بازی استار اطلس، کهکشانی از ناشناخته‌ها!

بازی استار اطلس

در دنیایی که بازار ارزهای دیجیتال روزبه‌روز با سایر بازارهای مالی رقابت می‌کنند؛ بعید نیست که بازی‌های ویدئویی نیز تبدیل به راهی برای کسب درآمد شوند.

تقریباً 50 درصد از کیف پول‌های مورد استفاده سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال متصل به بازی‌های متاورس و متکی به بلاک‌چین هستند.

همچنین یک‌پنجم گردش مالی بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو متعلق به گردش سرمایه و توکن‌های مربوط به این بازی‌هاست. 

عناوین مطلب:

با توجه به این اعداد و ارقام می‌توان ادعا کرد که کسب درآمد از طریق بازی‌هایی مانند بازی Star Atlas دیگر مختص گروه خاصی از سرمایه‌گذاران نیست و هر کسی می‌تواند با داشتن دانش کافی و علاقه برای بازی، این بازی متاورسی را تجربه کند.

بازی استار اطلس (Star Atlas) چیست؟

بازی استار اطلس یک پروژه متاورسی کامل است که از مجموع سیستم‌های بلاک‌چین پیشرفته، گرافیک مثال‌زدنی، بازی‌های ویدئویی چندنفره و تکنولوژی سرمایه غیرمتمرکز پدیدآمده است.

استار اطلس به نوعی دنیای بازی‌های ویدئویی و کریپتو را به هم گره زده. این بازی با استفاده از فناوری Nanite Unreal Engine 5، امکان نمایش تصاویر را با کیفیت سینمایی به کاربران می‌دهد. 

همچنین بهره‌مندی از بلاک‌چین Solana یک تجربه گیمینگ بسیار قابل اعتماد را برای علاقه‌مندان رقم می‌زند.

استفاده از توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به‌ دست‌آمده در Star Atlas که توکن‌های اطلس نامیده می‌شوند، اقتصادی را در فضای بازی به تصویر می‌کشد که بسیار شبیه به مفاهیم اقتصادی دارایی و مالکیت در دنیای واقعی است. همچنین این بازی ترکیبی از سبک‌های استراتژی، اکتشاف، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی پرواز فضایی را ارائه می‌دهد.

در نهایت باید گفت ترکیب زیبای مفاهیم مالی و گرافیک سینمایی این بازی؛ آن را به یکی از پرچم‌داران بازی‌های متاورسی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی متاورس پاویا (Pavia)؛ مبتنی بر بلاک‌چین کاردانو

لوگوی استار اطلس
لوگوی استار اطلس

درباره بازی استار اطلس بیشتر بدانید

در وب‌سایت بازی Star Atlas، می‌خوانیم که خط داستانی بازی در سال 2026 اتفاق افتاده. این داستان کاربران را جذب کشمکش‌های رقابتی بین 3 جناح اصلی موجود در بازی می‌کند.

این رقابت‌ها طوری طراحی شده‌اند که تمرکز اصلی آن‌ها به دست آوردن منابع اصلی بازی (و گاهی دستبرد به منابع یکدیگر)، سلطه سیاسی و قدرت بیشتر باشد.

بازیکن‌ها در یکی از جناح‌ها به بازی پرداخته و اعمالی که انجام می‌دهند، بر قدرت آن‌ها در نبردهای کیهانی تاثیر می‌گذارد.

در سایت Star Atlas همچنین نحوه کار بازی و سیستم آن بدین صورت توضیح داده شده است:

«بازی استار اطلس به‌عنوان شروعی در یک ژانر کاملاً جدید و مجموعه نوآورانه‌ای از تجربیات، به همه فرصتی ارائه می‌دهد تا بخشی از این سفر مهیج باشند. انتشار مجموعه‌ای از 14 متا پوستر با کیفیت فوق‌العاده بالا، مرز بین دنیای واقعی و مجازی را محو خواهد کرد و به طور همزمان برای هر دو طرف پاداش چشمگیری به دنبال خواهد داشت.»

همانطور که متوجه شدید پوسترهایی توسط متاورس استار اطلس تولید می‌شود. این پوسترها توسط یک هنرمند موسیقی/هنرمند هنرهای دیجیتالی احراز هویت می‌شود.

علاوه بر 14 متاپوستر خاص، تعداد نامحدودی پوستر از طریق Star Atlas و بازارهای شخص ثالث در دسترس کاربران خواهد بود. این متا پوسترها در واقع در قالب NFT به فروش می‌رسند که بخشی از درآمد بازی استار اطلس و شرکای آن را تامین می‌کنند.

دارندگان NFT (متا-پوسترهای طراحی شده) می‌توانند کلکسیون‌های خود را برای فروش در Star Atlas یا هر بازار دیگری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: با گرانترین NFT موجود در بازار آشنا شوید!

متاپوسترهای استار اطلس
نمودار قیمت و زمان فروش متاپوسترهای بازی استار اطلس

خرید تجهیزات در بازی استار اطلس

محیطی در وب‌سایت اصلی تحت عنوان NFT Marketplace وجود دارد که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های درون بازی خود را در آن خرید و فروش کنند.

بازیکنان همچنین می‌توانند تجهیزات ماینینگ، فضاپیما، قطعات، کلکسیون‌ها، اقلام شخصی خاص جناح و سایر کالا‌ها را خریداری کنند.

دارایی‌های خریداری شده توسط بازیکنان، در کیف پول‌های دیجیتال آن‌ها که در بلاک‌چین Solana ذخیره می‌شوند، در بخش “موجودی” بازی قابل‌ دسترس هستند.

از جمله این تجهیزاتی که کاربران باید برای ادامه بازی خریداری کرده و ارتقا دهند، سفینه‌های طراحی شده در بازی هستند. این سفینه‌ها از بخش‌های اصلی گیم پلی Star Atlas Metaverse هستند و جزو مهم‌ترین دارایی‌ها به شمار می‌روند.

سفینه‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا جستجو کرده، با بازیکنان دیگر وارد درگیری و مبارزه‌های مختلف شده و در بازی حضور موثر داشته باشند. سفینه‌ها به‌صورت NFT با طرح‌ها، عملکردها و اندازه‌های مختلف نشان داده می‌شوند و حتی برای کار به خدمه نیاز دارند!

سیستم اقتصادی متاورس StarAtlas

به‌ طور کلی سیستم مالی بازی استار اطلس و توکن‌های آن بر بستر شبکه بلاک‌چین سولانا قرار دارند.

دلیل این انتخاب، توان پردازشی نسبتاً مناسب و هزینه تراکنش‌های پایین بلاک‌چین سولانا بوده است. در واقع همکاری تیم بازی استار اطلس با صرافی غیرمتمرکز سرم (Serum)، امکان وام‌دهی و وام‌گیری و کسب درآمد را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است.

بازیکن‌‌ها می‌توانند برای معامله کردن انواع دارایی‌های خریداری شده خود با کمک کیف پول‌های دیجیتال تعریف شده، به مارکت‌پلیس‌ بازی star atlas متصل شوند.

متاورس استار اطلس
دارایی‌های قابل خریداری در بازی استار اطلس که به پشت سر گذاشتن چالش‌ها و ماموریت‌ها کمک می‌کنند.

د رواقع برای خرید و فروش این اقلام دو امکان وجود دارد. بازیکنان می‌توانند آن را به قیمت معین که قابل‌ دسترسی است خریداری کنند یا قیمت پیشنهادی خود را برای هر کدام از تجهیزات دلخواهشان ارائه دهند.

درصد بسیار زیادی از معاملات انجام شده با توکن اطلس در این بازی، درواقع بر پایه مأموریت‌ها و چالش‌های انجام شده در بازی انجام شده و در حال حاضر نیز قابل انجام هستند.

توکن ATLAS

توکن اطلس (Atlas)، توکنی که مخصوص اقتصاد دنیای بازی استار اطلس است، برای تمام معاملات درون بازی از جمله خرید و فروش تجهیزات، سفینه‌ها و غیره استفاده می‌شود. بنابراین ارز اصلی مورد استفاده در بازی، توکن Atlas است.

هر گونه هزینه در بازی با این توکن انجام می‌شود؛ در نتیجه ذخیره داشتن مقدار کافی از این توکن برای ادامه دادن بازی ضروری می‌باشد. نکته جالبی که درمورد توکن atlas وجود دارد این است که تیم توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده بازی سهمی از آن را برای خود تعریف نکرده‌اند!

طبق آمار های اعلام شده؛ تعداد تمام توکن‌های عرضه شده به بیشتر از 30 میلیارد می‌رسد که حدود 2 میلیارد آن در حال حاضر در معاملات جریان دارد. ارزش بازار توکن های اطلس در حال حاضر تقریبا برابر 260 میلیون دلار بوده و در یک شبانه روز تقریبا 30 میلیون دلار معامله بر اساس آن انجام می‌شود. 

تاریخ لانچ استار اطلس

گفتنی است که این بازی مهیج، تا کنون به طور کامل منتشر نشده است. با این حال افراد در حال حاضر نیز می‌توانند سفینه‌های بازی را خریداری کنند و در حالت ماینینگ قرار دهند.

اما طبق اخبار اعلام شده از منابع رسمی بازی استار اطلس، علاقه‌مندان می‌توانند امیدوار باشند که تاریخ لانچ بازی استار اطلس در سال 2022 (امسال) رخ می‌دهد. 

بازی استار اطلس را از جمله بازی‌های مورد انتظار بازیکنان و همچنین سرمایه‌گذاران بازارهای مالی دانست. افراد زیادی به دلیل ویژگی‌های چشمگیر و مثال‌زدنی این متاورس از جمله گرافیک سینمایی آن و امنیت بالا در سایه فناوری بلاک‌چین، منتظر لانچ بازی هستند.

هر چند که در حال حاضر نیز توکن‌های ارائه شده متاورس استار اطلس در معاملات زیادی در جریان هستند و سهم بالایی از گردش مالی کیف پول‌های دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

متاورس (Metaverse)، واقعیت مجازی، دنیای مجازی

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx