6 راه برای کسب درآمد از متاورس

کسب درآمد از متاورس

متاورس (Metaverse) مفهومی است که امروزه افراد زیادی با آن آشنایی دارند و به دنبال روشی برای کسب درآمد از آن هستند.

مؤسسات مالی، پروتکل‌های DeFi، کسب و کار‌ها و حتی سرمایه گذاران خرد، میلیارد‌ها دلار سرمایه به این بازار سرازیر کرده‌اند؛ اما بهترین روش برای کسب درآمد از متاورس چیست و سرمایه گذاران خرد چگونه می‌توانند از این اکوسیستم درآمد داشته باشند؟ در ادامه قصد داریم به نحوه کسب درآمد از متاورس بپردازیم.

کسب درآمد از متاورس
چگونه می‌توان از متاورس درآمدزایی داشت؟

چگونه از متاورس کسب درآمد کنیم؟

اکوسیستم Metaverse همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و هر روز کسب و کار‌های بیشتری در این پلتفرم‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

عناوین مطلب:

در ادامه چند روش مختلف برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از متاورس فراهم شده است:

املاک مجازی متاورس

بسیاری از افراد هنوز هم با مفهوم املاک و مستغلات در دنیای مجازی کنار نیامده‌اند و بر این باور هستند که املاک نمی‌توانند در فضای مجازی وجود داشته باشد اما علی رغم باور آن‌ها وجود دارند و طرفداران زیادی هم دارند.

املاک و مستغلات متاورس قطعاتی از زمین در دنیای مجازی هستند که ارزش آن‌ها بیشتر بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

قبل از خرید زمین در متاورس توجه به چند نکته، از جمله موقعیت مکانی زمین بسیار مهم است. به عنوان نمونه اگر منطقه دید خوبی به سایر نقاط شهر داشته باشد یا افراد مشهور در آن نقطه وجود داشته باشند، خرید زمین در آن نقطه بسیار گران‌تر از سایر نقاط خواهد بود.

مانند دنیای واقعی خرید زمین از افراد مشهور یا در نزدیکی افراد مشهور باعث افزایش ارزش آن زمین در بلند مدت خواهد شد. حتی اگر نمی‌خواهید زمین‌های خریداری شده خود را بفروشید می‌توانید آن‌ها را نگه داشته و به سایر کاربران به اجاره دهید.

بیشتر بخوانید:

تبلیغات مجازی

فضای مجازی در حال حاضر مملو از تبلیغات بوده و Metaverse هم فضای بسیار خوبی برای انجام تبلیغات آنلاین است. سرمایه گذاران می‌توانند با خرید و اجاره بیلبوردها، درآمد خوب و ثابتی از این اکوسیستم داشته باشند.

رویدادهای مجازی

انسان‌ها موجوداتی اجتماعی و عاشق معاشرت با دیگران هستند. جشنواره موسیقی کنفرانس تجاری، رویدادها و … برای انسان‌ها بسیار مهم هستند چرا که ما همواره نیاز به بودن در اجتماع و میان سایر افراد را در خود داریم.

در حالی که امروزه امکان برگزاری رویداد‌ها در اینترنت از طریق برخی برنامه‌ها وجود دارد اما این برنامه‌ها ویژگی‌ها و خدمات مورد نیاز را ارائه نمی‌دهند. در مقابل، اکوسیستم Metaverse وعده می‌دهد که با استفاده از فناوری‌های سه بعدی و جدید، فضای بسیار بهتری برای برگزاری رویداد‌های اجتماعی ایجاد کند.

طراحی یک فضای مجازی برای برگزاری رویداد‌ها همراه با بازاریابی مناسب می‌تواند درآمد قابل توجهی برای کاربران به همراه داشته باشد.

مشاغل مختلف در متاورس

سرمایه گذاری‌های تجاری در Metaverse راه حل بسیار خوبی برای کسب درآمد هستند و احتمال موفقیت آن‌ها بسیار زیاد است. ساخت فروشگاه‌های خرده فروشی، پاساژ‌های متاورس و … می‌تواند در آینده برای سرمایه گذاران بسیار درآمدزا و پرسود باشد.

با این حال، لازم است قبل از خرید زمین مجازی، موقعیت زمین مد نظر را به خوبی در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره سرمایه گذاری در املاک متاورس بدانید!

تبدیل شدن به یک خرده فروش در متاورس

کسانی که امروزه از فضای مجازی و وب سایت‌های مختلف درآمد ثابتی دارند می‌توانند از اکوسیستم متاورس هم برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند محصولات خود را در این پلتفرم به دیگران معرفی کرده و به فروش بگذارند.

بازی‌های مجازی؛ هم سرگرمی و هم کسب درآمد از متاورس

بازی‌های Metaverse به سرعت در حال پیشرفت هستند و احتمالاً در آینده بسیار بیشتر از این هم خواهند شد. می‌دانید که مردم همواره به دنبال یافتن راه‌های جدید برای سرگرمی در متاورس هستند و از همه مهم‌تر اینکه می‌توانند از طریق بازی در این اکوسیستم درآمد مناسبی داشته باشند.

از جمله بازی‌های کسب درآمد متاورس می‌توان به اکسی اینفینیتی اشاره کرد که کاربران زیادی با خرید توکن‌های اکسی و بازی در آن توانسته‌اند درآمد روزانه‌ای هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 4 بازی کریپتویی بدون سرمایه اولیه + بازی‌های رایگان متاورس

کسب درآمد از متاورس
تصویری از بازی اکسی اینفنیتی

کسب درآمد غیرفعال از متاورس

از سرمایه گذاری‌های تجاری مجازی گرفته تا املاک و مستغلات متاورس، در این اکوسیستم فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. بر اساس گزارش روزانه Bloomberg، اکوسیستم متاورس تا سال 2024 به یک بازار 800 میلیاردی تبدیل خواهد شد و احتمالاً غول‌های فناوری سرمایه گذاری‌های بزرگی در آن خواهند کرد.

با این وجود، کسب درآمد از متاورس ممکن است این‌قدر هم راحت نباشد و کاربر لازم است که علاوه بر خلاقیت، دانش بالایی از این پلتفرم داشته باشد. به طور کلی هیچ تضمینی برای موفقیت در این پلتفرم وجود ندارد و موفقیت افراد تا حدود زیادی به خود آن‌ها بستگی دارد.

سؤالات متداول

متاورس چیست؟

متاورس یک دنیای مجازی است که بر اساس فناوری واقعیت مجازی ساخته شده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به خرید املاک، بازی‌های کسب درآمد، تبلیغات و … اشاره کرد.

راه‌های کسب درآمد از متاورس چیست؟

کاربران راه‌های زیادی برای کسب درآمد در متاورس در اختیار دارند، از جمله این راه‌ها می‌توان به سرمایه گذاری در املاک مجازی متاورس، رویدادهای مجازی و انجام بازی‌های مجازی اشاره کرد.

بهترین بازی‌های متاورس کدام‌ها هستند؟

هر کدام از این بازی‌ها ویژگی‌ها و روش‌های منحصر به فرد خود را برای کسب درآمد ارائه می‌دهند. از جمله برخی از بهترین بازی‌های متاورس می‌توان به بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، سندباکس (Sandbox) و دیسنترالند (Decentraland) اشاره کرد.

سخن آخر

با ظهور ارز‌های دیجیتال، افراد زیادی در تلاش هستند تا از این فناوری جدید درآمدی ثابت داشته باشند. دنیای متاورس هم یکی از اکوسیستم‌هایی است که مانند ارز‌های دیجیتال می‌توانید از آن درآمدزایی کنید.

افراد زیادی ممکن است با روش‌های درآمدزایی از اکوسیستم متاورس آشنایی نداشته باشند. به طور کلی می‌توان گفت که راه‌های مختلف زیادی برای کسب درآمد از متاورس وجود دارد اما در این مطلب سعی کرده‌ایم به برخی از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره کنیم.

با این وجود، به کاربران و سرمایه گذاران توصیه می‌شود حتماً قبل از سرمایه گذاری در هر حوزه‌ای به خوبی تحقیق کرده و قبل از تخصیص سرمایه با خطرات و ریسک آن آشنا شوند.

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

متاورس (Metaverse)، واقعیت مجازی، دنیای مجازی

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx