گود کریپتو (Goodcrypto)؛ اپلیکیشن مدیریت پورتفو در ارزهای دیجیتال

گود کریپتو

گود کریپتو یک اپلیکیشن مدیریت پورتفو در فضای کریپتوکارنسی است که برای دستگاه‌های اندروید و iOS و نیز به صورت تحت وب در دسترس است.

این پلتفرم امکانات گسترده ای را در اختیار کابران خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند با استفاده از Goodcrypto از خدمات بیش از 35 صرافی معتبر و مشهور دنیا استفاده کنند.

همچنین می‌توانند هر حسابی که در هر صرافی دارند یا همه کیف پول‌های کریپتوی خود را به گود کریپتو متصل کنند و به صورت هم‌زمان همه دارایی‌هایشان را تحت نظر داشته باشند.   

عناوین مطلب:

در این مقاله قصد داریم صفر تا صد پلتفرم گود کریپتو را بررسی کرده و امکانات آن ارزیابی کنیم.

نکات کلیدی

  • گود کریپتو یک اپلکیشن مدیریت پورتفو برای ارزهای دیجیتال است که امکان اتصال به صرافی و کیف پول‌های مختلف و مدیریت دارایی را فراهم می‌کند.
  • این پلتفرم از بیش از 35 صرافی معتبر جهانی و 15 بلاک‌چین مختلف پشتبیانی می‌کند.
  • Goodcrypto از انواع مختلف سفارشات پشتیبانی کرده و سطح امنیت قابل ملاحظه ای دارد که همین موضوع باعث شده تا در مدت کوتاهی کاربران زیادی را جذب کند.

GoodCrypto چیست؟

گود کریپتو (Good Crypto) یک اپلکیشن مدیریت پورتفو برای ارزهای دیجیتال است که امکان اتصال به صرافی و کیف پول‌های مختلف و مدیریت دارایی را فراهم می‌کند.

این پلتفرم می‌تواند برای کاربران مبتدی و پیشرفته، کمک کننده باشد. معاملات آن با استفاده از ربات‌ها و به صورت دقیق انجام می‌شود.

همچنین با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، به او کمک می‌کند تا استراتژی بهتری برای تعیین نقطه خرید و فروش اتخاذ کند.

گود کریپتو
Goodcrypto از بیش از 15 بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند و خدمات خود را به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می‌کند.

صرافی‌های تحت پشتیبانی گود کریپتو

صرافی‌های زیادی در پلتفرم گود کریپتو پشتیبانی می‌شوند که کاربران می‌توانند با اتصال حساب صرافی خود به این پلتفرم، به مدیریت دارایی‌های خود بپردازند.

از جمله این صرافی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بایننس
  • بایننس US
  • بیت فینکس
  • بیت استمپ
  • بیت رکس
  • بلاک‌چین دات کام
  • CEX.io
  • کوین بیس پرو
  • اکسمو
  • Gate.io
  • جمینی
  • HitBTC
  • هوبی
  • ایندودکس
  • کراکن
  • کوکوین
  • کونا
  • لیکوئید
  • اوککس
  • پولونیکس
  • یوبیت

یکی از امکانات جذاب گود کریپتو این است که کاربران می‌توانند از طریق ایمیل به نشانی info@goodcrypto.app یا تلگرام درخواست کنند که صرافی مورد نظرشان به این پلتفرم اضافه شود.

این امکان درباره سایر موارد نظیر ارزهای دیجیتال و ردیاب‌های کیف پول بلاک‌چین نیز وجود دارد.

علاوه بر آن سایر مشکلات نظیر مشکلاتی که در پورتفو پیش می‌آید، مثل درست نشان داده نشدن قیمت‌ها یا همگام نبودن آن‌ها، درست نبودن میزان ارزش بازار آن و مواردی از این دست را هم می‌توان از طریق ایمیل و تلگرام پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: 6 برنامه مدیریت پورتفوی ارز دیجیتال که باید بشناسید‍!

کارمزد گود کریپتو

تنها کارمزدی که کاربران گود کریپتو برای انجام تراکنش می‌پردازند، کارمزدی است که صرافی می‌گیرد.

گود کریپتو کارمزدی دریافت نخواهد کرد. به‌این‌ترتیب فرقی ندارد از گود کریپتو استفاده کنید یا مستقیما از طریق صرافی، انتقال را انجام دهید، در هر صورت هزینه یکسانی پرداخت می‌شود.

درآمد گودکریپتو از طریق قراردادهای کمیسیونی تامین می‌شود که با صرافی‌ها می‌بندد و صرافی در مقابل تعداد و حجم تراکنش‌ها مبلغی از آن را به گودکریپتو برمی‌گرداند.

علاوه بر این، گود کریپتو برای تامین مالی خود امکانات پیشرفته‌ای نظیر Trailing Stops، سفارشات به هم پیوسته و موارد دیگر را در نظر گرفته که کاربران برای استفاده از آن‌ها باید هزینه پرداخت کنند.

گود کریپتو

استفاده از Goodcrypto برای معاملات

ترید کردن در گود کریپتو فرآیند پیچیده ای ندارد. کافیست ابتدا در یک صرافی، حساب کاربری داشته باشید.

کاربرانی که هیچ حسابی در هیچ صرافی ندارند می‌توانند از صرافی‌های تحت پشتیبانی گودکریپتو استفاده کنند.

در حال حاضر امکان تریدینگ بدون داشتن حساب صرافی وجود ندارد اما طبق ادعای این پلتفرم، این امکان در آینده به گودکریپتو اضافه می‌شود.

Goodcrypto به کاربران خود امکانات مختلفی مثل trailing stop orders را ارائه می‌کند که اکثر صرافی‌ها آن را ندارند.

برای این که حساب صرافی خود را به حساب گود کریپتو متصل کنید باید کلید API در صرافی موردنظر را پیدا کنید.

معمولا این API در رابط کاربری صرافی قرار داده می‌شود و کاربر باید آن را در اپلیکیشن گود کریپتوی خود به صورت یک متن، عدد یا با اسکن یک کد QR وارد نماید.

با این کار امکان ترید کردن فعال می‌شود، با این حال امکان برداشت از حساب وجود ندارد.

پس از مدتی که کاربر در گود کریپتو فعالیت می‌کند می‌تواند استراتژی‌های معاملاتی خود را بهبود دهد. کاربر می‌تواند عملکرد و میزان سود یا ضرر خود را درباره همه دارایی‌ها در همه صرافی‌ها به صورت هم‌زمان بررسی کند.

بیشتر بخوانید: معرفی استراتژی‌های معاملاتی ارز دیجیتال

همچنین کاربران می‌توانند ارز فیات مورد نظر خود را انتخاب کنند تا ارزش دارایی‌های خود را بر اساس آن ببینند و این یکی از ویژگی های عالی گود کریپتو برای تریدرهای کشورهای مختلف ست.

یکی از  ابزارهای مهمی که در تریدکردن، کارایی زیادی دارد، هشدارهای قیمت هستند.

بسیاری از کاربران برای استفاده از این امکان، از پلتفرم‌های خاصی مثل تریدینگ ویو استفاده می کنند اما این فرآیند باعث می‌شود مجبور باشند بین پلتفرم‌های مختلف سوییچ کنند.

قابلیت هشدار قیمت در Goodcrypto نیز وجود دارد. این امکان برای بیش از 10 هزار جفت معاملاتی قرار داده شده که شاید بیش از پلتفرم تریدینگ ویو باشد و لیست بلندبالایی از انواع کریپتوکارنسی ها را شامل می‌شود.

می‌بینیم که فرآیند ترید کردن در گود کریپتو ساده و در عین حال با امکانات جذابی همراه است که در کمتر پلتفرمی مشاهده می‌شود.

گود کریپتو از چه نوع سفارشاتی پشتیبانی می‌کند؟

کاربران Goodcrypto می‌توانند سفارشات زیر را در بیش از 25 صرافی این اپلیکیشن داشته باشند:

  • Market (سفارش بر اساس قیمت کنونی بازار)
  • Limit  (خریدوفروش در یک قیمت مشخص یا قیمت بهتر از آن)
  • Stop Market (وقتی قیمت به حد مشخصی برسد سفارش با بهترین قیمت بازار انجام می‌شود)
  • Stop Limit (زمانی که قیمت به حد مشخصی برسد سفارشی با یک قیمت خاص فعال می‌شود)
  • Trailing Stop (حد ضرر شناور و تنظیم آن براساس وضعیت فعلی بازار)
  • Trailing Stop Limit (تعیین حداکثر ضرر قابل تحمل، بدون تعیین حداکثر سود ممکن)

بیشتر بخوانید: مفهوم انواع سفارش در بازارهای مالی؛ Stop Limit ،Limit Orders و …

علاوه بر این‌ها امکان افزودن Take Profit و Stop Loss نیز به همه سفارشات گود کریپتو وجود دارد که به صورت خودکار، بعد از پر شدن سفارش اصلی فعال می‌شوند.

سفارشات Stop Market و Stop Limit تا وقتی به Stop price نرسیده‌اند، موجودی را مسدود نمی‌کنند و این باعث می‌شود کاربر بتواند در همه 25 صرافی از سفارشات Stop Loss و یا Take Profit استفاده کند.

مثلا اگر شخصی یک سفارش Limit برای خرید بیتکوین در قیمت 10،000 دلار دارد و Stop Market آن را 9980 قرار داده، میزان Stop Loss آن نیز به صورت اتوماتیک روی 9980 قرار داده می‌شود.

علاوه بر آن می‌توان یک Stop Limit روی قیمت 10500 با شروع قیمت از 10000 دلار قرار داد که در واقع یک سفارش Take Profit است.

حتی می‌توان چندین Stop Limit در قیمت های 10500، 11000 و 11500 و حتی بیشتر از آن تعریف کرد.

کاربران می‌توانند با به کارگیری هم‌زمان Stop Loss + Take Profit در همه صرافی‌های تحت پشتیبانی ترید کنند. در نهایت این موارد به صورت خودکار اجرا می‌شوند.

علاوه بر همه این‌ها Goodcrypto از مارجین تردینگ در مبادلات مشتقات (در صرافی‌های بیت مکس، بایننس فیوچرز و بای بیت) پشتیبانی می‌کند و برنامه دارد تا در آینده، مارجین تریدینگ را به معاملات اسپات نیز اضافه کند.

گود کریپتو

امکان کسب درآمد از طریق Goodcrypto

گود کریپتو در پلتفرم خود یک برنامه همکاری در فروش یا affiliate program نیز دارد.

به‌این‌ترتیب افراد می‌توانند آشنایان خود را به این پلتفرم دعوت کنند و حداکثر 50 درصد از حق عضویتی که آن‌ها می‌پردازند و پاداششان را به خود اختصاص دهند.

افراد، از هر 1 میلیون دلاری که اشخاص دعوت شده توسط آن‌ها معامله کنند، تا 10 دلار پاداش می‌گیرند و روی اشتراک سالیانه خود نیز 25 درصد تخفیف خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: رفرال ارز دیجیتال و نحوه کسب درآمد از آن

آیا گود کریپتو امن است؟

وبسایت Goodcrypto مدعی است که اپلیکیشن آن‌ها یکی از امن‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پورتفو و معاملات ارز دیجیتال است.

در این اپلیکیشن کلیدهای خصوصی در اختیار کاربر است و چیزی به سرورهای برنامه منتقل نمی‌شود. حتی از کاربران درخواست شده که اگر از یک صرافی استفاده نمی‌کنند و در آن سرمایه‌ای ندارند API آن را غیرفعال کنند.

از نظر زیرساخت نیز، موارد زیر در نظر گرفته شده است:

  • رمزنگاری نامتقارن فوری که برای همه کلیدهای API و اطلاعات کاربر روی دستگاه‌های انجام می‌شود.
  • رمزنگاری همه اتصالات داخلی و جداسازی آن‌ها و نیز استفاده از فایروال برای خدمات زیربنایی.
  • استفاده از برنامه‌های کشف باگ و ایراد برای اطمینان از داشتن بالاترین سطح حفاظت
  • با کمک هکرهای کلاه سفید، وضعیت امنیتی پلتفرم به‌صورت مستمر بررسی می‌شود.

باید بگوییم همه اطلاعاتی که گود کریپتو از کاربر می‌گیرد فورا رمزنگاری شده و به واسطه یک اتصال امن به سرورها وارد می‌گردد و سپس در محیط‌هایی که با استفاده از فایروال و رمزنگاری، امن شده‌اند ذخیره می‌گردد.

به‌این‌ترتیب امکان یک معامله امن ایجادشده و تاثیر اشخاص واسطه از بین می‌رود.

باید بگوییم گود کریپتو هیچ‌یک از کلیدهای خصوصی کاربر را نگه نمی‌دارد و از آن‌ها درخواست انتقال وجه نمی‌کند. بلکه همه تبادلات مالی متکی بر API صرافی‌هاست که آن‌ها امکان برداشت نمی‌دهند.

در مورد کیف پول‌های ارز دیجیتال نیز فقط از آدرس عمومی استفاده می‌شود تا موجود و تراکنش‌ها نشان داده شوند.

اگر میزان دارایی‌تان در گود کریپتو صفر نشان داده شد ….

قبل از هر چیز به خودتان مسلط باشید،زیرا احتمالا این به معنای هک شدن و دزدی نیست.

ابتدا اتصال اینترنت را بررسی کنید. سپس وضعیت کلیدهای API و کیف پول‌های متصل به گود کریپتو را بررسی نمایید. بسیاری از مشکلات در همین مرحله از بین می‌روند.

سپس لیست سفارشات و معاملات اخیر خود را بررسی کنید و اگر باز هم مشکل را پیدا نکردید با پشتیبانی گود کریپتو ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

Goodcrypto چیست؟

گود کریپتو یک پلتفرم مدیریت پورتفو برای ارزهای دیجیتال است که در قالب اپلیکیشن اندروید، iOS و تحت وب در دسترس است و کاربران می‌توانند از طریق آن همه دارایی‌های خود را هم‌زمان ببینند و معامله کنند.

کدام صرافی‌ها در گود کریپتو پشتیبانی می‌شوند؟

گود کریپتو از صرافی‌های زیادی پشتیبانی می‌کند که تعداد آن‌ها به حدود 35 مورد می‌رسد. بهترین صرافی‌های دنیا از جمله بایننس، بیت فینکس، بیت استمپ و بیت‌رکس نمونه‌هایی از آن‌ها هستند.

گود کریپتو امن است؟

همه فرآیندهای انتقال اطلاعات در گود کریپتو با رمزنگاری همراه است. علاوه بر آن هیچ اطلاعاتی در خصوص کلیدهای خصوصی ورود به حساب کاربری صرافی‌ها یا کیف پول‌های ارز دیجیتال از کاربر دریافت نمی‌شود. گود کریپتو از طریق نرم‌افزارهای مختلف و نیز همکاری با مهندسان و هکرها، پیوسته در حال بهبود وضعیت امنیتی پلتفرم خود است.

جمع‌بندی

گود کریپتو ابزاری برای مدیریت دارایی‌های افراد در بازار ارزهای دیجیتال است.

کاربران می‌توانند حساب‌های خود را در صرافی‌های متفاوت به همراه کیف پول‌های ارز دیجیتال به این پلتفرم متصل کنند و با استفاده از امکانات خودکار آن، معاملات خودکار انجام دهند.

همچنین وضعیت دارایی‌ها و معاملات خود را بررسی کرده و مجددا استراتژی معاملاتی خود را تصحیح کنند.

در نهایت باید گفت که گود کریپتو از انواع مختلف سفارشات پشتیبانی می‌کند و سطح امنیت خود را در نقطه مطلوبی حفظ کرده است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

برنامه ارز دیجیتال (Crypto apps)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx