6 استراتژی سرمایه گذاری دوگانه از طریق Binance Earn

Dual Investment Binance چیست

سرمایه گذاری دوگانه یکی از روش‌هایی است که به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های مختلفی را پیاده کنند.

این روشی است که به سرمایه‌گذاران تازه‌کار اجازه می‌دهد به‌راحتی سود کسب کنند، سرمایه آنها ضرر کمتری ببیند و از دارایی‌های دیجیتال و استیبل کوین‌های خود سود دریافت کنند.

سرمایه‌گذاران باتجربه هم می‌توانند در از یک بازار پرنوسان با چندین موقعیت سرمایه گذاری دوگانه، سود قابل‌قبولی دریافت کنند.

عناوین مطلب:

سرمایه گذاری دوگانه یکی از راه‌های پیشرفته‌تر برای کسب درآمد بوده و همچنین راهی برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال به قیمت دلخواه و در تاریخ موردنظر سرمایه‌گذار است.

در این روش سرمایه‌گذاران می‌توانند صرف‌نظر از موقعیت خود و بدون توجه به اینکه بازار به کدام سمت می‌رود، درآمدی با بهره بالا به داشته باشند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک سبد سرمایه‌گذاری متوازن در کریپتو داشته باشیم؟

اکنون سوال اینجاست که دقیقا چگونه از این روش باید استفاده کرد؟ این سوالی است که در این مطلب به آن پاسخ می‌دهیم؛ تا پایان همراه ما بمانید.

مراحل استفاده از سرمایه گذاری دوگانه‌

در واقع راه‌های زیادی برای استفاده از سرمایه گذاری دوگانه وجود دارد. هرکدام از این راه‌ها می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی و پیش‌بینی‌های شما را برای بازار تکمیل کنند.

در ادامه نگاهی به شش مورد از این استراتژی‌های کارآمد می‌اندازیم:

1. برداشت سود

کسب سود از دارایی و سرمایه‌ای که در بازار ارزهای دیجیتال گذاشته‌اید همیشه مهم است. اگرچه ممکن است این سود با هر اصلاح و سقوط بازار ارز بین برود، اما همچنان راه‌های زیادی برای حفظ بخشی از این سود وجود دارد.

سرمایه‌گذاران با استفاده از استراتژی سرمایه گذاری دوگانه، می‌توانند از بازدهی بیشتری استفاده کنند. همچنین برخی از ارزهای دیجیتال هم سود‌دهی بلند‌مدت خواهند داشت.

  1. برای این کار می‌توانید از بخش «Sell High Dual Investment» در بایننس ارن (Binance Earn) استفاده کنید.
  2. این محصول را با یک مثال بررسی کنیم: فرض کنید یک اتر (ETH) با قیمت فعلی 1784 دلار معامله می‌شود.
  3. ما قیمت هدف 2000 دلار و تاریخ تسویه را برای یک هفته تعیین می‌کنیم.
  4. اگر در مدت یک هفته، قیمت اتر به قیمت هدف برسد، این شانس را خواهیم داشت که سود پیش‌بینی‌شده را دریافت کنیم.
  5. اگر ETH در تاریخ تسویه 2000 BUSD (استیبل کوین بایننس) یا بالاتر باشد، به BUSD فروخته می‌شود. این کار باعث می‌شود فرصت کسب سود یا طمع برای سود بیشتر را از بین ببرد. درواقع با تعیین قیمت هدف و بعد از رسیدن کریپتو به آن قیمت، باید فروخته شود. درنتیجه سود آن حتمی است.
  6.  در همین حین، APY نیز کسب خواهید کرد.
  7.  اگر به قیمت هدف شما در تاریخ تسویه نرسید، همچنان APY اتریوم واریز شده را به دست خواهید آورد و موجودی‌تان را پس خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: نرخ بازده سالانه (APY) چیست؟

آموزش سرمایه‌گذاری در بایننس
محصولات بایننس یکی از بهترین‌ روش‌ها برای تعیین استراتژی کاربران مبتدی و حرفه‌ای است.

2. خرید در کف

خرد در کف یکی دیگر از استراتژی‌های رایج معاملاتی است که به شما امکان می‌دهد از رکود بازار استفاده کنید.

در این روش و با خرید یک ارز دیجیتال در زمان اصلاح و قیمت پایین‌تر، پیش‌بینی می‌کنید که بعداً بازار آن روند صعودی داشته باشد. این روند صعودی تا زمانی است که به قیمت هدف برسد و بتوانید برای دریافت سود آن را بفروشید.  

با سرمایه گذاری دوگانه، برنامه‌ریزی برای کاهش احتمالی آینده و درعین‌حال کسب درآمد سود اضافی بسیار ساده است.

  1. «Buy Low Dual Investment» را در بایننس ارن انتخاب کنید. در این مثال، ما یک BTC را انتخاب کردیم. قیمت فعلی بیت‌کوین 29000 دلار است (قابل‌خرید با تتر یا USDT).
  2. ما برای فروش قیمت هدف را روی 26500 دلار و یک تاریخ تسویه یک‌هفته‌ای در نظر می‌گیریم.
  3. اگر قیمت بازار در تاریخ تسویه‌حساب ما 26500 دلار یا کمتر باشد، مثلاً 26000 دلار، BTC با قیمت هدف ما خریداری خواهد شد. همچنین سود کسب شده خود را هم دریافت خواهیم کرد.
  4. اگر بیت‌کوین در تاریخ تسویه به قیمت هدف ما (26500 دلار) نرسد، همچنان می‌توانید قبل از فروش بیت‌کوین‌های خود، از سرمایه سپرده‌گذاری شده، APY دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال چیست؟

3. رشد کریپتوهای هولد شده

همیشه لازم نیست وقتی وارد سرمایه گذاری دوگانه می‌شوید، روی حرکات و جزئیات بازار شرط‌بندی کنید.

در واقع، حتی زمانی که قیمت نسبتاً ثابت باقی می‌ماند یا به قیمت هدف شما نمی‌رسد هم می‌توان از فرصت بازار برای کسب سود استفاده کرد. در این استراتژی فقط باید به دنبال کسب سود از ارزهای دیجیتال خود از طریق بهره (interest) باشیم.

  1. برای این کار بخش «Sell High Dual Investment» را در بایننس ارن انتخاب کنید. در این مثال هم بیت‌کوین را بررسی می‌کنیم:
  2.  قیمت فعلی بیت‌کوین 29000 دلار است، ما قیمت هدف 30000 دلار را برای BTC و یک هفته تاریخ تسویه در نظر می‌گیریم.
  3. اگر قیمت بیت‌کوین ثابت بماند یا کاهش یابد و قیمت هدف را برآورده نکند، از کریپتو APY دریافت می‌کنیم.
  4. اگر در تاریخ تسویه‌حساب، قیمت بیت‌کوین 28000 دلار باشد، به این معنی است که شما بیت‌کوین سپرده‌گذاری شده خود را نگه می‌دارید و از این طریق بهره نگهداری کریپتو را دریافت می‌کنید. این یک راه آسان برای کسب بهره بالا از ارزهای دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: 9 روش متداول کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

4. افزایش ذخیره استیبل کوین

بسیاری از ما استیبل کوین‌ها را به‌عنوان راهی برای حفظ سود در اکوسیستم بلاک‌چین می‌شناسیم و نگه‌داری می‌کنیم. اما به این معنی نیست که نمی‌توان از استیل کوین‌ها کسب سود هم داشت.

استراتژی کسب سود از استیبل‌ کوین‌ها مشابه استراتژی سرمایه‌داری و هولدکرد ارزهای دیجیتال است. همچنین زمانی به کار می‌آید که هنوز کریپتو به قیمت هدف نرسیده و زمان فروش آن نیست.

  1. در بایننس ارن گزینه Buy Low Dual Investment را انتخاب کنید. در این مثال، ما از MATIC استفاده می‌کنیم (قابل‌خرید با USDT).
  2. قیمت فعلی MATIC 0.5 دلار است و قیمت هدف 0.7 دلار را برای MATIC با یک هفته زمان تسویه در نظر می‌گیریم.
  3. برای کسب APY استیبل کوینی، باید امیدوار باشیم قیمت MATIC ثابت بماند یا افزایش یابد و به قیمت هدف ما نرسد.
  4.  به عنوان مثال در پایان تاریخ تسویه یک هفته‌ای، قیمت این ارز به 0.62 دلار می‌رسد. وقتی به این قیمت برسد، به این معنی است که شما USDT سپرده شده خود را نگه می‌دارید و تمام سود استیبل کوین به‌دست‌آمده را دریافت می‌کنید. این یک راه ساده برای کسب سود بالا در دارایی‌های استیبل کوین سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.
بایننس ارن چیست
بایننس ارن (Binance Earn) یک حساب پس انداز کریپتویی بوده که توسط صرافی بایننس برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از ارزهای دیجیتال ارائه شده است.

5. سود مرکب در بازار پرنوسان کوتاه‌مدت

چهار استراتژی قبلی، راه‌های ساده‌ای برای کسب سود و خرید یا فروش با قیمت‌های از پیش تعیین شده مطابق با استراتژی سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند.

این روش‌ها بسیار ساده است و برای همه سرمایه‌گذاران تازه‌کار بازار کاربرد دارد. بااین‌حال، فرصت‌های پیشرفته‌تر و سخت‌تر برای کهنه سربازان بازار هم در روش سرمایه گذاری دوگانه فراهم می‌شود.

مثل همیشه، سرمایه‌گذاری یک ریسک ذاتی دارد. این استراتژی فقط باید توسط سرمایه‌گذاران باتجربه‌ای استفاده شود که در بازارهای بی‌ثبات احساس می‌توانند دارایی‌های خود را مدیریت کنند.

در این استراتژی، ما انتظار نوسانات در بازار را داریم، اما دید واضحی از صعودی یا نزولی بودن بازار وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: چرا بازار ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی دارد؟

برای استفاده از این موقعیت، باید از ترکیبی از محصولات خرید در کف و فروش در سقف را پیاده کنیم.

بیایید یک مثال را بررسی کنیم:

  1. بخش Sell High Dual Investment را در Binance Earn انتخاب کنید. در این مورد، ما رمزارز BNB را مثال می‌زنیم.
  2. قیمت فعلی BNB 299 دلار است. ما قیمت هدف 320 دلار را با تاریخ تسویه یک‌هفته‌ای برای BNB انتخاب خواهیم کرد.
  3. در شرایط بازار بی‌ثبات ممکن است دو اتفاق بیفتد:
  4. اگر قیمت BNB به هدف قیمتی ما نرسد، BNB و سود کسب شده خود را حفظ خواهید کرد. شما می‌توانید یک سفارش جدید Sell High ایجاد کنید که اجازه می‌دهد سود بیشتری کسب کنید یا BNB خود را با قیمت بالاتری بفروشید
  5. اگر BNB به قیمت هدف شما رسید، BNB خود را به قیمت 320 دلار در هر واحد می‌فروشید و سود دریافت می‌کنید. اکنون می‌توانید یک سفارش Buy Low انجام دهید که به شما این امکان را می‌دهد که این ارز دیجیتال را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.
  6. هر بار که قیمت هدف شما برآورده شد، به سراغ محصولات سرمایه گذاری دوگانه در جهت دیگر بروید. اگر قیمت هدف برآورده نشد، به همان جهت ادامه دهید تا قیمت هدف برآورده شود

این روش و استراتژی به شما اجازه می‌دهد خرید با قیمت پایین و فروش با قیمت بالاتر را تجربه کنید. این در حالی است که همچنان بازدهی شما هم افزایش پیدا می‌کند.

6. موقعیت‌های دوطرفه

این استراتژی شباهت‌های زیادی با استراتژی قبلی دارد. بااین‌حال و برای آشنایی بیشتر با این استراتژی، جزئیات آن را در دو موقعیت مختلف بررسی می‌کنیم.

برای انجام این کار، باید دو نوع توکن داشته باشید: یک ارز دیجیتال مانند (BNB) و دیگری استیبل کوین مانند (USDT).

این مثال را با قیمت فرضی 299 دلاری BNB بررسی می‌کنیم:

  1. BNB را انتخاب کرده  گزینه Sell High BNB را بزنید. دقت داشته باشید که قیمت هدف را روی 320 و تاریخ تسویه را یک هفته انتخاب کردیم.
  2. سپس از یک استیبل کوین استفاده کنید. ما استیبل کوین تتر USDT را در نظر می‌گیریم.  بعد از آن گزینه Buy Low BNB را انتخاب کنید. قیمت هدف خود را روی 260 دلار و تاریخ تسویه را هم یک هفته تنظیم کنید.  
  3. این استراتژی زمانی انجام می‌شود که بازار پرنوسان است. درنتیجه سه حالت برای آن اتفاق می‌افتد: 
  • وقتی قیمت هدف هر دو موقعیت برآورده نمی‌شود زیرا قیمت بین 260 تا 320 دلار باقی می‌ماند. در این صورت، سپرده‌های اصلی BNB و USDT و همچنین سود کسب شده به هر دو کریپتو را حفظ خواهید کرد.
  •  وقتی قیمت BNB به 320 دلار یا بالاتر می‌رسد، درواقع قیمت هدف معامله به Sell High رسیده است. در نتیجه، BNB و سود انباشته شما به‌ازای هر واحد 320 دلار فروخته می‌شود. همچنین اصل سپرده معامله Buy Low تتر خود را به‌اضافه بهره کسب شده از آن حفظ می‌کنید. به‌این‌ترتیب هم می‌توانید از فروش BNB سود ببرید وهم به‌خاطر نگه‌داری تترهای خود بهره کسب کنید.
  • وقتی قیمت BNB به 260 دلار یا پایین‌تر می‌رسد، به این معنی است که به قیمت هدف Buy Low رسیده است. در نتیجه شما BNB را با قیمت دلخواه خود خریداری می‌کنید و سود خود را دریافت می‌کنید. اصل سپرده Sell High BNB و بهره کسب شده را هم حفظ خواهید کرد.
بایننس Dual investment
قرارداد پس انداز دوگانه بایننس (Binance Dual Investment) به کاربران اجازه می‌دهد تا از حالت‌های مختلف بازار سود کسب کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب از بورسینس شش استراتژی سرمایه گذاری دوگانه را بررسی کردیم.

هرکدام از این استراتژی‌ها باعث می‌شوند خرید و معامله در بازار ارزهای دیجیتال کم‌ضرر‌تر و موفق‌تر باشد. فراموش نکنید که هیچ‌چیز به‌اندازه داشتن یک استراتژی منعطف و سازگار نمی‌تواند از شما سرمایه‌گذار موفقی بسازد.

این استراتژی‌ها به‌قدری منعطف هستند که هم سرمایه‌گذاران تازه‌کار و هم سرمایه‌گذاران باتجربه می‌توانند از یک یا چند مورد از آنها استفاده کنند.

در نهایت دقت کنید که استفاده از خدمات بایننس نیاز به احراز هویت دارد. بنابراین دسترسی به آن برای کاربران ساکن ایران دشوار است.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

صرافی بایننس

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهران صفری

سلام ، من از استراتژی sell high dual دو سال قبل استفاده کردم و تعدادی بیت کوین روی ۲۴۰۰۰ دلار strike کردم ، بعد از اتمام دوره قرارداد و دوره redemption که ۳ هفته طول کشید در قالب اتریوم اصل سرمایه در ولتم نشسته ولی به دلیل اینکه قیمت بازار اتریوم هنوز به عدد مورد نظر . ۱۳۹۰ نرسیده ، ولتم قابل برداشت و انتقال نیست ، راهکاری دارید ؟ شاید قیمت ریزش کرد و به هدف من نرسید

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
1
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx