آیا فکر می‌کنید فرصت سرمایه گذاری در بیت‌کوین را از دست داده‌اید؟

فرصت سرمایه‌گذاری در بیت کوین

امروزه اخبار پرفرازونشیب بیت‌کوین باعث شده تا افراد زیادی به فکر سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین باشند.

بااین‌وجود بعضی از افراد که سررشته کمی از بازار‌های مالی دارند، معتقدند بیت‌کوین رشد‌ خود را کرده است. به همین دلیل ممکن است برای یک سرمایه‌گذاری جدید پیشنهاد خوبی نباشد.

نمی‌توان چشم روی این واقعیت بست که در زمان‌های نه چند دور بیت‌کوین تا مرز چندین هزار دلاری صعود خواهد کرد. اما آیا دیگر فرصتی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال وجود ندارد؟

عناوین مطلب:

برای رسیدن به پاسخ این سوال بررسی شواهد بازار راهنمای آینده بیت‌کوین هستند. این اطلاعات به کمک ما خواهد آمد تا درک بهتری از بازار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: نگاهی کمّی به ارزش بازار و درآمدزایی بیت‌کوین

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را دارید اما هنوز مردد هستید، این مطلب برای شماست. تا پایان کنار ما بمانید.  

بهترین زمان ورود به بازار بیت‌کوین

نوامبر سال 2021 زمانی بود که بیت‌کوین یک رکورد فراموش‌نشدنی را ثبت کرد. رکوردی که دارندگان و سرمایه‌گذاران خود را به یک سود بسیار قابل‌توجه رساند.

در آن زمان با عبور از کانال 69 هزار دلاری، بسیاری از افراد مشتاق این ارز دیجیتال شدند. حتی عده‌ای حسرت ازدست‌دادن فرصت سرمایه‌گذاری در آن را خوردند.

طولی نکشید که این حرکت صعودی، روی سراشیبی سقوط افتاد. تا جایی که بیش از 50 درصد کاهش ارزش را هم تجربه کرد. در چنین شرایطی باز هم بعضی افراد خود را سرزنش می‌کردند.

اگر شما هم از دنبال‌کنندگان اخبار بیت‌کوین هستید و می‌خواهید در این کریپتو سرمایه‌گذاری کنید، دست از سرزنش‌ خود بردارید. بهترین کار این است که با دیدی منطقی و اقتصادی روند بازار بیت‌کوین را بررسی کنید.

این تحلیل و بررسی نه‌تنها شما را ناامید نمی‌کند، بلکه دلایل خوبی نشان‌تان می‌دهد. دلایلی که باعث می‌شود بدانید فرصت سوار شدن بر قایق بیت‌کوین را از دست نداده‌اید!

پنانسیل رشد بیت‌کوین
اگر دنبال سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین هستید، هنوز فرصت برای رشد بیشتر و صعود بالاتر آن وجود دارد.

آرام باشید و در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید!

اگر واقعاً به بیت‌کوین اعتقاد دارید، پس باید به شما بگوییم که هنوز فرصت برای رشد بیشتر و صعود بالاتر آن وجود دارد.

جمله تبلیغاتی ساتوشی که برای معرفی بیت‌کوین و صحبت از بازار صعودی آن گفته است، یکی از معروف‌ترین جملات برای توصیف شرایط بیت‌کوین است. جمله‌ای که می‌گوید آرام باشید و در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید (Keep Calm & Stack Sats).

فقط توجه به همین جمله کوتاه می‌تواند خبر از آینده طوفانی‌تر این کریپتو بدهد.

فرصت خرید بیت‌کوین 

هر روز در جهان مردم بیشتری متوجه عملکرد ارزهای دیجیتال و قیمت بازارهای آنها می‌شوند.

اتفاق‌ها و تصاعدهایی که در بازار وجود دارد باعث شده تا درباره بیشتر مردم ازدست‌دادن فرصت سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین ابزار پشیمانی کنند. اما این به چه معناست؟

بیشتر بخوانید: چرا بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دارای ارزش هستند؟

قاعدتا آنها تصور می‌کنند سرمایه‌گذاری در بازاری که ارزش آن 1 دلار بود تا سرمایه‌گذاری در بازاری که کانال 69 هزار دلاری را هم رد می‌کند، بسیار سودمند‌تر است.

خب، درواقع نمی‌توان منکر این تفاوت شد، اما این به معنی پایان راه نیست. هیچ کس واقعاً نمی‌داند بیت‌کوین تا کجا موفق خواهد شد. کدام مرحله، خانه پایانی است.

حتی بسیاری از افراد در بخشی از این مسیر دچار تردید شدند. این افراد زمانی که از 10 دلار به 20 دلار رسید، سرمایه‌خود را فروختند و هم اکنون پشیمان‌اند.

اکنون همان افراد آرزو می‌کنند ای کاش بیت‌کوین را با قیمت 1000 دلار یا 10000 دلار می‌خریدند! زیرا که مطمئنا آینده روشن‌تری برای این ارز دیجیتال در دوردست‌‌ها می‌توان دید.

بررسی ارزش بیت‌کوین
بیت‌کوین، اولین و برترین ارز دیجیتال جهان است.

همه اینها تجربه‌هایی هستند که در سال‌های گذشته از بیت‌کوین باقی مانده است. تجربه‌هایی که نشان می‌دهد بیت‌کوین برترین ارز دیجیتال جهانی است.

با این حال، چنین رتبه‌ای نباید باعث شود تازه‌ واردان از ورود به این ارز دیجیتال ارزشمند منصرف شوند. زیرا همه چیز ممکن است در لحظه‌ تغییر کند. همچنین هنوز قله‌های بیشتری برای فتح کردن وجود دارد که بیت‌کوین تلاش می‌کند به آنها برسد!

پشیمانی از خرید بیت‌کوین

بعد از نوامبر 2021، بیت‌کوین از کانال 69 هزار دلاری خود خارج شد و سقوطی غیرقابل باور را تجربه کرد. همین باعث شد بعضی‌ها این ارز دیجیتال را یک حباب بدانند و عده‌ای هم از خرید یا فروش آن پشیمان شوند.

واقعیت این است که پشیمانی بخشی از زندگی است. اگر در زندگی هیچ‌وقت از هیچ تصمیمی پشیمان نشده باشید، نمی‌توان گفت که در مسیر درستی قدم برمی‌دارید. زیرا پشیمانی‌ها و تصمیمات اشتباه است که باعث می‌شود راه را درست‌تر و منطقی‌تر بسازید.

بیت‌کوین، قایق آماده حرکت

تجربه‌های زیادی درباره پشیمانی از خرید بیت‌کوین وجود دارد. لیلی آلن، ستاره پاپی که در سال 2009 می‌توانست صد هزار بیت‌کوین را در زمانی که ارزش ناچیزی داشت بخرد، این کریپتو را جدی نگرفت.

پنج سال بعد، زمانی که قیمت هر بیت‌کوین به چند صد هزار دلار افزایش پیدا کرد، آلن خود را به‌خاطر تصمیمش سرزنش کرد. افراد زیادی مثل آلن معتقدند که فرصت خرید را ازدست‌داده‌اند و دیگر باید به‌طورکلی از این بازار اجتناب کرد.

این در حالی است که آمار نشان می‌دهد اگر فقط در آغاز سال 2020، 25 درصد از شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی، دارایی‌های خود را به بیت‌کوین تبدیل می‌کردند، بیش از 1.4 میلیون دلار به سود به جیب می‌زدند!

سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین
تجربه‌های زیادی درباره پشیمانی از خرید بیت‌کوین وجود دارد. افراد زیادی تلاش می‌کنند تا یک بار دیگر از این فرصت استفاده کنند.

علاوه بر این، 31 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که معتقدند بیت‌کوین تا پایان سال از 70000 دلار فراتر خواهد رفت. این آمار مطمئنا می‌تواند خبر از فرصت‌های بیشتر بیت‌کوین باشد. فرصتی که درنهایت سودآوری قابل‌توجهی خواهد داشت.

در کنار همه این‌ها، افرادی هم بودند که به بازار بیت‌کوین وارد شدند. افرادی که نتوانستند در برابر فراز و نشیب‌های بازار صبوری کنند و با اولین نزول قیمت، از بازار خارج شدند.

بیشتر بخوانید: چگونه در بازار نزولی ارز دیجیتال دوام بیاوریم؟

نکته اینجاست که برای ورود به بازار بیت‌کوین لازم است کمی شم اقتصادی داشته باشید. این شم اقتصادی کمک می‌کند به‌عنوان کسی که تازه قرار است وارد بازار ارزهای دیجیتال و به‌خصوص بیت‌کوین شود، موفق‌تر عمل کنید. می‌دانید که این فروش و خروج چقدر به نفع سرمایه‌گذاران جدید است.

حتی اگر سرمایه‌ای برای خرید یک بیت‌کوین کامل را ندارید یا ترجیح می‌دهید تا این مقدار ریسک‌پذیری نکنید، جای نگرانی نیست. با خرید واحد‌های کوچک‌تری از بیت‌کوین که همان ساتوشی است هم می‌توانید سرمایه‌گذار بیت‌کوین باشد.

بیشتر بخوانید: چرا تازه‌کارها تصور می‌کنند که باید یک بیت‌کوین کامل خرید؟

جمع‌بندی

شواهد و اطلاعاتی که از بازار بیت‌کوین به گوش می‌رسد، بازی را به نفع بیت‌کوین تغییر می‌دهد. این اطلاعات باعث شده تا برخی افراد از صعود یا حتی سقوط این کریپتو ناامید شده و بازار آن را نامناسب بدانند.

اما اگر شما می‌خواهید بر خلاف جریان رودخانه حرکت کنید و قصد دارید شانس‌تان را برای سوار شدن به قایق تند‌رو بیت‌کوین امتحان کنید، هنوز دیر نشده است.

اگرچه سرمایه‌گذاری در بیت‌کوینی که قیمت آن در سال 2009 ناچیز بود با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوینی که سال 2021 به چند هزار دلار می‌رسد تفاوت است، اما هنوز هم فرصت از دست نرفته است.

تحلیل‌گران و صاحب‌نظران این ارز دیجیتال را برای رسیدن به قله‌های بالاتر و صعود‌های غیرقابل‌توقف‌تر آماده می‌دانند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاری در بیت‌کوین

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx