روش برداشت ارز دیجیتال از صرافی بایننس

صرافی بایننس

اگر سرمایه‌گذار و معامله‌گر کارآزموده باشید، قطعاً می‌دانید که نباید ارزهای دیجیتال خود را برای همیشه در صرافی‌ها نگه دارید. اما وقتی نوبت به برداشت از صرافی‌های غیرایرانی همچون بایننس می‌رسد، احتمالاً بهتر است از یک راهنما کمک بگیرید. برای برخی نحوه برداشت از بایننس به یک معضل بدل شده است. 

متاسفانه برخی از افراد به دلیل عدم آشنایی با نحوه برداشت از بایننس، دارایی خود را از دست داده‌اند. زمانی که صرافی بایننس احراز هویت (KYC) را برای همه کاربران خود اجباری کرد، بسیاری فکر نمی‌کردند که برداشت پول از بایننس به یک مشکل غیرقابل حل بدل شود. حداقل برای کاربران ایرانی که امکان احراز هویت ندارند این‌گونه است.

لازم به ذکر است در صورتی که با پیام Withdrawal Restricted مواجه شده‌اید، برداشت پول از بایننس نیازمند احراز هویت شماست.

عناوین مطلب:

ما در این مقاله، سعی می‌کنیم با استفاده از منبع آموزشی بایننس آکادمی (Binance Academy) روش برداشت ارز دیجیتال از این صرافی را توضیح دهیم.

برای توضیح این امر، بهتر است از یک مثال مشخص استفاده کنیم. در ادامه، به آموزش گام‌به‌گام برداشت بایننس کوین (BNB) از صرافی و انتقال آن به کیف پول تراست والت (Trust Wallet) می‌پردازیم.

برداشت برخی از کوین‌ها به دلیل نوع مکانیزم اجماع آن‌ها نیازمند کارمزد کمتری است، کوین‌هایی مانند BNB، Tron ،Dash و Algo از بهترین نمونه‌های انتقال دارایی با هزینه کارمزد شبکه پایین هستند. برای نقد کردن دارایی‌ها، بسیاری از صرافی‌های ایرانی شبکه‌های BNB و Tron را پشتیبانی می‌کنند

انتقال بایننس کوین از صرافی بایننس به تراست والت

1. وارد حساب کاربری بایننس خود شوید. پس از ورود، موس را روی کیف پول حرکت دهید تا منوی کشویی باز شود. سپس، روی گزینه «Fiat and Spot» کلیک کنید.

1 2

2. برای برداشت از بایننس، روی گزینه «Withdraw» (برداشت) کلیک کنید.

2 2

3. سربرگ «Crypto» را انتخاب کنید و به‌دنبال ارز دیجیتالی بگردید که قصد برداشت از آن را دارید.

3 1

4. اگر ارز دیجیتال مورد نظر شما روی شبکه‌های مختلف عرضه می‌شود، انتخاب کنید که قصد برداشت از چه شبکه‌ای را دارید. برداشت پول از بایننس آسان است اما گاهی انتخاب شبکه اشتباه می‌تواند شما را به دردسر بیندازد.

به‌عنوان مثال، بایننس کوین روی شبکه «بایننس چِین» (Binance Chain) به‌عنوان توکن BEP-2 و روی شبکه «بایننس اسمارت چِین» (Binance Smart Chain) در قالب توکن BEP-20 عرضه می‌شود. به این ترتیب، برای برداشت پول از بایننس به آدرس BEP-2، باید از گزینه بایننس چِین و BEP-2 استفاده کنید.

4 1

در این مرحله، باید دقت زیادی به خرج دهید. چرا که اگر دارایی را به آدرسی اشتباه بفرستید، موجودی خود را از دست می‌دهید. البته برداشت از بایننس و سایر صرافی‌های متمرکز برای کوین‌هایی که فقط تحت یک شبکه هستند آسان است. مثلا برداشت برخی توکن‌ها فقط تحت شبکه مخصوص به آن انجام می‌شود و در این موارد نیازی به دستورالعمل خاصی نیست.

5. در کیف پول تراست والت خود روی گزینه بایننس کوین (BNB) کلیک کنید.

5

6. دکمه «Receive» (دریافت) را کلیک کنید.

6

7. آدرس بایننس کوین خود را کپی کنید.

7

8. آدرس را روی صفحه برداشت بایننس بچسبانید.

8

9. اکنون، اگر همه‌چیز درست به نظر می‌رسد، روی گزینه «Submit» (تأیید) کلیک کنید.

10. روی گزینه «Send Code» کلیک کنید و کد شش رقمیِ دریافت‌شده در ایمیل خود را وارد کنید.

9

11. کد «2FA» (شناسایی دوعاملی) خود را وارد کنید.

12. در این گام از برداشت پول از بایننس، دقت کنید اگر همه‌چیز مرتب است، روی گزینه «Submit» کلیک کنید. در این مرحله، می‌توانید شاهد اطلاعات برداشت از حساب در بخش تاریخچه تراکنش‌ها (Transaction history) باشید. 

نکات مهم در نحوه برداشت از بایننس

ممکن است در هنگام برداشت ارزی مانند اتریوم یا لایت‌کوین یا هر ارز دیگری با چندین گزینه مواجه شوید.

در این زمان باید دقت کنید:

  1. کیف پول مقصد (چه مقصد تراکنش صرافی باشد و چه کیف پول شخصی خودتان) از شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید پشتیبانی کند
  2. آدرس مطابق با روش برداشتی که از بایننس را انتخاب کردید را به بایننس ارائه دهید.
  3. اگر ارزی روی یک شبکه خاص برداشت کردید، زمانی که قصد داشتید این ارز را از کیف پول خارج کنید نیاز به توکن بومی آن شبکه در کیف پول خواهید داشت تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده شود. البته این موضوع در نحوه برداشت از بایننس صدق نمی‌کند و در آن‌جا کارمزد مشخصی بسته به شبکه کریپتو مورد نظر بابت برداشت پول از بایننس از شما دریافت می‌شود. (شرح بیشتر در ادامه)

مثال: اگر در بایننس روش برداشت روی شبکه BSC را انتخاب کردید، باید آدرس توکن موردنظر روی شبکه BSC که با علامت BEP20 مشخص است را در فیلد آدرس در بایننس ثبت کنید.

تصویر زیر مربوط به کیف پول تراست والت است. همانطور که مشاهده می‌کنید، در این لیست توکن‌های مختلفی که امکان فعال کردن‌شان را داریم به همراه شبکه آنها مشخص شده است. شما در هنگام برداشت پول از بایننس باید توجه ویژه‌ای به این لیست داشته باشید.

برداشت شبکه بایننس

بطور مثال اگر بخواهید اتریوم را روی شبکه BEP20 دریافت کنید، باید توکن Binance-peg Ethereum را فعال کنید و آدرس آنرا در فیلد برداشت در بایننس وارد کنید.

کارمزد تراکنش برداشت پول از بایننس و بالعکس

همان‌طور که در بخش «نحوه برداشت از بایننس» گفته شد، برداشت پول از این صرافی نیازمند انتخاب شبکه مورد نظر است. اما از آن‌جایی که کارمزد شبکه نسبت به وضعیت آن متغیر است، صرافی‌های متمرکز معمولا یک نرخ ثابت برداشت را تعیین می‌کنند.

اما در تراست والت یا هر کیف پول دیگری، اگر قصد دارید ارزی که روی یک شبکه دیگر ایجاد شده را ارسال کنید نیاز به توکن بومی آن شبکه خواهید داشت تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده شود.

بنابراین بطور مثال:

  • برای ارسال اتریوم BEP20 از تراست والت یا هر کیف پول دیگری، نیاز به مقداری BNB در کیف پول Smart chain خواهید داشت.
  • برای ارسال کاردانو BEP2 از تراست والت یا هر کیف پول دیگری، نیاز به مقداری BNB در کیف پول BNB خواهید داشت.
  • برای ارسال تتر TRC20 از تراست والت یا هر کیف پول دیگری، نیاز به مقداری TRX در کیف پول خواهید داشت.
  • برای ارسال تتر ERC20 از تراست والت یا هر کیف پول دیگری، نیاز به مقداری ETH در کیف پول خواهید داشت.

اگر ارز موردنظر روی شبکه اصلی خود باشد، مثلا اتریوم را روی شبکه خود اتریوم دریافت کنید طبیعتا کارمزد تراکنش نیز از اتریوم شما کم می‌شود و نیاز به BNB یا ارز دیگری نخواهید داشت.

اگر گیرنده تراکنش از شبکه پشتیبانی نکرد؟

ممکن است در هنگام برداشت پول از بایننس، اشتباها آدرس کیف پولی را برای برداشت ارز در بایننس ثبت کرده باشید که از شبکه موردنظر پشتیبانی نکند.

مثلا در بایننس گزینه BSC – BEP20 را انتخاب کردید ولی آدرسی که ارائه دادید مربوط به کیف پول ERC20 بوده است.

در این صورت دو شرایط وجود دارد:

  1. آدرسی که برای برداشت به بایننس ارائه دادید مربوط به یک صرافی بوده است که در این صورت باید با صرافی موردنظر (گیرنده تراکنش) تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.
  2. آدرس ارائه شده به بایننس، مربوط به کیف پول شخصی خودتان بوده، مثلا کوینومی، Jaxx یا هر کیف پول نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دیگر. در این صورت اگر انتقال روی شبکه BEP20 بوده طبق این راهنما می‌توانید موجودی را بازیابی کنید.

نحوه برداشت از بایننس برای ارز‌های نیازمند Memo

در برخی از ارزها مانند ریپل و استلار، هنگام برداشت فیلدی با عنوان تگ یا ممو به شما نمایش داده می‌شود.

اگر قصد دریافت این ارزها در کیف پول‌های نرم‌افزاری و دسکتاپ دارید، در اغلب مواقع نیازی به وارد کردن تگ یا ممو در بایننس نیست.

کلید کار اینجاست: کنار آدرس دریافت کننده اگر ممو یا تگ ارائه نشده، در زمان ارسال تراکنش نیز نیازی به ممو یا تگ وجود ندارد.

آسان‌ترین رویکرد نحوه برداشت از بایننس

تا اینجای مقاله ما در مورد کوین BNB و نحوه برداشت از بایننس صحبت کرده‌ایم. اما اگر به دنبال راه آسان هستید، استفاده از استیبل‌کوین‌ها می‌تواند یکی از گزینه‌های برداشت باشد.

شما می‌توانید استیبل‌کوین‌های USDC و USDT را در انواع شبکه‌های با کارمزد پایین مانند BSC یا Tron منتقل کنید. اگر از ولت‌های غیرحضانتی (Non-custodial) استفاده می‌کنید، کل فرآیند برداشت پول از بایننس آسان و سریع است.

ولت‌های غیرحضانتی به شکل اختصاصی برای یک شبکه خاص ارائه شده‌اند، مثلا با انتخاب شبکه BSC در متامسک، شما دیگر نگران برداشت از بایننس و واریز دارایی‌ها به شبکه اشتباه نخواهید بود. 

نتیجه گیری

نحوه برداشت دارایی از صرافی بایننس با توجه به کوین مورد نظر ممکن است کمی سخت به نظر برسد اما با درک نحوه عملکرد شبکه‌ها و توکن‌های موجود بر روی آن‌ها، برداشت پول از بایننس و سایر صرافی‌های متمرکز آسان است. 

نکته‌ مهمی که در نحوه برداشت از بایننس باید به خاطر بسپارید این است که در هنگام Paste آدرس در کادر آدرس مقصد برای برداشت از صرافی بایننس، آدرس وارد شده را دوباره مورد بررسی قرار دهید. بسیاری از افزونه‌ها و یا اسکریپت‌های بدافزار می‌توانند در هنگام برداشت پول از بایننس، آدرس مقصد را در هنگام جایگذاری آدرس بدون آگاهی شما تغییر دهند.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

صرافی بایننس

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

48 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Hanita

سلام شبتون بخیرر
من از کیف پول یورویی کاردانو زدم به ادرس کوکوین ادرسم درست زدم اسکن کردم الان توی کوکوین در بخش دپوزیت نشون میده تراکنش رو ولی PROCCESING میزنه خیلی زمان برده 🙁 مشکل میدونین کجاست ؟؟

شاهین

سلام

به اکانت من در بایننس مهلت خارج کردن داده
با اینکه با ای دی کارت خواهرم در کشور ایتالیا احراز هویت شده
میخاستم خالی کنم – چند ارز مثل شیبا و آدا دارم که به حد نصاب استخراج نرسیده
نه میذاره بخرم نه تبدیل کنم نه دیپوزیت کنم
چه میشه کرد؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، یک راهش اینه در کیف spot روی convert to BNB بزنید و همه موجودی‌های ریز رو به BNB تبدیل کنید تا اگه به حد نصاب لازم برای برداشت رسید برداشتش کنید

صهیب

سلام و درود برای اولین بار بعد از چندین ماه به حساب بایننس وارد شدم و هنگام خروج ارز به تراست والت این پیغام رو دیدمWithdrawal function temporarily suspended راه حلی برای انتقال ارز وجود داره؟ باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام و درود، بایننس احراز هویت رو اجباری کرده و احتمالا دلیلش همین باشه. در حال حاضر روشی برای احراز هویت نمیشناسم ولی دیدم راه حل هایی در اینترنت هست.

نفیسه

سلام وقتتون بخیر
سایت بایننس حساب ما رو بلوکه کرده راهکاری وجود داره برای برگشتن پولمون؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، اگه بتونید وریفای کنید آزاد میشه. راهکارهای دیگه ای هم هست توی یوتیوب که تست نکردم.

Hanita

وقت بخیر
من با ای پی هلند با بایننس کار میکنم
احتمالش هست احراز هویت بخواد ؟
کاردانو رو از بایننس به چه کیف پولی بهتره انتقال بدم ؟
چه شبکه ای رو برای انتقال انتخاب کنم ؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، وریفای حساب در بایننس اجباری شده پس تا الان هم احتمال زیاد برای برداشت از شما وریفای میخواد.
در مورد کاردانو، بستگی به خود شما داره از چه کیف پولی برای دریافت ارز استفاده کنید
برخی کیف پول ها از شبکه اصلی کاردانو پشتیبانی میکنن و برخی دیگه فقط روی شبکه BEP20 و BEP2
انتخاب کیف پول بستگی به نیازهای شما داره، بطور کلی تراست ولت گزینه خوبیه که البته شبکه اصلی کاردانو رو پشتیبانی نمیکنه.

Hanita

الان برای برداشت کاردانو از بایننس چیکار کنم؟ باید ایمیل بدم ؟

Hanita

من توی بایننس اکانتمو چک کردم گزینه برداشتم باز هست و میتونم انتقال بدم الان کاردانو رو به یورویی میخوام انتقال بدم اونجا برای انتقال چه شبکه ای رو انتخاب کنم؟ شما اطلاعی دارین؟

شجاع‌الدین جهاندیده

شبکه ای انتخاب کنید که کیف پول مقصد ازش پشتیبانی میکنه.

نفیسه

سلام وقتتون بخیر
سایت بایننس حساب ما رو بلوکه کرده راهکاری وجود داره برای برگشتن پولمون؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

حسین

سلام خسته نباشید
من مقداری ارز شیبا داشتم که برای انتقال دادنشون به مشکل میخوردم، مجبور شدم اونارو به BNB تبدیل کنم، ولی بازم نمیتونم برداشت کنم
برام اروور خروج محدود میده
اگه لطف کنید راهنمای کنید بتونم ارزمو خارج کنم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، کدوم مرحله خطا میده و چه خطایی میده؟

حسین

تو مرحله برداشت آدرس کیف پولیمو که میدم و برداشت رو میزنم
Your account is in a state of restricted withdrawal
اینو برام میزنه

شجاع‌الدین جهاندیده

خبر داشتید که بایننس احراز هویت رو اجباری کرده؟ احتمالا به خاطر اینکه احراز هویت نکردید موجودی شما قابل برداشت نیست.

میلاد

سلام من مقداری بیتکوین داشتم به زور سلاح از روی گوشی انتقالشون دادن رو یک کیف پول لجر ایا میتوانم پیگیری کنم؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، به پلیس شکایت کنید. به طریق آنلاین کاری از پیش نمیبرید و فقط باید افراد رو فیزیکی دستگیر کنید.

وحید

سلام
من از بایننس به کیف پول تراست ولت کاردانو بر پایه Bep2 زدم و الان در تراست ولت هم بر این بستر اومده
الان میخوام این ارز رو در صرافی ای غیر از بایننس بفروشم
ولی چندتا صرافی دیدم که از این شبکه پشتیبانی نمیکند و فقط خود شبکه ada رو دارد
لطف میکنید
راهنماییم کنید چه جوری این ارز رو بفروشم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر، برای تبدیل ADA bep2 به ADA میتونید از بایننس بریج استفاده کنید:
https://www.binance.org/en/bridge
جزییات بیشتر: بایننس بریج چیست؟

محمد ستاری

سلام و عرض ادب و احترام و تشکر بابت مطالب ارزنده تان

بنده مقداری اتریوم از بایننس به کیف پول اتمیک با شبکه BEP20 انتقال دادم بعد متوجه اشتباهم شدم از سایت شما نحوه بازگرداندن ارز را مطالعه و انجام دادم کیف پول تراست را نصب و 12 عبارت بازیابی اتمیک را در کیف پول تراست وارد کردم ولی متاسفانه هیچ کدام از داراییهای بنده (قبلا در اتمیک بیت هم داشتم)در تراست دیده نمی شود.لطفا بفرمایید چه کاری انجام بدهم؟مو به مو مطالب سایت شما رو انجام دادم ولی نشد.

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر دوست گرامی. متاسفانه راهکار دیگه ای بلد نیستم. یه فرایند مشخص و شناخته شده است و اگه مشکل شما همین چیزی باشه که اشاره کردید باید بتونید دارایی ها رو ببینید.
یه بار دیگه چک کنید، شاید توکن اشتباهی رو در تراست فعال کردید.

سیاوش

سلام من مقداری ریپل BEP20در تراست ولت دارم و میخوام برداشت کنم ولی نمیتونم میشه راهنمایی کنید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر دوست گرامی
برای برداشت توکن های BEP20 نیاز به مقداری BNB در کیف smart chain دارید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه.

خشایار

سلام می خواستم بدونم dogeوrippleبرای جاب جای از بایننس به تراست ولت در قسمت network کدام گزینه باید بزنم؟ممنون میشم راهنمای بکنید…

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت شما بخیر
تراست ولت از BEP20 و BEP2 پشتیبانی میکنه. بستگی به خود شما داره که چه آدرسی از تراست ولت بردارید
مثلا اگه آدرس ریپل BEP20 رو از تراست ولت برداشتید، در بایننس هم دقیقا همین شبکه رو باید انتخاب کنید.
ولی توجه داشته باشید که هر ارزی رو روی BEP20 در تراست ولت داشته باشید بعدا برای انتقالش مقداری BNB نیاز دارید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه.
بطور کلی اگه کارمزد تراکنش پایین هست همیشه برداشت روی شبکه اصلی ارز موردنظر گزینه بهتریه به نظرم.

احمد

سلام من مقداری ریپل خریدم که البته توضررم الان چجوری میتونم اون رو به یک صرافی دیگه انتقال بدم مثل kucoin واصلا میشه این کارروکرد؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، مثل سایر کیف پول ها هر صرافی در بخش Deposit یه آدرس ریپل به شما میده که میتونید ریپل رو از بایننس به اون صرافی ارسال کنید
وارد کردن تگ رو فراموش نکنید.

ستااااره

سلام.من دو تا حساب بایننس دارم و میخوام رمزارزهامو به تراست ولتم انتقال بدم برای اینکه کارمزد کمتری بدم باید چیکار کنم؟ایا دو تا حساب بایننس رو یکی کنم بعدا به تراست انتقال بدم یا خیر؟لطفا هر چهه زودتر ج بدین خیلی مهمه.ممنونم

سوال دوم تراست ولت من در گوشیمه و بایننسم روی لپ تاپه چجوری برای برداشت از بایننس به ولت ادرس رو کپی کنم؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، راهی برای کم کردن تراکنش نیست. اگه اول همشو به یه حساب بایننس انتقال بدید، خب دارید دوبار کارمزد تراکنش پرداخت میکنید!
بهتره همه رو جداگانه به کیف پول بفرستید.

ميلادي

سلام وقت بخير
من ميخوام از بايننس تتر انتقال بدم ولي اخطار سقف برداشت روزانه ميده(الان بالاي ده روزه همين اخطار ميده)ممنون ميشم زودتر راهنماييم كنيد چون خيلي لازمم

بهزاد

سلام …سرور وی پی ان شما کشوری مثل هلند باشه اوکیه

رض جلالی

سلام و احترام
من در بایننس تمام مشخصاتم تکمیل است اهراز هویت و غیره
در خارج از ایران هستم و با پاسپورت همین کشور به عنوان این ملیت عضو هستم
اگر سرمایم برایه هولد در بایننس باشه
مشکلی برام پیش خواهد آمد؟؟؟؟
ممنونتونم راهنمائیم کنین

آرش

سلام و عرض ادب
اخیرا سقف برداشت اکانت بایننس من از2 بیت به 0.05 بیت کاهش پیدا کرده و در برخی از اکانت های دوستانم صفر شده. اکانت من با آی پی ثابت انگلیس بود.
شما چه اطلاعی از این قضیه دارید؟

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز، نه چنین اتفاقی برای حساب ما نیفتاده.

محمد

سلام استاد خسته نباشید
من میخام از کیف پول تراست ولیت binance peg eth رو به کیف پول binance انتقال بدم چطور باید اینکارو انجام بدم

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، مثل همه ارزهای دیگه…
روی دکمه send بزنید و آدرسی که از بایننس برداشتید رو وارد کنید
البته باید مقداری BNB در ولت smart chain داشته باشید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه.

کاوه

باسلام و عرض خسته نباشید . بنده مبلغی تتر در تراست والت دارم . می‌خوام تحت trc20 بفرستم کوینکس . میگه هزینه کارمزد را بده با TRX . چکار کنم فقط تتر دارم . هزینه خرید حداقل 150 دلار میخواد

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست عزیز
بله نیاز به TRX دارید، میتونید در صرافی های ایرانی مثل نوبیتکس مقادیر کمی ترون (حداقل خرید 300 هزارتومنه) خریداری کنید و به کیف پول بفرستید تا به عنوان کارمزد تراکنش استفاده بشه.

آرزو فردوسی

سلام و وقت بخیر
من نمیتونم واریز و برداشتی از تراستم به اکانت بایننسم و بالعکس داشته باشم
برای اینکه وقتی دپوزیت روی هر ارزی توی بایننس رو کلیک میکنم از من به عنوان کاربر المانی حتما وریفای کردن رو میخواد و هیچ راهی ندارم براش
چه کاری باید انجام بدم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر دوست گرامی. به احتمال قوی با آی‌پی آلمان وارد شدید و به همین خاطر این خطا رو میبینید.

مهدی

سلام میشه bep20 رو به bep2 تبدیل کرد؟
ممنون

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر، بستگی داره چه ارزی باشه ولی بطور کلی بله شدنیه.

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
48
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx