نگاهی به ارز دیجیتال جام جهانی 2022!

ارز دیجیتال جام جهانی

در بازار ارزهای دیجیتال، توسعه‌دهندگان زیادی اقدام به ساخت و معرفی توکن‌ها و کوین‌های خود می‌کنند در این میان توکن هایی که بر اساس شرایط مکانی و زمانی خاصی ایجاد شده‌اند کم نیستند.
به‌عنوان‌مثال جام جهانی فوتبال یکی از رویدادهای مهم جهانی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. برای آشنایی با ارز دیجیتال جام جهانی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نگاهی به رویکرد قطر به ارزهای دیجیتال

قبل از اینکه سراغ ارز دیجیتال جام جهانی 2022 برویم بهتر است نگاهی به رویکرد میزبان این دوره از بازی‌ها یعنی کشور قطر بیندازیم.
کشور قطر به علت دارا بودن ذخایر گاز طبیعی یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است، اما اخیراً تصمیماتی برای تبدیل شدن به رهبر در حوزه ارزهای دیجیتال گرفته است. این کشور یک وایت پیپر منتشر کرده و در آن شرایط و قوانینی ارائه کرده است که طبق آن، مردم می‌توانند آسان‌تر از همیشه در پروژه‌های ارز دیجیتال (مخصوصاً بیت‌کوین) مشارکت کنند.

جام جهانی قطر

همان‌طور که میدانید، جام جهانی 2022 قرار است در قطر برگزار شود و این یک فرصت خوب برای این کشور است تا زیرساخت خود را برای هدف خود به بلوغ برساند. به عنوان مثال هم‌اکنون افراد طرفدار جام جهانی قادر هستند خرید بلیت جام جهانی قطر با ارز دیجیتال را انجام دهند.
هجوم میلیون‌ها نفر به بازار ارزهای دیجیتال برای خرید بلیت و پرداخت‌های دیگر مرتبط در جام جهانی، تأثیر زیادی بر بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارد. حجم خوبی به این بازار تزریق خواهد شد و این امر موجب می‌شود که قیمت‌های ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و دیگر آلت کوین‌ها (AltCoins) به‌شدت افزایش پیدا کند.

عناوین مطلب:

ارز دیجیتال جام جهانی 2022 قطر

در این قسمت از مقاله به بررسی 2 ارز دیجیتال مرتبط به جام جهانی 2022 می‌پردازیم:

ارز دیجیتال جام جهانی FWC

مهم‌ترین ارز دیجیتال جام جهانی 2022، توکن FWC یا QATAR 2022 TOKEN است. این توکن با هدف ترکیب ارز دیجیتال و جام جهانی فوتبال برای طرفداران ساخته شده است.

پلتفرم FWC بر بستر زنجیره‌ی هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده و به‌نوعی یک توکن BEP-20 است. FWC یک رابط کاربری پویا (دینامیک) و یک API قابل تنظیم جهت کمک به تائید تراکنش‌ها دارد.
تمام عرضه‌ی توکن اف دبلیو سی معادل با 200,000,000,000,000,000 توکن بوده و همچنین آدرس قرارداد این توکن در شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain)، معادل 0x6d3a160b86edcd46d8f9bba25c2f88cccade19fc است.

ارز دیجیتال جام جهانی قطر FWC

ارز دیجیتال FWC از تاریخ 10 مارس 2022 قابل معامله است. البته باید بدانید که هیچ مقام یا نهاد رسمی مانند فدراسیون فیفا، این توکن را به‌عنوان ارز جام جهانی قطر تائید نکرده است و در بین فعالان بازار ارز دیجیتال، این توکن به‌عنوان یک شت کوین (Shitcoin) معرفی می‌شود.
طبق گفته توسعه دهندگان پروژه قرار است نام ارز دیجیتال FWC بعد از پایان جام جهانی 2022 قطر به X 2026 TOKEN تغییر کند. همچنین سازندگان این توکن اعلام کرده‌اند که در آینده توکن FWC به کوین مبدل خواهد شد و در تکنولوژی‌های ورزشی فوتبال از جمله ربات‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بنیان‌گذاران ارز دیجیتال جام جهانی قطر

توکن جام جهانی 2022 قطر، توسط افرادی دارای مهارت‌های مختلف مانند توسعه‌دهندگان وب، بازاریابان، طراحان گرافیک و همچنین تحلیلگران فوتبال، طراحی و راه‌اندازی شده است.
با این حال تیم سازنده این پروژه هویت اصل خود را فاش نکرده‌اند و از نام‌های مستعار برای معرفی خود استفاده می‌کنند.

کاربردهای ارز دیجیتال جام جهانی یا QATAR 2022 TOKEN

سازندگان ارز دیجیتال FWC ادعا کرده‌اند در صورتی که کاربران قصد خرید بلیت جام جهانی با ارز دیجیتال را دارند می توانند این کار را با توکن FWC انجام دهند. همچنین کاربران قادر خواهند بود برای رزرو هتل‌ها، شرط‌بندی‌ها و همچنین شرکت در قرعه‌کشی از این توکن استفاده کند.
در رودمپ این پروژه ذکر شده است که در آینده می‌توان از این توکن در بازی‌های فوتبال متاورس و توکن‌های NFT استفاده کرد.
گفتنی است که ارز FWC از تاریخ رونمایی تا حالا، روند پر نوسانی را تجربه کرده است و حتی افزایش قیمتی بیشتر از 2500% را ثبت کرده است.همچنین جالب است که بدانید کارمزدهای ایجاد شده بر اثر تراکنش‌ها در اختیار پروژه قرار می‌گیرد و همان‌طور که گفتیم این امکان وجود دارد تا سرمایه‌گذاران توکن FWC، بتوانند درآمد غیرفعال کسب کنند.

ارز دیجیتال جام جهانی 2022 را از کدام صرافی خریداری کنیم؟

ارز دیجیتال FWC در تعدادی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال لیست شده است.
همان‌طور که می‌دانید شما می‌توانید با ارز دیجیتال تتر (USDT) از صرافی‌هایی که ارز دیجیتال FWC را فهرست کرده‌اند، خریداری کنید. در ادامه چند صرافی معتبر برای معامله این توکن را به شما می‌کنیم:

پس از خرید توکن جام جهانی 2022 شما می‌توانید آن را در کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده شبکه هوشمند بایننس (BSC) نگهداری کنید.
از بهترین کیف پول‌های پشتیبانی‌کننده از شبکه‌ی هوشمند بایننس کوین می‌توان کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) و کیف پول‌های نرم‌افزاری تراست ولت (Trust Wallet) و متامسک (MetaMask) نام برد.

ارز دیجیتال جام جهانی WorldCup Token

ارز WorldCup Token یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی است. این توکن برای تمامی هواداران فوتبال ایجاد شده است.
WorldCup Token با هدف همراهی کاربران در رویداد جام جهانی ایجاد شده است. تعداد عرضه توکن جام جهانی یا WorldCup Token معادل 1,000,000,000 توکن است که از این تعداد، 52% آن پیش‌فروش، 26% آن برای نقدینگی و 20% باقیمانده آن سوزانده شده است.

بیشتر بخوانید: توکن سوزی یا سوزاندن توکن (Token Burning) چیست؟

ارز دیجیتال جام جهانی WCT

توکن WorldCup Token به سرمایه‌گذاران خود برای نگهداری این توکن پاداش می‌دهد. این توکن که به WCT معروف است. از جمله مزیت‌های ارز دیجیتال WorldCup Token می‌توان به واگذاری مالکیت، پاداش 3 درصدی بازاریابی، حسابرسی و KYC و … اشاره کرد.

5 ارز دیجیتال که احتمال پامپ شدن آن‌ها در جام جهانی وجود دارد!

اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که اخبار تأثیر بالایی بر این بازار دارند.
اگر این قدرت را داشته باشید که انتخاب‌های هوشمندانه و آگاهانه‌ای داشته باشید، حتماً در حین برگزاری جام جهانی سود خوبی کسب خواهید کرد.
در ادامه به معرفی ارزهای دیجیتال که احتمال پامپ شدن آن‌ها در جام جهانی وجود دارد، می‌پردازیم:

توکن صرافی کریپتو دات کام (CRO)

باید بدانید که صرافی Crypto.com اسپانسر رسمی جام جهانی 2022 قطر است!
تمام طرفداران فوتبال در سراسر دنیا توسط این اسپانسر با این صرافی دنیای ارزهای دیجیتال آشنا می‌شوند و این امر احتمالا موجب رشد توکن این صرافی در جام جهانی خواهد شد.

کریپتو و جام جهانی قطر

بایننس کوین (BNB)

صرافی معروف بایننس، به مدت 5 سال اسپانسری تیم ملی آرژانتین را عهده‌دار شد.
صرافی بایننس طی یک گزارش، صحت این خبر را تائید کرد. احتمالاً این کوین نیز در خلال جام جهانی رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: توکن بومی بایننس؛ نگاهی به بایننس کوین (BNB)

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مرتبط با جام جهانی 2022 قطر، چیلیز (Chiliz) است. این ارز بر بستر قراردادهای هوشمند اتریوم راه‌اندازی شده است.
طرفداران ورزشی می‌توانند با استفاده از این ارز دیجیتال، توکن‌های هواداری خریداری کنند تا علاوه بر تعامل با تیم موردعلاقه خود، بتوانند مشارکت مؤثری بر رویدادهای باشگاه داشته باشند.
چیلیز به عنوان یک ارز دیجیتال تخصصی در حوزه توکن‌های هواداری، خود را برای جام جهانی قطر آماده کرده است. تست نت چیلیز، راه‌اندازی شده است و قرار است تا قبل از آغاز جام جهانی، بلاک‌چین مستقل چیلیز نیز رونمایی شود.

ارز دیجیتال الگوراند (ALGO)

اخیراً فدراسیون فیفا از راه‌اندازی یک پلتفرم NFT برای نمایش مجموعه‌های دیجیتال مخصوص فوتبال خبر داد. به این ترتیب در می سال 2022، الگوراند شریک رسمی فیفا شد.
لحظات فراموش‌نشدنی جام جهانی هم به‌عنوان کلکسیون دیجیتالی ساخته می‌شود. NFT ها دارایی‌های یکتای ایجاد شده با فناوری بلاک‌چین هستند که مالک اصلی اثر یا دارایی دیجیتال را اثبات می‌کنند.
مجموعه ان اف تی های فیفا بر بستر بلاک‌چین الگوراند (ALGO) که از رقبای اصلی اتریوم و سولانا است، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال Algorand چیست؟

سوالات متداول

معروف‌ترین ارزهای دیجیتال جام جهانی چیست؟

WorldCup Token و FWC یا (QATAR 2022 TOKEN) معروف‌ترین ارزهای دیجیتال جام جهانی هستند. با این حال هیچ کدام از آن‌ها به طور رسمی توسط سازمان‌های مربوطه جام جهانی معرفی نشده‌اند.

ارز جام جهانی را از کدام صرافی بخریم؟

از صرافی‌های دی جی فینکس (DigiFinex)، بیت مارت (BitMart) و پنکیک سواپ (PancakeSwap) می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال جام جهانی استفاده کنید.

کدام ارزهای دیجیتال در جام جهانی 2022 مشارکت خواهند داشت؟

کریپتو دات کام (CRO)، بایننس کوین (BNB)، چیلیز (CHZ)و الگوراند (ALGO) در این رویداد بزرگ ورزشی، مشارکت خواهند داشت.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ارزهای دیجیتال جام جهانی یعنی WorldCup Token و FWC یا (QATAR 2022 TOKEN) پرداختیم.
همچنین ارزهای دیجیتالی که احتمالا از جام جهانی تاثیر می‌گیرند را بررسی کردیم و گفتیم که احتمالا ارزهای دیجیتال کریپتو دات کام (CRO)، بایننس کوین (BNB)، ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) و ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) در جریان جام جهانی به دلیل مشارکتشان در این رویداد بزرگ، رشد خوبی را تجربه خواهند کرد.
از اینکه تا انتهای مقاله با بورسینس همراه بوده‌اید از شما تشکر می‌کنیم. لطفاً نظرات و تجربیات خود را در مورد این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx