معرفی بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری در جهان!

بزرگترین شرکت سرمایه گذاری

در حال حاضر؛ بخش عمده‌ای از ‌سرمایه‌گذاری‌های دنیا در بازارهای بزرگ بورس مثل بازار بورس نیویورک، بورس نزدک و… انجام می‌شود.

وجود تیم حرفه‌ای برای تعیین استراتژی ‌سرمایه‌گذاری، تحقیقات گسترده در بازار و موارد مختلف دیگر باعث شده تا برخی از شرکت‌ها موفق‌تر عمل کنند.

در این میان؛ انتخاب بزرگترین شرکت‌ سرمایه ‌گذاری کار دشواری است، چراکه برای انتخاب شرکت‌ها، باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیریم.

عناوین مطلب:

فرقی نمی‌کند که یک سرمایه‌گذار مبتدی باشید یا حرفه‌ای؛ کسب اطلاعات در مورد بهترین شرکت ‌های سرمایه ‌گذاری دنیا، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید.

در ادامه این مطلب از بورسینس با برخی از شرکت‌های بزرگ ‌سرمایه‌گذاری آشنا می‌شویم.

آموزش سرمایه گذاری به زبان ساده

نکات کلیدی

  • شرکت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی هستند که سپرده‌های مردم را به شکل قراردادهایی در بازار بورس اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کرده تا با این کار، هم خودشان و هم مردم از آن سود دریافت کنند.
  • شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ایالات متحده، براساس قانون شرکت سرمایه‌گذاری سال 1940 و در کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور ثبت می‌شوند.
  • بزرگترین شرکت سرمایه گذاری، استراتژی‌های ‌سرمایه‌گذاری خود را بر مبنای امنیت، پتانسیل ثروت‌سازی و نیاز مشتریان پیاده‌سازی می‌کند.

شرکت سرمایه‌ گذاری چیست؟

شرکت ‌سرمایه گذاری، تعاریف مختلفی دارد و از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است.

در مجموع؛ شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری، شرکت‌هایی هستند که سپرده‌های مردم را به شکل قراردادهای جزئی جمع‌آوری کرده و آن را در بازارهای بورس و اوراق بهادار جهت دریافت سود، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این شرکت ها طبق قراردادهای منعقد شده، بخشی از سود را با مشتریان خود تقسیم می‌کنند.

اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ایالات متحده؛ تحت قانون شرکت سرمایه‌گذاری سال 1940 در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ثبت شده و توسط آن تنظیم می‌شوند.

همچنین؛ یک شرکت سرمایه‌گذاری به عنوان “شرکت صندوق (fund company)” یا “حامی مالی” نیز شناخته می‌شود.

بزرگترین شرکت سرمایه گذاری در جهان

برای انتخاب بزرگترین شرکت سرمایه گذاری، افراد و شرکت‌های تحلیلی مختلف فاکتورهای متفاوتی دارند. ولی معمولا این چند مورد را در نظر می‌گیرند:

  • بزرگترین شرکت سرمایه گذاری، استراتژی‌های ‌سرمایه‌گذاری را بر مبنای امنیت و پتانسیل ثروت‌سازی ارائه می‌کند.
  • بهترین شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری، روش‌های مختلفی برای ایجاد پس‌اندازهای بازنشستگی دارند.
  • بهترین شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری رویکردهایی دارند که بر مبنای نیاز مشتریان تبیین شده است.
  • بزرگترین و بهترین شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری، شرکت‌هایی هستند که انتخاب‌های متعدد و محصولات متنوعی برای ‌سرمایه‌گذاری مشتری در اختیار او می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: 10 کشور دنیا با بیشترین رشد اقتصادی

به لطف پلتفرم‌های آنلاین و رشد فرصت‌های ‌سرمایه‌گذاری که توسط بانک‌ها ارائه می‌شود، این روزها مردم انتخاب‌های فراوانی برای ‌سرمایه‌گذاری پول خود دارند.

البته هنوز هم شرکت‌های کارگزاری سنتی که با بزرگترین شرکت سرمایه گذاری کار می‌کنند، مورد توجه مردم قرار دارند.

این کارگزاری‌های سنتی، ارزان‌تر هستند و می‌توانند توصیه‌های فردی را همراه با قابلیت‌های تجارت آنلاین، در اختیار مشتریان خود بگذارند.

فهرستی که در ادامه مشاهده می‌کنید، شامل بهترین شرکت‌‌های ‌سرمایه‌گذاری و بزرگترین شرکت‌‌ ‌سرمایه‌ گذاری است که بعضی از این کارگزاری‌های سنتی را نیز شامل می‌شوند.

1. شرکت بلک راک (BlackRock)

شرکت بلک‌راک، یک شرکت مدیریت ‌سرمایه‌گذاری جهانی آمریکایی است که در شهر نیویورک سیتی قرار دارد.

این شرکت در سال 1988 پایه‌گذاری شد. بلک‌راک، در آغاز یک شرکت مدیریت سرمایه و صندوق درآمد ثابت بود ولی امروزه به یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت سرمایه در کل دنیا تبدیل شده است.

این شرکت تا سپتامبر 2022 در حدود 7.96 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) داشته است. در حال حاضر؛ تقریباً 20000 نفر از طریق بیش از 85 دفتر در 38 کشور جهان در بلک‌راک مشغول به کار هستند.

به دلیل قدرت زیاد و سهم وسیعی که این مجموعه از دارایی‌ها و فعالیت‌های اقتصادی دارد، بلک‌راک بزرگترین «بانک سایه» دنیا نام‌گذاری شده است.

شرکت بلک راک
شرکت سرمایه‌گذاری بلک‌راک؛ بزرگترین شرکت سرمایه گذاری

از ویژگی‌های این مجموعه که باعث شده در صدر فهرست بزرگترین شرکت‌‌ ‌سرمایه‌ گذاری دنیا قرار بگیرد، می‌توان به تجربه حرفه‌ای و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین اشاره کرد.

این شرکت تلاش کرده تا با یک استراتژی هدفمند و حرفه‌ای برای سرمایه گذاری پیش برود. همین استراتژی در طول سال های گذشته باعث رشد بسیار زیاد این شرکت شده است.

2. گروه ونگارد (Vanguard Group)

شرکت ‌سرمایه‌گذاری گروه ونگارد، یک شرکت آمریکایی مستقر در پنسیلوانیا و دومین شرکت بزرگ مدیریت دارایی در جهان است.

این شرکت در سال 1975 توسط جان بوگل تأسیس شد و امروزه بیش از 30 میلیون سرمایه‌گذار در بیش از 160 کشور جهان در اختیار دارد.

این مجموعه، بالغ بر 6.7 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد و حدود 18800 نفر را در 19 دفتر در سراسر جهان استخدام کرده است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک کم هزینه، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، خدمات کارگزاری، مدیریت دارایی و سرمایه و همچنین برنامه‌ریزی مالی و خدمات حساب آموزشی از خدمات این شرکت است.

‌3. رمایه‌گذاری فیدلیتی (Fidelity Investments)

شرکت ‌سرمایه‌گذاری فیدلیتی که معمولا به اختصار فیدلیتی نامیده می‌شود، یک شرکت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در بوستون، ماساچوست قرار دارد.

این شرکت، یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت سرمایه است که تا سپتامبر سال 2022، در حدود 3.6 تریلیون دلار درآمد تحت حفاظت داشته است.

فیدلیتی به عنوان یک شرکت کارگزاری، فعالیت مجموعه‌ بزرگی از صندوق‌های ‌سرمایه‌گذاری مشترک را مدیریت می‌کند.

توصیه‌های ‌سرمایه‌گذاری، توزیع صندوق، خدمات بازنشستگی، مدیریت ثروت، ارائه و ترخیص اوراق بهادار و بیمه‌های عمر از جمله خدمات این شرکت است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فیدلیتی می‌توان به شفافیت و رقابتی بودن ساختارهای تعیین قیمت آن اشاره کرد.

در طول سال‌های اخیر این شرکت رشد مناسبی داشته و به نظر می‌رسد بتواند در سال‌های پیش رو پیشرفت گسترده‌تری به خود ببیند.

4. استیت استریت گلوبال ادوایزر (SSGA)

شرکت استیت استریت گلوبال ادوایزر شعبه مدیریت ‌سرمایه‌گذاری شرکت استیت استریت است.

این مجموعه، جزو بزرگترین شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری در دنیا است و تا سپتامبر سال 2022، در حدود 3.48 تریلیون دلار سرمایه‌ تحت حفاظت داشته است.

استیت استریت گلوبال ادوایزر با ارائه استراتژی‌های مدیریت سرمایه برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها و نهادهای غیرانتفاعی، خدمات مالی خود را به مشتریان فردی و سازمانی ارائه می‌کند.

این شرکت در آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا فعالیت می‌کند.

استیت استریت گلوبال ادوایزر توانسته با ورود به بخش استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا با امید به رشد خیلی سریع، استراتژی‌های مناسبی برای آن‌ها تهیه کند.

5. شرکت مدیریت دارایی جی‌پی مورگان (J.P. Morgan Asset Management)

شرکت جی‌پی مورگان چیس  (J.P. Morgan Chase)، یک بانک ‌سرمایه‌گذاری چندملیتی و شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی است که در نیویورک مستقر است.

جی‌پی مورگان، بزرگترین بانک در ایالات متحده آمریکا است که توسط S&P Global به عنوان ششمین بانک بزرگ دنیا از نظر دارایی‌ها در سال 2018 انتخاب شده است.

بسیاری از مردم آمریکا به ویژه سرمایه‌داران این کشور، در این بانک سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

جی‌پی مورگان
شرکت سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان

تا 31 مارس 2022، جی‌پی مورگان نزدیک به 4 تریلیون دلار در کل دارایی، 1.07 تریلیون دلار در کل وام، 2.6 تریلیون دلار در سپرده و 286 میلیارد دلار در حقوق صاحبان سهام گزارش کرده است.

علاوه بر این؛ سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) از تاریخ  17 نوامبر 2022 تحت نماد “JPM” و با ارزش بازار 390 میلیارد دلار فهرست شد.

6. آلیانتس (Allianz)

آلیانتس یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی است و در کشورهای فراوانی در سراسر دنیا شعبه دارد. این شرکت را بیشتر از هر چیز به خاطر خدماتی چون بانکداری و بیمه می‌شناسند.

فعالیت‌های مالی شرکت آلیانتس، به 5 بخش تقسیم می‌شود که هر بخش را یک شرکت تابعه، با مدیریت مستقل، اداره می‌کند.

شاخه‌ای از این شرکت که شرکت سرمایه‌گذاری جهانی آلیانتس نام دارد، به‌عنوان یکی از 5 شرکت بزرگ در حوزه مدیریت سرمایه‌گذاری، در دنیا شناخته می‌شود.

از شرکت‌های تابعه مجموعه آلیانتس می‌توان آلیانتس لایف، پیمکو، آلیانتس فرانسه، فایرمنز فاند و درسدنر بانک را نام برد.

علاوه بر این؛ در سپتامبر سال 2022، گروه Allianz مجموع 2.4 تریلیون یورو سرمایه تحت مدیریت گزارش داده است و در حال حاضر سهام این شرکت در بورس فرانکفورت با نماد ALV معامله می‌شود.

7. کپیتال گروپ (Capital Group)‌

کپیتال گروپ، یک شرکت ‌سرمایه‌گذاری و خدمات مالی آمریکایی است.

این مجموعه در بین قدیمی‌ترین و بزرگترین سازمان‌های مدیریت ‌سرمایه‌گذاری دنیا قرار دارد. دارایی تحت مدیریت این مجموعه تا سپتامبر 2022، در حدود 2.2 تریلیون دلار است.

این مجموعه در سال 1931، در لس آنجلس کالیفرنیا پایه‌گذاری شد. کپیتال گروپ به شکل خصوصی اداره می‌شود و دفاتری در سراسر دنیا از جمله در آمریکا، آسیا، استرالیا و اروپا دارد.

کپیتال گروپ، محصولات و خدمات بسیار متنوعی دارد که شامل بیش از 40 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی و انواع پیشنهادات برای مشتریان صنعتی و خصوصی در سراسر دنیا است.

شهرهای مختلفی در دنیا میزبان این گروه سرمایه‌ای هستند.

تلاش‌های مختلفی توسط این گروه سرمایه‌گذاری برای پیشبرد اهداف مجموعه در کل دنیا شده و به همین علت است که در لیست برترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری جای گرفته است.

8. گلدمن ساکس (Goldman Sachs)

گروه گلدمن ساکس، یک بانک ‌سرمایه‌گذاری و شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی است. دفتر مرکزی این شرکت چند ملیتی آمریکایی در شهر نیویورک قرار دارد.

این شرکت، خدمات متنوعی از قبیل مدیریت ‌سرمایه‌گذاری، اوراق بهادار، مدیریت سرمایه، کارگزاری اصلی و متعهد اوراق بهادار را ارائه می‌دهد.

گلدمن ساکس یکی از بزرگترین شرکت‌‌های ‌سرمایه‌گذاری در دنیا است.

این مجموعه، زیرمجموعه‌های زیادی از جمله بانک گلدمن ساکس دارد. این شرکت در سال 1869 پایه‌گذاری شد و هم اکنون دفاتر زیادی در سایر مراکز مالی بین‌المللی دارد.

این مجموعه در سال‌های 2007 تا 2008، با بحران مالی شدیدی مواجه شد و مبلغ 10 میلیارد دلار از طرف وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. این مبلغ در سال 2009 به وزارت خزانه‌داری بازگردانده شد.

در واقع گلدمن ساکس در آستانه فروپاشی قرار داشت اما کمک‌های دولت آمریکا این شرکت را سرپا نگه داشت.

دارایی تحت مدیریت گلدمن ساکس تا سپتامبر 2022 در حدود 2.4 تریلیون دلار گزارش شده است.

9. شرکت سرمایه‌گذاری بانک نیویورک ملون (BNY Mellon)

بانک نیویورک ملون که با عنوان BNY Mellon نیز فعالیت می‌کند، یک شرکت هلدینگ خدمات مالی و بانک جهانی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد.

این مجموعه در اول جولای 2007 شکل گرفت که در واقع ادغام دو مجموعه‌ بانک نیویورک و شرکت سرمایه‌گذاری ملون بوده است.

ملون، بزرگترین شرکت خدمات سرمایه و بانک متولی در دنیا است.

بانک متولی، یک نهاد مالی تخصصی برای حفاظت از یک شرکت یا دارایی‌های مالی افراد است و در بانکداری تجاری و خدماتی مثل وام مسکن یا وام شخصی، بانکداری شعبه، حساب‌های شخصی، دستگاه‌های خودپرداز و… فعالیت نمی‌کند.

بانک نیویورک ملون، یکی از سه بانک قدیمی ایالات متحده آمریکا و جزو قدیمی‌ترین بانک‌های دنیا است. این مجموعه در سال 1784 پایه‌گذاری شده بود. شرکت ملون هم در سال 1869 پایه‌گذاری شد.

از مزایای این شرکت سرمایه‌گذاری می‌توان به تنوع بخش‌های صنعت ارائه شده اشاره کرد. تنوع بخشی این شرکت توانسته سود حاصله را افزایش داده و توان سرمایه‌گذاری را در آن افزایش دهد.

تا سپتامبر 2022، میزان دارایی تحت مدیریت این مجموعه 2.3 تریلیون دلار گزارش شده است.

10. پیمکو (PIMCO)

پیمکو، شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی است که از شرکت‌های تابعه شرکت آلمانی آلیانتس به شمار می‌رود. پیمکو به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت در زمینه مدیریت ‌سرمایه‌گذاری در جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی پیمکو در نیوپورت‌ بیچ کالیفرنیا قرار دارد. این مجموعه بیش از 3380 کارمند دارد که در 23 دفتر در چند کشور دنیا، فعالیت می‌کنند.

این شرکت، خدمات متعددی از جمله صندوق‌های ‌سرمایه‌گذاری مشترک را ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به تنوع محصولات و خدمات آن اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های پیمکو، ارائه استراتژی‌های کوتاه‌مدت است.

این شرکت در سال 1971 با سرمایه‌ای در حدود 12 میلیون دلار پایه‌گذاری شد. قبلا این مجموعه به عنوان واحدی از شرکت بیمه پسیفیک لایف فعالیت می‌کرد.

در سال 2000، شرکت آلیانتس (Allianz SE) این مجموعه را خریداری کرد که البته پیمکو در حال حاضر به عنوان یک زیرمجموعه مستقل از آلیانتس فعالیت می‌کند.

تا سپتامبر سال 2022، میزان دارایی تحت مدیریت پیکمو 1.69 تریلیون دلار گزارش شده است.

سوالات متداول

شرکت سرمایه‌گذاری چیست؟

شرکت‌های ‌سرمایه‌گذاری، شرکت‌هایی هستند که سپرده‌های مردم را به شکل قراردادهای جزئی جمع‌آوری کرده و آن را در بازارهای بورس و اوراق بهادار جهت دریافت سود، سرمایه‌گذاری می‌کنند. این شرکت ها طبق قراردادهای منعقد شده، بخشی از سود را با مشتریان خود تقسیم می‌کنند.

بهترین و بزرگترین شرکت سرمایه گذاری چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین شرکت ‌سرمایه‌گذاری، استراتژی‌های ‌سرمایه‌گذاری خود را بر مبنای امنیت، پتانسیل ثروت‌سازی، روش‌های مختلف برای ایجاد پس‌اندازهای بازنشستگی، ارائه رویکردهایی بر مبنای نیاز مشتریان و ارائه محصولات متنوع به مشتریان پیاده‌سازی می‌کند.

بزرگترین شرکت سرمایه گذاری از نظر میزان دارایی تحت مدیریت کدام است؟

شرکت بلک‌راک (BlackRock) امروزه به یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت سرمایه در کل دنیا تبدیل شده که تا سپتامبر 2022 در حدود 7.96 تریلیون دلار سرمایه تحت مدیریت (AUM) داشته است. در حال حاضر؛ تقریباً 20000 نفر از طریق بیش از 85 دفتر در 38 کشور جهان در بلک‌راک مشغول به کار هستند.

سخن پایانی

نکته جالب این است که اکثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری معروف و با دارایی تحت مدیریت (AUM) بالا، آمریکایی هستند و یا در ایالات متحده قرار دارند.

البته تعدادی از بزرگترین شرکت سرمایه گذاری، بانک‌های خصوصی یا نیمه خصوصی در سراسر جهان هستند که با ارائه خدمات متنوع از قبیل مدیریت سرمایه، ارائه صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارائه و ترخیص اوراق بهادار، بیمه‌های عمر و … سرمایه‌گذاران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند.

تمامی این شرکت‌ها در طول سال‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا با هوشمندسازی سرمایه‌گذاری و کاهش ریسک در سرمایه‌گذاری، روند رشد شرکت خود را افزایش دهند.

در این مقاله، بزرگترین شرکت سرمایه گذاری در جهان را مورد بررسی قرار دادیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

مقالات مرتبط:

آیا این مطلب مفید بود؟
‌بله‌‌خیر‌

شما در بورس، علاوه بر خرید و فروش سهام:

  • می‌توانید در دارایی‌هایی مانند طلا و مسکن سرمایه‌گذاری کنید
  • در صندوق‌های سرمایه گذاری بدون ریسک، سود ثابت بگیرید

برای شروع سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب رایگان را در یکی از کارگزاری‌ها انجام دهید:

نام شرکتویژگی‌هاامتیاز
کارگزاری آگاه
  • باشگاه مشتریان با جایزه
  • نرم‌افزار معاملاتی پیشرفته
  • دریافت اعتبار معاملاتی
  • خرید آنلاین صندوق‌ سرمایه‌گذاری
  • ثبت‌نام آنلاین برای کد بورسی
blankثبت نام در بورس

برای سرمایه‌گذاری و معامله موفق، نیاز به آموزش دارید. خدمات آموزشی زیر از طریق کارگزاری آگاه ارائه می‌شود:

نام خدماتویژگی‌ها
دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال
  • دوره‌های حضوری + غیرحضوری
  • شناخته‌شده‌ترین اساتید
  • در سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته
  • ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره
blank

بیشتر بخوانید:

بازارهای مالی و اقتصاد بین‌الملل

0 0 رای
به مطلب امتیاز دهید:
اشتراک
اطلاع از
guest

47 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
Reza

سلام لطفا راهنمایی کنید کسی سایت trade capital-ltd رو میشناسه ممنون

قادرخضرپور

آیا این در این شرکت باپول کم هم می‌توانیم سرمایه گذاری کنیم

مجید

سلام نظر شما در مورد شرکت سرمایه گذاری nelbomgroupaps چیست

داور

سلام.ممنون از مطالب خوب و مفیدتان
شرکت هایی که در بالا معرفی کردید معتبر هستند ؟

پدرام

سلام در مورد شرکت های Ampersandbank.com و شرکت sileno finance.com اطلاعاتی دارید آیا اینها کلاهبرداری است.

بهنام

در مورد sileno finance منم میخواستم بدونم، برا منم یکی از دوستان پیشنهاد دادن

آلما

ایا شرکت MONIFINEX GL OBAL LTD کلاهبرداریه؟سود روزانه ۱۵ درصد حداقل سپرده ۱۰۰ دلار.توی نیوزلندهست فک کنم.خانمی با ایدی من توی تلگرام تماس گرفته وپیشنهاد داده.خیلی اصرار داره نمیدونم‌اعتماد کنم یاخیر؟؟

شجاع‌الدین جهاندیده

هیچ کسب و کار قانونی و پایداری نمیتونه روزانه 15 درصد سود بده
شاید برای مدتی به عده ای سود بدند ولی در نهایت فقط هدفشون خالی کردن جیب شماست.

محمد

سلام، دوستان اینجا کسی اطلاعاتی راجع به شرکت zenixglobaltrade داره?

محمد احمدی

سلام دوستان
شرکت Alcheminers کلاهبرداری هست .من رو بلاک کرده. پولم هم گیره.

کورش

با سلام
در جواب دوستمون اقای مھدی سلیم پور کە راجب بە Goldencryptocapital پرسیدند باید بگم اینھا یە شرکت قلابی ھستن کە سرمایە خیلیھا رو فریز کردن و با درخواست واریز بیشتری اکانتشون رو دوبارە فعال میکنن
کە واقعیت ندارە اخیرا یە ھم وطن دیگەاز اصفھان ھم باھام تماس گرفتن کە متاسفانە حدود ٩٢ھزارشون گیرە با اینھا و نمیتونن کاری انجام بدن
ما کە تحقیق کردیم تا حالا ھم ادرسشون و ھم شمارە ثبت مالیاتیشون تو انگلیس غیر قانونی و تقلبی ھستش لطفا تا میتونین شیر کنید کە انسانھای دیگری دچار تقلب اینھا نشن
ممنون

نرگس

سلام
کسی در مورد شرکت treenwest و اعتبار اون اطلاعی داره ؟؟

حمید

کسی نیست جواب این دوستمون رو بده که سایت treenwest چطوریه؟
کلاهبرداری هست یا نه؟

محمد

هر کسی در مورد شرکت ترینوست تجربه داره بیاد بگه خوب منم دقیقا همین سوال را دارم

امین

سلام شرکت ترینوست یک پانزی کلاهبرداری است و مجوز لازمه برای باز پرداخت شبکه ای رو نداره ، هیچ دفتر رسمی هم نداره و مناسفانه افراد زیادی رو درگیر کرده…
استدلال و منطقشون برای پرداخت پورسانت های شبکه ای و تعادلی کاملا بی منطق، به طور کلی یک ارز دیجیتال و چند سرمایه گذار در یکجای دور افتاده از دنیا سرمایه شما رو در دست میگیرن و مثلا با اون سرمایه گذاری میکنن.
دوستان شبکه و نتورک نیازمند یک محصول مصرفی است و یک ارز دیجیتال نمیتونه پتانسیل پرداخت سود لایه به لایه رو داشته باشه….

پویا

درباره شرکت greystone financeچیزی میدانید؟

مهدی

۳۱ ماه سود کامل و در لحظه پرداخت کرده

سمیه کاظمی

لطفا یه راهنمایی میکنید درباره کارگزاری کینگ اینوست؟ممنونم

علی

سلام. نظرتون در مورد شرکت اپل که می خواد ماشینای برقی تولید کنه و پی پال که می خواد کیف پول دیجیتال برای ارز دیجیتال ارائه بده چیه؟ خوبه که چندتا از سهم این شرکت ها رو بخریم بری چند سال بزاریم بمونه؟

بابک

سلام در مورد شرکت wiseling چیزی میدانید؟؟؟؟ آیا میشه اعتماد کرد

محمد جرجندی

کلاهبردار پانزی هست

علی

بورس خودمون کلاه برداری شرعی هست

رسولی

سلام.نطر شما در مورد خرید تسلا چیه؟ میشه خرید یا نه. یا نباید طرفش رفت؟
با سپاس

احسان

سلام خدمت دوستان عزیز. در مورد شرکت سرمایه گذاری tong ze اطلاعاتی دارید؟یک شرکت در هنگ کنگ هستش. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.(tonze investment) تانگ ژی

mobin

سللم سایت جنرال تریدینگ معتبره؟

علی

سلام این شرکت بنظر شما معتبر هستش اعتبارش رو از کجا چک کنیم؟https://investunion.net/about

وحید

سلام چندتا شرکت نام ببرید که قابل اعتماد باشه و بشه توش سرمایه‌گذاری کرد و سود مناسبی داشته باشه

علی

شرکت پی پال و اپل. پی پال می خواد کیف پول دیجیتال ارائه بده. اپل هم ماشین برقی. ۱۰۰٪ سهامشون میره بالا

امید

سلام کسی سایت fxbitas. Com میشناسه؟کارگذاری هست

شجاع‌الدین جهاندیده

سلام وقت بخیر
در مورد کلاهبردار بودن یا نبودن سایتها این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

مطالب مرتبط

blank

در بورسینس از 10 سال گذشته تاکنون، تلاش ما این بوده به شما کمک کنیم:

  • ترید و سرمایه‌گذاری اصولی را شروع کنید
  • ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
  • از سرمایه‌تان برای کسب سود بیشتر استفاده کنید
  • سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بخوانید 

blank
47
0
از دیدگاه‌ شما استقبال می‌کنیمx