اسکرینر چیست؟ معرفی کاربردی‌ترین Crypto screener ها

اسکرینر ارز دیجیتال

با وجود تعداد زیاد ارزهای دیجیتال موجود که روزانه موارد جدیدی هم به آن‌ها اضافه می‌شوند، انتخاب ارز مناسب برای ترید یا هولد به یک دغدغه برای کاربران این بازار تبدیل شده است. برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب ابزارهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها کریپتو اسکرینر است.

کریپتو اسکرینرها درواقع نوعی ابزار در بازار کریپتو هستند که به معامله‌گران اجازه می‌دهند ارزهای دیجیتال را غربال کنند تا به این ترتیب بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را شناسایی کنند.

در این مقاله از بورسینس قصد داریم به بررسی بهترین Crypto Screener ها و نحوه استفاده از آن‌ها بپردازیم. اگر شما هم به دنبال راهکارهای ساده‌تری برای معامله‌گری در ارز دیجیتال هستید، این مطلب ویژه شما نگاشته شده است.

عناوین مطلب:

برای شروع در ارز دیجیتال کلیک کنید!

کریپتو اسکرینر (Crypto Screener) چیست؟

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم، کریپتو اسکرینر ابزاری برای رصد بازار پر هیاهوی ارز دیجیتال است. این ابزارها به کمک معامله‌گران آمده‌اند تا آن‌ها بتوانند موقعیت‌های برتر برای ترید را شناسایی کرده و سود خود را افزایش دهند.

این ابزارها می‌توانند متناسب با معیارها و شاخص‌های مختلف ازجمله قیمت، روند، نوسان‌ها، ارزش بازار، RSI، حجم معاملات، تحلیل تکنیکال و موارد دیگر را دسته‌بندی کنند.

با استفاده از Crypto Screener، می‌توانید ارزهای دیجیتال را بر اساس معیارهای مختلف موردنظرتان مانند بازه‌های زمانی و شاخص‌های تحلیل تکنیکال فیلتر کنید. همچنین امکان تنظیم هشدارها، ذخیره الگوها و انجام کارهای دیگر که معامله را برای شما آسان‌تر می‌کند در این ابزارها وجود دارد.

به‌عنوان‌مثال برخی نرم‌افزارهای کریپتو اسکرینر به شما این امکان را می‌دهند که از تغییرات سبد دارایی سرمایه‌گذاران بزرگ یا نهنگ‌های کریپتو آگاه شوید. به‌این‌ترتیب می‌توانید با تنظیم کردن هشدارهای موجود در این دسته از سایت‌ها، از حرکت نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران بزرگ، پیش از دیگران آگاه شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای پرایس اکشن سبک ICT؛ همگام با نهنگ‌ها ترید کنید!

همان‌طور که می‌دانید، در بازار ارز دیجیتال کسی برنده است که روندها را زودتر از دیگران تشخیص دهد، بنابراین می‌توان گفت اگر به ابزارهای کریپتو اسکرینر مسلط شوید، می‌توانید چشم‌انداز بهتری نسبت به بازار داشته باشید.

نحوه استفاده از کریپتو اسکرینر

کریپتو اسکرینر درواقع یک ابزار با داده‌های زنده از بازار و جفت‌های معاملاتی ارز دیجیتال است. بنابراین با استفاده از این ابزار داده‌های زیادی شامل قیمت لحظه‌ای، تغییرات قیمت، مارکت کپ، حجم معاملات، الگوهای تکنیکال، رتبه‌بندی فنی، شاخص‌هایی مانند باند بولینگر، MACD، RSI و دیگر موارد قابل‌مشاهده و استفاده است.

نحوه استفاده از کریپتو اسکرینر کاملا بستگی به استراتژی ترید و معامله‌گری شما دارد. ممکن است یک معامله‌گر ارز دیجیتال بیشتر از تحلیل تکنیکال استفاده کند یا فرد دیگری با تکنیک پرایس اکشن کار کند.

خوشبختانه برای انواع مختلف معامله‌گر تنظیمات و پارامترهای مشخصی در اسکرینرهای ارز دیجیتال وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید متناسب با استراتژی معامله‌گری خود از این ابزارها استفاده کنید.

معرفی بهترین کریپتو اسکرینرها

 در ادامه این مطلب به معرفی چند مورد از نرم‌افزارهای کریپتو اسکرینر می‌پردازیم. شما می‌توانید با هرکدام که راحتید یا کاربرد بیشتری برایتان دارد، کار کنید یا از ترکیبی از چند کریپتو اسکرینر استفاده کنید.

1. بیت اسکرینر

یکی از سایت‌های اسکرینر ارزهای دیجیتال، سایت بیت اسکرینر است. با استفاده از این سایت کاربران می‌توانند ویژگی‌هایی مانند مارکت کپ، قیمت، حجم، عملکرد و دیگر پارامترهای مهم ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم، بایننس کوین، تتر و موارد دیگر را مشاهده کنند.

bitscreener cryptocurrency screener 2021 10 07 11 20 07

ویژگی‌های اصلی بیت اسکرینر:

  • نمای کلی: قیمت فعلی، تغییرات قیمت، حجم معاملات و مارکت کپ ارزهای دیجیتال محبوب را نشان می‌دهد.
  • نمودار: این بخش در بیت اسکرینر تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را در طی دو ماه گذشته نشان می‌دهد.
  • فیلد جستجو: شما می‌توانید از این فیلد برای پیدا کردن یک ارز دیجیتال خاص و تمام پارامترهای مربوط به آن را در تایم فریم‌های مختلف استفاده کنید.
  • مدیریت پورتفولیو: با استفاده از این بخش می‌توانید یک فضای شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید و رمز ارزهای موردنیازتان را به آن اضافه کنید.

2. اسکرینر تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک شبکه اجتماعی برای معامله‌گران و یک وب‌سرویس است که طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای تحلیل تکنیکال ارائه می‌دهد. این وب‌سایت توسط Stan Bokov و Andrew Kirillov در سال 2011 تاسیس شد و اکنون در نیویورک ثبت‌شده است.

تریدینگ ویو در لندن، مسکو، سن‌پترزبورگ و برخی شهرهای دیگر شعبه دارند. اگر عبارت Crypto Screener را در گوگل سرچ کنید، بیشترین نتایجی که مشاهده خواهید کرد، مرتبط با این سایت است که نشان از محبوبیت و کاربردی بودن آن دارد.

trading view

نحوه استفاده از اسکرینر تریدینگ ویو

برای استفاده از کریپتو اسکرینر تریدینگ ویو کافی است به صفحه اصلی سایت بروید و بعد از انتخاب Products، گزینه Screener را انتخاب کنید.

کریپتو اسکرینر تریدینگ ویو عملکرد قدرتمندی دارد و می‌تواند داده‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای سفارشی کردن صفحه اسکرینر تریدینگ ویو خود می‌توانید از گزینه‌های Overview، Performance، Oscillators و Trend-Following استفاده کنید.

این سرویس به شما اجازه می‌دهد پس از مشخص کردن تمام تنظیمات، صفحه سفارشی خود را ذخیره کنید و هنگامی‌که بازار تغییر می‌کند سیگنال‌ها و هشدارها را از سمت سایت دریافت کنید.

جالب است بدانید که تریدینگ ویو اطلاعات خود را از منابع معتبر و بزرگی مانند بایننس، بیت استمپ، بیتریکس، کوین بیس، جمینی، بیتفینکس، کراکن، پولونیکس و هیت بیت جمع‌آوری می‌کند. شما می‌توانید پروفایل کریپتو اسکرینر خود را در تریدینگ ویو بر اساس ATR، RSI، MACD، ایچیموکو و EMA تنظیم کنید.

در سایت ترdدینگ ویو شما به دو روش می‌توانید از کریپتو اسکرینر استفاده کنید:

روش اول: استفاده از صفحه اصلی سایت مانند شکل زیر:

132

روش دوم: استفاده به‌صورت مستقیم در نمودار قیمت مانند شکل زیر:

226

3. اینوستینگ دات کام

یکی دیگر از سایت‌های رایگان اسکرینر ارز دیجیتال، سایت Investing.com است. این وب‌سایت ابزارهای آنلاین مختلفی را برای کاربران ارزهای دیجیتال و همچنین بازار سهام و فارکس ارائه می‌کند.

investing cryptocurrency screener 2021 10 07 11 20 07

با استفاده از این ابزارها کاربران می‌توانند تصمیمات آگاهانه‌تری درباره معامله‌گری و سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

ویژگی‌های اصلی Investing.com

  • ارزهای دیجیتال برتر: تمام رمز ارزهای برتر با بیشترین مارکت کپ را می‌توانید با جزئیات لازم مانند قیمت، ارزش بازار، حجم (24 ساعت)، حجم کل و تغییرات مثبت و منفی در قیمت را در این وب‌سایت مشاهده کنید.
  • فعال‌ترین جفت ارزهای دیجیتال: همان‌طور که از نامش پیداست، فعال‌ترین جفت ارزهای دیجیتال مانند SHIB/INR، BTC/USD، ETH/USD و غیره در این سایت بررسی می‌شود. همچنین قیمت جفت ارزهایی که در طول روز بیشترین معاملات یا حجم تراکنش را داشته‌اند، به‌صورت جداگانه نشان می‌دهد.
  • عملکرد (Performance): این گزینه عملکرد روزانه، ماهانه و سالانه جفت ارزهای انتخابی شما را نمایش می‌دهد.
  • مبدل ارز: از آن برای تبدیل قیمت ارزهای دیجیتال به USD، INR، NZD و غیره استفاده می‌شود.
  • تجزیه‌وتحلیل: به کاربران کمک می‌کند تا بازار فارکس، بازار سهام، کالاها، اوراق قرضه و غیره را تجزیه‌وتحلیل کنند.

بیشتر بخوانید: ماشین حساب ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

4. مساری (Messari)

messari cryptocurrency screener 2021 10 07 11 20 07

یکی دیگر از وب‌سایت‌های رایگان اسکرینر کریپتو سایت Messari.io است. در این وب‌سایت، کاربران می‌توانند تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، BNB، اتریوم، تتر، سولانا، کاردانو، پولکادات و غیره را بررسی کنند. همچنین، نمودارهایی را به همراه پارامترهای ضروری با تمام اطلاعات مربوط را ارائه می‌کند.

ویژگی‌های اصلی Messari

  • Change VS: این بخش تغییرات مثبت در قیمت ارزهای دیجیتال را نمایش می‌دهد. به‌علاوه، آخرین قیمت تمام ارزهای دیجیتال نیز توسط آن نشان داده‌شده است. تمام قیمت‌های نشان داده شده به دلار آمریکا است.
  • روند 7 روزه: تغییر قیمت ارزهای دیجیتال مختلف در 7 روز گذشته را به‌صورت نمودار نشان می‌دهد.
  • مارکت کپ: ارزش بازار تخمینی یک ارز دیجیتال که توسط کاربر انتخاب می‌شود را نشان می‌دهد.
  • سفارشی کردن: از طریق این ابزار، کاربران می‌توانند پارامترهای مختلف ارزهای دیجیتال مانند تغییر قمت در برابر دلار (1H)، قیمت (USD) را اضافه و حذف کنند.

در رابطه با این سایت خوب است بدانید که می‌توانید تغییرات سبد شرکت‌های سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال را بررسی کنید و تغییرات به شکل نوتیفیکیشن برای شما ایمیل می‌شود. تغییر سبدهای شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ گاهی می‌تواند در پیش‌بینی بازار به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار‌های فیلتر نویسی ارز دیجیتال + نحوه کار با آن‌ها

5. کریپتو اسکرینر کوین مارکت کپ

اگر از کاربران ارز دیجیتال باشید، به‌احتمال زیاد با سایت CoinMarketCap آشنا هستید، اگر آشنا نیستید پیشنهاد می‌کنم همین‌الان نگاهی به این سایت بیندازید.

یکی از بهترین کریپتو اسکرینرها برای انجام معامله و ترید، این سایت است که توسط براندون چز در سال 2013 تاسیس شد و پس‌ازآن توسط بایننس کپیتال در 2020 خریداری شد. در حال حاضر این سایت طیف وسیعی از ابزارهای اسکرینر ارز دیجیتال را ارائه می‌کند.

فیلترهایی که می‌توانید در این سایت مشاهده کنید شامل دسته‌بندی‌های مختلف ارزهای دیجیتال، الگوریتم‌ها و پلتفرم‌ها مختلف در کریپتو است.

با استفاده از تصویر زیر می‌توانید در تب Category، مشتقات، پروژه‌های سواپ، توکن‌های CeFi و DeFi، استیبل کوین‌ها و ده‌ها دسته دیگر را انتخاب کنید. همچنین در این سایت می‌توانید دسته‌بندی‌ها را بر اساس الگوریتم اجماع تنظیم کنید.

این ابزار به شما امکان می‌دهد از بین PoS، PoW، Hybrid، DPoS، Ethash و بسیاری از الگوریتم‌های اجماع دیگر یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اکوسیستمی مانند پولکادات، آوالانچ، سولانا و حتی یک صنعت شامل بازی‌ها را انتخاب کنید.

نکته جذاب دیگر برای معامله‌گران حرفه‌ای این است که می‌توانند اندیکاتورهای ویژه خود را به این بخش از کرپیتو اسکرینر در کوین مارکت کپ اضافه کنند. برای این کار لازم است یک تب جدید باز کنند و به لینک مرتبط با تریدینگ ویو متصل شوند.

CoinMarketCap Screener 1536x830 1

کوین مارکت کپ بیش از 21000 ارز دیجیتال را فهرست کرده و اطلاعاتی در مورد تاریخچه معاملات و اطلاعات اولیه آن‌ها ارائه می‌دهد. بیش از 300 میلیون کاربر به‌صورت ماهانه از این وب‌سایت بازدید می‌کنند!

6. altFINS Screener

سایت اسکرینرaltFINS  توسط ریچارد فتیکو راه‌اندازی شده که قبلاً به مدت 14 سال در وال‌استریت مشغول به کار بوده است. این سایت به کاربران خود خلاصه‌ای از آخرین پورتفولیو، واچ لیست‌ها، هشدارها، فهرست پیگیری، چارت‌ها، الگوها و داشبوردها را ارائه می‌دهد.

همچنین اسکرینر altFINS داده‌های استخراج‌شده از محبوب‌ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند  MA، EMA، MACD، RSI، OBV، باند بولینگرها و اسیلاتورها را ارائه می‌کند.

altFINS Screener 1536x8361 1

اسکرینر altFINS برای کاربران هفت دسته‌بندی شامل نمای کلی بازار، نمودارها، ScoreCards، نحوه عملکرد، روندها، اسیلاتورها و الگوهای تکنیکال را ارائه می‌کند.

نحوه استفاده از اسکرینر altFINS

برای استفاده از اسکرینر می‌توانید از فیلد Overview، تمام اطلاعات اولیه درباره یک ارز دیجیتال شامل تغییرات قیمت، حجم بازار در بازه‌های زمانی مختلف، مارکت کپ و چارت روند کوتاه‌مدت آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از امکانات مختلف این سایت برای پیش‌بینی درست‌تر قیمت و تشخیص روند بازار کریپتو استفاده کنید.

نکته مهم دیگر که باید درباره altFINS بدانید این است که این اسکرینر اطلاعات خود را از 18 صرافی ازجمله بایننس، کوکوین، کوین بیس، بیت فینیکس و پولونیکس جمع‌آوری می‌کند.

7. اسکرینر کوین گکو (CoinGecko)

این سایت که یکی از محبوب‌ترین اسکرینرهاست، در سال 2014 توسط تی ام لی و بابی اونگ، در مالزی کار خود را شروع کرد. کوین گکو در ابتدا صرفا یک سایت بررسی بازار کریپتو بود، اما پس‌ازآن شروع به افزودن ویژگی‌هایی مانند ارائه گزارش‌های فصلی ارز دیجیتال، ارائه برنامه‌های موبایل و پادکست کرد و در نهایت یک منبع پیشرفته برای ارائه نمودارهای قیمتی Onchain اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: تحلیل درون زنجیره‌ای چیست؟ + پلتفرم‌های ارائه دهنده تحلیل Onchain

CoinGecko Screener 1536x7351 1

می‌توان گفت کوین گکو در حال حاضر یکی از اسکرینر های بزرگ با بیش از 79 فیلتر است که می‌توانید در قسمت Categories این فیلترها را مشاهده کنید. این دسته‌بندی‌ها شامل اکوسیستم‌هایی مانند اتریوم، آوالانچ، فانتوم و پروژه‌های وام‌دهی و پلتفرم‌های DeFi، CeFi، توکن های NFT و بسیاری دیگر از موارد مرتبط به حوزه کریپتو است.

البته می‌توانید دسته‌بندی‌های جذاب‌تر شامل پربازده‌ترین و منفی‌ترین ارزهای دیجیتال را نیز مشاهده کنید. همچنین می‌توانید ارزها را بر اساس تغییرات قیمتی در بازه‌های زمانی مختلف و بر اساس مارکت کپ مشاهده کنید.

این اسکرینر بیش از 400 صرافی را بررسی می‌کند که شامل 8000 ارز دیجیتال و 50 بخش مهم از رمز ارزها را شامل می‌شود. همچنین کاربران امکان شخصی‌سازی و تنظیم هشدارهای حرکت بازار را در این پلتفرم خواهند داشت.

8. کریپتو اسکرینر کوانتیفای

این سایت نیز که در ایالات‌متحده امریکا ثبت‌شده، یک اسکرینر ارز دیجیتال است که تحلیل‌های تکنیکال را به معامله‌گران ارائه می‌کند. ابزارهایی مانند روندها، سیگنال‌های تکنیکال و غیره مانند سایت‌های مشابه را می‌توانید در این اسکرینر ارز دیجیتال مشاهده کنید.

Quantify Crypto Screener 1536x8171 1

تمایز این اسکرینر در تعاملی بودن آن است، به شکلی که کاربران می‌توانند بر اساس ترجیحات خود، جای متریک‌های مختلف مانند RSI، MACD و غیره را سفارشی‌سازی کنند. به‌طورکلی اگر به دنبال یک اسکرینر ارز دیجیتال هستید که به شما دید تکنیکال بدهد، این وب‌سایت می‌تواند یک ابزار کاربردی باشد.

البته باید گفت اسکرینر کوانتیفای فقط 250 ارز دیجیتال را تحلیل می‌کند که در مقایسه با کوین مارکت کپ، عدد کمی است. البته می‌توان گفت این یک نقطه قوت برای کوانتیفای است چراکه روی ارزهایی تمرکز کرده که 90% از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهند.

9. وال ماین (WallMine)

وال ماین یکی دیگر از وب‌سایت‌های رایگان اسکرینر ارز دیجیتال است که به‌خوبی به بررسی وضعیت و قیمت ارزهای دیجیتال مختلف می‌پردازد.

wallmine cryptocurrency screener 2021 10 07 11 20 07

ویژگی‌های اصلی Wallmine

  • نمای کلی: نمای کلی یا Overview یک نمای کلی از پارامترهای اصلی ارز دیجیتال مانند قیمت فعلی، عملکرد روز، سقف بازار، شرایط ماینینگ توکن ها و موارد دیگر را ارائه می‌کند.
  • عملکرد: از این بخش برای مشاهده عملکرد امروز ارزهای دیجیتال، عملکرد 5 روزه، 1 ماهه،1 ساله و غیره استفاده می‌شود.
  • تکنیکال: شاخص‌های تحلیل تکنیکال مانند SMA و حداقل و حداکثر قیمت را ارائه می‌کند.
  • مومنتوم (Momentum): به کاربران کمک می‌کند تا حرکت ارزهای دیجیتال را در یک دوره زمانی مشخص بررسی کنند. برای انجام این کار، داده‌هایی مانند میانگین جهت شاخص، میانگین محدوده واقعی، نوسانات، شاخص قدرت نسبی و غیره را نشان می‌دهد.
  • نمودار: مانند هر سایت اسکرینر دیگری، وال ماین نیز چارت‌های مورداستفاده برای تحلیل ارز دیجیتال را ارائه می‌کند.
  • Heatmap: از این بخش برای پیدا کردن سریع ارزهای دیجیتال با عملکرد خوب یا بد استفاده می‌شود زیرا ارزهای دیجیتال با عملکرد خوب را به رنگ سبز و ارزهایی با رشد قیمتی منفی را به رنگ قرمز نشان می‌دهد.

10. کریپتو اسکرینر یاهو فایننس

یاهو فایننس یکی دیگر از وب‌سایت‌های رایگان کریپتو اسکرینر است. این سایت عمدتاً یک وب‌سایت مالی عمومی است که شرایط کلی بازار کریپتو را نیز نشان می‌دهد.

برخی از ارزهایی که یاهو فایننس مورد بررسی قرار می‌دهد عبارت‌اند از: بیت‌کوین، اتریوم، سولانا، تتر و کاردانو.

yahoo

ویژگی‌های اصلی Yahoo Finance

  • لیست نتایج: این ابزار قیمت فعلی، تغییر در قیمت (مثبت و منفی)، درصد تغییر، ارزش بازار، ، حجم کل همه ارزها و موارد دیگر مرتبط با ارزهای دیجیتال مختلف را نشان می‌دهد.
  • نمودار: از این نمودارها می‌توانید برای مشاهده تغییرات قیمتی و همچنین برای مقایسه دو یا چند ارز دیجیتال استفاده کنید.
  • نمای Heatmap: تمام ارزهای دیجیتال را با تغییرات قیمتی مثبت و منفی لیست می‌کند.
  • افزودن به پورتفولیو: از این گزینه می‌توانید برای اضافه کردن ارزهای موردعلاقه خود استفاده کنید.
  • اشتراک‌گذاری: از این ویژگی در این اسکرینر می‌توانید برای به اشتراک گذاشتن پورتفولیوها در توییتر، فیس بوک، Tumbler و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

سوالات متداول

کریپتو اسکرینر چه کاربردی دارد؟

شما می‌توانید با استفاده از کریپتو اسکرینرها، دسته‌بندی‌های مختلف ارزها را مشاهده کنید، با توجه به علاقه‌مندی‌های خود، فیلترها را شخصی‌سازی کنید و نوتیفیکیشن های مربوط به ارز دیجیتال محبوب خود را دریافت کنید.

بهترین وب‌سایت کریپتو اسکرینر کدام است؟

سایت‌های زیادی مانند تریدینگ ویو، مساری، یاهو فایننس و کوین مارکت کپ وجود دارند که در این مقاله از بورسینس به صورت کامل معرفی کردیم. بهترین اسکرینر ارز دیجیتال باید بسته به نحوه استفاده و نوع کاربردی که برای شما خواهد داشت، انتخاب شود.

آیا کریپتو اسکرینرها سیگنال ارز دیجیتال هم می‌دهند؟

بله برخی سایت‌های کریپتو اسکرینر مانند تریدینگ ویو، تحلیل‌هایی را نیز ارائه می‌کنند که در صورت استفاده در کنار تحلیل شخصی می‌توانند مفید باشند.

سخن پایانی

کریپتو اسکرینرها ابزارهایی فوق‌العاده برای معامله‌گرانی هستند که به دنبال فیلتر کردن ارزهای دیجیتال جهت پیدا کردن جفت‌های معاملاتی سودده می‌گردند.

با استفاده از نرم‌افزار اسکرینر ارز دیجیتال شما می‌توانید فیلترهای مختلفی مانند قیمت، مارکت کپ، حجم یا موارد دیگر را بررسی کنید و به این شکل هم مدیریت زمان بهتری داشته باشید و هم بتوانید با انتخاب درست به کسب سود بیشتر از بازار کریپتو دست پیدا کنید.

این نکته را هم به خاطر داشته باشید که شما باید موارد متعدد معرفی‌شده در این مطلب را بررسی کنید و مورد مناسب خودتان را پیدا کنید. برخی از این سایت‌ها در حساب‌های پریمیوم خود سیگنال‌های خریدوفروش هم ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هرچند که ما در بورسینس معامله بر اساس سیگنال دیگران را توصیه نمی‌کنیم.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
رضا بابایی

سلام این مقاله عالی بود با تشکر فراوان

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، ممنون از همراهی شما

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx