بهترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین (آپدیت 2023)

بهترین سایت استخراج بیت کوین

استخراج بیت‌کوین در گذشته نیازمند تجهیزات و صرف انرژی زیادی بود، اما امروزه راه‌های ساده‌تری مثل استخراج ابری وجود دارد که به افراد کمک می‌کند بدون دارا بودن تجهیزات خاصی و از سایت استخراج بیت‌کوین درآمد کسب کنند.

در این مقاله از بورسینس قصد داریم علاوه بر آشنا کردن شما با استخراج ابری، بهترین سایت استخراج بیت‌کوین را نیز به شما معرفی کنیم.

نکات کلیدی

  • استخراج ابری بیت‌کوین، مکانیزمی برای استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از قدرت محاسبه ابری و بدون نیاز به تجهیزات است.
  • برای سرمایه‌گذاری در استخراج ابری بیت‌کوین، شما نیاز به خرید سخت افزار یا دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی مانند راه‌اندازی و اداره فارم استخراج ندارید.
  • افراد می‌توانند با خرید یا اجاره هش ریت از سایت‌‌های ارائه‌دهنده خدمات استخراج ابری، درآمد کسب کنند. با این حال کلاهبرداری‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.
  • Binance, Kucoin, Hashing24, stormgain از جمله شناخته شده ترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین هستند. این سایت‌ها نسبت به سایرین اعتبار بیشتری دارند با این حال تصمیم گیری در این زمینه بر عهده شما کاربر گرامی است.

استخراج ابری (Cloud Mining) چیست؟

پیش‌تر اگر قصد استخراج بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را داشتید باید تجهیزات لازم را تهیه می‌کردید و متحمل هزینه‌ زیاد می‌شدید، اما ظهور استخراج ابری کار را ساده‌تر کرده است.

عناوین مطلب:

یکی از روش‌های کم دردسر برای ورود به حوزه ماینینگ کریپتو، روش استخراج ابری است.

در استخراج ابری یا کلود ماینینگ، کاربران می‌توانند با استفاده از قدرت محاسبه ابری و بدون نیاز به نصب و اجرای مستقیم سخت‌افزار یا ‌نرم‌افزارها، از درآمد استخراج بیت‌کوین نفع ببرند.

در روش استخراج ابری یا کلود ماینینگ، ماینرها ریگ را از تشکیلات بزرگ اجاره کرده و استخراج بیت‌کوین را آغاز می‌کنند و پس از پرداخت هزینه‌‌ی نگهداری ریگ و هزینه برق، ماینر بقیه پول را به‌عنوان سود خود برمی‌‌دارد.

در واقع ماینرهای ابری در یک استخر ماینینگ مشارکت می‌کنند و مقدار مشخصی هش پاور (Hash power) خریداری می‌کنند. هر ماینر به نسبت میزان هش پاور اجاره شده، سهمی از سود استخراج کسب می‌کند.

از مزیت‌های استخراج ابری بیت‌کوین می‌توان به کاهش هزینه‌های کلی مرتبط با ماینینگ مانند هزینه نگهداری تجهیزات و برق اشاره کرد.

برخی افراد علاقه‌مند به ماینینگ نیز ممکن است دانش فنی کافی را نداشته باشند، به‌این‌ترتیب استخراج ابری به آن‌ها کمک می‌کند آسان‌تر به استخراج ارز دیجیتال بپردازند.

سایت استخراج بیت‌کوین چیست؟

ازآنجایی‌که افراد از استخراج ابری استقبال خوبی کرده‌اند، سایت‌های زیادی امکان استخراج بیت‌کوین را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌اند.

ماینرهای علاقه‌مند به روش استخراج ابری باید یک تأمین‌کننده انتخاب کرده و سرمایه‌گذاری اولیه انجام خود را انجام دهند.

سایت استخراج بیت‌کوین، سایتی است که به کاربران اجازه می‌دهد به روش ابری بیت‌کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را استخراج کنند.

اگرچه تعداد زیادی سایت ابری استخراج بیت‌کوین وجود دارد، اما انتخاب یک سایت معتبر و امن کار آسانی نیست.

در ادامه به معرفی و بررسی برخی از بهترین‌ سایت‌های استخراج بیت‌کوین می‌پردازیم.

لیست بهترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین

اگر شما نیز به استخراج بیت‌کوین از سایت علاقه‌مندید و می‌خواهید از این طریق کسب درآمد کنید، لازم است سایت‌های امن استخراج بیت‌کوین را بشناسید.

لیست زیر شامل بهترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین است:

  • Binance Cloud Pool
  • KuCoin
  • Hashing24
  • StormGain
  • Nicehash
  • ECOS

در ادامه به معرفی و مقایسه هر یک از این‌ها که جزو بهترین سایت استخراج بیت‌کوین محسوب می‌شوند، می‌پردازیم.

Binance cloud pool

بایننس که در سال 2017 توسط Changpeng Zhao تأسیس شد خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا تبدیل شد.

در سال 2022 توسعه‌دهندگان بایننس، امکان استخراج ابری بیت‌کوین را برای کاربران خود فراهم کردند.

بایننس به دلیل قابل‌اعتماد بودن و ارائه خدمات معتبر در صنعت ارز دیجیتال بسیار معروف است. همین امنیت و اعتبار سبب می‌شود که تازه‌واردانی که به استخر استخراج ابری بیت‌کوین می‌پیوندند اطمینان داشته باشند که جای ارزهای دیجیتالشان کاملاً امن است و در حال فعالیت در یک فضای قابل‌اعتماد هستند‌.

در حال حاضر، سرویس استخراج ابری بایننس فقط از پلن‌های پیش‌پرداخت و با مدت‌زمان تعیین شده برای استخراج بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. اکثر این پلن‌ها معمولاً 3 یا ۶ ماهه هستند.

از نظر هزینه، بایننس کارمزدهایی با نرخ ثابت ارائه می‌دهد. هزینه هش ریت معمولاً حدود 0.012 دلار در روز و هزینه برق حدود 0.0531 دلار در روز محاسبه می‌شود.

افزون بر این بایننس 1.5% کارمزد مدیریت و 2.5%  کارمزد استخراج دریافت می‌کند که به‌این‌ترتیب در کل 4% کارمزد دارد.

مزایای استخراج ابری بایننس:

  • فرایند ساده برای شروع استخراج بیت‌کوین
  • امکانات مفید برای به حداکثر رساندن سود استخراج
  • معتبر و امن بودن

معایب استخراج ابری بایننس:

  • هنوز یک سرویس جدید است
  • قراردادها معمولاً با مدت‌زمان ثابت و با جذب محدود ارائه می‌شوند
  • کارمزد بالایی دارد

Kucoin

کوکوین به لطف پشتیبانی از هزاران جفت معاملاتی در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به‌عنوان صرافی آلت‌کوین مشهور شده است.

کوکوین هم مانند بایننس در چند سال گذشته سرویس استخراج ابری بیت‌کوین را به خدمات خود اضافه کرد، همچنین از نظر ظاهری نیز به بایننس شبیه است.

علاقه‌مندان به استخراج بیت‌کوین می‌توانند تنها با یک کلیک پلن‌های پیش‌پرداخت را برای مدت‌زمان مشخصی خریداری کنند. استخرهای استخراج ابری کوکوین نیز برای تعداد اعضایی که می‌توانند ثبت‌نام کنند، محدودیت در نظر گرفته، بنابراین اگر کسی پلنی را از دست بدهد باید تا انتشار پلن‌های بعدی صبر کند.

اکنون سایت استخراج بیت‌کوین کوکوین تنها از BTC پشتیبانی می‌کند، اما ممکن است در آینده کوین‌های دیگر و سخت‌افزارهای استخراج محبوب و ریگ‌ها نیز افزوده شوند.

کوکوین هزینه‌های مدیریت برق دریافت می‌کند، بنابراین ماینرها باید برای ادامه استخراج برق بخرند. هزینه‌ها به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود و حداقل پرداخت 1 USDT است.

باتوجه‌به تغییر ساختار کارمزد، تعیین رقم دقیق هزینه‌های کلی و سود بالقوه دشوار است. در نهایت استخراج ابری Kucoin مقرون‌به‌صرفه است. 0.01 دلار در روز برای هش و 0.05 دلار در روز برای برق دریافت می‌شود.

این سایت حدود 1-2% هزینه استخراج ابری دریافت می‌کند که بسته به سطح مشارکت می‌تواند متفاوت باشد.

مزایای استخراج ابری کوکوین

  • فرایند ساده برای شروع استخراج
  • به‌ازای برخی تبلیغات، هزینه برق یا هش را حذف می‌کند
  • کارمزد رقابتی
  • ویژگی‌های اضافی برای ماینرها

معایب استخراج ابری کوکوین

  • محدودیت در شرکت در پلن‌های استخراج
  • پلن‌های استخراج 90 روزه هستند

Hashing24

Hashing24  یک سایت استخراج بیت‌کوین است که به طور قانونی ثبت شده و در ایرلند قرار دارد. این شرکت در سال 2012 راه‌اندازی شد و تا کنون موفق شده محبوبیت زیادی به دست آورد و اکنون برای تازه‌واردان استخراج بیت‌کوین از سایت، گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود.

Hashing24 از زیرساخت‌های Bitfury استفاده می‌کند. افزون بر آن پرسنلی واجد شرایط بر فعالیت و عملکرد مزارع استخراج نظارت دارند که همین امر هنگام خرید هش پاور به مشتریان اطمینان می‌دهد.

در حال حاضر بیت‌کوین تنها کوینی است که در این سایت قابل‌استخراج است، اما ممکن است در آینده کوین‌های دیگر نیز اضافه شوند.

Hashing24 پلن‌هایی با مدت‌زمان ثابت شامل برنامه‌های 12، 18 و ۲۴ماهه ارائه می‌دهد. این قراردادهای ماینینگ ابری را می‌توان با حداقل یک ترا هش در ثانیه (TH/s) فعال کرد. هر زمان که مایل باشید می‌توانید سود خود را برداشت کنید، اما در زمان نگارش این مقاله حداقل مبلغ قابل‌برداشت 0.0007 بیت‌کوین است.

این سایت استخراج بیت‌کوین بسته به پلن انتخابی، هزینه خدمات و نگهداری دریافت می‌کند. بااین‌حال، اکثر پلن‌های محبوب در این سایت هزینه نگهداری دریافت نمی‌کنند.

در وب‌سایت  Hashing24 یک ماشین‌حساب سود به چشم می‌خورد که به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که سود بالقوه خود را در طول روزها و هفته‌ها بررسی کنند.

حساب ماینینگ آزمایشی جزو ویژگی‌های جذاب Hashing24 محسوب می‌شود. ماینرها می‌توانند قابلیت‌های مختلف سایت را قبل از انتخاب پلن استخراج موردنظر خود، به طور آزمایشی امتحان کنند.

مزایای استخراج ابری Hashing24

  • امن و مطمئن و ساده
  • وجود پلن سالانه با قیمت مناسب 52 دلار
  • کارمزد رقابتی

معایب استخراج ابری Hashing24

  • پلن کوتاه‌مدت یا ۳۰ماهه در دسترس نیست
  • بسته به طرح انتخابی، هزینه تعمیر و نگهداری دریافت می‌شود

StormGain

StormGain یک پلتفرم جامع ارز دیجیتال است که یک سرویس استخراج ابری را در کنار یک صرافی پیشرفته به کاربران ارائه می‌کند‌.

این پلتفرم در سال 2019 با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب و فراگیر برای سرمایه‌گذاران و ماینرها با سطح مهارت متوسط تا پیشرفته شروع به کار کرد‌.

سرویس استخراج ابری بیت‌کوین StormGain در مقایسه با سایر خدمات موجود در سایت‌های دیگر، منحصربه‌فرد است، زیرا ماینرها می‌توانند هش پاور را فقط متناسب با حجم معاملات خود خریداری کنند. این در حالی است که ماینرها در سایر سایت‌های استخراج بیت‌کوین برای اجاره منابع باید هزینه اشتراک و برق بپردازند.

کسانی که یک حساب StormGain برای استخراج ابری بیت‌کوین ایجاد می‌کنند، می‌توانند تا 0.26 دلار در روز درآمد داشته باشند که این رقم به بیت‌کوین پرداخت می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که حداقل میزان برداشت 10 دلار است، بنابراین تقریباً 2 ماه طول می‌کشد تا فرد بتواند درآمد خود را برداشت نماید.

اگرچه نرخ سود StormGain بسیار پایین است، اما شروع کار با آن بسیار ساده است و کاربران جدید می‌توانند به‌راحتی فعالیت خود را به‌عنوان ماینر آغاز کنند. علاوه‌برآن، ماینرها هیچ هزینه‌ای برای شروع استخراج بیت‌کوین پرداخت نخواهد کرد و این کار کاملاً رایگان است.

مزایای استخراج ابری استورم گین

کاملاً رایگان و بدون هزینه اشتراک
راه‌اندازی سریع و آسان

معایب استخراج ابری استورم گین

  • سود برای اکثر ماینرها کم است
  • اولین لایه بالاتر از استخراج ابری رایگان به 150000 دلار حجم معاملاتی احتیاج دارد

NiceHash

NiceHash یک سایت استخراج بیت‌کوین پیشرو در حوزه ماینینگ است که نزدیک به یک دهه از فعالیت آن می‌گذرد. در این سایت افرادی که ریگ‌های استخراج قدرتمند دارند، می‌توانند هش پاور را به ماینرهای دیگر بفروشند.

NiceHash به دلیل توجه خود به امنیت و پشتیبانی خوب از کاربران خود، انتخاب مطمئنی برای ماینرها است.

NiceHash این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که با هر سخت‌افزاری از جمله CPU و GPU به استخراج مشغول شوند البته سودآوری به طور چشمگیری متفاوت خواهد بود.

کاربردی‌ترین ویژگی NiceHash، ماشین‌حساب است.

البته این سایت کمی پیچیده‌تر از سایر سایت‌های استخراج بیت‌کوین است و برای افراد با‌تجربه‌تر ایده‌آل‌تر است‌.

مزایای نایس هش

  • انعطاف‌پذیری گسترده برای ماینرهای پیشرفته
  • سپرده پایین برای شروع
  • سابقه قوی در تأمین امنیت و توجه به جزئیات

معایب نایس هش

  • هزینه‌های نسبتاً زیاد
  • فرایند کمی پیچیده

ECOS

ECOS فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرد و ادعا می‌کند که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سایت‌های استخراج ابری است.

شروع استخراج ارز دیجیتال در این پلتفرم بسیار ساده است. کاربران فقط باید پلن موردنظر خود را انتخاب کنند.

اگر ترجیح‌تان دسترسی داشتن به سایت استخراج بیت‌کوین با گوشی است، بنابراین ECOS برای شما بهترین گزینه است؛ زیرا یک برنامه موبایلی دارد که به‌خوبی طراحی شده و استفاده آسانی دارد.

حداقل مدت‌زمان پلن‌ها 30 ماه و حداکثر 60 ماه است. حداقل قیمت نیز 150 دلار است که تقریباً 2.18 TH/s هش پاور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ECOS یکی از قانونی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات استخراج ابری محسوب می‌شود که دسترسی آسان و پشتیبانی مشتری خوبی دارد.

مزایای ECOS

  • بسیار ساده و مناسب برای سفارشی کردن پلن حتی برای مبتدیان
  • طراحی خوب و حرفه‌ای
  • دارای یک اپلیکیشن موبایل عالی

معایب ECOS

  • هزینه بالای خدمات روزانه

جدول مقایسه سایت‌های ابری استخراج بیت‌کوین

در جدول زیر، سایت‌های استخراج بیت‌کوین را مقایسه کردیم و به مزایا و معایب هر یک نیز اشاره شده تا راحت‌تر بتوانید راجع به آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.

نام سایت استخراج
رتبه
از 5
حداقل سپرده موردنیاز
هزینه نگهداری
روش پرداخت
binance cloud pool
4.8
5.85$
0.0531$
USD, EUR
+ دیگر ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال
kucoin
4.8
5.85$
0.05$
USD, EUR
+ دیگر ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال
hashing24
4.8
52$
0.00033$
BTC
+ دیگر ارزهای دیجیتال
stormgain
4.6
nicehash
4.6
0.001 BTC
هزینه نگهداری ندارد اما روی هر سفارش 3% کارمزد دریافت می‌کند
BTC, ETH, EUR
+ دیگر ارزهای دیجیتال
ECOS
4.2
150$
0.025$
BTC, XRP, ETH
مقایسه سایت های استخراج بیت‌کوین

سایت استخراج بیت‌کوین ایرانی

سایت جی کوین هش (JCoinhash) یک سایت استخراج بیت‌کوین ایرانی است که کاربران ایرانی می‌توانند از آن برای کسب درآمد و استخراج ارز دیجیتال استفاده کنند.

این سایت ادعا می‌کند از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارای مجوز رسمی فعالیت است و می‌تواند امنیت کاربران را به طور کامل تأمین کند.

با مراجعه به این سایت می‌توانید 5 پلن مختلف مربوط به استخراج ابری بیت‌کوین را مشاهده کنید که مدت قرارداد هر یک از آن‌ها 24 ماه است.

مراقب سایت‌های کلاهبرداری باشید!

اگرچه سایت‌‌های استخراج ابری بیت‌کوین می‌توانند منبع درآمد نسبتا ثابتی برای شما باشد، اما درعین‌حال می‌توانند از شما کلاهبرداری کنند و سرمایه شما را هدر بدهند‌، بنابراین لازم است قبل از سرمایه گذاری و شروع به استخراج، به‌اندازه کافی تحقیق کنید.

در ادامه برخی نکات مهم شرح داده می‌شوند که به شما در شناسایی سایت‌ استخراج جعلی کمک می‌کنند.

اپراتورهای ناشناس

سایت‌های استخراج واقعی پشت جزئیات ناشناس پنهان نمی‌شوند. اگر اپراتورها  هیچ هویت قابل اثباتی ارائه نمی‌دهند، از شناسه‌های نادرست یا اطلاعات ثبت شرکت استفاده می‌کنند، بهتر است راحت به آن‌ها اعتماد نکنید.

عدم وجود استخر قابل‌انتخاب توسط کاربر و آدرس استخراج عمومی

یک سایت استخراج بیت‌کوین واقعی دارای آدرس استخراج عمومی است. سایت ماینینگی که به شما اجازه نمی‌دهد هش ریت را به استخر انتخابی خود هدایت کنید و نمی‌تواند ثابت کند که بیت‌کوین واقعی استخراج می‌شود، به‌احتمال زیاد قصد کلاهبرداری دارد.

عدم وجود عکس مرتبط از سخت‌افزار و مرکز داده

دلیلی برای ارائه‌نکردن تصاویر مربوط به سخت‌افزار و مرکز داده وجود ندارد.

البته وجود عکس‌ها به‌تنهایی نمی‌تواند کافی باشد زیرا می‌توان تصاویر جعلی منتشر کرد. افزون بر آن ممکن است تصویر نشان‌دهنده مالکیت فعلی نباشد.

برنامه‌های ارجاع و شبکه اجتماعی

برنامه‌های ارجاع یا رفرال به‌ویژه برنامه‌هایی که تقریباً 10 درصد پرداخت می‌کنند یک زنگ خطر بزرگ محسوب می‌شوند. هیچ شرکت یا سایت واقعی قادر به پرداخت همچین مبلغی نیست.

برنامه‌های ارجاع تقریباً همیشه در جهت ایجاد انگیزه مالی برای پوسترها برای دروغ گفتن در مورد ماهیت واقعی شرکت یا سایت عمل می‌کنند.

بنابراین به سایتی که لینک ارجاع دارد به‌آسانی اعتماد نکنید.

فقدان استراتژی خروج

اگر نتوانید موقعیت خود را بفروشید، نمی‌توانید پول خود را برداشت کنید، پس هنگام شروع استخراج بیت‌کوین از سایت به استراتژی‌های خروج دقت کنید.

ترکیبی از این نکات می‌تواند برای شناسایی سایت‌های جعلی کافی باشد و شما را از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران نجات دهد.

سؤالات متداول

آیا استخراج ابری بیت‌کوین نیاز به تجهیزات دارد؟

خیر در روش ابری شما می‌توانید با پرداخت اشتراک از سایت استخراج بیت‌کوین درآمد کسب کنید و لازم نیس شخصاً تجهیزات را تهیه کنید.

بهترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین کدام‌اند؟

از بهترین سایت‌های استخراج بیت‌کوین می‌توان به binance cloud pool, kucoin, hashing24 و..‌‌. اشاره کرد.

چگونه می‌توان سایت استخراج بیت‌کوین جعلی را شناسایی کرد؟

اگر سایت استراتژی خروج، عکس مرتبط با پایگاه‌داده، آدرس استخراج عمومی و… نداشته باشد احتمالاً جعلی است و نباید به‌راحتی به آن اعتماد کرد.

سخن پایانی

برای استخراج ارزهای دیجیتال روش‌های گوناگونی وجود دارد که استخراج ابری یکی از محبوب‌ترین روش‌ها است.

درآمد از سایت‌های استخراج ابری با توجه با اینکه شرکت ارائه دهنده خدمات به دنبال کسب سود است ممکن است به اندازه درآمد از راه اندازی فارم نباشد ولی قطعا دردسرها و هزینه کمتری دارد.

این احتمال وجود دارد در طول زمان و با سرمایه گذاری بلندمدت (به دلیل رشد قیمت بیت‌کوین) این سرمایه گذاری بازدهی بسیار مناسب‌تری از راه اندازی مزرعه استخراج به همراه آورد. زیرا در سرمایه گذاری در مزرعه استخراج، شما هزینه زیادی بابت تجهیزات و دستگاه‌های ماینر می‌پردازید که در طول زمان از رده خارج و فرسوده می‌شوند در حالیکه در روش استخراج ابری بیت‌کوین، شما هزینه‌ای بابت خرید دستگاه و تجهیزات نمی‌پردازید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

استخراج بیت‌کوین

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx