برنامه Primal؛ اپلیکیشن کریپتویی در حوزه هواداری و M2E

ارز primal

ارز Primal یک شبکه خلاقانه در زمینه توکن‌های هواداری است که سعی دارد با پیاده سازی مکانیزم گیمیفیکیشن بتواند امکان کسب درآمد از طریق M2E را فراهم کند.

اگر بگوییم پروژه ارز Primal یک بازی ورزشی است، چندان بیراه نگفته‌ایم. این توکن و تیم پروژه آن سعی دارد با ارائه زیرساخت مناسب در زمینه Move-to-earn، امکانات لازم را برای توکن‌های هواداران ورزشی فراهم کند.

البته برای رسیدن به این هدف آن‌ها پروژه را به 4 فاز مختلف تقسیم کرده‌اند که در هر کدام از آن‌ها، کاربران ارز پریمال به ویژگی‌های جدیدی دسترسی پیدا خواهند کرد.

عناوین مطلب:

در ادامه این مقاله ما به بررسی برنامه و ارز Primal و نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا نحوه کسب درآمد از اپلیکیشن ارز دیجیتال Primal و استفاده از آن را با هم بررسی کنیم.

نکات کلیدی

  • ارز Primal یک شبکه فعال در زمینه ورزش است که طرفداران ورزش و سازمان‌های ورزشی را به یکدیگر متصل می‌کند.
  • ارز Primal در دو زنجیره BSC و Step ارائه شده است.
  • ارز پریمال یک اپلیکیشن Move2Earn ارائه کرده است که امکان دانلود و کسب پاداش از آن در گوگل پلی فراهم شده است.

ارز Primal چیست؟

آیا مایل هستید در عین طرفداری از تیم مورد علاقه‌تان، بتوانید از مزایای انحصاری هولد توکن آن نیز بهره‌مند شوید؟

این هدف دقیقا ارزش پیشنهادی ارز Primal و اپلیکیشن آن است که می‌توانید در عین هولد توکن هواداری تیم مورد علاقه خود، با انجام ورزش و راه رفتن کسب درآمد کنید.

در پروژه ارز Primal ما شاهد ترکیبی از توکن‌های هواداری تیم‌های ورزشی مختلف جهان با نوعی مکانیزم بازی گونه هستیم که در آن امکان کسب درآمد و بهره‌مند شدن از مزایای توکن هواداری مورد نظر فراهم می‌شود.

در کنار معامله توکن‌های هواداری مثلی، امکان خرید و فروش توکن‌های NFT در بازارهای NFT نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است. تیم توسعه دهنده این پروژه همچنان در حال توزیع فاز‌های مختلف آن است.

اما ارز دیجیتال پریمال صرفا یک توکن دیگر در بازار کریپتو نیست بلکه آن‌ها یک شبکه درونی متصل از هواداران و ورزشکاران سراسر جهان دارند که قابلیت‌های ارز Primal‌ را فراتر از توکن‌های هواداری معمولی برده است.

از نظر ایده، ارز دیجیتال پریمال با فراهم ساختن امکان کسب درآمد از توکن‌های طرفداری (Fan Tokens) تلاش می‌کند کاربری واقعی را برای توکن‌های رایج ارائه دهد.

البته قبل از ورود به اپلیکیشن آن‌ها باید به خوبی در مورد ابعاد این پروژه و ریسک‌های احتمالی تحقیق کنیم.

primal coin 2

برای رسیدن به چنین شبکه‌ای، ارز دیجیتال Primal راه طولانی را سپری کرده است که در آن برای هر گروه از کاربران مزایای خاص در نظر گرفته می‌گیرد.

طرفداران، ورزشکاران و حتی کاربرانی که به دنبال یادگیری ورزش مورد علاقه خود هستند می‌توانند با دنبال کردن محتواهای آموزشی موجود در این برنامه به اهداف خود نزدیک شوند.

نکته جالب دیگری که در مورد ارز Primal به چشم می‌خورد، استفاده از مدل Move2Earn برای کسب درآمد کاربران است.

همان‌طور که می‌دانید، در طرح‌های Move2Earn شما با خرید تجهیزات ورزشی دیجیتال مانند کفش و دویدن در خیابان‌ها امکان کسب درآمد خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: منظور از بازی‌های Move-to-Earn چیست؟ + 5 پلتفرم برتر M2E

در ادامه این مقاله به بررسی دقیق اپلیکیشن کسب درآمد ارز Primal خواهیم پرداخت:

کارکرد و کاربرد ارز Primal

ارز Primal به هواداران تیم‌ها اجازه می‌دهد تا به انجمن‌های خصوصی دسترسی داشته و در مورد مسائل ورزشی صحبت کنند.

هدف اولیه این انجمن‌های خصوصی تعامل بین کاربران و ورزشکاران است به همین دلیل به آن حلقه درونی گفته می‌شود.

در این فضا ورزشکاران می‌توانند محتوای خاص و ارزشمندی را در مورد فعالیت‌های ورزشی منتشر کنند و فقط طرفداران خاص آن‌ها که از ارز Primal استفاده می‌کنند به این بخش دسترسی خواهند داشت.

محتواهایی که ورزشکاران اغلب با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارند شامل محتوای آموزشی، راهنماها، توصیه، اخبار و حکایت است.

بخش حلقه درونی به ورزشکاران از هر رشته‌ای اجازه می‌دهد تا با کمک امکانات ارائه شده از سوی ارز Primal بتوانند اکوسیستم خود را ایجاد و توسعه دهند.

این روش به ورزشکاران این قابلیت را می‌دهد تا از طریق حرفه خاص خود بتوانند جریان درآمدی اضافه‌ای را برای خود ایجاد کنند.

در این چرخه، طرفداران و کاربران این پلتفرم، ارز Primal را به حساب ورزشکاران واریز می‌کنند که این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا از همه مزایای انحصاری تعامل با ورزشکار مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

از نظر ساختار مالی، این پلتفرم به کمک ارز Primal مانند وبسایت‌هایی مانند Patreon و یک شبکه اجتماعی کار می‌کند که در آن انواع سطوح کاربری از سمت ورزشکاران ارائه می‌شود.

در این حالت هر چه سطح کاربری شما بالاتر باشد،‌ مسلما دسترسی شما بیشتر خواهد بود و به محتواهای بهتری از سمت ورزشکار دسترسی خواهید داشت.

در چنین محیطی، طرفداران می‌توانند نه تنها با دنبال کردن ورزشکار مورد علاقه خود از تعامل با او لذت ببرند بلکه با دنبال کردن محتواهای تولید شده از سمت آن‌ها که شامل دوره‌های آنلاین و تمرینات ورزشی است، به آرزوهای خود در زمینه ورزش دست پیدا کنند.

دوره‌های آموزشی ارائه شده در این پلتفرم شامل طیف گسترده‌ای است و از مباحث تکنیکی گرفته تا تاکتیکی ورزشی مورد نظر را پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر آن شما حتی برنامه غذایی روزانه نیز ممکن است از آن‌جا دریافت کنید. تمرین‌های ذهنی و توسعه شخصی نیز در بین محتواهای تولید شده ارائه می‌شود.

نکته جالب توسط در مورد پلتفرم ارز Primal ارائه یک مدرک دیجیتال در پایان هر دوره است که شامل پاداش‌های کریپتویی نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: X World Games؛ پلتفرمی برای دسترسی به بازی‌های بلاک‌چین

توکنومیک ارز Primal

مانند بسیاری از پروژه‌های بازی و M2E در دنیای کریپتو، ارز Primal آن نیز از سیستم توکن دوگانه استفاده می‌کند که در آن شما با توکن Primal و Energy تعامل دارید.

ارز Primal، توکن اصلی این پلتفرم است و شما می‌توانید برای اهداف اصلی از آن استفاده کنید.

مهم‌ترین کاربرد‌های ارز Primal در اکوسیستم آن شامل فراهم کردن دسترسی به خدمات و محصولات ارائه شده است.

primal coin 3

براساس ادعاهای وایت پیپر ارز دیجیتال پریمال، حداکثر تعداد قابل عرضه این توکن 500 میلیون واحد است که در طول زمان عرضه خواهند شد.

توکنومیک ارز Primal به شرح زیر است:

  • 25% برای سیستم مشوق پلتفرم پریمال
  • 18% برای فروش عمومی
  • 15% برای نقدینگی پلتفرم و سیستم استیک
  • 15% برای تیم توسعه دهنده ارز پریمال
  • 10.75% برای فروش خصوصی
  • 7.25% برای توسعه پلتفرم
  • 6% برای تخصیص به شرکای پروژه ارز دیجیتال پریمال
  • 3% برای بازاریابی

علاوه‌بر استفاده از ارز Primal‌ در سرویس پرداخت این پروژه، از آن برای اهداف حاکمیتی نیز استفاده می‌شود که با هولد آن، کاربر امکان مشارکت در رای گیری‌ها را خواهد داشت.

مهم‌ترین کاربرد دیگر ارز Primal در سیستم استیکینگ آن است که کاربران با مشارکت در این سیستم از مزایای زیر بهره‌مند خواهند شد:

  • دریافت توکن‌های NFT رایگان
  • بهبود پاداش‌های کسب شده در بخش بازی Move2Earn
  • دریافت تخفیف در کارمزد معاملات توکن‌های NFT تا 0.5%
  • دریافت حق رای در سیستم DAO پروژه
  • دریافت 50% کارمزدهای معاملات در قالب پاداش برای مشارکت کنندگان استیک ارز Primal

در کنار ارز دیجیتال Primal، توکن ثانویه پلتفرم یعنی Energy وجود دارد که برای مشارکت در فعالیت‌ها و رویدادهای ایجاد شده توسط ستاره‌های پریمال صرف می‌شود.

این توکن در فرآیند استیک ارز Primal تولید می‌شود که در آن شما با استیک مقداری ارز پریمال در قراردادهای هوشمند این پلتفرم، به صورت دوره‌ای توکن‌های Energy دریافت خواهید.

موارد کاربرد توکن Energy بسته به تقاضا در بخش‌های مختلف پلتفرم متفاوت است.

مسلما سرمایه گذاری بر روی توکن Energy ایده خوبی نیست چرا که این توکن بیشتر برای بخش‌های اقتصاد درونی کاربر دارد و با افزایش استیک، عرضه آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدل توکنومیک دوگانه چیز جدیدی نیست و ما قبلا آن را در بازی‌های کریپتو و حتی اپلیکیشن‌های پیشگام در زمینه Move2Earn مشاهده کرده‌ایم.

با این حال در پلتفرم پریمال، به کمک این مدل توکنومیک، انتظار می‌رود کاربران بتوانند به راحتی با ورزشکاران مورد علاقه خود به تعامل بپردازند.

primal coin 4
در عین حال نحوه توزیع توکن‌ها باعث تشویق به استفاده و اجاره توکن‌ها می‌شود که در آن افزایش کمیابی و ارزش را در پی خواهد داشت.

مهم‌ترین فعالیت‌هایی که با کمک مدل توکنومیک دوگانه ارز پریمال می‌توانید انجام دهید عبارت‌اند از:

  • تعامل با ورزشکاران مورد علاقه
  • دسترسی به محتوای اختصاصی
  • دریافت پاداش‌
  • مشارکت در حاکمیت پلتفرم

مزایای ارز پریمال چیست؟

مشارکت در ارز Primal و حتی سرمایه گذاری بر روی آن مشمول مزایای خاصی است که در اینجا به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

از آن‌جایی که پلتفرم پریمال گروه‌های مختلف کاربران را به یک دیگر متصل می‌کند، مزایای ارز دیجیتال Primal برای هر دو گروه هواداران و ورزشکاران خواهد بود. البته نباید سازمان‌های ورزشی فعال در این پروژه را نیز از یاد ببریم.

کسانی که به دنبال تفریح هستند، مسلما مشارکت در ارز Primal همراه با تجربه جالبی خواهد بود که در آن با انجام کارهای ساده مانند قدم زدن امکان کسب پاداش خواهند داشت.

در طرف دیگر طرفداران می‌توانند با استفاده از توکن‌های خود به محتوای انحصاری دست پیدا کنند. آن‌ها همچنین امکان مشارکت در تصمیمات مربوط به توسعه پروژه را خواهند داشت.

اگر همه این قابلیت‌ها را در کنار یک دیگر قرار دهیم به یک انجمن وفادار خواهیم رسید که از طرفداران تیم‌های ورزشی تشکیل شده است. این انجمن می‌تواند به افزایش درآمد سازمان‌های ورزشی نیز کمک کند.

در طرف دیگر اعضای انجمن با مشارکت در فعالیت‌های Move2Earn این پلتفرم می‌توانند توکن‌های ارز Primal‌ دریافت کنند که در نهایت با مراجعه به صرافی‌های ارز دیجیتال امکان نقد کردن آن وجود دارد.

سازمان‌های ورزشی فرصتی برای افزایش درآمد و درگیر شدن با طرفداران خود را دارند. این سازمان‌ها با ارائه محتوای انحصاری به هولدر توکن‌های کریپتو، می‌توانند به افزایش حس وفاداری طرفداران کمک کنند.

هر چه طرفداران تعصب بیشتری برای یک تیم ورزشی به خرج دهند مسلما آمار فروش بلیط‌های آن باشگاه ورزشی نیز بالاتر خواهد رفت.

البته فرصت‌های کسب درآمد در این بخش خاص فقط به فروش بلیط محدود نمی‌شود بلکه فروشگاه اختصاصی لوازم ورزشی برای طرفداران و فرصت‌های اسپانسری از سایر مزایای این مدل درآمدی است.

در بخش دیگری از این مدل بیزینس، تحلیل رفتار و داده‌های طرفداران وجود دارد.

کاربران برای کسب پاداش در اپلیکیشن Move2Earn پریمال مشارکت می‌کنند که در نتیجه آن سازمان‌های ورزشی می‌توانند با دسترسی به داده‌های لازم، رفتار طرفداران خود را بررسی کرده و آن‌ها را از تصمیمات بازاریابی آینده آگاه سازند.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی STEPN + آموزش جامع نحوه نصب و کسب درآمد از آن

اپلیکیشن پریمال چگونه کار می‌کند؟

طرح Move2Earn یک مدل کسب درآمد است که در آن کاربر با داشتن تلفن همراه یا ساعت‌های هوشمند و نصب اپلیکیشن پریمال می‌تواند با قدم زدن کسب درآمد کند.

البته در اینجا فعالیت‌هایی که کاربران می‌توانند انجام دهند با توجه به تیم و ورزشکار مورد علاقه می‌تواند متفاوت باشد.

برای مثال در این برنامه موبایلی حتی شما می‌توانید نتایج بازی‌ها را پیش بینی کرده و کسب درآمد کنید.

primal coin 5

با این حال هدف اولیه این اپلیکیشن ظاهرا ایجاد انگیزه برای ورزش کردن در طرفداران است تا به یک سبک زندگی سالم دست پیدا کنند.

جالب است بدانید با انجام فعالیت‌های ورزشی و ثبت آن‌ها در پلتفرم امکان کسب درآمد وجود خواهد داشت.

توکن‌های کسب شده را می‌توانید برای دریافت مزایای بیشتر صرف کنید یا در صورت نیاز برای اتصال با ورزشکار مورد علاقه در پلتفرم پریمال صرف شوند.

طبق ادعای وبسایت ارز Primal، شرایط به وجود آمده در اکوسیستم این پلتفرم باعث ظهور یک موقعیت برد-برد برای طرفداران و سازمان‌های ورزشی است.

برای دریافت اپلیکیشن پریمال ابتدا به این وبسایت مراجعه کرده و با توجه به سیستم عامل موبایل خود، آن را از فروشگاه‌های رسمی دانلود کنید.

به خاطر داشته باشید برای کسب درآمد در این اپلیکیشن نیاز به سرمایه گذاری اولیه خواهد بود که شما باید با توجه به میزان تحمل ریسک و تحقیقاتی که انجام داده‌اید آن را دنبال کنید.

ارز پریمال را از کجا بخریم؟

در زمان نوشتن این مقاله ارز پریمال عمر چندانی ندارد و به تازگی کار خود را شروع کرده است. به همین دلیل با مراجعه به سایت Coinmarketcap، شاهد حجم معامله کمتر از 1 میلیون دلار آن هستیم.

با این حال شما می‌توانید برای خرید ارز Primal از صرافی MEXC استفاده کنید.

اما اگر طرفدار دنیای غیرمتمرکز هستید می‌توانید با مراجعه به صرافی پنکیک سواپ در زنجیره BSC و استفاده از کیف پول‌های سازگار با این زنجیره، آن را با حجم معامله مناسب خرید و فروش کنید.

بهترین کیف پول برای هولد ارز Primal چیست؟

ارز Primal در دو زنجیره BSC و Step میزبانی می‌شود که در مورد زنجیره بایننس اسمارت چین شما می‌توانید به کمک کیف پول‌هایی مانند متامسک (MetaMask) یا تراست ولت ارز پریمال را هولد کنید.

در مورد کار با اپلیکیشن M2E این پلتفرم نیز کیف پول‌های مذکور به شما کمک خواهند کرد.

سوالات متداول

ارز Primal چیست؟

در پروژه ارز Primal ما شاهد ترکیبی از توکن‌های هواداری تیم‌های ورزشی مختلف جهان با نوعی مکانیزم بازی گونه هستیم که در آن امکان کسب درآمد و بهره‌مند شدن از مزایای توکن هواداری مورد نظر فراهم می‌شود. در کنار معامله توکن‌های هواداری مثلی، امکان خرید و فروش توکن‌های NFT در بازارهای NFT نیز فراهم شده است.

ارز دیجیتال پریمال در کدام صرافی است؟

برای کاربران ایرانی اولین گزینه برای معامله ارز پریمال صرافی MEXC است. این صرافی متمرکز امکان معامله کوین‌های جدید را فراهم کرده است.
صرافی پنکیک سواپ در زنجیره BSC نیز امکان خرید و فروش ارز Primal را فراهم ساخته است.

ارز پریمال در کدام زنجیره قرار دارد؟

ارز Primal در دو زنجیره بایننس اسمارت چین (BSC) و Step میزبانی می‌شود.

برنامه پریمال چیست؟

برنامه Primal یک اپلیکیشن Move2Earn است که در ازای تمرین و ورزش به کاربران خود پاداش می‌دهد. این برنامه حامی ورزشکارانی است که در سطوح مختلف به ورزش می‌پردازند.

نتیجه گیری

ارز Primal با هدف توسعه شبکه‌ای از طرفداران، تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ایجاد شده است که در آن سازمان‌های ورزشی می‌توانند به شکل موثرتری با طرفداران خود تعامل برقرار کنند.

طرفداران تیم‌ها از سوی دیگر علاوه‌بر مشارکت در اپلیکیشن M2E و کسب پاداش می‌توانند از محتوای اختصاصی ارائه شده از سوی فعالان در حوزه ورزش بهره‌مند شوند.

با توجه به تازه بودن پروژه، باید واکنش تریدرها و کاربران را نسبت به این پروژه مورد ارزیابی قرار داد. با توجه به آمارهای گوگل پلی، نسخه اندروید پروژه ارز پریمال بیش از 100,000 دانلود داشته است.

قبل از سرمایه گذاری بر روی ارز Primal لازم است بدانید با گذشت زمان و افزایش تعداد کاربران، عرضه این کوین نیز شدت خواهد گرفت که این موضوع در بازدهی سرمایه گذاری شما تاثیر گذار است.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

برنامه ارز دیجیتال (Crypto apps)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx