رفرال ارز دیجیتال و نحوه کسب درآمد از آن

رفرال ارز دیجیتال

بسیاری از افراد، زمانی که اسم بازار ارزهای دیجیتال به گوششان می‌رسد؛ اولین فکری که به ذهنشان خطور می‌کند این است که چندین ارزدیجیتال خریداری کنند و آن را برای یک سال و حتی بیشتر در کیف پول خود نگه‌دارند.

غافل از اینکه از دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان به روش‌های مختلف و بدون ریسک کسب درآمد کرد. در این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد از کریپتوکارنسی‌ها را بررسی کنیم.

اکنون، بسیاری از صرافی‌ها برای دعوت کردن سایر افراد به پلتفرم خود یا همان رفرال ارز دیجیتال (crypto referrals)، مبالغ خوبی می‌دهند. در واقع، این پول دریافتی می‌تواند یک منبع درآمد غیرمستقیم باشد.

عناوین مطلب:

اما سوال اساسی این است که در مورد رفرال ارز دیجیتال چه نکات مهمی وجود دارد؟ در ادامه این مقاله خواهید خواند.

رفرال در ارز دیجیتال چیست؟

رفرال ارز دیجیتال (Crypto Referrals)، برنامه‌های مشوقی هستند که کاربران را تشویق می‌کنند تا یک صرافی یا پلتفرم معاملاتی خاص را برای خانواده، دوستان و آشنایان خود تبلیغ کنند.

رفرال‌ها یک موقعیت برد-برد را هم برای کاربران و هم برای صرافی‌ها ارائه می‌دهند. با رفرال، کاربران می‌توانند از پاداش‌ها بهره‌مند شوند و صرافی‌ها نیز می‌توانند به اهداف بازاریابی خاص خود دست‌یابند.

کسب‌وکارهای زیادی وجود دارد که سال‌هاست از برنامه‌های رفرال به‌عنوان بخشی از استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

همچنین این حقیقت را هم باید پذیرفت که تا این‌جای کار واقعا موفق بوده‌اند. در واقع فرض بر این است که افراد، بیشتر به حرف‌های شخصی که می‌شناسند تا پیام تبلیغاتی یک شرکت، اعتماد می‌کنند.

یک برنامه رفرال به افراد انگیزه زیادی برای تبلیغ درمورد کسب و کار می‌دهد. رفرال ارز دیجیتال توسط صرافی‌ها و پروژه‌های کریپتوکارنسی برای تشویق تبلیغات کلامی استفاده می‌شود . 

نحوه پاداش دادن و الزامات خاص برای شرکت در رفرال ارز دیجیتال متفاوت است، بنابراین مهم است که جزئیات هر صرافی یا پروژه‌ای را که می‌خواهید در آن مشغول به کار شوید را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: آیا ارزهای دیجیتال به ترفندهای هرمی و پونزی ارتباط دارند؟

سودهای ارائه شده توسط برنامه‌های رفرال ارز دیجیتال

در برخی موارد، کاربر ممکن است چنان جذب ویژگی‌های عالی و تجربه کلی یا سودآوری یک پلتفرم یا صرافی خاص شود که مایل به رفرال ارز دیجیتال بدون هیچ انگیزه‌ای باشد.

اما اگر بدانید که بابت انجام این کار سود و پاداش قابل توجهی را دریافت خواهید کرد، ممکن است انگیزه بیشتری برای انجام ریفرال ارز دیجیتال داشته باشید. 

پاداش‌های زیادی برای برنامه‌های رفرال ارز دیجیتال در نظر گرفته شده است. معمولاً، کاربران ممکن است با دریافت توکن‌ها یا انواع ایردراپ برای رفرال خود، درآمد غیرمستقیمی داشته باشند. 

با این حال، سایر برنامه‌های رفرال، مزیت تخفیف در معاملات یک صرافی، کارت هدیه، خدمات یا محصولات رایگان ارائه می‌دهند.

با شرکت در رفرال‌های متعدد که پاداش دادن با ارزهای دیجیتال را برای تلاش کاربر در نظر می‌گیرند، می‌توانید چندین جریان درآمد غیرمستقیم را راه‌اندازی کنید.

باید توجه داشته باشید که مراحل خاصی برای اطمینان از کسب درآمد یا پاداش در رفرال‌ها وجود دارد.

به عنوان مثال، ممکن است شخصی را که دعوت کرده‌اید، با لینک رفرال مخصوص به شما ثبت‌نام کند و معاملات را کامل کند، تا پاداشی به شما برسد.

بیشتر بخوانید: 10 راه برای کسب درآمد غیرمستقیم از کریپتو!

رفرال ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

برای شرکت در یک برنامه رفرال ارز دیجیتال، ابتدا باید در مورد یک پلتفرم یا پروژه خاص اطلاعات کافی داشته باشید و ویژگی‌های کلیدی آن را بشناسید.

با در نظر گرفتن این موضوع، اولین قدم این است که با یک برنامه کریپتوکارنسی که برای رفرال ارز دیجیتال پاداش می‌دهد، آشنا شوید. 

روند واقعی به این صورت است که ابتدا باید در یک برنامه رفرال خاص ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، یک لینک رفرال سفارشی برای شما ارسال می‌شود.

در ادامه باید این لینک را در اختیار افراد قرار دهید و آنها را مجاب کنید که از طریق آن، یک حساب کاربری ایجاد کنند تا بتوانید برای رفرال، اعتبار و پاداش دریافت کنید.

i 7
داشتن روابط فردی گسترده یا شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب، در جهت کسب سود برای شروع رفرال ضروری است.

برخی صرافی‌ها و پلتفرم‌ها به جای لینک اختصاصی رفرال، از کد یا شناسه خاصی استفاده می‌کنند. در برخی موارد، کافی است که کاربر دعوت شده تنها با کد شما یک حساب کاربری تشکیل دهد.

اما در برخی از صرافی‌ها کاربر باید بعد از ثبت‌نام شروع به انجام معاملات نیز بکند تا سودی به فرد دعوت‌کننده تعلق گیرد.

برخی از رفرال‌های ارز دیجیتال هم به دعوت‌کننده و هم به کاربران جدید پاداش می‌دهند؛ برای نمونه : تعدادی توکن برابر به هر دو طرف می‌دهند.

همچنین در حالی که برخی از رفرال‌های ارز دیجیتال یک بار پاداش پرداخت می‌کنند، برخی دیگر ساختاری تکرارشونده دارند.

به‌عنوان مثال، ممکن است هر بار که کاربر دعوت شده با لینک شما، معامله یا سایر فعالیت‌های مشخص شده را انجام می‌دهد، شما پاداشی را دریافت ‌کنید. 

با این نوع ساختار، می‌توانید جریان‌های درآمد غیرمستقیم را در طول زمان با رفرال‌های بیشتر، گسترش دهید.

مزایای رفرال ارز دیجیتال

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی با کمترین تلاش مورد نیاز هستید، رفرال ارز دیجیتال می‌تواند دقیقا همان گزینه‌ای باشد که به‌دنبال آن هستید.

در واقع، با تبلیغ پروژه‌های کریپتوکارنسی که در مورد آنها تحقیقات لازم را انجام داده‌اید و پیروی از برخی الزامات برای برنامه‌های رفرال، ممکن است برای ماه‌ها یا حتی سال‌های آینده درآمد غیرفعال یا غیر مستقیمی کسب کنید!

در ریفرال ارز دیجیتال مزایای زیادی وجود دارد که قبل از شروع کار باید با آن‌ها آشنا باشید:

بدون ریسک و بدون ضرر مالی

معاملات کریپتو، استیک ارزهای دیجیتال، نگهداری و سایر فعالیت‌های مرتبط، همگی با خطر زیان مالی همراه هستند.

به‌عنوان مثال، به دلیل نوسانات شدید قیمت، اگر زمان فروش یک دارایی، صرافی به خوبی عمل نکند، یک معامله‌گر ممکن است سرمایه اندکی را که به دست آورده، از دست بدهد.

با این حال، با فعالیت از طریق رفرال ارز دیجیتال، دارایی‌های خود را در معرض هیچ‌گونه خطری قرار نداده‌اید.

با این کار، شما به سادگی به کسی که می‌شناسید در مورد ویژگی‌ها و مزایای یک پروژه خاص می‌گویید و لینک یا کد خود را ارسال می‌کنید.

اگر به‌صورت توکن به شما پاداش داده شود، زمانی که آن دارایی‌های دیجیتال متعلق به شما هستند، احتمال کاهش ارزش وجود دارد. 

با این حال، شما به راحتی می‌توانید با معامله یا فروش دارایی‌ها بلافاصله پس از دریافت آن‌ها، از این ضرر در امان بمانید.

در غیر این صورت، می‌توانید آن‌ها را در پلتفرم‌های استیکینگ نیز به اشتراک بگذارید تا از یک جریان درآمد غیرفعال دیگر، درآمد کسب کنید.

حداقل تلاش مورد نیاز

کسب سود از معاملات کریپتو و سایر فعالیت‌ها عموماً مستلزم این است که چشمان خود را برای ساعت‌های طولانی روی صفحه رایانه یا تبلت، به آموزش اختصاص دهید. 

برای برخی از فعالیت‌ها مانند پلتفرم‌های وام‌دهی یا استیکینگ، ممکن است برای دست‌یابی به یک هدف، لازم باشد تا تراکنش‌های زیادی را در صرافی‌های مختلفی انجام دهید.

مقدار زمان و تلاشی که برای بسیاری از انواع فعالیت‌های کریپتوکارنسی صرف می‌شود می‌تواند برای برخی افراد ترسناک باشد. با این حال، رفرال ارز دیجیتال به سادگی مکالمه با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده شماست.

کسب درآمد از رفرال در ارز دیجیتال

چالش های رفرال ارز دیجیتال

در رفرال ارز دیجیتال، چالش‌هایی نیز وجود دارد که باید از قبل شروع کار به آن‌ها آگاه باشید.

با درک و شناخت این چالش‌ها، می‌توانید استراتژی‌هایی را برای خود طراحی کرده و در این نوع فعالیت، درآمد بیشتری را کسب کنید:

جذب کاربران جدید برای ثبت نام

برخی از مردم فکر می‌کنند که رفرال ارز دیجیتال یک فعالیت سخت مانند فروش یک محصول گمنام است، اما اینطور نیست.

اگر دیدگاه صحیحی داشته باشید و سعی کنید به دوستان و خانواده خود کمک کنید تا در معاملات و فعالیت‌های ارزهای دیجیتال موفق باشند، با رفرال ارز دیجیتال موفق‌تر خواهید بود.

در برخی موارد، ممکن است لازم باشد ویژگی‌های خاصی را با استفاده از حساب شخصی خود نشان دهید یا حتی برای شروع به کار، به شخصی کمک کنید تا یک حساب جدید ایجاد کند.

هنگامی که به جای کسب درآمد از طریق رفرال ارز دیجیتال، بیشتر روی کمک به مردم تمرکز می‌کنید، احتمالا متوجه می‌شوید که این فرآیند کمتر استرس‌زا و سازنده‌تر است.

میزان درآمد از رفرال به میزان ارتباطات شما محدود است!

رفرال ارز دیجیتال از شما می‌خواهد که با افرادی که می‌شناسید ارتباط برقرار کرده و آنها را وادار کنید تا ثبت‌نام کنند و یا اقدامات دیگری انجام دهند.

در نتیجه، فعالیت‌های رفرالی شما به میزان ارتباطات شما محدود می‌شود. در واقع هر چه حلقه دوستان و نزدیکان شما بزرگتر باشد، احتمال کسب درآمد شما بیشتر است.

با این حال، برای موفقیت نیازی به داشتن یک رابطه قوی و نزدیک با کسی ندارید.

در واقع، ممکن است لینک رفرال خود را به کسی بدهید که در یک کافه با او نشسته‌اید یا کسی که از شما می‌خواهد یک پلتفرم معاملاتی را به او معرفی کنید و یا حتی کسانی که در باشگاه یا محل‌های دیگر با او هم‌صحبت هستید.

نحوه پیوستن به برنامه رفرال ارز دیجیتال

اگر می‌خواهید برای یک صرافی کریپتوکارنسی که در حال حاضر در آن فعالیت ندارید، رفرال ارز دیجیتال انجام دهید، ابتدا باید یک حساب کاربری جدید در صرافی ایجاد کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری خود، زمانی را به تحقیق در مورد شرایط و جوایز خاص برنامه رفرال اختصاص دهید.

هنگامی که تصمیم خود را برای پیوستن به برنامه گرفتید، باید بتوانید لینک دعوت از دوستان را در برنامه پروژه پیدا کنید. در حالی که هر پروژه متفاوت است، ثبت نام برای رفرال ارز دیجیتال معمولاً فقط چند دقیقه طول می‌کشد.

پس از تکمیل فرآیند، لینک یا کد منحصر به فرد خود را دریافت خواهید کرد. سپس، می‌توانید شروع به انتشار این لینک کرده و برای رفرال خود از صرافی پاداش دریافت کنید.

به عنوان مثال صرافی کوینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که از برنامه‌های رفرال ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

برای استفاده از این قابلیت کافی است وارد سایت کوینکس (Coinex.com) شده و حساب کاربری ایجاد کنید.

سپس از طریق گزینه Accounts » Referral Rewards می‌توانید وارد بخش موردنظر شوید و کد یا لینک رفرال خود را در اختیار دوستان خود قرار دهید.

آیا رفرال ارز دیجیتال ارزش امتحان کردن را دارد؟

رفرال ارز دیجیتال راه دیگری برای کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی‌هاست. بر خلاف استراتژی‌های دیگر با ریسک متوسط، مانند معاملات فیوچرز، رفرال‌ها دارای کمترین ریسک هستند و به‌حداقل تلاش نیاز دارند.

در حالی که احتمال لغو یک برنامه رفرال و توقف پاداش آن نیز وجود دارد، توانایی کسب درآمد غیرفعال از طریق کمیسیون‌های رفرال ممکن است بسیار جذاب باشد و نتوان آن را نادیده گرفت.

رفرال ارز دیجیتال برای افرادی مناسب است که علاقه زیادی به ارزهای دیجیتال دارند و می‌خواهند از طریق کمک به دیگران در کسب سود، در این فضا نیز کسب درآمد کنند.

referrals program bonus
کسب درآمد از رفرال ارز دیجیتال ریسک بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد در این بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال دارد.

سوالات متداول

رفرال در ارز دیجیتال چیست؟

رفرال ارز دیجیتال، برنامه‌های مشوقی هستند که کاربران را تشویق می‌کنند تا یک صرافی یا پلتفرم معاملاتی خاص را برای خانواده، دوستان و آشنایان خود تبلیغ کنند. رفرال‌ها یک موقعیت برد-برد را هم برای کاربران و هم برای صرافی‌ها ارائه می‌دهند.

نحوه پیوستن به برنامه رفرال ارز دیجیتال چگونه است؟

ابتدا باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری خود، باید بتوانید لینک دعوت از دوستان را در برنامه پروژه پیدا کنید. پس از تکمیل فرآیند، لینک یا کد منحصر به فرد خود را دریافت خواهید کرد. سپس، می‌توانید شروع به انتشار این لینک و دریافت پاداش برای رفرال خود کنید.

آیا رفرال ارز دیجیتال ارزش امتحان کردن را دارد؟

بر خلاف استراتژی‌های دیگر با ریسک متوسط، مانند معاملات، رفرال‌ها دارای کمترین ریسک هستند و به‌حداقل تلاش نیاز دارند. توانایی کسب درآمد غیرفعال از طریق کمیسیون‌های رفرال بسیار جذاب است وبله رفرال ارز دیجیتال ارزش امتحان کردن را دارد.

جمع‌بندی

امروزه شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ بسیار زیادی، برنامه‌های جذابی برای کسب درآمد از رفرال ارز دیجیتال معرفی کرده‌اند. وقت آن رسیده که این مدل کسب درآمد غیرفعال در دنیای ارزهای دیجیتال نیز ممکن شود.

در حال حاضر صرافی‌های خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که به ازای جذب زیرمجموعه، درصدهای قابل توجهی به عنوان پاداش پرداخت می‌کنند.

فقط کافی است که قبل از انتخاب صرافی، تحقیقات خود را تمام و کمال انجام دهید و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

از ترید NFT تا معاملات با ارزهای دیجیتال، رفرال و موارد دیگر، فرصت‌های بسیار زیادی برای کسب سود در فضای کریپتوکارنسی وجود دارد.

چه به‌دنبال راهی کم خطر برای سودآوری با ارزهای دیجیتال باشید و چه بخواهید فعالیت‌های خود را متنوع کرده و تجربه‌های متفاوت کسب کنید، استفاده از برنامه‌های رفرال ارز دیجیتال، ایده هوشمندانه‌ای است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
بابک ول پور کروندی

سلام و وقت بخیر راهنمایی خواستم برای برداشت سود رفرال از صرافی mexc اگه امکانش هست راهنمایی کنید ممنونم

سلام وقت بخیر. در پنل کاربری درخواست برداشت (withdraw) باید بزنید. بعد از اینکار مبلغ به حساب معاملاتی شما در صرافی اضافه میشه و باید از اونجا مجدد withdraw بزنید. (اگه تمایل به ترید نداشتید)

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
2
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx