نحوه فروش بیت کوین استخراج شده بدون دردسر

انتقال از استخر به کیف پول

اگر بیت‌کوین استخراج کرده‌اید و نمی‌دانید چطور آن را برداشت کنید و به یک کیف پول دیگر انتقال دهید یا آن را نقد کرده و به ریال تبدیل کنید، این آموزش انتقال بیت‌کوین از استخر به کیف پول مناسب شماست.

انتقال از استخر به کیف پول فرایند نسبتاً ساده‌ای است اما باید به چند نکته توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم این موضوع را به‌طور کامل بررسی کنیم.

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده به زبان ساده

به طور خلاصه، برای انتقال بیت‌کوینی که استخراج کرده‌اید به یک کیف پول خارجی، کافی است آدرس کیف پول مقصد را در وب سایت استخر استخراج وارد کنید.

عناوین مطلب:

سپس، هر بار که به حداقل مقدار قابل برداشت رسیدید، بیت‌کوین به صورت خودکار به کیف پول شما واریز می‌شود یا می‌توانید هر بار این کار را به صورت دستی انجام دهید.

راه‌های به دست آوردن بیت‌کوین

بیت‌کوین را از یکی از دو راه اصلی زیر می‌توانید به دست بیاورید:

  1. بیت‌کوین بخرید. در ایران با کارت بانکی می‌توانید از صرافی‌های ارز دیجیتال بیت‌کوین بخرید.
  2. بیت‌کوین استخراج کنید.

راه‌های فرعی دیگری نیز برای این کار وجود دارد، مثلاً در سایت‌های کسب درآمد و سایت‌های قطره‌ای (که اصطلاحاً Faucet نامیده می‌شود) عضو شوید و فعالیت داشته باشید. ولی این روش‌ها معمولاً درآمد خیلی پایینی دارند.

تمرکز ما در این مطلب روی این موضوع است که نحوه فروش بیت کوین استخراج شده از طریق انتقال آن از استخر به کیف پول را توضیح دهیم.

نکته: اولین قدم برای استفاده از بیت‌کوین، ایجاد یک کیف پول بیت‌کوین است.

نحوه کار با کیف پول‌ها متفاوت است زیرا رابط کاربری آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. اما چند اصل ثابت برای کار با کیف پول‌ها وجود دارد.

نحوه دریافت بیت‌کوین در کیف پول

هر کیف پولی که ایجاد می‌کنید دارای دو بخش Send و Receive است.

برای اینکه از دیگران بیت‌کوین بگیرید باید روی بخش Receive کلیک کنید. با این کار یک آدرس بیت‌کوین به شما داده می‌شود که شامل حروف و کاراکترهای تصادفی است.

نمونه یک آدرس بیت‌کوین: 1NrKmBGrH9LeDNbHCZHqQ1A4XetR8AAzc

فرمت آدرس بیت‌کوین
یک نمونه آدرس بیت‌کوین را در سمت چپ تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

این آدرس مانند شماره حساب شماست. برای دریافت بیت‌کوین، باید این آدرس را به سایت یا شخصی که قصد ارسال بیت‌کوین به شما دارد ارائه دهید.

بنابراین برای دریافت بیت‌کوین استخراج شده، آدرس بیت‌کوین که از کیف پول‌تان برداشتید را در استخر استخراج وارد کنید.

چه بخواهید از استخر استخراج بیت‌کوین دریافت کنید چه از یک سایت، قطعاً یک فیلد برای وارد کردن آدرس بیت‌کوین وجود خواهد داشت.

وارد کردن آدرس
برای برداشت بیت‌کوین باید آدرس کیف پول مقصد را در فیلد Address وارد کنید.

بعد از اینکه آدرس بیت‌کوین‌تان را وارد کردید، ارسال کننده می‌تواند بیت‌کوین استخراج شده را به آدرس شما بفرستد.

اینکه چه زمانی بیت‌کوین به دست شما می‌رسد، به سیاست پرداخت آن استخر استخراج بستگی دارد. باید حداقل پرداخت استخر و بازه‌های زمانی پرداخت را بررسی کنید.

مثلاً ممکن است یک استخر، روزانه پرداخت داشته باشد و حداقل پرداخت 0.001 بیت‌کوین باشد. یا یک استخر دیگر، پرداخت هفتگی داشته باشد و حداقل پرداخت 0.002 بیت‌کوین باشد.

این جزییات مربوط به فرایند انتقال از استخر به کیف پول را باید در سایت استخر استخراج به دست آورید، زیرا هر استخر ممکن است سیاست پرداخت متفاوتی در پیش بگیرد.

تأیید شدن تراکنش‌های بیت‌کوین معمولاً 30 دقیقه طول می‌کشد (گاهی کمتر و گاهی بیشتر).

به عبارت دیگر وقتی ارسال کننده بیت‌کوین، تراکنش را ارسال کرد معمولاً حدود 30 دقیقه طول می‌کشد تا بیت‌کوین در کیف پول شما اضافه شود.

اگر قرار بوده بیت‌کوین برای شما ارسال شود (مثلاً به حداقل برداشت رسیده‌اید و موقع پرداخت رسیده) ولی بیت‌کوین در کیف پول‌تان دریافت نکردید باید ابتدا بررسی کنید که کیف پول شما رقم موجودی را به درستی نمایش می‌دهد یا خیر.

کیف پول‌های موبایلی و دسکتاپ برای نمایش موجودی نیاز به اینترنت دارند، بنابراین مطمئن شوید که اینترنت شما وصل است.

اغلب موارد مشکلی در نمایش موجودی وجود ندارد ولی می‌توانید با زدن گزینه به‌روزرسانی (Refresh) در کیف پول، از به‌روز بودن موجودی مطمئن شوید.

اگر همچنان موجودی شما افزایش پیدا نکرده، باید با ارسال کننده تماس بگیرید و دلیل عدم ارسال بیت‌کوین را جویا شوید.

قبل از تماس با ارسال کننده، مطمئن شوید که:

  • به حداقل برداشت رسیده‌اید.
  • موعد پرداخت‌ها فرا رسیده است.
  • آدرس کیف پول‌تان را به درستی در سایت یا استخر موردنظر وارد کرده‌اید.
  • به اندازه کافی برای تأیید شدن تراکنش منتظر مانده‌اید

وصل کردن استخر استخراج به کیف پول

شاید گاهی اصطلاح «وصل کردن استخر به کیف پول بیت‌کوین» را بشنوید. منظور از این عبارت، همان چیزی است که در پاراگراف‌های قبل شرح دادیم: وارد کردن آدرس کیف پول در استخر.

تفاوتی ندارد شما بخواهید از استخر استخراج بیت‌کوین بگیرید، از صرافی، یا از هر جای دیگر برای دریافت بیت‌کوین باید آدرس کیف پول بیت‌کوین مقصد را به ارسال کننده بدهید. به همین سادگی!

هر کیف پولی نصب کردید، یک بخش به نام Receive دارد که با باز کردن آن یا کلیک روی آن، آدرس بیت‌کوین را مشاهده خواهید کرد. به عبارت دیگر، با هر کیف پولی که ایجاد می‌کنید حداقل یک آدرس بیت‌کوین ایجاد می‌شود.

این روزها اغلب کیف پول‌ها HD هستند، به این معنا که با هر بار کلیک روی دکمه Receive یا هر بار درخواست آدرس، کیف پول یک آدرس بیت‌کوین جدید به شما می‌دهد.

اگر کیف پول شما به این شکل است، جای نگرانی وجود ندارد. هم آدرس‌های جدید و هم آدرس‌های قدیمی معتبر هستند.

روش نقد کردن بیت‌کوین استخراج شده

بیت‌کوین ارزش مشخصی دارد که همواره در حال نوسان است. پس چه بیت‌کوین را به عنوان یک ارز در نظر بگیرید و چه به عنوان یک کالا، همیشه خریدار و فروشنده برای بیت‌کوین وجود دارد.

در واقع روزانه میلیاردها دلار بیت‌کوین در سرتاسر دنیا معامله می‌شود. اغلب حجم معامله حاصل از معاملات تریدرهایی است که به دنبال کسب سود از نوسانات قیمت بیت‌کوین هستند.

با این حال، افراد زیادی نیز وجود دارند که بیت‌کوین‌هایی که از طریق استخراج یا راه‌های دیگر به دست آورده‌اند را می‌فروشند و در ازای آن سایر ارزهای فیات مانند ریال، دلار، یورو و… دریافت می‌کنند.

بنابراین مشکلی از لحاظ نقد کردن بیت‌کوین وجود ندارد. برای نقد کردن بیت‌کوین و دریافت ریال، چند راه کلی وجود دارد:

1. بیت‌کوین را به صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال بفروشید.

با جستجوی عبارت «فروش بیت‌کوین»، به سایت‌های زیادی برخورد خواهید کرد که بیت‌کوین را از شما خریداری می‌کنند. می‌توانید با بررسی قیمت‌ها و شرایط معامله، بیت‌کوین را به این صرافی‌های آنلاین بفروشید.

صرافی ارز دیجیتال
ارز دیجیتال استخراج شده یا از قبل موجودتان را می‌توانید به راحتی در یکی از صرافی‌های معتبر بفروشید.

2. بیت‌کوین را به یک شخص عادی بفروشید.

افرادی هستند که به هر دلیلی قصد خرید بیت‌کوین دارند. طبیعتاً نمی‌توان به هر شخصی اطمینان کرد و ممکن است شخص موردنظر بیت‌کوین را گرفته و پول شما را پرداخت نکند.

ولی سایت‌هایی مانند بیدارز این معاملات را امن و ساده کرده‌اند.

این سایت‌ها (که به پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتا مشهور هستند)، به عنوان واسطه در معاملات عمل می‌کنند و می‌توانید با اطمینان زیاد و بدون نگرانی از کلاهبرداری با سایرین وارد معامله شوید.

از طریق سایت فوق، به راحتی می‌توان مقادیر بالای بیت‌کوین را نقد کرد.

تفاوتی نیز بین بیت‌کوین استخراج شده و بیت‌کوین خریداری شده وجود ندارد.

نکات مهم در انجام معاملات در صرافی یا سایت‌های P2P

در ادامه به نکات مهمی اشاره می‌کنیم که باعث می‌شود معاملات امن‌تری را در صرافی‌های ارز دیجیتال تجربه کنید:

اعتبار و تاریخچه سایت

تاریخچه معاملات صرافی را نمی‌توانید به دست آورید ولی با تحقیق در اینترنت و پرس و جو از افراد قابل اطمینان، اعتبار سایت قابل تشخیص خواهد بود.

در سایتی که قصد معامله در آن دارید جزییات خیلی بیشتری می‌توان از تیم و افراد پشت پرده سایت به دست آورد و فقط با سایت‌هایی که اعتبار بیشتری دارند وارد معامله شد.

 قیمت خرید بیت‌کوین

افراد برای خرید و فروش بیت‌کوین، قیمت دلخواه خود را در صرافی‌ها ارائه می‌دهند (سفارشات ارسال شده).

کسی نمی‌تواند خریدار یا فروشنده بیت‌کوین را مجبور کند تا بیت‌کوین را به قیمت خاصی بخرد یا بفروشد. به همین دلیل باید به دنبال بهترین نرخ برای خرید و فروش باشید.

در پلتفرم‌های P2Pمعمولاً پیشنهادات خرید و فروش را می‌توان براساس زیاد یا کم بودن قیمت مشاهده کرد. (به ترتیب)

نیفتادن در دام کلاهبرداری

 بهتر است به پیشنهاداتی که در تلگرام و سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفرقه می‌بینید توجه نکنید.

برای حفظ بیت‌کوین و سرمایه‌تان فقط از طریق صرافی‌های معتبر و پلتفرم‌های شناخته شده معاملات را انجام دهید. کلاهبرداری‌های بسیار زیادی در زمینه بیت‌کوین انجام می‌شود.

ویژگی‌های خاص بیت‌کوین (غیرقابل بازگشت بودن، ناشناس بودن نسبی، پیگیری پیچیده و…) باعث شده کلاهبرداران زیادی از ناآگاهی کاربران سوءاستفاده کنند.

ممکن است شخصی پیدا شود و حاضر شود بدون دریافت بیت‌کوین، ابتدا مبلغ را به حساب شما واریز کند.

اگر این مبلغ از کارت‌های بانکی دزدیده شده یا حساب شخص دیگری باشد که هک شده، شما باید پاسخگوی این تراکنش باشید.

برخی از کلاهبرداران با سرقت اطلاعات کارت‌ها و حساب‌های بانکی، به طور آنلاین مبلغ را از این کارت‌ها و حساب‌ها به حساب فروشندگان ارزهای دیجیتال واریز می‌کنند که بعداً باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای فروشنده ارز دیجیتال می‌شود.

به همین دلیل صرافی‌ها از خریداران بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال تقاضای احراز هویت (ارائه اسکن مدارک، تصویر کارت بانکی و…) می‌کنند.

سؤالات متداول

نحوه انتقال بیت‌کوین از استخر به کیف پول چگونه است؟

به طور خلاصه، باید آدرس کیف پولی که می‌خواهید بیت‌کوین استخراج شده به آن منتقل شود را در سایت استخر استخراج وارد کنید تا بیت‌کوین استخراج شده به کیف پولتان انتقال داده شود.

آدرس بیت‌کوین کیف پول مقصد را از کجا پیدا کنم؟

آدرس کیف پول بیت‌کوین شامل تعداد عدد و حروف تصادفی است که با ورود به قسمت دریافت یا Receive در کیف پول می‌توانید آن را مشاهده کنید.

نحوه انتقال اتریوم از استخر به کیف پول چگونه است؟

انتقال اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری که استخراج کرده‌اید از استخر ماینینگ به کیف پول مدنظرتان تفاوت چندانی با انتقال بیت‌کوین ندارد. برای این کار کافی است یک کیف پول که از اتریوم پشتیبانی می‌کند داشته باشید و آدرس آن را در سایت استخراج وارد کنید تا ارز استخراج شده خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه فروش بیت کوین استخراج شده را به طور کامل توضیح دادیم.

معامله‌گران راه‌های مختلفی برای فروش ارز دیجیتال خود دارند. در مورد بیت‌کوین، انتقال از استخر به کیف پول صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از بهترین روش‌ها است. این صرافی‌ها قابل اعتماد و مطمئن هستند.

در سوی دیگر پلتفرم‌های آنلاین که مدل معامله در آن‌ها به صورت همتا به همتا است ممکن است انعطاف پذیری بیشتری در روش‌های پرداخت داشته باشند.

در برخی از نقاط جهان دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید به راحتی بیت‌کوین خود را بفروشید. اگرچه کارمزد آن‌ها نسبت به روش‌های دیگر ممکن است بیشتر باشد.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

نام ویژگی‌هاامتیاز
نوبیتکس
  • خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب
  • بدون نگرانی از تحریم
  • معامله با کارمزد و سرعت مناسب
  • ترید ارز دیجیتال با دلار (تتر) و ریال
blankblank
صرافی خارجی MEXCblankblank
بیشتر بخوانید:

استخراج بیت‌کوین

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

154 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
تاجر

سلام سوالی داشتم من به مقدار ۲۷ واحد کامل بیت کوین خریداری کردم اما هرچی تلاش میکنم به کیف پول دیجیتال خودم واریز کنم ارور میده و میگه باید حساب کاربری وی آی پی ۶ بسازم و نمی دونم اگه بسازم ممکنه چه اتفاقی بیوفته لطفاً راهنمایی کنید

امیر

خخخ 27 واحد رو از کجا آوردی مهنس

وحید

سلام منم مقدار ۰.۱ دهم بیت ماین کردم بعد دستگاهامو خاموش کردم داخل کیف پول پولین بوده تا الان دست نزده بودم الان میخواستم انتقالشون بدم هر کاری میکنم نمیتونم وارد کیف پولم بشم تو رو خدا یه راهی بهم پیشنهاد بدین ممنون .میگن ایرانو تحریم کردن چیکار کنم .مشکل اینجاست که با شمارم و ایمیلم ثبت نام کردم

ناصر شیرافکن

سلام.من هیچی بلد نیستم.از کی باید کمک بگیرم

مینا

سلام و روز بخیر من از سایت cryptofree مقداری بیت کوین استخراج کردم. چگونه میتونم این مقدار رو به پول نقد تبدیل کنم ممنون میشم راهنماییم کنین؟

مصطفی

فقط و فقط به یک صرافی مطمئن مراجعه کنید و اون رو نقد کنید.

مینا

سلام روز بخیر من از سایت cryptofree به صورت ازاد مقداری بیت کوین استخراج کردم چگونه میتونم اون رو به پول تبدیل کنم ؟ممنون میشم راهنماییم کنین

جلال

سلام اگه به نتیجه ای رسیدین منم راهنمایی کنید

وحید

سلام منم مقدار ۰.۱ دهم بیت ماین کردم بعد دستگاهامو خاموش کردم داخل کیف پول پولین بوده تا الان دست نزده بودم الان میخواستم انتقالشون بدم هر کاری میکنم نمیتونم وارد کیف پولم بشم تو رو خدا یه راهی بهم پیشنهاد بدین ممنون .میگن ایرانو تحریم کردن چیکار کنم .مشکل اینجاست که با شمارم و ایمیلم ثبت نام کردم

Morteza

سلام وقت بخیر.من در سایت optimalcountrade.liveثبت نام کردم و مقداری سرمایه گذاری کردم و هنگامیکه خواستم برداشت کنم هر سری به بهانه ای برداشت انجام نمیشود .جدیدا هم گفته میشه که باید۳۴۰$به حسابIMF واریز بشه تا ای دی شما اونجا ثبت و بعدا بتونی برداشت انجام بدی.ممنون میشم کمکم کنید

محمد

سلام دربرنامه f2poolبیت کوین استخراج شده من 0.0100 شده وبرداشت شد ازحسابم ولی به کیف پولم نرفته باید جیکار کنمم الان خیلی وقته هم طول کشید هنوز تو کیف پولم نیومده راهنماییم کنید تا به پولم برسمم ممنون میشم یکی راهنماییم که که جیشده این استخراج من

امین

با سلام وخسته نباشید .
ببخشد من بیت استخراج شده تو استخر دارم به حد نصاب 0.001هم رسیده ولی به کیف پول انتقال پیدا نمیکنه مشکلش چی میتونه باشه کیف پول هم بیت کوین ولت هست ادرس و کاراشم کردم قبلا jaxxبود ک بروزرسانی میخواد و نمیشه .
بنظرتون کیف پول را عوض کنم .

محمد غلامی

سلام
من هم
BNBUSDT
و هم
BNBBTC
دارم .
سئوال : آیا هر دوتا ارز در کیف پول safepal به یک اسم ذخیره میشوند ؟

Mostafa

سلام ببخشید در سایت ltcminerبرای استخراج لایت کوین می باشدثبت نام کردم گفتن باید ورژنو ارتقا بدی بعد از اینکه ارتقا دادم اون ادرس پاک شده یک ادرس دیگ اومده چکار باید بکنم

حسین

سلام. چطور میتوانم حداقل پرداخت را کاهش دهم؟
در pool حداقل پرداخت جهت انتقال به والت 0.01 بوده، حال دیگه استخراج نمیشه که به اینحد برسد میخوام حداقل را کاهش دهم که مقدار استخراج شده به والت انتقال داده شود.
ممنون میشم راهنمایی کنید

...

سلام دوستان من داخل f2pool مقدار 0.000501 بیت کوین استخراج شده برام ثبت شده ولی به کیف پولم منتقل نشده الان حدود یک هفته میگذره و آدرس کیف پولم رو هم براش ثبت کردم میشه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

LOVE2

سلام من دراستخرpoolبعدازچندین باربرداشت یهوماینرم خاموش شدحالامقداری بیت کوین تواون استخر دارم که هنوزبه اون حدنصاب برداشت نرسیده راهی هست که برداشت کنم

ثریا

سلام خسته نباشید
(جناب ثصحیح میکنم سایت wad ojooo)
من دیروز درآمدم را از سایت wadojooبرداشت زدم الان زده پرداخت شده خواستم ببینم هش یا txid را از کدوم قسمت سایت اووجو باید دریافت کنم؟ چون درآمدم را مستقیم به صرافی انتقال دادم والان آیدی پرداخت یا txid میخواد
با تشکر

ثریا

سلام خسته نباشید
من دیروز درآمدم را از سایت اووجو برداشت زدم الان زده پرداخت شده خواستم ببینم هش یا txid را از کدوم قسمت سایت اووجو باید دریافت کنم؟ چون درآمدم را مستقیم به صرافی انتقال دادم والان آیدی پرداخت یا txid میخواد
با تشکر

آروین

سلام من ده سال پیش یه حساب دوج باز کردم الن چون کیف پولم قدیمیه امکان برداشت به من نمیده و قسمت send غیر فعاله چطوری می تونم کیف پولمو برداشت کنم؟

خشایار

سلام ببخشید من یک سوال داشتم کدوم والت برای ذخیره ارز بهتره پایر یا بلاک چین؟؟

محمد

مم در کریپو کار میکنم الان میخوام استخراج کردمو به کیف پول انتقال بدم مثلت قرمز میاد میگه کمترین حد فک 0.00001 هسش قبول نمیکنه در حالی که خودم 0.00000023 میخوام انتقال بدم قبول نمیشه

علی

سلام سایت Strom gainواقعیه؟
چگونه برداشت کنم؟
کیف پول trust walletچجوریه؟

امیرحسین

سلام خسته نباشید.

از سایت Nicehash میخواستم برداشت کنم و به کیف پول بایننس انتقال بدم شما اطلاع دارید آدرس کدوم نتورک بیت کوین رو باید در Nicehash بدم؟ مثلا اول آدرس باید 1 باشه یا bc1?

تشکر از راهنمایی شما

رسول

سرچ کن محاسبه سود ماینر اولین سایت باز کن یک ماشین حساب داره مشخصات ماینر رو وارد کن با تراهش با مصرف برقش با قیمت برق که ۳۰۰ تومن هست رو وارد کن بهت میگه ماهیانه چقدر با قیمت روز داره

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
154
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx