روش معامله (تبدیل) ارزها در تراست ولت

معامله ارزها در تراست ولت

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که امکان ذخیره و نگهداری تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند. جالب است بدانید که شما می‌توانید از این کیف پول جهت خرید و فروش مستقیم و تبدیل ارزها استفاد کنید. در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تبدیل و معامله ارزها در تراست ولت صحبت کنیم.

جهت ساخت کیف پول دیجیتال کلیک کنید!

انواع روش‌ معامله ارزها در تراست ولت

به طور کلی 3 روش برای تبدیل ارزها در تراست ولت وجود دارد که عبارتند از:

عناوین مطلب:

  • تبدیل ارزها در تراست  ولت با استفاده از قابلیت اکسچنج (Exchange)
  • تبدیل ارزها در تراست ولت با استفاده از قابلیت سواپ (Swap)
  • تبدیل ارزها در تراست ولت با استفاده از صرافی‌ها یا برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)

همانطور که می‌دانید؛ کیف پول تراست ولت یکی از مشهورترین کیف پول‌های حال حاضر در فضای ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. تیم توسعه این کیف پول روش‌های آسانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی کرده است.

برای معامله ارزها در این کیف پول، فقط کافی است اپلیکیشن خود را باز کرده و وارد صرافی غیرمتمرکز داخلی اپلیکیشن تراست ولت شوید تا بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر معاملات خود را انجام دهید.

شایان ذکر است که با استفاده از اپلیکیشن کیف پول تراست ولت می‌توانید توکن‌های ERC20 را به اتر و توکن‌های BEP2و BEP20 را با بایننس کوین معامله کنید و همین معاملات را به‌ صورت برعکس نیز انجام دهید.

برای دسترسی به صرافی غیرمتمرکز تراست ولت، به کیف پولی چندکوینی (multi currency) احتیاج دارید. علاوه بر این؛ باید در نظر داشته باشید که برای انجام معامله روی صرافی غیرمتمرکز، بایستی به شبکه بلاک‌چین مربوطه کارمزد پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید تفاوت صرافی‌ متمرکز و صرافی غیرمتمرکز

در ابتدا ممکن است درباره قابلیت‌هایی که برای تراست ولت برشمردیم و تفاوت درباره عملکرد هر یک از آن‌ها، دچار ابهام شوید؛ اما در ادامه با توجه به قابلیت‌های ذکر شده، به نحوه تبدیل ارزها در تراست ولت می‌پردازیم.

استفاده از اکسچنج در تراست ولت

با استفاده از این قابلیت، امکان تبدیل جفت ارزهای معاملاتی در تراست ولت برای شما فراهم می‌شود. برای انجام معاملات، تراست ولت مستقیما به صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance DEX) متصل می‌شود و از این طریق، جفت ارزهای معاملاتی بسیاری در دسترس شما خواهد بود.

صرافی غیرمتمرکز بایننس، شبیه به یک صرافی ارز دیجیتال سنتی است که می‌توانید دفتر سفارشات آن را مشاهده و سفارش خرید و فروش خود را تنظیم نمایید.

در واقع تبدیل ارزها در تراست ولت با استفاده از قابلیت اکسچنج، دقیقا مانند خرید و فروش در صرافی‌های ارز دیجیتال است. به عبارت دیگر؛ شما در بازار کریپتو، ارز در دسترس خود را به فروش می‌گذارید و سپس ارز مورد نظر را خریداری می‌کنید.

استفاده از سواپ در تراست ولت

ویژگی سواپ در تراست ولت، برای تبدیل ارزها به یکدیگر کاربرد دارد؛ در واقع شما با استفاده از قابلیت سواپ در تراست ولت می‌توانید ارزهای انتخابی خود را با یکدیگر تعویض کنید.

لازم به ذکر است که سرعت تراکنش در این روش بسیار بالاست؛ اما انتخاب ارزها محدود است و این بخش از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند.

استفاده از صرافی‌های غیرمتمرکز در تراست ولت

در کیف پول تراست ولت، امکان اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز وجود دارد که شما می‌توانید با اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکزی مانند پنکیک سواپ، یونی سواپ، سوشی سواپ و … اقدام به خرید و فروش توکن‌های مختلف کنید.

معامله ارزها در تراست ولت از طریق اکسچنج (Exchange)

در این بخش قصد داریم تا مراحل ثبت سفارش خرید برای معامله ارزها و نحوه تبدیل ارزها در تراست ولت را بررسی کنیم.

گام اول: دسترسی به صرافی غیرمتمرکز

اپلیکیشن تراست ولت خود را باز و روی گزینه «صرافی غیرمتمرکز» (DEX) در قسمت پایین اپلیکیشن کلیک کنید. سپس، سربرگ «صرافی» (Exchange) را از قسمت بالا انتخاب کنید.

1 9

گام دوم: انتخاب یک جفت‌ارز معاملاتی

روی جفت‌ارزهای معاملاتی در قسمت بالا سمت چپ کلیک کنید و توکن موردنظر خود را از بازارهای موجود انتخاب نمایید. برای انتخاب جفت‌ارز معاملاتی خود، روی آن کلیک کنید.

2 6

مطمئن شوید که نام توکن را به درستی تایپ می‌کنید؛ اگر نام توکن نشان داده نمی‌شود، یعنی توکن هنوز در فهرست صرافی غیرمتمرکز بایننس جای نگرفته است.

گام سوم: بررسی دفتر سفارشات

در این مرحله، دفتر سفارشات توکن را مشاهده می‌کنید. در پنجره سمت راست، سفارشات خرید و فروش قابل ‌مشاهده هستند. سفارشات فروش با رنگ قرمز و سفارشات خرید با رنگ سبز ثبت می‌شوند.

3 1

گام چهارم: سفارش‌گذاری

در این مرحله، به‌صورت پیش‌فرض، به صفحه سفارشات خرید راهنمایی می‌شوید. اگر قصد خرید با سفارش‌های فروش موجود را ندارید، می‌توانید «قیمت هر توکن» (price per token) و «میزان» آن (amount) را در فضای درنظرگرفته‌ شده درج کنید. علاوه بر این، برای ثبت خودکار قیمت می‌توانید روی هر سفارش فروشی که مایل هستید، کلیک کنید. 

4 5

گام پنجم: نهایی‌ کردن تراکنش

بعد از اینکه قیمت و میزان توکن‌ها را مشخص کردید، روی دکمه «خرید» (Buy) کلیک کنید. سپس، در صفحه بعدی، با کلیک روی گزینه «ارسال» (Send)، معامله را نهایی کنید. در این مرحله، نوتیفیکیشنی مبنی بر انجام موفقیت‌آمیز تراکنش برای شما ارسال می‌شود و توکن‌ها مستقیماً به کیف پول شما واریز می‌شوند.

0 1

 نحوه ثبت سفارش فروش جهت معامله ارزها در تراست ولت

برای ثبت سفارش فروش، سه گام اول را مشابه با مراحلی که در قسمت قبل برای ثبت سفارش خرید ذکر کردیم، طی کنید. تنها تفاوت در این بخش، مربوط به گام چهارم است که باید روی سربرگ «فروش» (Sell) زیر جفت‌ارز معاملاتی دلخواه خود کلیک کنید. سپس، قیمت توکن و میزان دلخواه خود را مشخص کنید. همچنین، برای ثبت خودکار قیمت می‌توانید روی هر سفارش خریدی که مایل هستید، کلیک کنید.  

معامله ارزها در تراست ولت از طریق سواپ (Swap)

گزینه سواپ روشی ساده‌تر برای خرید و فروش توکن‌ها است؛ این گزینه به‌طور کامل در کیف پول تراست ولت تعبیه شده و نیازی به استفاده از اپلیکیشن دیگری نیست.

با استفاده از این گزینه که مستقیماً به پلتفرم یونی سواپ (Uniswap)، صرافی غیرمتمرکز بایننس و پنکیک سواپ (PancakeSwap) متصل می‌شود، می‌توانید اتر و بایننس کوین ترید کنید.

ویژگی جذاب این گزینه، امکان سواپ کردن توکن‌های موجود روی بلاک‌چین یکسان است. البته، در نظر داشته باشید که تراکنش‌های سواپ به کارمزد شبکه احتیاج دارند.

مراحل انجام سواپ به شرح زیر است:

گام اول: دسترسی به بخش معامله ارزها

کیف پول تراست ولت خود را باز و روی گزینه معامله با نماد ⇄ در پایین صفحه، کلیک کنید. سپس، سربرگ Swap را از بخش بالایی صفحه انتخاب کنید.

5 5

گام دوم: تنظیم پارامترها

در این قسمت، باید 2 پارامتر را مشخص کنید:

  • بخش You Pay ؛ میزان توکنی است که در اختیار دارید.
  • بخش You Get ؛ میزان توکنی است که قصد دریافت آن را دارید.

سپس روی پیکانی که به سمت راست هر مورد نشانه رفته است، کلیک کنید و به‌دنبال توکن موردنظر خود بگردید.

6 6

گام سوم: تأیید توکن

توجه داشته باشید که این مرحله زمانی ضروری است که برای اولین بار قصد سواپ کردن توکن‌های ERC20  و BEP20 را داشته باشید. در اقدامات بعدی برای سواپ کردن توکن‌های مشابه، دکمه «تأیید» (Approve) را مشاهده نخواهید کرد.

7 4

گام چهارم: مشخص‌کردن میزان تراکنش

در این مرحله، می‌توانید تعداد توکنی که قصد سواپ آن را دارید، مشخص کنید. همیشه یک نرخ تبدیل خودکار در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید ایده‌ای از میزان توکن دریافتی داشته باشید.

شما می‌توانید مبلغ را در قسمت You Pay یا You Get مشخص کنید. فقط کافی است میزان توکنی را که قصد پرداخت یا دریافت آن را دارید، مشخص کرده تا اپلیکیشن به‌صورت خودکار هزینه را محاسبه کند.

توجه داشته باشید که در خصوص میزان توکنی که می‌توانید در صرافی غیرمتمرکز بایننس بخرید یا بفروشید، محدودیت‌هایی وجود دارد. به‌عنوان مثال؛ شما فقط می‌توانید با مضارب 10، 100، 1000 و … توکن خریداری کنید؛ اما پلتفرم یونی سواپ چنین محدودیتی را قائل نمی‌شود.

8 5

گام پنجم: نهایی‌ کردن تراکنش

پس از مشخص‌کردن میزان تراکنش، روی گزینه Swap کلیک کنید تا صفحه «تأیید» (Confirm) تراکنش برای شما باز شود. پس از بازبینی اطلاعات، روی دکمه Send کلیک کنید تا تراکنش شما انجام شود.

میزان زمان لازم برای تأیید تراکنش بستگی به نوع سواپی دارد که قصد انجام آن را دارید. مثلا سواپ بایننس کوین فوری انجام می‌شود؛ اما سواپ اتر به تأیید ماینرها احتیاج دارد و زمان بیشتری طول می‌کشد. هنگامی‌که تراکنش سواپ انجام شد، نوتیفیکیشن آن را دریافت می‌کنید و توکن‌ها مستقیماً به کیف پول شما واریز می‌شوند.

9 2

مزایای معامله ارزها در تراست ولت

  • دانلود آسان و رایگان
  • بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال
  • امکان کسب سود از استیک دارایی‌های دیجیتال
  • سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید و iOS

معایب معامله ارزها در تراست ولت

  • به اندازه کیف پول‌های سخت‌افزاری امن نیست
  • هیچ امکانی برای بازیابی کیف پول از طریق پشتیبانی مشتری وجود ندارد
  • نسخه رسمی برای استفاده در دسکتاپ ارائه نشده است

سوالات متداول

از چه روش‌هایی می‌توان برای تبدیل ارزها در تراست ولت استفاده کرد؟

برای تبدیل ارزهای دیجیتال در کیف پول تراست ولت، می‌توانید از 3 روش سواپ، اکسچنج و اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده نمایید.

تفاوت سواپ و اکسچنج در تراست ولت چیست؟

فرآیند سواپ، تبدیل لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به یکدیگر است؛ در حالی که اکسچنج به معنای ثبت سفارش مشابه ترید، در صرافی‌های ارز دیجیتال است.

آیا معامله و تبدیل ارزها در تراست ولت برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر است؟

بله؛ در حال حاضر محدودیتی برای استفاده از قابلیت‌های تبدیل ارزها در کیف پول تراست ولت برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اما برای اطمینان، به شما توصیه می‌کنیم که از ابزارهای تغییر آی پی جهت فعالیت در این کیف پول استفاده نمایید.

توکن‌های موردنظر من فهرست نشده‌اند، چه راهکاری دارم؟

دو روشی که ذکر شد، روش‌هایی نسبتاً ساده برای معامله‌ ارزها هستند و به هر فردی اجازه می‌دهند تا آزادانه روی صرافی‌های غیرمتمرکز معاملات خود را انجام دهد. با این حال، مدتی طول می‌کشد تا توکن‌های جدیدتر در فهرست صرافی‌ها قرار بگیرند. این مسئله بستگی به صرافی غیرمتمرکزی دارد که روند فهرست ‌شدن توکن‌های جدید را مدیریت می‌کند.

چگونه می‌توانم از معامله‌پذیری دارایی توکن‌ خود مطمئن شوم؟

بهترین روش بررسی وب‌سایت CoinMarketCap و گشتن به‌دنبال توکن موردنظرتان است. با این حال، احتمالاً بسیاری از جفت ‌ارزهایی که به‌تازگی عرضه می‌شوند، به‌زودی روی صرافی‌های مطرح قرار می‌گیرند تا نقدینگی بیشتری به‌وجود بیاید و معامله‌ ارزها ساده‌تر شود.

سخن پایانی

تراست ولت یکی از کیف پول‌های مشهور ارز دیجیتال است که مورد اعتماد بوده و سرعت خوبی در نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال دارد. این ویژگی‌ها برای معامله‌گران کریپتو مهم و بسیار حائز اهمیت است.

در این مقاله سعی داشتیم که درباره روش‌های معامله ارزها در تراست ولت صحبت کرده و در عین حال مزایا و معایب این کیف پول را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

59 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
علی حسینی

سلام خسته نباشید من مقداری تتر خریدم و میخوام به بی ان بی تبدیلش کنم ولی گزینه سواپ برام فعال نمیشه و approve رو میاره میشه راهنماییم کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اول باید approve بزنید تا امکان تبدیل تتر داشته باشید. بعد جزییات بیشتر و گزینه swap رو نمایش میده

سعید

سلام وقتتون بخیر
من وقتی میخوام تترو به اسمارت چین سواپ کنم گزینه aprove رو میاره و وقتی aproveهم میزنم اخطار میزنه میگه به اندازه کافی اسمارت چین ندارید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، شما دارید از یه صرافی غیرمتمرکز استفاده میکنید. برای کارمزد تراکنش، توکن بومی اون شبکه رو در کیف پول لازم دارید
باید از جایی دیگه مقداری BNB بخرید و به کیف پول بفرستید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه و بتونید تتر BEP20 رو به ارز دلخواه تبدیل کنید

سعید

همونBNB یا
BNB smart chain?
ویه سوال دیگه اینکه اگر BNB smart chain منطورتونه تو کدوم صرافی باید بخرم ؟
تبدیل که ازهمه صرافی ایرانی تقریبا معتبرتره این ارزو نداشت

شجاع‌الدین جهاندیده

BNB smart chain باید داشته باشید
از صرافی نوبیتکس میتونید بخرید

emir

من چندتا ارز دارم میخواستم به ریال تبدیلش کنم.میشه راهنمایی کنید؟بر بستر اسمارت چین هستن.داخل تراست ولتم.

شجاع‌الدین جهاندیده

بستگی به این داره که چه ارزی باشه و توی کدوم صرافی معامله بشه.
این مطلب ممکنه بتونه کمک تون کنه:
https://www.bourseiness.com/42417/exchange-bitcoin-to-cash

علی

خیلی ممنون از مطالبی که می ذارید

شجاع‌الدین جهاندیده

خواهش میکنم

شهرام

سلام می خواستم بدونم در تراست والت می تونیم تتر را به بیت کوین تبدیل کنیم یا نه

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، بستگی داره روی کدوم شبکه باشه
به بیتکوین شبکه اصلی نه امکان تبدیل در تراست ولت رو ندارید، ولی اگر مثلا تتر شما روی اتریوم باشه میتونید به wbtc تبدیلش کنید که بیتکوین روی شبکه اتریوم هست و ارزشی معادل بیتکوین داره.

Ali

با سلام و ضمن تشکر از سایت و مطالب مفیدی که قرار می دهید
یه موردی هست لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
من مقداری ارز Everrise(Rise) داخل کیف پول تراست دارم ولی فقط مقدارش رو نشون میده و قیمتش رو نشون نمیده دوستی میگفت احتمالا تغییر شبکه داده و باید مثل ارز BTT برای این هم تغییر شبکه بدم ممنون میشم بزرگواری بفرمایید راهنمایی کنید
سپاسگزارم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی
کیف پول ها قیمت بعضی ارزها رو نشون نمیدن و یه چیز عادیه.

Ali

با تشکر از پاسخگویی و سایت خوبتون
موفق و پیروز و سربلند باشید

شجاع‌الدین جهاندیده

خواهش میکنم. شما هم موفق و سلامت باشین

رضا

بنده چند روز پیش خواستم در کیف پول تراست ولتم مقداری ارز بی بی دوج داشتم خواستم که تبدیل کنم به بی ان بی و ی جورایی بفروشمش اما الان هم مقداری بی ان بی ازم کم کرده به عنوان کارمزد هم دارایی بی بی دوجم صفر شده و در قسمت تراکنش های تراست ولت برای ترانسفر نوشته APPROVE

محمد

سلام خسته نباشید

من تتر در بستر trc20 خرید زدم وقتی میخام swap کنم و bnb در بستر اسمارچینگ بخرم به هیچ عنوان نمیاره و با خودم گفتم باید تتر رو به صرافی بفروشم تا مستقیما bnb بخرم همونم اجازه نمیده و مینویسه شما باید trx داشته باشید.

با توجه به این موضوع
اولا چه زمانی تراست ولت از trc20 حمایت خواهد کرد؟
ثانیا چرا باید trx داخل کیف پول داشته باشم؟
ثالتا اگه راه بهتری بنظرتون میرسه بفرمایید بگید تا بتونم bnb بخرم و معامله کنم.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر. برای انتقال توکن های بر بستر ترون (trc20) باید مقداری ترون در کیف پول داشته باشید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه
قانون شبکه ها اینطوریه.
برای توکن های بر بستر اتریوم، اسمارت چین و سایر شبکه ها هم همینطور، باید توکن بومی اون شبکه رو در کیف پول واریز کنید چون پرداخت کارمزد تراکنش با این کوین ها انجام میگیره.

مهدی

سلام من مقداری اتریوم در تراست ولت دارم میخوام مقداری رو به BNB تبدیل کنم که هنگام پرداخت کارمزد ایردراپ ها از اون پرداخت شه . برا تبدیل اتریوم به BNB تو تراست ولت میشه راهنمایی کنید. ممنون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، بستگی داره ارزهای شما رو چه شبکه ای هستن
اگه اتر شما روی شبکه اصلی هست و میخواید به bnb روی اسمارت چین تبدیل کنید باید از بریج استفاده کنید
مثلا از طریق anyswap شدنیه:
https://anyswap.exchange/#/

مسعود

با سلام من توکنی در کیف پول تراست ولت دارم که با پنکیک سواپ قادر به تبدیل کردن آن به BNB نیستم . نام توکن EverRise(Rise) می باشد .

ساسان

سلام خسته نباشید
من توی تراست ولت اسمارت چین بایننسbnbندارم و کارمزد معاملات با این توکن هست چگونه باید داخل خود برنامه تهیه کنم ؟حسای دلاری هم نداریم که از پی پال برنامه بخریم؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، باید از یه صرافی بخرید و به تراست ولت منتقل کنید. مثلا از نوبیتکس.

حسام

این بنده خدا اصلا متوجه نمیشه منظور ما چیه،اقا میدونیم باید approve کنیم،ولی ما بعدشو میگیم که کار انتقال تموم شده،به جای complate,faild,pending,میزنه approve اونجا باید چه کار کنیم،کارمزد اتریوم کم میشه ولی ارز تبدیل شده نمیاد؟؟؟؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

دوست عزیز تراکنش اتریوم گاهی fail میشه و وقتی تراکنشی موفقیت آمیز نیست، کارمزدش به حساب شما برنمیگرده. اگه بخواید تبدیل کنید مجبورید دوباره تراکنش رو ارسال کنید.
این مشکلی هست که خیلیا دارند و بعد از fail شدنش کاری نمیشه کرد.
موقع ارسال تراکنش یکم کارمزد رو بالاتر بذارید تا احتمال fail شدن تراکنش کمتر بشه .
برای اینکه مطمئن بشید تراکنش fail شده، جزییات تراکنش رو توی اکسپلورر ببینید (مثلا توی etherscan)

حسام

خسته نباشید
یعنی به همین راحتی success میزنه بعد تراکنش شکست میخوره و کارمزدم کم میکنه و هیچی به هیچی؟؟؟مردم سرمایشونو از تو جوب گرفتن مگه؟؟؟یعنی هیچ اعتراضی هیچ رسیدگی نداره این تراست ولت بی صاحاب؟؟؟پولو میخوره به همین راحتی؟؟!!

شجاع‌الدین جهاندیده

وقت شما بخیر.
این مورد دست تراست ولت نیست دوست عزیز.
تراست ولت از کارمزد تراکنش های شبکه که شما برای انتقال ارزها می پردازید چیزی برنمیداره.
این ساختار شبکه اتریومه که وقتی تراکنش موفق نیست، کارمزدش میسوزه.

حسام

ببخشید باز مزاحم میشم،یک سوال دیگه داشتم،اگر ارز رو توی همین صرافی نگه داریم وبه کیف پول نریزیم چی میشه؟؟بهتر نیست؟؟کیفه پول یا به قول شما اتریوم که فقط پول مارو خورد دستمونم هیجا بند نیست،خوب تو همین کیف پوله صرافی نگه داریم که بهتره!!

شجاع‌الدین جهاندیده

نگه داشتن ارز در صرافی بستگی به شرایط و هدف شما داره.
اگه میخواید ترید کنید طبیعتا منطقی نیست ارز رو هربار از صرافی خارج و دوباره وارد کنید
اگه قصد هولد و نگهداری برای طولانی مدت دارید بهتره خارج کنید
اگه مبلغ کم باشه و ارزش کارمزد تراکنش برداشت از صرافی رو نداشته باشید مجبورید ریسک نگهداری ارز در صرافی رو قبول کنید.

ALIREZ. ML

سلام خسته نباشید
من ی ارزی خریدم به نام ASM سود کردم ولی وقتی می خوام بفروشم و به BNB تبدیل کنم ی ارور میده که مبگه TRANSACTION EROOR
در پوکویین
و در پنکیک سو اپ هم اروری به این نظیر میدهد باید چیکار کنم؟

معین

سلام،من مقداری ارز اتریوم از تراست ولت رو به صرافی کوینکس انتقال دادم و اشتباهأ روی شبکه بایننس انجامش دادم و ارز هام گم شدن،آیا راهی واسه برگشتش وجود داره؟خیییلی ممنون میشم بتونین کمکم کنین ک سرمایه ام برگرده

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
با زدن روی لینک submit a request در پایین سایت کوینکس به پشتیبانی کوینکس پیام بدید.

محمود عسگری

سلام
بنده shibx تهیه کردم. وقتی صفحه اش و باز می کنم یه متن قرارداد به نام approve داره.
مطلب دیگه این هست که بی دلیل با بالا رفتن قیمت ارز خودبه خود از تعداد ارزهام کم میشه
دلیلش چیه و چطور میشه رفعش کرد؟

محمد

سلام خسته نباشید من مقداری اتریوم رو تبدیل به کیشو کردم ولی الان اتریومم کم شده ولی کیشو اضافه نشده گزینه approve فعال شده باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

mohsen

سلام من 100واحد توکن رو در یونی سوآپ تبدیل ب تتر کردم بعد اتریوم های کارمزد همش رف و توکنا تو کیفه و زیر نوشته approve

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، در مورد تبدیل در یونی سوآپ این مطلب رو ببینید:
https://www.bourseiness.com/47322/uniswap

عطا

سلام گزینه approve در تراست ولت معنیش چیه؟

سعید کرامتی

سلام وقت بخیر
من چند روزی میشه که tether bep20 را به bnb تبدیل کردم اوکی شده ولیapprove نوشته و تغییری نمیکنه خواستم بدونم چقد طول میکشه این عمل
چیکار باید کنم ؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اول باید approve و بعد swap رو بزنید

فریدون

سلام من اشتباهی برای تبدیل شیبا به اتریوم گزینه approve رو زدم و 50 دلار از من کارمزد کم کرد الان باید چیکار کنم که 50 دلار برگرده

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، گزینه approve برای تایید اولیه تبدیل ارز هست. تراکنش های ارز دیجیتال غیرقابل برگشت هستن دوست عزیز.

تاج

سلام
من دوتا ارز تو متاماسک با پنکیک سواپ تبدیل زدم

حالت approve نشون داده و ثبت شده اما تبدیل انجام نشد

و حتی کارمزد bnb هم کم کرد

علت چیه

Mohammad

سلام جناب من مقداری دوج کوین شبکه bep20 داشتم موقع سواپ ب اشتباه بر روی گزینه approve زدم الان چکار باید بکنم برای سواپ کردن
گزینه approve چیست؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اگه وارد صرافی غیرمتمرکز شدید، تبدیل ارز را کامل کنید. مرحله اول approve هست بعد swap

محمد

سلام
میشه لطف کنید روش خرید شت کوین بر بستر اتریوم و سایر ارز ها رو توضیح بدین .ممنون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
بستگی به این داره در چه صرافی لیست شده (کدوم سایت معامله میشه)
اکثرا روی یونی سوآپ هستن. در این صفحه میتونید راهنمای اکسچنج یونی سوآپ رو ببینید:
https://www.bourseiness.com/47322/uniswap

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
59
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx