ارز دیجیتال دنت (DENT) چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

دنت

دنت (DENT) یک صرافی جهانی برای تبادل داده‌های تلفن همراه است. این پلتفرم به کاربران گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا داده‌های تلفن همراه خود را مانند هر کالای دیگری بفروشند، بخرند و اهدا کنند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که ارز دنت چیست و آینده آن چگونه خواهد بود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای آموزش ارزهای دیجیتال این صفحه را از دست ندهید!

دنت (DENT) چیست؟

دنت یک پلتفرم غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک‌چین است که در آن کاربران می‌توانند خدمات مختلف داده تلفن همراه را خرید و فروش کنند. این پلتفرم تماس‌های بدون رومینگ، طرح‌های داده تلفن همراه، سیم‌کارت‌های الکترونیکی و بسته‌های مکالمه را به کاربران سراسر جهان ارائه می‌دهد.

عناوین مطلب:

هدف دنت متحول کردن نحوه استفاده از بسته‌های داده‌ تلفن همراه و پرداخت هزینه آن‌ها است و امکان مدیریت خدمات داده تلفن همراه را برای کاربران شبکه به ارمغان می‌آورد.

شبکه دنت (Dent) به کاربران این امکان را می‌دهد که بسته‌های داده موبایل و خدمات مرتبط با آن را در بلاک‌چین اتریوم اهدا، خرید و فروش کنند. از این رو، دنت یک بازار جهانی کاملاً غیرمتمرکز، ایمن و خودکار برای خدمات داده تلفن همراه ایجاد کرده است.

داشتن بسته‌های داده همراه در تمام نقاط جهان به یک امر ضروری تبدیل شده است و ارائه‌دهندگان خدمات تلفن همراه همیشه خدمات مناسبی ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل دنت تلاش کرده تا کاربران را از طریق بلاک‌چین از تمام نقاط جهان به هم متصل کرده و کنترل بازار داده همراه را در دستان خود کاربران حاضر در شبکه قرار دهد.

دنت یک بازار همتا به همتا برای فروش، اهدا و خرید خدمات داده موبایل ایجاد کرده است؛ بازاری که می‌تواند روش سنتی فعالیت صنعت مخابرات را تغییر دهد. با وجود شبکه دنت (Dent)، کاربران می‌توانند از تماس‌های بدون رومینگ، کاهش هزینه بسته‌های داده تلفن همراه و امکانات بیشتر بهره‌مند شوند.

دنت این امکان را برای افراد و شرکت‌های مخابراتی فراهم می‌کند تا خدمات داده تلفن همراه را در بازار همتا به همتای دنت بفروشند. کاربران می‌توانند به طور خودکار بهترین پیشنهادهای معاملاتی را در بازار پیدا کنند و خدمات مورد نیازشان را با قیمت‌های پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر خریداری کنند.

اکوسیستم دنت به عنوان یک راه‌حل بالقوه برای حل چالش‌های خرید و استفاده از داده همراه در سیستم سنتی شکل گرفت. شبکه دنت بر روی بلاک‌چین اتریوم (ETH) ساخته شده و توکن بومی آن، DENT، براساس استاندارد ERC-20 ایجاد شده است.

اهداف اکوسیستم دنت

اهداف اکوسیستم دنت عبارت‌اند از:

  • متحول کردن صنعت فعلی داده تلفن همراه از طریق شبکه همتا به همتای آن، یعنی صرافی دنت (Dent Exchange). Dent Exchange یک صرافی غیرمتمرکز داده تلفن همراه است که کاربران را قادر می‌سازد به راحتی ارائه دهندگان مختلف شبکه تلفن همراه خود را تغییر دهند.
  • آزاد کردن مصرف کنندگان از محدودیت استفاده از یک اپراتور مخابراتی خاص بر اساس قرارداد و موقعیت جغرافیایی آن‌ها. شبکه دنت هزینه‌های بین‌المللی داده و رومینگ را که ناشی از سیستم‌های مسیریابی (روتینگ) موجود بین شبکه‌های مخابراتی، حذف می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند حجم داده استفاده نشده خود را به کاربران دیگر بفروشند.
  • فراهم کردن زمینه برای فعالیت اپراتورهای مجازی (یا مخابراتی) به عنوان بخشی از راه‌حل در مقابل بخشی از رقابت. مصرف‌کنندگان و شرکت‌های مخابراتی می‌توانند در شبکه دنت با استفاده از توکن بومی DENT بسته‌های داده تلفن همراه را مانند هر کالای دیگری خرید و فروش کنند.
  • به دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) این امکان را می‌دهد که فرآیندهای خرید و فروش را به صورت خودکار انجام دهند تا کاربران بتوانند بهترین پیشنهادها را در منطقه خود انتخاب کنند.
  • غیرمتمرکز کردن بسته‌های داده. گیگااستور دنت (Dent Gigastore) به کاربران این امکان را می‌دهد که با راه‌اندازی کانال‌های فروش مانده داده خود را طریق یکپارچه‌سازی API یا فروشگاه نقطه فروش قابل شخصی‌سازی به کاربران دیگر بفروشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند قیمت پیشنهادهای خود را تعیین کنند و پرداخت‌ها را مدیریت کنند.

دنت چگونه کار می‌کند؟

دنت از دو جزء اصلی تشکیل شده است:

  • بازار داده موبایل (Mobile Data Marketplace)، که از طریق آن کاربران از توکن DENT برای خرید و فروش داده تلفن همراه استفاده می‌کنند. در این بازار همچنین بخشی به نام پیشنهادها یا «Offers» وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند از طریق بازی‌های آنلاین یا تکمیل نظرسنجی‌های مختلف توکن DENT کسب کنند.
  • صرافی دنت (DENT Exchange)، که می‌توان آن را با پلتفرم معاملات آنلاین مانند بازار سهام یا کالا مقایسه کرد. کاربران و اپراتورهای مجازی (شرکت‌های مخابراتی) می‌توانند از طریق برنامه وب یا تلفن همراه به این صرافی دسترسی پیدا کرده و در آن سفارش‌های خود را ثبت کنند و قیمت‌ها و پیشنهادهای کاربران دیگر را مشاهده کنند.
  • برنامه موبایل دنت، که در حال حاضر بیش از 14 میلیون از اپ استور و فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. با این حال، از آنجا که بسیاری از کاربران این اپلیکیشن را در اصل برای دریافت پاداش توکن‌های دنت دانلود کرده‌اند، ممکن است همه آن‌ها اکنون فعال نباشند.

صرافی DENT از قراردادهای هوشمند اتریوم برای اجرای سه نوع تراکنش استفاده می‌کند. این سه شامل تراکنش‌های کاربر به کاربر، بسته‌های داده بین‌المللی همتا به همتا برای رومینگ، و عرضه اولیه (IDO) توسط شرکت‌های مخابراتی است.

اندازه عرضه‌های اولیه را ارائه‌دهندگان داده موبایل و شبکه دنت که به عنوان یک اپراتور مجازی عمل می‌کند، می‌توانند تنظیم کنند. شبکه دنت همچنین با ارائه بسته‌های داده خود، عمق بیشتری به بازار می‌دهد.

دنت با ترکیب چند فناوری پیشرفته امکان به اشتراک‌گذاری ساده و غیرمتمرکز خدمات داده موبایل را در میان کاربران شبکه فراهم می‌کند. دنت برای عملکرد خود از قراردادهای هوشمند اتریوم و اپراتورهای مجازی و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل و وب استفاده می کند.

شبکه دنت به این عناصر کلیدی و پایگاه مصرف‌کنندگان وابسته است و برای حفظ ترافیک کافی برای ادامه فعالیت به تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان نیاز دارد. نیاز دنت به کاربران و خریداران زیاد به این معنی است که احتمالاً شرکت‌های مخابراتی و فروشندگان بیشتری به این پلتفرم خواهند پیوست.

دنت یک اکوسیستم پیچیده اما کاربرپسند ایجاد کرده که صرافی دنت یکی از اجزاء اصلی آن است. صرافی دنت تمامی فعالیت‌های بازار همتا به همتا را تسهیل می‌کند و دارای هفت عنصر است: بسته‌های داده، الگوریتم‌های مارکت میکر یا بازارساز، داده‌های قیمت‌گذاری، مدیریت سفارش، مدیریت پورتفولیو، اجرای سفارش، و پاراچِین صرافی دنت.

صرافی دنت
کاربران می‌توانند سفارش‌های خرید و فروش بسته‌های خدمات موبایل را از طریق صرافی دنت انجام دهند.

نسخه وب دنت پیچیده‌تر از نسخه موبایل صرافی دنت است که ممکن است کاربر پسندتر باشد. کاربران می‌توانند از نسخه وب یا اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به بازار DENT استفاده کنند.

تمام انتقال‌ها و تراکنش‌ها به کمک قراردادهای هوشمند اتریوم انجام می‌شود که در آن انتقال‌ها به ترتیب فعالیت‌های بازار پردازش می‌شود. اپراتورهای مجازی بازارسازها هستند و طیف گسترده‌ای از بسته‌های داده و خدمات را به کاربران شبکه ارائه می‌دهند. اپراتورها همچنین به عنوان telco شناخته می‌شوند و خدمات ویژه بسته‌های SMS و USSD را ارائه می‌کنند.

تیم سازندگان دنت شامل چه کسانی است؟

شرکت سازنده دنت، DENT Wireless، در هنگ کنگ مستقر است و دفتری نیز در سنگاپور دارد. این شرکت را مدیر عامل شرکت، Tero Katajainen، در سال 2014 بر روی یک سیستم بازارساز خودکار موجود تأسیس کرد. Katajainen دارای مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی برق است و قبلاً چندین استارتاپ اینترنتی از جمله Dovecot Oy را تأسیس کرده است.

در سال 2017، تیم توسعه دنت گسترش یافت و دو بنیان‌گذار دیگر به نام‌های Mikko Linnamaki و Andreas Vollmer به تیم اضافه شد. Vollmer دارای 12 سال تجربه در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل است و همچنین شرکت TDSoftware را بنیان‌گذاری کرده است. Linnamaki نیز دارای سابقه در زمینه معماری بنیادی موبایل است.

تیم توسعه دنت در حال حاضر شامل 9 عضو است که در زمینه معامله‌گری فارکس، فناوری‌های تلفن همراه و مهندسی نرم‌افزار تجربه دارند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد دنت در مراحل اولیه مشارکت با سایر شرکت‌ها است. جدیدترین همکاری دنت با نئوبانک هلندی Bunq، بلاک‌چین سامسونگ و G + D Mobile Security است. تاکنون هیچ نشانه‌ای از همکاری شرکت‌های مخابراتی بزرگ با دنت یا استفاده آن‌ها از صرافی دنت مشاهده نشده است.

تاریخچه قیمت توکن DENT

از ژانویه 2021 تا اوایل آوریل این سال قیمت توکن DENT از محدوده 0.0002 دلار به سقف تاریخی 0.022 دلار افزایش یافت. رالی صعودی آلت کوین‌ها در مارس 2021، شاخص قدرت نسبی (RSI) ارز دنت را به بالای 94 رساند که نشان‌دهنده ارزش‌گذاری بیش از حد این ارز بود.

از آن زمان به بعد قیمت دنت همراه با سایر قیمت سایر ارزهای دیجیتال سقوط کرد. قیمت ارز دنت در حال حاضر 95 درصد از بالاترین رکورد تاریخی خود در سال گذشته فاصله دارد.

توکنومیک ارز دنت

ارز دنت در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه 250 قرار دارد (منبع: کوین مارکت کپ) و تقریباً 99 میلیارد توکن عرضه در گردش دارد و توکن‌های بیشتر نیز هر سه ماه یک بار منتشر می‌شوند. حداکثر عرضه دنت یک تریلیون کوین است که شاید بسیار زیاد به نظر برسد.

اما به گفته یکی از بنیان‌گذاران، برای تبدیل شدن این شرکت به یک شرکت جهانی با کاربران فعال داشتن عرضه زیاد ضروری است. او خاطرنشان کرده است که اگر فقط 20 میلیون کاربر موبایل هر ماه 1000 توکن DENT تهیه کنند، به 20 میلیارد توکن DENT در ماه نیاز است. دنت ادعا می‌کند که تا ژوئن 2021 حدود 26 میلیون کاربر فعال دارد.

بیشتر بخوانید: توکنومیک (Tokenomics) چیست؟ + بررسی توکنومیک دو ارز پرطرفدار!

دنت در جریان عرضه اولیه کوین (ICO) خود در سال 2017، 70 درصد از کوین‌های خود را در میان سرمایه‌گذاران و خریداران عادی توزیع کرد. همچنین، 30 درصد باقیمانده توکن‌ها به ذخایر شرکت، خریدهای مخابراتی، مشوق برای کاربران و حقوق کارمندان اختصاص داده شد. این 30 درصد همچنین شامل یک میلیارد دلار کمک به برنامه SDG سازمان ملل متحد برای حمایت از کشورهای در حال توسعه است.

دنت در طول ICO خود تنها 8.6 میلیارد توکن فروخت، به این معنی که 91.4 میلیارد باقیمانده در اختیار تیم توسعه باقی ماند. منتقدان ادعا می‌کنند که این کار برخلاف اخلاق غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال است. سرمایه‌گذاران نگرانی خود از قرار گرفتن درصد بزرگی از توکن‌ها در اختیار شرکت‌های مخابراتی و تعداد انگشت‌شماری از «نهنگ‌ها» ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: CeDeFi چیست؟ امور مالی غیرمتمرکزِ متمرکز شده!

چه چیزی ارز دیجیتال Dent را منحصر به فرد می‌کند؟

اپراتورهای سنتی تلفن همراه اغلب خدمات تلفن همراه خود را با قیمت‌های بالا می‌فروشند، که این باعث می‌شود تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان نتوانند به خدمات همراه و داده دسترسی داشته باشد. هدف شبکه دنت تغییر نحوه ارائه، فروش و خرید خدمات داده همراه با استفاده از ترکیبی از فناوری‌های نوآورانه و بلاک‌چین است.

دنت به تمام افراد و شرکت‌ها، از شرکت‌های مخابراتی گرفته تا افراد عادی، این امکان را می‌دهد که بسته‌های داده تلفن همراه و خدمات مخابراتی را خرید و فروش کنند. فروشندگان در شبکه دنت می‌توانند خدمات خود را در صرافی ارائه دهند و آن‌ها را در بازار همتا به همتای با دسترسی جهانی به فروش برسانند.

این قابلیت‌ها باعث شده بسیاری از کارشناسان حوزه کریپتو آینده ارز دیجیتال دنت را درخشان توصیف کنند.

نحوه استفاده از دنت

ارز دنت این قابلیت را دارد که توسط افراد و شرکت‌های مخابراتی برای فروش خدمات داده تلفن همراه با قیمت‌های مقرون به صرفه و در مقیاس جهانی مورد استفاده قرار گیرد تا چنین خدماتی به راحتی برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی باشد. کاربران می‌توانند از شبکه دنت برای خرید، فروش و اهدای داده‌های موبایل خود به کاربران دیگر استفاده کنند.

از ارز دیجیتال DENT می‌توان برای پرداخت و دریافت مبلغ بسته‌های داده موبایل استفاده کرد، اما همچنین می‌توان این توکن را با ارز فیات (در برخی کشورها) و سایر ارزهای دیجیتال مبادله کرد یا در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کرد. شرکت Dent Wireless قصد دارد در آینده گستره خدمات و قابلیت‌های خود را گسترش دهد که در این صورت می‌توان انتظار یک بازار جذاب‌تر را داشت.

آیا ارز دنت را می‌توان استخراج کرد؟

تمام توکن‌های دنت از قبل استخراج شده‌اند، بنابراین امکان ماینینگ در شبکه دنت وجود ندارد.

نحوه خرید ارز دیجیتال دنت

برای اینکه بتوانید در کشورهای خارجی از طریق شبکه دنت به راحتی بسته داده یا مکالمه خریداری کنید ابتدا باید مقداری ارز دنت در کیف پولتان داشته باشید.

با یک سرچ ساده می‌بینید که ارز دنت را می‌توانید از صرافی‌های معتبر ایرانی و ایرانی خریداری کنید و آن را در کیف پول این صرافی‌ها یا کیف پول‌های معتبر جهانی ذخیره کنید. در بخش بعدی چند نمونه از کیف پول‌های ارز دنت را معرفی خواهیم کرد:  

کیف پول ارز دنت

توکن‌های DENT را می‌توان با خیال راحت در تمام کیف پول‌های ERC-20 ذخیره کرد. محبوب‌ترین کیف پول‌های نگهداری ارز دنت عبارت‌اند از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)، مای اتر والت (MyEtherWallet) و کیف پول متامسک (Metamask).

یکی دیگر از کیف پول‌های محبوب دنت تراست والت (Trust Wallet) است. توکن‌های DENT را می‌توان با استفاده از برنامه DENT نیز استفاده و ذخیره کرد.

آیا سرمایه‌گذاری در ارز Dent خوب است؟

برنامه دنت برای متحول کردن صنعت داده‌های تلفن همراه جاه‌طلبانه است و هنوز با چالش‌های متعددی مواجه است.

اولاً، شبکه دنت برای شروع به کار به یک پایگاه کاربری به اندازه کافی بزرگ نیاز دارد. به نظر می‌رسد با وجود 26 میلیون کاربر در 80 کشور جهان و مشارکت دنت با سامسونگ، این پروژه در مسیر درستی قرار دارد. با این حال، این شرکت در رسیدن به برخی از نقاط عطف مورد انتظار خود از جمله معرفی برنامه برای iOS و سیستم‌های پاداش‌دهی عقب مانده است.

یکی از ریسک‌های دیگر مربوط به شرکت‌های مخابراتی است. برای موفقیت دنت، این شرکت‌ها باید به جای نگاه کردن به دنت به عنوان یک رقیب، از آن استقبال کنند. شبکه دنت راهکار بالقوه‌ای برای کسب سود از ارائه بسته‌های داده همراه برای شرکت‌های مخابراتی پیشنهاد کرده است؛ اما باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت‌های مخابراتی بزرگ شروع به استفاده از صرافی دنت خواهند کرد یا خیر.

از آنجایی که دنت بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است، این شبکه ممکن است تحت تاثیر هر گونه پیشرفت یا اختلال در اتریوم قرار گیرد. برخی از مشکلات فعلی که شبکه اتریوم با آن‌ها گریبانگیر است شامل هزینه‌های بالای گس و شبکه شلوغ آن است که امیدوار است به زودی با تغییر به مدل اثبات سهام (Proof of Stake) آن را برطرف کند.

علاوه بر این، قیمت توکن DENT همواره در معرض نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است. کاهش قیمت ممکن است موجب غافلگیری مصرف‌کنندگان و فروشندگانی شود که قصد خرید بسته‌های داده ارزان قیمت از طریق اکوسیستم دنت را دارند.

مورد بعدی اقدامات نظارتی احتمالی نسبت به ارزهای دیجیتال از سوی دولت‌ها و بانک‌ها است که ممکن است ثبات این بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

در نهایت، از آنجا که تیم توسعه تقریباً 40 درصد از تمام توکن‌های DENT را در اختیار دارد، این می‌تواند عامل دیگری برای کاهش ناگهانی قیمت این توکن در نتیجه «دامپ» باشد.

در کنار نکات مثبت، موارد بالا باعث شده برخی در مورد آینده ارز دیجیتال دنت مردد باشند.

آینده ارز دیجیتال دنت

تحقیقات انجام شده در مورد آینده ارز دیجیتال دنت نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌های کارشناسان از آینده قیمت این ارز با یکدیگر نسبتاً متناقض است. هیچ اتفاق نظری در مورد صعودی یا نزولی بودن قیمت ارز دیجیتال DENT در آینده وجود ندارد.

در واقع، رشد احتمالی این ارز در آینده به عوامل مختلفی از جمله اعلامیه‌های شرکت، راه‌حل‌های تکنولوژیکی جدید پروژه‌های دنت، فضای کریپتوکارنسی به طور کلی، وضعیت قانونی و غیره بستگی دارد. مانند همیشه به شما یادآوری می‌کنیم که قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتال ابتدا می‌بایست حتماً تحقیقات شخصی خود را انجام دهید.

سوالات متداول

Dent چیست؟

دنت (DENT) یک صرافی جهانی برای تبادل داده‌های تلفن همراه است. این پلتفرم به کاربران گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا داده‌های تلفن همراه اضافی خود را مانند هر کالای دیگری بفروشند، بخرند و اهدا کنند.

اجزای اصلی تشکیل دهنده دنت چیست؟

شبکه دنت از سه جزء اصلی بازار داده موبایل، صرافی دنت، و اپلیکیشن موبایل تشکیل شده است.

چرا شبکه دنت منحصر به فرد است؟

دنت به تمام افراد و شرکت‌ها، از شرکت‌های مخابراتی گرفته تا افراد عادی، این امکان را می‌دهد که بسته‌های داده تلفن همراه و خدمات مخابراتی را خرید و فروش کنند.

کیف پول ارز دنت کدام است؟

توکن‌های دنت را می‌توان در کیف پول‌های ERC-20 مانند لجر نانو اس، مای اتر والت، و متامسک ذخیره کرد.

سخن پایانی

با رشد تصاعدی استفاده از بسته‌های داده تلفن همراه، فرصت مناسبی برای یک «شبکه واسطه» ایجاد شده است تا بتواند باقیمانده بسته‌های اینترنت را که با پایان تاریخ بسته‌ها هدر می‌رود را دوباره به کاربران بفروشد.

اگرچه تردید چندانی در مورد فناوری پشت ارز دنت وجود ندارد، اما سوالی که برای طرفداران بلاک‌چین مطرح می‌شود این است که آیا شبکه دنت برخلاف شرکت‌های همتای مخابراتی و متمرکز خود می‌تواند به یک پلتفرم واقعاً غیرمتمرکز تبدیل شود؟ با توجه به نقشه راه جاه‌طلبانه دنت که اخیراً منتشر شده است، باید دید که آینده ارز دیجیتال و توکن DENT چگونه خواهد بود.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx