بهترین توکن‌های متاورس در سال 2022! (قسمت دوم)

پروژه‌های متاورسی

در قسمت اول این مقاله به بررسی 5 پروژه برتر متاورسی و توکن‌های آن‌ها پرداختیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم پروژه‌های بیشتری را مورد بررسی قرار دهیم:

بیشتر بخوانید: فضای واقعیت مجازی (متاورس) چیست؟

6. پروژه Epik Prime؛ توکن EPIK

پلتفرم Epik Prime در واقع یک بستر توکن‌های NFT است که در سال 2018 با هدف بهبود کیفیت آیتم‌های دیجیتال برای برند‌‌های بیزینسی و بازی‌ها شکل گرفت.

عناوین مطلب:

پروژه Epik Prime
ایده اصلی این پروژه، دادن کنترل بازی به دست بازیکنان و ارائه دارایی‌های دیجیتالی به دست مردم با هدف بهبود شیوه‌های ابراز مربوط به خودشان است. 

از آنجایی که کلکسیون آیتم‌های دیجیتال در اصل به کمک همبستگی با یک وضعیت، هویت یا کارایی‌ آیتم خاص طراحی می‌شوند، توکن EPIK مسیر خود را به سمت یک پلتفرم برجسته برای حق امتیاز دارایی‌های دیجیتال در برند و بازی‌ها می‌پیماید.

حجم بازار

علی‌رغم اجرای قدرتمند این پلتفرم، ماجرای این پلتفرم در حجم بازار کمی تاریک است.

با این که توکن متاورسی این پروژه پاسخ‌های مثبتی در جذب سرمایه اولیه دریافت کرد اما حجم بازار آن از زمان لانچ عمومی در حال کاهش است.

از دسامبر سال 2021، زمانی که حجم بازار این پروژه حدود 92 میلیون دلار بود، روند آن به دلیل بازار نزولی کلی حاکم به طور دائم در حال کاهش بوده است. پس از پایان یافتن بازار نزولی، ارزش این پروژه اما همچنان کاهش یافت تا جایی که حجم آن به کمتر از یک چهارم زمان لانچ عمومی رسیده.

توکن EPIK در حال حاضر با قیمت 0.07 دلار معامله می‌شود.

کاربری توکن

اگر هولدر توکن EPIK هستید، شما به اکوسیستم این پلتفرم دسترسی انحصاری دارید.

این پلتفرم به کاربران خود امکان استیک توکن‌ها و دریافت خدمات Epik Prime را ارائه می‌دهد. علاوه‌ بر آن، اگر کاربران قصد ارتقا سطح عضویت خود در Epik Prime به Epik Prime+ را داشته باشند، می‌توانند توکن‌های NFT انحصاری این پروژه را از طریق ایردراپ دریافت کنند. 

در کنار کاربری ذکر شده، توکن این پروژه در بازی‌های مختلفی کاربرد دارد.

مهم‌ترین بازی‌هایی که توکن EPIK به عنوان ارز داخل بازی در آن‌ها قابل استفاده است عبارت‌اند از:

  • AdventureQuest 3D
  • Avakin Life: Head
  • Food Truck Chef
  • Scotty McCreery at club Cooee
  • ULTRAMAN: Arena of Valor

7. پروژه META HERO؛ توکن HERO

با این که اغلب پروژه‌های متاورسی در این لیست حداقل 2 تا 3 سال در دنیای کریپتو حضور دارند، اما پروژه Meta Hero و توکن HERO مربوط به این پروژه تنها حدود یک سال است که در این فضا فعالیت می‌کند.

اما نداشتن تجربه این پروژه در دنیای بلاک‌چین تاثیری در عمق توانایی‌های پلتفرم و تیم آن نداشته است. 

پروژه Meta Hero در واقع نوعی تکنولوژی محفظه سه بعدی که دارای 16 پایه متحرک و 4 دوربین است را پیاده سازی کرده. در این تکنولوژی از 64 دستگاه جهت تصویر برداری برای اطمینان از کیفیت همگام‌سازی تصاویر اشیا استفاده می‌شود!

حجم بازار

وقتی پروژه HERO و ایده بستر آن به همراه یک نمونه از طرح اولیه از پیاده سازی کسب‌وکارشان به دنیا معرفی شد، فروش بالای عرضه اولیه آن‌ها توسط بسیاری از کارشناسان کریپتو قابل پیش‌بینی بود. 

عمق پیاده‌سازی کسب‌وکار آن‌ها در نسل بعدی تکنولوژی‌های سه بعدی بازتاب گسترده‌ای در توکن آن و افزایش حجم بازار پروژه به رقم 700 میلیون دلار در اولین ماه لانچ عمومی در دسامبر 2021 داشت.

با این که فضای کلی بازار کریپتو در آن زمان نزولی بود، اما توکن HERO توانست موقعیت خود را حفظ کند و فقط شاهد 30% اصلاح باشد.

پروژه Metahero
در حال حاضر حجم بازار این توکن 260 میلیون دلار است که با قیمت 0.051 دلار معامله می‌شود.

شرکای پروژه

پروژه HERO در سطح جزییات قابل ارائه در پروژه‌های متاورسی انقلاب بزرگی ایجاد کرد.

تکنولوژی اسکن سه بعدی آن با هدف اسکن دقیق سه بعدی آواتار ارائه شده است. از این رو بسیاری از سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ با این پروژه توافق همکاری امضا کرده‌اند تا این بستر را در جهت رسیدن به اهدافش همراهی کنند. بعضی از بزرگ‌ترین شرکای این پروژه عبارت‌اند از Bloktopia و Sony.

همکاری Bloktopia و MetaHero با هدف ارائه اسکن‌های سه بعدی از آواتار‌ها به کاربرانی که در شبکه بلوک‌توپیا شرکت می‌کنند صورت گرفته است.

کاربری توکن

از آنجایی که پروژه متاهیرو، ترکیب هوشمندانه از مدل‌های کسب‌وکار B2B و B2C را دنبال می‌کند، بنابراین پتانسیل منتفع ساختن همه کاربران خود را دارد.

توکن این پروژه برای همه تراکنش‌های اکوسیستم Meta Hero شامل اسکن HD، لایسنس و فروش NFT مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تکنولوژی پرینت سه بعدی که یکی از مهم‌ترین ابزار Meta Hero در کنار گسترش استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی است، هولدر‌های این پروژه در وضعیت خوبی در سرمایه‌گذاری خود قرار خواهند داشت.

8. پروژه MyNeighborAlice و توکن Alice

بازی همسایه من آلیس (MyNeighbourAlice) با مدل P2E در حال توسعه است.

طرح کلی این پروژه شبیه بازی Animal Crossing است، اما در این بازی متاورسی، بازیکنان امکان دریافت توکن‌های NFT را در داخل و خارج از اکوسیستم Alice خواهند داشت.

پروژه MyNeighbourAlice به تازگی مرحله Pre-Alpha خود را پشت‌سر گذاشته و انتظار می‌رود در سال 2022 نسخه کامل این بازی منتشر شود.

دنیای مجازی Alice شامل چندین جزیره است که می‌تواند به عنوان زمین‌های منحصر به‌فرد ارائه شود. هر زمین و جزیره را می‌توان به عنوان یک NFT جداگانه معامله کرد که در داخل و خارج از اکوسیستم در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید: ریسک‌های خرید زمین در متاورس

انعطاف‌پذیری پیاده‌سازی بخش بلاک‌چین این پروژه متاورسی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دارایی‌های داخل بازی را شخصی‌سازی کنند. علاوه‌بر آن امکان تزئین دارایی‌های دیجیتال و حتی شخصی‌ سازی زمین زیر پای دارایی‌های شما نیز وجود دارد!

حجم بازار

پروژه Alice یکی از توکن‌های متاورسی مورد علاقه کاربران در سال اخیر بوده‌ است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران بلند‌مدت و هولدر‌های کریپتویی به نحوه اجرای این پروژه و توکن آن در دنیای متاورسی علاقه نشان داده‌اند.

به همین دلیل پروژه Alice توانست حمایت خوبی را در رویداد پیش فروش خود از سمت جامعه کریپتو دریافت کند. این پروژه در مرحله پیش‌ فروش توانست ظرف یک ماه به حجم بازار 500 میلیون‌ دلاری برسد. 

با این حال، در جولای سال 2021 توکن این پروژه یک سقوط شدید را تجربه کرد که حجم بازار آن به 74 میلیون دلار کاهش یافت. اما پس از آن، توکن Alice توانست در 3 ماه آخر سال 2021 به سقف جدیدی دست پیدا کند و رقم تاریخی 870 میلیون دلاری برای حجم بازار آن ثبت شود!

پروژه My Neighbor Alice
در حال حاضر حجم بازار این پروژه 232 میلیون دلار برآورد می‌شود و توکن Alice با قیمت 7.59 دلار در حال معامله است.

کاربری توکن

توکن Alice را می‌توان در خرید درون برنامه‌ای آیتم‌های این بازی که شامل زمین و آیتم‌های تزئینی برای آواتار است مورد استفاده قرار داد.

علاوه‌ بر آن، توکن این پروژه را می‌توان جهت دریافت پاداش، استیک کرد. این مسئله کاربران را برای هولد توکن‌هایشان تشویق می‌کند.

در کنار این موارد، هولدر‌های توکن Alice می‌توانند در حاکمیت غیرمتمرکز این پروژه نیز مشارکت کنند. این مسئله به آن‌ها امکان انتخاب مسیر پروژه را در جهت افزایش استقبال کاربران و مقیاس رشد پلتفرم و یا پیشنهاد بهبود توسعه بازی، فراهم می‌کند.

9. پروژه RedFox؛ توکن RFOX

در حالی که اغلب پروژه‌های متاورسی بر روی ارائه محصول به بازار کریپتو تمرکز کرده‌اند، دنیای ارز‌های دیجیتال به پروژه‌های خدمات کریپتو محور نیز نیاز مبرمی دارد.

پروژه RedFox و توکن آن با هدف پیشگامی در ارائه تجربه متاورسی فراگیر با تمرکز در خرده‌ فروشی، رسانه، بازی و پاداش‌ها فعالیت می‌کند. 

از زمان لانچ این پروژه در فوریه سال 2021، پلتفرم RedFox در آسیای شرقی به عنوان اولین بلاک‌چین تجاری سازی فعال بوده است.

ایده اولیه این پلتفرم متاورسی این است که چندین کسب‌ و کار تجاری را با گستره کریپتو توسعه دهد تا جامعه کریپتویی آن با ایده‌های بیزینسی بصری و ارزشمند افزایش پیدا کند.

حجم بازار

با توجه به تغییرات ساختاری خاص و منحصر به‌فرد در نسخه متاورسی RedFox، توکن RFOX توانست با حجم بازار 100 میلیون دلار در فوریه سال 2021 کار خود را آغاز کند. از آن پس، ارزش این پروژه در سه ماه اول سال 2021 چهار برابر شد.

با این حال با بازار نزولی سه ماهه دوم سال 2021، توکن RFOX صدمات شدیدی در ارزش و حجم بازار متحمل شد که در نهایت حجم بازار آن به کمترین حد خود یعنی 43 میلیون دلار کاهش یافت. اما در سه ماه آخر سال 2021، توکن RFOX توانست سقف جدیدی با حجم بازار 440 میلیون دلار به ثبت برساند.

پروژه RedFox Labs
در حال حاضر حجم بازار این پروژه 81 میلیون دلار است و توکن آن با قیمت 0.06 دلار معامله می‌شود.

کاربری توکن

با این که همه رویکرد‌های کاربری توکن RFOX در ارائه فرصت‌های بیزینسی به سرمایه‌گذاران تجاری خلاصه می‌شود اما کاربری آن را به طور دقیق می‌توان در ابعاد مختلفی دسته بندی کرد:

  • RFOX VALT: کمک به کاربران برای تعامل با اکوسیستم RFOX
  • RFOX NFT: معامله توکن‌های NFT با استفاده از RFOX و روش پرداخت آن
  • RFOX Games: انجام بازی‌های RFOX با کمک توکن RFOX و حتی کسب این توکن‌ها به عنوان پاداش در داخل سیستم
  • RFOX Media: کاربران می‌توانند با استفاده از توکن‌های RFOX محتوای رسانه‌ای مانند تصاویر و ویدیو خریداری کنند.
  • RFOX Finance: مشارکت در پروژه‌های DeFi مانند استیک و استخر‌های نقدینگی در جهت کسب توکن‌های RFOX

بیشتر بخوانید: سه معیار مهم برای تحلیل توکن‌های دیفای

10. پروژه Sandbox؛ توکن SAND

از زمان لانچ این پروژه در سال 2012، پروژه Sandbox همیشه برنامه‌هایی برای توسعه پلتفرمی در جهت دسترسی انواع بازیکنان در سراسر جهان به آن را در نقشه راه خود داشت.

به همین دلیل، این پروژه در اصل برای پلتفرم‌های موبایل و ویندوز منتشر شد. در سال 2015 این پلتفرم در Steam نیز لانچ شد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره بازی بلاک‌چین اندرویدی + معرفی بازی‌های برتر

با این حال، این بازی که توسط Animoca Brands در سال 2018 خلق شده بود در نهایت توانست به عنوان یک بازی متاورسی به جهان معرفی شود.

در حال حاضر پروژه Sandbox به عنوان یکی از متنوع‌ترین بازی‌های متاورسی کریپتو با گستره عمیقی که فقط در پلتفرم‌های اختصاصی بازی می‌توان یافت فعالیت می‌کند. به همین دلیل هر روز کاربران بیشتری به این پلتفرم ملحق می‌شوند. بازیکنان می‌توانند در این پلتفرم به ساختن، تصاحب و کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال خود بپردازند.

مشابه بازی دیسنترالند Decentraland، پلتفرم Sandbox نیز به کاربران امکان خرید و کسب توکن‌های NFT‌ را فراهم کرده‌ است. وبسایت این پروژه اخیرا خبری در مورد شکستن رکورد فروش زمین به ارزش 4.3 میلیون دلاری را اعلام کرد.

گروه Republic Realm توانست گروه Metaverse را در رقابت برای خرید گران‌ترین دارایی در متاورس شکست دهد. اما به تازگی، گروه Metaverse تعداد 116 زمین را به ارزش بیش از 2.3 میلیون دلار خریداری کرد که این مسئله سایر گروه‌های سرمایه‌گذاری NFT در پروژه‌های متاورسی را به چالش کشید.

با توجه به نظر Andrew Kiguel، مدیر اجرایی وبسایت Tokens.com، این خرید را می‌توان به آسانی مانند خرید زمین در شهر Manhattan در 250 سال قبل در نظر گرفت، دقیقا زمانی که این شهر در حال توسعه بود.

حجم بازار

اگر از طرفداران پیگیر دنیای متاورس و کریپتو هستید حتما در جریان میزان رشد توکن SAND هستید.

در ژانویه سال 2021، ارزش توکن این پروژه حدود 23 میلیون دلار بود. با بازار صعودی در سه ماه نخست سال 2021، حجم بازار این توکن متاورسی تا پایان سه ماه نخست به 500 میلیون دلار افزایش یافت.

با توجه به خاص بودن پلتفرم SAND و کارایی‌های زیاد آن، مارکت کپ این پروژه توانست تا سقف تاریخی 7.5 میلیارد دلار نیز افزایش پیدا کند! البته آگاهی عمومی از طریق بازاریابی و شرکای این پروژه نیز اهمیت زیادی در رشد چشمگیر آن داشته است.

پروژه Sandbox
در حال حاضر با در نظر گرفتن موج‌های نزولی و عدم قطعیت در بازار کریپتو، حجم بازار این پلتفرم در حدود 3.9 میلیارد دلار قرار دارد و توکن آن با قیمت 3.41 دلار معامله می‌شود.

شرکای پروژه

از زمان لانچ، پروژه SAND توانسته شرکا و سرمایه‌گذاران بزرگی را به خود جذب کند.

در اینجا به برخی از بزرگ‌ترین شرکای این پلتفرم اشاره می‌کنیم. شرکای این پروژه عبارت‌اند از: Adidas، BlockchainSpace، Care Bears، Simplex، Snoop Dogg، The Smurfs و The Walking Dead.

کاربری توکن

هولدر‌های توکن SAND می‌توانند از این توکن برای خرید‌های درون بازی مانند معامله زمین، تجهیزات جانبی و دارایی‌های داخل بازی استفاده کنند.

11. پروژه Star Atlas و توکن Atlas

پروژه Star Atlas در دسامبر سال 2021 صرفا با هدف توسعه یک پلتفرم متاورسی با موضوع فضا لانچ شد.

بیشتر بخوانید: بازی استار اطلس، کهکشانی از ناشناخته‌ها!

برند Star Atlas خود را به عنوان یک بازی استراتژی اکتشاف فضایی، فتح سرزمین‌ها، تسلط سیاسی و غیره معرفی می‌کند. 95% دارایی‌های موجود در اکوسیستم این بازی را توکن‌های NFT تشکیل می‌دهند که می‌توان آن‌ها را در بازارچه این بازی معامله کرد.

حجم بازار

طرح سورئال این پروژه متاورسی در توسعه یک دنیای مجازی فضایی توانسته کاربران زیادی را در مرحله عرضه اولیه IDO جذب کند.

این عرضه اولیه با حجم بازار 300 میلیون دلاری در دسامبر 2021 انجام شد. در موج‌های صعودی سه ماه آخر سال 2021، توکن این پروژه توانست سقف‌های جدیدی ثبت کند و حجم بازار آن به 458 میلیون دلار رسید.

پروژه Star Atlas
در حال حاضر حجم بازار این پروژه حدود 68 میلیون دلار است و توکن آن با قیمت 0.031 دلار معامله می‌شود.

کاربری توکن

با اکتشافات فضایی در آینده بازی ATLAS، بازیکنان می‌توانند با خرید دارایی‌های دیجیتال داخل بازی، تجربه خود را از بازی در اکوسیستم این پلتفرم بهبود دهند.

توکن این پروژه به عنوان ارز داخل بازی و اکوسیستم آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم همچنین از توکن خود به عنوان روش حاکمیتی برای اتخاذ تصمیمات مهم از سوی کاربران استفاده می‌کند.

12. پروژه SushiSwap؛ توکن Sushi

این پروژه برای اولین بار در آگوست سال 2020 به عنوان یک فورک از پروژه صرافی UniSwap رونمایی شد.

علت حضور این پروژه در لیست ما این است که علاوه‌ بر فعالیت به عنوان یک صرافی دیفای، سوشی‌سواپ یک پروژه متاورسی نیز هست.

این صرافی غیرمتمرکز کار خود را به عنوان یک سواپ توکن AMM آغاز کرد اما با گسترش تنوع خدمات و محصولات آن در حوزه وام‌دهی، فارمینگ، لانچ‌پد و آخرین پروژه آن که یک بازارچه متاورسی NFT است، مسیر خود را ادامه داد. این پروژه با هدف ورود به دنیای متاورس و دیجیتال آرت قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: کریپتو آرت (Crypto Art) چیست؟ + نحوه شکل‌گیری آن

حجم بازار

توکن SUSHI کار خود را در سال 2021 با حجم بازار 593 میلیون دلاری آغاز کرد و توانست در پایان فوریه سال 2021 به حجم 2 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

با موج صعودی این پروژه، در پایان مارس 2021، حجم بازار این پلتفرم به 2.9 میلیارد دلار رسید.

پروژه SushiSwap
مارکت کپ این پلتفرم در حال حاضر حدود 555 میلیون دلار است و توکن آن با قیمت 4.32 دلار معامله می‌شود.

کاربرد توکن

توکن‌های SUSHI در واقع توکن‌های حاکمیتی هستند که به کاربران شانس تصمیم‌گیری در مورد عملیات‌های مهم این پروژه در توسعه و اکوسیستم آن را فراهم می‌کنند. 

13. پروژه WAX؛ توکن WAXP

پلتفرم Worldwide Asset Exchange که به آن WAX گفته می‌شود در سال 2017 با ایده توسعه یک محیط کاربری آسان بلاک‌چینی برای کلکسیون‌ها، توکن‌های NFT و بازی‌ها شکل گرفت.

هدف سازندگان این پلتفرم، توسعه سیستم چند منظوره برای خرید و معامله دارایی‌های دیجیتال بود.

این پروژه نیز یکی از حرفه‌‌ای‌ترین پروژه‌های دنیای متاورس به شمار می‌رود، توکن این پروژه با نام WAXP توانایی ارائه خدمات تجارت الکترونیک را در داخل محیط متاورسی خود دارد.

این مسئله باید بتواند توکن WAXP را پس از موفقیت پلتفرم آن در پیاده سازی خدمات بلاک‌چینی به اولین گزینه برای انجام تراکنش‌های تجارت الکترونیک قرار دهد.

حجم بازار

یک سال قبل، توکن WAXP با حجم بازار 53 میلیون دلار معامله می‌شد.

با گستره فراوان ویژگی‌های موجود در کاربری توکن این پروژه، سرمایه‌گذاران و به دنبال آن شایعات زیادی نیز به سمت آن سرازیر شد. این مسئله باعث رشد ده برابری حجم بازار به رقم 516 میلیون دلار در سال 2021 گردید.

رشد چشمگیر این توکن اما به اینجا ختم نشد و این پروژه توانست در مارس همان سال، سقف جدیدی را به ارزش 1.73 میلیارد دلار ثبت کند.

پروژه WAX
در حال حاضر حجم بازار این پروژه حدود 672 میلیون دلار است و توکن آن با قیمت 0.34 دلار معامله می‌شود.

کاربری توکن

اکوسیستم WAXP خدمات متنوعی را مانند WAX Cloud Wallet، OAuth و بسیاری دیگر ارائه می‌دهد.

کاربری توکن این پروژه با هدف بهبود معاملات دارایی‌های مجازی NFT، DApps و بازی‌های ویدیویی در بلاک‌چین شکل گرفت. علاوه‌ بر آن، کاربران می‌توانند با استیک توکن‌های خود با هدف کمک به پایداری و حمایت رشد توکن، پاداش دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: شناخت دیفای استیکینگ و بهره مندی از مزایای آن

چگونه متاورس در حال تغییر شکل صنعت بازی است؟

واقعیت مجازی از مدت‌ها قبل وجود داشته است، علی‌رغم نرخ پایین استفاده عمومی از این تکنولوژی، کسب‌وکار‌های مرتبط با سلامت و بازی به دستاورد‌های قدرتمندی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند.

از زمان محبوبیت واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) در پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر، مفهوم ساخت یک دنیای واقعیت مجازی قابل پیش‌بینی بود. به همین دلیل بسیاری از پروژه‌های بازی متاورسی در سال 2021 توانستند همه توجهات را به سمت خود جذب کنند.

با ورود شرکت Meta که در گذشته با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد به فضای متاورس، مقیاس محبوبیت این طرح به شکل قابل توجهی گسترش یافت. بازی‌های ویدیویی که فقط به یک نمایشگر دو بعدی محدود می‌شدند، اکنون یک زاویه 360 درجه از دنیای مجازی را ارئه می‌دهند.

با در نظر گرفتن محبوبیت رو به افزایش متاورس، می‌توان با اطمینان گفت خلاقیت‌ها و توسعه‌های انجام شده در این عرصه را باید از نزدیک زیر نظر گرفت. 

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx