آموزش استخراج ارز وینک (Wink) با موبایل

استخراج ارز وینک با گوشی

وینک (Wink) نوعی پلتفرم غیرمتمرکز برای عرضه بازی‌های مبتنی‌ بر بلاک‌چین ترون است که با توجه به عملکرد مناسب، مورد توجه بازیکنان واقع شده است.

در واقع وینک یک اکوسیستم استارتآپی برای عرضه بازی‌های بلاک‌چین بوده که برای توسعه دهندگان بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین امکان انتشار و کسب درآمد را فراهم می‌کند.

از جمله مهمترین بازی های موجود در این پلتفرم می‌توان به dice ،moon ،duel ،ring اشاره کرد که همه این بازی‌ها، نوعی بازی بخت‌آزمایی محسوب می‌گردند.

عناوین مطلب:

این پلتفرم تا اواسط سال 2019 میلادی با نام ترونبت شناخته می‌شد که پس از ارائه توکن Wink توسط توسعه دهندگان به Wink تغییر نام داد.

با توجه به پیشرفت این پلتفرم، می‌توان Wink را به عنوان اولین پلتفرم غیر‌متمرکز شبکه ترون برشمرد که هدف آن ارائه خدمات قابل اعتماد و بدون واسطه برای توسعه دهندگان بازی های مبتنی‌ بر بلاک‌چین توسط قرارداد هوشمند است.

پلتفرم وینک جهت تامین مالی و سهولت استفاده از پلتفرم دارای دو توکن مجزاست، توکن اول در بلاک‌چین ترون و توکن دیگر در بلاک‌چین بایننس ایجاد شده که در کل دارای 999 میلیارد واحد کوین است و برای پرداخت پاداش به برندگان بازی‌های موجود در این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این مقاله قصد داریم به این سؤال پرتکرار کاربران پاسخ دهیم که آیا استخراج ارز وینک با گوشی ممکن است؟ در غیر این صورت چه راه‌هایی برای کسب رایگان توکن وینک وجود دارد؟

تاریخچه قیمت توکن وینک (Wink)

توکن وینک در سال 2019 با قیمت 0.0003 دلار به بازار عرضه شد و در ماه‌های بعد از عرضه اولیه، مورد استقبال سرمایه گذاران در بازار قرار نگرفت که همین امر سبب ریزش قیمت این توکن به ناحیه 0.0001 دلار گردید.

پس از این ریزش، توکن وینک در یک روند خنثی قیمتی قرار گرفت و تغییرات چندانی در قیمت نداشت. پس از رکود چند ساله بازار این توکن، سرانجام با رشد و محبوبیت بازار‌ ارز‌های دیجیتال و افزایش حجم کل بازار، توکن وینک نیز توانست در بین میم‌کوین‌های مطرح بازار محبوبیت پیدا کند.

بیشتر بخوانید: میم‌کوین (Memecoin) چیست؟ تاریخچه و معرفی مهم‌ترین میم کوین‌ها

با گسترش محبوبیت وینک، توجه سرمایه گذاران به این توکن معطوف شد و سرانجام wink توانست به اوج قیمت تاریخی خود به عدد 0.0009 دلار برسد.

در هنگام نگارش این مقاله و پس از ریزش بازار ارزهای دیجیتال این توکن در محدوده 0.0003 معامله می‌گردد.

نحوه خرید ارز Wink

با توجه به اینکه توکن وینک دارای سابقه قابل قبولی در بازار ارزهای دیجیتال است و مورد استقبال سرمایه گذاران مختلف قرار گرفته، در اکثر صرافی‌های بزرگ دنیا از جمله بایننس، کوکوین، پولونیکس، کوینکس، هیت‌ بی‌تی‌سی و غیره موجود و قابل معامله است.

در صرافی‌های مذکور، شما می‌توانید توکن وینک را با استفاده از ارزهای فیات معتبر جهانی از جمله دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، پوند و … و البته ارزهای دیجیتال مانند تتر، اتریوم، و بیت‌کوین خریداری نمایید.

توکن چیست و آیا توکن قابل استخراج است؟

توکن نوعی دارایی دیجیتال است که قابلیت انتقال به دیگران و ذخیره ارزش را در خود دارد.

در بحث ارزهای دیجیتال، توکن به ارزهایی اطلاق می‌شود که فاقد بلاک‌چین مخصوص بوده و جهت ثبت تراکنش‌های خود از سایر بلاک‌چین‌ها استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه توکن‌ها فاقد بلاک‌چین مخصوص جهت ثبت نقل و انتقالات هستند، بنابراین نیازی به شبکه استخراج جهت ثبت نقل و انتقالات نبوده و به همین منظور نیز توکن‌ها نیازمند سرورهای استخراج جهت تسهیل این روند نمی‌باشند.

به این ترتیب امکان استخراج مستقیم توکن وینک با توجه به موارد ذکر شده وجود ندارد، اما می‌توان از طریق بازی‌ها یا ایردراپ‌ها (عرضه اولیه) مقداری توکن وینک کسب نمود. 

بیشتر بخوانید: ارزهای رایگان تراست والت (ایردراپ) را بشناسید!

استخراج ارز وینک با گوشی

برای استخراج ارز وینک با گوشی می‌بایست به سیستم توزیع پاداش این پلتفرم نگاهی داشته باشیم.

در اکوسیستم وینک، از استخر اصلی پروژه برای حمایت از بازی‌های موجود بر روی پلتفرم در جهت ایجاد نقدینگی برای ادامه روند بازی و پرداخت جوایز به برندگان استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر، شما با سرمایه گذاری در استخر نقدینگی پلتفرم وینک باعث تسهیل عملکرد و پرداخت جوایز برندگان بازی های موجود در این پلتفرم می‌گردید، این پلتفرم نیز به منظور توزیع پاداش به سرمایه‌ گذاران، درصدی از توکن وینک را به عنوان سود مشارکت به کاربران پرداخت می‌کند.

نرخ سود توزیع شده با توجه به میزان بازدهی و درآمد پلتفرم در زمان سرمایه گذاری می‌تواند متغیر باشد.

سرمایه گذاری در توکن وینک
استخراج ارز وینک با سرمایه گذاری در استخر پروژه آن، از طریق کیف پول ترون‌لینک

آموزش استخراج وینک با سرمایه گذاری در استخر پروژه

  • پس از ورود به کیف پول ترون‌لینک، می‌توانید با استفاده از گزینه My Wallet به بخش تنظیمات کلی ترون‌لینک مراجعه کنید.
  • در این بخش با کلیک بر روی گزینه Advanced Features وارد بخش خصوصیات پیشرفته شده و با کلیک برروی گزینه Dapp Browser وارد بخش مرورگر کیف پول خود شوید.
  • در این مرورگر، آدرس پروژه وینک (wink.org) را وارد و وارد وبسایت پروژه وینک شوید.
استیک ارز کیک
با فریز کردن توکن‌های وینک می‌توانید کسب درآمد کرده و توکن وینک پاداش بگیرید.
  • پس از ورود به وبسایت پروژه وینک با استفاده از گزینه منو که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد، روی گزینه winkdrops کلیک کنید در این قسمت شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه freeze اقدام به سرمایه گذاری در استخر پروژه وینک نمایید.
  • حداقل میزان مجاز برای سرمایه گذاری 100 وینک بوده که به مدت حداقل 48 ساعت در استخر قفل خواهد شد و در این مدت شما نمی‌توانید به موجودی قفل شده در استخر دسترسی داشته باشید.
  • پس از اتمام زمان سرمایه گذاری، با کلیک بر روی گزینه withdraw امکان برداشت اصل سرمایه گذاری و سود دریافتی سپرده برای شما فراهم می‌شود
  • توجه داشته باشید که برای انجام سرمایه گذاری و برداشت اصل سرمایه و سود آن، با توجه به اینکه پلتفرم وینک بر روی شبکه ترون قرار دارد، نیازمند مقداری ترون جهت پرداخت کارمزد تراکنش درون شبکه خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میزان ، نوع و نحوه سرمایه گذاری در استخرهای مختلف، به بخش پایین صفحه مراجعه کنید.

نتیجه گیری

با توجه به سابقه پلتفرم وینک و روند قیمتی توکن وینک، استفاده از سسیتم استخر نقدینگی آن می‌تواند گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری و کسب درآمد منفعل باشد.

اما با در نظر گرفتن خطرات موجود در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین اخبار فاندامنتال منفی در مورد ارزهای دیجیتال توصیه می‌شود قبل از هرگونه سرمایه گذاری اقدام به بررسی کامل پروژه نمایید.

بیشتر بخوانید: سه معیار مهم برای تحلیل توکن‌های دیفای

سرمایه‌گذاری در استخر این پروژه نیازمند در نظر گرفتن ارزیابی نسبت ریسک به پاداش و مدیریت سرمایه است.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
یوسف

برای فریز کردن وینک باید گزینه signinرو بزنید وثبت نام کنید تاموجودی رو نشون بده !

یوسف

سلام ،بهتر بود اول خودتون یه مقدار استیک میکردید ببینید میشه یا نه بعد اینهمه زحمت میکشیدیدوترجمه میکردید

یوسف

سلام،وارد سایتش شدم ولی موجودی رو نشون نمیده برای فریز احتمالا برای کشورهای خاصی درنظر گرفته شده.شما برای فریز مشکلی نداشتید؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
3
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx