سوال در ذهن خود مواجه می‌شود که آموزش بورس چقدر زمان میبرد، باید ابتدا بداند که از فعالیت یا آموزش بورس چه چیزی می‌خواهد؟ قرار است فقط کسی باشید که اطلاعاتی عمومی درباره این بازار دارید؟ قرار است فقط تبدیل به سرمایه‌گذاران بلند‌مدت شوید و معامله‌گری و فعالیت دائمی در این بازار هدف شما نیست؟ دوست دارید یک تریدر حرفه‌ای باشید و شغل و درآمد اصلی شما از این روش تامین شود؟

بیشتر بخوانید: چگونه به ترید کردن مانند یک کسب و کار نگاه کنیم؟

هرکدام از این مواردی که ذکر شد نیازمند به برنامه مشخصی برای مدت‌زمان آموزش بورس است. باتوجه‌به تک‌تک اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی که دارید می‌توانید مطمئن شوید آموزش بورس چقدر زمان میبرد و چقدر انرژی و حتی هزینه برای یادگیری کامل بورس لازم است.

بنابراین، نکته اصلی این است که یادگیری بورس نیاز به زمان دارد و هیچ میان‌بری وجود ندارد حتی هرچقدر که برنامه و توقع شما از آموزش بورس متنوع باشد.

در کنار این مباحث، بخش‌های مختلف و جزئیات دیگری هم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. در ادامه تک‌تک بخش‌های مهم آموزش صفرتاصد بورس را همراه شما بررسی خواهیم کرد:

حداقل سرمایه گذاری در بورس

یکی از مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین آموزش‌هایی که درباره بورس باید بدانید، حداقل سرمایه لازم برای شروع است. وقتی از سرمایه‌گذاری صحبت می‌کنیم، معمولا افراد به رقم‌های کلان فکر می‌کنند. خوبی سرمایه‌گذاری در بورس این است که با یک سرمایه اولیه کم هم می‌تواند وارد بازار شد.

در حال حاضر، حداقل سرمایه موردنیاز برای ورود به بورس 500 هزارتومان است. با این مبلغ می‌تواند سهام شرکت‌های کوچک و حتی حجم کمتری از سهام شرکت‌های بزرگ را بخرید. نکته مهم دیگر این است که سقفی برای این مبلغ وجود ندارد. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران می‌توانند میلیاردها تومان را وارد بورس کنند و هیچ مشکلی هم برای ورود این سرمایه وجود ندارد.

حداقل و حداکثر سود در بورس

ذات سرمایه‌گذاری در بورس قبول ریسک است. در واقع، سود و زیان در بورس، درصدی از سرمایه شما را تشکیل می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود سرمایه‌گذاری که میزان 500 هزارتومان را وارد بورس کرده است با فردی که 50 میلیون تومان را وارد بورس کرده است یکسان باشد.

برای مثال، در نظر بگیرید از خرید سهمی، حدود 10 درصد سود یا ضرر داشته باشد. به این صورت، فردی با سرمایه‌گذاری 500 هزارتومانی، 50 هزارتومان و فرد دیگر با 50 میلیون، 5 میلیون تومان سود یا ضرر را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: سود در بورس چقدر است؟ آیا بورس ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟

در چنین شرایطی، آموزش‌های پیشرفته بورس می‌تواند سرمایه‌تان را نجات دهد. پس هرچقدر هم که برای آموزش بورس وقت بگذارید، کم است. هرچقدر که مهارتتان بیشتر شود، توانایی کشف معامله‌های پرسود را پیدا می‌کنید و به‌این‌ترتیب میزان سودتان افزایش و از ضررهایتان کاسته می‌شود.

نکته دیگری که در این میان وجود دارد، تحصیلات لازم برای بورس است. یکی از مهم‌ترین نکته‌های مثبت بورس این است که برای فعالیت در این بازار نیاز به مدرک تحصیلی خاصی ندارید. هرکسی با هر رشته تحصیلی می‌تواند وارد این بازار شود و اطلاعات و مهارت لازم را کسب کند.

همچنین اگر مدرک تحصیلی شما زیر دیپلم است، می‌توانید از طریق تماس با کارگزارتان و به‌صورت آفلاین سهام‌تان را معامله کنید.

یادگیری بورس
نکته طلایی این است که از یادگیری در بورس هیچ‌وقت دست نکشید! توانایی خود را برای تجزیه‌وتحلیل اطلاعات موجود در بورس بالا ببرید و برای این کار هم به تجربه و مهارت نیاز دارید.

اقدامات لازم برای ورود به بورس

انتخاب کارگزاری گام مهم دیگری است که در آموزش بورس باید بدانید. در سال‌‌های اخیر سیاست کلی ورود به بورس به این صورت بوده است که معامله‌گران بتوانند به‌صورت آنلاین مراحل ورود و ثبت‌نام در بازار بورس را انجام دهند. هدف از چنین کاری هم آسوده کردن و دسترسی سریع‌تر معامله‌گران است.

شرکت‌‌‌های کارگزاری بورس چیزی شبیه به بانک هستند. برای معامله در بازار بورس باید در یک حساب کارگزاری حساب باز کنید و به‌واسطه این کارگزاری سفارش‌های خریدوفروش خود را به هسته معاملات بفرستید.

درواقع، کارگزار واسطی میان سرمایه‌گذار با بازار سرمایه است. لازم به ذکر است که شرکت‌های کارگزاری مبلغ اندکی را به‌عنوان کارمزد برای این کار از حساب شما در نزد کارگزاری کم می‌کنند.

در ادامه به صورت گام‌به‌گام مراحل ورود شما به بورس را آموزش خواهیم داد:

انتخاب کارگزاری: انتخاب یک کارگزاری مناسب و معتبر بسیار مهم است. شرکت‌های کارگزاری متفاوتی وجود دارند که می‌توانند توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مختلف انتخاب شوند. باید قبل از انتخاب کارگزار مناسب، تحقیق کنید تا شرکتی را بیابید که کمترین میزان دستمزد را دریافت می‌کند، بهترین خدمات را دارد و می‌تواند پشتیبانی مناسبی هم ارائه کند.

لیست کارگزاری‌های بورس و جزئیات هر کدام را در اینجا مشاهده کنید!

گرفتن کد بورسی: در گام اول، مهم‌ترین که باید انجام دهید این است که کد بورسی بگیرید. کد بورسی شناسه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید در بازار بورس یا فرابورس معامله کنید. ویژگی‌های این کد به‌صورت زیر است:

برای دریافت کد بورسی کلیک کنید!

احراز هویت: بعد از گرفتن کد بورسی نوبت به تایید و احراز هویت می‌شود. سال‌های گذشته احراز هویت در کارگزاری به‌صورت حضوری بود، اما اخیرا برای دسترسی بهتر معامله‌گران، روش‌های احراز هویت حضوری آنلاین را هم اضافه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: آموزش گام‌به‌گام احراز هویت غیرحضوری در سامانه سجام

انواع روش‌های سرمایه گذاری در بورس

سرمایه‌گذاری در بورس برای همه افرادی می‌خواهند در این بازار حضور پیدا کنند، روش‌های متنوعی ارائه می‌کند. به‌طورکلی، دو روش اصلی برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه وجود دارد:

  • روش مستقیم: در روش مستقیم، شما خودتان سرمایه‌تان را مدیریت می‌کنید و معامله‌گر اصلی هستید. این روش همان موقعیتی است که ایجاب می‌کند تا همواره مهارت و تجربه و دانش خود را بهبود دهید.
  • روش غیرمستقیم: روش غیرمستقیم، روشی است که افراد دانش، مهارت یا حتی زمان کافی برای حضور در بازار سرمایه را ندارند. در این حالت، گزینه‌های جایگزین دیگری وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند دارایی خود را به آن‌ها بسپارند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد‌گردان‌ها دو روش غیر مستقیمی است که از طریق آن‌ها می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در بورس اقدام کنید. در صندوق سرمایه‌گذاری می‌توانید بسته به میزان سرمایه‌تان تعدادی واحد (یونیت) از یک صندوق را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: صندوق سرمایه گذاری یا سبدگردانی؛ کدامیک بهتر است؟

استفاده از شرکت‌های سبدگردان به معنی سپردن سرنوشت سرمایه‌تان به دست افرادی خبره است که مسئول خرید، فروش و مدیریت مجموعه سهم‌های شما می‌شوند.

با استفاده از روش‌های سرمایه گذاری غیرمستقیم، زمان لازم برای آموزش بورس کوتاه‌تر می‌شود، زیرا با سپردن سرمایه خود به دست افراد خبره، نیازی به آموزش‌های تخصصی ندارید.

عرضه اولیه بازار

یکی دیگر از مباحث مهمی که در کوتاه کردن مدت زمان آموزش بورس باید به آن توجه کنید، عرضه اولیه‌های بازار است. عرضه اولیه در اصل اولین روزی است که سهام یک شرکت وارد بازار بورس می‌شود.

در نظر داشته باشید که عرضه اولیه یک شرکت در بورس به این معنی نیست که آن شرکت، تازه‌کار خودش را شروع کرده است. بلکه به این معنی است که به‌تازگی اجازه خریدوفروش سهام آن در بورس صادر شده است.

معمولا عرضه‌های اولیه طرفداران زیادی دارند. قیمت بیشتر این سهام تخفیف خورده و اغلب در کمترین قیمت ارائه می‌شوند. درنتیجه می‌توان سود‌دهی خوبی از آینده این سهام انتظار داشت.

استفاده از سهام عرضه اولیه هنگام شروع فعالیت در بازار بورس می‌تواند به شدت مفید باشد؛ زیرا علاوه بر احتمال بالای کسب سود، با نحوه خرید و فروش سهام نیز آشنا می‌شوید.

سوالات متداول

آموزش بورس چقدر زمان میبرد؟

پاسخ مشخصی را نمی‌توان برای این پرسش درنظر گرفت. بسته به اهداف شما از سرمایه گذاری در بورس، میزان فعالیت روزانه و فعالیت مستقیم یا غیر مستقیم، این مدت زمان متغیر خواهد بود

مهمترین بخش‌های آموزش بورس چیست؟

ثبت نام در کارگزاری و ورود به بورس، نحوه خرید و فروش و انجام معاملات و در نهایت تحلیل سهام (که به دلیل پیچیدگی در این مطلب از توضیح آن خودداری کردیم) از مهمترین بخش‌های آموزش بورس به شمار می‌روند.

آیا بدون آموزش نیز می‌توان در بورس فعالیت کرد؟

فعالیت در بورس بدون آموزش، مانند شیرجه زدن در دریای پرتلاطم بدون جلیقه نجات است! همچنین هر چه مدت زمان بیشتری را صرف آموزش کنید، احتمال موفقیت و کسب سود شما از بازار بیشتر خواهد بود. با این حال با دیدن آموزش‌های مقدماتی می‌توانید اقدام به خرید عرضه اولیه سهام کنید یا به کمک روش‌های غیرمستقیم سود خوبی از این بازار بدست آورید.

جمع بندی

اگر تا این جای مطلب آموزش بورس مجله بورسینس با ما همراه بوده باشید، مطمئنا بارهاوبارها تاکید بر آموزش و یادگیری کامل بورس را متوجه شده‌اید. بورس هزاران راز و رمز پیدا و نهان دارد، اما اگر قرار است به‌عنوان یک سرمایه‌گذار منفعل و طولانی‌مدت در بورس فعالیت کنید، اطلاعاتی که در بخش‌های قبلی به شما آموزش دادیم می‌توانند زمینه‌ای مناسب را برای فعالیت در بازار فراهم کنند.

به‌خاطر داشته باشید که این اطلاعات و آموزه‌ها برای فعالیت حرفه‌ای‌تر و دقیق‌تر در بازار کافی نیست و لازم است همواره دنبال آموزش، یادگیری و کسب مهارت بیشتر باشید. با این حال همین اطلاعات کلی نیز می‌توانند مفید و کاربردی باشند و مدت زمان آموزش بورس را برای شما کوتاه‌تر کنند!

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx