بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022!

بهترین ارز دیجیتال ارزان

سرمایه‌گذارانی که همیشه در کمین پیدا کردن فرصت‌های خوب برای کسب سود هستند، سعی می‌کنند بهترین ارز دیجیتال ارزان را در بازار کریپتو کارنسی شناسایی کنند؛ ارزهایی که پتانسیل رشد بسیار خوبی در آینده نزدیک دارند.

مشکل این است که بیشتر ارزهای دیجیتال بازار قیمت‌های بسیار کمی دارند و بدیهی است که صرفاً بر این اساس نمی‌توان گزینه‌های مناسب را انتخاب کرد. فیلتر کردن چنین تنوع بزرگی از کوین‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری زمان و انرژی زیادی می‌طلبد.

به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم فهرستی از هشت ارز دیجیتال ارزان و مستعد رشد در سال 2022 را برای شما تهیه کنیم.

عناوین مطلب:

همه پروژه‌های این فهرست ارزش بنیادی زیادی دارند و انتظار می‌رود هم‌زمان با شکوفا شدن پتانسیل واقعی آن‌ها، برای دارندگان خود ارزش آفرینی قابل توجهی داشته باشند.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در 2022 چیست؟

در زیر فهرست هشت ارز دیجیتال ارزان قیمت برتر را آورده‌ایم که می‌توانید به واچ لیست خودتان در سال 2022 اضافه کنید. همچنین، دلایل اصلی انتخاب هر ارز را ارائه کرده‌ایم:

  1. تامادوج (TAMA) – بهترین ارز دیجیتال ارزان جدید؛
  2. بتل اینفینیتی (IBAT) – بهترین ارز دیجیتال ارزان با پتانسیل عالی؛
  3. لاکی بلاک (LBLOCK) – بهترین ارز دیجیتال ارزان در حوزه NFT؛
  4. دیفای کوین (DEFC) – بهترین ارز دیجیتال ارزان در دیفای و استیکینگ؛
  5. دیسنترالند (MANA) – ارزان قیمت‌ترین ارز دیجیتال با پتانسیل رشد عالی؛
  6. رِن (REN) – آینده‌دارترین ارز دیجیتال ارزان؛
  7. چیلیز (CHZ) – بهترین ارز دیجیتال ارزان در حوزه سرگرمی؛
  8. کاردانو (ADA) – بهترین ارز دیجیتال ارزان و کم مصرف (از نظر انرژی).

تامادوج (TAMA) بهترین ارز دیجیتال ارزان جدید

تامادوج (TAMA) بهترین ارز دیجیتال ارزان جدید است که انتظار می‌رود ارزش زیادی برای طرفداران کلکسیون‌های NFT داشته باشد. در میان طیف متنوع بازی‌ها و آیتم‌های کلکسیونی با تم سگ، تامادوج از یک دستور العمل ثابت شده استفاده می‌کند و از آن برای ساختن یک برند برجسته کمک می‌گیرد.

پروژه تامادوج که در ژوئیه 2022 راه اندازی شد، قصد دارد یک دنیای NFT با مضمون سگ ایجاد کند که در آن کاربران می‌توانند سگ‌های خانگی به نام Tamadoge را ایجاد کرده، پرورش دهند و از آن‌ها مراقبت کنند.

در این دنیای واقعیت افزوده جدید که تاماورس (Tamaverse) نام دارد کاربران می‌توانند قدم زدن با NFT‌های تامادوج خود در زندگی واقعی و حتی امکان ارسال محتوای مربوط به حیوانات خانگی NFT خود در رسانه‌های اجتماعی را تجربه کنند.

تامادوج‌های رشدیافته می‌توانند با حیوانات دیگر بازیکنان مبارزه کرده و در صورت پیروزی امتیاز دوج یا Dogepoint به دست بیاورند. کاربرانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند در پایان هر ماه می‌توانند جایزه خود را که از دوج پول (Dogepool) ماهانه پرداخت می‌شود، مطالبه کنند.

همچنین کاربران در ازای زمانی که با تامادوج خود می‌گذرانند پاداش‌هایی به صورت کوین دریافت می‌کنند.

توسعه دهندگان تامادوج با زیرکی از نام و آوازه برند دوج استفاده می‌کنند تا با معرفی تامادوج یک فرصت رشد 100 برابری ایجاد کنند. در عین حال، میم کوین تامادوج یعنی «تاما» بهترین ارز دیجیتال ارزان جدید برای سرمایه‌گذاری است.

قیمت هر توکن تاما (TAMA) در مرحله پیش فروش 0.01 دلار است و می‌توان آن را با اتریوم یا تتر از طریق کیف پول‌های متامسک یا تراست والت خریداری کرد.

برای خرید تاما هیج مبلغ حداقل یا حداکثری تعیین نشده است، اما توسعه دهندگان به علاقه‌مندان توصیه می‌کنند که حداقل 150 دلار در این ارز سرمایه‌گذاری کنند. همچنین، کاربران برخی از کشورها می‌توانند تاما را با استفاده از ارز فیات در وب سایت رسمی تامادوج خریداری کنند.

پروژه تامادوج را پلتفرم Solid Proof حسابرسی کرده و بیش از 27000 کاربر آن را در توییتر و تلگرام دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: حسابرسی قرارداد هوشمند (Smart Contract Audit) چیست؟

چگونه تاما بخریم؟

پیش فروش بتا توکن تاما در 25 جولای 2022 آغاز شد. طبق برنامه، این پیش فروش باید در 2 سپتامبر به پایان برسد و پیش فروش عمومی‌- پس از پیش فروش – در سه ماهه چهارم 2022 به پایان می‌رسد.

همه علاقه‌مندان می‌توانند تاما را با ارزهای دیجیتال اتریوم یا تتر خریداری کنند و امکان خرید با هر مبلغی وجود دارد. در قیمت فعلی یعنی 0.01 دلار می‌توان با 100 دلار 10000 توکن تاما خریداری کرد.

در زیر راهنمای خرید توکن‌های تاما را به صورت مختصر توضیح داده‌ایم:

  • یک کیف پول برای خودتان راه‌اندازی کنید؛ تامادوج از کیف پول‌های متامسک یا تراست ولت برای ذخیره توکن‌ها استفاده می‌کند.
  • در کیف پولتان اتریوم یا تتر خریداری کنید؛ با استفاده از این ارزهای دیجیتال می‌توانید توکن‌های تاما را خریداری کنید.
  • وارد وب سایت Tamadoge شوید؛ توکن تاما در این وب سایت پیش فروش می‌شود.
  • خریدتان را انجام دهید؛ روی گزینه خرید کلیک کنید، سپس روی Connect wallet کلیک کنید و کیف پولتان را متصل کنید.
  • خرید تامادوج؛ تعداد کوین‌های تاما را که می‌خواهید بخرید وارد کنید و روی Convert ETH کلیک کنید.
  • توکن‌های خود را مطالبه کنید؛ پس از پایان پیش‌فروش، می‌توانید با کلیک روی دکمه Claim در وب‌سایت، توکن‌های خود را دریافت کنید.

بتل اینفینیتی (Battle Infinity)؛ بهترین ارز دیجیتال ارزان با پتانسیل عالی

بتل اینفینیتی (IBAT) به طور کلی بهترین ارز دیجیتال ارزان با پتانسیل رشد عالی است. این پروژه یک اکوسیستم متاورس محور است که از آن به عنوان اکسی اینفینیتی بعدی یاد می‌شود.

بتل اینفینیتی یک تجربه غیرمتمرکز «بازی کن و درآمد کسب کن» (P2E) را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در یک دنیای مجازی به نام «The Battle Arena» اتفاق می‌افتد. این پلتفرم گیمینگ دارای شش محصول متمایز است که همگی در کنار هم تجربه کاملی از استفاده از متاورس ارزهای دیجیتال به کاربران می‌دهند:

  • IBAT PREMIER LEAGUE؛ یک بازی ورزشی فانتزی که در آن می‌توانید تیم خود را از NFT‌های موجود بسازید و با برنده شدن درآمد کسب کنید.
  • IBAT BATTLE SWAP؛ یک صرافی غیرمتمرکز که در آن می‌توانید توکن‌های IBAT را خریداری یا مبادله کنید.
  • IBAT BATTLE MARKET؛ یک بازار NFT که در آن می‌توانید دارایی‌های گیمینگ مانند زمین را مبادله کنید.
  • IBAT BATTLE GAMES؛ یک فروشگاه گیمینگ برای همه بازی‌های P2E بتل اینفینیتی.
  • IBAT BATTLE ARENA؛ یک پلتفرم تعاملات اجتماعی که به صورت واقعیت مجازی تنظیم شده است و در آن کاربران به عنوان آواتارهای سفارشی نشان داده می‌شوند.
  • IBAT BATTLE STAKE؛ یک پلتفرم استیکینگ که در آن می‌توانید توکن‌های خود را سپرده‌گذری کنید و در ازای آن درصدی سود سالانه (APY) دریافت کنید.

پروژه بتل اینفینیتی از هند سرچشمه گرفت؛ این کشور همیشه به مشارکت پر رنگ در توسعه ارزهای دیجیتال و پروژه‌های ورزشی فانتزی بزرگ مشهور بوده است.

سازندگان بتل اینفینیتی در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل کردن بازی کریکت، بر اساس لیگ برتر هند، به یکی از اولین ورزش‌های موجود در این پلتفرم است. این هدف قرار است در فاز هفتم محقق شود و پروژه بتل اینفینیتی در حال حاضر در نقشه راه خود در فاز سوم قرار دارد.

توکن بومی بتل اینفینیتی یعنی ‌IBAT با قیمت پیش‌فروش 0.0015 دلار برای خرید در دسترس است، که آن را به بهترین ارز دیجیتال ارزان با پتانسیل عالی تبدیل می‌کند.

در حال حاضر با یک واحد بایننس کوین (BNB) می‌توان 166666 واحد توکن IBAT خریداری کرد. حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در این پروژه 0.1 بایننس کوین و حداکثر 500 بایننس کوین تعیین شده است.

پروژه بتل اینفینیتی توسط Solid Proof تأیید و فرایند احراز هویت آن در Coinsniper انجام شده است و این پروژه بیش از 25 هزار حامی و دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

راهنمای گام به گام خرید IBAT

فرآیند خرید توکن IBAT کمی با خرید سایر ارزهای دیجیتال متفاوت است. در نهایت، پیش فروش این توکن مستقیماً توسط ناشر و در پلتفرم پیش فروش که مخصوص این منظور ایجاد شده است انجام می‌شود. تجربه نشان داده است که با دنبال کردن مراحل زیر در کمتر از 10 دقیقه توکن‌های IBAT را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

1. وارد وب سایت پیش فروش Battle Infinity شوید: ابتدا، سرمایه‌گذاران باید وارد صفحه پیش فروش Battle Infinity شوند. در صفحه اصلی بلافاصله پنجره‌های مهم باز می‌شوند.

2. بایننس کوین بخرید: کوین IBAT بر اساس استاندارد BEP-20 طراحی شده است و بر روی زنجیره هوشمند بایننس یا اسمارت چین بایننس اجرا می‌شود. این یعنی برای خرید IBAT باید بایننس کوین داشته باشید.

اگر از قبل در کیف پول خود بایننس کوین دارید، می‌توانید مستقیماً به مرحله بعد بروید. در غیر این صورت ابتدا باید توکن بایننس کوین خریداری کنید؛ برای این کار می‌توانید از صرافی‌های معتبر که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهند استفاده کنید.

3. کیف پول خود را به Battle Infinity وصل کنید: مرحله بعدی اتصال کیف پول به Battle Infinity است. برای این کار می‌توانید از کیف پول متامسک (Metamask Wallet) یا قابلیت Walletconnect استفاده کنید. فراموش نکنید که کیف پول‌های مربوطه را به اسمارت چین بایننس تغییر دهید.

4. مقدار مورد نظر IBAT را انتخاب کرده و خرید را تکمیل کنید: حالا مقدار مورد نظر IBAT را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید مستقیماً ببینید که برای خرید این مقدار توکن چه تعداد بایننس کوین لازم است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید 250000 توکن IBAT بخرید، باید حدود 1.5 بایننس کوین پرداخت کنید. در مرحله آخر کافی است روی گزینه «IBAT Buy» کلیک کنید تا خریدتان کامل شود.

لاکی بلاک (LBLOCK) – بهترین ارز دیجیتال ارزان در حوزه NFT

لاکی بلاک یک پلتفرم مسابقه NFT شناخته شده و موفق است که در آن بازیکنان با خرید NFT‌های لاکی بلاک وارد مسابقات سودآور می‌شوند. علاوه بر این، دارندگان NFT لاکی بلاک تا زمانی که این NFT‌ها را نگه دارند، در ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

دارندگان NFT لاکی بلاک روزانه پاداشی معادل 1 درصد از استخر سود مسابقات را دریافت می‌کنند. و حتی پس از پایان مسابقات، دارندگان NFT همچنان از جوایز بهره‌مند می‌شوند.

تمام مجموعه‌های NFT لاکی بلاک دارای مسابقه NFT لاکی بلاک مختص به خود است. هنگامی که مجموعه NFT به فروش می‌رسد، برنده واجد شرایط جایزه منحصر به فردی مانند خانه میلیون دلاری، یک میلیون دلار بیت‌کوین یا یک لامبورگینی دریافت می‌کند.

لاکی بلاک هر جمعه یک قرعه کشی اصلی هفتگی و یک قرعه کشی هفتگی NFT دارد. در قرعه کشی اصلی، جایزه‌ای تا سقف 50000 دلار پرداخت می‌شود که به صورت ارز دیجیتال بومی پروژه یعنی LBLOCK به برنده پرداخت می‌شود.

هر دارنده LBLOCK که ارزش دارایی‌هایش تا 24 ساعت قبل از قرعه‌کشی اصلی حداقل 500 دلار باشد، می‌تواند یک بلیت رایگان دریافت کند.

قیمت هر توکن LBLOCK در حال حاضر (اواسط شهریور 1401) حدود 0.0005 دلار است و می‌توان آن را در لانچ پد NFT خریداری کرد. اما قیمت بسیار پایین این توکن هیچ دلیلی برای کم ارزش بودن آن نیست. لاکی بلاک یکی از با ارزش‌ترین پروژه‌های جدیدی بوده که در چند ماه گذشته مطرح شده است.

دیفای کوین (DEFC) بهترین ارز دیجیتال ارزان برای دیفای و استیکینگ

دیفای کوین (DeFi Coin) توکن بومی صرافی دیفای سواپ (DeFi Swap) است. دیفای سواپ یک صرافی غیرمتمرکز معتبر است که خدمات مبادله، استیکینگ و ییلد فارمینگ یا کشت سود را ارائه می‌دهد.

توکن بومی ‌DEFC دارای یکی از بهترین نرخ‌های بهره برای استیک کردن کوین در بین کوین‌های حوزه دیفای است. پلتفرم دیفای سواپ برای هر تراکنش انجام شده با DeFi Coin از کاربران 10 درصد مالیات دریافت می‌کند که نیمی از آن را به عنوان پاداش به دارندگان DEFC داده و نیمه دیگر را به استخرهای نقدینگی واریز می‌کند.

قیمت فعلی دیفای کوین در زمان نگارش این مقاله حدود 0.07 دلار است که حدود 85 درصد کمتر از سقف تاریخی این توکن است. از آنجا که این کوین توکن اصلی به کار رفته در توسعه صرافی DeFi Swap است، انتظار می‌رود قیمت آن با پیشرفت این پروژه افزایش پیدا کند.

به همین دلیل است که در این مقاله DeFi Coin در بین ارزهای دیجیتال ارزان قیمتی که انتظار می‌رود رشد بسیاری خوبی داشته باشد قرار داده‌ایم.

دیسنترالند (MANA) – ارزان قیمت‌ترین کریپتو با پتانسیل رشد عالی

دیسنترالند (Decentraland) یک بازی واقعیت مجازی است که بر روی بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است و در آن کاربران می‌توانند زمین مجازی خریداری کرده و در این زمین‌ها ساختمان‌های مجازی بسازند. در دیسنترالند می‌توانید کالاها و خدمات مجازی بخرید و زندگی جدیدی را در این جهان موازی که در متاورس قرار دارد، تجربه کنید.

بنابر گزارش‌ها، برخی از این زمین‌های مجازی به قیمت میلیون‌ها دلار فروخته شده‌اند و این تنها گوشه‌ای از پتانسیل واقعی این پروژه را به مخاطبان عام نشان می‌دهد. توکن بومی پلتفرم دیسنترالند به نام مانا (MANA) در حال حاضر یکی از ارزان قیمت‌ترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار است.

اما به نظر نمی‌رسد این محدوده قیمتی برای مدت طولانی ادامه داشته باشد و MANA با شکستن مقاومت یک دلاری می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

قیمت هر توکن MANA در حال حاضر حدود 0.78 دلار که حدود 86 درصد کمتر از رکورد تاریخی آن است.

اخیراً Versus Entertainment با دیسنترالند وارد همکاری شده تا چندین NFT برای فیلمی که قرار است در مورد بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین، ساخته شود ایجاد کند.

تمام این NFT‌ها برای اهدافی خاص در متاورس دیسنترالند طراحی می‌شوند. بر اساس گزارش کوین بِیس، دیسنترالند در اکثر موارد منشن و فعالیت در پست‌های جمع آوری شده توییتر در رتبه 61 قرار دارد.

رن (REN) آینده‌دارترین ارز دیجیتال ارزان

رن (REN) یک توکن پروتکل باز اتریوم است که امکان انتقال ارزهای دیجیتال را از طریق بلاک‌چین فراهم می‌کند.

پروژه رن در سال 2017 توسط متخصصان فناوری اطلاعات و علاقه‌مندان به رمزنگاری که به دنبال آزادی تراکنش‌ها و پرداخت‌های امن‌تر، سریع‌تر و محافظت شده‌تر بودند، راه‌اندازی شد.

در حال حاضر هر توکن REN در محدوده قیمتی 0.12 دلار معامله می‌شود که حدود 93 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی آن است. این قیمت جذاب و موقعیت خوب رن در دنیای کریپتو، این پروژه را در بین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت قرار می‌دهد که انتظار می‌رود ارزش آن در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد.

چیلیز (CHZ) بهترین ارز دیجیتال ارزان در بخش سرگرمی

چیلیز (Chiliz) توکن بومی ‌Socios.com است که یک پلتفرم برای سرگرمی‌های ورزشی و تعامل با کاربران است و در آن کاربران با خرید توکن‌هایی که به عنوان حق رای نیز کار می‌کند، از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای حمایت می‌کنند. دارندگان توکن‌ها می‌توانند در تصمیم گیری‌های کوچک که بر تیم مورد حمایتشان تأثیر دارد، مانند انتخاب طرح لباس ورزشی، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: توکن هواداری (Fan Token) چیست؟ + محبوب‌ترین توکن‌های هواداری

پروژه چیلیز بر اساس مشارکت با سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی فعالیت می‌کند. انتظار می‌رود با هر قرارداد جدیدی که چیلیز با باشگاه‌ها ثبت می‌کند، قیمت توکن CHZ افزایش یابد. به همین دلیل است که چیلیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 است که انتظار می‌رود قیمت آن به زودی افزایش پیدا کند.

قیمت فعلی هر توکن چیلیز حدود 0.20 دلار است، که حدود 78 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی آن است.

Cardano (ADA) بهترین ارز دیجیتال کم مصرف (از نظر انرژی)

کاردانو (ADA) یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌هایی است که انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند و از همان ابتدا کاملاً غیرمتمرکز بوده است.

کاردانو با همکاری یک سازمان غیرانتفاعی و چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، ساخته شد. توکن بومی پروژه کاردانو ADA نام دارد که به نام ریاضیدان قرن نوزدهم «آدا لاولیس» نامگذاری شد.

کاردانو با ارزش بازار تقریباً 17 میلیارد دلاری در میان 10 ارز دیجیتال برتر جهان قرار دارد. بر اساس گزارش کوین بیس، این پروژه همچنین در رتبه هفدهم در لیست بیشترین ارزهای دیجیتال منشن شده در توییتر و ردیت قرار دارد.

قیمت فعلی هر کوین کاردانو حدود 0.50 دلار است، که حدود 84 درصد با رکورد تاریخی آن در محدوده 3.10 دلاری فاصله دارد. با توسعه پروژه‌های جدید روی بلاک‌چین کاردانو که هر روز حامیان بیشتری پیدا می‌کند، قیمت ارز ADA نیز افزایش پیدا می‌کند. این امر باعث شده کاردانو به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این مقاله صرفاً نظر کارشناسانی است که از سراسر اینترنت گردآوری کرده‌ایم و به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست. بنابراین اکیداً به شما توصیه می‌کنیم قبل از هر گونه اقدام به خرید ارزهای دیجیتال با ریسک‌های آن آشنا شوید و با انجام تحقیقات کافی یا مشورت گرفتن از افراد متخصص اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

سؤالات متداول

بهترین زمان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال چه زمانی است؟

با وجود اینکه هیچ پاسخ قطعی برای این سؤال وجود ندارد اما معمولاً هنگامی که قیمت‌ها کاهش شدیدی را تجربه کرده‌اند ریسک سرمایه‌گذاری کمتر و پتانسیل کسب سود بیش از هر زمان دیگری است.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در بازارهای نزولی کدام است؟

زمانی که (تصور می‌شود) قیمت‌ها در کف قرار گرفته‌اند بیشتر ارزها پتانسیل سوددهی خوبی دارند اما توصیه می‌کنیم روی ارزهایی سرمایه‌گذاری کنید که وضعیت بنیادی و آینده امیدوارکننده‌تری دارند.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت کدام است؟

در حال حاضر قیمت ارزهای دیجیتال زیادی به زیر یک دلار رسیده اما از جمله بهترین ارزهای ارزان می‌توان به تامادوج، لاکی بلاک، بتل اینفینیتی، دیفای کوین، رن، مانا، چیلیز و کاردانو اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله فهرستی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان را به شما معرفی کردیم که پتانسیل بسیار خوبی برای رشد قیمت در آینده نزدیک دارند. از کوین‌های متاورس محور گرفته تا کوین‌های نوآورانه‌ای که سعی در حل مشکل مصرف انرژی بالای ارزهای دیجیتال دارند، این فهرست شامل برخی از بهترین کوین‌های موجود در بازار است.

به طور کلی بهترین ارز دیجیتال ارزان با پتانسیل رشد عالی که برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند، بتل اینفینیتی (IBAT) است که یک اکوسیستم متاورس محور بوده و از آن به عنوان اکسی اینفینیتی بعدی یاد می‌شود.

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاری در سال 2022 تامادوج (TAMA) است که در بین طرفداران مجموعه‌های کلکسیونی NFT جذابیت زیادی دارد. تاما فقط یک میم کوین نیست، بلکه یک متاورس کامل حول این بازی با محوریت حیوانات خانگی ساخته شده است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx