با تراکنش‌های تایید نشده بیت‌کوین چکار کنیم؟

تراکنش های تایید نشده بیت کوین

آیا تراکنش ‌های بیت‌ کوین شما گاهی اوقات در حالت تایید نشده باقی می‌ماند؟

جالب است بدانید با این که هدف سازنده بیت‌کوین استفاده آن در مقیاس جهانی بود اما زیرساخت‌های فنی آن برای چنین هدفی ایجاد نشده است.

با این که ما از همه جای دنیا می‌توانیم بیت‌کوین را جابه‌جا کنیم اما تایید تراکنش بیت‌کوین با توجه به ترافیک شبکه، گاهی غیرممکن به نظر می‌رسد.

عناوین مطلب:

در چنین مواقعی، این سوال پیش می‌آید که آیا تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین را می‌توان لغو کرد؟ آیا راهی برای پیگیری تراکنش های بیت‌کوین وجود دارد؟ چگونه می‌توانم پولم را بازگردانم؟

در ادامه این مطلب از بورسینس همراه ما باشید تا در مورد علت تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین اطلاعات بیشتری کسب کنید. در انتها شما با نحوه پیگیری و لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین آشنا خواهید شد.

مطلب مرتبط: مشکلات متداول کار با کیف پول‌ها

نکات کلیدی

  • تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین به دلیل صف‌های طولانی تقاضا در شبکه ایجاد می‌شوند.
  • لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین امکان پذیر نیست. همینطور تراکنش‌های بیت‌کوین قابل بازگشت نیست. 
  • شما می‌توانید به کمک ابزارهای تسریع کننده سرعت شبکه، با افزایش کارمزد، تراکنش تایید نشده بیت‌کوین را در صف اولویت قرار دهید.

تراکنش ‌های بیت‌کوین چگونه کار می‌کند؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، مسلما در دنیای کریپتو کارنسی، دارایی‌های دیجیتال را جابه‌جا کرده‌اید. در

صرافی‌‌های متمرکز ما به راحتی دارایی‌های مختلف را خرید و فروش می‌کنیم. اما وقتی صحبت از برداشت و انتقال بیت‌کوین به میان می‌آید، اوضاع کمی تغییر می‌کند.

تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین

در شبکه بیت‌کوین، هر زمان که کسی یک تراکنش انتقال دارایی در آن ثبت می‌کند، تراکنش‌ها به محلی به نام MemPool منتقل می‌شوند.

در اینجا تراکنش های بیت‌کوین برای تایید شدن از سوی ماینرها منتظر می‌مانند و پس از آن در دفترهای توزیع شده بیت‌کوین ثبت می‌شوند. 

در این چرخه، هر چه تقاضا از سوی کاربران افزایش پیدا کند، صف تایید تراکنش‌ های تایید نشده بیت‌کوین نیز طولانی‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چرخه زندگی یک تراکنش ارز دیجیتال

نکته مهمی که باید در این چرخه به خاطر داشته باشید این است که با افزایش تقاضا از سوی کاربران، ظرفیت شبکه افزایش پیدا نمی‌کند و این موضوع می‌تواند به راحتی باعث انباشت حجم زیادی تراکنش در استخرهای memory شبکه شود. 

کسانی که با شبکه بیت‌کوین زیاد سر و کار دارند می‌دانند که تایید تراکنش بیت‌کوین گاهی می‌تواند تا 24 ساعت نیز زمان ببرد. این موضوع برای برخی از ما ممکن است استرس و نگرانی‌هایی در پی داشته باشد.

ممکن است بخواهید با لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین، دارایی‌های خود را حفظ کنید، این موضوع در شبکه‌های شلوغ مانند بیت‌کوین کاملا رایج است.

شبکه بیت‌کوین مانند بسیاری از کوین‌های فورک شده از آن، از مکانیزم اثبات کار POW برای تایید تراکنش و بلاک‌ها استفاده می‌کند.

در این روند، تراکنش تایید نشده بیت‌کوین مستقیما به شبکه اضافه نمی‌شود، به جای آن، تراکنش‌ها در یک صف انتظار باقی میمانند تا ماینرها با حل کردن پازل‌های ریاضی پیچیده، آن‌ها را تایید کنند. 

تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین چیست؟

سال به سال میزان تراکنش‌ها در بلاک‌چین بیت‌کوین بالاتر رفته و در نتیجه آن، شاهد ترافیک بالایی در این شبکه بوده‌ایم.

عدم تغییر در اندازه بلاک 1 مگابایتی هر بلاک در بلاک‌چین بیت‌کوین یکی از عواملی است که باعث شده این مشکل پایدار بماند.

در حال حاضر، در بلاک‌چین بیت‌کوین روزانه حدود 200 هزار تراکنش انجام می‌شود اما در نوامبر 2017، زمانی که قیمت بیت‌کوین رشد زیادی را تجربه کرد، شاهد روزانه 300 هزار تراکنش بودیم که باعث شده بود کارمزد تراکنش به شدت افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: کارمزد و سرعت تراکنش بیت‌کوین چقدر است؟

به طور کلی مهم‌ترین دلایل صف طولانی تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین را می‌توان در سه بخش کلی شامل ترافیک بالای تراکنش‌ها، کارمزد پایین تراکنش و استفاده از پروتکل‌های قدیمی دسته بندی کرد. 

دلایل شکست تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین چیست؟

گاهی تراکنش های بیت‌کوین برای همیشه در حالت ناقص یا تایید نشده باقی می‌مانند.

البته قبل از چنین نتیجه گیری باید بدانید که تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین گاهی تا 48 ساعت به زمان نیاز دارند. با افزایش اتخاذ بیت‌کوین در سطح جهانی، این زمان در حال افزایش است. 

برای اطلاع از وضعیت شبکه و پیگیری تراکنش های بیت‌کوین شما می‌توانید از ابزار اکسپلورر این شبکه استفاده کنید. البته برای پیگیری تراکنش های بیت‌کوین نیز راه‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: دلیل تأییدنشدن تراکنش بیت‌کوین چیست؟

مهم‌ترین دلایل ناقص ماندن تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین عبارت‌اند از:

اختلال در اینترنت

ممکن است در هنگام ارسال تراکنش، مشکلی در اینترنت شما به وجود آمده است که کیف پول تراکنش را به صورت ارسال شده به شما نشان می‌دهد یا به طور کلی اجازه ارسال تراکنش های بیت‌کوین را صادر نمی‌کند.

در این حالت از داشتن اینترنت پایدار مطمئن شوید. البته بررسی فایروال در کامپیوتر نیز برای بررسی مسدود نبودن کیف پول بیت‌کوینی اهمیت دارد.

اطلاعات نادرست تراکنش

اگر آدرس اشتباهی را ثبت کرده باشید، شبکه نمی‌تواند تراکنش شما را تایید کند.

منظور از آدرس اشتباه، استفاده از آدرس یک شبکه دیگر در شبکه بیت‌کوین است که می‌تواند باعث نامعتبر بودن مقصد شود.

قبل از ارسال یک تراکنش، از صحت آدرس مطمئن شوید چرا که وارد کردن اشتباه آدرس به راحتی می‌تواند منجر به از دست رفتن دارایی‌های‌تان شود.

تراکنش رد شده

اگر کارمزد تعیین شده برای تراکنش کم باشد، مسلما ماینرها از پردازش آن خودداری خواهند کرد.

تعیین کارمزد پایین گاهی می‌تواند باعث انتظار طولانی شما در صف تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین شود که در آخر به رد تراکنش منتهی شود.

مشکلات کیف پول گیرنده

گاهی ممکن است در اکسپلورر بیت‌کوین مشاهده کنید که چندین نود تراکنش شما را تایید کرده‌اند اما همچنان در وضعیت تایید نشده (Unconfirmed) قرار دارد.

در این شرایط تایید تراکنش بیت‌کوین انجام شده است اما کیف پول گیرنده با شبکه بلاک‌چین همگام نیست.

در واقع یک کیف پول غیرفعال یا بدون اتصال به شبکه می‌تواند باعث گمراهی کاربر شود چرا که از آخرین اطلاعات شبکه به روز نیست.

تراکنش من تایید نشده، چه کار کنم؟

در این حالت ممکن است به لغو تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین فکر کنید. اگر شما کارمزد تراکنش بیت‌کوین را پایین در نظر بگیرید، ممکن است نیاز باشد چندین ساعت یا چند روز برای انجام تراکنش منتظر بمانید.

در چنین شرایطی برای سرعت بخشیدن به تراکنش بیت‌کوین می‌توانید از سایت‌هایی که تراکنش‌های بیت‌کوین سرعت می‌دهند استفاده کنید.

چنین سایت‌های اکثر مواقع دارای هزینه هستند ولی برخی دیگر نیز بطور رایگان، افزایش سرعت تراکنش‌های بیت‌کوین را انجام می‌دهند.

به خاطر داشته باشید به دلیل ماهیت تراکنش‌‌های بلاک‌چین، لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین امکان پذیر نیست. به همین دلیل کسب و کارهای جهانی، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز را بدون نگرانی برگشت تراکنش‌ها می‌پذیرند.

سایت افزایش دهنده سرعت تراکنش بیت‌کوین (Bitcoin transaction accelerator) یک درخواست به استخر استخراج ارسال می‌کند تا تراکنش موردنظر بیت‌کوین، با وجود کارمزد بسیار کمی که دارد در بلاک‌ بعدی جا بگیرد و کار استخراج و تایید تراکنش انجام شود.

اگر به هر دلیلی کارمزد تراکنش‌ بیت‌کوین بسیار پایین در نظر گرفته شده و تراکنش بیت‌کوین مدت زیادی است تایید نشده، می‌توانید از سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کارمزد تراکنش بیت‌کوین را می‌توان به صفر رساند؟

1. سایت ViaBTC

سایت تایید تراکنش بیت‌کوین

این سایت یک سرویس رایگان برای افزایش سرعت تراکنش‌های بیت‌کوین است ولی دارای سرویس پولی نیز می‌باشد که در صورت اورژانسی بودن کارتان، می‌تواند مفید باشد.

برای کار با این سایت نیازی به عضویت در آن ندارید، فقط کافیست آی‌دی تراکنشی (TXID) که با تاخیر روبرو شده را وارد نمایید.

قابل ذکر است کارمزد تراکنش موردنظر باید حداقل 0.0001 بیت‌کوین به ازای هر کیلوبایت باشد تا این سرویس عمل کند.

ViaBTC فقط امکان سرعت بخشی به 100 تراکنش در ساعت را فراهم کرده و در صورتی که این رقم بیشتر شود، لازم است سرویس پولی آنرا تهیه کنید.

نکته: برای یافتن آی‌دی تراکنش بیت‌کوین، می‌توانید آدرس بیت‌کوین را در اکسپلوررهایی همانند Btc.com یا blockchain.com وارد کنید.

همچنین آی‌دی تراکنش در والت ارسال‌کننده نیز قابل مشاهده خواهد بود. تایید تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین از این روش همیشه جواب نمی‌دهد. 

2. سایت Btc.com

سایت Btc.com افزایش سرعت تراکنش بیت‌کوین

سایت Btc.com سرویس سرعت‌بخشیدن به تراکنش‌های بیت‌کوین را با همکاری سایر استخرهای استخراج ارائه می‌دهد.

از طریق این سرویس، افراد می‌توانند احتمال تایید تراکنش‌ها را در یک ساعت تا 75 و در 4 ساعت 98 درصد افزایش دهند.

اگر تراکنش در 12 ساعت تایید نشود، کل مبلغ پرداختی بابت کارمزد به پرداخت‌کننده برگردانده می‌شود.

در تصویر بالا می‌توانید کارمزد موردنیاز برای سرعت بخشیدن به یک تراکنش نمونه را مشاهده کنید (مبلغ زیر فقط نمونه است و ممکن است نیاز به پرداخت کارمزد بسیار کمتری باشد).

پرداخت می‌تواند از طریق ارزهای دیجیتال و یا دلار انجام شود.

3. اپلیکیشن Bitcoin Afterburner

اپلیکیشن تایید تراکنش بیت‌کوین

این اپلیکیشن متن‌باز توسط شرکت سازنده کیف پول Sumourai ایجاد شده است.

اپ Bitcoin Afterburner طراحی شده تا فرایند تایید تراکنش‌های تایید نشده در شبکه بیت‌کوین را سرعت بخشد. این اپلیکیشن همانند جعبه کمک‌های اولیه می‌تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند.

برای کار با این اپ، باید والت قبلی را وارد این اپلیکیشن کنید تا امکان بررسی همه تراکنش‌های تایید نشده در کیف پول‌تان مهیا شود.

مهم نیست قصد دارید بیت‌کوین را دریافت کنید یا ارسال نمایید، در هر حال Bitcoin Afterburner می‌تواند فرایند تایید هر دو نوع تراکنش را تسریع بخشد.

بعد از کلیک روی تب the stuck unconfirmed transaction، می‌توانید کارمزدهای موردنیاز برای افزایش سرعت تراکنش‌ های بیت ‌کوین را ببینید و در صورت تمایل آنرا پرداخت کنید تا تراکنش در بلاک بعدی قرار گرفته و تایید شود.

Bitcoin Afterburner یک والت نیست و فقط ابزاری برای افزایش سرعت تراکنش‌هاست. کارمزد این ابزار 5.99 دلار + کارمزد استخراج‌کنندگان است.

این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندروید در دسترس است. (لینک اپ در گوگل پلی)

سوالات متداول

تراکنش‌ های تایید نشده بیت‌کوین چیست؟

در شبکه بیت‌کوین، هر زمان که کسی یک تراکنش انتقال دارایی در آن ثبت می‌کند، تراکنش‌ها به محلی به نام MemPool منتقل می‌شوند. در اینجا تراکنش های بیت‌کوین برای تایید شدن از سوی ماینرها منتظر می‌مانند و پس از آن در دفترهای توزیع شده بیت‌کوین ثبت می‌شوند. به تراکنش های منتظر در MemPool، تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین گفته می‌شود.

آیا لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین امکان پذیر است؟

به دلیل ماهیت بلاک‌چین، لغو تراکنش تایید نشده بیت‌کوین امکان پذیر نیست. شما نمی‌توانید تراکنش‌های در حال انتظار یا تایید شده در شبکه را تحت هیچ شرایطی لغو کنید.

چگونه تایید تراکنش بیت‌کوین را سرعت دهم؟

شما می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند ViaBTC ،Btc.com و Bitcoin Afterburner تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین را تایید کنید.

سخن آخر

افزایش تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین در زمان‌های اوج تقاضا در شبکه بیت‌کوین امری رایج است. در زمان‌های اوج ترافیک شبکه بیت‌کوین، تایید تراکنش بیت‌کوین گاهی می‌تواند تا 48 ساعت زمان ببرد.

استفاده از ابزارهایی برای تسریع تراکنش تایید نشده بیت‌کوین می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

چنین ابزارهایی که بدون نیاز به دانش فنی، سرعت تراکنش‌های گیرافتاده در شبکه بیت‌کوین را تسریع می‌بخشند، می‌توانند گاهی اوقات بسیار مفید باشند.

با این حال بهتر است قبل از ارسال تراکنش بیت‌کوین، با تعیین کارمزد مناسب از عدم تایید تراکنش جلوگیری کنید تا نیاز به پرداخت کارمزدهای اضافه نباشد.

در صورتی که تراکنش های تایید نشده بیت‌کوین افزایش پیدا کند، نیازی به استرس نیست. در این شرایط باید به بررسی داده‌ها و وضعیت موجود بپردازید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

بررسی تراکنش‌های ارز دیجیتال + اکسپلورر بلاک‌چین

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

143 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
mohsen

من یه تراکنش دارم که تایید نشده به کیف پولم هم برنگشته چیکارکنم؟
9dd275a4c3d1a614de4cc4576c202050b4b830c3b4241685463886fa48dcd97f

Sourush

سلام ارادت
من ۰٫۲ بیتکوین از سایت cryptofree برداشت زدم و نزدیک به ۲۵ روزه که گیر کرده در صورتی که یکی از دوستان درعرض سی ثانیه برداشت داشته
امکانش هست یه راهنمایی کنین که باید چه کار کن

كيان غفوري

با سلام و عرض خسته نباشيد. يك شركتي بابت بدهكاريش بمن، مقداري بيت كوين در بلاك چين والت من واريز كرده است. وقتي خواستم انرا به كيف پولي ايران انتقال دهم، پيام خطا داد. وقتي با همان شركت واريز كننده تماس گرفتم بمن ايميل فرستادند كه براي فعال سازي ان جهت انتقال مي بايست معادل5000دلار بيت كوين در بلاك چين والت واريز كنم. ايا اين درخواست براي فعال سازي و انجام انتقال در بلاك چين والت، واقعا درست است و اين واريزي بايست انجام شود؟ يا اينكه ترفندي در اين كار است؟ لطفا مرا راهنمايي نماييد. باتشكر

مهرنوش

سلام
جدیدا نمی توانم بیت استخراج شده از viabtc را به کیف پول نوبیتکس انتقال دهم. چندین بار آدرس کیف پول را عوض کردم، تنظیمات اتوماتیک را فعال و غیرفعال کردم اما متاسفانه انتقال داده نمی‌شود. ممکن است راهنمایی بفرمایید

hossini

سلام برای منم اینطوریه توی تاریخچه انتقال زده passed

نیما زراسی

سلام وقت بخیر
من تازه کار هستم ولی خیلی در مورد استخر و کیف پول تحقیق کردم
استخر viabtc و کیف پول تراست والت رو انتخاب کردم
روز اول که ماینینگ رو شروع کردم درامد حدود ده دلاری داشتم که صبح فرداش بصورت اتوماتیک انتقال انجام شد
در ضمن دستگاه l3+ هستش و دو ارز دوج و لایت رو همزمان روی حالت ppnls ماین میکنه
مشکل روز دوم برام پیش اومد که صبح بلند شدم و متاسفانه 20 تا دوج کوین ماین شده موقع انتقال عملیات انجام نشده و از استخر خارج شده به کیف پول ننشسته از ادرس های کیف مطمن هستم چون روز اول مشکلی نداشت
دوج وارد کیف نشده ولی لایت که خیلی کم هم بوده موفق انتقال شده
میشه راهنمایی بفرمایید
اول اینکه این 20 تا دوج تکلیفش چی میشه برمیگرده یا خیر
و اینکه سیستم پرداخت مناسب من کدامه pps+ بهتره یا همون pplns
چون تو استخر نوشته اگه میخوای دو تا ارز رو با هم ماین کنی روش pplns رو انتخاب کنید
آیا اسمارت ماینینگ برای من مناسبه

علی

سلام
بنده مقداری بیت تورنت از کیف تراست ولت به یک صرافی ایرانی انتقال دادم و بعد از انتقال کد هش رو برای صرافی ارسال کردم ولی صرافی میگه کد هش اشتباهه و پولی به حساب ما نیومده با این مشخصات
در صورتی آدرس مبدا و مقصد هم درست بوده و پول هم از کیف پول من کم شده

میثم

سلام من مبلغی بیت ار تراست به صرافی ایرانی جابچا کردم ولی خود تراست کارمزد و خیلی پایین زیر 1 دلار زد Confirmed شد ولی بحاسب ننشت چیکار کنم حدود 10 ساعته

میثم

ممنون نشست به حساب صرافی
با آبدیت تراست ولت مشکلی برای ارزامون پیش نمیاد؟

الهه

سلام از طریق سایت بلاکچین برایم بیت کوین را اشتباهی به کیف پول تتر در کوکوین پول جابجا شده است و
برای تغییر آدرس ،خود سایت بلاکچین تقاضای ۵۵۰ دلار کرده است
آیا واقعی است و امکان برگشت به ادرس بیت کوین کیف پولم وجود دارد؟

رسول

سلام
من تعداد.۰۰۱۰۴۶ بیت کوین از نوبیتکس انتقال دادم صرافی کوینک الان دو روزه نیومده و نوشته کم بوده یه مقدار دیگه انتقال بده هزینه انتقال هم خیلی هست راهنمایی کنید چیکار منم

Farzad

سلام من دوروزه ۴۰دلار بیت کوین انتقال دادم به حساب کوینکسم تو بخش انتقال داده ها نشان میدهد ولی هنوز تو بخش دارایی ها ام اضافه نشده چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

Amir

سلام روز بخیر
ببخشید من ی مشکلی داشتم درباره انتقال بیت کوین از استخر به کیف پول قبلا کیف پول jaxxداشتم الان ب روز رسانی میخواست نشد عوضش کردم و bit coin vallet را نصب کردم و ادرس را بهش دادم ولی بعد از ۷۲ ساعت هم انتقال نمیده

مجتبي

سلام وقت بخير
من از كيف پول via btc بيت كويين انتقال دادم به كول ولت يك روز گذشته هنوز به كيف پول مقصد نيومده هزينه كارمزد 0.000404 بوده عاديه؟

کمال حسینی

سلام استاد
وقت بخیر
من از سایت نوبیتکس یه مقدار ساتوشی به کیف پولم که کوینومی هستش انتقال دادم
در نوبیتکس میگه که انتقال موفق انجام شده ولی در کیف پولم به حالت معلق پیغام گذاشته
و همون ای دی رو در بلاکچین پیگیری میکنم مقدارش تغیر کرده یعنی بهش اضافه شده در حالت معلق

پیام

سلام
من ۴ روز پیش مبلغی را به بیت کوین تبدیل و به ادرس بیت کوین کسی فرستادم .
تایید ارسال و نشستن در حساب طرف در سمت من امده است . اما طرف مقابل میگوید من تایید را ندیدم .
بعد از ۴ روز از گذشت پرداخت ، او هنوز مدعی است که تایید ارسال را ندیده است .
چکار باید کرد تا از صحت حرف او مطمین شوم .
با تشکر

قاسمی

سلام بنده بیت کوین کاغذی دارم اما برای انتقال احتیاج به احراز هویت داره از شماره و ادرس برادرم در استرالیا استفاده کردیم با فیلتر شکن هم استرالیا هم وارد شدم اما ارور میده و میگه بعدا تلاش کنید کیف پول بیت کوین بلاکچین هست و در بهم گفتن احراز هویت A token هست ممنون میشم راهنمایی کنید

محمد ........SHHHHئ

سلام من رمز کیف پولم که 12کلمه است رو گم کردم ولی به کیف پولم دسترسی دارم ونمیخوام کیف پولمو عوض کنم چطوری اون کلمات رو دوباره میشه مشاهده کرد اسمه کیف پولم اتمیک ولت هست …لطفا کمکم کنید استاد جهاندیده

محمد ........SHHHH

سلام آقای جهاندیده لطفا کمکم کنید من کیف پولم اتمیک والت هست کلمات رمز یا بازیابیشو گم کردم ولی هنوز میتونم وارد کیف پولم بشم و ارزهامو انتقال بدم ولی میخوام بدونم چطوری میتونم اون کلمات رو دوباره ببینم وبنویسم نمیخوام کیف پولمو عوض کنم چون هنوز به کیف پولم دسترسی دارم اگه میشه کمکم کنید واجبه.باتشکر

jj

سلام من از slush pool به تراس ولت بیت زدم
در تراس ولت نشون میده زده شده ولی نشسته
و اینو نوشته pending transaction
ممنون میشم راهنمایی کنید

Abtin

درود و عرض ادب خدمت شما جناب جهاندیده
ببخشید من ی هفته پیش از برنامه فری بیت کوین کش ب کیف پولم مقداری ساتوشی انتقال دادم تائید هم زده و از اکسپلورر هم پیگیر شدم اونجا هم تاریخ دقیق و مقدار و ادرسم کامل درج کرده اما تو کیفم موجودی هنوز صفره و no coin so far میاره. سپاس اگه راهنمایی بفرمایین

بهنام قدیمی

با سلام و احترام بنده چهار روز پیش 1000 واحد ارز HBAR را از کیف پول خود که اتمیک والت است به صرافی دیجی اکسچنج ارسال کردم برای فروش متاسفانه memo را فراموش کردم . بعد از آن دوبار و هر بار 200 عدد از ارز مذکور را ثبت سفارش کردم برای فروش از آن صرافی ولی طی این چهار روز حالت کیف پول من pending باقی مانده و صرافی هم می گوید به ما نرسیده جالب اینکه یکی از ارسالها یعنی 200 عدد آخری در تاریخچه تراکنش های کیف پولم دیده نمی شود و ممنون میشوم بنده را راهنمایی فرمایید .

بهنام قدیمی

جناب آقای جهاندیده سلام و عرض ادب
از پاسخ اولیه ارایه شده بسیار ممنونم متاسفانه هر سه تراکنش در کیف پولم در حالت pending باقی مانده است و comfirmed نشده اند

سمیرا

سلام خسته نباشید
من ۱۳۰۰۰ ترون از صرافی ترون از طریق trc20 انتقال دادم به صرافی بایننس همه ادرسها درست هستش اما چون کارمزد ۱ trc انتخاب کردم ماینرها تایید نمیکنن تراکنش
چیکار باید کرد؟ اگه هیچ کاری نکنیم برمیگرده؟

علیرضا

جناب جهاندیده سلام، من یه مقدار اتریوم کلاسیک منتقل کردم، ولی تو حساب مقصد نمیشینه، تا الانم ۶۶ بار تایید شده، میخواستم ببینم چقدر طول میکشه بشینه رو حساب؟ کار خاصی باید بکنم؟

علی

سلام من کیف پول بلاکچین دارم مقداری بیت کوین برایم واریز شده ولی قابل برداشت نیست و با افت بیت کوین داره مقداره خود بیت هم کم میشه علت چیه از مقصد این اتفاق میفته تو را خدا کمکم کنید سرمایم داره میره

Dr

سلام…وقت بخیر
من می خوام 0.00099971 بیت کوین به اکانت دیگه ای انتقال بدم اما wrong account می زنه و اکانت هم تغییر دادم بازم همین میاد

امیر علی

سلام بنده به ی مشکل خوردم داخل viabtcایمیلمو عوض کردم با موفقیت انجام شد ولی الان میخام انتقال بدم به کیف پولم میگه با viabtc تماس بگیرید من ایمیل زدم گفتن تا ۴۸ ساعت اینده جواب میدیم ولی الان ۵ روز گزشته جواب ندادن باید چکار کنم

aliiiiiiiiiiiiiii

ببخشید اگه یک معامله txidواسش ثبت نشده یعنی چی؟یعنی تاییدنشده؟

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
143
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx