آموزش استفاده از ربات کریپتو هاپر (Cryptohopper)

کریپتو هاپر

برای کسانی که می‌خواهند وارد دنیای ترید ارزهای دیجیتال شوند، اما تجربه عملی کمی در این کار دارند، یا برای تریدرهای حرفه‌ای‌تر که به دنبال ربات‌های معاملاتی خودکار هستند، گزینه‌های زیادی وجود دارد.

ربات ترید کریپتو هاپر یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است که بیش از 400000 معامله‌گر از آن استفاده می‌کنند.

با استفاده از ربات ‌کریپتو هاپر، می‌توانید به صورت شبانه‌روزی در حال معامله باشید، بدون اینکه موقعیت‌های معاملاتی بزرگ را از دست بدهید.

عناوین مطلب:

این ربات بدون وقفه کار می‌کند و بر اساس شرایط از پیش برنامه‌ریزی‌شده توسط شما ستاپ‌های معاملاتی را شناسایی می‌کند. در این آموزش کریپتو هاپر به طور کامل با این ربات و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد.

نکات کلیدی

  • ربات کریپتو هاپر پلتفرمی برای خودکار کردن معاملات ارزهای دیجیتال است. کافی است یک استراتژی مطمئن را در آن وارد کنید تا این ربات به جای شما در طول شبانه‌روز معامله انجام دهد.
  • با وارد کردن کلید API صرافی مدنظرتان در پلتفرم کریپتوهاپر می‌توانید حساب صرافی خود را به کریپتوهاپر وصل کنید و در این پلتفرم ترید کنید.
  • کریپتو هاپر چهار نوع حساب کاربری دارد که طرح پایه آن را می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید.
  • کریپتو هاپر از بیش از 100 ارز دیجیتال و 15 صرافی پشتیبانی می‌کند.
  • معاملات خودکار، ترید مجازی، معاملات آینه‌ای (میرور تریدینگ)، مدیریت پورتفولیو و … چند نمونه از ویژگی‌های کریپتو هاپر است.

‌کریپتوهاپر چیست؟

کریپتو هاپر یک پلتفرم آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند به ربات معاملاتی خودکار برای بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند و از آن برای انجام معاملات خودکار استفاده کنند.

در معاملات خودکار ارزهای دیجیتال ربات‌ها می‌توانند با استفاده از شرایطی که برای آن‌ها تعیین کرده‌اید، معاملات را از طرف شما انجام دهند.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تریدرهای مبتدی قرار گرفتن تحت تأثیر احساسات در معاملات است. ربات‌های خودکار احساسات را از معاملات حذف می‌کنند و فقط بر اساس قوانین مشخص کار می‌کند.

خودکار شدن معاملات
خودکار شدن ترید کردن توسط ربات‌های معاملاتی

‌کریپتو هاپر اولین بار در سال 2017 وارد بازار شد و بلافاصله در میان کسانی که به دنبال معامله کردن خودکار بیت‌کوین بودند محبوب شد. از آن زمان تا به حال تعداد کاربران این ربات به بیش از 400000 معامله‌گر رسیده است.

همان‌طور که در بخش‌های بعدی خواهید دید، ‌کریپتو هاپر یک ابزار ساده اما قدرتمند برای معامله‌گران است. با این حال، عملکرد این ربات به کیفیت برنامه‌ای که معامله‌گر در آن وارد می‌کند بستگی دارد.

این یعنی برای سودآور بودن کریپتو هاپر باید یک استراتژی ثابت شده به آن بدهید و هیچ تضمینی برای سودآوری آن به خودی خود وجود ندارد.

با این حال، قبل از اینکه از کریپتو هاپر استفاده واقعی بکنید راه‌های زیادی برای برنامه‌ریزی آن و تست کردن استراتژی‌های شخصی‌تان وجود دارد.

فراموش نکنید که کیفیت استراتژی و تست کردن آن تفاوت سودآوری یا ضرر ده بودن کریپتو هاپر را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: معرفی استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال

‌کریپتو هاپر در حال حاضر می‌تواند به بیش از 15 مورد از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، کوین بیس، کوکوین و … وصل شود.

این یعنی ربات کریپتو هاپر در هر زمانی از نقدینگی بسیار زیادی برای باز کردن معاملات برخوردار است.

همچنین، ‌کریپتو هاپر برای هر نوع معامله‌گری با هر اندازه از تجربه مناسب است.

معامله‌گران تازه‌کار می‌توانند از منابع آکادمی ‌کریپتو هاپر و سایر منابع آموزشی آن استفاده کنند تا به طور کامل با نحوه استفاده از این ابزار آشنا شوند.

معامله‌گران با تجربه‌تر هم می‌توانند از ویژگی‌های پیشرفته‌تر ربات، از جمله بیش از 130 اندیکاتور تکنیکال برای تحلیل شخصی بازار استفاده کنند.

معامله‌گران با استفاده از ‌کریپتو هاپر می‌توانند ربات معاملاتی خودکار خود را به نحوی شخصی‌سازی کنند که بر اساس قوانین و استراتژی معاملاتی آن‌ها کار کند.

کریپتو هاپر استراتژی معاملاتی شخصی کاربران را با حذف فاکتور احساسات به صورت شبانه‌روزی در بازار پیاده کند و موقعیت‌های معاملاتی منطبق با استراتژی کاربر را شناسایی کرده و از طرف او وارد معامله شود.

علاوه بر آن، کاربر می‌تواند استراتژی‌های معاملاتی آزمایش شده و آماده را از بازار ‌کریپتو هاپر خریداری کند.

بیشتر بخوانید: ربات ارز دیجیتال؛ نحوه ترید بیت‌کوین با نرم افزار haas

مزایا و معایب ‌کریپتو هاپر

مزایا

  • عدم نیاز به پرداخت کارمزد (به جز هزینه اشتراک ماهانه)
  • ارائه ابزارهای تحلیلی سطح بالا به معامله‌گران
  • وجود قابلیت‌های امنیتی پیشرفته
  • در دسترس بودن برنامه ‌کریپتو هاپر برای موبایل
  • ارائه مطالب آموزشی خوب
  • استفاده آسان

معایب

  • نداشتن خدمات تلفنی برای مشتریان

نحوه کار ‌کریپتو هاپر

اساس کار ربات ترید کریپتوهاپر (Cryptohopper) انجام معاملات برای کاربر در حساب معاملاتی متصل به آن است.

برای اتصال حساب صرافی یا حتی تریدینگ ویو به کریپتو هاپر باید کلید API خود را به حساب کریپتوهارپرتان اضافه کنید. این کلید را می‌توانید در تنظیمات حساب صرافی خودتان پیدا کنید.

اضافه کردن کلید API ممکن است در صرافی‌های مختلف متفاوت باشد، اما در وب سایت کریپتو هاپر اطلاعات کاملی در مورد نحوه وصل کردن حساب‌های کاربر به کریپتو هاپر پیدا می‌شود.

ربات کریپتو هاپر پس از متصل شدن به حساب صرافی شما، به صورت خودکار معاملات را طبق تنظیماتی که در آن وارد کرده‌اید انجام می‌دهد.

این ربات تحلیل تکنیکال ارزهای مختلف را بر اساس شرایط بازار انجام می‌دهد و سپس ارزهای دیجیتال را طبق استراتژی‌های معاملاتی تعیین شده خرید و فروش می‌کند.

معاملات خودکار توسط کریپتوهاپر تا زمانی که آن را غیرفعال کنید یا تنظیماتش را تغییر دهید، به همین منوال ادامه خواهد داشت.

اگرچه فرایند ترید در کریپتو هاپر خودکار است، اما با این حال شما باید تا حدود بر عملکرد این ربات نظارت داشته باشید، چرا که حرکت‌های ناگهانی و شدید قیمت ممکن است منجر به انجام معاملاتی توسط ربات شود که نتیجه آن‌ها ضرر خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم، ربات کریپتو هاپر دقیقاً همان‌طور که برنامه‌ریزی شده کار می‌کند و این یعنی هر استراتژی معاملاتی که به ربات بدهید لزوماً سود ده نخواهد بود و ممکن است شکست بخورد.

بهترین عملکرد کریپتوهاپر زمانی است که یک استراتژی معاملاتی اثبات شده را بر اساس منطق IF/THEN (اگر/سپس) در ربات پیاده کرد.

بیشتر بخوانید: میرور تریدینگ (Mirror Trading) چیست و چگونه کار می‌کند؟

منطق ربات ها
عبارات شرطی اساس برنامه نویسی ربات‌های ترید هستند.

مثلاً، فرض کنید در طول هفته گذشته توانسته‌اید در جریان اصلاح‌های قیمت لایت کوین معاملات سوددهی انجام دهید.

اگرچه شما می‌توانید بر اساس یک استراتژی مناسب این شرایط بازار شخصاً مشغول معامله لایت کوین شوید اما در این صورت باید همیشه به اصطلاح پای کامپیوتر و نمودار قیمت باشید.

این یعنی زمانی که به نمودار دسترسی ندارید یا مثلاً خوابیده‌اید ممکن است یک یا چند موقعیت پر سود را از دست بدهید.

در عوض، می‌توانید ‌کریپتو هاپر را طوری برنامه‌ریزی کنید تا این استراتژی را برای شما اجرا کند و زمان ورود به معامله و خروج از آن را برای آن تعریف کنید.

ربات بدون خستگی به صورت شبانه‌روزی طبق دستورالعمل‌های شما کار می‌کند تا زمانی که بخواهید آن را خاموش کنید.

به این ترتیب، وقت ارزشمندتان را از دست نخواهید داد و همچنان از استراتژی معاملاتیتان سود می‌برید.

شاید مهم‌تر از همه اینکه با ربات ‌کریپتو هاپر دیگر خبری از احساساتی مانند ترس و طمع، افتادن به دنبال بازار، ترید بر اساس حدس و گمان و انجام معاملات هیجانی نیست.

انواع حساب ربات ‌کریپتو هاپر

پلتفرم کریپتو هاپر سه نوع حساب اصلی با قیمت‌های مختلف دارد. اما در کنار این طرح‌ها، کاربران می‌توانند از یک دوره آزمایشی رایگان به نام «Pioneer Plan» نیز به مدت 7 روز استفاده کنند.

حساب ها
انواع حساب کاربری در کریپتو هاپر

کاربران می‌توانند در سایت کریپتو هاپر ثبت نام کرده و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، استفاده از این سرویس را آغاز کنند.

پس از پایان دوره آزمایشی، ربات به طور خودکار غیرفعال می‌شود و کاربران برای ادامه باید اشتراک خریداری کنند.

اولین بسته پولی بسته Explorer است که هزینه آن تقریباً 16 دلار در ماه است و امکانات بسیار بیشتری نسبت به طرح رایگان دارد. در صورت تمایل می‌توانید این بسته را به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید.

بسته‌های بعدی Adventure به قیمت 41 دلار در ماه و Hero به قیمت 83 دلار در ماه هستند.

انتخاب هر کدام از بسته‌ها صرفاً به نیازهای معاملاتی کاربر بستگی دارد چرا که هر سطح بالاتر شامل تعداد پوزیشن‌ها، کوین‌ها، تریگرها و ویژگی‌های اضافه بیشتری است.

سازگاری با صرافی ارز دیجیتال

‌کریپتو هاپر در حال حاضر قابلیت وصل شدن به بیش از 15 صرافی را دارد که بیشتر آن‌ها صرافی‌های بزرگ هستند.

در زیر فهرست کامل صرافی‌های سازگار با ‌کریپتو هاپر را مشاهده می‌کنید:

  • HitBTC (شریک رسمی)
  • OKX (شریک رسمی)
  • Crypto.com
  • BitPanda Pro (شریک رسمی)
  • Bitvavo (شریک رسمی)
  • بای بیت
  • بایننس
  • بایننس ایالات متحده
  • Coinbase Pro
  • بیترکس
  • پولونیکس
  • بیت فینکس
  • هوبی
  • کوکوین
  • کراکن
  • Exmo
صرافی ها

صرافی‌های بالا بیشترین حجم نقدینگی را در بازارهای ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دهند. در نتیجه ربات‌های کریپتو هاپر مشکلی با پر نشدن معاملات یا اسلیپیج نخواهند داشت.

پلتفرم کریپتو هاپر در حال حاضر از بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین و بیش از 100 ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. کوین‌های دیگر با رسیدن به حجم معاملات کافی در آینده به این پلتفرم اضافه می‌شوند.

برنامه نویسی ‌کریپتو هاپر

برنامه‌ریزی کردن ربات ‌کریپتو هاپر بر اساس منطق IF/THEN است. یعنی هر دستورالعمل طوری طراحی شده است که «اگر» این اتفاق افتاد، «سپس» این کار را انجام بده.

برنامه ریزی کریپتو هاپر
عملکرد کریپتوهاپر به نحوه برنامه‌ریزی و استراتژی کاربر بستگی دارد.

برای مثال معامله بیت‌کوین در یک رنج قیمت را در نظر بگیرید.

می‌توانید به ربات بگویید: «اگر بیت‌کوین به قیمت 30000 دلار رسید، 0.1 بیت‌کوین بخر». و در سقف رنج می‌توانید به ربات بگویید: «اگر بیت‌کوین به 35000 دلار رسید، 0.1 بیت‌کوین بفروش».

البته می‌توانید تنظیمات پیشرفته‌تری در ربات انجام دهید و مثلاً آن را طوری برنامه‌ریزی کنید که با رسیدن به درصد مشخصی از سود از معامله خارج شود، یا اینکه برای آن استاپ لاس معمولی یا استاپ لاس متحرک در نظر بگیرید.

حتی می‌توانید استراتژی «میانگین هزینه دلاری» را در ربات پیاده کنید و به ربات بگویید هر بار که قیمت بیت‌کوین 3 درصد افزایش پیدا کرد تا رسیدن به مقداری مشخص، بیت‌کوین بخرد.

از طرف دیگر، می‌توانید به ربات بگویید که هر بار که قیمت بیت‌کوین 3 درصد یا هر مقدار دیگری کاهش پیدا کرد، مقدار مشخصی از این ارز را بفروشد.

استاپ لاس متحرک
قابلیت گذاشتن استاپ لاس متحرک نیز در این ربات وجود دارد.

همان‌طور که می‌بینید اگر بخواهید تمام این کارها را به صورت دستی انجام دهید باید شب و روز پشت کامپیوترتان باشید و این عملاً غیر ممکن است.

شما باید همیشه بازار را زیر نظر بگیرد تا تریگرهای معاملات فعال شوند اما با وجود ‌کریپتو هاپر کافی است ربات را برنامه‌ریزی کنید و به کارهای روزمره‌تان بپردازید.

دانلود و نصب ربات ‌کریپتو هاپر 

نسخه موبایل ربات کریپتو‌هاپر را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور برای اندروید و iOS دانلود کنید.

جهت استفاده در کامپیوتر هم با مراجعه به وب‌سایت کریپتو هاپر، می‌توانید به حساب کاربری خود متصل شده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

پس از دانلود و ایجاد حساب کاربری، به راحتی از قسمت Start Wizard پیاده‌سازی ربات را دنبال کنید. ویزارد به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان هاپر خود را پیکربندی کنید. 

سپس تنها باید یک صرافی را انتخاب کرده و ربات را از طریق کلیدهای API صرافی مورد نظر خود پیکربندی کنید. روند کار بسیار ساده است و در هر مرحله لینک‌هایی برای دستیابی به آموزش‌ها و اطلاعات مفید وجود دارد.

پس از انجام این مرحله می‌توانید بلافاصله شروع به استفاده از هاپر خود کنید و از طریق داشبورد به ویژگی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید.

در ادامه مقاله، این مراحل را با جزئیات بیشتر شرح داده و به بررسی امکانات و ویژگی‌های ربات کریپتو‌هاپر می‌پردازیم. 

شروع کار با ‌کریپتو هاپر

شروع کار به عنوان کاربر جدید در طی 3 مرحله آسان انجام می‌شود.

1. حساب ‌کریپتو هاپر خود را ایجاد کنید

شما به یک نام کاربری، یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور قوی نیاز دارید.

حساب کاربری کریپتو هاپر

یک لینک فعال سازی در ایمیل خود دریافت خواهید کرد که برای فعال کردن حساب خود باید روی آن کلیک کنید.

اگر لینک را دریافت نکردید پوشه اسپم خود را بررسی کنید. اگر مشکل حل نشد می‌توانید از پشتیبانی چت 24 ساعته بخواهید تا حساب شما را به صورت دستی فعال کند.

2. تنظیمات پیش‌فرض را انتخاب کنید

اولین باری که وارد سیستم می‌شوید، در راه‌اندازی ربات به شما کمک می‌شود. می‌توانید فوراً به صرافی خود متصل شوید یا ابتدا با یک شبیه‌ساز، ترید خود را شروع کنید.

تنظیمات ربات کریپتو هاپر

همچنین از شما خواسته می‌شود که برخی از تنظیمات اولیه مانند حد سود و ضرر را تنظیم کنید. می‌توانید بعداً این تنظیمات را تغییر دهید، بنابراین نیازی نیست که کامل باشند.

تبریک می‌گوییم! شما اولین هاپر خود را ایجاد کرده‌اید.

منظور از هاپر، اتصال به صرافی شماست. در واقع می‌توانید به تعداد دلخواه Hopper (اتصال به صرافی‌های مختلف) ایجاد کنید.

ذکر این نکته قابل توجه است که انجام معامله دستی از طریق این سایت ممکن است (که تفاوتی با انجام معامله از طریق صرافی ندارد)، اما اگر می‌خواهید به صورت خودکار معامله کنید، باید اشتراک پولی را برای هاپری که می‌خواهید به صورت خودکار با آن معامله کنید، فعال کنید.

با این حال یک دوره آزمایشی 7 روزه از کریپتو‌هاپر دارید تا عملکردهای اصلی آن را امتحان کنید.

3. استراتژی مورد نظرتان را در ربات وارد کنید

ترید با ‌کریپتو هاپر پیچیده نیست. حتی اگر دانش فنی کافی نیز ندارید، می‌توانید به بازار رفته و هر الگو، سیگنال‌دهنده یا استراتژی را برای اعمال در Hopper خودتان انتخاب کنید.

پس از اعمال استراتژی و پیکربندی‌های مورد نیاز می‌بینید که ربات به صورت خودکار اقدام به کشف و شناسایی فرصت‌های معاملاتی با توجه به استراتژی‌های شما می‌کند.

نحوه افزودن هاپر بیشتر به ربات

برای این کار باید روی «Hoppers/View all Hoppers» کلیک کرده و سپس روی گزینه «New» کلیک کنید.

همچنین اگر به راهنمای گام به گام برای ایجاد یک ربات معاملاتی جدید نیاز دارید، می‌توانید از «Config Wizard» استفاده کنید. 

نکات مهم هنگام استفاده از کریپتو‌هاپر

  • نکته مهم هنگام شروع معامله با کریپتو‌هاپر این است که باید ارزی که به وسیله آن می‌خواهید معامله انجام دهید را در حساب کاربری خود در صرافی داشته باشید. در غیر این صورت معامله‌ای انجام نخواهد شد.
  • توجه داشته باشید که صرافی شما لزوماً معامله همه جفت ارزها را پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین ممکن است ارز پایه را داشته باشید، اما ارزی که می‌خواهید توسط ربات خریداری شود در صرافی مورد نظر وجود نداشته باشد.
  • هنگام اضافه کردن کلید API به ربات، باید حق «View» و «Trading» را نیز به ربات بدهید. با این حال دقت کنید که حق برداشت یا «Withdraw» برای خودتان محفوظ باشد.
  • یکی از قابلیت‌های جالب ربات کریپتو‌هاپر، امکان استفاده از ترید مجازی است. ایجاد یک شبیه‌ساز در این پلتفرم ساده است. فقط کافی است گزینه «Paper Trading» را در این پلتفرم فعال کنید.

 برنامه بعدی شما چیست؟

آیا می‌خواهید تمام حساب‌های خود در صرافی‌های مختلف را از یک پلتفرم مدیریت کنید؟ آیا می‌خواهید با کپی کردن تنظیمات یک متخصص به معاملات خودکار بپردازید یا خودتان همه چیز را تنظیم می‌کنید؟

با ربات کریپتو‌هاپر همه این تنظیمات امکان‌پذیر است. برای آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت‌های کریپتو‌هاپر در ادامه مقاله، ویژگی‌های این ربات را مرور می‌کنیم.

ویژگی‌های ربات کریپتو‌هاپر

هر یک از ویژگی‌های ربات کریپتو‌هاپر در راستای پوشش نیازهای خاصی از کاربران ایجاد شده است.

ویژگی ها
برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کریپتوهاپر

در این مقاله به 9 مورد از ویژگی‌های این ربات می‌پردازیم.

1. معاملات خودکار (Auto-Trading)

معاملات خود را با کریپتو‌هاپر خودکار کنید. سبک‌های مختلف معاملاتی مانند معاملات نیمه خودکار، معاملات آینه‌ای (Mirror trading) یا معاملات تمام خودکار را می‌توانید امتحان کنید.

2. مدیریت پورتفولیو (Portfolio Management)

همه صرافی‌های خود را به هم متصل کنید و سبد سرمایه گذاری خود را به صورت رایگان از یک مکان مدیریت کنید.

3. معاملات آینه‌ای (Mirror Trading)

برای دستیابی به حداکثر سود می‎‌توانید سیگنال‌های معامله‌گران خبره را کپی کنید یا استراتژی‌های آن‌ها را دانلود و در این پلتفرم وارد کنید.

4. قابلیت گذاشتن سفارش‌های متحرک یا Trailing 

هرگز خیلی زود اقدام به خرید/فروش نکنید. اجازه دهید هاپر شما با استفاده از ویژگیTrailing  روند بازار را دنبال کند. به راحتی قیمت‌ها را دنبال کنید و در صورت کاهش قیمت به طور خودکار بخرید یا بفروشید.

5. ترید مجازی (Paper Trading)

با تمرین معاملات شبیه‌سازی شده به یک معامله‌گر بهتر تبدیل شوید. با این کار سرمایه خود را به خطر نمی‌اندازید. قبل از شروع به کار هاپر خود در حساب واقعی، از شبیه‌ساز هاپر استفاده کنید.

6. میانگین هزینه دلاری (DCA)

میانگین هزینه دلاری (Dollar-Cost Averaging) تکنیکی است که برای متعادل سازی میانگین قیمت خرید شما هنگام خرید در بازه‌های طولانی مدت استفاده می‌شود. از این ویژگی در کریپتو‌هاپر نیز بهره‌مند شوید.

7. بک تست (Back testing)

ابزار بک‌ تست به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی از دیدگاه‌ها و داده‌های نموداری گذشته برای تعیین اینکه استراتژی‌های شما در گذشته چگونه عمل کردند و/یا پیش بینی آینده استفاده کنید.

از هاپر خود بک تست بگیرید تا بدانید عملکرد آن چگونه است.

با ابزار بک تست می‌توانید ببینید دقیقاً ربات هاپر کجا ارزهای شما را خریده و فروخته و به این ترتیب استراتژی‌های خود را بهینه کنید.

اگر چه اطلاعات گذشته درک درستی از آینده را تضمین نمی‌کند، ولی ابزار بک تست یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای تنظیم دقیق استراتژی و یادگیری ترید است.

بیشتر بخوانید: آموزش بک‌تست گرفتن (برای سنجش استراتژی‌های معاملاتی)

نمونه‌ای از نتایج یک بک تست را در زیر مشاهده می‌کنید:

یک تست در کریپتو هاپر

8. طراحی استراتژی (Strategy Designer)

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ربات کریپتو‌هاپر، امکان طراحی استراتژی در آن است. با این ویژگی می‌توانید اندیکاتورهای مختلف را ترکیب کرده و اثربخشی آن‌ها را آزمایش کنید.

9. آربیتراژ (Arbitrage)

با استفاده از ربات Arbitrage در کریپتو‌هاپر، از باگ‌های بازار ارز دیجیتال استفاده کنید! با کمک آربیتراژ می‌توانید از اختلاف قیمت یک ارز در صرافی‌های مختلف کسب سود کنید.

امکانات سایت کریپتو‌ هاپر

اکنون که با ویژگی‌های ربات کریپتو‌هاپر آشنا شدید، نوبت آن رسیده تا در مورد برخی امکانات بی‌نظیر سایت کریپتو‌هاپر و نحوه استفاده از ویژگی‌های بیان شده صحبت کنیم.

داشبورد (Dashboard)

داشبورد در واقع قلب هاپر شماست! احتمالاً بیشتر وقت خود را در این قسمت سپری خواهید کرد.

به طور کلی، کریپتو هاپر دو نوع داشبورد معمولی و پیشرفته دارد.

هر دو داشبورد کاربر پسند بوده و استفاده از آن‌ها رایگان است. معمولاً از داشبورد معمولی هنگام معامله دستی ‌کریپتو هاپر استفاده می‌شود و داشبورد پیشرفته به عنوان کابین نهایی معامله‌گران ارزهای دیجیتال است.

چگونه (How To)

بخش How To، راهنماهای کوتاه در مورد نحوه راه‌اندازی ویژگی‌های مختلف ربات کریپتو‌هاپر است.

راهنمایی‌هایی مثل چگونگی متصل شدن به صرافی مورد نظرتان، ساخت یک ربات معامله‌گر، دنبال کردن سیگنال‌ها به کمک هاپر، معامله‌گری با استراتژی‌های مختلف، نصب قالب (Template) جدید و انجام تنظیمات مختلف برای هر ارز دیجیتال.

صفحه آمار (Stats Page)

این صفحه در سایت کریپتو‌هاپر یک نمای کلی از سرمایه‌گذاری‌های شما را ارائه می‌دهد.

رسانه‌های اجتماعی (Socials)

تحلیل‌ها، صرافی‌ها، سایت‌های خبری و معامله‌گران مورد علاقه خود را از این صفحه دنبال کنید! همچنین می‌توانید دوستان خود را برای پیوستن به مسابقات در کریپتو‌هاپر ‏نیز دعوت کنید.

نمودارها (Charts Page)

هنگام بررسی ارز دیجیتال با تحلیل موارد استفاده ارز مورد نظر، تعداد تراکنش‌ها، عوامل اقتصادی، P/E (نسبت قیمت/درآمد)، تراکنش‌های مشکوک و غیره به ارزش واقعی ارز پی ببرید.

تاریخچه معاملات (Trade History)

تاریخچه معاملات‏ می‌تواند بینش‌های زیادی در مورد اینکه آیا استراتژی شما به خوبی عمل می‌کند یا نه، به شما دهد. همچنین از این طریق می‌توانید مطلع شوید که سیگنال دهنده شما معتبر است یا خیر.

عیب یابی (Troubleshooting)

برای بسیاری از کاربران کریپتو‌هاپر، این اولین بار است که از یک ربات معاملاتی خودکار استفاده می‌کنند.

بنابراین مسائل مهمی که کاربران با آن مواجه می‌شوند، در صفحه عیب‌یابی توضیح داده شده و از این طریق می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ربات شما در اسرع وقت و بدون مشکل شروع به معامله می‌کند.

سوالات متداول

کریپتو هاپر چیست؟

کریپتو هاپر یک پلتفرم آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند به ربات معاملاتی خودکار برای بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند و از آن برای انجام معاملات خودکار استفاده کنند.

آیا ربات کریپتوهاپر خوب است؟

کریپتو هاپر با داشتن طیف جامعی از ویژگی‌ها، کاربر پسند بودن، و پشتیبانی از بیش از 100 ارز دیجیتال مختلف و بیش از 10 صرافی بزرگ ارز دیجیتال ظرفیت بسیار زیادی دارد و توانسته در بازاری پر از ربات‌های معاملاتی و پلتفرم‌های مدیریت ارزهای دیجیتال، جایگاه برتری کسب کند.

ربات کریپتو هاپر بهتر است یا پلتفرم 3Commas؟

به نظر می‌رسد کریپتو هاپر پلتفرم ساده‌تری برای ایجاد ربات‌ها است، اما 3Commas برای کسانی که به ترید دستی هم تمایل دارند مناسب‌تر است به این دلیل که این پلتفرم دارای یک رابط «smart trading» است که ابزارهای معاملاتی پیشرفته، انواع سفارش‌ها و استراتژی‌های مدیریت ریسک را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

آیا پلتفرم کریپتو هاپر معتبر است؟

بله، کریپتوهاپر به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های ربات معاملاتی مورد اعتماد و استفاده صدها هزار معامله‌گر در سراسر جهان است.

سخن پایانی

روند معاملات ارز دیجیتال در حال رفتن به سمت استفاده از ربات‌های خودکار مانند ربات هوشمند کریپتو‌ هاپر است.

در این مقاله نحوه ثبت نام و استفاده از ربات کریپتو‌هاپر به طور کامل توضیح داده شد.

همچنین ویژگی‌های متنوع این ربات که با بهره‌گیری از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکانات قابل توجهی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد نیز مورد بررسی قرار گرفت. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

ربات ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx