ارز AMB؛ بررسی صفر تا 100 پروژه Airdao

ارز AMB و پروژه AirDao

امور مالی غیرمتمرکز که با عنوان DeFi هم شناخته می‌شود می‌تواند راهکاری برای جایگزینی سیستم‌های متمرکز امروزی باشد تا هر کسی در هر جای دنیا و با هر سطح اعتباری بتواند از خدمات مالی استفاده کند.

اما گاهی کار کردن با پلتفرم‌های دیفای بسیار گیج‌کننده است.

کاربر باید بلاک‌چین مورد استفاده، نحوه سواپ (معامله) کردن یا جایی که می‌خواهد در آن سپرده‌گذاری یا استکینگ کند را خودش پیدا کند. این کار برای تازه‌واردان سخت است.

عناوین مطلب:

 اما پلتفرم AirDAO یک داشبورد ساده و منعطف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که می‌توانند همه خدمات دیفای را دریافت کرده و به راحتی با آن تعامل کنند.

کاربران می‌توانند از خدمات زیادی که این شبکه ارائه می‌کند به‌راحتی استفاده کنند، بدون اینکه مجبور باشند برای هر سرویسی به یک پلتفرم جداگانه بروند.

هم‌چنین با توجه به بالا بودن کارمزد بسیاری از پلتفرم‌های دیفای، هزینه کار با AirDAO بسیار مقرون‌به‌صرفه است. درباره این پروژه هیجان انگیز و ارز AMB اطلاعات بیشتری در این مقاله کسب کنید.

نکات کلیدی

  • AirDAO یک پروژه دیفای بر مبنای وب 3 است که امکانات موردنیاز کاربران مثل پلتفرم معامله، بازارهای خریدوفروش و غیره را یک‌جا به آن‌ها ارائه می‌کند.
  • پلتفرم AirDAO پیش از این با نام Ambrosus فعالیت می‌کرد که یک پروژه بکارگیری از بلاک‌چین در اینترنت اشیا محسوب می‌شد اما در سال 2022 برند خود را تغییر داد و به سمت دیفای رفت.
  • ارز AMB توکن بومی این پروژه است که برای رای‌دهی، پرداخت پاداش، استکینگ و غیره استفاده می‌شود.

Ambrosus چیست؟

شبکه Ambrosus یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین بود که حوزه کاری آن مربوط به اینترنت اشیا (IoT) می‌شد.

این شبکه به‌عنوان یک سیستم مدیریت زنجیره تامین، روی بلاک‌چین اتریوم ایجاد شد و هدف آن بهبود صنعت غذا و دارو از طریق بکارگیری اینترنت اشیا بود. قبلا در باره کاربرد بلاک‌چین در زنجیره تامین صحبت کرده‌ایم.

این شبکه در نظر داشت یک اکوسیستم غیرمتمرکز ایجاد کند که در آن، حسگرها با بلاک‌چین در ارتباط باشند. ویژگی این شبکه یکپارچه‌سازی داده‌ها، دیجیتالی کردن زنجیره تامین و ارائه سخت‌افزارهای ایمن بود.

از آنجایی که این پلتفرم به صورت متن‌باز ارائه شده است هر روز تعداد برنامه‌ها و ابزارهایی که بر مبنای آن ارائه می‌شوند افزایش می‌یابد.

ارز دیجیتال AMB نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم است که به عنوان پاداش و همچنین برای استکینگ به کار می‌رود.

شبکه Ambrosus روی چهار وجه کلیدی بهبود زنجیره تامین، ردیابی لجستیک، تضمین کیفیت و مبارزه با جعل تمرکز داشت.

AirDAO چیست؟

ایردائو نسل بعدی پروژه Ambrosus است که هدف آن ارائه یک تجربه یکپارچه از وب 3 به کاربران خود است.

AirDAO در واقع یک پروژه دیفای بر مبنای وب 3 است که امکانات موردنیاز کاربران مثل پلتفرم معامله، بازارهای خریدوفروش و غیره را یک‌جا به آن‌ها ارائه می‌کند.

رشد این پروژه به دلیل تمرکز زیادی است که تیم توسعه‌دهنده آن روی توسعه محصولات برای کاربران سطح متوسط دارند. این خدمات به صورت مستقیم و بدون هیچ شخص ثالثی ارائه می‌شوند.

شبکه AirDAO یک سیستم بلاک‌چینی لایه 1 است که عامل حیات آن، طرفدارانش هستند و در حال حاضر بیش از 160 اعتبارسنج (validators) در سراسر جهان دارد که مراقب امنیت این شبکه هستند.

این پروژه از همان ابتدا با هدف تسهیل کاربرد طراحی شد. وقتی کاربر جدیدی به جامعه کاربران این پروژه اضافه می‌شود به محصولات متعددی دسترسی دارد که استفاده از آن‌ها خیلی راحت است.

تاریخچه AirDAO

Ambrosus در سال 2017 تاسیس شد و هدف آن بکارگیری اینترنت اشیا در زنجیره‌های تامین صنایع خاصی بود.

در مارس 2022 یک بخش جدید در این پروژه تعریف شد که انتقال به AirDAO بود. هدف این کار بهبود وضعیت برندینگ و تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در این حوزه بود.

بخش زیادی از این انتقال در سال 2022 و اوایل 2023 انجام شد.

این انتقال باعث انتشار محصولات جدید زیادی شامل بازار AirBond، خدمات استکینگ (Staking)، فایراسپات سواپ (FirepotSwap)، نتورک اکسپلورر (Network Explorer) و غیره شد.

انتقال از Ambrosus به DAO

انتقال از Ambrosus به DAO

این انتقال نیاز به تلاش زیادی داشت اما بیشتر کاری که لازم بود انجام شود در سه‌ماهه اول 2023 کامل شد. سپس، تمرکز پروژ از مدیریت زنجیره تامین به سمت دیفای (DeFi) تغییر کرد.

یک کمپین ریبرندینگ (rebranding) نیز برای تغییر نام برند انجام شد و مدیریت مجموعه از CTO آن ایگور استندنیک (Igor Stadnyk) به CEO آن لانگ می (Lang Mei) منتقل گردید.

تیم پروژه نیز از 15 به 33 نفر افزایش پیدا کرد و به این ترتیب Airdao شکل گرفت.

هدف پروژه AirDAO چیست؟

پروژه ایردائو روی ایجاد یک تجربه کاربری (User Experience یا UX) بهتر در فضای دیفای تمرکز کرده که می‌خواهد با ساده‌سازی داشبورد کاربری پلتفرم و نیز توسعه یک اپلیکیشن موبایل، آن را عملی کند.

علاوه بر آن، محصولاتی که هم‌اکنون در این پلتفرم ارائه می‌شوند، انجام تراکنش، دریافت پاداش از استکینگ و انجام سایر وظایف را برای کاربران ساده‌تر می‌کنند.

AirDAO در نظر دارد در آینده نیز بهبود خود را ادامه دهد، همچنین قابلیت‌های بیشتری اضافه کند و UX پلتفرم را تقویت نماید.

AirDAO چطور کار می کند؟

AirDAO یک بلاک‌چین لایه 1 است که کاربران آن می‌توانند اپلیکیشن‌های خودشان را روی آن ایجاد کنند.

این پروژه با ماشین مجازی اتریوم یا EVM سازگاری دارد. به همین دلیل اپلیکیشن‌هایی که کاربران تولید می‌کنند می‌توانند و با همه بلاک‌چین‌هایی که با EVM سازگارند، قابلیت همکاری دارند.

این پروژه به دلیل حضور تعداد بالای اعتبارسنج ها، از امنیت مناسبی برخوردار است. به‌علاوه در عملکرد خود از پاکت‌های داده (data packets) استفاده می‌کند و این باعث افزایش چند برابری مقیاس پذیری آن می‌شود.

یک پاکت داده، واحدی از دیتاست که در یک پکیج قرار می‌گیرد و در طول مسیر شبکه حرکت می‌کند. از پاکت‌های داده در انتقال پروتکل اینترنت (IP) برای ارسال داد‌ه‌ها در وب و شبکه‌های دیگر استفاده می‌شود.

حتی کاربرانی که تخصص فنی زیادی ندارد نیز به لطف رابط کاربری ساده AirDAO می‌توانند از آن استفاده کنند.

 ویژگی‌های AirDAO

همه محصولات AirDAO از داشبورد سایت آن قابل دسترسی هستند. اما این محصولات شامل چه مواردی است؟

FirepotSwap

FirepotSwap یک واسط ساده برای مبادله توکن (Token Swap) است.

برای استفاده از سواپ کافیست کیف پول‌تان را به پلتفرم وصل کرده و جزییات توکن‌هایی که می‌خواهید مبادله نمایید را وارد کنید.

میزان تلورانس اسلیپیج (slippage tolerance) جفت معاملاتی مدنظر کاربر نیز نمایش داده می‌شود و در نهایت تنها با یک کلیک می‌توان معامله را انجام داد.

استکینگ

در فرآیند استیکینگ در پلتفرم AirDAO سه دسته گره شرکت دارند: هرمس (Hermes)، اطلس (Atlas) و آپولو (Apollo).

هر کدام از این گره‌ها نقش متفاوتی داشته و براساس قراردادهای هوشمند، به صورت خودکار فعالیت می‌کنند.

به‌طور کلی کاربران برای شروع سپرده‌گذاری باید حداقل 1000 ارز AMB وارد کنند و پاداش‌ها نیز هر 6 ساعت یکبار توزیع می‌شوند.

Bridge

AirDAOBridge در جهت ساده‌سازی UX این پلتفرم طراحی شده تا باعث راحت شدن انتقال و تبدیل راحت دارایی‌ها شود.

به‌خصوص که این ویژگی به کاربران امکان تبدیل ارزهای AMB به توکن‌هایی از نوع BEP20 و ERC20 را می‌دهد.

همچنین bridge می‌تواند انتقال دارایی کاربران را روی اتریوم، زنجیره بایننس یا اپلیکیشن‌های تحت پشتبیانی آن‌ها، راحت‌تر کند.

نتورک اکسپلورر

نتورک اکسپلورر امکان گشت و گذار در AirDAO را فراهم می‌کند. 

این قابلیت یک رابط کاربری ساده برای جستجوهای سریع و راحت دارد که باعث می‌شود کاربر بتواند یک دید سریع و کلی از نودها (Node)، تراکنش‌های قراردادها و میزان موجودی سرمایه‌ها به‌دست آورد.

این ویژگی برای همه کاربران در دسترس است و به‌عنوان یکی از دلایل برتری AirDAO از دیگر سیستم‌های دیفای مطرح می‌شود.

Airdrop

توکن‌های AirBond در هنگام انتقال اکوسیستم Ambrosus به AirDAO در قالب یک ایردراپ به اعضای جامعه این شبکه ارائه شدند.

برگزاری ایردراپ در چهارمین سالگرد پروژه، نقطه عطفی برای حمایت از ارز AMB بود.

بازار AirBond Marketplace

این بازار جدیدترین محصول AirDAO برای طرفدارانش بوده که در حال حاضر نسخه آزمایشی آن ارائه شده است.

کاربران بازار AirBond می‌توانند توکن‌های BOND خود را که تنها به دارندگان ارز AMB تخصیص داده شدند، با این توکن تعویض کنند.

مزایای استفاده از AirDAO

از جمله مزایای سرمایه‌گذاری و استفاده از خدمات این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربرپسند برای کاربران با تجربه و مبتدی
  • رویکرد جامعه محور با مشارکت کاربران در تصمیم‌گیری
  • از بین رفتن ناکارآمدی‌های پلتفرم‌های دیفای دیگر
  • ایجاد فرآیند تصمیم‌گیری غیرمتمرکز و شفاف
  • ارائه یک رابط بصری ساده با ویژگی‌های مختلف
AMB چیست

مشکلات استفاده از AirDAO

این پلتفرم در کنار مزایایی که دارد، با مشکلاتی نیز مواجه است:

  • یک پلتفرم جدید است که با چالش‌های زیادی در جذب کاربران و بازاریابی مواجه است.
  • شفاف نبودن قوانین حوزه دیفای و تغییر آنها بر قابلیت‌های پلتفرم اثر می‌گذارد.
  • حملات حاکمیتی؛ ممکن است برخی اشخاص سعی کنند با دادن رای‌های نادرست در این پلتفرم اختلال ایجاد کنند.
  • گزینه‌های محدودی برای حل اختلافات یا درخواست غرامت از پلتفرم وجود دارد.

نگاهی دقیق‌تر به ارز AMB

AMB توکن بومی پلتفرم AirDAO است که با استاندارد ERC20 ایجاد شده و کاربردهای مختلفی دارد.

این ارز به عنوان یک ابزار مبادلاتی در شبکه، برای انجام تراکنش‌ها و نیز به صورت یک توکن کاربردی عمل می‌کند.

در واقع نودهای اعتبارسنجی که مسئول بررسی، تایید و اجرای تراکنش ها هستند این توکن را استکینگ یا سپرده‌گذاری می‌کنند تا ثبات و عملکرد بلاک‌چین AirDAO تضمین شود.

فرآیند استکینگ، مبنای ساختار پاداش‌دهی AirDAO را شکل می‌دهد؛ جایی که گره‌های شبکه برای انجام موفقیت‌آمیز وظایف خود از این توکن پاداش می‌گیرند.

با توسعه AirDAO ارز AMB نیز نقش مهمی در حاکمیت آن خواهد داشت. کاربران برای اینکه قدرت رای‌دهی بدست آورند آن را در قالب توکن‌های «AMB تضمین رای» که با عنوان veAMB شناخته می‌شوند سپرده‌گذاری می‌کنند.

داشتن این توکن‌ها به کاربران، قدرت رای‌دهی به پیشنهادات درون DAO را می‌دهد و آن‌ها از درآمد AirDAO که هر سه‌ماه یک‌بار پرداخت می‌شود سهم خواهند داشت.

به‌این‌ترتیب AirDAO تبدیل به یک پروژه لایه یک سازماندهی شده توسط دائو می‌شود. درباره DAO و تعریف آن قبلا مطلبی منتشر کرده‌ایم.

توکن‌های فرعی یا اشتقاقی

توکن‌های فرعی برای اکوسیستم AirDAO حیاتی هستند و موجب انعطاف‌پذیری و افزایش ارزش آن می‌شوند.

سه توکن فرعی این پروژه sAMB، vAMB و veAMB هستند.

sAMB به کاربران امکان انتقال ارز AMB به سایر بلاک‌چین‌ها، توسعه موارد کاربرد و تامین نقدینگی را می‌دهد.

 vAMB با استکینگ ارز AMB توسط نودهای اعتبارسنج به آنها داده می‌شود به‌طوری‌که بخشی از این پاداش‌ها فورا در دسترس هستند و بقیه به شکل اوراق قرضه  vAMB (vAMB bond) خواهند بود که امکان معامله آن‌ها در بازار AirDAO Bond Market وجود دارد.

veAMB نیز به کاربرانی داده می‌شود که توکن AMB خود را برای مدتی مشخص قفل کنند که موجب ایجاد قدرت رای‌دهی و مشارکت در حاکمیت، تشویق به مشارکت فعال در حاکمیت پلتفرم و جلوگیری از ایجاد تمرکز و تاثیرگذاری بر آرای کل می‌گردد.

این توکن‌های فرعی مزایای زیادی برای AirDAO دارند از جمله بیشتر شدن استفاده از AMB، ایجاد روش‌های دیگری برای کسب پاداش و مشارکت در پلتفرم برای کاربران و ترویج و تشویق به مشارکت فعال در حاکمیت.

همچنین این توکن‌ها نیازهای مختلف کاربران را پاسخ داده و موجب بیشتر شدن عدالت و مشارکت آن‌ها می‌شوند.

نقشه راه AirDAO

براساس نقشه راهی که در وبسایت رسمی AirDAO آمده توسعه این پروژه در سه فاز اصلی خواهد بود:

  • فاز اول: فاز راه‌اندازی. این فاز که در 15 سپتامبر 2022 تکمیل شده شامل راه‌اندازی وب‌سایت و برند جدید و داشبورد این اکوسیستم بوده است. در این فاز FirepotSwap، Bridge، اکسپلورر و استکینگ و نیز آکادمی AirDAO ایجاد شدند.
  • فاز دوم: توسعه. در این فاز همه محصولات Ambrosus با اکوسیستم AirDAO یکپارچه شده‌اند و چند محصول جدید نیز اضافه می‌گردد. همچنین شبکه نام برند لایه اول AMB-net L1 به AirDAO تغییر می‌کند که این نیز انجام شده است.
  • فاز سوم: بازار. در این مرحله، محصولات جدید معرفی می‌شوند. منابع برنامه‌نویسی بهبود داده شده و بین پنج تا ده dApp شخص ثالث نیز اضافه می‌شوند. این مرحله از نقشه راه نیز در حال حاضر تکمیل شده است.

AirDAO در آینده پاداش‌های انعطاف‌پذیر خود را برای کسانی که در این پلتفرم ارز AMB قفل کرده‌اند معرفی کرده و پاداش‌های آن را در قالب AirBond پرداخت می‌کند.

به‌علاوه، یک مکانیسم سوزاندن توکن و نیز مکانیسم توزیع وجوه خزانه AirDAO ایجاد خواهد شد. برنامه‌هایی هم برای ایجاد کیف پول و یک پلتفرم رای‌دهی برای حاکمیت آن وجود دارد.

همچنین سرویس نام ایردائو یا AirDAO Name Service که یک پروتکل اثبات حضور (Proof of Attendance) است ایجاد خواهد گردید. در نهایت طرح‌های دیگری هم وجود دارند.

شرکای AirDao

AirDAO با شرکت‌های مختلفی در صنعت ارزهای دیجیتال، از جمله INC4، WhiteBit، Bambu Labs، DWF Labs، Trustee، Coin Net، MEXC Global و FirePot Finance همکاری دارد.

این شراکت‌ها باعث گردهم آمدن منابع و تخصص‌هایی می‌شود که برای رشد این پلتفرم مورد نیاز است. به عنوان مثال شرکت INC4 پشتیبانی تخصصی و فنی در زمینه توسعه dApp ها ارائه می‌کند.

توکنومیک AMB

AMB توکن بومی پلتفرم AirDAO است که برای پرداخت هزینه گس این زنجیره و تکمیل تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

هم‌چنین به نودهای اعتبارسنج، پاداش داده شده و کسانی که این توکن را دارند می‌توانند درمورد تغییرات پلتفرم، رای دهند.

حداکثر ذخیره ارز AMB حدود 6.5 میلیارد توکن است.

این توکن از نوع غیر تورمی است و برای جلوگیری از بی‌ارزش شدن توکن از مکانیسم های توکن‌سوزی استفاده می‌کند. درباره ارزهای دیجیتال تورمی و غیر تورمی بیشتر بخوانید.

درحال‌حاضر کل ذخایر این ارز 6.3 میلیارد است که 1.5 میلیارد آن در گردش است. توکنومیک توکن‌ها به شکل زیر است:

  • 1.5 میلیارد توکن معادل 23.1 درصد برای سرمایه‌گذاران
  • 1.5 میلیارد توکن معادل 23.1 درصد در گردش
  • 0.85 میلیارد توکن معادل 13.1 درصد برای سرمایه‌گذاری در اکوسیستم
  • 0.85 میلیارد توکن معادل 13.1 درصد برای تیم توسعه‌دهنده
  • 1.8 میلیارد توکن معادل 27.7 درصد برای پاداش‌دهی به اعضای جامعه
توکنومیک AMB

پیش بینی قیمت AMB

ارز AMB در دوسال گذشته هیچ جهش قیمت چشم‌گیری نداشته است.

قیمت لحظه‌ای ارز AMB را می‌توانید اینجا ببینید.

در تصویر پایین نیز نمودار تغییرات قیمت این توکن را از ابتدا تاکنون می‌بینید:

پیش بینی قیمت AMB

کارشناسان PricePrediction معتقدند که قیمت ارز AMB تا پایان سال 2023 به 0.031 دلار می‌رسد و احتمالا تا آخر 2025 به 0.067 افزایش یابد.

در سال 2028 نیز قیمت آن به 0.2 و تا سال 2030 احتمالا به 0.39 دلار خواهد رسید.

تحلیل گران DigitalCoinPrice نیز یک کاهش قیمت اولیه تا 0.0195 دلار در سال 2023 و سپس رسیدن قیمت به 0.0316 دلار در سال 2025 و 0.0489 دلار در سال 2028 و احتمالا 0.0936 دلار در سال 2030 را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این حال همانطور که می‌دانید این تحلیل‌ها صرفا پیش‌بینی بوده و احتمال بالایی برای به قطعیت پیوستن آن‌ها وجود ندارد.

آیا AMB سرمایه گذاری خوبی است؟

داشتن AMB برای دسترسی به ویژگی‌ها و محصولات این پلتفرم ضروری هستند.

AirDAO یک پروژه دیفای چند بعدی است که به کاربران عادی که هیچ تخصصی از حوزه کریپتو ندارند خدمات می‌دهد.

با اینکه اشخاص زیادی تمایل دارند از ارز AMB برای مبادله توکن‌ها و استفاده از سایر قابلیت‌های AirDAO استفاده کنند ممکن است این توکن، سرمایه‌گذاری خوبی هم باشد.

اگر کاهش قیمت اولیه آن را در نظر نگیریم، برای آن رشد آهسته و پیوسته‌ای در چند سال آینده پیش‌بینی می‌شود و به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای خرید وجود دارد.

جامعه AirDAO روی بهبود تجربه کاربری این پلتفرم تمرکز دارند. با این بهینه‌سازی‌ها میزان استفاده از AirDAO  و توکن AMB بیشتر خواهد شد.

البته این ادعاها صرفا پیش‌بینی بوده و لازم است قبل از سرمایه‌گذاری بر روی هر ارزی تحقیقات مفصلی انجام دهید.

سوالات متداول

پلتفرم AirDAO چیست؟

AirDAO یک پلتفرم دیفای است که سعی دارد با ارائه یک داشبورد ساده، خدماتی که کاربران باید از بلاک‌چین‌های مختلف بگیرند را در یک پلتفرم به آن‌ها ارائه کند تا راحتی بیشتری را تجربه کنند.

توکن AMB چیست؟

 ارز AMB یک توکن ERC20 است که رمزارز بومی پلتفرم AirDAO محسوب می‌شود و کاربران از آن برای سپرده‌گذاری و پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌کنند. پاداش‌ها نیز در قالب این توکن به کاربران داده می‌شود.

AirDAO چه خدماتی ارائه می‌کند؟

این پلتفرم خدمات FirepotSwap، استکینگ، بریج، نتورک اکسپلورر، ایردراپ و بازار AirBond را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

جمع بندی

AirDAO اکوسیستم غیرمتمرکزی از برنامه‌ها و محصولات مختلف است که برای همه کاربران با هر سطح دانشی طراحی شده است.

این پلتفرم با استفاده از ساختار DAO و توکن بومی خود، AMB به کاربران این امکان را می‌دهد که در توسعه و جهت‌گیری پروژه نقش داشته باشند و از مزایایی مثل درآمد غیرفعال استفاده کنند.

با‌این‌حال سرمایه‌گذاری روی هر پروژه‌ای از جمله AirDAO با ریسک‌هایی همراه است که موجب می‌شود انجام تحقیقات قبل از سرمایه‌گذاری، الزامی شود.

در نهایت باید گفت رویکرد نوآورانه AirDAO برای حاکمیت غیرمتمرکز و پتانسیل آن برای حل مشکلات دنیای واقعی، آن را به پروژه قابل‌توجهی در فضای دیفای تبدیل کرده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx