آموزش استیک الگوراند (ALGO) در تراست والت

استیک الگوراند

استیکینگ یا سهام‌گذاری یکی از راه‌هایی است که کاربران و سرمایه‌گذاران زیادی برای کسب سود و بازدهی بیشتر سراغ آن می‌روند.

اگر قصد استیک الگوراند را دارید برای این کار باید سراغ کیف پول‌‌های ارز دیجیتالی بروند که با ارز ALGO سازگاری دارند و می‌توانند کریپتو الگوراند را ذخیره و نگهداری کنند.

کیف پول تراست والت یکی از این گزینه‌هاست. برای آشنایی بیشتر درباره استیک الگوراند در تراست والت تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

عناوین مطلب:

الگوراند (ALGO) چیست؟

الگوراند (ALGO) یک بلاک‌چین متن‌باز است که در ژوئن 2016 توسط استاد سیلویو میکالی استاد دانشگاه MIT و دانشمند کامپیوتر طراحی شده است.

این فناوری در زمان خود اولین پروتکل اثبات سهام اصلی، عمومی و بدون مجوز بود. الگوراند، مکانیسم اجماع مشارکت کامل، حفاظت و سرعت را در یک شبکه کاملا غیرمتمرکز تضمین می‌کند.

الگوراند چگونه کار می‌کند؟

در حال حاضر الگوراند از پروتکل اجماع اثبات سهام خالص (PPoS) استفاده می‌کند که بر اساس توافق بیزانس ساخته شده است.

سیستم این پروتکل اینگونه است که تأثیر کاربران در انتخاب یک بلوک جدید متناسب با سهم آنها در سیستم محاسبه می‌شود. کاربران به صورت تصادفی و مخفیانه انتخاب می‌شوند تا هم بلوک‌ها را پیشنهاد دهند و هم در مورد پیشنهادهای بلوک رای دهند.

همه کاربران آنلاین و حاضر در اجماع سهام الگورند این شانس را دارند که برای پیشنهاد و رأی انتخاب شوند. اما احتمال اینکه یک کاربر به‌خصوص انتخاب شود با میزان سهام آن نسبت مستقیم دارد.

هدف بلاک‌چین الگوراند چیست؟

در آفریقا، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه بیش از 2.2 میلیارد محرومیت مالی برای مردم این مناطق وجود دارد.

سیستم‌های مالی متمرکز، امکان مبادله آزاد ارزش پول را با واسطه‌های مالی که هزینه‌ها و زمان معاملات را افزایش می‌دهند، فراهم نکرده‌اند. در نهایت، در یک اقتصاد متمرکز، فرصت‌های مالی برای اکثر مردم به دلیل عدم شفافیت، پاسخگویی و دسترسی از بین می‌‌روند. 

بیشتر بخوانید: اهدای کمک‌های مالی از طریق ارز دیجیتال!

استیکینگ الگوراند
هدف الگوراند حذف موانع فنی برای رعایت عدالت اقتصادی بدون مرز است 

یک اقتصاد کارآمد و غیرمتمرکز این موانع را از بین می‌برد و به همه فرصتی برای مشارکت در اقتصاد و داشتن سهمی از رفاه جمعی را می‌دهد.

بلاک‌چین الگوراند پایه و اساس ایده آلی را برای ایجاد این اقتصاد بدون مرز ارائه می‌دهند، زیرا واقعاً غیرمتمرکز، ایمن و مقیاس‌پذیر است. چیزی که تا به امروز برای پلتفرم‌های موجود امکان‌پذیر نبوده است. 

مأموریت اصلی این پروتکل حذف موانع فنی است که انجام این وعده‌های اقتصادی را برای بلاک‌چین غیرممکن کرده است.

این شبکه امکان انجام بیش از 1000 تراکنش در ثانیه و تاخیر کمتر از پنج ثانیه را ارائه کرده است. همچنین الگوراند اولین بلاک‌چین است که قطعیت تراکنش فوری و بدون فورک را ارائه می‌دهد.

مفهوم فورک در ارزهای دیجیتال چیست؟

برنامه‌‌های آینده الگوراند چیست؟

توسعه‌دهندگان الگورند چندین چشم‌انداز و برنامه برای پیشرفت بیشتر این پروتکل در نظر گرفته‌اند که این برنامه‌ها به شرح زیر است:

  • تراکنش‌های خود تأیید شونده امکان جداسازی اجماع و ذخیره‌سازی را برای افزایش کارایی و ساختار منطقی بلاک‌چین الگوراند فراهم می‌کنند. این پیشرفت فنی، سرعت، انگیزه‌های سریع، پاداش‌های پایدار و … را فراهم می‌کند.
  • Vault یک فناوری فشرده‌سازی بلاک‌چین است که به کاربران جدید اجازه می‌دهد بلافاصله به شبکه الگورند بپیوندند و در آن شرکت کنند.
  • Pixel یک طرح امضای دیجیتال جدید است که برای سیستم‌های اثبات سهام ساخته شده است و از طریق تجمع امضای اعضای کمیته، فضای مورد نیاز را کاهش می‌دهد. درعین‌حال امنیت این شبکه را هم حفظ می‌کند.
  • سواپ‌ها از نهایی شدن تراکنش فوری الگوراند استفاده کرده و مبادله دارایی‌های زنجیره‌ای یکسان را بدون هیچ نوع قفل زمانی یا هش در یک تراکنش پیاده‌سازی می‌کنند.
  • فناوری تجارت پس از فروش به هر فروشنده‌ای اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را برای فروش با قیمت معین ارسال کند. این کار ابهام «تعاملات مضاعف» و هزینه‌های جذب مشتری را از بین می‌برد.
  • قراردادهای هوشمندی که از سازوکار اجماع الگوراند برای ارائه اشکال سریع‌تر و ارزان‌تر قراردادهایی که به حداقل منابع نیاز دارند، از نسل بعدی پردازش داده‌ها استفاده می‌کنند.
استیک الگوراند در تراست والت
توسعه‌دهندگان الگورند چندین برنامه برای پیشرفت الگوراند در نظر گرفته‌اند.

استیک الگوراند در تراست والت

کیف پول‌ها و روش‌های مختلفی برای استیک الگوراند وجود دارد، اما یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها، استیک الگوراند در تراست والت است.

نحوه استیک الگوراند در تراست والت بسیار آسان است و مراحلی درست مشابه استیکینگ سایر ارزهای دیجیتالی دارد.

مراحل استیک الگوراند در تراست والت

برای استیک الگوراند در تراست والت ابتدا باید این ارز دیجیتال را از طریق صرافی موردنظرتان بخرید و به کیف پول تراست والت خود منتقل کنید.

بعد از خرید و انتقال ALGO به کیف پول، در صفحه مربوط به ارز دیجیتال، روی گزینه بیشتر «More» در کیف پول کلیک کنید.

سپس گزینه استیک را انتخاب کرده و الگورند را در کیف پول تراست خود استیک کنید. مشاهده جزئیات استیک و انتخاب ولیدیتور هم در گزینه Stake details قابل‌دسترسی است.

خلاصه روش استیک الگوراند در تراست والت:

  1. خرید ارز دیجیتال ALGO
  2. مراجعه به کیف پول تراست
  3. انتقال الگورند به کیف پول تراست
  4. انتخاب گزینه بیشتر (More)
  5. انتخاب گزینه استیک (Stake)
  6. انتخاب ولیدیتور و مشاهده جزئیات استیک الگوراند در گزینه Stake details

جمع‌بندی

در این مطلب از مجله بورسینس نگاهی مختصر به ارز دیجیتال الگورند، ویژگی‌ها، اهداف و استیک الگوراند در تراست والت داشتیم.

الگوراند یک فناوری جدید است که محبوبیت آن با سرعت قابل‌توجهی در حال افزایش است. این رشد محبوبیت می‌تواند پیش‌بینی‌های موفقیت‌آمیزی را درباره آینده این ارز دیجیتال داشته باشد.

از آنجایی‌که الگورند از مکانیسم اجماع اثبات سهام خالص استفاده می‌کند، با استفاده از استیک الگوراند می‌توانید کسب درآمد کنید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx