3 روش برای سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ

سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ برای بیشتر فعالان بازار ارز دیجیتال سایتی مرجع است که روزانه از آن برای دریافت اطلاعات بازار کریپتو و تغییر قیمت‌ها استفاده می‌شود.

اما در دل این روزمرگی و سادگی، حرفه‌ای‌ها با سیگنا‌ل گرفتن از کوین مارکت کپ، ثروت چشم گیری برای خود می‌سازند.

اما چطور ممکن است؟ چگونه سایر افراد می‌توانند از این استراتژی‌های مخفی برای سود سازی استفاده کنند؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر سوالات بالا، 3 روش سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ را بیاموزید.

عناوین مطلب:

نکات کلیدی

  • وبسایت کوین مارکت کپ علاوه بر چک کردن قیمت ارزهای دیجیتال، کارکردهای دیگری نیز دارد که تنها کاربران حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می کنند.
  • از روش‌های سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ می‌توان به انتخاب و تحقیق درباره ارز دیجیتال موردنظر، بررسی اخبار و تحلیل فاندامنتال و در نهایت تحلیل داده‌های تاریخی اشاره کرد.
  • با استفاده از برخی ابزارهای موجود در کوین مارکت کپ مثل تقویم رویدادها و بخش اخبار وبسایت، می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری معامله کرد و همه جوانب را در نظر گرفت.

پتانسیل CoinMarketCap

CoinMarketCap یکی از شناخته شده‌ترین وب سایت‌ها در زمینه ارز دیجیتال هست که طبق داده‌های منتشر شده رسمی، روزانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده دارد و بازدید ماهانه آن بالغ بر 340 میلیون بار است.

کوین مارکت کپ به عنوان یک پلتفرم شناخته شده و قابل اعتماد داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های جامع درباره بازار ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد.

این سرویس به عنوان یک منبع مورد اعتماد برای علاقه‌‌مندان به رمزارزها، سرمایه‌ گذاران و معامله‌‌گران برای دسترسی به اطلاعات به‌روز در مورد هزاران کوین و توکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوین مارکت کپ اطلاعات معتبر خود را را از صرافی‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند. این اطلاعات شامل حجم سرمایه‌ گذاری در بازار، تغییرات قیمت، حجم معاملات بازار و سایر معیارهای کلیدی می شود.

 با رابط کاربری ساده و ابزارهای متنوع، کوین مارکت کپ به کاربران امکان می‌دهد عملکرد رمزارزها را پیگیری کنند، قیمت‌ها را مقایسه کنند و داده‌های تاریخی را تجزیه و تحلیل کنند.

در این مقاله به‌طور کامل درباره نحوه کار با کوین مارکت کپ صحبت کرده‌ایم.

دریافت سیگنال از کوین مارکت کپ

بطور کلی می‌توان بازدید کنندگان سایت کوین مارکت کپ را به سه دسته تقسیم کرد:

  • دسته اول مخاطبان رایج سایت هستند که برای بالا/پایین رفتن قیمت‌ها و نقدینگی به سایت مراجعه می‌کنند. به این افراد مطالعه این مطلب را توصیه می‌کنیم: 13 قابلیت وب‌سایت Coinmarketcap علاوه بر چک کردن قیمت!
  • دسته دوم را افرادی تشکیل می‌دهند که بدنبال یافتن پروژه های جدید، ایردراپ‌ها و یا موقعیت‌های مشابه هستند.
  • و اما دسته سوم را حرفه‌ای‌ها تشکیل می‌دهند که با استخراج اطلاعات مخفی و کلیدی کوین مارکت کپ، فرصت‌ها را پیدا کرده و آن‌ها را شکار می‌کنند.

فرصت‌ها همیشگی نیستند و به محض یافتن آن‌ها باید دست به کار شویم.

ویلیام آرتور وارد در این باره می‌گوید:” فرصت‌ها مانند طلوع آفتاب هستند. اگر خیلی طولانی صبر کنید، آن‌ها را از دست خواهید داد.”

اما چگونه در دسته حرفه‌ای‌ها قرار بگیریم؟ حرفه‌ای‌ها چگونه فرصت‌های پول ساز کوین مارکت را پیدا می‌کنند؟

روش‌های سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ

در ادامه بهترین روش‌های سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ را آموزش می‌دهیم:

1. انتخاب و تحقیق درباره ارز دیجیتال موردنظر

تحقیق و پژوهش را هیچ وقت دست کم نگیرید، زیرا شناخت یک پروژه ارز دیجیتال مانند شناخت کمپانی تسلا قبل از خریداری سهام است.

علم کافی از یک پروژه صرفا شناخت مدیران، هدف یا آرمان پروژه نیست؛ حرفه‌ای‌ها پیش از شکار فرصت، تاریخچه پروژه و رقبای پروژه را نیز آنالیز می‌کنند.

پلتفرم کوین مارکت کپ اطلاعات لازم را برای افراد علاقه مند به تحقیق و پژوهش در زمینه پروژه‌های کریپتویی و اقتصاد غیر متمرکز فراهم می‌کند. در همین راستا بخوانید: نحوه تحلیل پروژه‌های دیفای (DeFi)

شما در این قسمت می‌آموزید که چگونه تحقیق کنید و همچنین چگونه پروژه‌های قدرتمند و آینده دار را به موقع پیدا کنید.

وب سایت کوین مارکت کپ اطلاعات گسترده‌ای حول رمزارزهای مطرح بازار فراهم می‌کند. از اطلاعات پایه در مورد تاریخ ساخت، مدیران پروژه و آرمان و هدف پروژه، تا اطلاعاتی که کاربران در بخش نظرات هر روز ارز اضافه میکنند.

تحقیق و جمع آوری دیتا در دنیای اطلاعات یک شمشیر دولبه است. 

فردی که در تحقیق و پژوهش تخصص دارد می‌تواند فرصت‌های طلایی بازار را قبل از آنکه دیر شود پیدا کرده و سود چشمگیری ببرد.

در سمت دیگر داستان، افراد تازه کاری هستند که گرفتار پروژه های ضعیف یا حتی کلاهبرداری می‌شوند که نه تنها سودی نمی‌برند، بلکه ممکن است همه سرمایه خود را نیز از دست دهند.

اما فرق این دو گروه چیست؟ چه عواملی حرفه‌ای‌ها را از بازنده‌ها جدا می‌کند؟ جواب این دو سوال در نحوه جمع آوری اطلاعات و منابع این دو گروه پنهان شده است. اما چه منابعی مناسب جمع آوری اطلاعات‌اند؟ 

جواب ساده است، منابع رسمی مانند وب سایت کوین مارکت کپ و سایت پروژه که در این سایت قرار داده شده است.

در واقع همیشه باید از اصالت وب سایت مدعی اطمینان حاصل کنید. بهترین روش برای پیدا کردن سایت رسمی هر پروژه لینک مستقیم آن در سایت کوین مارکت کپ است.

برای اینکار ابتدا باید ارز مورد نظر را در لیست ارزهای سایت کوین مارکت کپ پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

image 1

سپس به بخش لینک‌های پروژه بروید و روی لینک مستقیم وب سایت رسمی رمز ارز کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه و برنامه‌های آینده آن، مطالعه وایت پیپر پروژه را به شما توصیه می‌کنیم.

image 2

برای نحوه استفاده از این روش به مثال زیر توجه کنید:

در سال گذشته اخبار هوش مصنوعی بین عموم جامعه دست به دست می‌شد. در واقع با انفجار اخبار Chatgpt توجه‌ها به سمت ارزهایی رفت که در زمینه AI فعالیت می کردند.

وقتی این خبر به گوش من رسید تصمیم گرفتم قسمتی از سرمایه اضافی خود را به سرمایه گذاری روی پروژه‌های برتر در زمینه هوش مصنوعی اختصاص دهم. 

قبل از اینکه کورکورانه و با حرف و نصیحت دیگران سرمایه گذاری کنم، تصمیم به تحقیق و پژوهش در زمینه برترین پروژه‌های هوش مصنوعی گرفتم.

در بخش گزینه های سایت کوین مارکت کپ، گزینه Cryptocurrencies (رمز ارزها) وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید بخش دیگری به اسم Categories یا دسته بندی‌ها نمایش داده می‌شود.

image 3
image 4

در بخش دسته بندی‌ها یا Categories، ارزهای دیجیتال در زمینه‌های مختلف دسته بندی شده‌اند. این دسته بندی‌ها شامل پروژه‌های مربوط به حوزه امنیت، شرط بندی، ورزشی، متاورس، گیمینگ و بسیاری دیگر می‌شود.

image 5

من به دنبال جمع آوری اطلاعات در زمینه برترین پروژه های هوش مصنوعی بودم و به همین دلیل در دسته بندی AI پروژه Singularitynet نظر من را به خود جلب کرد.

با مطالعه و تحقیق کافی (مثل مطالعه وایت پیپر پروژه) متوجه شدم که پروژه Singularity Net (ارز AGIX) از برترین پروژه‌ها در حوزه هوش مصنوعی به‌شمار می‌رود. بنابراین تصمیم به سرمایه گذاری دو هزار دلاری در این پروژه گرفتم.

با افزایش بی‌سابقه محبوبیت هوش مصنوعی و Chatgpt در چند ماه اخیر، پروژه Singularitynet که از محبوبیت چندانی برخوردار نبود با حجم عظیمی از نقدینگی روبرو شد.

اگرچه رشد و محبوبیت ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی تازه شروع شده بود، اما من تصمیم به فروش AGIX و کسب سود چند هزار دلاری از سرمایه گذاری 4 ماهه خود گرفتم. 

تجربه شیرینی بود، اما سوال اینجاست که آیا همه سیگنال های کوین مارکت کپ در میان مدت یا بلند مدت جواب می‌دهند؟ آیا سیگنال‌های دیگری وجود دارد که در زمان کوتاه‌تری ما را به سود برساند؟

بله، بخش بلاگ و بخش اخبار سایت کوین مارکت کپ این امکان را به افراد می‌دهد تا با تحلیل اخبار مرتبط با ارز دیجیتال، معاملات پرسودی را تجربه کنند.

2. اخبار و تحلیل فاندامنتال

مانند تمامی بازارها و کالاهای دیگر، حوادث جهان و اخبار روز بر روی قیمت و نقدینگی ارزهای دیجیتال نیز اثر می‌گذارد.

این اثر می‌تواند مثبت یا منفی باشد اما فارغ از مثبت یا منفی بودن آن می‌توان به کمک سیگنال‌های کوین مارکت کپ از معاملات ارزها سود کسب کرد.

اما چگونه می‌توان این اخبار را دنبال کرد؟ تاثیر این اخبار بر روی بازار رمز ارزها چیست؟ در این مطلب به ارائه برترین وب‌سایت‌های خبری حوزه کریپتو در سال 2023 پرداختیم

پلتفرم‌های گوناگونی برای دنبال کردن اخبار بازار کریپتو وجود دارند اما انگشت شمارند پلتفرم‌هایی که تمامی سرویس‌های کوین مارکت کپ را یکجا فراهم کرده‌اند. این سرویس‌ها و ابزارها می‌توانند منبع خوبی برای تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال باشند.

برای تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال و دریافت سیگنال خرید با فروش دو بخش NEWS و Event Calendar در سایت کوین مارکت کپ قرار داده شده است‌.

همانطور که از نام آن‌ها معلوم است، در بخش NEWS اخبار روز مرتبط با کریپتو منتشر می‌شود. اخباری شامل تاثیر ماینرها بر بازار، فعالیت وال‌های بازار، پادکست یا مصاحبه با مدیران پروژه‌ها و بسیاری اخبار دیگر که می‌توانند بر روی قیمت کریپتوها تاثیر گذار باشند.

image 6

علاوه بر اخبار رمزارزها ، دنبال کردن اخبار سیاسی اقتصادی جهان و به خصوص ایالات متحده آمریکا برای تحلیل فاندامنتال قوی‌تر پیشنهاد می شود.

از اخبار مهم بازار می‌توان به افزایش نرخ بهره، اخبار پیش بینی رکود اقتصادی آمریکا، اخبار جنگ برای سیگنال فروش و تاریخ ایردراپ رمز ارزها و هالوینگ ماینرها برای سیگنال خرید اشاره کرد.

سرویس دیگری که کوین مارکت کپ برای کاربران فراهم کرده بخش Event Calendar یا تقویم رویدادهاست.

image 7

در این تقویم اتفاقات و رویدادهای مهم پروژه‌های کریپتویی که برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده‌اند ذکر می‌شود که می‌توان بنا بر مثبت یا منفی بودن این رویدادها برای تحلیل فاندامنتال بهره برد. 

اما آیا اخبار روز جهان و تقویم رویدادهای آینده برای پیش بینی قیمت و سیگنال‌های قدرتمند کافیست؟

در دنیای معامله گری برخی معتقدند که تحلیل فاندامنتال فقط در صورتی پولساز است و توانایی تولید سیگنال‌های قدرتمند را دارد که با تحلیل تکنیکال ترکیب شود.

سوال اینجاست که تحلیل تکنیکال چیست و کوین مارکت کپ در این زمینه چه کمکی به کاربران می‌کند؟

3. تحلیل داده‌های تاریخی

جورج سانتایانا فیلسوف اسپانیایی-آمریکایی می گوید: “آنانی که نمی‌توانند گذشته را به یاد بیاورند، محکوم به تکرار آن هستند.”

اما همیشه تکرار گذشته به ضرر ما نیست. اگر ارزی در گذشته‌ای مشابه با شرایط کنونی رشد چشمگیری داشته، عموما با سرمایه گذاری بر روی تکرار گذشته می‌توان سود خوبی به جیب زد.

اما تحلیل داده‌های گذشته و تاریخچه قیمت یک ارز، کالا یا سهام کار آسانی نیست و نیاز به علم و ابزار مخصوص دارد.

در این بخش می‌آموزید که چگونه با توجه به گذشته و تاریخچه قیمت رمزارزها در کوین مارکت کپ می‌توان کسب سود کرد.

بسیاری از افراد تحلیل تکنیکال را نقطه مقابل تحلیل فاندامنتال می‌دانند. برخی دیگر باور دارند تحلیل تکنیکال تمامی داده‌های تحلیل فاندامنتال را در برمی‌گیرد.

اما حقیقت آن است که تحلیل تکنیکال (آنالیز گذشته قیمت) و تحلیل فاندامنتال (تحلیل وضعیت حال) مانند آجر و سیمان یک ساختمان می‌مانند و هیچ یک بدون دیگری صد در صد کامل نیست‌.

اگرچه پلتفرم های دیگر مانند Tradingview طیف گسترده‌تری از ابزارهای تحلیل تکنیکال را فراهم کرده‌اند اما می‌توان اطلاعات خوبی از ابزارها و نمودارهای کوین مارکت کپ بدست آورد.

قبل از ادامه مطلب توصیه می‌کنیم بررسی و آموزش پلتفرم تریدینگ ویو (TradingView) را مطالعه کنید.

در این بخش اطلاعاتی مثل روند نمودار قیمت، سطوح حمایت و مقاومت ارز دیجیتال و حجم معاملات که از کلیدی ترین نکات در تحلیل تکنیکال هستند، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پس از جستجوی هر ارز کافیست بر روی نام آن کلیک کرده تا نمودار قیمت، حجم معاملات و نقدینگی آن ارز بخصوص را مشاهده کنید. 

image 8

با ترکیب کردن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، شما می‌توانید سیگنال‌های خرید و فروش قدرتمندی از کوین مارکت کپ دریافت کنید. 

توجه داشته باشید که تحلیل تکنیکال و فاندامنتال نیازمند علم و درک کافی از بازار های مالی است و هر کسی شایستگی لازم را برای تحلیل ندارد.

هشدار: افراد سودجو ممکن است پروژه‌های کلاهبرداری خود را در بخش نظرات رمزارز به اشتراک بگذارند. روی لینک‌ها کلیک نکرده و تحت هیچ شرایطی کیف پول خود را به سایت‌های مشکوک وصل نکنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از کوین مارکت کپ سیگنال گرفت؟

بله، می توان از وب سایت کوین مارکت کپ سیگنال گرفت، اما مانند همه سیستم های سیگنال گیری دیگر، همراه ریسک و درصد خطا است. سیگنال گیری از کوین مارکت کپ نیازمند دانش کافی از بازار، تحلیل‌گری و شناخت پروژه‌های کریپتو است‌.

روش‌های سیگنال گرفتن از کوین مارکت چیست؟

انتخاب و تحقیق درباره ارز دیجیتال موردنظر، بررسی اخبار و تحلیل فاندامنتال و در نهایت تحلیل داده‌های تاریخی روش‌های سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ هستند.

بهترین روش سیگنال گیری از CoinMarketCap چیست؟

بهترین روش برای سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ این است که اطلاعات پیش زمینه‌ای نسبت به ارزهای دیجیتال داشته باشیم و از این وبسایت برای مقایسه ارزها و پتانسیل آن‌ها برای سرمایه گذاری استفاده کنیم.

جمع بندی

کوین مارکت کپ یکی از کامل ترین و جامع ترین سایت هایارز دیجیتال است که ابزارها و سرویس‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد.

ابزارها و سرویس‌های قدرتمند CMC این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است تا با بهره بردن از این داده‌ها سیگنال‌های سودآوری بدست آورند.

در نهایت به یاد داشته باشید که هیچ یک از روش‌های ارائه شده در این مقاله برای سیگنال گرفتن از کوین مارکت کپ بدون ریسک نیستند. با آرزوی سودهای سبز دلاری برای شما.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap)

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx