11 روش متداول کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ارز دیجیتال

همواره روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال، یکی از مهمترین موضوعاتی است که کاربران تازه‌وارد در این حوزه، به آن می‌پردازند.

برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون سرمایه، روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به شرح آن‌ها بپردازیم.

برای آموزش ارز دیجیتال از صفر کلیک کنید!

عناوین مطلب:

نحوه کسب درآمد از ارز دیجیتال در دنیای امروز

پیش از آنکه به این موضوع بپردازیم، لازم است تا این نکته را متذکر شویم که کسب درآمد از ارز دیجیتال، آنقدر هم که به نظر می‌رسد ساده و راحت نیست.

تعداد زیادی از تریدرها به دلیل عدم درک این صنعت، با ضررهای سنگینی مواجه شدند. باید توجه داشته باشید که بازار کریپتو، همواره نوسان رو به بالا ندارد؛ بلکه اغلب اوقات با ریزش قیمت‌ها در این بازار مواجه هستیم.

اما به لطف پتانسیل رشد این بازار، استراتژی‌های بسیاری وجود دارد که به سرمایه‌گذاران و تریدرهای باتجربه جهت کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال، کمک بسیاری می‌کند.

در ادامه به توضیح این استراتژی‌ها می‌پردازیم:

1. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال (HODL) 

یکی از استراتژی‌های مناسب کسب درآمد، سرمایه‌گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال است.

در واقع در این روش، شما بعد از تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال و بررسی پروژه‌های مستعد رشد، نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کرده و آن را برای مدت نسبتا طولانی اصطلاحا هولد (HODL) می‌کنید.

ممکن است زمان نگهداری ارز دیجیتال، از یک ماه تا چند سال متفاوت باشد که این موضوع به استراتژی انتخابی شما و روند بازار کریپتو بستگی دارد.

بسیاری از افراد از این روش برای کسب درآمد از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند؛ چراکه این روش نیاز به گذاشتن وقت زیاد برای تحلیل مستمر ندارد.

برای هولد کردن، ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که در کوتاه‌مدت ممکن است دچار نوسانات زیادی شوند اما در بلندمدت، سود قابل توجهی را به همراه دارند. ارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا، کاردانو و… از این قبیل ارزها هستند.

لازم به ذکر است که در استفاده از این روش، بایستی مقداری سرمایه اولیه داشته باشید تا ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری نمایید؛ اما اگر با تحلیل درست، ارز دیجیتال مناسبی را برای این کار انتخاب کنید، قطعا به کسب درآمد از ارز دیجیتال منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: چگونه هولدر (Holder) بهتری در بازار ارزهای دیجیتال باشیم؟

2. کسب درآمد از بازی‌های بلاک‌چینی

می‌توان گفت که یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال، انجام بازی‌های بلاک‌چینی است.

این روزها، صنعت بازی‌های بلاک‌چینی به شدت رونق یافته و بازی‌های ماجراجویانه بسیاری با جذب کاربران بیشتر، به افزایش رشد و پذیرش افراد در این حوزه کمک شایانی کرده‌اند.

این بازی‌ها انواع مختلفی دارند و از انواع بازی‌های کارتی، جنگی، رقابتی و بازی‌های جالب داستانی مانند رشد و پروش موجودات را شامل می‌شوند.

بعد از اینکه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در دنیای کریپتو باب شد، در صنعت بازی‌های بلاک‌چینی نیز تحول چشمگیری به وجود آمد.

در بازی‌های ویدیویی قدیمی، بازیکنان تلاش زیادی برای کسب امتیاز و آیتم‌های درون بازی می‌کردند؛ اما بعد از مدتی روند بازی برای بازیکنان تکراری می‌شد.

اکنون با گسترش بازی‌های بلاک‌چینی و با تکیه بر NFT‌ها، می‌توانید با بازی و جمع‌آوری آیتم‌های منحصربه‌فرد درون بازی و در نهایت فروش آن‌ها، درآمد خوبی به دست آورید.

برای مطالعه مقالات در حوزه بازی‌های بلاک‌چینی کلیک کنید

دیسنترالند
بازی دیسنترالند، یکی از بازی‌های محبوب در فضای متاورس است که کاربران زیادی از آن درآمد کسب می‌کنند.

در حال حاضر محبوب‌ترین بازی‌های بلاک‌چینی که مخاطبان و سرمایه بسیاری را جذب کرده‌اند، به شرح زیر است:

شایان ذکر است که کسب درآمد در برخی از بازی‌های کریپتویی مانند اکسی اینفینیتی کاملا رایگان نیست و برای شروع، باید تعدادی از توکن‌های بومی بازی را خریداری نمایید.

3. کسب درآمد از توکن‌های غیر مثلی (NFT)

شاید به نظر برسد که تب‌وتاب NFTها کم شده و دیگر مثل سابق جذاب و پرمخاطب نیستند.

اما باید بگوییم که همواره توکن‌های غیرمثلی ابعاد جدیدی از کاربردها را نشان می‌دهند و پروژه‌های جدید با ایده‌ای کاملا متفاوت را به دنیای کریپتو معرفی می‌کنند. در واقع؛ هرکدام از این پروژهای نوظهور، روش‌های متفاوتی را برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به ما نشان می‌دهند.

یکی از متداول‌ترین روش‌ها جهت کسب درآمد از NFTها، ساخت مجموعه‌ای از NFTها و فروش آن‌ها در بازارهای مخصوص NFT  است.

به عنوان مثال؛ شاید بسیار دیده باشید که یک جوان 18 ساله با استفاده از هنر نقاشی دیجیتال، توانسته اثر هنری خود را به NFT تبدیل کند و از فروش آن‌ها، درآمدهای میلیون دلاری به دست آورد!

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از NFT به صورت غیرفعال و مستمر!

Opensea
بازارچه OpenSea، یکی از معروف‌ترین بازارهای خرید و فروش NFT است.

برای آشنایی با انواع توکن‌های غیرمثلی، خرید یا فروش آن‎ها، می‌توانید به بازار OpenSea که یکی از معروف‌ترین بازارچه‌های NFT در دنیا است، سر بزنید.

4. کسب درآمد از ترید و نوسان‌گیری

انجام معامله در بازار ارزهای دیجیتال بسیار سخت اما پرسود است.

در واقع؛ اگر شما مهارت و تجربه بالایی در تحلیل تکنیکال نداشته باشید، سرمایه خود را از دست داده و ضررهای سنگینی را متحمل خواهید شد. برای اینکه تریدر موفقی باشید، لازم است بیشتر تمرین و مطالعه کنید و مهارت‌های فنی و تکنیکال خود را تقویت نمایید.

توجه داشته باشید که این روش کاملا رایگان نیست و لازم است که مقداری سرمایه اولیه برای ورود به بازار و شروع معامله، در اختیار داشته باشید.

شما می‌توانید در زمان ترید و معامله، با توجه به پیش‌بینی صعود یا نزول قیمت، وارد پوزیشن لانگ (خرید) یا شورت (فروش) شده و از این طریق بدون توجه به صعودی یا نزولی بودن بازار، سود خوبی به دست آورید.

البته مجددا تاکید می‌کنیم که درآمدزایی با این روش، نیازمند آموزش جامع تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال است.

برای آموزش صفر تا صد تریدر شدن و کسب درآمد دلاری کلیک کنید!

5. کسب درآمد از استخراج ارزهای دیجیتال

استخراج ارزهای دیجیتال، از جمله اولین روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال بود.

در واقع؛ آن زمان که بازی‌های بلاک‌چینی و توکن‌های NFT هنوز به شکل گسترده در میان فعالان این حوزه فراگیر نشده بودند، تنها روش کسب درآمد قابل اطمینان، استخراج ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، لایت‎کوین و … بود.

همانطور که می‌دانید؛ یکی از فاکتورهای اساسی مکانیسم الگوریتم اثبات کار (PoW)، استخراج ارزهای دیجیتال است که با این کار، می‌توانید کوین‌های جدید پاداش بگیرید و درآمد کسب کنید.

در اوایل طول عمر کریپتو، فرآیند ماینینگ کاملا رایگان بود؛ زیرا هر فردی می‌توانست با استفاده از کامپیوتری که در اختیار داشت، اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال کند.

بنابراین؛ در این روش، کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون سرمایه خاصی امکان‌پذیر بود. اما امروزه، استخراج ارزهای دیجیتال نیازمند مهارت‌های فنی و پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تهیه تجهیزات سخت‌افزاری (مانند ریگ ماینینگ) است.

کسب سود از استخراج ارزهای دیجیتال، به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن‌ها، استفاده از برق ارزان قیمت برای استخراج است.

در حال حاضر؛ ایران با توجه به قیمت برق، یکی از بهترین نقاط جهان برای استخراج و فعالیت در حوزه ماینینگ است. البته لازم به ذکر است که در هر کشوری، استفاده از دستگاه‌های ماینینگ و کسب درآمد از آن، نیازمند دریافت مجوز از دولت است.

برای مطالعه مقالات مربوط به استخراج ارز دیجیتال کلیک کنید

6. دریافت وام به وسیله ارزهای دیجیتال

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال، وام‌دهی است.

در واقع وام‌دهی به وسیله ارزهای دیجیتال، یک وام وثیقه‌دار است که در بسیاری از پلتفرم‌‌ها با نام لندینگ (Lending) وجود دارد و شما می‌توانید به دیگر کاربران، ارزهای دیجیتال قرض دهید.

این کار در دنیای دیفای (سیستم مالی غیر متمرکز) بسیار مرسوم است و کاربران بسیاری این روش را برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به کار می‌گیرند.

اگر بخواهیم این روش را در بانک‌های متمرکز توضیح دهیم؛ می‌توانید تصور کنید که وام‌دهی در بانک‌های سنتی به این صورت است که پول داده شده به متقاضیان وام، از محل سپرده‌گذاری مشتریان دیگر تامین می‌شود.

در روش سنتی، بانک یک واسطه است؛ اما در روش غیرمتمرکز امروزی و به لطف ظهور پلتفرم‌های وام‌دهی غیرمتمرکز بر بستر بلاک‌چین، اکنون وام‌‌دهندگان و وام‌گیرندگان، به طور مستقیم به یکدیگر وصل می‌شوند.

در این روش؛ شخص وام‌دهنده با دریافت مبلغی بالاتر در مقایسه با چیزی که قرض داده، اقدام به کسب درآمد از ارز دیجیتال می‌کند.

بیشتر بخوانید: وام‌گیری ارز دیجیتال چگونه انجام می‌شود؟

7. کسب درآمد به کمک استیک ارزهای دیجیتال

سهام‌گذاری یا استیکینگ (Staking) در دنیای کریپتو، به معنای نگهداری ارزهای دیجیتال در یک مدت زمان معین و خرج نکردن آن‌هاست.

در واقع این روش، یک روش جایگزین برای استخراج است؛ به این صورت که در روش استیکینگ، برای به دست آوردن پاداش فعالیت در شبکه و به دست آوردن کوین‌های جدید، دیگر نیازی به خرید و نگهداری دستگاه‌های ماینر ندارید.

فقط کافی است یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد را خریداری کرده و در یکی از کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال، آن را نگه دارید. با تایید تراکنش‌های رمزنگاری در شبکه مربوط به آن کوین، پاداش نگهداری از آن کوین برای شما واریز خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای این کار، کوین‌های مورد نظر در کیف پول‌تان قفل شده و دیگر امکان خرج کردن یا برداشت آن‌ها در یک مدت زمان معلوم، برای شما وجود ندارد؛ در غیر این صورت، پاداشی برایتان درنظر گرفته نمی‌شود.

این کار دقیقا مشابه دریافت سود از بانک به خاطر سپرده‌گذاری است. البته لازم به ذکر است که استیک ارزهای دیجیتال در مقایسه با استخراج آن‌ها، از درآمد کمتری برخوردار است؛ اما به هرحال برای افرادی که سرمایه کافی برای استخراج ندارند، فرصت خوبی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: چگونه استیکینگ کنیم؟ راهنمای استیک ارزهای دیجیتال

سواپ
یکی از پلتفرم‌های غیرمتمرکز استیک ارزهای دیجیتال، صرافی‌های غیرمتمرکزی مانند پنکیک سواپ است. 

8. کسب درآمد از طریق سوشیال ماینینگ (Social Mining)

جالب است بدانید که از سال 2011 تا کنون، استارت‌آپ‌های بسیاری در حوزه بلاک‌چین راه‌اندازی شده‌اند.

هر کدام از آن‌ها رسانه‌های اجتماعی خاص خود را داشته و در ازای تولید محتوا، توکن‌های بومی خود را به عنوان پاداش، برای تولیدکنندگان محتوا در نظر می‌گیرند.

به عنوان مثال؛ میتریل (Mithril)، یک پلتفرم شبکه اجتماعی غیر متمرکز است که بر روی بلاک‌چین اتریوم فعالیت دارد.

از اهداف این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز، ایجاد یکپارچگی بین شبکه‌های اجتماعی کنونی و آتی است که در آن به تولیدکنندگان محتوا به دلیل فعالیت‌هایشان پاداش تعلق می‌گیرد. این فرآیند را سوشیال ماینینگ می‌گویند که در حال حاضر مفهوم و روش کاملا جدیدی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است.

همانطور که همه ما می‎دانیم؛ از زمان ظهور شبکه‌های اجتماعی آنلاین، کاربران با فعالیت‌های خود، به بزرگتر شدن و افزایش درآمد این شبکه‌ها کمک کرده‌اند، بدون این که سهم خاصی از این درآمد داشته باشند.

میتریل، برای ایجاد تغییر در این روند ایجاد شده است. به عنوان مثال؛ همه کاربران با فعالیت‌ در فیس‌بوک یا اینستاگرام، آن‌ها را به یک غول چند صد میلیاردی تبدیل کرده‌اند. اما سوال اینجاست که آیا این شبکه‌های اجتماعی، به جز امکان استفاده رایگان، چیز دیگری برای کاربران به همراه دارند؟

9. کسب درآمد از ارز دیجیتال با شرکت در ایردراپ‌ها

برخی از پروژه‌های ارز دیجیتال، جهت افزایش آگاهی کاربران، ارزهای دیجیتال رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

در واقع؛ ممکن است یک اپلیکیشن غیر متمرکز یا یک شبکه بلاک‌چینی جدید، برای آشنا کردن افراد بیشتر با پروژه خود، بخشی از عرضه توکن یا کوین اختصاصی خود را در یک ایردراپ، بین کاربران توزیع کند.

این کار معمولا از طریق صرافی‌‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود و هدف آن، افزایش کاربران پروژه است.

شما می‌توانید با شرکت در ایردراپ‌ها، با توکن‌های دریافتی خود یک ارز دیجیتال دیگر خریداری یا آن‌ها را به طور مستقیم در صورت امکان با دیگر موارد معاوضه کنید. بسیاری از افراد به امید افزایش قیمت توکن‌ها در آینده، ترجیح می‌دهند توکن‌های دریافتی خود را تا مدت‌ها هولد کنند.

برای آگاهی از ایردراپ‌ها، فقط کافی است اخبار مربوط به پروژه‌های ارز دیجیتال را در کانال یا صفحه رسمی آن‌ها دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: ارزهای رایگان تراست والت (ایردراپ) را بشناسید!

10. فعالیت در متاورس و کسب درآمد از آن

همانند بازی‌های بلاک‌چینی، متاورس نیز یکی از جذاب‌ترین موضوعات حوزه کریپتو است.

متاورس ادغامی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که بسیار برای کاربران جذاب به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با فعالیت در جهان‌های مجازی تعاملی تحت عنوان متاورس‌ها، علاوه بر بازی و سرگرمی، به کسب درآمد در قالب ارز دیجیتال بپردازید.

در دنیای متاورس؛ روش‌های متعددی برای کسب درآمد وجود دارد که خرید و فروش زمین (Land) در متاورس، یکی از معروف‌ترین‌ آن‌هاست.

به عنوان مثال؛ شما می‌توانید با تحقیق و مطالعه، یک پروژه قوی و دارای پتانسیل پیدا کرده و در زمانی مناسب، در آن زمینی با قیمت خوب و با موقعیت عالی خریداری نمایید. این امر باعث می‌شود که بعد از مدتی، سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید: 6 راه برای کسب درآمد از متاورس

11. کسب درآمد از ارز دیجیتال با استفاده از فاست (Faucet)

فاست، وب‌سایت‌هایی هستند که در ازای تعدادی فعالیت، به شما ارز دیجیتال رایگان هدیه می‌دهند.

به عبارت دیگر؛ شما به‌ عنوان یک کاربر و با در اختیار داشتن یک گوشی یا لپ‌تاپ، با انجام یک سری فعالیت در یک وب سایت خاص، مقداری ارز دیجیتال به عنوان پاداش، درون کیف پول‌ خود دریافت می‌کنید.

فعالیت‌هایی که می‌توان در این سایت‌ها انجام داد، عبارتند از:

  • مشاهده تبلیغات دقیقه‌ای
  • ورود روزانه به حساب خود در یک وب‌سایت
  • کلیک بر روی تبلیغات پولی
  • انجام بازی‌های آنلاین ساده
  •  تکمیل تست‌های کپچا
  • شرکت در نظرسنجی‌ها
  • معرفی وب‌سایت به دوستان 
blank
فاست (Faucet) در انگلیسی به معنای شیر آب است که در اینجا به ارزهای دیجیتالی اشاره دارد که به صورت قطره‌ای از یک شیر آب به آرامی چکه می‌کنند و به کاربر پاداش می‌دهند.

شایان ذکر است که پاداش پرداختی توسط فاست‌ها ناچیز است و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان راهی جهت کسب درآمد قوی معرفی کرد؛ اما شاید برای شروع به کار، گزینه بدی نباشد.

بیشتر بخوانید: چگونه ارز دیجیتال رایگان بدست آوریم؟

سوالات متداول

آیا کسب سود فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال، قطعی است؟

توجه داشته باشید که هیچکدام از روش‌های سرمایه‌گذاری، بدون ریسک نیستند و چیزی به نام دریافت سود قطعی در این زمینه وجود ندارد. از طرفی؛ حوزه ارزهای دیجیتال نوظهور است و به همین دلیل ریسک سرمایه‌گذاری در آن‌ در مقایسه با روش‌های سنتی، به مراتب بیشتر است.

چه روش‌هایی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد؟

دنیای کریپتو بسیار گسترده است و از گذشته تا کنون، روش‌های متعددی برای کسب درآمد از آن وجود داشته است. سرمایه گذاری، ترید، استخراج، استیک، شرکت در ایردراپ‌ها و فعالیت در متاورس از مهمترین روش‌ها برای کسب درآمد از ارز دیجیتال هستند.

سوشیال ماینینگ چیست؟

امروزه شاهد رشد شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز بر روی بلاک‌چین‌ها هستیم که هدف آن‌ها ایجاد یکپارچگی بین شبکه‌های اجتماعی کنونی و آتی است. این شبکه‌ها به تولیدکنندگان محتوا، به دلیل فعالیت‌هایشان پاداش می‌دهند. این فرآیند را سوشیال ماینینگ می‌گویند که در حال حاضر مفهوم و روش کاملا جدیدی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است.

تفاوت ایردراپ و فاست چیست؟

ایردراپ معمولا به صورت ناگهانی و به منظور معرفی و یا تشویق کاربران برای خرید یک ارز دیجیتال، به کیف پول افراد واریز می‌شود؛ اما فاست در ازای انجام کاری مثلا مشاهده تبلیغات، کلیک روی لینک‌ها و … به کاربران ارز دیجیتال رایگان می‌دهد.

بهترین روش کسب درآمد از ارز دیجیتال کدام است؟

اغلب افراد از ترید ارز دیجیتال می‌تواند پول بیشتری بدست آورند. گاهی از پلتفرم‌های مختلف بطور موقت می‌توان درآمد بالایی کسب کرد (بطور مثال گاهی یک بازی متاورسی به خاطر درآمد بالایی که دارد داغ می‌شود ولی اغلب درآمدهای بالا از چنین روش‌هایی پایدار نیستند). توصیه ما ترید ارز دیجیتال است که به دلیل گستردگی بازار و روش‌ها، می‌تواند برای بسیاری از افراد سودآور باشد. ترید ارز دیجیتال نیازمند کسب تجربه و صرف زمان زیاد برای پیگیری بازار است. ترید NFT ها نیز یک روش سودآور است ولی نسبت به ارز دیجیتال، معمولا به سرمایه بیشتری نیاز دارد.

چگونه درآمد از ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم؟

ارزهای دیجیتال محبوب مانند اتر، بیت‌کوین، تتر و موارد مشابه به راحتی در صرافی‌های ایرانی قابل فروش هستند. این ارزها را فروخته و در ازای آن ریال در حساب بانکی دریافت می‌کند. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ایرانی را اینجا بخوانید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم؛ روش‌های زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد که در این مقاله به شرح مهم‌ترین ‌آن‌ها پرداختیم.

در این مقاله از مجله بورسینس سعی کردیم که روش‌های کسب درآمد با سرمایه اندک و روش‌هایی که سرمایه‌ای نیاز ندارند را برای شما بررسی کنیم تا با توجه به شرایط خود، بهترین روش برای کسب درآمد را انتخاب نمایید.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از ارز دیجیتال

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

48 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Ali trader

سلام ممنون از سایت خوبتون
من الن تقریبا ۹ ماه میشه که دارم خرید و فروش میکنم
ثرمایه اولیه من کلا ۳۰۰ هزار تومن بود ولی با کمک خدا الان حدود ۳۰۰ میلیون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، بسیار عالیی. حفظ سرمایه رو هم در نظر داشته باشین

سپیده

سلام
جز فارکس بازار دیگه یی هست که از پرایس اکشن بشه درآمد داشت؟ منظورم از پیشبینیه

AZIN

سلام. کار با ربات های ارز دیجیتال تو ایران نتیجه میده ؟ به سود و درآمد میرسیم؟ تو ایران ریسک و خطری نداره؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، ربات صرفا یه ابزاره و بستگی زیادی به این داره که چه استراتژی بهش داده بشه و چطور باهاش کار کنید.
مثل اینه که یه آچار به شما داده بشه اگه روش کار و نحوه صحیح استفاده ازش رو ندونید نه تنها نمیتونید کاری باهاش بکنید بله احتمالش هست به خودتون آسیب بزنید.

نام

سلام با ترید کردن به این سرمایه رسیدید یا هولد انجام دادید ؟

پردیز

یکی میگه ۱۰۰۰دلار خرید کن سالانه ۶تا۸ درصد سود میده بجای پول تو بانک اینجایی که میگم سرمایه گذاری کن آیا درست میگه یا کلاغ برداریه

مستر

با ارز ماهیانه 6 تا 8 درصد سود میگیرید

مریم نادری

سلام وقتتون بخیر بخشید میشه اموزش سایت genesis-mining/بذارید

محمد

سلام خسته نباشین.ببخشید سوالی داشتم.میخواستم بدونم طراحی سایت و اپلیکیشن مثل نوبیتکس چقد هزینه داره و درآمد خوبی میتونه داشته باشه؟ارزش سرمایه گذاری داره؟

Ehsan

درود
اگر ممکنه در مورد روش ساخت کمپین امضاء در انجمن بیت کوین تاک (bitcointalk.org) بیشتر توضیح بدید
روش کار به چه صورته…کسی در این زمینه فعال هست؟

Jalal

سلام یه شخص به من پیشنهاد سرمایه گذاری ۱۰۰۰دلار خرید بیت کوین رو داده و‌گفته با سرمایه گذاری اون میتونه در ۱هفته ۱۸برابرش کنه ایا درسته همچین حرفایی ممنون میشم راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
به این پیشنهادات توجه نکنید
برای تشخیص کلاهبرداری ها این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

مرضیه

سلام ببخشید کسانی که در تلگرام شماره کارت میخاهند و میگویند که با استفاده از ارز دیجیتال کسب درامد میکنند ایا حقیقت دارد

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اگه از شما خواستن حساب‌ بانکی‌تون رو بهشون اجاره بدید به هیچ عنوان توجه نکنید.

متین

فکر کنم اگه هزار دلار سر مایه گذاری کرده بودی الان ۳ هزار دلار شده بود

پیمان

سلام ..در بعضی سایتها مشاهده کردم که میگن از کوین پات به شرط اینکه هر روز بهش سر بزنیم میشه 900 دلار درآمد کسب کرد. آیا درسته این حرف یا الکیه؟

Farshid Ahmad Sheerzay

تشکر از معلومات مفید تان
یک شخص پیدا شده میگه که اگر با ۲۰۰ دولار سرمایه گذاری کنید کمپنی ماینینگ ما آنرا برای شما در یک هفته پنج برابر میسازیم.
شما دراین مورد چی نظر دارید؟

سلام فرشید عزیز ، خوشحالیم مطلب مورد پسند بوده. توصیه اکید ما دوری از این قبیل پیشنهادات است و به احتمال تقریبا ۱۰۰ درصد کلاهبرداری است.

مجید رضایی

نظر شما درباره زدن سایت کلیکی(PTC) چیه؟ الان چند سایت کلیکی ایرانی هم هستند که پرداختی هم دارند منبع درآمد سایت های کلیکی چیه؟ آیا سایت های کلیکی همیشه درآمد زا هستند؟ الان سایت های کلیکی به دوج کوین و بیت کوین هم پرداختی دارند

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، کسب و کار به شدت مشکلیه چون باید تبلیغ کننده داشته باشید و دیگه تبلیغ کننده های بزرگ سمت این سایتها نمیرن.
تقریبا همه سایتهای کلیکی بعد از مدتی بسته میشن و تعداد خیلی کمی دوام میارن.

مجید

چطور می‌توانیم از کاربران خارجی تبلیغ بگیرم که درآمد ما دلاری بشه؟

شجاع‌الدین جهاندیده

میتونید با شبکه های تبلیغاتی کار کنید که به بیت کوین یا وبمانی پرداخت دارن
با جستجوی ad network + bitcoin یا ad network + webmoney احتمالا چند مورد پیدا کنید

مجید

هزینه راه اندازی سایت فاوست چقدره؟ منبع درآمد سایت های مشهور فاوست مثل سایت های زیر مجموعه کوین پات یا پنج سایت زیر مجموعه freebitcoin.io چیه؟ میتوانیم سایت فاوست به زبان انگلیسی بزنیم و از خارجی ها تبلیغ بگیریم؟

شجاع‌الدین جهاندیده

هزینه اش میتونه خیلی کم از زیر یک میلیون یا خیلی زیاد باشه. بستگی به نوع سایت و امکاناتش داره.
بعضی سایت های faucet مثل freebitco.in اغلب از شرط بندی کاربران، خرید بلیط لاتاری توسط کاربران درامد دارن
اما اکثریتشون با نمایش تبلیغات کسب درآمد میکنن که چندان کار آسونی هم نیست

Rezaj

سلام.میخواستم بدونم با سرمایه ۶۰ تومن دراستخراج درطول یک ماه حدودا چقدرمیشه سودکردممنون

Rezaj

سلام .چون من زیاداطلاعات ندارم انتظاردارم یکم ساده ترکمکم کنید.یه سوال، الان خوبه که من ماینر گرانقیمت بخرم یا یکم ارزون وفرق بینشون چیه کدوم باصرفه تره ؟ممنونم‌

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، دوست عزیز به ساده ترین شکل ممکن که تونستیم شرح دادیم.
مفاهیم و اصطلاحاتی هست که اگه میخواید وارد اینکار بشید باید یاد بگیرید.
هر مفهومی رو متوجه نشدید میتونید سرچ کنید یا اینکه در کامنت مطلب مرتبط بپرسید
راه میانبر و سریعی وجود نداره که شما دنبالشید

امیر حسین

سلام خسته نباشید مرسی از مطالب خوبتون من میخوام ترویج و تبلیغ لینک انجام بدم میشه بگسن چجوری میتونم این کار رو شروع کنم ؟
ممنون میشم کمک کنید.
❤❤❤❤

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، منظور شما معرفی افراد هست؟
اغلب صرافی ها بخشی به عنوان affiliate maketing یا همکاری دارند
پس از عضویت، لینک مخصوص خودتون رو میتونید در اون بخش ببینید
نمونه ایرانیش سایت بیدارز

مهرداد زراعتکار

سلام من چند وقته تو سایت اسپینر بیت‌کوین مشغول استخراجم سایت اسپینر بیت کوینن معتبره؟؟

سلام، اطلاعی ندارم دوست عزیز

راجو

ادمین جون چندتاسوال داشتم
میخواستم چندتا سایت فاست راه بندازم برای همیشه پرداختی داشته باشه وآنلاین باشه میخواستم لطف کنید اونارو در بخش کسب درآمدتون قراربدیید و باین لطفتون کمک بزرگی بهم کردید
چیکار کنم سایتم توی سرچ گوگل و در سایت های رنکینک هم باشه
ممنون میشم کامل راهنمایی ام کنید از سایتتون خوشم میاد هروقت سوالی داشته باشم اول به سایت شما مراجعه میکنم

شجاع‌الدین جهاندیده

ما مدت محدودی تجربه راه اندازی فاست رو داشتیم
نکاتی که بهش رسیدیم:
– افراد خیلی زیادی از طریق روش های خلاف مثل ثبت نام چندباره، زیرمجموعه سازی برای خودشون، استفاده از بات ها و نرم افزارها و هر روش خلاف دیگه سعی میکنن بیت کوین رایگان بیشتری از سایت شما بیرون بکشن
– کسب درآمد از سایت فاست مشکل هست چون راه دیگه ای غیر از درآمد از تبلیغات به نظر ما نرسید که اغلب بصورت ریالی بدست میاد در حالیکه شما دارید دلاری خرج میکنید (ارز دیجیتال رایگان میدید).

سایت های فاست زیادی به دلیل همین 2 عامل شکست میخورن
تحقیق و بررسی بیشتر بر عهده شماست
موفق باشید

علیرضا

سلام .خسته نباشید . ببخشید به نظرتون مثلا با سرمایه پنجاه میلیون تومان سرمایه گزاری و خرید وفروش بهتره یا استخراج؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، سرمایه گذاری و خرید و فروش کار افرادی هست که زمان کافی برای پیگیری و معامله دارن
از طرف دیگه استخراج زمان کمتری میخواد و پس از صرف زمان اولیه برای راه اندازی و تنظیم ماینرها، فقط باید نظارت بشه تا توقفی در کار ماینرها نداشته باشید
سرمایه گذاری و خرید و فروش میتونه در مدت کوتاهی، سود یا زیان بالایی داشته باشه
اما بازگشت سرمایه ماینینگ در طولانی مدت هست
با توجه به این شرایط، خود شما تصمیم بگیرید

محسن

سلام میخواستم بدونم الان با یه دستگاه ماینینگ معمولی روزانه یاهفته ای چقدرمیشه ماین کرد و درآمد در منزل داشته باشه؟!؟

احسان حسینی

ببخشید میشه چند تا سایت سرمایه گذاری مطمئن معرفی کنید؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سایت های سرمایه گذاری زیاد هستن ولی بیشتر اونهایی که وعده سود بالا میدن کلاهبردارن.
اگه سود 6-7 درصد سالیانه رو جذاب میدونید میتونید در سایت هایی که وام بیت کوین میدند به عنوان وام دهنده عضو بشید
برای پیدا کردن این سایتها bitcoin loan رو جستجو کنید

احسان حسینی

آخه خیلیا پیشنهاد میکنن.
تشکر.
بعد یه سوال دیگه: بعد از استخراج ماینینگ، اگر قصد خرید و فروش نداشته باشیم، صلاح بر این هست که به ریال چنج بشه یا به همون بیت کوین به عنوان سرمایه پس انداز بشه؟

شجاع‌الدین جهاندیده

تاریخ نشون داده در بلندمدت بیت کوین معمولا رشد میکنه
ولی باز تصمیم با خود شماست
شرایط بازار همیشه تغییر میکنه

روزبه

سلام جناب جهاندیده عزیز من تازه وارد این عرصه میخوام بشم و با توجه به مطالعه محدود من خیلی علاقه مند شدم به این ارز ونکته بعدی اینکه خیلی مسئله نویسندگی ومحتوا مفید وبا کیفیت تولید کردن علاقه مندم به این کار کرده وبه چه شکلی البته اگه مورد تایید شما و جای پیشرفت داشته باشدوباتوجه به مبتدی کار بودن من چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید که هم دانش والبته در خصوص نویسندگی پیشرفت کنم یا توایران این کار درآمد داره یا خیر چون با توجه به علاقه من به نوشتن میتونم رشد کنم مطمئنم که علاقه کافی رو دارم ممنون میشم کمکم کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی
اولین کار اینه که زبان انگلیسی‌تون رو در حدی رشد بدید که محتوایی که در این زمینه به زبان انگلیسی هست رو بتونید کامل متوجه بشید و به فارسی بنویسید.

میثم

سلام آقای جهاندیده .اطلاعات شما در چه حدی هست در رابطه با ارز دیجیتال ؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام، در حدی که کارم راه بیفته 🙂

فرودعفاری

سلام خسته نباشید ی سایت استخراج بیتکویین معتبر ک پرداختی هم داشته باشه معرفی کنید لطفا!

سلام فرود عزیز ، متاسفانه همچین چیزی نداریم. از لحاظ فنی همچین چیزی ممکن نیست و اکثریت این وب سایت های کلاهبردار هستند. البته هستند وب سایت هایی نظیر جنسیس ماینینگ که می تونید از طریق وب سایت شون دستگاه رو اجاره کنید و هر چقدر درآمد حاصل شد به شما میدن.

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
48
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx