بهترین ابزار‌های فیلتر نویسی ارز دیجیتال + نحوه کار با آن‌ها

فیلتر نویسی ارز دیجیتال

اگر قبلا در بورس سرمایه گذاری کرده‌ باشید حتما در مورد فیلتر نویسی در بورس اطلاعاتی کسب کرده‌اید. اما فیلتر نویسی فقط مختص بورس نیست و شما می‌توانید در دنیای کریپتو نیز از این تکنیک استفاده کنید. فیلتر نویسی ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا در این بازار پرهیاهو و شلوغ بتوانید کوین‌های مورد نظر خود را براساس سلیقه و پارامتر‌های تکنیکال بیابید.

به طور کلی فیلتر ارز دیجیتال موضوعی است که بسیاری از تریدر‌های حرفه‌ای و حتی شکارچیان شت‌کوین‌ها به آن توجه دارند. با استفاده از نرم افزار‌های فیلتر نویسی ارز دیجیتال شما می‌توانید فرصت‌های کسب درآمد بالقوه زیادی را در بازار ارز‌های دیجیتال به دست بیاورید.

فیلتر نویسی ارز دیجیتال چیست؟

ابتدا باید به مفهوم فیلتر نویسی بپردازیم. همان‌طور که گفته شد فیلتر نویسی فقط محدود به ارز‌های دیجیتال نیست و شما می‌توانید در بازار‌هایی مانند بورس و فارکس نیز این کار را انجام دهید. با این حال، در بازار ارز‌های دیجیتال بیش از 16,000 کوین و توکن‌های کریپتویی وجود دارد که هر کدام بازار خود را دارند.

عناوین مطلب:

با این اوصاف فیلتر نویسی ارز‌ دیجیتال برای یافتن فرصت‌های کسب سود به نظر ضروری است. فیلتر نویسی برای ارز دیجیتال یعنی اعمال فیلتر‌های مشخص در بازار کریپتو برای یافتن کوین‌ها و یا توکن‌های مطابق شرایط تعیین شده و دلخواه تریدر.

برای مثال یافتن پروژه‌هایی که حجم بازار‌ آن‌ها کمتر از 10 میلیون دلار است ولی در بایننس لیست شده‌اند. یا در مثالی دیگر تعیین فیلتر برای پروژه‌هایی که شاخص RSI آن‌ها کمتر از 30 باشد می‌تواند سرنخ‌هایی برای یافتن فرصت‌های کسب سود فراهم کند.

crypto screener 2

فیلتر نویسی ارز دیجیتال فقط محدود به فاکتور‌های کلی بازار مانند حجم نمی‌شود و شما می‌توانید حتی در فیلتر‌های خود از اندیکاتورها و الگوهای پرایس اکشن نیز استفاده کنید. خوشبتخانه در اغلب نرم افزار فیلتر نویسی ارز دیجیتال نیازی به کد نویسی نیست و شما می‌توانید با چند کلیک ساده فیلتر‌های خود را مشخص کنید.

چرا به فیلتر نویسی ارز دیجیتال نیاز داریم؟

احتمالا برای شما پیش آمده که قصد بررسی کردن تعداد زیادی کوین‌های بازار ارز دیجیتال را با استفاده از اندیکاتور‌های مشخص داشته باشید. مسلما انجام این کار به صورت دستی وقت زیادی از شما خواهد گرفت به علاوه، تغییر اندیکاتور‌ها و بررسی دوباره همه کوین‌ها و توکن‌های کریپتو نیازمند صرف زمان زیادی است که تریدر‌ها برای چنین کاری وقت ندارند.

پس به جای آن باید از سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال استفاده کنیم. نرم افزار فیلتر نویسی ارز دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع فیلتر‌ها را بر روی کل بازار ارز دیجیتال اعمال کنید و حتی از نتایج آن گزارش تهیه کنید. در فیلتر نویسی نکته جالب این است که با تغییر یک پارامتر در یکی از اندیکاتور‌های مورد نظر، کل بازار کریپتو براساس فیلتر‌های جدید اسکن می‌شوند.

البته هر یک از سایت‌های فیلتر نویسی از مکانیزم‌های متفاوتی استفاده می‌کنند که گاهی ترکیب نتایج این وبسایت‌ها می‌تواند نکات و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار تریدر قرار دهد.

با این حال، در بین این ابزار‌ها مهم‌ترین فاکتور‌هایی که شما می‌توانید جستجو‌های خود را براساس آن فیلتر کنید عبارت‌اند از:

  • تغییر قیمت (Price change)
  • حجم بازار (Market Cap)
  • حجم معامله (Trading volume)
  • الگوهای تکنیکال نموداری
  • اندیکاتور‌های رایج

به خاطر داشته باشید صرفا تکیه به یک اندیکاتور یا شاخص می‌تواند باعث ضرر‌های سنگینی شود. به همین دلیل دریافت چندین تاییدیه برای نقطه ورود مورد نظر ضروری است.

معرفی بهترین سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال

در این بخش به معرفی 6 وبسایت برتر فیلتر نویسی ارز دیجیتال می‌پردازیم. البته این بررسی به صورت اختصاصی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است:

وبسایت DYOR

سایت DYOR یک ابزار فیلتر نویسی جدید است که با هدف کار با بازارهای معاملاتی فیوچرز و اختیار طراحی شده است. این وبسایت شامل صد‌ها کوین ارز دیجیتال است که داده‌های خود را از صرافی‌هایی مانند بایننس، کوکوین و FTX دریافت می‌کند. جفت ارز‌های پوشش داده شده در این وبسایت شامل USDT و BTC هستند که در بازار فیوچرز نیز از آن‌ها استفاده شده است.

در وبسایت DYOR شما به بیش از 150 اندیکاتور تکنیکال برای یافتن کوین‌های جدید و تنظیم فیلتر‌ها براساس استراتژی مورد نظر دسترسی دارید. همچنین امکان تشخیص الگو‌های تکنیکال و واگرایی در آن‌ها وجود دارد که همه این موارد از طریق آلارم‌ها به شما هشدار داده خواهند شد.

این وبسایت هیچ پلن رایگانی ندارد و برای پلن ماهانه آن باید 15$ پرداخت کنید.

وبسایت Coinmarketcap

غیر ممکن است کسی در دنیای کریپتو فعالیت داشته باشد و این وبسایت ارزشمند را نشناسد. هر چیزی که به دنیای کریپتو مرتبط باشد را می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید. براساس اعلام کوین مارکت کپ، این وبسایت بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد که با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد جای تعجب نیست.

crypto screener 3

با مراجعه به بخش Cryptocurrencies در این وبسایت، شما می‌توانید فیلتر نویسی ارز دیجیتال را با فاکتور‌های کلی انجام دهید. برای مثال فیلتر نویسی کوین مارکت کپ به شما اجازه می‌دهد تا کوین‌های با حجم بازار پایین، و قیمت پایین را بیابید.

چیزی که این وبسایت را از سایر ابزارهای فیلتر نویسی ارز دیجیتال متمایز می‌کند تعداد کوین‌ها و توکن‌های فعال لیست شده در آن است شامل همه بازار کریپتو می‌شود. استفاده از فیلتر نویسی این وبسایت کاملا رایگان است

با وجود همه مزایای وبسایت Coinmarketcap، قابلیت‌های فیلتر نویسی برای ارز دیجیتال در آن محدود است و شما نمی‌توانید از اندیکاتور‌های تکنیکال یا پارامتر‌های پیشرفته برای فیلتر ارز دیجیتال استفاده کنید.

با این حال، ابزار‌های آن در یافتن کوین‌های جدید و شت‌کوین‌ها بسیار کاربردی هستند.

وبسایت Messari

یک ابزار فیلتر نویسی دیگر که در فضای کریپتو مورد توجه تازه کاران و تریدر‌های حرفه‌ای است. این وبسایت اطلاعات بسیار زیادی را با صدها فیلتر متنوع و پیشرفته در اختیار تریدر قرار می‌دهد.

علاوه‌بر ابزار‌های فیلترینگ قدرتمند، شما می‌توانید تایم فریم‌های یک ساعته تا 24 ساعته را برای جستجوی بازار استفاده کنید. اما در هنگام بررسی این وبسایت دو نکته مهم وجود دارد که باید آن را مد نظر قرار دهیم، اول این که وبسایت Messari کاربران ایرانی را تحریم کرده است و نکته دوم این است که اشتراک یک ماهه آن 30$ دلار قیمت دارد و هیچ پلن رایگانی برای آزمایش امکانات آن وجود ندارد.

وبسایت LunarCrush

یک وبسایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال متفاوت که کوین‌های کریپتو را براساس نرخ تعامل اجتماعی فیلتر می‌کند. از آن‌جایی که فضای کریپتو توسط اینفلوئنسر‌ها به شدت قابل دستکاری است، آن‌ها می‌توانند تاثیر زیادی بر روی حرکت بعدی یک کوین داشته باشند. به همین دلیل ارزیابی این واحد‌های اندازه گیری اجتماعی می‌تواند به ما سرنخ‌هایی در مورد پامپ بعدی کوین‌های کریپتویی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: با 5 کلاهبرداری مهم کریپتویی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید!

برخلاف سایر ابزار‌های فیلتر نویسی که بر روی تحلیل تکینکال و شاخص‌های کلی بازار کریپتو مانند نوسانات آن تکیه کرده‌اند، در این وبسایت از فرمول‌های متفاوتی استفاده شده است.

اساس و زیر ساخت این وبسایت برپایه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (ML) است که می‌تواند ترندهای شبکه‌های اجتماعی را تشخیص دهد و براساس میزان تعاملات اجتماعی نسبت به یک کوین خاص، حرکت بعدی آن را قضاوت کند.

crypto screener 4

در کل این وبسایت یک ابزار فیلتر نویسی ارز دیجیتال برپایه واحد‌های اندازه گیری اجتماعی است که چشم انداز جالبی از بازار ارائه می‌دهد.

وبسایت Trading view

این ابزار نیز امکانات گسترده‌ای در زمینه چارت‌های قیمتی دارایی‌های مختلف و فیلتر نویسی ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. در تریدینگ ویو شما می‌توانید به همه صرافی‌های کریپتو معتبر و کوین‌های لیست شده درون آن‌ها دسترسی داشته باشید.

وبسایت تریدینگ ویو و ابزار فیلتر نویسی آن برای ارز‌های دیجیتال هیچ حد و مرزی در تعداد ارز‌ها نمی‌شناسد. در واقع در این وبسایت تا آن‌جایی که صرافی‌های تحت پوشش آن کوین‌های جدید را در خود لیست کنند، شما می‌توانید انواع فیلتر‌های قیمتی و تکنیکال را بر روی آن اعمال کنید.

علاوه‌بر پوشش انواع کوین‌ها توکن‌های کریپتو، ابزار‌های تکنیکال و شاخص‌های کلی کریپتو نیز در آن قابل دسترس است.

استفاده از تریدینگ ویو برای فیلتر نویسی رایگان است و شما می‌توانید با باز کردن یک حساب کاربری رایگان، انواع فیلتر‌های تکنیکال را در آن ایجاد کنید.

کدام سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

نرم افزار‌ها و وبسایت‌های زیادی چه نمونه خارجی و چه نمونه داخلی برای فیلتر نویسی ارز‌ دیجیتال وجود دارند. با این حال از نظر بسیاری از معامله‌گران بهترین سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال تریدینگ (Trading view) است که توانسته با ابزار‌های گسترده خود نظر بسیاری از فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کند.

فیلتر نویسی ارز دیجیتال در تریدینگ ویو نیازمند داشتن یک حساب کاربری است، البته شما می‌توانید با حساب کاربری رایگان این کار را آغاز کنید اما امکانات پیشرفته آن در سطوح کاربری بالاتر در دسترس هستند.

در حساب کاربری رایگان این پلتفرم، فیلتر نویسی ارز دیجیتال فقط در تایم فریم‌های روزانه، هفتگی و ماهانه امکان پذیر است و برای دسترسی به تایم فریم‌های پایین‌تر مثل 15 دقیقه، باید اکانت Pro آن را خریداری کنید.

سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال bitscreener نیز امکان تعیین فیلتر بر روی بازار ارز‌های دیجیتال را فراهم کرده‌ است. با این حال امکانات آن مانند تریدینگ ویو گسترده نیست.

پلتفرم MQL5 که بیشتر برای معاملات فارکس مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز اندیکاتور‌هایی برای فیلتر نویسی بازار فارکس و کریپتو دارند با این حال ویرایش این ابزار‌ها معمولا نیازمند کد نویسی هستند.

در ادامه این مقاله به بررسی و آموزش فیلتر نویسی ارز دیجیتال در تریدینگ ویو می‌پردازیم:

آموزش فیلتر نویسی در وبسایت تریدینگ ویو

ابتدا وارد وبسایت Trading view شده و یک حساب کاربری در آن بسازید. پس از آن در صفحه اصلی این وبسایت، از آیکون Product، گزینه Screener را انتخاب کنید.

crypto screener 5

پس از آن با سه گزینه مختلف مواجه می‌شوید که به ترتیب به شکل زیر هستند:

crypto screener 6

در این بخش شما می‌توانید فیلتر نویسی را برای بازار‌های بورس آمریکا، فارکس و یا کریپتو انجام دهید. ما گزینه Crypto را انتخاب می‌کنیم. این بخش به ما کمک می‌کند تا با تنظیم فاکتور‌ها و اندیکاتورهای مشخص، فیلتر نویسی ارز دیجیتال انجام دهیم که برای انجام یک سرمایه گذاری یا معامله پربازده حائز اهمیت است.

بخش Filters وبسایت تریدینگ ویو به سه قسمت مختلف با نام‌های Descriptive، Financial و Technical تقسیم شده است که هر کدام فیلتر‌های خاص خود را بر روی بازار ارز‌های دیجیتال اعمال می‌کنند.

crypto screener 7

فیلتر‌های Descriptive

اولین قسمت در فیلتر‌های تریدینگ ویو Descriptive هستند که اطلاعات کندل‌های قیمتی و صرافی در آن قابل تنظیم است. برای مثال شما می‌توانید در فیلتر Exchange آن، صرافی Binance را انتخاب کنید. با این کار، فقط ارز‌هایی که در این صرافی قرار دارند و با سایر فیلتر‌های تعیین شده مطابقت داشته باشند، نشان داده خواهند شد.

فیلتر‌های Financial

در بخش دوم، ما با فیلتر‌های مختص کریپتو مواجه می‌شویم. فیلتر‌های موجود در این قسمت به ما کمک می‌کند تعداد کوین‌های در گردش و حجم معاملات آن را تعیین کنیم.

فیلتر‌های Technical

آخرین بخش در فیلتر نویسی ارز دیجیتال در سایت تریدینگ ویو به فیلتر‌های تکینکال آن اختصاص دارد که با فاصله نسبت به دو بخش قبل، بیشترین فیلتر‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد. در گروه فیلتر‌های تکنیکال شما می‌توانید از اندیکاتور‌ و انواع اوسیلاتور‌های محبوب برای فیلتر نویسی ارز دیجیتال بهره ببرید.

برای مثال در این قسمت شما می‌توانید با تنظیم فیلتر MA 50 و RSA به ارز‌های مورد نظر خود دست پیدا کنید. حتی درصد تغییر قیمت در تایم فریم‌های مختلف نیز قابل دسترس است و به شما کمک می‌کند بهترین ارز‌های دیجیتال با نقاط ورود عالی را بیابید.

یک نمونه فیلتر نویسی ارز دیجیتال

فیلتر نویسی ارز دیجیتال نیز از استراتژی‌های مختلفی تبعیت می‌کند. شما می‌توانید با تعیین یک استراتژی مشخص به دنبال کوین‌های با حجم معاملات بالا و یا اندیکاتورهای مشخص باشید. در مورد استراتژی‌ فیلتر نویسی ارز دیجیتال در ادامه توضیح خواهیم داد.

در این بخش از مقاله تصمیم داریم کراس MA 50 و 200 را فیلتر کنیم. این موضوع به ما کمک می‌کند تا ارز‌های دیجیتالی که در حالت حرکت به سمت بالا هستند را جستجو کنیم.

به بخش Screen و سپس Crypto مراجعه کنید. روی Filters بزنید و از آن‌جا وارد بخش Technical شوید.

crypto screener 8

در بخش تکنیکال اندیکاتور 50 Simple moving average را جستجو کرده و مقدار آن را به صورت تصویر زیر تنظیم کنید:

crypto screener 9

در این فیلتر، اگر یکی از کوین‌ها یا توکن‌های کریپتو در شاخص میانگین متحرک ساده 50 روزه خود از روی خط میانگین متحرک ساده 200 روزه کراس بزند، در لیست فیلتر‌های ما قرار خواهد گرفت.

البته این همه ماجرا نیست، در همین پنجره به بخش Descriptive مراجعه کنید و صرافی بایننس را از بخش Exchange انتخاب کنید. پس از آن، پنجره فیلتر را ببندید تا نتایج فیلتر ارز دیجیتال را مشاهده کنیم.

crypto screener 10

اکنون در بین ارز‌های لیست شده باید نمودار قیمتی‌ آن‌ها را برای دریافت تاییدیه بیشتر جهت باز کردن پوزیشن مورد بررسی قرار دهید. البته بخش عمده فرصت‌های کسب درآمد از فیلتر نویسی ارز دیجیتال به استراتژی شما بستگی دارد.

در نوشتن فیلتر ارز دیجیتال، استراتژی‌های مختلفی به کار می‌رود که هر کدام از آن‌ها اهداف معاملاتی خاصی را دنبال می‌کنند.

استفاده از MACD در فیلتر نویسی ارز دیجیتال

یکی از اندیکاتور‌های پرکاربرد در بازار‌های مالی استفاده از MACD است. برای استفاده از این اندیکاتور در فیلتر‌های سایت تریدینگ ویو ابتدا به بخش Filters مراجعه و در بخش All نام MACD را جستجو کنید.

crypto screener 11

در هنگام استفاده از این اندیکاتور در فیلتر نویسی فقط باید خط MACD Level را تنظیم کنیم. در این پنجره بر روی مقدار Below مربوط به این شاخص بزنید و حالت آن را بر روی Crosses Up تنظیم کنید. برای مقدار یا Value نیز گزینه MACD Signal را انتخاب کنید تا در این فیلتر، کوین‌هایی که اندیکاتور MACD آن‌ها در حال کراس به سمت بالا است را به ما نشان دهد.

حالت تنظیم فیلتر مانند تصویر زیر خواهد بود:

crypto screener 12

و نتایج آن نیز به این صورت است:

crypto screener 13

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بیش از 100 نتیجه در این فیلتر ارز دیجیتال نمایش داده است. شما می‌توانید با اضافه کردن فیلتر‌های بهتر مانند آن‌ چه که در استراتژی معاملاتی خود تعیین کرده‌اید، ارز‌های مناسب برای کسب سود را بیابید.

بیشتر بخوانید: روش‌ استفاده از اندیکاتور MACD برای ترید بهتر ارز دیجیتال

فیلتر نویسی Stochastic

برای اعمال فیلتر‌های جدید در بخش Filters، بر روی دکمه Reset All بزنید. با زدن این گزینه همه فیلتر‌های شما حذف خواهند شد. این بار قصد داریم با تکیه به اندیکاتور Stochastic، محل قطع شدن خطوط K و D آن را فیلتر کنیم. در بخش فیلتر‌ها، اندیکاتور Stochastic را جستجو کنید.

پس از آن برای خط K، به جای مقدار Below آن را بر روی حالت Cross up تنظیم کنید. به جای مقدار (Value) نیز خط D را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید صرفا تکیه به این اندیکاتور برای انتخاب نقطه ورود ایده خوبی نیست و توصیه می‌شود برای اطمینان از بهترین نقطه ورود، تاییدیه‌های بیشتری از بازار دریافت کنید.

در استراتژی‌های معاملاتی چه در بازه روزانه و چه اسکلپ، تکیه به یکی از اندیکاتورها در فیلتر ارز دیجیتال نمی‌تواند به عنوان معیاری برای قطعی بودن پیش بینی‌ها در نظر گرفته شود.

چگونه از نتیجه فیلتر‌ها اطمینان حاصل کنیم؟

ممکن است برای‌تان سوال باشد ما چگونه این مقدار‌ها و اندیکاتور‌ها را برای قرار دادن در فیلتر انتخاب می‌کنیم؟ برای کار با فیلتر نویسی ارز دیجیتال شما باید با اندیکاتور‌ها و شاخص‌های مهم بازار ارز دیجیتال آشنا باشید. مثلا قطع کردن خطوط MACD در کنار سایر تاییدیه‌ها می‌تواند سیگنال مناسبی برای کسب درآمد باشد.

اما چگونه از اعتبار این هشدار و سیگنال‌ها اطمینان حاصل کنیم؟ بهترین راه مراجعه به نمودار قیمتی است. با مراجعه به نمودار قیمتی کوین‌های بزرگ بازار ارز دیجیتال و تنظیم اندیکاتور بر روی آن‌ها، می‌توانید در سابقه قیمت یک کوین، رفتار قیمت را نسبت به کراس‌ها مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که اندیکاتور‌ها تابع بازار هستند و نه بالعکس.

برای دریافت سیگنال‌های دقیق، باید یک استراتژی معاملاتی مناسب تعیین کنید. یک استراتژی معاملاتی دقیق به شما نحوه یافتن نقاط ورود و خروج را می‌گوید.

برای مثال تنظیم یک اوسیلاتور و یک اندیکاتور مومنتوم می‌تواند نقطه شروع خوبی برای یافتن نقاط ورود باشند. اما این که مقدار این اندیکاتور باید چقدر باشد به این بستگی دارد که شما این اندیکاتورها را بر روی نمودار چگونه تحلیل می‌کنید.

سوالات متداول

فیلتر نویسی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

فیلتر نویسی ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا با تنظیم اندیکاتور‌ها و شاخص‌های مهم دنیای کریپتو، کوین‌ها و توکن‌های مورد نظر را پیدا کنید. در فیلتر نویسی ارز دیجیتال امکان تنظیم چندین اندیکاتور همزمان وجود دارد.

بهترین سایت فیلتر نویسی ارز دیجیتال چیست؟

در بین سرویس‌های داخلی و خارجی، در حال حاضر سایت تریدینگ ویو و قابلیت اسکرینر (Screener) امکانات گسترده‌ای در فیلتر نویسی ارز دیجیتال ارائه می‌دهد.

آیا فیلتر نویسی ارز دیجیتال رایگان است؟

فیلتر نویسی در سایت تریدینگ ویو با حساب کاربری رایگان امکان پذیر است. با این حال شما فقط به تایم فریم‌های روزانه،‌ هفتگی و ماهانه آن دسترسی خواهید داشت.

بهترین اندیکاتور در فیلتر نویسی ارز دیجیتال چیست؟

استفاده از اندیکاتور‌های Bollinger Band، MACD، Stochastic و میانگین‌های متحرک می‌تواند شروع خوبی باشد. با این حال صرفا تکیه به یک اندیکاتور برای یافتن موقعیت‌های معاملاتی می‌تواند عواقب غیرقابل پیش‌بینی به دنبال داشته باشد.

نتیجه گیری

جستجو در اینترنت و یافتن ابزار‌های جدید فیلتر نویسی و آزمایش هر یک از آن‌ها تجربه‌های شگفت انگیزی را برای شما به دنبال خواهد داشت. ما توصیه می‌کنیم فقط به یک وبسایت فیلتر نویسی تکیه نکنید و سایر ابزار‌های فعال در این زمینه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

فیلتر نویسی ارز دیجیتال با تکیه‌بر سایت تریدینگ ویو می‌تواند میانبر مناسبی در افزایش سرعت یافتن کوین‌های جدید برای معامله باشد. با این که حساب رایگان تریدینگ فقط امکان فیلتر نویسی برای ارز دیجیتال در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه را فراهم می‌کند اما در بازه روزانه اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

با این حال این ابزار هیچ محدودیتی در فیلتر‌های خود اعمال نکرده است و شما می‌توانید با فیلتر‌ نویسی ارز دیجیتال نه تنها میم‌کوین‌های رایج بازار بلکه فرصت‌های معاملاتی مناسب را در بین کوین‌های برتر بازار پیدا کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx