توکن بایننس (BNB): یک ارز دیجیتال پرپتانسیل

توکن صرافی بایننس

بایننس یکی از صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی با رشد سریع است که در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال تبدیل شد.

این پلتفرم معاملاتی دارای یک ارز با نام Binance coin و نماد BNB است که برای پرداخت کارمزد معاملات در پلتفرم به کار می‌رود.

در حال حاضر کسانی که پرداخت کارمزد با استفاده از BNB را در حساب کاربری‌شان فعال کرده باشند، می‌توانید تخفیف 50 درصدی در کارمزد معاملات دریافت کنند. (تصویر زیر)

عناوین مطلب:

پرداخت کارمزد در بایننس با bnb

چرا توکن BNB یک ارز مطمئن است؟

یکی از مزیت‌هایی که بایننس داراست، سوزاندن دوره‌ای توکن‌های BNB است. بایننس معمولا در دوره‌های سه‌ماهه که تاریخ دقیق آنها مشخص نیست، مقداری از توکن‌های BNB که معمولا 2 میلیون توکن است را می‌سوزاند (از بازار خارج می‌کند). فقط چند ساعت قبل از اقدام به سوزاندن توکن‌ها این موضوع از طرف بایننس اطلاع‌رسانی می‌شود.

مطلب مرتبط: آموزش تبدیل ارز دیجیتال در بایننس

بایننس اعلام کرده که در ماه جولای 2018، تخفیف کارمزد معاملاتی که کارمزد آنها توسط BNB پرداخت شود از 50 درصد به 75 درصد می‌رسد! اینکار باعث افزایش میزان معاملات در سایت بایننس، افزایش سود آنها و همچنین افزایش فشار خرید در توکن BNB خواهد شد.

بایننس همچنین برنامه دارد تخفیف کارمزد معاملات را دز طول 5 سال آینده از 50 درصد به 0 درصد برساند. وقتی میزان تخفیف اعمالی پایان یافت، BNB در صرافی‌ غیرمتمرکز بایننس ادغام خواهد شد (زیرا مدتی پیش بایننس اعلام کرد که قصد راه‌اندازی بلاک‌چین خود را دارد).

با نرخ فعلی سوزاندن توکن، بازخرید 100 میلیون توکن بایننس و سوزاندن آنها خیلی بیشتر از 5 سال طول می‌کشد. حتی بعد از اینکه تخفیف کارمزد بایننس پایان یابد، احتمالا فشار خرید از بایننس برای خرید و سوزاندن توکن‌ها وجود داشته باشد.

از منظر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری، خرید توکن‌های BNB گزینه بدی نیست. زیرا:

1 – شما 50 درصد کارمزد معاملاتی کمتری در پلتفرم بایننس پرداخت می‌کنید.
2 – امکان تبدیل ارزهایی با مقادیر کم که در حساب معاملاتی شما باقی مانده به بایننس فراهم شده و به همین دلیل، تقاضا برای این توکن بطور خودکار افزایش یافته است.
3 – ارزش توکن BNB با افزایش تعداد عضوهای سایت بایننس رشد می‌کند (زیرا آنها شروع به استفاده از توکن BNB می‌کنند)
4 – سوزانده شدن مقداری توکن BNB در هر سه ماه که باعث کاهش مقدار کل توکن‌ها می‌شود.
5 – زمانی که بایننس امکانات دیگری مانند Margin trading را اضافه کند، احتمالا توکن BNB در آن نقش خواهد داشت و در نتیجه احتمال رشد قیمت آن وجود دارد.

BNB از آن نوع ارزهای دیجیتال است که به طور پایدار رشد می‌کند. با انجام معامله توسط کاربران این صرافی، توکن BNB از دست افراد خارج شده و به والت بایننس وارد می‌شود که در نهایت این توکن‌ها را از بازار خارج می‌کنند.

با توجه به توضیحات فوق، این توکن را می‌توان یکی از امن‌ترین توکن‌ها در سبد دارایی دانست. بایننس در حال حاضر صرافی با بیشترین سرعت رشد است که به زودی ارزهای رایج (مانند دلار) را نیز به سیستم معاملات خود اضافه خواهد کرد. به نظر می‌رسد تا زمانی که بایننس به عنوان یک پلتفرم محبوب و در حال رشد باقی بماند، قیمت توکن آن نیز رشد پایداری را تجربه کند.

توجه: این مطلب توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری نیست. هیچ‌یک از مطالب و کامنت‌های بورسینس نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری یا مشاوره در نظر گرفته شود.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

زنجیره بایننس (BNB Chain) و توکن BNB

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
حسین

سلام توکن های BNb کدام هستند؟

Man

سلام وقت بخیر.
شخصی برام ۱۳میلیون bnb خرید و به trdg چنج کرد و به کیف پولم انتقال داد. اما ارزش پولم شده حدود ۴میلیون!! چطور اینقدر کم میشه؟

ساسان

سلام وقت بخیر،من می‌خوام ارز بایننس کوین و از کیف پول تراست ولت به صرافی بایننس انتقال بدم یه گزینه هست به اسم memo،این و باید پر کنم؟اگه آره چی بنویسم؟چون بعضی جاها نوشتن اگه پر نکنیم امکان داره پولمون سوخت بشه و دوم اینکه کارمزدش و از روی همون بایننس کوین کم می‌کنه یا اتریوم میخواد؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

ساسان

سلام وقت بخیر،ببخشید من میخوام بایننس کوین از کیف پول تراست ولت به صرافی بایننس انتقال بدم به گزینه هست به اسم memo ،این باید حتما پر بشه؟اگه آره چی بنویسم؟چون بعضی جاها نوشتن این پر نشه پولمون امکان داره سوخت بشه دوم اینکه کارمزد و از روی همون بایننس کوین خودش کم می‌کنه یا اتریوم میخواد؟پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

Milad

دوست عزیز آدرس BNB که از صرافی بایننس کپی میکنید، باید بر روی شبکه Bep2 باشه، یک قسمت آدرس BNB هست و قسمت پایین تر memo

ساسان

کاش آموزش فعال کردن پرداخت کارمزد با bnb رو هم میگفتین،مثله اینکه باید تو یه قسمتی یه تیکی رو بزنیم،اگه این و جواب بدید ممنون میشم.

فرزاد

با سلام و‌ تشکر از مطالب خوب شما ، آیا با رعایت محدودیت سقف ۲ بیتکوین در روز ، همچنان میشود بدون ریسک با استفاده از اکانت وریفای نشده در بایننس فعالیت داشت ؟

Roni

سلام کارمزد خرید bnb و چنج آن به trdg چقدر حساب میشه؟

محسن

با سلام
برای ارسال BNB به کیف پول مثل XRP مقداری را نگه می داره؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
13
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx