آموزش خرید بیت‌کوین با انواع گیفت‌ کارت

خرید بیتکوین با گیفت کارت

اوایل پیدایش بیت‌کوین، روش‌های زیادی برای خرید آن وجود نداشت، اما در حال حاضر در کشورهای مختلف، راه‌های زیادی برای خرید بیت‌کوین وجود دارد. یکی از این راه‌ها خرید بیت‌کوین با گیفت کارت است.

متأسفانه بیشتر افرادی که دارای گیفت کارت هستند نمی‌دانند که امکان خرید ارز دیجیتال با گیفت کارت نیز وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم روش خرید بیت‌کوین با استفاده از گیفت کارت‌های مختلف را در دو پلتفرم Paxful و Purse را به شما آموزش دهیم.

روش‌های به دست آوردن بیت‌کوین

با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال، روند خرید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در طول سال‌های اخیر آسان‌تر شده است. حتی اگر تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید، می‌توانید به راحتی بیت‌کوین را با استفاده از روش‌های مختلف زیر خریداری کنید (برخی از روش‌های زیر، به ویژه در کشورهایی مانند ایران، دارای محدودیت هستند):

عناوین مطلب:

  • خرید بیت‌کوین با پول نقد
  • خرید بیت‌کوین با کارت اعتباری
  • خرید بیت‌کوین با پی پال
  • خرید بیت‌کوین با حساب بانکی
  • خرید بیت‌کوین از دستگاه‌های خودپرداز
  • خرید بیت‌کوین با گیفت کارت

برخی از سایت‌هایی که در آن می‌توان به خرید یا فروش بیت‌کوین و سایر ارزها دیجیتال پرداخت در این صفحه لیست شده است: لیست صرافی‌های ارز دیجیتال

در ادامه با نحوه تعویض کارت‌های هدیه بی‌استفاده با بیت‌کوین آشنا خواهید شد.

روش‌های خرید بیت‌کوین با گیفت کارت

اگر به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید و تجربه زیادی در این زمینه ندارید و می‌خواهید مقداری بیت‌کوین بخرید، یکی از روش‌های آسان برای انجام این کار استفاده از کارت‌های هدیه است.

در این مقاله نحوه تبدیل کردن گیفت کارت‌ها به بیت‌کوین در دو سایت معروف و قابل اعتماد را توضیح خواهیم داد.

  • Paxful (پکس فول): امکان خرید بیت‌کوین با گیفت کارت آمازون، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت eBay، گیفت کارت کیف پول استیم، گیفت کارت Sephora، گیفت کارت AirBnb، گیفت کارت والمارت، گیفت کارت اوبر، گیفت کارت مستر کارت، گیفت کارت VISA، و بیش از 100 نوع کارت هدیه دیگر!
  • Purse.io: تبدیل گیفت کارت‌های آمازون یا موجودی حساب کارت هدیه آمازون به بیت‌کوین.

قبل از شروع به کار، باید یک یا چند کارت هدیه آماده داشته باشید. در غیر این صورت، می‌توانید از سایت‌های دیگر کارت هدیه لازم را خریداری کرده، رسید آن را ذخیره کنید و بلافاصله آن را در پلتفرم‌های Paxful یا Purse.io به بیت‌کوین تبدیل کنید.

Paxful، پلتفرم تبدیل کارت هدیه به بیت‌کوین

شاید یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تعویض گیفت کارت به بیت‌کوین در حال حاضر Paxful باشد. دلیل محبوبیت این پلتفرم در درجه اول به لطف گزینه‌های پرداخت بی‌شمار آن است.

از سوی دیگر، Paxful یک پلتفرم همتا به همتا (P2P) است، به این معنا که شما به صورت مستقیم با فروشندگان موجود معامله خواهید کرد (بدون واسطه!) یا اگر می‌خواهید چیزی بفروشید، مستقیماً با خریداران طرف خواهید بود. این باعث می‌شود استفاده از این پلتفرم سریع و بسیار آسان باشد.

در این پلتفرم گزینه‌های پرداخت زیادی مانند پی پال (PayPal)، انتقال بانکی، کارت اعتباری یا نقدی، پول نقد و کارت‌های هدیه – که یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در این پلتفرم است- وجود دارد.

در این پلتفرم می‌توانید بیت‌کوین را حتی با کارت‌های هدیه به ارزش 1 دلار خریداری کنید. این سایت همچنین طیف گسترده‌ای از کارت‌های هدیه مانند Bestbuy، H&M، iTunes، Google Play، Hotels.com، Xbox، Uber، Amazon و بسیاری دیگر را می‌پذیرد.

از طرف دیگر، از آنجا که Paxful یک بازار همتا به همتا است، باید مراقب کلاهبرداران و افراد سودجو باشید.

نحوه خرید ارز دیجیتال با گیفت کارت در پلتفرم Paxful

Paxful واسطه‌ها را حذف کرده و محیطی را فراهم کرده تا خریداران و فروشندگان از سراسر جهان بتوانند به صورت مستقیم، به راحتی، در کمترین زمان ممکن و به صورت مطمئن با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و خرید و فروش کنند.

در سایت Paxful بیش از 300 روش پرداخت مختلف مانند پول نقد، پی پال، انتقال بانکی و غیره وجود دارد. کارت‌های هدیه یا گیفت کارت‌ها به دلیل سادگی یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در Paxful است.

یکی دیگر از مزیت‌های Paxful، وجود حساب امانی (Escrow) آن است. در حساب امانی، دارایی یا مبلغ مشخصی پول توسط شخص ثالث مورد اعتماد دو طرف معامله (در اینجا Paxful) تا پایان معامله، نگه‌داری می‌شود. در نتیجه خیالتان راحت خواهد بود که پس از پرداخت، بیت‌کوین خریداری‌شده را مستقیماً در کیف پولتان دریافت خواهید کرد.

مراحل تبدیل گیفت کارت به بیت‌کوین در Paxful

1. یک حساب کاربری در Paxful ایجاد کنید: قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری رایگان در Paxful ایجاد کنید (دسترسی به Paxful در داخل ایران محدود است و برای این کار باید از فیلترشکن یا سرورهای مجازی استفاده کنید).

ورود به سایت Paxful

2. جستجوی پیشنهادهای فروش: به حساب Paxful خود وارد شوید. برای جستجوی پیشنهادهای فروش بیت‌کوین، روی «Buy Bitcoin» در نوار منوی بالا کلیک کنید.

سپس روش پرداخت مورد نظر خود (گیفت کارت دلخواه) را انتخاب کنید، مقدار بیت‌کوینی را که می‌خواهید به بخرید وارد کنید و روی «Search for an offer» کلیک کنید.

3. فروشنده مورد نظرتان را انتخاب کنید: Paxful بلافاصله لیستی از پیشنهادهای لحظه‌ای فروشندگانی که نوع گیفت کارت انتخابی شما را می‌پذیرند، به شما نشان می‌دهد:

می‌توانید هر کدام از پیشنهاد را بررسی کنید. روی نام فروشنده کلیک کنید تا پروفایل، سابقه فعالیت و شرایط پیشنهاد او را مشاهده کنید؛ سابقه فیدبک‌ها، محدودیت خرید بیت‌کوین و زمان پردازش هر پیشنهاد را با دقت بخوانید.

فروشنده قابل اعتمادی را انتخاب کنید که اعتبار خوبی داشته باشد. بسته به فروشنده‌ها، برخی از آن‌ها از شما می‌خواهند یک کارت شناسایی عکس‌دار خودتان را به‌عنوان تأییدیه ارسال کنید، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. هنگامی‌که فروشنده مناسبتان را انتخاب کردید، روی دکمه «Buy» کلیک کنید.

4. شرایط پیشنهاد را بپذیرید: در این مرحله به صفحه شرایط پیشنهاد هدایت می‌شوید؛ در این صفحه می‌توانید جزئیات و شرایط را تأیید کنید. اگر با شرایط معامله موافق هستید، برای ادامه روی «Accept Terms and Buy Bitcoins Now» کلیک کنید.

5. پرداخت را از طریق گیفت کارت انجام دهید: پس از آنکه پیشنهاد ایده آل خود را انتخاب کردید، وارد صفحه معامله خواهید شد. برای اطمینان از انجام درست معامله، مجموعه دستورالعمل‌های موجود در صفحه را دنبال کنید.

در صورت داشتن هر گونه سؤالی در مورد معامله می‌توانید از جعبه گفتگو برای تماس مستقیم با فروشنده خود استفاده کنید. اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید با فروشنده معامله نکنید، به سادگی می‌توانید معامله را در هر زمانی لغو کنید.

مدارک مورد نیاز و کد یا کارت هدیه را (طبق دستورالعمل) برای فروشنده بفرستید. پس از تکمیل تمام مراحل ضروری، فراموش نکنید که روی دکمه «Paid» کلیک کنید. زمانی که روی دکمه «Paid» کلیک کنید، فروشنده دیگر نمی‌تواند معامله را لغو کند.

به همین سادگی! پس از آنکه فروشنده پرداخت را تأیید کرد، بیت‌کوینتان را در کیف پول Paxful خود دریافت خواهید کرد.

علاوه بر Paxful، روش محبوب دیگری هم برای تبدیل کردن گیفت کارت‌ها به بیت‌کوین وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

نحوه خرید بیت‌کوین با گیفت کارت در پلتفرم Purse.io

اگر شما هم کارت هدیه اضافی آمازون یا موجودی استفاده نشده آمازون دارید می‌توانید به راحتی آن را به بیت‌کوین تبدیل کنید.

برخلاف Paxful که فقط گیفت کارت‌هایی را می‌پذیرد که موجودی آن‌ها بر روی کارت چاپ شده است (25 دلار، 50 دلار، 100 دلار)، در پلتفرم Purse می‌توانید هر مقداری از موجودی کارت را که بخواهید تبدیل به بیت‌کوین کنید.

شما با این کار اعتبار آمازون خود را به فرد دیگری می‌دهید تا با آن در آمازون خرید کند و در ازای آن بیت‌کوین دریافت خواهید کرد.

با این حال، Purse فقط کارت‌های هدیه آمازون را برای خرید بیت‌کوین می‌پذیرد.

نحوه کار Purse به این ترتیب است که شما با استفاده از اعتبار گیفت کارت آمازون خودتان مبلغ خرید شخص دیگری را در آمازون پرداخت می‌کنید. پس از دریافت تأییدیه مبنی بر اینکه محصولات خریداری شده به خریدار اصلی رسیده است، بیت‌کوین طرف مقابل به حساب شما واریز می‌شود.

در ادامه نحوه کار با Purse.io را بررسی خواهیم کرد:

مراحل تبدیل گیفت کارت آمازون به بیت‌کوین در Purse

1. یک حساب کاربری رایگان در Purse.io ایجاد کنید: برای شروع، یک حساب کاربری در Purse.io ایجاد کنید و روی «Earn» در نوار منوی بالا کلیک کنید تا بتوانید با خرج کردن اعتبار کارت هدیه آمازون خود بیت‌کوین دریافت کنید.

2. پیشنهاد ایده آل خود را پیدا کنید: فهرست پیشنهادهای موجود را بررسی کنید. به رتبه فروشندگان، نرخ، مقدار بیت‌کوین ارائه شده آن‌ها نگاه کنید.

می‌توانید پیشنهادها را بر اساس کشور و مقدار بیت‌کوینی که می‌خواهید بخرید فیلتر کنید. به عنوان مثال، با انتخاب ایالات متحده، پیشنهادها محدود شده و فقط خریداران آمازون از ایالات متحده را به شما نشان می‌دهد.

3. مشاهده و پذیرش پیشنهاد: پس از انتخاب پیشنهاد مدنظر، روی سفارش کلیک کنید تا جزئیات پیشنهاد را مشاهده کنید. در این صفحه، لیستی از مواردی که باید در آمازون بخرید و مقدار کل بیت‌کوینی که در ازای آن دریافت می‌کنید را مشاهده خواهید کرد.

برای ادامه روی «Accept Offer» کلیک کنید.

4. خرید موارد لازم با گیفت کارت آمازون: حالا یک ساعت فرصت دارید تا پیشنهاد را تکمیل کنید. اگر از معامله راضی هستید، روی «Purchase items» کلیک کنید تا به سایت آمازون هدایت شوید.

تمام اقلام خریدار که به سبد خرید شما اضافه شده است را با اعتبار آمازون خود خریداری کنید.

پس از تکمیل سفارش، شناسه سفارش آمازون را کپی و در سایت Purse قرار دهید.

رسید خرید
رسید خرید آمازون

5. دریافت بیت‌کوین: اطلاعات مربوط به خرید در آمازون را در سایت Purse بارگذاری کنید. پس از آنکه خریدار دریافت سفارش را تأیید کرد، بیت‌کوین از صندوق امانی سایت آزاد شده و وارد حساب شما می‌شود.

به همین سادگی! در پلتفرم Purse می‌توانید به راحتی کارت هدیه اضافه آمازون یا موجودی اعتباری خود را به بیت‌کوین تبدیل کنید.

آیا سایت‌های تبدیل گیفت کارت یا اعتبار خرید به بیت‌کوین امن هستند؟

سایت‌هایی که در این مقاله توضیح دادیم، همتا به همتا هستند. به این معنی که خریداران و فروشندگان مستقیماً با یکدیگر طرف هستند و در نتیجه احتمال کلاهبرداری افزایش می‌یابد.

اگرچه برخی سایت‌ها ممکن است ویژگی‌های امنیتی بیشتری مانند سرویس حساب امانی (اسکرو) را به کاربر ارائه دهند، اما ضروری است که شما شخصاً اقدامات بیشتری برای محافظت از پولتان در برابر کلاهبرداران انجام دهید.

از این گذشته، صرفاً به این دلیل که از کارت هدیه خود استفاده نمی‌کنید به این معنی نیست که نگران از دست رفتن آن نباشید.

یکی از راه‌های مطمئن برای اطمینان از تراکنش، توجه ویژه به رتبه فیدبک فروشندگان است. اگر نظرات منفی یک فروشنده بیشتر از امتیازات مثبت او باشد، شاید بهتر باشد فروشنده دیگری را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که قبل از آپلود کردن یا ارائه جزئیات گیفت کارت به فروشنده، همه سؤالات مربوطه را از او بپرسید. علاوه بر این، اگر در هر مرحله از معامله در مورد فروشنده تردید پیدا کردید، بی درنگ معامله را لغو کنید.

مهمتر از همه اینکه تا زمانی که از نهایی کردن تراکنش کاملاً مطمئن نیستید اطلاعات کارت هدیه خود را آپلود یا ارائه نکنید.

در نهایت توجه داشته باشید که برای خرید ارزهای دیجیتال با کارت‌های اعتباری، نیاز به احراز هویت است و به خاطر تحریم بودن ایرانیان، امکان احراز هویت برای افراد مقیم ایران وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکان خرید با کارت‌ها و احراز هویت، با پشتیبانی سایت‌های موردنظر تماس بگیرید.

در صورتی که قصد خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی شتاب (پرداخت ریال) دارید می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از تحریم، از سایت نوبیتکس استفاده کنید.

ذخیره امن بیت‌کوین

بیت‌کوین خود را بیش از حد نیاز در صرافی‌ها یا کیف پول‌های آنلاین نگهداری نکنید.

رها کردن بیت‌کوین در صرافی‌ها خطرناک است؛ در زیر چند نمونه از موارد هک شدن صرافی‌ها را می‌بینید:

  • کاربران صرافی Mt Gox در سال 2014 بیش از 450 میلیون دلار از دارایی‌های خود را از دست دادند.
  • هک شدن صرافی Bitfinex موجب از دست رفتن 72 میلیون دلار از دارایی کاربران در سال 2016 شد.
  • NiceHash در سال 2017 هک شد و 60 میلیون دلار از دست داد.
  • هکرها در اوایل 2018 پلتفرم Coincheck را هک کردند و 530 میلیون دلار را به سرقت بردند.
  • بایننس در سال 2019 هک شد و 40 میلیون دلار از دست داد.

«فقط دو نوع صرافی وجود دارد، آن‌هایی که هک شده‌اند و آن‌هایی که در آینده هک خواهند شد.»

وینسون، بنیانگذار Coinzodiac.

برای ذخیره امن بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال بهتر است از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor) استفاده کنید.

سؤالات متداول

نرخ کارت هدیه چقدر است؟

نرخ گیفت کارت بستگی به نوع کارت هدیه و ارزش فعلی بازار در لحظه مبادله دارد. نرخ کارت هدیه را هر لحظه می‌توانید بررسی کنید.

چگونه کارت‌های هدیه را در صرافی‌های P2P بفروشیم؟

کافی است یک کارت هدیه را به عنوان روش پرداخت در یک پلتفرم همتا به همتا (مانند Paxful یا Purse.io) انتخاب کنید تا لیستی از کاربرانی که مایل‌اند ارز دیجیتال خود را با کارت هدیه شما مبادله کنند دریافت کنید.

آیا استفاده از پلتفرم‌های تعویض کارت هدیه با بیت‌کوین امن است؟

اولاً، توصیه می‌کنیم از پلتفرم‌های معتبر استفاده کنید. در ادامه، تنها فروشنده‌ای را انتخاب کنید که رتبه و امتیاز مثبت و بالایی دارند. رتبه کاربران را در جلوی نام آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله دو روش تبدیل کارت‌های هدیه اضافی و اعتبار خرید باقیمانده از آمازون به بیت‌کوین را به شما آموزش دادیم. با وجود اینکه وب سایت‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند به شما امکان خرید بیت‌کوین را با کارت‌های هدیه می‌دهند، اما بهتر است از صرافی‌های معتبر مانند Paxful یا Purse.io استفاده کنید.

اگر برای خرید بیت‌کوین با گیفت کارت مشکل یا سؤالی دارید، در بخش نظرات مطرح کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری در بیت‌کوین

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

46 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
اسمان

سلام من گیفت کارت ده دلاری امازون امریکا دارم ۷ تا کسی میخواد؟

علیرضا

سلام من یه گیفت کارت گوگل پلی 100 دلاری آمریکا دارم میتونید بفروشیدش یا بخریدش

ASN

سلام و وقت بخیر.
سوال داشتم،بنده بخوام ارز دیحیتال از طریق گیفت امازون کارت خریداری کنم.از سایت paxful البته
میتونم از vpnهای رایگان استفاده کنم و خرید رو انجام بدم ، ارز من رو بلاک نمیکنه؟
و اینکه اگه بلاک میکنه کدوم سایت به نظر شما بهتره با توجه به شرایطی دارم.

مسعود

با سلام
500 دلار گیفت کارت آمازون رو چطور در داخل ایران میشه استفاده کرد؟
از طریق بازی پرسش و پاسخ برنده شدم.
امکان فروش داره؟
قابل معامله هست؟
سپاس از راهنمایی ها

سعید

سلام گیفت 500 داری رو چند میفروشی من میخرم

عرفان

سلام
سایتی رو میشناسید که با ویزا یا مستر کارت بشه ازش بیت کوین خرید ولی احراز هویت نخواد؟؟ یا اینکه فقط با ادرس و کدپستی احراز هویتش انجام بشه و نیاز به مدرک شناسایی نباشه؟؟
ممنون

امیر خرامانی

سایت changly این امکان رو داره.

Miti

سلام من هر چقدر بخواین میتونم گیفت کارت گوگل پلی جور کنم
چجوری میتونم اونو به بیت کوین تبدیل کنم؟؟؟

محمد شعبانی

من نمیدونم چجوری به بیت کوین تبدیل میکنن
ولی گیفت کارت 50 دلاری رو 500 تومن میخرم ازت خاستی بگو

سعید

من 3تا 10دلاری ودوتا5دلاری گوگل پلی دارم اگه میخری پیام بده

سعید

میخرم

shakiba

من یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری آمریکن اکسپرس دارم میخری؟

snadezh

سلام. من الان 200 دلار بالانس گیفت کارت آمازون دارم چکوری میتونم به بیت کوین تبدیلش کنم؟ از کدوم سایت باید انجام بدم و چجوری؟ میشه راهنمایی کنید در ضمن من خودم ایران هستم
ممنون میشم

امیر

سلام مثلا اگر کسی 10تا گیفمارت 1 دلاری داشته باشه میتوه تو این سایت به یک خریدار 10دلاری 10تا گیف بفروشه؟
یا نه فقط باید یک گیفکارت 10 دلار باشه????

snadezh

سلام. من الان 200 دلار بالانس گیفت کارت آمازون دارم تو کدوم سایت میتونم تبدیل به بیت کوین یا ریالش کنم؟ خودمم الان ایرانم ممنون میشم راهنمایی کنید

مهدی نوری

سلام دوست عزیز منم یه گیفت کارت ۲۰ دلاری دارم
تونستی روشی پیدا کنی؟

مهدی نصرت فر

سلام
من یه ویزا کارت مجازی 50 دلاری دارم باهاش میتونم بیتکوین بخرم؟؟
چه سایتی از خرید با ویزا کارت مجازی پشتیبانی میکنه؟

کمال ضیاء

سلام
یک حساب ارزی در خارج از کشور دارم آیا میتونم باهاش بیت کوین بخرم؟

کمال ضیاء

سلام
ویزا،مسترکارت و امربکن اکسپرس رو میتونم از همون حساب خریداری کنم؟
میشه کامل توضیح بدید؟؟

میلاد

با درود فراوان
واقعا ممنون میشم به این سوالم پاسخ بدید
سایتی منبع رو میخوام که بشه باهاش فروشگاه گیفت کارت راه اندازی کرد
ینی با تتر یا بیت کوین بتونیم انواع گیفت کارت هارو بخریم و به نرخ خوب و عمده باشه
با تشکر فراوان

حسین

سلام کسی گیفت کارت داشته باشه من میتونم براش نقد کنم
حتی نیازی به گیف کارت نیست

محمد شعبانی

سلام
من گیفت کارت دارم چجوری نقد میکنی برام؟؟

ASN

سلام وقتت بخیر
چجور نقد میکنید؟ من گیفت کارت امازون دارم.

ارسلان

سلام ببخشید من یک گیفت کارت ایتونز ۲۵ دلاری دارم کجا میتونم تبدیل کنم میشه لطفا منو راهنمایی کنید

قاسم

ینی چی بلاک میکنه ؟
ینی باید حسابمونو وریفای کنیم ؟

رضا

سلام.من روزی 5 عدد گیفت کارت ده دلاری گیرم میاد که میخام تبدیلش کنم به پول یا bt یا usd بهترین روش تبدیل گیفت کارت به اینا چیه

علی رضا

چجوری؟
اگه برات مقدوره به ماهم بگو اگه راهی داره انجام بدیم 50 دلار گیفت کارت دربیاریم.

میلاد

در سایت ایر تی ام برای خودت یک کیف پول ایجاد کن این سایت قابلیت این رو داره که گیفت کارت رو به بیتکوین یا پایر یا هر کیف پول دیگری تبدیل کنه وکارمزد تبدیل وارسالش بسیار پایین هست

هومن

داداش چجوری روزی پنج گیف کارت دستت میرسه چجوری به چه روشی بدستش میاری بگو تا شاید یه گره ای از مشکلمون وا شه

امین

سلام
تو سایت نوشته برای انتقال بیتکوین از والت پکسفول به والت دیگه 50000 ساتوشی کارمزد کم می کنه! این خوش نزدیک 5 دلاره! تازه برای هر بار انتقال. اینجوری که نمی صرفه.حد اقل برای گیفتهای مبلغ پایین.یعنی اگه بخوای یه گیفت 10 دلاری بفروشی تقریبا هیچی گیرت نمیاد.نصفش که فروشنده کم می کنه و 5 دلار بهت می ده.اون 5 دلارم می ره بابت فی انتقال!

مرتضی

سلام تو قسمت دوم همین سایت وقتی من مقدار بیت کوینی که میخوام به دلار مینویسم مثلا 270 دلار پایینش مینویسه “You get 201.35 USD worth of bitcoin “. ینی من 201.35 دلار از ارزش بیت کوین دریافت میکنم، چرا اینطوریه؟ و اینکه تو همه خرید و فروش ها کارمزد انتقال رو باید فروشنده بپردازه یا خریدار؟ ممنونم

مرتضی

من روش پرداخت رو پی پل انتخاب کردم. پس اینطور که پیداست نرخ فروش بیت کوین تو این سایت بر اساس فروشنده تعیین میشه نه نرخی که خوده بیت کوین میده! پس چطور میشه بیت کوینو به همون نرخی که هست خرید؟

کریمیان

سلام کمکم میکنید تا پیپال بسازم

سپهر

سلام ممنون از سایت خوبتون.
من گیفت کارت آمازون دارم و میخوام باهاش از paxful بیت کوین بخرم. آیا باید در آمازون برای این کار حساب داشته باشم؟ اگر نیاز هست با ip ایران بسازم می تونم از گیفت کارتم استفاده کنم؟

و به نظر شما برای این کار سایت purse بهتره یا paxful ?

نادر

جهت اطلاع دوستان paxful بعدازخریدارزتون اون روبلاک میکنه پیشنهادمیکنم اصلااونوری نرید

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
46
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx