سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ + بهترین کانال‌های سیگنال کریپتو

سیگنال ارز دیجیتال

چیزی که این روزها به‌وفور معمول می‌توان در بازار کریپتو مشاهده کرد، سیگنال ارز دیجیتال است.

در این مقاله از بورسینس قصد داریم به بررسی این سیگنال‌ها و نحوه خواندن و استفاده از آنها بپردازیم.

همین‌طور به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که آیا سیگنال تضمینی ارز دیجیتال وجود دارد یا خیر؟

عناوین مطلب:

اگر شما هم روزانه با کانال‌های مختلف سیگنال ارز دیجیتال مواجه می‌شوید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای شروع در بازار ارز دیجیتال کلیک کنید

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال راهنمایی برای خرید، فروش یا نگهداری یا یا چندین ارز دیجیتال است که از طریق شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

سیگنال ارز دیجیتال به‌طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود:

  • سیگنال خرید: در این نوع سیگنال ارز دیجیتال، خیلی ساده فرد یا سیستم پیشنهاد می‌کند که یک ارز دیجیتال را خریداری کنید و اعتقاد دارد که قیمت ارز دیجیتال افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کند که ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری کنید.
  • سیگنال فروش: در این نوع سیگنال به شما پیشنهاد می‌شود که یک ارز دیجیتال را بفروشید چرا که احتمالا قیمت آن در آینده کاهش پیدا می‌کند.
  • سیگنال نگهداری (Hold): در این نوع معمولا سیستم ارائه‌دهنده سیگنال پیشنهاد می‌کند یک ارز دیجیتال را هولد کنید چرا که بر این باور است که در در بلندمدت قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

نحوه خواندن سیگنال ارز دیجیتال

تصویر زیر نمونه‌ای از سیگنال کریپتو است که با هم بررسی کنیم:

CRYPTO SIGLNALS
نمونه ای از سیگنال ارز دیجیتال

همان‌طور که می‌بینید، سیگنال شامل:

  • جفت معاملاتی: LBLOCK/USD
  • سیگنال: خرید
  • قیمت خرید/ورودی: 0.0001576 دلار
  • قیمت توقف ضرر: 0.000130 دلار
  • قیمت برداشت: 0.000800 دلار
  • نسبت ریسک به ریوارد: 1:3 (بنابراین کاربران می‌توانند میزان ریسکی که برای آن معامله متحمل می‌شوند را ارزیابی کنند.)

چیزی که این سیگنال توصیه می‌کند این است که جفت معاملاتی را با قیمت ورودی 0.0001576 دلار بخرید و به قیمت 0.000800 دلار بفروشید تا سود کنید.

شما باید از پیش روی قیمت 0.000130 دلار سفارش فروش (حد ضرر) ثبت کنید تا بتوانید سود کافی از این سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که کمتر کسی می‌تواند سود 100درصدی از سیگنال‌ها دریافت کند.

بیشتر بخوانید: مفهوم انواع سفارشات در بازارهای مالی: Stop Limit و Limit Orders

ربات سیگنال ارز دیجیتال

پس از اینکه اشتراک کانال سیگنال ارز دیجیتال را دریافت کردید معمولا دو راه برای انجام معامله دارید.

راه اول این است که وارد صرافی ارز دیجیتال خود شوید و معامله انجام دهید. اما بعضی از ارائه‌دهندگان این خدمات به شما امکان می‌دهند حساب معاملاتی خود را از طریق ربات به آن‌ها متصل کنید و معامله‌های شما به‌صورت خودکار توسط ربات انجام شود.

metaverse crypto coins to buy below 1 dollar
ربات سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال‌های کریپتو چگونه ایجاد می‌شوند؟

عوامل مختلفی برای ارائه سیگنال کریپتو وجود دارد، ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحلیل تکنیکال: در این نوع تحلیل که با استفاده از نمودارها انجام می‌شود، بزرگ‌ترین بخش سیگنال‌ها را با در نظر گرفتن سطوح حمایت و مقاومت، الگوهای قیمت و سایر شاخص‌های تکنیکال انجام می‌دهند.
  • تحلیل بنیادی
  • احساسات بازار

یک سیگنال خوب باید تمام این عوامل را در نظر بگیرد و نحوه و زمان درست خریدوفروش را به‌صورت واضح به شما ارائه بدهد.

به‌عنوان مثال اگر تمام شاخص‌های تکنیکال نشان‌دهنده افزایش قیمت یک ارز دیجیتال باشند، همین‌طور احساسات قالب بر آن ارز دیجیتال هم سیگنال قوی خرید را نشان دهد، اما اگر به نکاتی مانند موارد استفاده ارز دیجیتال مورد نظر و عوامل بنیادی توجه نکنیم، سیگنال مورد نظر ممکن است شکست بخورد.

چرا که از نظر فاندامنتال ممکن است دلیلی برای خرید وجود نداشته باشد.

آیا سیگنال کریپتو برای مبتدیان مناسب است؟

می‌توان گفت سیگنال ارز دیجیتال معامله را برای مبتدیان آسان می‌کند، چرا که بخش بزرگی از تحقیقات بازار توسط متخصصان انجام می‌شود.

همچنین متخصصان عوامل مختلف را در نظر می‌گیرند و در سیگنال نهایی اعمال می‌کنند. اما باید توجه داشته باشید که در انتخاب کانال یا سایت سیگنال باید بسیار محتاط باشید. چون در این زمینه کلاهبرداری های زیادی انجام می‌شود. مخصوصا پیشنهاد می‌کنیم سمت کانال‌های پامپ و دامپ نروید.

بیشتر بخوانید: شیوه تشخیص پامپ و دامپ در ارز دیجیتال

چگونه سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟

راه‌های مختلفی برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد.

برخی از افراد ترجیح می‌دهند از توصیه‌های معامله‌گران خبره پیروی کنند، در حالی که برخی دیگر از ربات‌های خودکار استفاده می‌کنند که سیگنال‌هایی را بر اساس داده‌های بازار تولید می‌کنند.

اگر در مورد کسب درآمد از بازارهای ارزهای دیجیتال جدی هستید، باید منبع مطمئنی از سیگنال‌های ارز دیجیتال را پیدا کنید. گزینه‌های مختلف پولی و رایگان در دسترس است، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری باید کمی زمان بگذارید و درباره گزینه‌های مختلف تحقیق کنید.

هنگامی‌که منبع خوبی از سیگنال‌ها را پیدا کردید، باید شروع به تمرین و استفاده از این سیگنال‌ها کنید. توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارد، بنابراین باید بدانید که سرعت عمل در این بازار بسیار اهمیت دارد.

اگر خودتان با انجام معاملات راحت نیستید، می‌توانید از یک سرویس سیگنال استفاده کنید که به‌طور خودکار معاملات را برای شما انجام می‌دهد.

ربات‌های سیگنال کریپتو معمولا مبلغی را به‌صورت ماهیانه دریافت می‌کنند، اما شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

بیشتر بخوانید: گروه‌های تلگرامی بورسی را چگونه پیدا کنیم؟ + معرفی 5 کانال برتر

از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟

هنگام انتخاب ارائه‌دهنده سیگنال ارز دیجیتال باید به چند نکته توجه کنید:

میزان موفقیت

قبل از پرداخت هزینه اشتراک، بررسی کنید که آیا سابقه خوبی از نظر میزان دقت و میزان موفقیت دارند یا خیر.

مانند کارگزاران سهام، ارائه‌دهندگان سیگنال معاملاتی کریپتو نتایج خود را برای افزایش اعتماد کاربران و جذب کاربران جدید منتشر می‌کنند. نتایج شامل خلاصه‌های ماهانه نسبت‌های معامله‌های موفق است.

ارائه‌دهندگان سیگنال با نرخ موفقیت بالای 50 درصد قابل اعتمادتر هستند.

crypgo signals

زمان سیگنال

منظور از زمان سیگنال، بازه‌های زمانی برای ارائه سیگنال است. اگر یک معامله‌گر روزانه هستید، باید به دنبال سیگنال‌هایی باشید که به‌صورت ساعتی یا روزانه صادر می‌شوند.

اما اگر شما یک معامله‌گر نوسانی هستید، ممکن است بخواهید به دنبال سیگنال‌هایی باشید که به‌صورت هفتگی یا ماهانه صادر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: استراتژی‌های ترید روزانه ارز دیجیتال + نکات مهم

اندازه جامعه

بهترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال معمولاً هزاران عضو دارند.

داشتن یک جامعه بزرگ هم یکی از عواملی است که باعث می‌شود بتوان بهتر به یک ارائه‌دهنده سیگنال اعتماد کرد. چرا که افراد در کانالی که برای آن‌ها سود ایجاد نمی‌کند، نمی‌مانند.

البته به خاطر داشته باشید که درباره کانال‌های سیگنال تلگرام معمولا امکان اضافه کردن عضوهای غیرواقعی برای جلب اعتماد وجود دارد. بنابراین زیاد نمی‌شود روی تعداد عضو کانال به‌عنوان گزینه‌ای برای اعتماد حساب باز کرد، به این گزینه باید در کنار عوامل دیگر نگاه کرد.

هزینه‌ها

اکثر ارائه‌دهندگان سیگنال کریپتو خدمات رایگان و پولی را ارائه می‌دهند.

طرح‌های رایگان با ارائه چند مورد رایگان (معمولاً 3) در هفته شروع به کار می‌کنند. در این مدل ارائه‌دهندگان سیگنال تلاش می‌کنند تا با استفاده از سیگنال‌های رایگان، افراد را متقاعد کنند تا از طرح‌های پولی استفاده کنند.

معمولا در طرح‌های پولی سیگنال‌های بیشتر با فرصت‌های سود بالاتر ارائه می‌شود.

برخی از کانال‌ها هستند که سیگنال رایگان ارائه می‌کنند. در این مورد باید بسیار مراقب باشید. ممکن است کیفیت سیگنال‌هایی که ارائه می‌دهند خوب نباشد که نیاز به بررسی بیشتر شما دارد. همچنین برخی از کانال‌های سیگنال کریپتو رایگان با هدف پامپ و دامپ کریپتو انجام می‌شود.

این یک روش کلاهبرداری ارز دیجیتال است که دارندگان عمده یک کریپتو با تشویق مردم به خرید، باعث افزایش قیمت ناگهانی آن می‌شوند و به یک باره دارایی خود را می‌فروشند و باعث افت شدید قیمت می‌شوند.

معرفی بهترین کانال و سایت سیگنال ارز دیجیتال

بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال دستورالعمل‌های معاملاتی مستقیم و قابل درک هستند که به کاربران اطلاع می‌دهند از کدام ارز دیجیتال خرید کنند.

آن‌ها توسط معامله‌گران حرفه‌ای کریپتو ایجا می‌شوند و سپس از طریق ایمیل یا پلتفرم‌های پیام‌رسان اجتماعی مانند تلگرام و واتس‌اپ یا سایت سیگنال با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند.

در ادامه قصد داریم چند مورد از آن‌ها را معرفی کنیم.

1. CryptoSignals.org

Cryptosignals.org که در سال 2014 راه‌اندازی شده، نسبت ریسک به ریوارد را به کاربران نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که فرد چقدر می‌تواند در هر معامله سرمایه خود را درگیر کند.

این سایت از زمان راه‌اندازی تاکنون توانسته نرخ سود 82 درصدی را ثبت کند که آن را به یکی از بهترین ارائه‌دهنده های سیگنال معاملات ارز دیجیتال برای معامله‌گران تازه‌کار تبدیل می‌کند.

این سایت سیگنال دارای طرح‌های رایگان و پولی (پریمیوم) است که کاربران می‌توانند یکی را انتخاب کنند. این سایت در طرح رایگان خود 3 سیگنال ارز دیجیتال با کیفیت VIP قرار می‌دهد. در طرح پولی این سایت روزانه 2 یا 3 سیگنال با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

کاربران برای خرید اکانت سیگنال دهی می‌توانند از 48 یورو در ماه هزینه کنند. نکته مهم دیگر برای کسانی که قصد دارند تحلیل تکنیکال را یاد بگیرند این است که در این سایت تحلیل تکنیکال سیگنال‌های ارائه شده، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین معمولا طرح‌های تخفیفی مختلفی برای خرید اکانت‌‌های پریمیوم وجود دارد.

2. گروه تلگرام NFT Signals

NFT signals
بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

گروه تلگرام NFT Signals سیگنال‌های معاملاتی برای NFT ها را ارائه می‌دهد.

این کانال سیگنال تا به حال توانسته بیش از 100 میلیون دلار سود از معاملات NFT به‌صورت گروهی با کاربران خود به دست آورد.

این کانال 3000 کاربر فعال در گروه تلگرام خود دارد که عضویت آن رایگان است. در این گروه می‌توانید 3 تا 5 سیگنال NFT در هفته دریافت کنید.

NFT Signals همچنین دارای یک بسته VIP است که در آن کاربران 3-5 سیگنال معاملاتی در روز را همراه با نکاتی در مورد مینت‌های آینده توکن‌های غیر مثلی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، سرور Discord آن به پشتیبانی مشتری اختصاص داده شده است. اشتراک در گروه تلگرام VIP این گروه از 56 دلار در ماه شروع می‌شود، در حالی که هزینه طرح سالانه 277 دلار است.

3. Learn2Trade

Learn2Trade یک ارائه‌دهنده سیگنال‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال است که دارای معامله‌گران با بیش از 15 سال تجربه و نرخ موفقیت بیش از 76% است.

این پلتفرم، سیگنال‌هایی را به جامعه بیش از 70000 معامله‌گر فعال خود ارائه می‌دهد.

Learn2Trade دارای خدمات تلگرام رایگان و پریمیوم است. سرویس رایگان تلگرام حداکثر 3 سیگنال کریپتو رایگان در هفته ارائه می‌دهد.

در حالی که کاربران روزانه حداکثر 5 سیگنال ارز دیجیتال با کیفیت دریافت می‌کنند. همچنین برای کاربرانی که می‌خواهند مهارت‌های معاملاتی خود را بهبود بخشند، مطالب آموزشی زیادی ارائه می‌دهد.

4. CryptoHopper

CryptoHopper به خودی خود یک ارائه‌دهنده سیگنال‌های ارز دیجیتال نیست، بلکه به جمع‌آوری بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال موجود می‌پردازد.

همچنین با استفاده از ابزارهایی که به کاربران می‌دهد، می‌توانند معاملات خود را به‌صورت خودکار تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی ربات کریپتو هاپر (Cryptohopper) و آموزش استفاده از آن

cryptohopper review 4
کریپتو هاپر؛ نمونه ای از کانال سیگنال کریپتو برای 2022

یک نکته جذاب درباره نرم افزار کریپتو هاپر وجود دارد، این است که کاربران می‌توانند از بین ارائه‌دهندگان سیگنال مختلف که به‌صورت رایگان یا پولی هستند انتخاب کنند.

کاربران همچنین می‌توانند سیگنال‌های ارز دیجیتالی را که دریافت می‌کنند سفارشی کنند، بنابراین می‌توانند معامله‌های خود را مدیریت کنند. CryptoHopper بیش از 500000 کاربر دارد!

آیا سیگنال تضمینی ارز دیجیتال وجود دارد؟

باید بدانید که معامله ارزهای دیجیتال برای بهترین معامله‌گران هم ریسک‌هایی به همراه دارد.

بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند به شما سیگنال تضمینی ارائه دهد. اما این از ارزش سیگنال‌ها کم نمی‌کند، چرا که می‌توان با استفاده درست از سیگنال‌های کریپتو در بازار ارزهای دیجیتال سود خوبی کسب کرد.

سوالات متداول

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام کدام است؟

Leran2Trade و NFT Signals جزو برترین کانال‌های تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال هستند. احتمالا با جستجوی بیشتر می‌توانید کانال‌های دیگری نیز پیدا کنید. اما پیدا کردن بهترین کانال نیاز به صبر و جستجوی بیشتر دارد.

بهترین نرم افزارهای سیگنال کریپتو کدام اند؟

ربات کریپتو هاپر و پلتفرم Cryptosignals.org از برترین نرم افزارهای ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال هستند.

سیگنال ارز دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

سیگنال ارز دیجیتال می‌تواند برای افرادی که آشنایی اولیه و نحوه معامله ارز دیجیتال را می‌دانند مناسب باشد. همچنین افراد در سطح متوسط تا پیشرفته می‌توانند از سیگنال‌ها برای کمک به تحلیل خود یا یادگیری یک الگوی تحلیلی استفاده کنند.

جمع بندی

به‌طور کلی بهترین راه برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال این است که خودتان یاد بگیرید و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال انجام دهید.

اما می‌توان از سیگنال‌های ارز دیجیتال برای شروع استفاده کرد. یا از این سیگنال‌ها برای اینکه دید کلی نسبت به یک ارز دیجیتال پیدا کنید و نظر دیگر معامله‌گران را نیز بدانید، استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی برای سوددهی در سیگنال‌های ارز دیجیتال وجود ندارد و عواقب استفاده از این خدمات فقط متوجه سرمایه‌گذاران است. بنابراین دقت داشته باشید که از سیگنال‌ها به‌درستی استفاده کنید. همین‌طور قبل از خرید کانال سیگنال، تحقیقات کافی انجام دهید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx