آموزش فاست پی (FaucetPay) و کسب درآمد از آن

فاست پی

دنیای دیجیتال هر روز در حال گسترش است و جذابیت و نوآوری‌ این دنیای هیجان‌انگیز سبب شده افراد زیادی به سمت آن جذب شوند و برای سود بردن از فرصت‌های استثنایی آن تلاش کنند.

هر فرد به‌گونه‌ای مخصوص تلاش می‌کند؛ اما تمام افراد یک هدف مشترک دارند و آن کسب درآمد است. در این بین فاست پی یک روش کسب درآمد رایگان از طریق ارزهای دیجیتال است که احتمالاً نام آن برایتان آشناست.

برای بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال، فاست پی (faucetpay.io) به‌عنوان یکی از روش‌های بالقوه کسب درآمد شناخته می‌شود.

عناوین مطلب:

البته فاست پی تنها وب‌سایت فاست ارز دیجیتال نیست و خوشبختانه ما قبلاً در بورسینس به بررسی وب‌سایت‌های فاست و روش‌های کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم.

بااین‌حال در این مقاله ما به‌صورت اختصاصی به بررسی سایت فاست پی (faucetpay.io) و آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال فاست پی خواهیم پرداخت.

نکات کلیدی

  • فاست پی یک سایت Faucet ارز دیجیتال است که در آن کاربران قادر خواهند بود پاداش‌های خود را به‌صورت ارز دیجیتال برداشت ‌کنند.
  • فاست پی امکان ارائه کسب درآمد از روش‌هایی مانند تکمیل نظرسنجی، مشاهده ویدئو یا تبلیغ، انجام بازی و استیک ارز دیجیتال را فراهم کرده‌ است.
  • امکان ثبت نام در سایت فاست پی برای کاربران با آی‌پی ایران فراهم نیست و باید از ابزارهای عبور از تحریم ویژه‌ای استفاده شود تا امکان دسترسی و ورود به سایت faucetpay فراهم آید.

ویدیو آموزش فاست ارز دیجیتال

اگر ترجیح میدهید از طریق تماشای ویدیو با فاست ارز دیجیتال آشنا شوید، می‌توانید ویدیو زیر را تماشا کنید:

فاست ارز دیجیتال چیست؟

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید قطعاً می‌دانید faucet ارز دیجیتال به چه معناست. فاست در واقع به کاربران این امکان را می‌دهد که ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند.

از نظر کاربرد فاست‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه می‌توانید با تفاوت نوع پرداخت و کارکرد آن‌ها آشنا شوی:.

فاست تست نت

شبکه‌های آزمایشی جزئی جدانشدنی از بلاک‌چین و پروژه‌های ارز دیجیتال هستند.

در واقع تست نت‌ها به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهند که کد را در محیط بلاک‌چین آزمایش کنند بدون اینکه به چین اصلی آسیبی وارد شود.

حال توسعه‌دهندگان برای آزمایش تست نت و یافتن ایرادات موجود احتمالی، به کاربر احتیاج دارند تا این شبکه را آزمایش کنند.

در آخر به کاربرانی که به تست شبکه مشغول بوده‌اند، به‌عنوان پاداش ارز دیجیتال رایگان داده می‌شود. در این باره بیشتر بخوانید: چگونه ارز دیجیتال رایگان بدست آوریم؟

نحوه کسب درامد از فاست پی

فاست پاداش

اگر کاربران بخواهند در فاست پاداش، ارز دیجیتال رایگان به دست آورند دیگر فقط شرکت در یک پروژه کافی نیست و کاربران باید وظایف مشخصی را برای دریافت پاداش انجام دهند.

اکنون که با مفهوم فاست آشنا شدیم می‌توانیم به معرفی فاست پی بپردازیم:

فاست پی (FaucetPay) چیست؟

قبل از اینکه نحوه ورود به فاست پی را آموزش دهیم لازم است بدانیم Faucetpay چیست (faucetpay.io).

فاست پی یک وب‌سایت Faucet ارز دیجیتال است که در آن به کمک مدل Get Paid To، شما با انجام وظایف مشخصی می‌توانید مقداری ارز دیجیتال رایگان بگیرید و کسب درآمد کنید.

در وبسایت فاست پی علاوه بر قابلیت کسب درآمد، یک کیف پول آماده نیز ارائه شده است که البته ذخیره دارایی‌ها در آن می‌تواند ریسک‌های زیادی به همراه داشته باشد.

مانند بسیاری از وب‌سایت‌های فاست، در این وب‌سایت نیز شما با انجام کارهای مشخصی، مقدار بسیار ناچیزی ارزهای دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید که در نهایت با رسیدن به یک سطح خاص، امکان برداشت آن برای شما فراهم می‌شود.

البته پس از کسب درآمد، انتقال از فاست پی به تراست ولت امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با انتقال دارایی‌ها به یک کیف پول مطمئن، از ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

نکته‌ای که باید به‌خاطر داشته باشید این است که فاست پی تاکنون هک شده است و استفاده از آن می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، هک فاست پی باعث سرقت 600,000$ از دارایی‌های کاربران شده است.

بااین‌حال دو سؤال مهم باقی می‌ماند، اول این که برای کسب درآمد در فاست پی، چه‌کارهایی باید انجام دهیم؟

و دوم، میزان درآمد فاست پی چقدر است؟ آیا ارزش صرف زمان برای ورود به فاست پی و انجام وظایف مشخص شده را دارد؟

در ادامه این مقاله ما به ارائه پاسخ مناسب برای همه سؤالاتتان خواهیم پرداخت تا با خیالی آسوده‌تر و اطلاعات کامل‌تر تصمیم‌گیری کنید.

فاست پی چگونه کار می‌کند؟

فاست پی یک پلتفرم پرداخت‌های خرد است که امکان کسب درآمد کریپتویی را با انجام وظایف متعدد فراهم کرده است.

در برنامه فاست پی کاربر برای کسب درآمد کارهای مختلفی می‌تواند انجام دهد که از چالش‌های متعدد گرفته تا انجام بازی و دعوت از دیگران متفاوت است.

البته در این پلتفرم بازی‌های لاتاری نیز وجود دارد که لازم است قبل از ورود به آن‌ها، به‌خوبی از شرایط و وضعیت بازی مطلع شوید تا بتوانید از این فرصت به‌درستی بهره بگیرید‌‌.

سایت فاست پی

راه‌های کسب درآمد از فاست پی چیست؟

کسب درآمد از فاست پی از نگاه بسیاری از کاربران قانونی به نظر می‌‌رسد بااین‌حال در پس‌زمینه، در بسیاری از این وب‌سایت‌ها، پس از انجام وظایف مشخص شده، درآمدی در کار نیست.

برای کسب درآمد از فاست پی، 6 راه مختلف وجود دارد، بنابراین اگر قصد دارید شانس خود را برای کسب درآمد از سایت فاست پی امتحان کنید لازم است با این راه‌ها آشنا شوید.

در این بخش به بررسی دقیق هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

انجام نظرسنجی‌ها

پس از ورود به فاست پی، اولین گزینه‌ای که برای کسب درآمد در این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌گیرد، شرکت در نظرسنجی است.

با انجام هر نظرسنجی، شما مقداری ارز دیجیتال دریافت می‌کنید که به کیف پول داخل برنامه فاست پی منتقل می‌شود.

البته سایر قابلیت‌های کسب درآمد در سایت فاست پی، کاملاً قفل هستند و شما باید آن‌ها را یکی پس از دیگری باز کنید. باز کردن آن‌ها شامل فرایند خاصی است که در ادامه این بخش به آن خواهیم پرداخت.

در بخش نظرسنجی‌ها، برنامه فاست پی از وب‌سایت‌های همکار خود، نظرسنجی‌هایی را به شما نشان می‌دهد.

برای فعال‌سازی قابلیت نظرسنجی‌های پولی، شما باید از بخش منو گزینه Earn را بزنید و سپس Survey را انتخاب کنید.

در این قابلیت نظرسنجی‌ها محدود هستند و پس از تکمیل نظرسنجی‌های موجود، شما باید منتظر نظرسنجی‌های پولی جدید باشید.

برای تکمیل نظرسنجی‌ها، لازم است پروفایل خود را در این وب‌سایت تکمیل کنید. همچنین این وب‌سایت توصیه می‌کند آن‌ها را با نهایت صداقت پاسخ دهید تا نتیجه نظرسنجی به واقعیت‌ نزدیک باشد.

پس از پاسخ به هر نظرسنجی، شما پاداش خود را دریافت می‌کنید. البته پاداش تکمیل نظرسنجی‌ها برحسب توکن USDP است که در ادامه به نحوه برداشت آن از کیف پول Faucetpay خواهیم پرداخت:

کسب جایزه ورود روزانه

اگر به‌صورت روزانه وارد وب‌سایت فاست پی شوید، امکان دریافت جایزه روزانه‌ برایتان فراهم می‌شود.

در این حالت، پس از اولین ورود به وب‌سایت، به شما صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که یک امتیاز پاداش دریافت می‌کنید. اگر ورود روزانه شما تداوم پیدا کند، جایزه روزانه وب‌سایت نیز افزایش پیدا می‌کند.

در نهایت حداکثر امتیاز روزانه‌ای که می‌توانید از این راه کسب کنید 100 واحد است.

فرض کنید شما برای 10 روز متوالی به ‌حساب فاست پی خود وارد می‌شوید، به دلیل ورود روزانه منظم، پاداش روزانه شما به تعداد روزهای وارد شده محاسبه خواهد.

برای مثال در روز 9، شما 9 امتیاز دریافت می‌کنید و در روز 10، امتیاز دریافتی معادل 10 واحد خواهد بود. درصورتی‌که بین ورودتان به وب‌سایت وقفه‌ای ایجاد شود، میزان کسب امتیاز روزانه دوباره از 1 شروع خواهد شد.

راه های کسب درامد از فاست پی چیست؟
هر امتیاز معادل یک واحد ساتوشی است که در صورت ورود روزانه و منظم، شما می‌توانید تا 100 ساتوشی در روز دریافت کنید.

دیوار پیشنهادی

قابلیت OfferWalls جایی است که پس از باز کردن قفل آن می‌توانید به وظایف بیشتری برای کسب درآمد دست پیدا کنید، اما لازمه باز کردن این قابلیت، ثبت‌نام در سایر وب‌سایت‌های فاست مشابه است که این موضوع نیازمند صرف زمان بیشتر برای فعالیت در آن‌ها خواهد بود.

در این حالت شما باید در وب‌سایت‌های مشابه ثبت‌نام کرده و لینک وب‌سایت را در این بخش ثبت کنید.

پس از آن سایر فرصت‌های کسب درآمد ارز دیجیتال رایگان برایتان فراهم خواهد شد و در واقع مراحل بعدی برای شما آنلاک می‌شوند.

وظایف مشخص شده در این بخش بسیار ساده هستند و شما با تکمیل چند نظرسنجی، کوییز یا انجام بازی‌های موبایل می‌توانید پاداش دریافت کنید.

البته گاهی دیدن یک ویدئو، تبلیغ یا ثبت‌نام در وب‌سایت‌های خاص نیز شامل آن می‌شود که بهتر است از ایمیل اصلی خود برای این کار استفاده نکنید.

همچنین شما نباید هیچ اطلاعات شخصی از خود در اختیار وب‌سایت‌های موردنظر قرار دهید.

در این قابلیت نحوه انجام کار و دستورالعمل‌های آن به‌صورت دقیق‌ برایتان نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با دنبال‌کردن آن‌ها به هدف خود برسید.

به‌خاطر داشته باشید اگر دستورالعمل وظایف ارائه شده را به‌درستی دنبال نکنید، حتی با انجام‌وظیفه انتخاب شده، ممکن است هیچ پاداشی دریافت نکنید.

استیک FEY

برای کسب درآمد از فاست پی راه‌های دیگری نیز وجود دارد که به‌صورت مستقیم با ارزهای دیجیتال در تعامل خواهید بود. در این قابلیت شما باید توکن‌های FEY را استیک کنید.

استیک ارز دیجیتال روشی است که با قفل‌کردن یا قراردادن مقدار مشخصی دارایی برای مدت‌زمان تعیین شده، مقدار معینی پاداش دریافت می‌کنید.

در برنامه فاست پی، دوره استیک توکن FEY به‌صورت ثابت 70 روز است که برای انجام آن باید این توکن را از بازار خریداری کرده و به کیف پول سایت فاست پی واریز کنید.

البته راه ساده‌تری نیز وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از صرافی موجود در برنامه فاست پی، بیت‌کوین‌های خود را به توکن FEY تبدیل کرده و سپس آن‌ها را استیک کنید.

پس از استیک این توکن، شما باید 70 روز صبر کنید تا پاداش برایتان واریز شود. عملکرد کلی این بخش مانند قراردادن پول در بانک و دریافت سود است.

بااین‌حال، توکن‌های FEY استیک شده، قابل‌برداشت نیستند و به طور کامل در این پلتفرم قفل خواهند شد.

نکته مهمی که قبل از استیک ارز FEY در فاست پی باید به آن دقت کنید، احتمال کلاهبرداری یا سرقت دارایی‌هایتان است که توصیه می‌‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری جدی بر روی این ارز و استیک آن، به‌خوبی تحقیق کنید و بی‌گدار به آب نزنید.

بازی‌های BTC

در بخش بازی‌های فاست پی شما می‌توانید درآمد بیت‌کوینی خود را چندبرابر کنید.

البته این چیزی است که مستندات این وب‌سایت ادعا می‌کند. همان قدر که وعده چندبرابر کردن درآمد جذاب است، احتمال ازدست‌رفتن پول‌ها نیز وجود دارد.

بااین‌حال انجام این بازی‌ها بسیار ساده است و شما می‌توانید با دنبال‌کردن چند دستورالعمل ساده، در آن‌ها شرکت کرده و در صورت بردن، پاداش دریافت کنید. اما اگر در بازی‌ها ببازید، مسلماً پولتان از دست خواهد رفت.

انجام بازی‌های ارائه شده در فاست پی می‌تواند در یک چشم به‌هم‌زدن همه پاداش‌هایی که کسب کرده‌اید را از شما بگیرد. همه چیز به شانس بستگی دارد.

برنامه دعوت از دیگران (Referral)

برنامه رفرال ارز دیجیتال همیشه یکی از روش‌های بازاریابی فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای گوناگون بوده است.

در این روش شما با لینک فاست پی از دوستانتان دعوت می‌کنید تا با کد شما در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و به کسب درآمد بپردازند.

پس از ثبت نام در سایت فاست پی، می‌توانید آدرس از صفحه «FaucetPay Referral Program»، لینک فاست پی خود را پیدا کنید.

کل فرایند دعوت از دیگران شامل ارائه یک لینک دعوت و ثبت‌نام آن‌ها است. پس از آن، هر چه کاربرانتان فعالیت بیشتری انجام دهند، شما پاداش بیشتری خواهید گرفت.

faucetpay 5

بااین‌حال، نرخ کمیسیون دعوت از دیگران بسیار پایین است و احتمالاً حتی با دعوت از تعداد زیادی از دوستانتان، پاداش شما از این محل زیاد نخواهد بود.

میزان درآمد از فاست پی چقدر است؟

اگر آموزش فاست پی و دستورالعمل‌های هر تسک‌ آن را به‌خوبی دنبال کرده باشید و به‌صورت فعال در این وب‌سایت کار کنید، همچنان درآمد شما به‌پای کارهای تمام‌وقت نمی‌رسد.

در واقع با انجام تسک‌های نمایش‌داده‌شده در فاست پی شما درآمد زیادی کسب نخواهید کرد.

برای مثال در مورد نظرسنجی‌ها، همه آن‌ها به شما پول نمی‌دهند و آن‌هایی که مبلغی را به‌عنوان پاداش به شما پرداخت می‌کنند نیز مبلغ ثابت و مشخصی را برای این کار در نظر نگرفته‌اند.

درآمد شما از محل نظرسنجی‌ها در بهترین حالت از 10 تا 80 USDP به‌ازای هر نظرسنجی متفاوت است.

در این وب‌سایت 100 USDP معادل 1$ آمریکا محاسبه می‌شود؛ بنابراین با انجام هر نظرسنجی پاداش شما بین 0.1$ تا 0.8$ متغیر خواهد بود.

علاوه بر درآمد پایین قابلیت‌های ارائه شده در فاست پی، شما باید به محدودیت‌های کسب درآمد نیز توجه کنید. در فاست پی برخلاف بسیاری از وب‌سایت‌های Faucet، فرصت‌های کسب درآمد زیادی ارائه نمی‌شود.

همچنین باید به‌خاطر داشته باشید که برای انتقال از فاست پی به تراست ولت باید کارمزد شبکه آن نیز پرداخت شود که این موضوع می‌تواند بر روی درآمد نهایی شما تأثیرگذار باشد.

در مورد فرصت‌های کسب درآمد از استیک نیز سرمایه‌گذاری بر روی آن شامل ریسک زیادی می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید مشکلات امنیتی اولین مسئله‌ای است که می‌تواند باعث ازدست‌رفتن دارایی‌های شما شود و در یک چشم به‌هم‌زدن دارایی دیجیتال شما نابود شود.

متأسفانه به دلیل همین مشکلات امنیتی، فاست پی هک شده است و کاربران زیادی نیز متضرر شده‌اند.

آیا امکان ثبت‌نام در فاست پی برای کاربران ایرانی وجود دارد؟

با این که فاست پی یک پلتفرم فاست ارز دیجیتال است؛ اما آن‌ها محدودیت‌های مشخصی را برای کاربران ایرانی تعیین کرده‌اند.

برای نمونه، متأسفانه امکان ثبت‌نام با آی‌پی ایران در این پلتفرم وجود ندارد و اغلب به دلیل استفاده از ابزار تغییر IP، امکان ثبت‌نام در آن امکان‌پذیر نیست.

برای استفاده از پلتفرم فاست پی، شما باید پراکسی‌های مختلف را امتحان کنید یا با خرید یک سرور VPS خارج از کشور، در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید.

البته در مورداستفاده از پراکسی، در صورت قطع و وصل‌شدن اتصال ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد شود.

از طرف دیگر، باتوجه‌به هزینه‌های VPS، صرفاً خرید یک سرور برای استفاده از این وب‌سایت توجیه مالی ندارد و می‌تواند باعث ضرر و زیان شما شود، زیرا همان‌طور که اشاره کردیم درآمد حاصل از سایت فاست پی قابل‌توجه نیست.

آموزش ساخت کیف پول فاست پی

برای فعالیت در این وب‌سایت، در اولین گام آموزش فاست پی ما باید یک حساب کاربری ایجاد کنیم. قبل از ثبت‌نام مطمئن شوید شرایط و قوانین آن‌ها را به‌صورت دقیق مطالعه کرده‌اید.

به سایت رسمی فاست پی مراجعه کرده و با یک ایمیل در آن ثبت‌نام کنید، همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم بهتر است از یک ایمیل جداگانه برای این‌ کار استفاده کنید و آدرس ایمیلی که معمولاً از آن استفاده می‌کنید را برای ورود به فاست پی انتخاب نکنید.

faucetpay 6

باتوجه‌به تصویر بالا، شما باید ایمیل را دو بار تکرار کنید و با زدن گزینه Click To verify به وب‌سایت کمک کنید تا تشخیص دهد شما بات نیستید.

پس از دنبال‌کردن مراحل آموزش کیف پول فاست پی که در اینجا گفته شد می‌توانید به قسمت پروفایل رفته و اطلاعات لازم را تکمیل کنید.

نحوه برداشت از فاست پی چگونه است؟

برای برداشت از کیف پول فاست پی شما ابتدا نیاز به یک کیف پول ارز دیجیتال خواهید داشت. البته بسته به نوع ارز دیجیتال موردنظر برای برداشت، شما باید کیف پول‌ مخصوص آن را استفاده کنید.

برای مثال کیف پول متامسک از چندین شبکه محبوب از جمله اتریوم و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند درحالی‌که کیف پول‌های چند ارزی؛ مانند تراست ولت یا اتمیک، طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهند.

در گام بعد شما باید یک آدرس لینک شده به‌حساب کاربری خود داشته باشید. برای این کار به بخش داشبورد مراجعه کرده و وارد قسمت Linked Addresses شوید.

پس از آن می‌توانید با تبدیل پاداش‌های کسب شده به ارز دیجیتال موردنظر، آن‌ها را دریافت کنید.

کارمزد و حداقل برداشت فاست پی چقدر است؟

مانند بسیاری از وب‌سایت‌های ارز دیجیتال، برای برداشت درآمد، یک حداقل سطح برداشت وجود دارد که با رسیدن دارایی‌ها به سطح موردنظر امکان برداشت برای کاربران میسر خواهد شد.

در پلتفرم فاست پی دو نوع حالت برداشت وجود دارد که در هر کدام کارمزد و حداقل میزان برداشت متفاوت است. در ادامه به شرح کامل این دو حالت برداشت خواهیم پرداخت:

برداشت معمولی (Normal)

در این حالت برداشت، درخواست‌ها در هر 4 ساعت یک‌بار پردازش می‌شوند و کارمزدها به‌صورت عادی طبق جدول ارائه شده در این وب‌سایت محاسبه می‌شود.

برداشت با اولویت بالا (Priority)

در این حالت درخواست برداشت‌ها در هر 5 دقیقه پردازش می‌شوند و کارمزد آن بالاتر از حالت عادی است.

به‌خاطر داشته باشید برای درخواست با اولویت بالا، حداقل سطح برداشت شما بسیار بیشتر از حالت معمولی خواهد بود.

برای نمونه برای برداشت بیت‌کوین از فاست پی، کارمزد حالت عادی 0.00000600  واحد بیت‌کوین است و برای مجاز شدن برداشت باید حداقل 0.00010000 بیت‌کوین داشته باشید.

در مورد حالت با اولویت بالا، کارمزد شما 0.0002500 خواهد بود که حداقل میزان برداشت 0.00080000 است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک از وضعیت همه ارزهای تحت پوشش و میزان کارمزد آن‌ها مطلع شوید.

صرافی فاست پی

در این پلتفرم یک صرافی متمرکز نیز وجود دارد که پس از ثبت‌نام می‌توانید از ویژگی‌های آن استفاده کنید. در این صرافی همه کوین‌های تحت پوشش فاست پی قابل سواپ و معامله هستند.

البته باتوجه‌به مستندات وب‌سایت، کارمزد معامله در اینجا به‌ازای هر تراکنش 2.99% است که در کنار آن ممکن است بین 1 تا 2% نرخ هزینه تأمین نقدینگی از شما دریافت کنند.

قیمت‌های این صرافی هر 2 دقیقه به‌روز می‌شود. باتوجه‌به کارمزد‌های این صرافی، در مقایسه با صرافی‌های نوبیتکس یا کوینکس، معامله ارزهای دیجیتال در آن صرفه اقتصادی ندارد، بنابراین اگر قصد دارید یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید صرافی faucetpay گزینه‌ی مناسب و به‌صرفه‌ای نخواهد بود.

سؤالات متداول

سایت Faucetpay (فاست پی) چیست و چگونه کار می‌کند؟

فاست پی یک وب‌سایت Faucet ارز دیجیتال است که در آن  شما با انجام وظایف مشخصی مانند انجام بازی‌ها، دیدن تبلیغات، معرفی دوستان، پر کردن نظرسنجی و.. می‌توانید کسب درآمد کنید.

درآمد از FaucetPay چقدر است؟

درآمد فاست پی نسبت به سایر رقبای خود بسیار پایین است. شما با انجام هر نظرسنجی در این وب‌سایت ممکن است ممکن است بین 0.1$ تا 0.8 دریافت کنید. البته تعداد نظرسنجی‌های روزانه محدود است؛ اما روش‌های دیگری مانند انجام بازی و استیک کردن ارز دیجیتال نیز برای کسب درآمد در برنامه فاست پی وجود دارد که نیازمند ریسک‌پذیری بیشتری است.

چگونه در فاست پی ثبت‌نام کنم؟

امکان ورود به فاست پی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست و باید از ابزارهای عبور از تحریم مانند VPS استفاده شود. بااین‌حال باتوجه‌به درآمد متغیر فاست پی، خرید سرور VPS ممکن است چالش‌های مالی خاص خود را به همراه داشته باشد و چندان اقتصادی محسوب نشود.

سخن پایانی

کاربران در دنیای دیجیتال امروز به دنبال کسب درآمد هستند. فاست پی مسلماً یکی از وب‌سایت‌های معروف در زمینه Faucet و درآمد رایگان ارز دیجیتال است.

اما محدودیت‌های آن برای کاربران ایرانی و از سوی دیگر درآمد پایین‌تر نسبت به رقبا باعث شده تا فاست پی کمتر از سوی کاربران مورداستفاده و استقبال قرار گیرد.

علاوه‌برآن رسیدن به یک سطح مناسب برای برداشت از فاست پی نیازمند صرف زمان زیادی است به همین دلیل بسیاری از طرف‌داران وب‌سایت‌های Faucet معمولاً به‌صورت هم‌زمان در چند وب‌سایت فعالیت دارند.

بااین‌حال این وب‌سایت‌ها نیز ریسک‌های زیادی به همراه دارند و در بسیاری از موارد ممکن است پولی در کار نباشد و حتی پول‌های واریز شده به سرقت برود.

هک فاست پی یکی از نمونه‌های ضعف امنیتی این وب‌سایت‌ها در برابر مهاجمین است که به قیمت ازدست‌رفتن 600,000$ از دارایی‌های کاربران ختم شد، بنابراین پیش از اینکه تصمیم بگیرید در سایت‌های فاست ثبت‌نام کنید و به فعالیت بپردازید، لازم است به‌خوبی راجع به آن‌ها تحقیق کنید‌.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهدی

من با آی پی ایران ثبت نام کردم ارز هم جابجا کردم به صرافی های داخلی و هیچ مشکلی نداشت کارمزد جابجایی هم به نسبت صرافی های داخلی خیلی کمتر است به یه مبلغ کم هم که برسم دارایی رو منتقل می کنم سایتها به وی پی ان حساسند از وی پی ان استفاده نکنید اگه هم ارز داخلش بفرستم سریع تبدیل به ارز مورد نظر می کنم و جابجا می کنم گزینه سواپ داره از اونجا که خیلی سایتها با صرافی های ایرانی مشکل دارند ارزها رو به کیف پول می زنم بعد انتقال میدم به صرافی داخلی ولی چند هفته که باهاش کار کردم اصلا صرفه اقتصادی ندارد

سحر

سلام سقف برداشت چقدره
من هنوز نتونستم برداشت کنم

رضا

10 روزه نمیتونم وارد اکانتم بشم
هر 2 کپچا رو درست حل میکنم اما هی ارور کپچا میده
سرچ کردم ظاهرا خیلیا این مشکلو دارن! شما هم همین مشکلو دارین؟

آرمین

دو مورد مهم برای ورود باید رعایت بشه اول VPN خاموش کنید دوم اگر با گوشی موبایل خواستید وارد بشید بدون وای فا و فقط با دیتای خود گوشی انجام بدید وارد میشه

پرهام

منم همین مشکل کپچا رو دارم هر چی گزینه من ربات نیستم رو میزنم باز ارور میده نمیدونم چیکار کنم

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
5
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx